Nieuwste foto's in Eindhoven

Laatste updates in Eindhoven

1. jeanine van gerven's profielfoto
    jeanine van gerven heeft een recensie geschreven voor Sushi Tijd

jeanine van gerven

Voor het eerst besteld en zelf opgehaald bij Sushi Time.
    De smaak vlak, alles smaakt hetzelfde, zeer hele kleine maki's die je in een holle kies stopt en kleine sushi rol plakjes.
    Duur! Maar eigenlijk is dat wat algemeen bekend is over sushi.
    Voor 60 euro besteld en dat zet in 2 kleine bakjes, nog honger en wij zijn echt geen vreters.

2. Mireille's profielfoto
    Mireille heeft gereageerd op een recensie van De Mispelhoef
    Mireille
    Van restaurant

Beste heer Smith,

Wij hebben de KHN gebeld en deze gaven nadrukkelijk aan dat er geen bruiloften op het terras mogen.
    Maar ondanks alles zijn wij blij dat u nog iets gevonden heeft en wensen u een mooie dag toe.
    Met vriendelijk groet,
    Team Mispelhoef

3. Geoffrey's profielfoto
    Geoffrey heeft gereageerd op een recensie van De Mispelhoef

Apparte registraties per gezin met terrasregels mag hebben wij van de rijksoverheid doorgekregen die zulle het wel weten he

4. Geoffrey's profielfoto
    Geoffrey heeft gereageerd op een recensie van De Mispelhoef

Lijkt me niet echt gepast hoe je hierop reageerd jullie zijn werkelijk de enige die hier zo mee omgaan en is gewoon onzin terras regeltjes kunnen nageleefd worden dus niks aan de hand en dat net 4 weken voor dato!! Maar jullie kunnen meer verdienen aan losse gasten en alles los verkopen;) en daar zit het hem in maar ben dan eerlijk! Maar Enfin heb nu een ander gevonden die wel zn afspraken netjes nakomt en ons helpt

5. Mireille's profielfoto
    Mireille heeft gereageerd op een recensie van De Mispelhoef
    Mireille
    Van restaurant

Beste heer Smith,
    U wilde bij ons een bruiloft vieren met 35 personen, maar helaas is dat niet mogelijk vanwege de huidige beperkingen i.v.m. corona.
    Wij mogen helaas geen groepen mensen aannemen volgens de richtlijnen van het RIVM, hoe graag wij dit ook zouden willen.
    We snappen dat het voor u heel vervelend is en we hebben ook aangeboden om het te verzetten naar een later tijdstip wanneer de regels van het RIVM dit weer toelaat.
    Maar helaas stond u daar niet voor open.
    Wij vinden deze recensie dan ook erg jammer en onterecht.
    Met vriendelijk groet,
    Team Mispelhoef

6. Geoffrey's profielfoto
    Geoffrey heeft een recensie geschreven voor De Mispelhoef

Geoffrey

Iets gereserveerd hebben al langere tijd al de datum eens verplaatst te hebben vanwege corona nu is de tijd bijna. Daar en dan laten ze het afweten! Met een of anders excuus dat het niet mag terwijl we van alle kanten van de rijksoverheid doorkrijg dat het wel kan erg jammer dat dit nu zo kort voor onze dag word geannuleerd door de mispelhoef zelf zal het dan ook ten zeerste af raden afspraken te maken met hen zeker in deze tijd want die komen ze toch niet na!!!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  7. Olga Peeters's profielfoto
    Olga Peeters heeft een recensie geschreven voor Geronimo

Olga Peeters

Vertaal van English naar Nederlands

Awesome! Delicious food, very friendly personnel. And marvelous coffee in the end of our lunch.

8. Onbekend's profielfoto
    Onbekend heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Onbekend

Eten zo laat bezorgd het gevoel dat ze vanuit Istanbul bezorgen haha. Eten was koud en de bezorger was erg boos.

9. Patricia Cox's profielfoto
    Patricia Cox heeft een recensie geschreven voor Thai by Thip

Patricia Cox

De tweede keer besteld bij Thai by Thip en wederom een super-goede thaise maaltijd gekregen. Heerlijk gekruide groene curry en verrukkelijke Curry Puffs. Als je van de echte Thaise keuken houdt dan is Thai by Thip een absolute aanrader!!

10. Lindy Heesters's profielfoto
    Lindy Heesters heeft een recensie geschreven voor Queen Bee

Altijd heerlijk eten en supersnelle en gezellige bediening. Vooral de steeds wisselende tapasplank, de zalmtoren, de pasteitjes en de vleesgerechten zijn heerlijk. Als ze weer open gaan, zit ik daar op het terras.

11. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor The City

Voor de Corona bij The City gegeten. Heerlijk gegeten en gedronken (Gin tonic’s). Zeer veel smakelijke en verschillende gerechten. Gisteren maar eens online besteld. Zo lekker. Dat gaan we snel weer doen. Zoveel smaak. Gewoon top.

12. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Potato King

Zojuist friet afgehaald. Stoofvlees vies, bijna zwart, friet met oude stukken en smaakte naar (oud) vet. Frikandel speciaal met nauwelijks curry… etc. Echt slechte kwaliteit van alles. Slechts eenmalig, omdat we nu in Eindhoven zijn, wij zijn veel beter gewend, sorry.

13. Steven's profielfoto
    Steven heeft een recensie geschreven voor Sri Ganesh
    Vertaal van English naar Nederlands

I have eaten at shri garnesh many times and the food was great. Today I ordered a takeaway chana daal and my wife and i were so disappointed because the meal contained too much salt. All we could taste was salt.

14. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Surabaya

3 Gangen menu besteld voor 2de paasdag en thuis afgeleverd.
    En we hebben heerlijk gegeten!
    Redelijk aan de prijs maar we eten er dan ook 2 dagen van.
    Aanrader, gaan we zeker nog een keer doen.

15. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor De Karpendonkse Hoeve

Ik schrik van sommige recensies. In de afgelopen jaren diverse keren bij de KH geweest. Meestal op een bonnetje inderdaad maar altijd goed en lekker gegeten. Een bijpassend wijnarrangement (halve glazen) voor een schappelijke prijs. Kortom; ik vind het jammer dat er een einde komt aan het bestaan van de KH in Eindhoven.

Uiteraard snap ik de mensen die het "oubollig" vonden en zeker mag er wel een en ander opgeknapt worden maar als je eerlijk kijkt naar "wat krijg ik te eten" en dit past in de prijs van een Social Deal bon dan denk ik dat de prijs/prestatie verhouding simpelweg goed te nomen was.

Ik wens de eigenaresse en staf het beste voor de toekomst en dank voor die keren dat ik gezellig; ontspannen en vooral lekker heb mogen eten bij u!

16. P. Donner's profielfoto
    P. Donner heeft een recensie geschreven voor Hanedan

P. Donner

Het eten is gewoon goed.. prima, niets mis mee. Toch kom ik hier NOOIT meer terug. Dit omdat er allereerst geen 'goede avond' of iets dergelijks werd gezegd. Mea Culpa dat ik géén Turks spreek. Verder hebben in totaal 9.. NEGEN.. klanten die wel Turks spraken en later dan ik in de zaak hebben besteld, véél eerder hun bestelling ontvangen. 45 minuten voor twee kipdönner wordt dan echt onacceptabel.

17. Erika's profielfoto
    Erika heeft een recensie geschreven voor Só Pasta

Heerlijk eten, vriendelijke bezorger! Vooral bestellen bij So Pasta.

18. Fabienne's profielfoto
    Fabienne heeft een recensie geschreven voor Só Pasta

Fabienne

Wij hebben afgelopen weekend twee maaltijden besteld. rond half 6, uiteindelijk kwam het 1,5 uur later. Maar dat was nog niet alles, de maaltijd van mijn vriend waren ze vergeten. Na 2 uur nadat we de bestelling geplaatst hebben kon mijn vriend pas eten, en het was aangebrand. Heel slecht dus, ga hier niet eten!!

19. Ben vlemmings's profielfoto
    Ben vlemmings heeft een recensie geschreven voor Piet Hein Eek

Ben vlemmings

Hallo ga bijna wekelijks naar friet van piet hein eek bestel altijd een grote friet met stoofvlees. Prijs was 6 euro grote friet met een grote beker huisgemaakte stoofvlees.
    Nu kom ik er van de week weer natuurlijk het zelfde besteld.
    Kom ik thuis schept mijn verbazing dat de beker stoofvlees met 2/3 gekrompen is en ook nog eens 1,50 duurder schandalig.
    Normaal als iets duurder wordt krijg je wel hetzelfde porsie.
    Nou dit was meteen de laatste keer dat ik er geweest ben dit is gewoon geld uit mensen hun zak kloppen.

20. Jayli Poeder's profielfoto
    Jayli Poeder heeft een recensie geschreven voor Sakana

Hele slecht service en heel erg onbeleefd ik bestel daar nooit meer🤢.

21. Van Halen's profielfoto
    Van Halen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Sultan

Van Halen

Het eten was heel lekker, vriendelijke chauffeur. En op tijd bezorgd! Zeker voor herhaling vatbaar!

22. Coppe's profielfoto
    Coppe heeft een recensie geschreven voor Bommel

Altijd lekker en gezellig.

23. Marjo's profielfoto
    Marjo heeft een recensie geschreven voor Thai by Thip

Iets later bezorgd dan afgesproken, maar het was heerlijk! Pad Thai zoals ik uit Thailand gewend ben.

24. Chris 's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Thai by Thip

Heerlijk genoten van de Groene Curry. De Tom Yum soep is ook echt een aanrader, autentiek zo als ik het uit Thailand ken!

25. Thai by Thip heeft een nieuwe foto
  26. H. Steffens's profielfoto
    H. Steffens heeft een recensie geschreven voor Hang Chow
    Chinees-Indisch Eindhoven

Op 1-3-2021 een indische rijsttafel voor 2 personen besteld.
    -Bestelling en betaling snel en correct, via een nette en verzorgde website.
    -Bezorging precies op gevraagde tijd, vriendelijk en netjes.
    -Veel subdelen aan vlees en groentevariaties.
    -Alle gerechtdelen heerlijk en vers smakend.
    Onze complimenten!

27. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Goyvaerts
    Internationaal Eindhoven

Ons culinair hoogtepunt van de week werd ditmaal verzorgd door het jonge talent uit Eindhoven van Restaurant Goyvaerts. Er kwamen vandaag twee chefs, ze hadden duidelijk meer spullen bij dan “normaal” om de restaurantbeleving zo goed mogelijk te benaderen. Menukaart, lampjes op tafel en bij iedere gang nieuwe couverts, prima.

Als aperitief een Zuid Afrikaanse Brut Chardonnay en Pinot Noir 2018 van Boschendal die zeer goed beviel. Een brioche bolletje met smaakvolle olie en quenelle boter kwam gelijk op tafel.
    Even later werd de tafel geheel gevuld met een drietal bites en een amuse, allemaal keurig gepresenteerd. Op een grote koraal spongecake van yoghurt met dotjes mint mayonaise, dit was eigenlijk de eerste keer dat ik spongecake echt lekker vond, stevige textuur en mooie mint toets.
    Op stukjes houtskool krokante kussentjes van kikkererwt gevuld met een crème van licht gerookte roomkaas. Subtiel van smaak met prima textuur.
    Op een tak kroepoekjes van kippenhuid waarop dotjes crème van tandoori met plakjes zoetzure kool, een smaakbommetje.

De amuse zag er strak uit. Als basis een mousse van tomaat afgedekt met gelei van tomaat waarop gepofte amarant en toefjes basilicummayonaise. De smaak deed aan een hele frisse caprese denken, de amarant zorgde voor een fijne textuur. Een prima start.

Als eerste begeleider had ik een Riesling Gunterslay 2018 van Lehnert Veit geselecteerd, heerlijk aroma, mooi hoog in zijn zuren met aangename mineraliteit. Ernaast een compacte presentatie op een prachtig bord. Als basis een dikke cilinder van hele pure Noordzeekrabsalade, één helft was afgedekt met een dun krokantje van briquedeeg, op de andere helft dotjes gember-gel, dot kerrie crème en rolletje zoetzure rettich. Ernaast een heerlijke vinaigrette op basis van kaffir. Ieder hapje was anders, top smaakjes met een hoofdrol voor de verrukkelijke krab. De wijn sloot naadloos aan. (9)

Over naar een luxe Chardonnay uit de Savigny-Lès-Beaune van Domaine De La Vougeraie, gemaakt in verfijnde stijl met hele mooie zuren en subtiele houttoets. Ernaast een hele mooie presentatie. Centraal een dikke kort aangebakken langoustinestaart in een vinaigrette van Thaise basilicum, ernaast een quenelle mooi aangezuurde crème van pompoen. Aan de andere zijde een dun aardappelkrokantje geïntegreerd met rolletje zoetzure pompoen gevuld met enoki. Het geheel was afgewerkt met een schuimige beurreblanc gekruid met vadouvan. Delicate smaken waarin de langoustine mooi op de voorgrond kwam, ondersteund door verfijnde exotische smaakjes met frisse toetsen. Toppie! (9,25)

We zetten de heerlijke wijn door. In een zwart schaaltje een bruin gebakken skreifilet op een bedje van aardpeercrème, afgedekt met krokantjes van aardpeer en dunne plakjes champignon, het geheel was afgewerkt met poeder en beurreblanc van cepes. Goede cuisson met mooie aardse smaken en prima texturen. De wijn was keurig in balans en was een echte smaakversterker. (8,75)

Voor bij het pièce een ongewone blend van Cabernet en Syrah, de Equinoxe 2016 van Domaine de l'Arjolle, vol met met tonen van rijpe kers en pruim met een vleugje tabak en zachte afdronk. De tafel werd ingedekt met een speciaal gedecoreerd mes van Schiffmacher, mooi. Op een wit bord een strakke presentatie. Bruingebakken reerug met verschillende structuren van bataat. Quenelle mousseline afgedekt met een opengewerkt krokantje en een stukje fijn gesneden gratin. Het geheel was afgewerkt met een geconcentreerde eigen saus en een vinaigrette op basis van komijn. Het vlees was om te zuigen, de komijntoets was subtiel aanwezig. De wijn was keurig in balans, genieten. (8,5)

Als dessertwijn een klassieke Riesling Auslese (Erdener Prälat) 2016 van Karl Erbes, rijk en verfijnd met uitstekende zoet zuurbalans. Op een wit bord verschillende structuren van framboos. Centraal een mousse waaromheen dotjes gel en opengewerkte krokantjes. Ertussen toefjes ganache van witte chocolade op basis van yoghurt en een frambozenvinaigrette gekruid met limoenblad. Uiteraard in de smaakbeleving een hoofdrol voor de frisse framboos. De vinaigrette had een mooie rozentoets en de ganache was licht en fris, wat ik erg kon waarderen. De wijn maakte het feestje compleet. (9)

Als afsluiter een krachtige espresso van barista Liesbeth.

Samengevat kunnen we stellen dat de mannen tijdens de Corona crises niet stil hebben gezeten. Ondanks het handicap dat er op een ongewone locatie met simpel gereedschap moest worden gewerkt kwam het niveau boven dat van ons vorige bezoek van afgelopen jaar uit. Moderne gerechten met klassieke bereidingen opgebouwd met hoogwaardige ingrediënten. Mooie bordpresentaties zonder poespas, gebalanceerde smakencombinaties, goede texturen en respect voor het hoofdingrediënt. Complimenten!

2 vorige recensies