Nieuwste foto's in Eindhoven

Laatste updates in Eindhoven

1. Lixandra's profielfoto
    Lixandra heeft een recensie geschreven voor Mangiare
    Italiaans Eindhoven

Pizza was lekker, spaghatti carbonare was net een pure jammer,, maar bediening was zeer slecht je moet ze echt roepen anders word je niet geholpen. Vervolgens kom je restaurant binnen vraag je naar een tafel voor 4 wordt er gezegt zoek maar zelf een tafel uit ‘he?

Latte machiatto was heel erf waterig voor ons word

Mvg
    Ramirez

2. Else's profielfoto
    Else heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Duurde lang voordat er drinken opgemen werkt. Eten komt niet tegelijk meet een vokr een kreeg in ronde 6 nog iets van ronde 1. Komen hier niet terug

3. Mitch P's profielfoto
    Mitch P heeft een recensie geschreven voor DOYY
    Internationaal Eindhoven

keuken zeer verfijnd en goed, bediening heeft training nodig, eigenaar uitgezonderd. eten zeer spectaculair!

4. Marijn's profielfoto
    Marijn heeft een recensie geschreven voor Publiek Food & Drinks

Lekker gegeten en een gezellige sfeer!

Personeel was heel vriendelijk alleen misten we wat dingetjes; tip voor de volgende keer. Bestek bij het eten en servetten zijn wel handig haha.

5. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Heerlijk gegeten een 6 keuze verassingsmenu! Mooie hoeveelheden en allemaal bijzonder van smaak. Om de drie maanden een nieuwe kaart met steeds weer lekkere gerechten.

6. arnold huibregtse's profielfoto
    arnold huibregtse heeft een recensie geschreven voor Wiro Wok

Leuk restaurant met speelplek voor kinderen. Echt veel verschillende gerechten. Van chocolade fontijn tot sushi en van poffertjes tot zalm.

7. A Jongeneelen's profielfoto
    A Jongeneelen heeft een recensie geschreven voor DOYY

A Jongeneelen

Heerlijk gegeten. Wat een aanwinst!
    Fijne bediening. Kortom : perfect.

8. DOYY heeft een nieuwe foto
  9. DOYY heeft een nieuwe foto
  10. Buijtels's profielfoto
    Buijtels heeft een recensie geschreven voor DOYY
    Internationaal Eindhoven

WAUW! Wat hebben wij hier lekker gegeten! We hadden een 5 gangen verrassingsmenu, echt een aanrader. Bij elk gerecht was het jammer dat je bord leeg was, zo lekker. Mooi opgemaakte borden, heerlijke smaakcombinaties. Structuren perfect. Ook het personeel was erg aardig. Ze hebben passie voor de zaak en doen hun werk met heel veel liefde. Wij komen hier zeker snel terug.

11. monique's profielfoto
    monique heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Heerlijk gegeten, leuke ambiance.
    We komen zeker nog eens terug!

12. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Lekker gegeten vooral de toetjes waren heerlijk. Leuke ambiance en goede service.

13. Bond's profielfoto
    Bond heeft een recensie geschreven voor Domino's Pizza

Pizza Margarita was gewoon aangebrand bovenop. Na een belletje zei medewerkster dat dit niet kon, de ovens hebben een standaard temp. Jammer dat je ze niet door de tel. kan trekken. Heel onvriendelijk en geen service. Eerder pizza besteld, ruim een uur gewacht terwijl ik 500 meter verder woon (ja ik was lui). Ter compensatie wel een bon voor tweede pizza gratis volgende keer.
    Ook pasta besteld en bezorgd, zat geen kaas op, ergo niet lekker. Terug gegaan, kaas op gedaan, er werd geen sorry gezegd.
    Niet echt goed qua service vind ik. Op locatie voel je je een nummer, personeel spreekt je niet aan, kijkt niet vriendelijk en staat en masse net buiten de deur te roken.
    Jammer, want het etablissement heeft een leuke upgrade gehad. De hoofdingang wordt echter bijna niet gebruikt alsmede de helft van het 'restaurant', het gaat veelal via de zijdeur.

14. Bond's profielfoto
    Bond heeft een recensie geschreven voor Oita Sushi

Het is een afhaal sushi, sfeer is dusniet te bepalen. Sushi is goed, maar wel duur. Bij andere zaken heb je veel meer voor je geld. Opmerkingen die je via thuisbezorgd.nl erbij zet, worden niet gelezen mijns inziens. Afgesproken tijdstip bij ophalen wordt niet gehaald. Duurt meestal een kwartier langer.

15. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Avant-Garde

Ze stonden weer bovenaan onze lijst dus gereserveerd voor een lunch. De wegwerkzaamheden zijn inmiddels afgerond en parkeren kan weer op de vertrouwde plaats voor de ingang. Met de lift naar de derde etage waar we werden opgewacht door Chantal en de nieuwe sommelier Arne Maat. Kan vast verklappen, hij is enthousiast, gedreven en wil graag gasten verrassen met originele wijn keuzes van bijzondere druivenrassen, leuk.
    We mochten kiezen waar we het aperitief zouden drinken en we vonden het leuk om weer eens in het stadion te starten. Arne had een droge Weissburgunder 2017 van Dönnhoff geselecteerd, uitgeschonken in een groot glas, die uitstekend beviel. Een hapjes trio verscheen. Tartelette met rillettes van gans, waarop een gelei van gele curry, afgewerkt met bosui en sesam. Op een porseleinen hand een toef crème van avocado waarop wat haringkuit en rolletje komkommer. In een cocktailglas gazpacho van aardbei en paprika met krokantjes van kappertjes en couscous. Een goede start.

We gingen naar binnen en kregen een plaatsje aan het keukenraam, leuk. Hier kwam een amuse duo. In een coquille schelp een stukje haring, plakje kiwi, zoetzuur schuim van rijstwijn en gepofte rijst, erg lekker. In in een dekschaaltje een crème van waterkers waarop drie structuren van aardappel, dat lepelde lekker weg.

De eerste begeleider werd aan tafel in karaf over geschonken en keurig gepresenteerd met kennis van zaken. De Akilia 2016 Villa de San Lorenzo gemaakt van Palomino Fino en Doña Blanca geplukt van hele oude stokken. Complex met mineraliteit en mooie zuren. Uit de keuken zacht gegaarde lamellen van kabeljauwrug in een delicate heldere saffraansaus, waarbij sappige mosselen, quenelle crème van pomodori en takjes verse groene kruiden. Hele verfijnde smaken, de kabeljauw was om te zuigen, de groene kruiden zorgde voor een optimale aansluiting naar de complexe wijn, prima. (9,6)

Verder met een witte Côtes du Rhône reserve 2017 van het gerenommeerde huis Perrin waarin een deel Bourboulenc is verwerkt die de wijn ietsje frisser maakte. Een speciaal bord met geperforeerde rand waarop een ronde stolp met hierin rook van cederhout. Deze werd aan tafel verwijderd wat een aangenaam aroma opleverde. Eronder een gegrilde coquille op een crème van aardpeer met stukken gerookte paling, geschaafde truffel en spruitenblaadjes, afgewerkt met een schuimige jus van gevogelte en ansjovis. Mooie smaken van luxe ingrediënten die prima combineren, genieten! (9,75)

Voor bij het pièce een Soave 2017 van het huis Pieropan gemaakt van voornamelijk Garganega aangevuld met wat Trebbiano geschonken uit een magnum. Mooie stro gele kleur, verfijnd aroma met citrusfruit en een hint van amandel, heerlijk. Ernaast grietfilet gegaard in kruidnagelmelk, erop een smeuïge eidooier en schuim van kruidnagelmelk, ernaast een wortel, dotjes crème van peterselie, quenelle licht pikante sambal tjoeka en krokantje van ansjovis. Lichte verfijnde smaken weer, lekker sappige griet. Verrassend dat de eidooier de wijn, met zijn mineraliteit, niet negatief beïnvloede. (9,7)

De dessertwijn was heel speciaal, een zoete Gewurztraminer 2014 uit Somontano van Enate, geconcentreerd met een toets van karamel tabak, wow. Deze combineerde geweldig goed met de partjes van gepocheerde perzik. Verder op het bord, quenelle ijs van granaatappel, chocolade kogel gevuld met mousse van kaneel, luchtige crumble van bitterkoekjes, dotjes gel van granaatappel en saus van perzik. Een bord vol smaakbeleving waarnaast de Gewurztraminer perfect in balans was. (9,75)

Als afsluiter nog een krachtige espresso met een vijftal lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd, we kunnen stellen dat de enthousiaste Arne Maat een aanwinst is, zeker voor wijnliefhebbers.

Samengevat kunnen we stellen dat dit een van de beste ervaringen was die we bij Avant Garde hebben gehad. Snap ook niet waarom het hier met het (nog steeds) schappelijk geprijsde luncharrangement niet wat drukker is, zou dat door het stadion komen?

16. Franklin's profielfoto
    Franklin heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Kwalitatief goed eten met goede ambiance en goede service, is de prijs het zeker waard!

17. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Cassandra

Zeer chagrijnige mensen.
    Om de paar maanden word alles een dubbeltje duurder en de bakjes kleiner dus dubbel duurder.
    Ze maken 1 bestelling per keer dus als het druk is (2 a 3 klanten) reken dan maar op minimaal 20 minuten wachten.
    Kortom. Veel en veel te duur en een lach kan er niet vanaf en je kan het beste met een volle maag komen want tegen de tijd dat je bestelling klaar is heb je weer honger.

18. Erik Franc's profielfoto
    Erik Franc heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Erik Franc

Prima eten, zijn daar al jaren gast. Niet heel goedkoop maar wel waar voor wat je krijgt. Bediening prima en sfeer top👍🏻

19. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. We komen zeker nog een keer terug!

20. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Ege
    Turks Eindhoven

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Gastvrij. Prachtige opmaak. Heerlijke gerechten. Avondvullend. Hier mag je zonder haast Genieten met een hoofdletter!

21. Nicolaas's profielfoto
    Nicolaas heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Goed eten, zeer goede bediening, mooie locatie.

22. Maria Jones's profielfoto
    Maria Jones heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Na een tijdje rodeo te hebben overgeslagen zijn we vanavond weer gaan eten bij Rodeo. We hebben heerlijk gegeten als vanouds, service was top! Ook hadden ze een nieuw dessert met witte chocolade cheese cake die echt aan te raden is.

23. martine's profielfoto
    martine heeft een recensie geschreven voor Sun by Zarzo
    Nederlands Eindhoven

We konden heerlijk buiten zitten, echter aan de tafeltjes naast ons werd driftig gerookt… We waren met 5, maar de gerechten werden consequent bij de verkeerde persoon neergezet, erg moeilijk te onthouden dus wie wat had besteld.
    Het eten was goed, maar net genoeg. Alle borden waren schoongeschraapt. Als amuse precies 1 gevuld slablaadje. Geen brood erbij. BIj het hoofdgerecht 1 schaaltje groenten, zonder opscheplepel, moest iedereen maar met eigen bestek doen. De wijn bijschenken- daar moesten we om vragen tot 2× toe, er wordt niet gesignaleerd dat de glazen leeg zijn. Om dan bijna 100 euro pp af te rekenen vind ik toch vrij veel…

24. Geweldig's profielfoto
    Geweldig heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

Super lekker eten en heel vriendelijk personeel. Komen hier regelmatig.

25. Nikki's profielfoto
    Nikki heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mint

Goede sushi, voor een goede prijs.

26. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Flavours of India

Buitengewoon goed ontvangen toen we met zijn vijven op weg naar het concert van Don McLean eigenlijk best wel een beetje haast hadden. Er kwam een keuze van voorgerechten en hoofdgerecht van de chef en bij vertrek kregen we een bakje ijs mee voor onder het lopen naar het Muziekgebouw in de Heuvelgalerie. Echt super lekker en klantvriendelijk, deze restauranthouders.

27. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Gezellige avond gehad.
    Er is veel aandacht besteed aan de opmaak vd gerechten. Hoofdgerecht viel wat tegen, erg droog, leek opgewarmd. Ook was er nauwelijks tijd tussen voor- en hoofdgerecht. Service was daarentegen prima.

28. Bep's profielfoto
    Bep heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria de Tempel

Chagrijnig personeel, vieze friet. Duur.

29. Daisy's profielfoto
    Daisy heeft een recensie geschreven voor In den Bergsche Tuin

Erg leuk restaurantje, ziet er knus en gezellig uit. Ook de sfeer is meteen al goed te proeven. Bediening is erg vriendelijk.

30. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Van der Valk | Het Buffet

Twee weken geleden tussen de middag geluncht. Ik heb een uitsmijter genomen met Zeeuws spek voor euro 8,95. Die werd na enige tijd geserveerd. Onder de uitsmijter kwamen de 2 boterhammen te voorschijn. Als je je bord heen en weer bewoog dan ging de dril van links naar rechts. De uitsmijter was nagenoeg perfect rond, kwam uit een carrousel. Ik vroeg aan de serveerster, is dit normaal een onafgebakken uitsmijter die nog half rauw is. Ik snap werkelijk niet hoe dit een keuken kan verlaten, is er geen enkele controle? Zo moeilijk is een uitsmijter bakken toch niet. Wat wilt u dat ik doe? Ik was geïrriteerd dat men doodleuk zoiets aan klanten voorschotelt. Graag een goede uitsmijter. Ze ging terug en kwam enige tijd later terug met de uitsmijter. Deze had men waarschijnlijk onder een warmtelamp verder door laten "garen". Alles was verdroogd. Ook de rauwkost ernaast was warm geworden. Ik liet wederom mijn ongenoegen blijken. Een andere serveerster vroeg of ik iets anders wilde. Laat maar, wellicht kan men andere dingen ook niet klaarmaken.
    Het wordt hoog tijd dat er bij v/d Valk eens aandacht wordt besteed aan hoe men een goede uitsmijter bakt en het lijkt mij goed om die carrousels weg te halen en met pannen of platen te werken en dat men serieus de gerechten controleert die de keuken verlaten.