Nieuwste foto's in Eindhoven

Laatste updates in Eindhoven

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Kapsalonline

Lekker eten met een lekkere kok 😁

2. Nikki's profielfoto
    Nikki heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mint

Lekkere sushi.
    Haalde alleen aan het einde ineens onze borden weg omdat we het toetje op hadden. Voor het zelfde geld hadden we nog iets willen bestellen.

3. Peter Beltz's profielfoto
    Peter Beltz heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Heerlijke avond lekker gegeten en gedronken in een fijne ontspannen sfeer.

4. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Wij kwamen voor de eerste keer bij Señora Rosa. Ons gezelschap bestond uit 6 personen. We vertelden de bediening dat dit onze eerste keer was, waarop Rosa zelf naar onze tafel kwam en met ons besprak wat wij het beste konden bestellen. Zij stelde voor om een soort proeverij door de keuken te nemen in 2-gangen zodat we van alles konden delen en proeven met elkaar. Als we zelf iets op de kaart hadden gezien wat we beslist wilden proeven deed ze dat gerecht er sowieso bij. Het is ons erg goed bevallen. Voor iedereen zat er wel wat lekkers bij. Het was zeer gevarieerd: vlees, vis en vegetarisch. Kortom, voor herhaling vatbaar!

5. Claire beauty salon CCBella's profielfoto
    Claire beauty salon CCBella heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon

Claire beauty salon CCBella

Heerlijk gegeten mooie smaakvolle gerechten. Fijne ambiance. En de prijzen zijn mooi voor de heerlijke gerechten.

6. Jeaney's profielfoto
    Jeaney heeft een recensie geschreven voor El Puente
    Internationaal Eindhoven

De derde keer hier. Geen tegenvallers. Weer gezellige bediening. Plaatjes van bordjes. Die tartaar is een aanrader!!

7. Johan Kersten's profielfoto
    Johan Kersten heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon

Johan Kersten

Heel sfeervol top bediening en super lekker zeker niet de laatste keer geweest, en nog betaalbaar ook een aanrader helemaal TOP.

8. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Heerlijk eten, elke keer verrassend en geweldig personeel!

9. jaap's profielfoto
    jaap heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Mario

een verschikkelijke friettent,

friet is smerig, 2 chinezen snappen er niks van. dat vrouwtje dat er werkt moet eerst maar is nederlands leren of een hoor apparaat kopen, je kan alles 10x herhalen. hopelijk komen er snel nieuwe eigenaren in. mensen daar niet eten, is weg gegooid geld

10. L.S.'s profielfoto
    L.S. heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Slechte bediening, een warrige gastvrouw, drinken werd niet tijdig aangevuld, flesjes werden van tafel afgehaald zonder dat ze leeg waren.. Het eten was daarin tegen wel goed, opzich heerlijk gegeten maar alleen door de gastvrouw(en) werd de sfeer wat minder en tussen de gerechten door moesten we erg lang wachten..

11. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor l'Escalier

Met mijn gezin bestelde we 2 hamburgers bacon, 1 grill burger en een spaghetti carabonara. 3 cola zero en een spa rood.
    De ober moest vele malen opnieuw horen wat we gekozen hadden. De burgers waren groot maar niet bijzonder. De friet royaal maar smakeloos. Geen saus. De carabonara had een champignonsaus...uit een pakje, wat totaal niet thuis hoort in een carabonara. De prijs was net over de 10 euro per bord, maar ik eet een volgende keer liever bij de Vapiano of de Mac voor dat geld. O en jawel.....de ober wist na 3 minuten niet meer wie de spa rood had....moeilijke bestelling... Verder was er veel te veel personeel. 2 koks en 7 bediening. Er was 1 kok en 2 bediening actief....de rest stond erbij en keek ernaar!

12. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor All You Can Greek

Lekker gegeten. Alles bestel je zelf via een tablet die op tafel staat. De eigenaar vertelde dat er elke X een andere menu en gerechtjes bijkomen. De eigenaar en personeel zijn vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Wij gaan zeker terug.

13. Bob's profielfoto
    Bob heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Heerlijk gegeten op echte Spaanse wijze! Zeker voor herhaling vatbaar :)

14. M. Van der lienden's profielfoto
    M. Van der lienden heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

M. Van der lienden

Heerlijk gegeten en goede bediening gezellige sfeer.

15. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Woensel Wereldkeukens

Was echt heel erg lekker en goed verzorgd en goed bij gevuld en mooi schoon.

16. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Wiesen

Wederom met vrienden naar Yuri om ons weer helemaal in de watten te laten leggen. Een klein jubileum, want dit was voor mij het 10e bezoek. Hierdoor weet de chef inmiddels precies wat ik lekker vind. Leuk dat de chef zich ieder jaar weer probeert te overtreffen.

We startten met een Grand Vintage Rosé 2008 van Moët & Chandon die uitstekend beviel. Ernaast een amuse tweeluik. In een wijnglas een gazpacho van cavaillon meloen met sorbetijs van komkommer, afgewerkt met krokantjes van pata negra. Erg lekker.
    Op een lepel een saffraan madeleine met erop een grijze garnaal in een dot schaaldierenmayonaise, heerlijk.

We vervolgden met krokantje van risotto waarop een fris gepoft tomaatje, ansjovis en kaviaar, mooi van smaak en textuur.

Om de champagne nog beter tot zijn recht te laten komen een gepocheerde Fine de Claire oester uit Marennes d’Oléron. Uitgeserveerd in de schelp op gepocheerd ei met een vinaigrette van champagne, afgewerkt met een lepeltje kaviaar. Heerlijke ziltigheid en mineraliteit die door de champagne versterkt werden, prima.

In een schaaltje een Paella met sappige kokkels en grijze garnalen waarover een lobbige Hollandaise van chorizo, afgewerkt met gepofte wilde rijst, dat lepelde lekker weg.

De eerste begeleider werd keurig door de nieuwe sommelier gepresenteerd. Een droge Sylvaner 2017 uit de Franken van Valentin, bloemig aroma, sappig en mineralig met tonen van groene appel. Uit de keuken een tartaar van wilde zeebaars, ernaast een salade van Noordzeekrab, julienne van snijboon, assortiment zilte groentjes, limoen accenten en een sausje van snijboon. Mooie verfijnde smaakjes waarnaast de wijn keurig overeind bleef. (9,6).

In het glas een klassieke Chablis 2015 van Jean Paul & Benoit Droin voor een decadent gerecht in twee delen. Tartaar van weidekalf aangemaakt met oester en afgewerkt met Anna Gold, een smaakbom. Ernaast, om wat te neutraliseren, een romig, fris en ziltig soepje van oester met champagne, crème fraise en roomboter. Wow een uitgekiende combinatie met veel smaakbeleving, top! (9,9)

Uit de Pays d'Oc een hout gerijpte Viognier 2016 van Dusseau. Op het bord een bruingebakken coquille op een bedje van burrata met stukjes avocado, afgewerkt met een citroen beurre blanc, olie van avocado en een lepeltje Anna gold. Verfijnde smaken met zilte toets en zachte texturen, genieten. (9,7)

Uit Oregon u.s.a. een heerlijke frisse mineralige Pinot Gris 2014 van Acrobat. Uit de keuken een dikke langoustinestaart gekruid met baharat, op een toffee van wortel met Couscous en gedehydrateerde wortel, aan tafel afgewerkt met een saus van langoustine. De uitbundige kruidenaccenten met de zoete worteltoets vullen op avontuurlijke wijze de delicate smaken van de langoustine aan (wat mij betreft, de andere dacht hier net iets anders over). De frisse wijn maakte de gang compleet. (9,75)

Een Italiaanse Kreuth chardonnay 2016 van Terlan was geselecteerd voor bij de tarbot filet met knolselderij en beurre blanc, aan tafel afgewerkt met een flinke portie geschaafde zomertruffel. Heel puur, de wijnspijscombinatie was dik in orde. (9,75)

Verder met een heerlijke Riesling Trittenheimer Apotheke Auslese 2015 van Claes. Uit de keuken bruingebakken ganzenlever op een bedje van framboos met pistachenootjes en een saus op basis van Banyuls. Het frisse van de framboos combineerde uitstekend met het vet van de lever, prima pistache accenten en een een schot in de roos met de riesling, genieten! (9,85)

De Amarone 2012 van Pra die aan het begin van de middag al gekarafeerd was werd afgekeurd door de sommelier. John en ik wilde toch graag een proefglaasje. Naast het gerecht kreeg hij gelijk onze voorkeur boven de Malbec Selected Vines 2016 van Pascual Toso. Op het bord medaillons van het haasje van Zomer ree, half stronkje gekarameliseerde witlof, gemarineerde kersen, toefjes crème van ui, stukjes rode biet, meloeske, aan tafel afgewerkt met een eigen jus met Madeira. Goede cuisson, verfijnde smaak, mooie aanvulling door het garnituur en een heerlijke begeleider. (9,8)

We gingen buiten verder met het kaasgerecht, inmiddels een klassieker. Warme munsterkaas met stukje gebakken ganzenlever, macadamia nootjes, gelei van gewurztraminer en een kalfsjus. Ernaast een Gewurztraminer 2016 van Bott Frères. Helemaal onze smaak. (9,8)

Een Hongaarse dessertwijn, de “H” Tokaji van chateau Pajzos gemaakt van laat geoogste Hárslevelű. In het aroma tonen van wit fruit in de mond een mooie zoet zuur balans. Op het bord een mooie strakke presentatie. Een Granny Smith appel op een crumble met blokjes cheesecake. De appel had een jasje van witte chocolade en de vulling was op basis van yoghurt, appel, verveine en amandel. Niet te zwaar met frisse tonen waarnaast de wijn in balans was. (9,4)

Als afsluiter nog een Nespresso met een viertal lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd. De nieuwe sommelier deed het goed en chef Yuri heeft zelf de meeste gangen gepresenteerd.

Prijs-kwaliteitverhouding van deze bourgondische lunch met royale portie luxe ingrediënten was uitstekend.

Samengevat was het een middag met culinaire hoogtepunten en veel gezelligheid. We waren het erover eens dat dit, voor ons, de beste beleving was bij Wiesen. Bedankt!

17. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Erg lekker gegeten in een hele gezellige tuin. Toen het een beetje frisser werd kregen we dekentjes aangeboden. Heel behulpzame bediening. De gerechten waren heel verrassend, bijzonder en heel smaakvol. Zeker een aanrader.

18. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor In den Bergsche Tuin

Was ok.
    Bediening was attent en goed op de hoogte van de kaart.
    Eten zelf was ok maar weinig spectaculair en uitdagend.

19. Carmen's profielfoto
    Carmen heeft een recensie geschreven voor Usine

Dit was bijna lachwekkend. Wij zijn vorige week met mooi weer geweest omdat we jaren geleden een positieve ervaring hadden. Er is veel veranderd sindsdien… Het personeel was zo onkundig, onervaren en ongemotiveerd dat het gewoon lachwekkend was. Dan heb ik het nog niet over de kleding of manier van aanspreken… Het eten was matig, niet goed warm en de smaak kon beter. Jammer van het mooie pand…

20. irma speetjens's profielfoto
    irma speetjens heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Geweldig zo een lekker eten, top bediening en prima sfeer. Een heerlijk avondje uit in het voor ons meest favoriete restaurant in Eindhoven!
    Een aanrader!

21. Martine's profielfoto
    Martine heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Heel gezellig. We waren 100% gast. Dank jullie wel voor deze onvergetelijke avond.

22. Mariska Scheer's profielfoto
    Mariska Scheer heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Mariska Scheer

Leuk trendy restaurant met leuke bediening!

23. Tracey's profielfoto
    Tracey heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Top restaurant. Reken op ca. €50 3 gangen/3 glazen wijn p.p.
    Dan heb je sterrenrestaurant niveau voor een mooie prijs in mijn ogen.
    Top team met oog voor echte service.

24. Wietske vanderWegen's profielfoto
    Wietske vanderWegen heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Wietske vanderWegen

Heerlijk gegeten in een leuke sfeer.

25. maurice's profielfoto
    maurice heeft een recensie geschreven voor De Slak
    Aziatisch Eindhoven

Heerlijk gegeten verse producten, vriendelijke bediening ondanks drukte.
    Wachttijd gemiddeld tussen de gerechten 15min.

26. Maria Jones's profielfoto
    Maria Jones heeft een recensie geschreven voor Fuso
    Aziatisch Eindhoven

Was OK, eten niet bijzonder en de kaart had minder keus dan bij andere sushi restaurants. Ondanks dat het druk was duurde het niet lang voordat we ons eten kregen. Bediening was ook ok.

27. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor Pinokkio
    Internationaal Eindhoven

Gister een durum gehaald. Het was niet lekker, zaten harde stukjes in en weinig groenten bij. De prijzen op de menukaart zijn veel te hoog, voor het kwaliteit wat je krijgt.

28. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Heel lekker gegeten. Had meer besteld dan ik dacht te kunnen eten, echter als je mij nog n ossenhaas op mijn bord had gelegd, had ik ook die helemaal op kunnen eten. Had n 400 gr ossenhaas. Volgende keer wordt het 500 gr. Bediening was n beetje rommelig maar kan ook aan ons liggen. Waren wij (4 pers.) ook. Perfect gegeten alleen toen ik daarna thuis kwam, had ik weer honger/trek. (4 Uur later) kom zeker terug.

29. Wilson's profielfoto
    Wilson heeft een recensie geschreven voor Smeagol
    Steakhouse Eindhoven

Klantvriendelijk, snel geholpen, lekker eten!

30. karlijn's profielfoto
    karlijn heeft een recensie geschreven voor Restaurant Arif

Prima eten niet geweldig. Sambal was aan het gisten/schimmelen rook naar gist. Vond ik niet erg maar opgebeld om te waarschuwen maar meneer zei aan de telefoon: "dat is sambal dat kan niet"

Dus ik ben of blind of hij zegt dat ik lieg. Maargoed, hij wilde het dus niet na kijken om te voorkomen dat het naar andere klanten ging.