Nieuwste foto's in Eindhoven

Laatste updates in Eindhoven

1. Maria Jones's profielfoto
    Maria Jones heeft een recensie geschreven voor Que Pasa

We komen best regelmatig bij Que Pasa maar deze keer was echt niet goed. Afgelopen Zaterdag hebben we meer dan een uur en een kwartier moeten wachten op onze eerste ronde. -
    Moesten ook meer dan een kwartier wachten op onze tafel ondanks dat we gereserveerd hadden… Mensen die later kwamen zitten dan ons hadder eerder eten als wij. We hadden al een paar x aangegeven dat er iets niet klopte maar dat had geen nut. Ook werd er niet eens een drankje van het huis aangeboden. Beetje jammer want al hadden ze dat gedaan was er al minder frustratie omdat we dan ook het gevoel zouden hebben gehad dat ze het ook erg vonden dat er iets fout was gegaan. :(

2. Martin Tan's profielfoto
    Martin Tan heeft een recensie geschreven voor Lounge 8 Dommelstraat

Gisteren erg lekker gegeten hier. De bediening was zeer attent, correct en vlot. Zeer aangenaam verrast door de Peking eend, die erg mals was! Een paar andere aanraders zijn de: Unagi Temaki, Ebi Tempura Maki, Unagi Maki, Yakitori en de Japanse Garnalen. Bovendien was dit een van weinige plekken waar het sesam ijs ook echt lekker en luchtig is! Verder was het restaurant mooi aangekleed en was het fijn zitten. Al met al erg genoten van het eten, de gastvrijheid en de decoratie!

3. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Goede smaak, goede service en aandacht van de kok en eigenares.

4. Melinda's profielfoto
    Melinda heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa
    Vertaal van English naar Nederlands

Amazing food and service as always!

5. Smulaapje's profielfoto
    Smulaapje heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met 6 personen aan de gezellige ronde tafel met zitjes.
    Sfeervol en gezellig restaurant.
    Vlees lekker mals.
    Bediening was ontzettend vriendelijk. Wij hebben alleen wel gevraagd of ze tussen het voorgerecht en hoofdgerecht +/- 20/25 minuutjes wilde wachten met serveren, anders ging het te snel. Dit was geen probleem.
    Heerlijke avond gehad, wij komen zeker terug!

6. Raymond en Sindy's profielfoto
    Raymond en Sindy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon

Raymond en Sindy

Wij hebben heerlijk gegeten, het was super! Een gezellig avondje uit!

7. Maartje's profielfoto
    Maartje heeft een recensie geschreven voor In den Bergsche Tuin

We hebben hier een diner gehad met een groep van 40 personen. Service was vlot en er hing een hele fijne sfeer. We voelden ons erg welkom Hele originele kaart en er wordt erg meegedacht. Zeker een aanrader!

8. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor De Slak
    Aziatisch Eindhoven

Ik kom erg graag bij de Slak. Gedreven en vriendelijk personeel. Heerlijke gerechtjes met als favoriet de sushi, loempiaatjes en Maleise saté.

9. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor 't Belske

Vriendelijke mensen.
    Reaal met de friet op maken.
    Niet dat afgepast wat veel Chinese friettentent hebben...
    Heerlijke friet hoe dat ie moet zijn.
    Perfecte snacks warm en lekker.
    Mensen waar vele wat kunnen leren.

10. Helen beeley's profielfoto
    Helen beeley heeft een recensie geschreven voor Il Ristoro Italiano

Helen beeley

Heerlijk gegeten! Altijd goed hier.

11. Thea Verbeek's profielfoto
    Thea Verbeek heeft gereageerd op een recensie van Usine

Ik heb precies dezelfde ervaring: die uiensoep lijkt echt nergens op! Een zoute bak onbestemde massa!

12. Mathijs's profielfoto
    Mathijs heeft een recensie geschreven voor Gauchos

Veel te duur voor wat je krijgt en je krijgt een heel klein beetje friet bij je eten en je moet bijbetalen wanneer je vraagt of er wat friet bij kan.

13. P. J.'s profielfoto
    P. J. heeft een recensie geschreven voor De Vooruitgang

In dit sfeervolle etablissement aan de Markt in Eindhoven is de ontvangst hartelijk, maar te"gemaakt", tip… begroet normaal… niet overdreven omdat het "goed" staat.
    Kleding bediening, en verzorging laat te wensen over. T-shirt bedekt niet je onderarmen, dus ook onhygiënisch, tip draag een schoon overhemd lange mouw. Staat vaak ook beter bij eenieder. Een t-shirt heeft geen kraag, en doet in november erg zomers aan. Draag dan een polo lange mouw bijvoorbeeld als dit beter in de groep ligt. Sloofjes zagen er armoedig en bij sommigen vuil uit.
    Het eten was ronduit "bagger". Salade geit en ook salade kip, was droog en qua presentatie op het bord "gekwakt". Weinig smaak, en met 1 snee droog brood, een magere verschijning voor pakweg 15, - euro.
    De carpaccio was koud, en waarschijnlijk al koud voor bereid uit de koeling gekomen.
    Sommige mensen in de bediening weten niet helemaal hoe je opdient en afruimt!
    Kortom werk aan de winkel, om van de Vooruitgang, geen achteruitgang te maken!

14. AC Zaal's profielfoto
    AC Zaal heeft een recensie geschreven voor All You Can Greek

Net na de opening gegeten 1 x maar nooit meer, garnalen uit oven of cocktail smaakloos bijna al het eten was gefrituurd, vis in folie erg simpel wat ik zelf ook kan met diepvries vis. Erg smaakloos en geen kwaliteit. Zaak zelf ook geen sfeer.

Jammer.

15. Mulders's profielfoto
    Mulders heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Hadden een vleesgerecht en zag er goed uit, maar helaas was het NIET warm en de groenten veel te gaar.
    Jammer, want ik heb er eerder gegeten en toen was het goed.

16. Familie Gijs's profielfoto
    Familie Gijs heeft een recensie geschreven voor All You Can Greek

Familie Gijs

Restaurant heeft een simpele/rustige uitstraling. Bediening was meertalig, vlot en vriendelijk. Gerechten waren smaakvol, goede porties. Het enigste wat wij miste was een bijgerecht in de vorm van rijst of gefrituurde aardappel.

17. Rina's profielfoto
    Rina heeft een recensie geschreven voor Natlab
    Internationaal Eindhoven

De kaart mag wat uitgebreider.
    De gerechten uitstekend!

18. Margriet's profielfoto
    Margriet heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Heerlijk gegeten met 6 personen gezellig aan een ronde tafel. Bediening was vriendelijk, behulpzaam en gezellig en het eten zeer smakelijk. Het vlees was erg mals en dus heerlijk! Al met al een leuke avond met de familie. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Een klein verbeterpuntje, door de sfeerverlichting is de kaart wat lastig te lezen.

19. Mieke 's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Kaldi Eindhoven
    Kleine eetwaren Eindhoven

Vandaag geweest. We waren de enige in de zaak. Man achter de bar was niet echt blij met klanten. We zaten amper toen hij al kwam vragen of we al wisten wat we wilden. Kregen wat besteld hadden, verder geen woord. Na afloop nog ff naar wc daar was al heel lang niet meer gepoetst, heel vies!!

20. Valerie's profielfoto
    Valerie heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Super! Heerlijk gegeten met 4 personen!
    Service was echt top en de eigenaresse was erg attent. Echt een aanrader wij gaan hier zeker terug komen!

21. bijnen's profielfoto
    bijnen heeft een recensie geschreven voor Gusto-040
    Mediterraans Eindhoven

Bij binnenkomst kwam het bij ons wat verouderd over. Maar gaande weg wen je daar aan. De kwaliteit van het eten was gewoon goed, jammer dat de menukaart niet al te uitgebreid is, de keuze is zeer beperkt. Het bestelde flesje wijn werd met twee glazen op tafel gezet, hadden ze wel eens open kunnen maken en vragen of het in orde was. Verder vielen mij de papieren servetten op, is meer voor in een friettent. Al bij al is het wel voor herhaling vatbaar.

22. Niki's profielfoto
    Niki heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Met 7 man gegeten. Ik had gereserveerd en geïnformeerd of dat er rekening gehouden kon worden met de tijd ivm avondprogramma. Meerdere malen kwamen ze hierover afstemmen met ons dus dat was prettig.
    Brood en dip waren lekker, hoofdgerecht leek weinig maar bleek later voldoende te zijn. Opmaak was bijzonder. 6 schaaltjes (3×2 vis/vlees/vega) voor 7 personen. Echter onze ober sprak niet goed Nederlands en begreep niet alles. Wij hadden voor iedereen de mix gevraagd en vroegen hoe dat werkte (schalen op tafel waar iedereen van kan pakken?). Maar zij had begrepen dat wij onze tafel niet rommelig wilde hebben?!
    De truffelpasta was zeer lekker! De rest viel wel echt tegen. Het toetje was wel echt zeer lekker en zag er ook mooi opgemaakt uit in tegenstelling van de rest dus.

Wel nog een minpunt: de tafel plakte.

23. Jean-paul's profielfoto
    Jean-paul heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Jean-paul

Liefde en passie uit de keuken zo op je bord.
    Heerlijke ambiance!!

24. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Afhaalcentrum Paramaribo

Na jaren niet meer hier geweest te zijn, vandaag geweest. En wat heb ik er spijt van! De telo stonk naar oud vet/olie. De bakkeljauw was soggy net als de pitjil en zat helemaal onder de saus. De groenten waren té gaar. Er moet wat crunch zijn bij pitjil. Dat eten kan ik wel weggooien :(

1,1
  25. Fijnproever's profielfoto
    Fijnproever heeft een recensie geschreven voor All You Can Greek

1 Dag van te voren online gereserveerd.
    Restaurant zat praktisch helemaal vol!
    Personeel was vriendelijk, eten kwam vlot aan tafel ondanks de drukte!

Tip:Wil je eten op vrijdagavond, reserveer dus!

26. H. Parren's profielfoto
    H. Parren heeft een recensie geschreven voor Usine

H. Parren

We waren er met zijn tweetjes voor de eerste keer, maar tevens de laatste keer. Het wachten voordat de bediening kwam om eten 'op te nemen' duurde 20 minuten… het was toen nog niet druk! Op de specialiteitenkaart stond uiensoep. Dus dat beloofde wat… wat viel dat tegen zeg. Er was niks speciaals aan en de soep was warm, dus niet heet zoals de uiensoep hoort te zijn. En… het was een kleine kop soep. Van verbazing viel ik bijna van mijn stoel toen we afrekenden: deze soep kostte 7.50 Euro. Ronduit belachelijk. Zoveel heb ik nog nooit betaald voor zeer veel betere soep! De salademaaltijd was overigens oké. Wel was de drank ook te duur. Helaas… nooit meer.

27. Y. Althusius's profielfoto
    Y. Althusius heeft een recensie geschreven voor Taco Mundo
    Mediterraans Eindhoven

Y. Althusius

Zeer, zeer teleurstellend! Ik kan er niets anders over zeggen. De taco’s waren gevuld met nog geen halve, kleine eetlepel vlees en de rest van de vulling was nog minder qua hoeveelheid. Schandalig dat ze dit zo online verkopen terwijl je vooraf hebt betaald. Als ik een dergelijke bestelling zelf in een afhaalrestaurant ophaal en zie wat het is, dan stap ik direct de deur uit zonder te eten en te betalen!

28. Driessen's profielfoto
    Driessen heeft een recensie geschreven voor Yakitori & The Sushi's

Afgelopen dinsdag hier samen gaan eten met mijn vriend - prima keuze in sushi - onder andere de spicy tuna (verse tonijn) - garnaal - en kip maki vielen zeer in de smaak.
    Verhouding vulling/rijst is perfect. Enige jammere vind ik dat er weinig ''verfrissends'' wordt aangeboden zoals de ingelegde komkommers die vele andere zaken wel hebben. Daarnaast zou een sushi maki op de kaart mogen met zalm maar zonder (room)kaas.

Verder rest waren de loempia's, calamaris, salades helemaal top.

Personeel was nogal afstandelijk maar wel behulpzaam.

29. Anke van Dam's profielfoto
    Anke van Dam heeft een recensie geschreven voor De Karpendonkse Hoeve

Anke van Dam

Erg lekker gegeten, wel meerdere kleine porties. Mooie locatie, gemoedelijke sfeer binnen. Zeer vriendelijke bediening, mooi gedekte tafel, lekkere wijnen, helemaal goed!

30. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Café Hoogste Tijd

Lekker gegeten voor een goede prijs. Een leuk hip tentje waar veel jonge mensen komen.
    Grappig detail; onze tafel had een Nintendo 64 met Mario Kart!