Nieuwste foto's in Eindhoven

Laatste updates in Eindhoven

1. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Five Guys
    Hamburger Eindhoven

Hamburgers en friet zijn heerlijk, maar wel een rib uit je lijf. De prijzen zijn echt belachelijk hoog en zijn ook pas zichtbaar nadat je eerst heel lang in de rij hebt gestaan en niet meer wilt omdraaien.
    Eten bij Five Guys is niet goedkoper dan in een restaurant (zeker niet als je helemaal vol wil zitten), terwijl er minder sfeer in de aankleding van de tent zit dan een eenvoudige snackbar.
    Voor mij ook de 1e en laatste keer geweest, tenzij ik ooit de loterij win.

2. Kuivenhoven's profielfoto
    Kuivenhoven heeft een recensie geschreven voor Dzjengis Khan

Kuivenhoven

Heerlijk gegeten, gezellige bediening.
    Heel leuk dat ze spontaan aandacht gaven aan de verjaardag van onze vriendin.
    Als verrassing hoefden we voor haar zelfs niet af te rekenen.
    We gaan vast nog een keer terug komen.

3. Arens-Van Noten's profielfoto
    Arens-Van Noten heeft een recensie geschreven voor King Thai

Arens-Van Noten

Wij kwamen vanuit België op vrijdagavond eten. Buiten dat we erg lang hebben moeten wachten op het eten, waren we wel erg tevreden over het aanbod en de kwaliteit van het voedsel. Men vertelde dat de uitrusting van de keuken zeer binnenkort wordt aangepast, omdat men nu met een klein fornuis en slechts 2 wok-pannen niet zo goed volgen wanneer het zeer druk is in het restaurant.
    Het voornaamste is dat wij het eten zeer lekker vonden. Wij namen met 4 personen de uitgebreidste menu, niet goedkoop toch zeker de moeite om uit te proberen. We hebben een Thaise keuken geproefd met andere smaken die we tot op heden bij andere Thaise restaurants niet hadden ontdekt. Een dikke pluim voor de dames van de keuken bij King Thai.

4. Theo Renckens's profielfoto
    Theo Renckens heeft een recensie geschreven voor Djawa
    Indonesisch Eindhoven

Theo Renckens

Djawa is een echte aanrader voor wie houd van de Indonesische keuken. Aardige bediening lekker eten en prima prijs kwaliteit.

5. Loes van der Burgt's profielfoto
    Loes van der Burgt heeft een recensie geschreven voor Shoga

Loes van der Burgt

Ondanks twijfels door goede en minder goede recensies vandaag bij Shoga gaan eten. Het eten was uitstekend, de sushi erg vers en in knapperig norivel. Ambiance uitstekend en personeel behulpzaam.

6. Naomi's profielfoto
    Naomi heeft een recensie geschreven voor Bodega Maxima

We hebben op 16 Februari 2018 gereserveerd bij Bodega Maxima en zijn er later die avond gaan eten. We hebben een 5-gangen menu gegeten en het was ontzettend lekker! Goede service, vriendelijke bediening, erg sfeervol door de live muziek die gemaakt wordt door de man met de gitaar. En dat allemaal voor een betaalbare prijs!

Kortom samengevat, PRIMA!

7. Nikki's profielfoto
    Nikki heeft een recensie geschreven voor De Slak
    Aziatisch Eindhoven

Lekker eten, goede prijs.

8. Elise Greveraars's profielfoto
    Elise Greveraars heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Zeer vaak bestellingen geplaatst waar steeds iets vergeten werd (sla, saus, ijs etc). Vaak netjes aangegeven met geen enkel effect. Vervolgens wilde ik een klacht indienen en zou ik teruggebeld worden. Ik ben nooit terug gebeld nadat ik nogmaals 2 keer gebeld heb.

Ben over gegaan naar domino's maar toen deze een keer dicht was wilde ik het opnieuw een kans geven.

Nadat de bestelling na 1 uur niet aanwezig was en ik belde, werd me verteld dat het nog 1 uur zou duren en dat ik de bestelling beter kan annuleren. Ik zou mijn geld binnen 10 dagen terug krijgen. Wat ik al belachelijk vind, aangezien ik bij een andere pizzeria opnieuw geld uit moet geven. Ik wilde een email bevestiging dat ze de pizza niet zouden bezorgen en deze weigerde ze per direct te geven.

Ik zou later terug gebeld worden, ja dat heb ik inderdaad eerder gehoord. Dat accepteerde ik dus niet. De dame die me hielp was dezelfde als de vorige keer maar beweerde dat het 1ste dag op dit filiaal is (gewoon liegen dus). Na een half uur aan de telefoon geen mail gekregen.

Boos opgehangen en bij een andere pizzeria besteld. Vervolgens komen ze de pizza alsnog na 2 uur bezorgen terwijl deze gecancelled was en er al een andere pizza onderweg is.

Slechte klant vriendelijkheid ten top! Domino's is vele malen beter, sneller en zonder fouten. Zeker zo lekker!!

9. Doni's profielfoto
    Doni heeft een recensie geschreven voor Vintage

Heerliiiiijk gegeten ik kom zeker terug.

10. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Piet Hein Eek
    Internationaal Eindhoven

Heerlijk gegeten. Leuke vlotte bediening. Natuurlijk in een geweldige creatieve omgeving.

11. Jolien's profielfoto
    Jolien heeft een recensie geschreven voor Publiek Food & Drinks

Super tentje! Heerlijk gegeten en super sfeer!

12. Ron Janssen's profielfoto
    Ron Janssen heeft een recensie geschreven voor Valenzia

Ron Janssen

Kwaliteit van het eten was echt prima, heerlijke gerechten. Bediening en uitleg over het gekozen 9 tapas gerechten diner was onduidelijk. Het eerste gerecht werd bij onze buren bezorgd die alert genoeg waren om te zeggen dat ze dit gerecht al hadden gehad. Het gerecht werd meteen naar onze tafel overgezet met onverstaanbare en onbegrijpelijke toelichting. Vervolgens was het steeds een verrassing wat het volgende gerecht was. Gelukkig was bij aanvang verteld (op vraag van ons daarover) dat de 9 tapasgerchten geserveerd werden in 6 gangen. We hebben dat zelf maar bijgehouden, informatie daarover werd verder niet meer gegeven. Naast ons kwamen Engelstalige mensen te zitten waarvan voor een van hen het eten bij serveren op de grond viel. Zij kreeg met excuses een kwartier later een nieuwe portie. Haar partner moest in de tussentijd zijn portie opeten, werd dus niet gezamenlijk opnieuw aangeboden. Het eten wat op de grond gevallen was werd met een snelle veeg opgeruimd, er bleef genoeg liggen om over uit te kunnen glijden. Al met al is onze ervaring teleurstellend over dit restaurant wat meer ambieert te zijn dan wat het is. Je zit bovenop elkaar, weinig privacy en rust. In onze beleving een luxe snackbar maar daar kun je met minder geld ergens anders ook wel voor terecht.

13. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Heerlijk diner gehad in een goede atmosfeer. Live muziek en prettige bediening.

14. Josine's profielfoto
    Josine heeft een recensie geschreven voor Il Ristoro Italiano

Besteld via Foodora en thuis laten bezorgen. Super gegeten. Het duurde een beetje lang voordat de bestelling bezorgd was maar het eten maakte alles goed! Broodjes met kruidenboter erbij besteld, de zak zat overvol heerlijk brood! Daarnaast extra topping op pizza ook geen probleem. Grote porties ten opzichte van de prijs. Aanrader!

15. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor El Generaal
    Mediterraans Eindhoven

Echt een hele rare zaak qua service! De eigenaar kan niet zo goed omgaan met kritiek volgens mij.

Voorheen stond ik best vaak voor een gesloten deur. Eenmalig prima. Maar dan weer door verbouwing, dan weer door priveomstandigheden. Sorry maar het leven gaat door!

Als je van te voren belt om te bestellen, is de wachttijd vaak erg lang, dus lang van te voren bestellen is zeer aan te raden. Want zelfs als je er op de afgesproken tijd aankomt, wacht je nog gemiddeld 10-15 minuten op je BURGERS EN JE FRIETJES. Burgers en frietjes zijn lekker, alleen de service en snelheid is zo ontzettend nonchalant! Het boeit ze gewoon niets joh!

Juist omdat ik de burgers lekker en betaalbaar vind, eet ik dit graag. Vandaag gebeld en er neemt gewoon niemand op! Weeeeer een negatieve ervaring met el generaal voor de zoveelste keer. Jaag de mensen maar lekker weg... nu is het de laatste keer geweest, jammer.

16. Julian Zhao's profielfoto
    Julian Zhao heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Het was zeer smakkelijk en de sfeer was erg leuk.

17. Rogier's profielfoto
    Rogier heeft een recensie geschreven voor Berlage
    Internationaal Eindhoven

Bediening was slecht door een aantal vrouwelijke bediende. Gastheer was super!
    Eten was ook heel lekker niks op aan te merken !!

18. de Vos's profielfoto
    de Vos heeft een recensie geschreven voor De Lach

Afgelopen week een 4 gangen menu van de chef gegeten met ook snacks bij apritief vooraf.
    Wat we kregen was lekker maar de porties waren echt beschamend klein. Toen we om extra friet bij het hoofdgerecht vroegen bleek dit niet mogelijk omdat de frietjes op waren.
    Als toetje een simpele creme brulee, al konden we elkaar toen onmogelijk nog verstaan omdat de muziek tot disco-niveau was opgedraaid (terwijl er nog mensen aan het eten/ tafelen waren). Ik denk dat de ober hierdoor al eerder gehoorschade heeft opgelopen want iedere bestelling (extra water, nieuwe fles wijn) kwam pas na 3× opnieuw vragen van onze kant.
    Al met al kwam de Lach totaal niet uit de verf deze avond.

19. Carina's profielfoto
    Carina heeft een recensie geschreven voor Ramses
    Shoarma Eindhoven

Lekker & goed gemaakt, eten gaar, goede marinade. Er is geen echte sfeer of gezelligheid als je binnenkomt, maar de mensen zijn super aardig, vriendelijk en beleefd. En eerlijk er hoeft ook geen sfeer te zijn want iedereen weet dat ze super goed zijn en goedkoop, dus t begrip achter geen sfeer is puur voor de binnenkant. Om er te eten totaal geen klachten of iets.

20. Simone vrijdag's profielfoto
    Simone vrijdag heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Simone vrijdag

Telkens als we bij Rosa gaan eten is het eten een heerlijke verrassing 😃 Heerlijk gewoon.

21. Bogers's profielfoto
    Bogers heeft een recensie geschreven voor All You Can Greek

Het was in een woord geweldig.
    Het eten was heerlijk.
    Veel keuze in gerechten.
    En de toetjes waren ook zeer lekker.
    Wij komen zeker nog terug.

22. Thomas Thijs's profielfoto
    Thomas Thijs heeft gereageerd op een recensie van Soul Kitchen

Wat vervelend om te horen dat u zich gisterenavond niet lekker voelde. Wij kunnen u verzekeren dat wij met dagverse producten werken zodat de kwaliteit van ons eten altijd gewaarborgd is. We zouden het fijn vinden als u contact met ons zou opnemen zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groeten, Soul Kitchen.

23. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Deel van het eten was niet vers. Krampen en diaree van gekregen.
    Rekening klopte niet.
    Jammer van het sfeervolle restaurant.

24. Marga Kloek's profielfoto
    Marga Kloek heeft een recensie geschreven voor Il Ristoro Italiano

Marga Kloek

We waren met achten. Gezellig gegeten en gedronken. Bediening was erg gastvrij.
    Eten was goed

25. fam. huiskes's profielfoto
    fam. huiskes heeft een recensie geschreven voor Lundi

fam. huiskes

Leuk restaurant met veel lekkers, zeker de moeite waard om een keertje langs te gaan.

26. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor The Ottoman

Voor de 2e keer weer waardeloze shoarma gegeten en tevens de laatste de slechtste van Eindhoven. Heb het on de kliko moeten gooien.

27. M. Hopman's profielfoto
    M. Hopman heeft gereageerd op een recensie van Taco Mundo

Op het moment dat je zonder te betalen een restaurant uit zou lopen op het moment dat het je niet bevalt, zegt dat denk ik meer iets over jezelf dan over het restaurant...

28. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Prima eten- erg gezellige sfeer.

29. Wies's profielfoto
    Wies heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs en de service was erg vriendelijk, snel en dacht mee door wat extra tijd voor te stellen toen de wijn (wij hadden een arrangement) van onze eerste gang nog niet op was. Heel fijn! Zeker een aanrader.

30. W.machelessen's profielfoto
    W.machelessen heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

W.machelessen

Zeer lekker gegeten, service was uitstekend.
    Vond de prijs wel pittig maar zeker voor herhaling vatbaar.