Nieuwste foto's in Eindhoven

4. Javaans Eetcafé heeft een nieuwe foto
  5. Javaans Eetcafé heeft een nieuwe foto
  6. Javaans Eetcafé heeft een nieuwe foto
  7. Pascaldehaas's profielfoto
    Pascaldehaas heeft een recensie geschreven voor D'Eters
    Eetcafé Eindhoven

Pascaldehaas

Gister 16-03-2019 onwijs lekker gegeten. Super gastvrij personeel zoals je mag verwachten, in een zeer gezellig warm ingericht restaurant.
    Simpel, maar goed concept. Wij hebben heerlijk genoten van top varkenshaas van de chef, en de pittige gehaktballetjes.
    Jammer dat je er niet was Ilse, maar je hebt er mooie zaak neergezet, met gezellig personeel.
    Komen snel weer terug.

Pascal & lenneke

8. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Vrienden

Met kinderen en kleinkinderen hier gegeten 14 personen was heel goed en vriendelijk personeel.

9. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mint

Komen hier vaak, maar vandaag viel het tegen helaas. Heel erg lang moeten wachten op eten. Zelfs al bestelde we meteen weer voor volgende ronde. 7 uur binnen en in ruim 1,5 uur 1 ronde gehad en niet alles warm en gebracht. Toen ik vroeg hou het kwam dat het zo lang duurde was het onverwacht druk maar dit heb je zelf in de hand. Als je te weinig personeel hebt dan moet je soms kiezen om klanten te weigeren om de aanwezige klanten wel goede service te bieden. En bij het afrekenen en het is niet zo dat de prijs zo laag is dat je dit mag verwachten. Voor ons nooit meer op zaterdagavond rond 19 uur.

10. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Taco Mundo
    Mediterraans Eindhoven

Heerlijk eten, snel geleverd en goed kwaliteit! Een aanrader!

11. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Lekker eten en het sharing food principe is erg gezellig (met de juiste tafelgenoten ; )
    super vriendelijk personeel!

12. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Hang Chow
    Chinees-Indisch Eindhoven

Om de week komen we eten. Altijd vriendelijk en eten is zeer goed. Wij komen vaker terug.

13. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Echt super lekker gegeten hier! Veruit het beste tapas restaurant waar ik ooit ben geweest, alle gerechten zijn mooi gepresenteerd, niet zoals in de meeste tapas zaken het eten in een bakje gegooid, maar elk gerecht ziet er anders uit, heel mooie opgemaakte borden allemaal, goeie porties, en zeer smaakvol. Interieur is ook gezellig en mooi ingericht. Wij komen zeker terug!

14. de Vries's profielfoto
    de Vries heeft een recensie geschreven voor Hang Chow
    Chinees-Indisch Eindhoven

de Vries

Babi pangang taai, donkere droge kleine stukjes. Vast opnieuw gebakken van de dag daarvoor. Echt slecht. Zeer weinig saus. Kip ook bijna zwart en taai.
    Je kan dus beter wat later in de avond halen zodat je het wel wat verser hebt.

15. e's profielfoto
    e heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Lekker en gezellig gegeten.

16. Rich's profielfoto
    Rich heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok
    West-Europees Eindhoven

Super lekkere kip, heerlijk met houtskool smaak. De specialiteit Kip piri piri was geweldig! Ook De mais was heerlijk. Goede service en zeker een aanrader!

17. Angel's profielfoto
    Angel heeft een recensie geschreven voor Ilio's
    Grieks Eindhoven

Ilios is een leuk restaurant met erg lekker eten. De sfeer is goed. Alleen moesten we heel erg lang wachten op ons eerste drankje en erna heel erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Dat was wel een minpunt. Over het eten niets te klagen, ontzettend lekker.

18. Vicky's profielfoto
    Vicky heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Eten was wel lekker. Bij het gerecht mis ik extra verse groenten.
    Ook zie ik liever geen frites op de menukaart.
    Bediening was heel vriendelijk, leuke mensen prettig in de omgang.

19. SN's profielfoto
    SN heeft een recensie geschreven voor Babylon

Gisteren kapsalon en broodje kipfilet besteld. Erg teleurstellend, eten zat geen smaak aan en was erg weinig. Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.

20. Elewoud's profielfoto
    Elewoud heeft een recensie geschreven voor El Patio Andaluz

Elewoud

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer. Top ga zekers vaker.

21. Sophia's profielfoto
    Sophia heeft een recensie geschreven voor Five Guys
    Hamburger Eindhoven

Mijn vriend en ik hebben een paar weekjes geleden bij Five Guys in Almere gegeten. We hebben daar beide een hotdog met kaas, champignons, ui en mayonaise gegeten. Ook hebben samen een middel friet gedeeld. Daarnaast hadden we drinken en dit was als ik het me goed herinner voor mij een cola en voor hem en fanta.
    Voordat we het resaurant ingingen hadden we hoge verwachtingen, het is tenslotte best bijzonder dat een van de drie Five Guys restaurants in mijn stad zit. We kwamen binnen en werden vriendelijk ontvangen. Ik moet wel zeggen dat het restaurant niet heel gezellig eruit ziet. We gingen bestellen, wat per se in het Engels moest want hebt personeel kon geen Nederlands, en kwamen op een achterlijk hoog bedrag uit voor de hoeveelheid dat wij besteld hadden. Nou hier hebben we natuurlijk niets over gezegd want dit zijn nou eenmaal hun prijzen.
    Het eten was raar verpakt, aangezien het in papier en aluminium folie zat. De patatjes zaten in een frisdrank beker waarvan de helft in de papieren zak gevallen was.
    De smaak van het eten was prima. Het was lekker maar niet heel bijzonder. Beide, mijn vriend en ik, hadden toch een klacht over het eten bij Five Guys.
    Na deze klacht heb ik Five Guys een mail gestuurd. Na een week afwachten geen antwoord gekregen en daarom pak ik het maar zo aan. Ik schrijf een nattiger recensie, wat overigens wel echt gebeurd is, in de hoop dat ze hierop wel reageren.
    Five Guys is dus geen aanraden om meerdere (bovenstaande) redenen.

22. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Wiro Wok

De wok en de bakplaat is op zich redelijk in orde.
    De Sushi is redelijk te eten, maar ook niet echt goed.
    Er staan daar twee counters met eten zoals Satehstokjes, Kipstukjes, Spareribs, Pizza etc. Alles wat wij uit die 2 counters pakte was koud. Toen we daar iemand over aanspraken schoot ddiegene inde verdediging, ik moest niet zoveel opscheppen, dan bleef het warm. Toen ik aangaf dat ik als eerste het satehstokje at en die koud was gaf hij aan dat dit niet kon, het apparaat kost namelijk €7500. Bij een ander persoon vervolgens mijn beklag gedaan, die gaf aan dat het geen alla carte eten is. We hebben meerdere malen aangegeven dat het op zijn minst warm mag zijn. Na talloze keren herhalen was ze het hier mee eens.
    Er lijkt vervolgens niets veranderd te zijn, men stond niet open voor onze kritiek.
    Ik vind dat het soms kan dat iets koud is, als iemand dat aangeft ben je service gericht als je er meteen iets aan doet. Hier schort het dan ook aan bij Wiro Wok.

De sfeer is er ongezellig, ziet eruit als een kantine.

23. morina's profielfoto
    morina heeft een recensie geschreven voor L'Azzurro
    Italiaans Eindhoven
    Vertaal van de naar Nederlands

Zum empfehlen.
    Geschaftliche abend essen mit 7man es waar lecker und freundliche mitarbeiter.
    Aus venezien.
    Wier kommen gerne wieder.
    Bis bald.

24. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor De Slak
    Aziatisch Eindhoven

We komen héél graag bij de Slak.
    Heerlijke gerechtjes (zoveel als je wil), goede en vriendelijke service. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Voor kinderen een iets lager bedrag.
    Favoriet zijn de 🍣, loempiaatjes, Maleise satéstokjes in meloen en krokante kip met sla.

25. Rolf's profielfoto
    Rolf heeft een recensie geschreven voor Coco Sushi & Noodles

Toppertje!
    Eten is geweldig, dankzij de fantastische sushi-chef.
    Bediening ook heel erg goed.
    Thanks guys, we blijven terugkomen!

26. Koen's profielfoto
    Koen heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

De keuze is niet groot, maar het eten is goed. Vooral leuk om samen aan tafel te delen. Ik was aangenaam verrast.

De ruimte is groot maar toch intiem.

Al bij al een uitstekende keuze om te eten.

27. Angelique en Harriëtte's profielfoto
    Angelique en Harriëtte heeft een recensie geschreven voor Zoet & Zout

Angelique en Harriëtte

Vandaag weer heerlijk gegeten bij zoet & zout!! Vriendelijke bediening en ook dat zorgt ervoor dat je graag weer terug komt bij deze zaak. Zeker een aanrader!!

28. Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant.
    Uit uw feedback begrijp ik dat u te gast bent geweest bij restaurant Het Buffet. Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel en het is belangrijk dat gasten dit tevens ervaren. Ik ga uw feedback bespreken met de directie en de afdelingsmanager om onze service en kwaliteit aan u te verbeteren.

Wij willen graag onderzoeken wat er mis is gegaan bij uw diner. Wanneer u ons hierbij van dienst wil zijn vragen wij u graag vriendelijk om uw feedback te delen via guestrelations@eindhoven.valk.com.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw ontvangen om u de service te verlenen die u verdient.

Met vriendelijke groet,

Chanel van Hoof
    Guest Relations Manager

29. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor The City

Een leuk nieuw restaurant in Eindhoven.
    We werden ontvangen door een zeer vriendelijke gastvrouw. Het restaurant ziet er gezellig / sfeervol uit. Je kan zien dat er aandacht is besteed aan de inrichting.
    We hebben gekozen voor een menu van de chef. Het waren lekkere en diverse gerechten. De verschillende bereidingstechnieken maakt het verrassend. De gangen waren meer dan voldoende qua hoeveelheid om samen te delen. Leuk dat er ook echt Aziatische koks werkzaam zijn. Tevens leuk dat je een kijkje in de keuken kan nemen. Kortom wij hebben een zeer geslaagde avond gehad bij The City.

30. De Win's profielfoto
    De Win heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

Super vriendelijk!
    We moesten eerder weg dan normaal geplanned, en onze super lieve bediening bood aan om ons al uitgekozen toetje voor ons in te pakken en mee te geven.
    Dat is service!