Nieuwste foto's in Eindhoven

Brutaal personeel

2. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Pizzaplaats

Jules

Lekkere, originele pizza’s en vriendelijke bediening op een gezellige lokatie.

3. Laguna Gerlach's profielfoto
    Laguna Gerlach heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Lekker gegeten. Geen standaard tapas, daarom is het eten bijzonder goed. De eerste keer dat ik bomvol staat van tapas eten.
    Leuk sfeertje. Vriendelijk en gezellig bediening.
    Moeten we vaker eten!!

4. Fehed Asee's profielfoto
    Fehed Asee heeft een recensie geschreven voor iWok & Go

Belachelijk slechte tent. Lekker eten maar houden nergens rekening mee. Haren in de zalm. Daarnaast gooien ze taugé in de gerechten van zwangere vrouwen met de mededeling eet er maar omheen. Ongekend waardeloos! Eigenaar geeft aan dat we beter ergens anders kunnen eten want hij kan niet garanderen dat er geen taugé in het eten gegooid wordt! Mensen met allergieën of zwangere vrouwen niet heen gaan! Ze hebben hier namelijk geen boodschap aan!

5. Netty & Jan's profielfoto
    Netty & Jan heeft een recensie geschreven voor In den Bergsche Tuin

Wéér lekker gegeten en het personeel is zeer vriendelijk en servicebeurt.

6. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Mispelhoef
  7. Sander Wolf's profielfoto
    Sander Wolf heeft een recensie geschreven voor Kobi Restaurant

Erg aardig personeel, sociaal en ook plaats om aan tafel aan te schuiven.
    Goede Pizza’s en snelle bezorging, al heb ik maar enkele keren laten bezorgen, ik ga meestal halen.

8. ingjo's profielfoto
    ingjo heeft een recensie geschreven voor All You Can Greek

Vlotte bediening, genoeg keuze en een leuke zaak. Zeker een aanrader. De inrichting is modern en niet de gebruikelijke Griekse restaurantinrichting met plastic druiventrossen. We komen zeker nog eens terug.

9. Sander Wolf's profielfoto
    Sander Wolf heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Mensen worden zelfs uitgescholden voor flikker door de telefoon... heb veel meegemaakt maar dit...

10. ASML's profielfoto
    ASML heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

De lokatie is fantastisch, de inrichting gezellig. Maar de totaalervaring viel een beetje tegen. Het eten was niet geweldig.

11. Ellen van de laar's profielfoto
    Ellen van de laar heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Ellen van de laar

Wat een teleurstelling! Mijn verjaardag met mijn gezin daar gevierd. Het eten was goed en smaakvol en ook een gezellige gelegenheid om te zitten. Wat helaas het etentje toch niet leuk maakte was dat we lang op het eten moesten wachten, een uur nadat we besteld hadden. De gerechten werden in etappes gebracht waardoor ik als jarige alleen heb gegeten. Ook lang op de drankjes moeten wachten. Geen communicatie hierover of excuses. Jammer!

12. Hessel's profielfoto
    Hessel heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

Gezellig restaurant met erg vriendelijk personeel.
    Eten was lekker en verrassend voor de lage prijs. We hadden wat speciale wensen en dat werd allemaal geregeld, zij het wat rommelig..

13. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Wij hadden het twee-gangen verrassingsmenu. Heerlijke gevarieerde gerechten. Aanrader!

14. Marco van Wesel's profielfoto
    Marco van Wesel heeft een recensie geschreven voor Café Hoogste Tijd

Marco van Wesel

Het ziet er binnen niet echt uit als een restaurant, meer als alternatief café.
    Maar toen kwamen de gerechten op tafel, man man man wat was dat prachtig.
    Het zag er schitterend uit en het smaakte fantastisch. Grote complimenten! 👍

15. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Trudoplein

Avondje naar GUUS. Gegeten bij Trudo heerlijke frites, jammer dat de Bicky Burger geen Bicky Burger is maar nep.

16. Km's profielfoto
    Km heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

Goed restaurant. Heerlijk eten en ontzettend vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader.

17. M Vos's profielfoto
    M Vos heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Wederom heerlijk gegeten. Een feestje voor de smaakpapillen.
    Jammer dat het zo rustig was, maakt de sfeer iets minder. Personeel maakte dit echter meer dan goed. Uitermate vriendelijk.
    We hebben weer genoten.

18. Van der Maat's profielfoto
    Van der Maat heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Van der Maat

11Juni veel te vieren; bij jullie gegeten. Voor het eerst ronduit slecht. Warrige 'gastvrouw', geen brood gehad, lege glazen werden voortdurend weggehaald onder het eten; nou ja, eten… 3 kwartier wachten na ieder rondje, dus na twee rondjes is je zin dan wel over. Taaie biefstukjes, ingedroogde niet weg te krijgen asperges, miniglaasjes wijn a €4,00, niemand die ons groette bij het weggaan, laat staan een reactie vroeg, kortom: heeeeel jammer!

19. Mieke van Herk's profielfoto
    Mieke van Herk heeft een recensie geschreven voor In den Bergsche Tuin

Als je daar eet is het altijd met liefde bereid en verzorgd. Het personeel heeft er duidelijk plezier in een dat merk je. Het is gewoon lekker en gezellig. Dit was niet onze eerste keer een zeker niet onze laatste.

20. Melanie Geurtsen's profielfoto
    Melanie Geurtsen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Boon
    Internationaal Eindhoven

Melanie Geurtsen

Wij hebben onlangs voorafgaand aan een concert van Guus Meeuwis bij Restaurant Boon gegeten. We hadden de mazzel dat het mooi weer was en we buiten hebben kunnen eten. Er was een aangepast Guus Meeuwis menu en daar stonden prima gerechten op die ons ook goed gesmaakt hebben. Verder vonden wij de mensen van de bediening erg vriendelijk.
    Kunnen we al reserveren voor volgend jaar? :-)

21. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Hung-Ying
    Chinees-Indisch Eindhoven

llewis

Als je van "Hollandse"aangepaste Chinees houdt, is dit een leuke plek om te gaan eten. De kip met champignons viel echter wat tegen. Als je dit gerecht tien of twintig jaar geleden bij een Chinees bestelde, was de kipfilet om te zuigen zo mals. Dit vind je bijna nergens meer terug, ook dus niet bij Hung Ying. De kurkdroge kipfilet kwam in een donkere, wat zoutige saus, die moet eigenlijk lichtgekleurd zijn. De kip was schaars, maar de bamboescheuten (uit blik) kwamen veelvuldig in het gerecht voor. Niet lekker.

Waarom lukt het niet meer om die ouderwetse kwaliteit kipfilet te serveren? Is de kip zo chemisch behandeld en doorgefokt dat de kwaliteit achteruit is gegaan? Of beheersen de koks deze techniek niet meer? Tegenvaller. Wel keurige bediening en nette zaak.

22. rovers's profielfoto
    rovers heeft een recensie geschreven voor Chez Marielle

Duur en niet lekker wel netjes maar de vorige eigenaar kon de friet beter bakken en had een betere smaak.

23. Joëlle's profielfoto
    Joëlle heeft een recensie geschreven voor Señora Rosa

Joëlle

Super gegeten, ons laten verrassen door het menu i.p.v. het standaard tapas 'all you can eat' idee. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

24. Do's profielfoto
    Do heeft een recensie geschreven voor Soul Kitchen

De geserveerde gerechten zijn leuk en origineel. Echter vonden wij het eten wat flauw.

25. Marie-Anne de Graauw's profielfoto
    Marie-Anne de Graauw heeft een recensie geschreven voor Hang Chow
    Chinees-Indisch Eindhoven

Marie-Anne de Graauw

Zeer slecht!! Eten was oud en zeer taai!! Ik heb nog gebeld maar ze komen je niet tegemoet!! De rijst was hard en er zat een muf smaakje aan! Babi pangang niet doorheen te komen zo taai! Ook de gepaneerde balletjes van binnen erg taai! Kroepoek niet te eten zo hard en smaakloos! Ik ben niet flauw maar dit was echt oud eten! Geen bestellingen meer dus! Zeker omdat ze je niet tegemoet komen bij een klacht!!

26. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Het Spiegelbeeld

Het eten was niet lekker. Veel gerechten met een flinke meerprijs. Bediening was vriendelijk.

27. Edwin van der Wal's profielfoto
    Edwin van der Wal heeft een recensie geschreven voor Dzjengis Khan

Hadden een bon, daardoor voor 21,95 pp onbeperkt 2,5 uur incl. Drank. Lastig verhaal. Eten was redelijk, meer kon ik er niert van maken. Staan op 2 verschillende platen vis of vlees te bereiden. Keuze uit 4 tal vis en 4 tal vlees. En dan ook merendeel goedkopere soorten. Er waren wat groenten zoals ui en paprika voor wok. Totaal geen gerechten uit opschepbakken, dus twee koks moeten voor iedereen koken terwijl ze maar 6 personen tegelijk kunnen helpen op plaat. Bereiding op plaat met twee houten zwaarden. Tja normaal gebruik je een rvs schep, maakt verder niks uit, meer show. Maximaal 5 a 6 gerechten tegelijk op plaat a 10 minuten, dus gelukkig was de zaak driekwart leeg anders lange wachttijden. Geen sauskeuze, weinig tot geen kruiden. Saladebar ehhhh bakje met wat sla… ook was er een lavastenen bbq op gas. Daar kon je zelf spies op leggen en na twintig minuten wel gaar… maar je moet wel drie keer heen en weer lopen om spies om te draaien. Stoelen, balustrade en tafels vrij plakkerig dus reinheid niet best. Limonade geen merkspul maar uit tap. Hier naartoe gegaan ivm koolhydraatarm dieet en best western hotel op 250 meter. Prijs en aanloopgemak maakte het redelijk. Maar nooit meer. Jammer want een mongools restaurant klinkt toch leuk, maar eten, hygiene en gezelligheid prut. Bovenin het restaurant met smal trapje ook nog eens enorm heet door de gas bbq. Airco vlgs eet.nl? Nou vergeet het maar wellicht pas aan bij 40 graden of zo. Kortom, je weet nu wat je te wachten staat… doorrijden dus.

28. Kamperman's profielfoto
    Kamperman heeft een recensie geschreven voor Publiek Food & Drinks

Kamperman

We hadden al twee keer eerder gegeten bij Publiek. Nu waren de hamburgerbroodjes kleiner, de hamburgers erg doorbakken, de sate kei hard en ik wilde een medium gebakken steak en die was flink doorbakken. De sla in de bakjes was droog. Diverse gerechten waren niet te bestellen. We hadden om 19.00 uur een tafel. Als excuus gaven ze dat t optreden van Guus Meeuwis de oorzaak was.

29. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Danielle

Wij zijn altijd enthousiast over de vegetarische gerechten van t zusje. Daarvoor gaan we hier graag heen. Nu was er ook nog eens een mooie actie want bij bestellen van deze gerechten krijg je een kraskaart. Wij hebben de hele avond door vegetarische gerechten besteld. Aan einde van de avond kregen we geen kraskaart. Want op het 'groene' lijstje stonden maar twee streepjes, maar we hebben wel de hele avond vegetarische gerechten besteld. Beetje vreemd dat er dan moeilijk gedaan wordt. We gaan altijd tevreden uit eten en dan is het jammer dat ze moeilijk doen over maar twee streepjes ipv vier terwijl we op de normale kaarten wel erg veel vegetarisch hebben besteld. Enorme tegenvaller.

30. Naqib Ayazzada's profielfoto
    Naqib Ayazzada heeft een recensie geschreven voor Touch of India

Vriendelijk volk, lekker eten en erg vriendelijke bediening.