Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Sien's profielfoto
    Sien heeft een recensie geschreven voor De Yserman

Lekker en betaalbaar eten in een gemoedelijke sfeer.

2. Myrthe Boonstra's profielfoto
    Myrthe Boonstra heeft een recensie geschreven voor Garden of Asia
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Myrthe Boonstra

Zeer lekker gegeten met grote groep en prima bediend. Zeker een aanrader!

3. Pietrix's profielfoto
    Pietrix heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Wederom heerlijk gegeten. En wat blijft het voor ons toch een top plekje om samen quality tijd te hebben.

4. Robert Schrader's profielfoto
    Robert Schrader heeft een recensie geschreven voor My Snax

Robert Schrader

Inmiddels een vaste klant ook al moet ik langs 4 snackbars rijden om er te komen. Altijd dezelfe uitstekende kwaliteit.
    Geen opnieuw gebakken rest patatjes etc. Snacks altijd precies goed qua baktijd en temperatuur, dus sappig en krokant ook als de hele zaak vol staat en het spitsuur is.
    De vitrine (de hele zaak eigenlijk)ziet er altijd zeer hygienisch en brandschoon uit. Fijne en zeer attente bediening.
    Met een glimlach rijd ik langs de vier eerder gepasseerde zaken terug naar huis… dit wordt weer smullen!

5. Cisca's profielfoto
    Cisca heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Voor vega en vis weinig keuze. Vis alleen zalm. Weinig groente, friet en sla. Laatste Keer bij dit restaurant.

6. Pietje Horjus's profielfoto
    Pietje Horjus heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Friesche Club

Pietje Horjus

Gezellige sfeer, lekker eten en prima service! Er was iets mis gegaan met onze reservering en geen tafeltje beschikbaar. Dat werd opgelost op een goede, vriendelijke manier: wij kregen een drankje van het huis aangeboden en konden daarna snel aan tafel. Ook daar prima service! Vriendelijk personeel, hoewel het heel druk was. Het ten was lekker en ruim voldoende. Aanrader!

7. Schippers's profielfoto
    Schippers heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Helaas, er helemaal niet gegeten. Op grond van de website, waar een internationale kaart te zien was, hadden we gereserveerd. Bij aankomst bleek die niet (meer) te bestaan. Toen ik er om vroeg was reactie van het personeel, eerst de ober en daarna de baas, teleurstellend. Het was niet hun probleem leek het. Ik had al een drankje besteld voor ik om de kaart vroeg. Dat heb ik afgerekend. De kans zou je zeggen om mij als klant enigszins te gemoed te komen door een korting of een gratis drankje. Maar dat gebeurde niet, heb het niet genoemd maar ben vertrokken. Blijkbaar zit dit restaurant niet verlegen om klanten of een goede recensie. Ik kom er niet meer.

8. Petra Hiemstra's profielfoto
    Petra Hiemstra heeft een recensie geschreven voor 't-Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Leeuwarden

Alles was prima geregeld en dik in orde. Helaas vonden we de pannenkoek niet helemaal gaar, maar hij was wel te eten hoor.

9. Nellie's profielfoto
    Nellie heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Leeuwarden

Heerlijk gegeten Prijs kwaliteit was goed jammer van de arrogante bediening die ons aansprak alsof hij met n stelletje kleuters te maken had terwijl wij de 50 en 60 jarige leeftijd hebben.
    Als klap op de vuurpijl vond hij dat hij zijn eigen fooi moest bepalen dat was makkelijker rekenen voor hem!
    Jammer Humphreys, dat was eens maar nooit meer.

10. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Saray

Eten was flauw niet gaar en koud bedienig was er te weinig eigenaar onfatsoenlijk. Nee is het geld niet waard.

11. Cor van Zuijlen's profielfoto
    Cor van Zuijlen heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Leeuwarden

Cor van Zuijlen

Heerlijk met zijn tweetjes gegeten eten was voortreffelijk. Personeel uiterst vriendelijk, komen gauw weer eens eten.

12. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Saray

Lekker gegeten!
    Goede wijntip van de eigenaar en ondanks drukte eten vrij vlot gekregen.
    Voor herhaling vatbaar!

13. De Brasserie Maria Louise's profielfoto
    De Brasserie Maria Louise heeft gereageerd op een recensie van De Brasserie Maria Louise

Hartelijk dank voor uw leuke recensie, Met vriendelijke groet het team Brasserie Maria Louise

14. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor Akropolis Express

Voor het eerst eten geteld voor ons samen, ieder een appart gerecht, snelle bezorging en het eten was goed. Volgende dag de rest opgegeten zo groot was de portie.
    Een aanrader.

15. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Eurohotel Restaurant

Iedereen weet dat je dagelijks een paar ons groente moet eten, behalve de kok van het Eurohotel, die weet dat niet. Bij het hoofdgerecht een soort van eierdopschaaltje met groente en het voorafje was de sla ook erg mager met drie cherry tomaatjes. Kleine porties en nagenoeg geen groente. Ik kon wel bij het hoofdgerecht groente bij bestellen wat niet op de factuur kwam, dat is dan weer netjes (in mijn beleving overigens normaal). Heerlijke angus biefstuk en drie hele kleine schaaltjes verschillende aardappelgarnituur waaronder smaakloze diepvries frietjes en vette aardappel figuurtjes ook uit de diepvries. Waarom geen verse zelfgemaakte frietjes? De inrichten van hetvtestaurant en de mensen in de bediening is hetgeen wat het meest aanspreekt. Bijzonder aardige hulpvaardige mensen in het restaurant, ook bij het ontbijt. Samengevat: bediening en sfeer prima, lekkere angus biefstuk, groente ver onder de maat en aardappelgarnituur is ongezond en smaakloos.

16. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van Sarah

Goedemorgen Rudi,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het direct even voor je aangepast. Hopelijk is dit zo in orde voor je?

Wij hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

17. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Sarah

Ls. Eet.nu eredactie, misschien kan in de laatste zin de 'e' achter ieder eraf..
    Bvd. Grru..

18. d.de boer's profielfoto
    d.de boer heeft een recensie geschreven voor Leeuwarden Lounge

Prima ontvangst, correcte en vlotte bediening.
    Goede uitleg bij de kaart.
    Gezellige sfeer.
    Lekker eten.

19. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Sarah

Ps. na het tafelen komt de eigenaresse nogmaals langs om je handen te kunnen wassen, wat een service ja.. fantastisch, waar vind je nog zoiets.. grru..
    (de eigenaresse, tevens plezierige bediening en bovenal prima kokkie, nogmaals mijn complimenten!!)

20. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor Sarah
    Afrikaans Leeuwarden

Wat leuk dat er nu ook een heus Ethiopisch (Oost Afrikaans) restaurantje bij is gekomen.
    Gelegen in die van oudsher zo gezellige Grote Hoogstraat, hartje L'den dus.
    Een bijzonder vriendelijke, goedlachse eigenaresse heet je van harte welkom in haar eethuisje, ik voelde me er direct op m'n gemak, thuiskomen in soort veredelde huiskamer.
    Overheersend wit, schoon en erg netjes.
    Het klinkt er, vond ik, nog wel wat hol-lig, het is er danook misschien nog wat te leeg aan de wanden, wat mooie kleden zouden daarin mi. Voor verbetering kunnen zorgen.
    Mooie keuze mogelijkheden met meerdere groente/vegetarische en vleessoorten gerechten op de menukaart, voor elk wat wils. (Geen alcoholische versnaperingen)
    basis van de Ethiopische keuken is die grote pannenkoek van Teffmeel gemaakt, de Injera.
    Op zich al een ware lekkernij. Op een fraaie schaal uitgeserveerd met daarop dan de verkozen diverse gerechtjes. Ik had een malse, lekker pittige kippebout, heerlijk gekruid kalsvlees, linzen met kruiden mengsel en erg lekkere gemengde groenten, zalig. Smikkelen en smullen.
    Maar vooraf komt de eigenaresse eerst nog met een grote kom en een prachtige soort gieter met warm water om je handen goed te wassen, want je eet hier lekker zonder bestek met je schoongewassen handen. (Haha. Ideaal voor kinderfeestjes lijkt mij, kindermenutje ideetje?!)
    alhoewel, ietwat saai, ik de enige gast was, heb ik intens mogen genieten van de Ethiopische sfeer, fijne muziek en mijn eigen leesvoer Verloren Grond van Murat Isik, ja ook een erg mooi familieverhaal, maar bovenal natuurlijk van die verrukkelukke, en geheel anders dan gewoon zijnde, smakelijkheden met ieder lekker hapje met een stukje van de Injera!
    Reuze bedankt en tot ziens.

21. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Onder De Kelders

Vriendelijke maar helaas zéér trage bediening. Erg lang wachten op het eten. De entrecote was taai, niet weg te kauwen. Daar werd nogal luchtig over gedaan, ik denk dat ze dit vaker te horen krijgen… Jammer! Ons bezoek krijgt geen vervolg.

22. Marjolein van Dijk's profielfoto
    Marjolein van Dijk heeft een recensie geschreven voor De Brasserie Maria Louise

Marjolein van Dijk

Heerlijk gegeten in een mooie, klassieke ambiance. Het interieur is heel sfeervol. De klassieke muziek op de achtergrond maakt het helemaal tot een feest om hier te eten. De service is persoonlijk, prettig en stijlvol. Er is ook ruimte voor wat kwinkslagen over en weer.

23. G. de Bruijn's profielfoto
    G. de Bruijn heeft een recensie geschreven voor De Brass
    Eetcafé Leeuwarden

G. de Bruijn

Lange wachttijden. Er zat wel een uur tussen de warme chocolademelk en de ook bestelde broodjes, waarop de kruidenboter was vergeten. Als mosterd na de maaltijd een bakje kruidenboter gekregen. Gerechten werden niet gelijktijdig geserveerd. Matige kwaliteit. Onverschillige bediening. Terrasverwarming kon niet aan etc. Een dagje Leeuwarden is leuk, maar zo'n lunch is een vervelende en tijdrovende inbreuk. Niet weer dus.

24. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Las Tapas

Na lekker gegeten te hebben kwamen bij het afrekenen toch wel voor een onaangename verassing. Wij hadden online gereserveerd omdat ik hierbij een 20 euro korting bon kon inleveren. Ik kon reserveren voor een drie gangen menu voor 22,50 pp (daar zou dan de 20 euro nog van af gaan). Bij het afrekenen werd er ineens 25,50 pp gerekend omdat we een toetje gegeten hadden. Naar mijn weten is een drie gangen menu net als in de encyclopedie staat : voorgerecht hoofdgerecht en dessert. Blijkbaar is dit in deze meneer zijn woordenboek een reden om 3 euro pp meer te gaan rekenen. Ik had dit bij het afrekenen aangegeven maar kreeg toen een vaag verhaal over dat 3 gangen ook kan bestaan uit een extra salade wat natuurlijk onzin is. Ook is er een extra grote kan sangria in de maag gesplitst omdat we geen menu kaart te zien hebben gekregen en dus ook niet een keuze hadden voor een kleine of grote kan. Mensen ga hier niet heen totaal niet gast vriendelijk… Toen ik aangaf dat in de encyclopedie toch echt omschreven word: voor hoofd nagerecht vond hij dat ik begon te schreeuwen? Echt hele rare en nare ervaring + 46 euro armer ongeacht de 20 korting voor paar hapjes en toetje wat we moesten delen…

25. Jelle's profielfoto
    Jelle heeft een recensie geschreven voor Restaurant Sin Jah

Wat een waardeloos restaurant. We waren er om 18.00 en pas om 22.15 klaar. Het duurde heeeeel lang voordat je het eten kreeg. Meer dan 45 min per gang. Stoelen zaten niet lekker. Eten was niet in verhouding met de prijs.
    Echt heel erg slecht!

26. Appies's profielfoto
    Appies heeft een recensie geschreven voor Club Satay
    Indonesisch Leeuwarden

Wat een leuk Indonesisch restaurantje, bijna een grote huiskamer, leuke gastheer, en fantastisch gegeten. Een echte aanrader.

27. Ninette's profielfoto
    Ninette heeft een recensie geschreven voor De Grote Wielen

Mooie plek en de bediening is oké, het eten is ondermaats: uitgedroogd vlees en flauwe doorgekookte groentes.

28. J. Kingma's profielfoto
    J. Kingma heeft een recensie geschreven voor El Toro

J. Kingma

Wij hebben heerlijk gegeten, gezellig en leuke bediening. Aanrader.

29. Renee's profielfoto
    Renee heeft een recensie geschreven voor Brongers Automatiek

Wat een verrassing deze zaak. We bestellen 2 hamburgers en kipburger speciaal. Echt een feestje wat er voor onze neus komt te staan. Heerlijk. Hier komen we zeker nog een keer!