Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Dennis Braun's profielfoto
    Dennis Braun heeft een recensie geschreven voor Sin Jah

Dennis Braun

Had gisteren besteld, kipkerrie zat geen kerriesmaak aan en de rijst is ook anders, lijkt wel risottorijst. Was niet lekker heb het weggegooid, terwijl het normaal altijd lekker eten is. Misschien een nieuwe kok of iets, maar was niet goed gisteren.

2. Simon Grijpstra's profielfoto
    Simon Grijpstra heeft een recensie geschreven voor Double B

Simon Grijpstra

Heerlijk gegeten met zn 2en de burgers zijn heerlijk en de service top.
    Ik kom zeker eens terug.

3. Erik Kok's profielfoto
    Erik Kok heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Ik had nog niet eerder kennis gemaakt met de Afghaanse keuken. De ervaring bij AfghanFresh was uitstekend! Er stonden heerlijke plantaardige gerechten op de kaart, maar weinig plantaardige voorgerechten. De bedieningsmedewerker bood me toen een voorgerecht aan dat niet op de kaart stond en dat was geweldig. Sowieso was de gehele service fantastisch en er werd door haar goed meegedacht over plantaardige opties. Hier ga ik zeker weer terug komen!

4. Janwillem van der vijver's profielfoto
    Janwillem van der vijver heeft een recensie geschreven voor Thai-By-Jai

Opnieuw een heerlijke en gastvrije ervaring genoten in dit restaurant. Voor mij is dit next level Thais koken. Ik woon in Amsterdam waar veel Thaise restaurants zijn maar Thai-By-Jai streeft ze allemaal voorbij. De prijzen blijven heel redelijk en de porties ruim voldoende.
    Kortom een goede reden om Leeuwarden regelmatig te bezoeken.

5. Antonia's profielfoto
    Antonia heeft een recensie geschreven voor Efeze

Antonia

Broodje kroket werd geserveerd op oudbakken brood met een plastic pakje mosterd erop.
    De rose werd uit 2 verschillende flessen geschonken evenals de witte wijn. Denk dat ze de oude wijn met met de net opgetrokken flessen hebben vermengd.
    De lokatie is fantastisch maar zou maar naar een ander restaurant op de kade gaan.

6. R Boomsma's profielfoto
    R Boomsma heeft een recensie geschreven voor De Burgemeester van Napels

R Boomsma

Voor 4 personen gereserveerd om 18.00 na voorstelling in de Harmonie. Oma, ik dus, met grote kleindochter en 2 kleinkinderen van 5 en 7 jaar! Was iets fout gegaan: geen tafeltje beschikbaar, of we “even” plaats wilde nemen bij de bank en 2 fauteuils, prima. Kregen broodplankje, moest daarna om een mes vragen en ook om drinken! Waren “speciale” gasten volgens manager! Heeeel lang daar zitten wachten met 2 kleine kindjes. Toen na ongeveer een uur tafeltje in de speelhoek, daarna ongeveer nadat ik naar de bediening ben gelopen na een half uur eindelijk kunnen bestellen! Na nog een lange tijd kwam men ons vertellen dat de V Lasagne wat langer zou duren! Uiteindelijk konden we niet afrekenen, kassa, problemen, meteen naar het Zaailand gelopen en uiteindelijk waren we rond 21.00 pas weer thuis!!!! In Sneek. Al met al niet een prettige gezellige afsluiting!!!!

7. Soraya's profielfoto
    Soraya heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Super ontvangen door de eigenaar
    Het was een hele fijne sfeer en we hebben heerlijk gegeten, was voor ieder wat ook voor de veganisten. Het was een hele leuke ervaring.

8. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Heerlijk gegeten, traditiegetrouw drankje (dog) geproefd was lekker en nog een ander drankje. Eten was ook heerlijk. Een aanrader

9. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Snackbar de Coeter

Anna

Zak friet voor 3 personen besteld, snackbar voelde als een wachtruimte, gek ingericht en hing een trieste sfeer. Na 3 kwartier kregen we eindelijk onze friet, bizar lange wachttijd voor een snackbar waar het totaal niet druk is. Een andere klant heeft nog langer moeten wachten, die zat er al toen we binnen kwamen en zijn bestelling was tegelijkertijd met die van ons klaar. Enige postieve wat ik over deze snackbar te zeggen heb is dat de friet gewoon lekker is, maar verder was dit een slechte ervaring. 1x en nooit meer dus, raad ook aan om naar een andere te gaan.

10. Pietje Horjus's profielfoto
    Pietje Horjus heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Pietje Horjus

Heerlijk gegeten, dat Hemels menu is gemakkelijk kiezen! Goede sfeer en uitstekende, vriendelijke bediening! Alles was lekker, voldoende en vers. We zullen deze zaak aanraden bij anderen!

Eén vorige recensie
  11. Besteld via thuisbezorgd, uiteindelijk na 1,5 uur (ipv de aangegeven 25-45 minuten ) kreeg ik koude patat en een koud broodje hamburger. Pauze voorbij en ik had geen tijd meer om mijn eten op te eten. Was ook niet meer lekker omdat het nagenoeg koud was. Ik snap dat het druk kan zijn, maar ik bestel hier nooit meer! Koud eten serveren, veel te laat bezorgen, al met al zeker geen aanrader!!! Degene die ik aan de telefoon kreeg van het restaurant vond het ook nog logisch dat het later was want ze hadden het druk. Daar heb je als klant die tijdens een drukke late dienst wat besteld omdat het bedrijfsrestaurant al dicht was toch geen boodschap aan!

12. Roelof's profielfoto
    Roelof heeft een recensie geschreven voor Lekker de Overweg

De bezorger was 30 minuten later, patat was koud en de snacks en sauzen waar ook koud. Ben ik niet gewend.

13. Etentje's profielfoto
    Etentje heeft een recensie geschreven voor Huize Kwast
    Huiskamerrestaurant Leeuwarden

Etentje

Erg jammer dat als je aangeeft dat iets niet smaakt ze geen alternatief bieden en aangeven dat ze er niets aan kunnen doen.

14. Moon's profielfoto
    Moon heeft een recensie geschreven voor De Burgemeester van Napels

We moesten heel lang wachten op het eten en de pasta was hard.
    Wel vriendelijk personeel.

15. Coen en Nettie Korte's profielfoto
    Coen en Nettie Korte heeft een recensie geschreven voor El Toro

Coen en Nettie Korte

In een woord geweldig.
    Heerlijk gegeten goede bediening erg vriendelijke mensen.
    Niet te duur maar normale prijs.
    We komen hier zeker weer terug als we in de buurt zijn.

16. Nikki's profielfoto
    Nikki heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Heerlijk gegeten bij AfghanFresh. Goede locatie ten opzichte van het stadscentrum. Gevarieerde kaart, maar geen keuze-stress. Bediening wist ons ook goed te begeleiden in onze reis door de Afghaanse keuken. Top avond! Ik kom zeker nog eens terug.

17. Margreet's profielfoto
    Margreet heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Margreet

Nog nooit zo slecht eten gehad, ook glazen en bestek waren erg vies.
    Een bord waar alle hoekjes vanaf waren.
    En ook patat was niet te eten blauw van kleur en gewoon koud.
    Nooit maar dan ook nooit meer.
    Was gewoon de huilende koe.

18. gea's profielfoto
    gea heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Leeuwarden

Heerlijk gegeten en fijn personeel!!🌸 komen zeker terug!

19. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Huize Kwast
    Huiskamerrestaurant Leeuwarden

De bier glazen zijn niet vol.
    Bijna een vinger onder de streep

20. Camilla's profielfoto
    Camilla heeft een recensie geschreven voor Pompeï

Camilla

Zelf Italiaanse maar dit is een aanfluiting.
    Op en top nldse pizzas en dan ook nog als extra blz de Napolitaanse pizza… Nou dat klopt echt niet.
    Al jaren de beste pizzas kom op man lwd moet zich schamen met zijn buitenlandse restaurants. En dan ook nog een bordje die er buiten hangt met echte Napolitaanse pizza. Omg dit is echt te erg voor woorden dat dit de beste pizzeria is in Leeuwarden die je kunt vinden.