Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Roti Express

Heerlijke verse roti en nasi kipfilet gegeten voor goede prijs. Ik ga hier vaker bestellen. Hele aardige mensen. De beste van het noorden!

2. Samare's profielfoto
    Samare heeft een recensie geschreven voor Leeuwarden Lounge

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Het tapas combo menu is echt een aanrader!

3. menno's profielfoto
    menno heeft een recensie geschreven voor Zimo

Voor de thuisbezorgd: ja eten is best prima beetje jammer dat ze mijn redbull en cola niet mee leveren en je ze niet kan terug bellen om dat er nergens een nummer te vinden is.

4. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Snackbar de Noorderbrug

Gisteren maar weer eens iets opgehaald om, huiswaarts lopend vanuit het altijd zo prachtige Rengerspark, vooral in de rustige vroege avond 'n vogelgeluiden paradijsje, trek gekregen aan de waterkant op een ditmaal helaas ietwat winderig bankje bij die Noorderbrug aan de Ee op te peuzelen..
    (In m'n recensie hierboven was ik dus het woordje Ee, de naam van de rivier achter pittoresk klaarblijkelijk helemaal vergeten, ook wel Dokkummer Ee, aangezien 'hij' schitterend doormeandert richting Dokkum oa via Bartlehiem..) Mooi zicht op het groen van de Prinsentuin aan de overzijde, de stadszijde..
    Patatje met sambal prima, maar ik vond de gehaktbal maar matig op smaak en het bakje salade al helemaal fantasieloos, dat kan beter..
    Daarentegen was de Biologische droge witte wijn, die er tot mijn verrassing goedgekoeld en voor een zeer redelijke prijs ook te koop was, van een prima kwaliteit, dus toch heerlijk mogen genieten zo in het avondzonnetje.. grru..

5. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van TikaFood

Beetje overbodig misschien.. maar ik vind "Tika Food" dus een absolute aanrader en onbetwiste topper om allerhande lekkers af te 'mogen' halen..

6. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor TikaFood
    Internationaal Leeuwarden

Ja, minder kan ik er niet van maken! Gewoon meer dan geweldig goed verzorgde, kwalitatief hoogstaande en zo verrukkelukke 'wereldse' maaltijden, bij Caroline, een echt fantastisch super-kokkie, voor een uitermate zacht prijsje op te halen op het Molenpad, en smullen maar!
    Heerlijkheden uit de diverse 'wereldse' keukens met haar eigen draai/twist klaar gemaakt.
    Naast afhalen op woensdag Indonesisch, vrijdags Indiaas en zondags wisselend Thais, Turks, Marokkaans, Mexicaans, -en catering op aanvraag- geeft Caroline ook beregezellige workshops over deze overheerlijke 'wereld' keukens in haar groots opgezette keuken-atelier.
    Enak2 (Indonesisch voor errig lekker) zo zalig! Bestellen en afhalen maar, nog nooit spijt van. Grru. (TKB dan Sempai Jumpa = Reuze Bedankt+Tot Ziens = Tige Tank, Oan't Sjen = Sjoddy.)

7. Antoinette De Boer's profielfoto
    Antoinette De Boer heeft een recensie geschreven voor Falafel Mouni

Gadver al de zoveelste keer aangegeven bij opmerkingen patat doorbakken bij kapsalon en weer was het snot! Dit was de vierde keer in twee weken! Ik heb gebeld hierover de volgende keer krijg ik een gratis blikje cola 👍 helemaal top nadat ik 4 keer over mijn kapsalon heb weg moeten gooien! Ga zo door mooney.

8. Christine's profielfoto
    Christine heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Christine

Heerlijk eten.
    Snel bezorgd en goede kwaliteit prijs verhouding. Voor herhaling vatbaar!

9. Freek Jansma's profielfoto
    Freek Jansma heeft een recensie geschreven voor Het Vliet

Freek Jansma

Ik dacht ik haal even een patatje oorlog voor onderweg, meneer had 5 euro er voor gerekend zonder dat ik dit doorhad. 5 Euro voor een friet oorlog? Met 5 euro eet ik een week vlees.
    Schaam je?

10. Jan quaro's profielfoto
    Jan quaro heeft een recensie geschreven voor Pidokkio

Jan quaro

Onze ervaring: Bediening snel en correct! Wij komen hier regelmatig, de pizza's zijn prima!

11. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor IJssalon La Venezia

Volgens mij heeft het personeel ooit met handschoentjes aan je ijsje op een hoorntje gedaan. Nu in coronatijd staan ze achter de balie zonder handschoentjes, dus ik zou zeggen géén hoorntjes nemen nu! Ze staan ook te praten met elkaar terwijl ze met een ijsje bezig zijn, ook heel hygiënisch in deze tijd, boven je ijsje spetteren. Heel lekker ijs, maar in deze tijd beter niet heen gaan, personeel is ook niet echt beleefd.

12. Super Mario's profielfoto
    Super Mario heeft gereageerd op een recensie van Bella Roma

Helemaal mee eens! 🤡

13. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Vandaag voor het eerst besteld, maar wat viel dit tegen!! Pizza aangebrand, entrecote zat geen smaak aan, en er zat niet eens saus bij de shoarma. Wat een domper. Zonde van je geld dit.

14. Fam f robben's profielfoto
    Fam f robben heeft een recensie geschreven voor Mei Wah

Fam f robben

Het is nu een vervelende situatie we hopen dat jullie gauw weer open kunnen we missen dat heerlyke eten.

2 vorige recensies
  15. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Om 18:30 uur een bestelling geplaatst voor 19:30 uur. Mailtje gekregen met bevestiging van de tijd.

Om 20:00 uur was het er nog steeds niet, dus gebeld. “Ja mw, het is onverwachts erg druk”. “Maar ik zie dat de bezorger net de deur uit is dus hij zal er met ongeveer 10 min wel zijn”.
    Er vanuit gaande dat ik erop kon vertrouwen..

Niks was minder waar want om 20:30 uur kon ik weer een telefoontje plegen.
    Waar ze eerder zeiden dat onze bestelling de deur al uit was, werd ons nu verteld dat het nog in de keuken stond...

Het meisje gaf aan van haar baas door te krijgen wat ze precies moet zeggen tegen de klant, wanneer klanten bellen omdat het eten te laat is..
    Verschrikkelijk, zo kun je niet zijn.

Inmiddels is het 20:39 uur en wacht ik nog steeds op mijn eten..

Slechte zaak en voor ons ook zeker geen wederzien.

16. Frankena's profielfoto
    Frankena heeft een recensie geschreven voor Pidokkio

Frankena

We hebben twee pizza’s besteld.
    Ze smaakten voortreffelijk en net alsof we in de pizzeria zaten. Goed heet. Hadden we niet verwacht. Complimenten. Voor herhaling vatbaar.

17. Anke Feenstra's profielfoto
    Anke Feenstra heeft een recensie geschreven voor Thai-By-Jai

Anke Feenstra

Afgehaald op afspraak ivm crisis. Wij hadden hier in hun knusse restaurant al een keer heerlijk mogen eten en ook dit keer was het genieten en al was het thuis, toch waande wij ons op exotische oorden. Dank jullie wel!

18. Jan Arends's profielfoto
    Jan Arends heeft een recensie geschreven voor Thai-By-Jai

Jan Arends

Om de horeca in deze barre tijden te steunen een keer hier besteld. Vier hoofdgerechten vlees besteld. Wat een teleurstelling! Kleine, lage bakjes voor de helft vol met water/kruiden mengsel waarin wat groente en 6/7 stukjes vlees! En dat voor €17,90 per gerecht! Totaal dus bijna €80. 1 keer en nooit weer!

19. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor Eatcounter De Rondweg

Al +/- 20 jaar kom ik bij deze snackbar. Inmiddels woon ik niet meer in de buurt, dus rij er (bijna wekelijks) met plezier voor om. Oké vooral als ze van personeel wisselen wil het nog wel eens mis gaan in de bediening. (duurt langer of er zit een fout in de bestelling. Tip: controleer (grotere) bestelling even voor je weg rijdt) gelukkig momenteel weer een prima, beleefde en capabele crew. Blijft de lekkerste patat van Leeuwarden!

20. Billy Moon's profielfoto
    Billy Moon heeft een recensie geschreven voor Ni Hao
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Eten wordt bezorgd door een slonzig oud mannetje die ook nog rookt.
    Verpakking stinkt naar rook.
    Eten is matig, fles rode wijn erbij besteld, zeer goor van smaak. Kon zo door de gootsteen.
    Nooit meer!

21. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Leeuwarden Lounge

Heerlijk gegeten, het was niet druk, want het was net voordat alles ging sluiten ivm corona dus de sfeer was een beetje gek, maar daar kan het restaurant niks aan doen. Service prima, niet heel snel.

22. Piet van den Heuvel's profielfoto
    Piet van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Het Leven

Piet van den Heuvel

Wat een geweldige aktie van gisteren. We komen deze zomer langs, als alles weer over is.
    Groet, Piet

23. Wiebren's profielfoto
    Wiebren heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Sardegna

Heerlijk eten. Hele gezellige sfeer. En zoals altijd zeer goede en vriendelijke bediening.

Prachtig restaurant om heerlijk te eten.
    Een aanrader voor iedereen.

24. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor De Brasserie Maria Louise

Buitengewoon lekker gegeten, een aanrader voor de lunch.

25. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor De Gezonde Apotheek

Spontaan langs deze vistent gegaan, maar ik had beter de recensies kunnen lezen op internet… De kibbeling was droog en had geen smaak. Ook te weinig kruiden. Een bakje was ook te hoog gegrepen waarschijnlijk, de vis was geserveerd op een kartonnen schaaltje… Nooit weer.

26. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor Roast.

Broodje beenham gegeten. Er wordt een goedkoop wit bolletje geserveerd met wat sla ertussen. Bovenop het witte bolletje een paar plakjes ham en daaroverheen wat honing-mosterd saus gestrooid. Daar durven ze dan 9.90 euro voor te vragen. A-sociaal.