Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Monique Flinkert's profielfoto
    Monique Flinkert heeft een recensie geschreven voor Leeuwarden Lounge

Monique Flinkert

Super gezellige avond gehad, uit eten met 8 mensen. De mixed tapas gehad, heerlijk al die verschillende gerechten en smaken.
    We verbaasden ons erover dat het niet drukker was.
    Lag in ieder geval niet aan het eten en de fijne bediening.
    Ik kan zelf ook best een lekker potje eten maken, dus als ik uit eten ga, dan eet ik graag iets wat ik zelf nog nooit gemaakt heb. Nu we hebben volop inspiratie opgedaan, en kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.

2. Kimberly's profielfoto
    Kimberly heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Centrale

Kimberly

Leuk tentje, heerlijk eten, pinda saus is perfect, personeel is erg vriendelijk. Echt een aanrader.

3. Frans Peters's profielfoto
    Frans Peters heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Frans Peters

Lekker gegeten, nieuwe smaken.

4. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Nadat we hartelijk werden ontvangen hebben we heerlijk gegeten bij AfghanFresh! Zoals het menu beloofde was het een hemelse ervaring. Stuk voor stuk waren het smaakvolle gerechten en het was meer dan voldoende. De bediening was goed en erg vriendelijk. Het enige dat niet in de smaak viel was de koffie, die smaakte naar een bakje senseo, maar we gaan er zeker nog een keer naar toe om te genieten van het heerlijke eten.

5. Stéphanie's profielfoto
    Stéphanie heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Stéphanie

Het eten was heerlijk, de bediening was heel vriendelijk, complimenten.

6. G. Aixa's profielfoto
    G. Aixa heeft een recensie geschreven voor Sahmaran

Smerige pizza’s en bedreigende medewerkers

7. Frieda's profielfoto
    Frieda heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Het restaurant ziet er heel gezellig en smaakvol uit. De eigenaar is erg vriendelijk en gastvrij. Het eten is heerlijk en verrassend van smaak, we hadden geen moeite een keus te maken uit het menu. Ook het typisch Afghaanse drankje is heerlijk. Er staan geen alcoholische dranken op de kaart maar dat wordt niet gemist.

8. Kobe Flapper's profielfoto
    Kobe Flapper heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Kobe Flapper

Heel gezellig, lekker bij het raam. Veel lekkers, ook vegetarisch. Nieuwe smaken en voor herhaling vatbaar.

9. Jet Hellenthal's profielfoto
    Jet Hellenthal heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Jet Hellenthal

Aardige mensen, prima eten.

10. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Las Tapas

Frituur en dan ook nog smakeloze.

11. Isolde's profielfoto
    Isolde heeft een recensie geschreven voor Het Leven

In veel opzichten is het werk van een criticus gemakkelijk. We riskeren heel weinig, maar genieten toch een positie over degenen die hun werk en zichzelf aan ons oordeel aanbieden. We gedijen op negatieve kritiek, wat leuk is om te schrijven en te lezen. Maar de bittere waarheid die wij als critici onder ogen moeten zien, is dat in het grote geheel van dingen, het gemiddelde stuk rommel waarschijnlijk meer betekenis heeft dan onze kritiek die het zo bestempelt. Maar er zijn momenten waarop een criticus echt iets riskeert, en dat is in de ontdekking en verdediging van het *nieuwe*. De wereld is vaak onaardig tegen nieuw talent, nieuwe creaties. Het nieuwe heeft vrienden nodig.Vanavond heb ik iets nieuws meegemaakt: een buitengewone maaltijd uit een buitengewoon onverwachte bron. Om te zeggen dat zowel de maaltijd als de maker mijn vooroordelen over lekker koken hebben uitgedaagd, is een grove understatement. Ze hebben me tot op het bot geraakt. In het verleden heb ik geen geheim gemaakt van mijn minachting voor het beroemde motto van chef Gusteau: "Iedereen kan koken." Maar ik besef dat ik nu pas echt begrijp wat hij bedoelde. Niet iedereen kan een groot artiest worden; maar een geweldige artiest kan overal vandaan komen . Het is moeilijk om een ​​bescheidener afkomst voor te stellen dan die van het genie dat nu kookt bij Het leven, die volgens deze criticus niets minder is dan de beste chef-kok van Leeuwarden. Ik zal snel terugkeren naar Het leven , hongerig naar meer.

12. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor Us Heit

Zo jammer, Us Heit bleek opgeheven te zijn, was een van onze absolute toppers in de buurt, zie vorige recenties, we werden danook doorverwezen naar het ernaast gelegen Duco, het huidige Stadhouderlijk Hof (Fletcher Hotel) restaurant, onvergelijkbaar helaas..

2 vorige recensies
  13. jeltje's profielfoto
    jeltje heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

De bediening was goed. De sfeer was wel gezellig, Zoals je dit weet, als je hier wel vaker bent geweest.

Het eten: de kip was goed gaar en met kerrie saus en rijst. De rijst was wit, zelf zou ik zilvervlies serveren, iets gezonder. We hadden een soort rabarber appelmoes erbij, wat wel lekker fris was. Als groente sla, maar onze tip, maak er wat meer van, was heel eenvoudig. Een eitje of tomaatje uitje misschien maakt het meer af. Als vooraf de soep die wel goed van smaak was.

Al geheel een vriendelijk personeel.

14. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Broodje Ben

Heerlijk, super verse broodjes. Aan 1 Italiaanse bol met beleg, naar eigen keuze, heb je een flinke hap.

15. jac's profielfoto
    jac heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Heerlijk en divers gegeten, deze mensen kunnen lekker eten bereiden.
    Echte aanrader als je eens wat anders wil. Top.

16. Hiske's profielfoto
    Hiske heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Heerlijk gegeten!! Leuke sfeer, keurige bediening. Het enige wat ik jammer vond is dat er geen wijntje gereserveerd wordt bij dat lekkers. Ik kom zeker nog een keer terug.

17. Janna's profielfoto
    Janna heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Het eten kan af en toe een snuf zout gebruiken, maar over het algeheel is dit heerlijk.
    Ze werken tegenwoordig met via site bestellen, dit gaat met regelmaat mis, waardoor je half uur wacht op eten en of het niet krijgt.
    Erg jammer

18. Mettine's profielfoto
    Mettine heeft een recensie geschreven voor Post Plaza

Mettine

We kregen een plaats toegewezen maar toen we daar aankwamen bleek deze ruimte gereserveerd te zijn…kan gebeuren.
    Toen een andere plek gezocht nabij de bar. De glazen van de voorgangers opzij gezet… en even wachten op de bediening.. die na 20 minuten ons nog niet hadden opgemerkt. Meerderen liepen voorbij maar zagen ons dus niet zitten..Net als onze buren die er ook een kwartier zaten. Toen we opstonden om weg te gaan deden de buren dit ook. Toen werden we gezien. Een medewerker zei: ik zei al tegen mijn collega dat hij wat moest doen..
    ehm.. ja. Lekker collegiaal. Tweede keer dat dit gebeurd. We gaan het niet nog een keer uitproberen.

19. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Tille

Als je een heerlijke halve kip wilt, dan moet je sowieso bij snackbar de tille zijn. Beter krijg je niet is mijn mening. De rest is ook goed, vriendelijk personeel, je hoeft niet lang te wachten op je bestelling. Daarnaast zijn ze ook niet duur. 4 personen patat, 3 kroketten, frikadel naturel, frikadel speciaal, grote beker mayo plus grote beker joppie en dat voor slechts 23.95. Top dus!

20. Marinda's profielfoto
    Marinda heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Marinda

Wat een smaaksensatie! Van iedere hap hebben wij meer dan genoten en wat krijg je veel eten als je een menu voor 2 personen besteld! Over alles is nagedacht. De combinatie van de smaken, de duurzame bakjes waar het eten in geleverd en zelfs een verrassing van de chef. Louter lof en complimenten! Echt een aanrader!