Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Bart Visser's profielfoto
    Bart Visser heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Friesche Club

Bart Visser

Met vrienden een heerlijke stamppot prei gegeten. Bierkaart dik in orde. Dit soort beschrijvingen kom je wel vaker tegen bij goede eetgelegenheden. Wat de Friese Club echt heel bijzonder maakt is de de historie van deze zaak. Ongevraagd kregen we een rondleiding (wat we erg op prijs stelden) en proefden we iets van de grandeur van de club. Als oud-Leeuwarder heb ik bijzonder genoten. We''ll be back!!!

2. M van der Werf's profielfoto
    M van der Werf heeft een recensie geschreven voor Leeuwarden Lounge

M van der Werf

We hebben heerlijk gegeten bij Leeuwarden Lounge. Heel vriendelijke ober een dikke 10.

3. JP's profielfoto
    JP heeft een recensie geschreven voor De Brasserie Maria Louise

Tijdens deze drukke tijd toch een moment gevonden om samen te kunnen tafelen.
    Nadat we een aantal keren de tip kregen om de gerechten uit jullie keuken te proberen hebben we gekozen voor brasserie Marie Louise.
    Zeker de moeite waard! Heerlijke gerechten geserveerd door de uiterst vriendelijke gastheer/eigenaar.
    Bedankt we komen zeker terug

4. Jan Lamsma's profielfoto
    Jan Lamsma heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Sardegna

Jan Lamsma

Leuke sfeer. Goede bediening. Pizza's waren heerlijk. Prima restaurant.

5. jeffrey's profielfoto
    jeffrey heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Een raar restaurant van binnen. Overal op de muur geschreven! Het eten zit helemaal geen smaak aan. Het smaakt totaal niet naar de tapas die ik in zuid amerika heb gehad en spanje. 1 Keer nooit weer!

6. Gerrit soldaat's profielfoto
    Gerrit soldaat heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Centrale

Gerrit soldaat

We komen er al jaren het eten is goed, lieve en vriendelijk personeel dus dan ga je niet gauw naar een andere snackbar!

7. John en Janny's profielfoto
    John en Janny heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Friesche Club

John en Janny

Wij hebben op dinsdag 5 december 2017 heerlijk gegeten in Grand Café De Friesche Club. Voorafgegaan door een lekker biertje werd ons een malse saté voorgezet met frietjes en salade. De bediening was uiterst plezierig en correct. Inclusief de koffie toe was de rekening ruim € 31. Een aanrader!

8. monique's profielfoto
    monique heeft een recensie geschreven voor Unia 12

Leuke binnenkomst het ziet er gezellig uit. Helaas weinig aandacht vd ober. We besluiten na 15 min maar eens te vragen of we ook wat te drinken kunnen bestellen. We krijgen witte wijn die buiten gewoon 'over datum ' smaakt. We besluiten dit, vriendelijk, te melden. Er wordt wat gestameld, geen excuses dus we besluiten maar een wijn vd wijnkaart te bestellen. Deze is prima. Helaas na 30 min nog steeds geen menukaart gezien. Dus we vragen om wat brood.
    Uiteindelijk kunnen we iets bestellen van een menukaart die aan elkaar hangt van de 'meer' prijzen (nog nooit zoiets vreemds gezien ). We vinden het ronduit hilarisch dat er een 3 en 4 gangen menu wordt aangeboden voor (…)euro. Ik krijg een waterig spinazie soepje met kauwgom balletjes (mozzarella?)en mijn partner een proeverij van bizarre hapjes. Het hoofdgerecht is heel aardig. Bij afrekenen blijkt dat je kunt kiezen tussen contant betalen of terplekke overmaken (waar maak je dat nog mee?). Al met al voor ons geen geslaagde avond. Jammer.

9. sip's profielfoto
    sip heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Heerlijk gegeten. Goede service, gezellige sfeer.

10. W.boonstra's profielfoto
    W.boonstra heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Leeuwarden

W.boonstra

Via de website besteld vandaag (17.15u) Na ruim een uur maar even gebeld over de verwachte levertijd. Het was goed dat ik belde want de bezorgauto had pech en het kon nog zeker wel een half uur duren. Of Ik het ook zelf op wilde halen of de bestelling cancelen. De dame aan de telefoon wist het eigenlijk ook niet wat het beste was. Ze vertelde mij dat het ook nog wel langer kon duren. Toch maar voor gekozen om zelf te halen en blijkt bij aankomst dat er drie auto's van LongSing dichtbij geparkeerd staan!!
    Hier had ik toch wat meer klantvriendelijkheid en inventiviteit verwacht.
    Een echte tegenvaller en niet de eerste keer!

11. albert formsma's profielfoto
    albert formsma heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

albert formsma

Prima eten, goede bediening, gezellige sfeer, mooie ruime inrichting en een prachtig uitzicht. Kortom aanrader, eten met klasse in Leeuwarden!

12. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Tom's Cafetaria

Eten is prima, Maar het is schandalig dat je meer als een uur/anderhalf uur op je eten moet wachten als je besteld, ondanks dat je bericht krijgt dat het binnen 3 kwartier bezorgt zou zijn!
    Schandalig!! Neem dan extra mensen in dienst of ga uitbreiden!
    En dit geld niet alleen in het weekend, Maar ook op een doordeweekse dag.

13. Mystery guest's profielfoto
    Mystery guest heeft een recensie geschreven voor de Blaeskaek
    Internationaal Leeuwarden

Mystery guest

Lekker gegeten in het restaurant, geloof dat het een nieuwe tent is. Het was weer gezellig, tot de volgende keer!

14. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Ik werd snel geholpen. Netjes, schoon, zichtbare leiding aanwezig.

15. Silvester's profielfoto
    Silvester heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Uitstekend restaurant service en kwaliteit van het eten goed in balans. Op naar de de volgende reservering.

16. Irma's profielfoto
    Irma heeft een recensie geschreven voor Yucatan
    Mexicaans Leeuwarden

Heerlijk genoten vh lekkere diner en fijne service! :-)

17. Siemke Rijpma's profielfoto
    Siemke Rijpma heeft een recensie geschreven voor China Town
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Siemke Rijpma

Bestel regelmatig een loempia speciaal.
    Altijd lekker! Er wordt altijd zorg aan het bereiden besteed en dat proef je.

18. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor De Yserman
    Vertaal van English naar Nederlands

Amazing chef… excelent value for the money. Lamb so tender and everything is perfectly balanced in spice. Loved the gamba alioli and farmers chicken stew. Very friendly staff. Blueberry cheese cake the best and huge assortment of specialty coffees. If you are ever in Leeuwarden don't miss this place.

19. Sjon's profielfoto
    Sjon heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Gisteravond eten laten bezorgen en hetzelfde recept gelijk weer besteld omdat het zo lekker was. Maak je niet vaak mee dat via thuisbezorgd het eten zo vers en smakelijk en op tijd wordt bezorgd. Dikke voldoende dus!

20. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Geweldige gezellige familiereunie gevierd in deze sfeervolle gelegenheid. Het eten werd op tijd gereserveerd en we konde zo goed als allemaal tegelijk beginnen en eindigen van het voorgerecht tot het heerlijke nagerecht. Ook was er rekening gehouden met kleine kinderen en er is een klein hoekje met een paar attributen waar je eventueel een paar kleine kinderen kwijt kunt. Van kleinkinderen tot en met oma en opa een zeer geslaagde avond gehad en heerlijk gegegen. Voor herhaling vatbaar.

21. Imelda Punter's profielfoto
    Imelda Punter heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Friesche Club

Imelda Punter

Het was onze eerste keer dat we hier aten. Waren met een grote groep, maar het ging hartstikke goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Hoop dat ze het volhouden.

22. V.d. Heide's profielfoto
    V.d. Heide heeft een recensie geschreven voor Fa Rhodos Palace

V.d. Heide

Jaren geleden dat we in Rhodos hadden gegeten maar echt genoten. Vriendelijke ontvangst en bediening. De kok wilde op mijn verzoek in het hoofdgerecht wel iets veranderen. We hebben samen echt heerlijk gegeten en ontspannen kunnen praten. Omdat mijn man vandaag 60 werd kreeg hij ook nog een attentie. Jammer dat we een dessert niet meer op konden maar dat halen we de volgende keer wel in. Want terug komen doen we zeker!

23. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Gisteren hier met zijn drieën gegeten, bij binnenkomst werden we warm welkom geheten. Wij hebben voor de 6 gangen verassing menu gekozen op advies van de gastheer. Het eten was voortreffelijk en bestond uit allerlei verschillende kleine gerechten! Als kers op de taart kregen we van de eigenaar een gratis shot limoncello!! Wij zullen hier zeker vaker terug komen!

Bedankt voor het lekkere eten en de gezellige avond!!

tot snel,

Mark

24. p.p's profielfoto
    p.p heeft een recensie geschreven voor Yucatan
    Mexicaans Leeuwarden

Hier al een paar keer geweest. Wat kan je hier lekker eten! Mijn favoriet uit de kaart is poppers vooraf. En als hoofdgerecht Nachos Todos. En hoe vol de zaak ook zit, lang hoef je nooit op je eten te wachten. Bediening is vriendelijk en snel. Voor mij geen andere Mexicaan

25. p.p's profielfoto
    p.p heeft een recensie geschreven voor El Toro

Gewoon goed gegeten hier. Helemaal niks mis mee. De zaak zat vol, maar het is ook maar klein hier. Vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

26. Kijlstra's profielfoto
    Kijlstra heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Meer dan een uur zitten wachten op voorgerecht. Gasten naast ons zijn weg gegaan, kregen helemaal niets. Het werd ook niet tegelijk geserveerd bij ons, chaos! De helft van de sushi kwam niet, moesten we twee keer bestellen. Porties hoofdgerecht zijn klein. We konden bestellen wat we wouden, maar omdat het zolang duurt bestel je maar 1 gerecht. Met het toetje, ijs, werd ook nog Peking duck gebracht.
    De deur van het afhaalgedeelte stond de hele tijd open, het werd gewoon koud.
    Kwaliteit van het eten ging wel, maar als je zolang moet wachten op alles… en je krijgt niet direct wat je hebt besteld, tja.
    Thuis nog maar wat yoghurt genomen.

27. De jong's profielfoto
    De jong heeft een recensie geschreven voor Pata Negra

Je moet elke keer lang wachten op je eten. Wordt heel erg vaak gevraagd of je nog iets drinken wil door verschillende personeelsleden. Drinken is vreselijk duur Vonden erg weinig smaak aan alles zitten. Bediening was wel erg vriendelijk.

Voor ons niet weer.