Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Cheryl's profielfoto
    Cheryl heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Heerlijk gegeten voor ā‚¬27,50. Voor, hoofd en nagerecht. Super kwaliteit, super service. Zeker aanrader.

2. Kier's profielfoto
    Kier heeft een recensie geschreven voor Smakelijk
    Nederlands Leeuwarden

eten zou iets beter kunnen hoeveelheid/prijs/kwaliteit redelijk. stevig aan de prijs qua hoeveelheid, maar de kwaliteit is goed.

3. Neil Brandsma's profielfoto
    Neil Brandsma heeft gereageerd op een recensie van Double B

Beste Robert,

Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd hebt genomen om aan te geven dat je bezoek bij Double B niet was wat jullie ervan verwacht hadden.

Wij doen ons uiterste best om elke gast iedere dag zoveel mogelijk aandacht te geven en ervoor te zorgen dat ze Double B niet snel vergeten.
    Als ik het zo lees zullen jullie Double B ook niet snel vergeten maar niet op de manier die ik bedoel.

Zonder nu verder op de inhoud in te gaan wil ik vragen of je mij een mailtje wil sturen zodat we via die weg kunnen kijken of we een passende oplossing kunnen vinden. Wij willen namelijk heel graag laten zien dat dit inderdaad een toevalstreffer was en jullie tweede bezoek niet snel doen vergeten om de juiste reden.

info@doublebleeuwarden.nl

Met gastvrije groet,

Neil.
    Double B te Leeuwarden.

4. Vd stee's profielfoto
    Vd stee heeft een recensie geschreven voor By it Alddjip

Uitstekende snackbar met veel lokale producten, bio en ook nog lekker zelfgemaaktšŸ‘šŸ»

5. Miepje's profielfoto
    Miepje heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Steakhouse Leeuwarden

Van een lekkere lunch genoten. Voorgerecht een rundercarpaccio voor twee personen. Goede hamburger, met veel gebakken ui. Mooie friten te veel voor 1 persoon, dus mijn man at ook mee. Hij koos voor de lever met spek en gebakken uien. De lever was niet droog, nog wat licht roze van binnen. Heerlijk gerecht. We dronken daarbij Sauvignon Blanc.
    Het is een gezellig restaurant, wat goed eten en een goede service biedt. Wij zijn blij met Loetje Leeuwarden, gelegen op een mooie plek tegenover het station en de mist-fontein.

6. Tjikke's profielfoto
    Tjikke heeft een recensie geschreven voor Stadsherberg Bellevue

Prima lunch gegeten, vlotte bediening. Kaart wat ouderwets en inrichting ook.
    Je moet geen haast hebben dan kun je prima lunchen.

7. Adrian's profielfoto
    Adrian heeft een recensie geschreven voor Restaurant Sin Jah

Eten-fantastisch. Perfecte restaurant,

8. Anneke Venema's profielfoto
    Anneke Venema heeft een recensie geschreven voor Bosporus

Anneke Venema

Top locatie met goed eten en goede service.

9. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Steakhouse Leeuwarden

Alleen de biefstuk was redelijk voor de rest stelt het weinig voor ongeĆÆnteresseerd personeel, niet voor herhaling vatbaar!

10. E vd Wal's profielfoto
    E vd Wal heeft een recensie geschreven voor Hana

Heerlijk sushi gegeten. Veel keus. Goede witte wijn erbij. Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

11. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Heerlijk gegeten, bediening was top en er was een leuke sfeer šŸ˜šŸ‘ŒšŸ½

12. Hooijenga's profielfoto
    Hooijenga heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Hooijenga

Fijne plek om lekker uit eten te gaan. Het eten is altijd vers en lekker. Bediening zijn vriendelijke meiden en zorgen voor de sfeer. Hier krijg ik altijd een lekker aperitief achter af en de kok toont interesse naar zijn gasten. Prima plek voor een leuk avondje uit.

13. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Li Garden

Goedendag,

Dat klopt, deze eetgelegenheid is inderdaad gesloten. Het is nu aangepast in onze database, zodat dit duidelijk is voor alle bezoekers.

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

14. Greetje Miedema's profielfoto
    Greetje Miedema heeft een recensie geschreven voor De Brasserie Maria Louise

Wij hebben heerlijk gegeten bij De Brasserie Maria Louise te Leeuwarden. Zowel de bediening als het keukenteam hebben zeker hun best gedaan. Het eten smaakte niet alleen heerlijk, maar wordt ook mooi opgediend. Fijne klassieke muziek op de achtergrond, kortom ga gerust heerlijk een avondje dineren bij De Brasserie Maria Louise. Wij wensen het team dan ook veel succes!!! Ga zo door.

15. G's profielfoto
    G heeft een recensie geschreven voor Li Garden
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Weet niet, deze deuren ondertussen gesloten het idee.

16. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor KOM
    Internationaal Leeuwarden

Lekker eten! Goed gepresenteerd! Goede Service, kortom dik in orde voor herhaling vatbaar.

17. De Brasserie Maria Louise's profielfoto
    De Brasserie Maria Louise heeft gereageerd op een recensie van De Brasserie Maria Louise

Hartelijk dank voor uw reactie, wij vonden het leuk u bij ons te mogen begroeten. Met vriendelijke groet Robert Friso-Wagenaar Brasserie Maria Louise

18. Dr. Plant heeft een nieuwe foto
  25. Dr. Plant heeft een nieuwe foto
  26. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Double B
    Amerikaans Leeuwarden

Dit keer besloten om te gaan eten bij Double B. Dit vanwege goede ervaring bij Plezant op Vlieland, want zelfde concept, alleen stukken beter, dus aanrader als op Vlieland bent, maar dit terzijde. De ervaring bij Double B was stukken minder. De bediening was wel vriendelijk en attent. Hoewel we de burger zonder broodje hadden besteld, werd deze toch met broodje geleverd. Na een opmerking van onze kant weer mee terug genomen en kort daarna zonder broodje gebracht. Ik denk dat ze het broodje er tussenuit hebben geplukt en de rest zo weer hebben opgediend. De eerste hap was al lauw. Het ei erbij ronduit koud. Ook hier wat van gezegd en toen ik bijna was uitgeten werd er een nieuw ei gebracht dat wel het was. De Black Angus burger was droog en absoluut genen 175 gram, zoals op de menukaart werd vermeld. Dessert hebben we maar niet keer genomen. Al met al een nog al teleurstellend ervaring. Dit kan natuurlijk een toevalstreffer zijn gewest. Missschien was het te druk en kon de keuken het niet aan of was de kok naar bijscholing. Ik weet het niet. Misschien dat we nog eens gaan om ze een tweede kans te geven. Voor nu een onvoldoende.
    Wordt misschien vervolgd.

27. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op een recensie van Loetje

Wat een onzinreactie!
    Loetje heeft kosten noch moeite gespaard om er een mooi restaurant van te maken. Niks tafeltjes dicht op elkaar, niks goedkoop servies of verkeerde belichting. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten we werden goed en hartelijk ontvangen en goed bediend. Het eten stond vlot op tafel en de wensen betreffende de garing van de biefstuk waren goed doorgekomen.
    Kortom een aanrader en wij komen zeker terug!

28. Margriet's profielfoto
    Margriet heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Steakhouse Leeuwarden

Gisteren bij Loetje gegeten in Leeuwarden.
    We hebben uitstekend gegeten en de ontvangst was aller hartelijkst.

29. B.H. te Wechel Hulsbergen's profielfoto
    B.H. te Wechel Hulsbergen heeft een recensie geschreven voor Loetje

B.H. te Wechel Hulsbergen

We gingen enthousiast uit eten bij Loetjeā€¦ de teleurstelling begint al bij binnenkomstā€¦ tafeltjes dicht op elkaar. Goedkoop serviesā€¦ slechte presentatie. Verkeerde belichtingā€¦ Voor wat het van buiten oogt (chique). Was t voor mij een teleurstelling. Te veel Vet en uien bij de biefstuk een paar bladeren sla op een bord gemiktā€¦ de biefstuk was verder goed maar de rest niet om over naar huis te schrijvenā€¦ ik ken goedkopere restaurants waar je meer waar krijgt voor je geld!