Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Gilian D's profielfoto
    Gilian D heeft een recensie geschreven voor Mimma

Gilian D

Zeer lekker eten. Het is echt tafelen op zn Italiaans, veel verschillende smaken die toch in balans zijn. De antipasto misto was zeer uitgebreid, en Risotto zo goed als deze had ik nog niet eerder geproefd. Iedereen die houd van lekker eten moet hier gaan eten.

2. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Mimma
    Italiaans Leeuwarden

Antipasta was uitgebreid en authentiek Italiaans. Gepassioneerde kok, vriendelijke bediening. Smaak van de gerechten voldeed aan de verwachting.

3. Theo Rietbroek's profielfoto
    Theo Rietbroek heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Leeuwarden

Theo Rietbroek

2 x een negen en 1 x een tien, sfeer schept men zelf dus een 8.
    uitstekende locatie en heerlijk gegeten en gedronken na een fijne dag in Leeuwarden.

4. Wieland's profielfoto
    Wieland heeft een recensie geschreven voor Mimma

Wieland

Service en eten waren ongelofelijk goed, beter dan bij menig restaurant.
    Het restaurant voelde erg sfeervol aan en openlijk.
    Voor de liefhebber van goed eten is dit een prima plek om eens te bezoeken.

5. Elise van der Zee's profielfoto
    Elise van der Zee heeft een recensie geschreven voor Barrevoets

Heerlijke broodjes en super service!

6. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Barrevoets

Heerlijke warme chocolademelk en vriendelijke bediening :).

7. Pietrix's profielfoto
    Pietrix heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Het is altijd weer een feest bij Bella Roma, heerlijk eten en super leuk personeel en eigenaar. Een echte aanrader om Italiaans te eten. Gevarieerde kaart en heerlijke nagerechten.

8. Marian Klooster's profielfoto
    Marian Klooster heeft een recensie geschreven voor Sjoddy
    Huiskamerrestaurant Leeuwarden

Marian Klooster

Fantastisch gegeten, gastvrije bediening een absolute aanrader.

9. D.M. vis's profielfoto
    D.M. vis heeft een recensie geschreven voor Stadsherberg Bellevue

D.M. vis

Lang wachten op de lauwe koffie. Slappe bak. Slordige bediening. Prijs twee koffie 4,50. Te veel naar mijn mening.

10. Geachte mevrouw Herder, eerst dank voor uw review.
    Jammer dat u niet helemaal tevreden was na uw bezoek aan Brasserie Maria Louise. U geeft aan dat er weinig gasten waren tijdens uw aanwezigheid maar wij hebben meerdere afdelingen en waar wel andere gasten aanwezig waren alleen niet in uw omgeving. Wat betreft de Lunchkaart, die hebben wij wel degelijk met o.a. diverse soepen, salades, koude -en warme broodjes en plates. Ook hebben wij een uitgebreide dinerkaart. Deze kunt u ook vinden op onze website. Een dag schotel buiten de kaart om zoals u waarschijnlijk voor ogen heeft dat kan zijn dat die er op dat moment niet was, wij hebben wisselende dagschotels of weekschotels naast de kaart maar niet iedere dag alleen als er een special is. We hopen u binnenkort weer te zien en u van dienst te kunnen zijn.

11. MM's profielfoto
    MM heeft gereageerd op een recensie van 't-Pannekoekschip
    MM
    Van restaurant

Ahoy Houkjen (...ja zo praten wij zeelui nou),

Erg bedankt voor uw leuke recensie ! Hartelijke groet en graag tot ziens aan boord, Capt'n Pancake en zijn crew !

12. Houkjen van Dalen-Bakker's profielfoto
    Houkjen van Dalen-Bakker heeft een recensie geschreven voor 't-Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Leeuwarden

Houkjen van Dalen-Bakker

Na een bezoekje aan Aquazoo samen met onze kleinzoon en dochter een pannenkoek eten bij het Pannenkoekschip in Leeuwarden. Iedere keer weer een feest voor Kaj, hij krijgt een kleurplaat en stiften en als je deze na die tijd inlevert mag je een cadeautje uitzoeken. En dan de pannenkoek, er is veel keuze voor de kleintjes, deze keer wordt het de Jan Hagel en voor ons de pannenkoek van de maand. Het personeel hier is vriendelijk en de sfeer gemoedelijk met alle kinderen, ouders en grootouders. Kortom altijd weer een feest om hier naar toe te gaan.

13. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Marijke

Heerlijk gegeten en de bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Goede uitleg over menu.

14. Gerda Herder's profielfoto
    Gerda Herder heeft een recensie geschreven voor De Brasserie Maria Louise

Door de ober zijn sfeer en service top. De kaart was karig, geen aparte lunchschotel, en er waren weinig klanten.
    Het lijkt er op dat de brasserie er op achteruit gaat, terwijl het zo veel potentieel heeft. We blijven komen, maar we zijn benieuwd of het er over een jaartje beter er voor staat.

15. MM's profielfoto
    MM heeft gereageerd op een recensie van 't-Pannekoekschip
    MM
    Van restaurant

Ahoy Meneer van Veenendaal,
    Dank voor uw reactie. Jammer dat u zo lang op uw voorgerecht heeft moeten wachten en vervolgens in uw beleving ook te lang op uw pannekoek. Ik kan het achteraf niet meer terughalen hoe dit gekomen is, in de keuken moet men door de drukte iets over het hoofd hebben gezien verwacht ik, dus ik biedt u onze excuses daarvoor aan.
    Ons glutenvrije beslag is een kant-en-klaar meel, dat ter plaatse speciaal wordt aangemaakt, maar waaraan wij geen extra ingredienten toevoegen. Hiervoor hebben wij op onze tafels zowel zout als peper staan om zelf naar keuze toe te kunnen voegen. Jammer dat de smaak van de glutenvrije pannekoek uw vrouw is tegengevallen.
    Uw kritieke punten zijn we blij mee en zullen we ter harte nemen. We zeggen u dank voor de complimenten over het eten in het algemeen en ten aanzien van de bediening !
    Hartelijke groet en graag tot een weerzien aan boord !
    Capt'n Pancake en zijn crew.

16. Joop v nugteren's profielfoto
    Joop v nugteren heeft een recensie geschreven voor Mimma

Joop v nugteren

Warm ontvangst. Voorgerecht 4 seizoens groente te gaar gekookt, weinig smaak. Prijs kwaliteit slecht, veel te duur voor wat er wordt geserveerd.

17. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor De Yserman

We hebben met z’n vijfen prima gegeten voor een heel schappelijke prijs, leuke bediening, een aanrader!

18. Bert Enderink's profielfoto
    Bert Enderink heeft een recensie geschreven voor Roast.

Gegeten in de sfeervolle binnentuin. Prima gegeten met een lekker drankje erbij. Vlotte en attente bediening. Aanrader!

19. Arie van Veenendaal's profielfoto
    Arie van Veenendaal heeft een recensie geschreven voor 't-Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Leeuwarden

Arie van Veenendaal

Gisteren gegeten op 't Pannekoekschip in Leeuwarden. De bediening was erg vriendelijk en het eten was op zich ook prima. Toch 2 punten van kritiek. Het was weliswaar een drukke dag, maar een half uur wachten op een lekkere (maar eenvoudige) salade als voorafje vind ik toch wel wat lang en ook de pannenkoek liet daarna nog lang op zich wachten. Mijn vrouw moet helaas vanwege een gluten-intolerantie glutenvrij eten. In het glutenvrije beslag zat niet of nauwelijks zout, waardoor haar pannenkoek, hoe lekker de vulling (het beleg) ook was, toch erg flauw van smaak was. Ze heeft dit vriendelijk aan de bediening meegedeeld toen ons gevraagd werd of alles naar wens was, maar daar hebben we in het geheel geen reactie op gekregen.

20. Arie Bergsma's profielfoto
    Arie Bergsma heeft een recensie geschreven voor De Basuin

Kom er regelmatig en men is er zeer behulpzaam als ik er kom met mijn partner in de rolstoel om een doorgang te maken. En het eten is daar zeer goed. En niet duur.

21. Bruining's profielfoto
    Bruining heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Potmarge

Mooi terras en goed eten.

22. leny's profielfoto
    leny heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Potmarge

leny

Helaas zeer teleurstellend. Chaotisch personeel en lang moeten wachten. Uitgedroogde vieze biefstukpuntjes zonder iets van saus. Salade zonder dressing en slappe friet zonder mayonaise. En dat voor "maar" 9.95 per persoon.... bedroevend. En dan vragen of het gesmaakt heeft. Anwoord niet afwachten en gewoon de rug toedraaien?? Nee hier kom ik niet weer....

23. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor De Koperen Tuin

Dag van tevoren besproken online, maar pas enkele uren NA onze lunch een bevestiging ontvangen. Er was plaats, hoewel binnen zitten niet kon vanwege erg veel geroezemoes lawaai. Buiten oke, met prachtig zicht op de vijver en de spreuk in het water.
    Cappuchino in orde maar niet erg warm, mosterdsoep prima (had eigenlijk wat romiger verwacht) met lekker brood en pesto.

24. Marianne de Jong's profielfoto
    Marianne de Jong heeft een recensie geschreven voor Tsien
    Internationaal Leeuwarden

Vanavond samen gegeten en het was een teleurstelling vergeleken met de vorige keer.
    Het begon met een melkachtig kopje koffie wat een cappuccino moest zijn, deze teruggebracht en een goede wel schuimende cappuccino gekregen. Het hoofdgerecht was geheel niet lekker, de kipspies was droog, de sparerib taai en de pepersteak niet mals. De serveerster gaat in overleg met de kok en deelt ons mee dat de kip na eerdere bereiding is opgewarmd maar dat alle vlees van een prima slager komt. Ze bied ons een kop koffie aan maar hier zien we maar van af. Jammer van deze ervaring.

25. Jolanda v.d. Molen's profielfoto
    Jolanda v.d. Molen heeft een recensie geschreven voor Vis van Visser

Jolanda v.d. Molen

De kibbeling is zeer goed.👌

26. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Paddy O'Ryan

Evenals vorig jaar gemengde gevoelens. Vind het toch gek dat wanneer je belt voor reservering je wordt verzocht je te bedienen van de Engelse taal. Personeel daar hoort gewoon Nederlands te verstaan (en te spreken. al is het eventueel gebrekkig), punt uit. Er is nog een grote groep mensen die het Engels niet machtig is.
    Slechts twee vegetarische gerechten als hoofdmenu, waarvan één veganistisch: Vegetarian lasagne €13.50 ; vegetable dish with sweet potatoes and peanuts €13.50. Beide niet geweldig. Portie aan de magere kant. Gelukkig hadden we een voorgerecht genomen: brood met gebakken champignons. Prima! Guinnes biertjes waren erg lekker. Één van de nagerechten - vanille ijs - liet wel heel erg lang op zich wachten. Leuk ongedwongen sfeertje. Al met al geen aanrader voor vegetariërs en veganisten, helaas.

27. hartelijk dank voor leuke recensie, we zien u graag terug met vriendelijke groet Robert Friso-Wagenaar/Brasserie Maria Louise

28. Cornee van de Erve's profielfoto
    Cornee van de Erve heeft gereageerd op een recensie van Spinoza

Geachte mevrouw Kingma,

Als eerste: dank u wel voor de feedback.

Het is nooit leuk om te horen dat één van onze gasten niet geheel tevreden is geweest. Nu nemen gedane zaken geen keer , dat weten wij. Toch willen we u vragen om contact op te nemen met ons. Zo kunt u de verbeterpunten met ons delen. Dat mag via de telefoon 058-2129393, per @mail info@eetcafespinoza.nl of via een andere weg als deze.

Het spreekt voor zich dat ik met u naar een passende oplossing wil zoeken. Nogmaals hartelijk dank voor uw bericht en ik hoop dat we spoedig contact met elkaar hebben.

Met vriendelijke en culinaire groet,
    Eetcafé Spinoza

Corné van de Erve

29. hennie kingma's profielfoto
    hennie kingma heeft een recensie geschreven voor Spinoza
    Nederlands Leeuwarden

hennie kingma

Lekker gegeten. Maar erg jammer en best schokkend dat de eigenaar tekeer ging tegen het jonge personeel en daarbij tegen een deur trapte. Alle klanten konden mee genieten. Ik zelf schrok me kapot van de trap tegen de deur. Erg ongepast.
    Ik kom niet terug in spinoza.