Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Foodlovers's profielfoto
    Foodlovers heeft een recensie geschreven voor Ondel-Ondel
    Afhaal en bezorg Leeuwarden
    Vertaal van English naar Nederlands

Great authentic Indonesian food, as well as their bubble tea corner. The only place in Friesland that sells authentic Indonesian food and the only place that introduced complete variety of bubble tea.

Come and try them.

2. Jessa's profielfoto
    Jessa heeft een recensie geschreven voor Oma's Eethuis

Echt een topper, had per ongelijk het verkeerde Adres ingevuld. Maar deze topper kwam meteen. Echt fijn! Echt goed, ben blij. Was lekker. Dag he.

3. Samuel Eshuis's profielfoto
    Samuel Eshuis heeft een recensie geschreven voor Subway

Samuel Eshuis

Na wekelijks te bestellen bij Subway Bilgaard misten wij geregeld geleverde producten. Na afgelopen Vrijdag gebeld te hebben met de eigenaar na opnieuw niet de juiste ingrediënten op de broodjes ontvangen te hebben werd ik pontificaal afgepoeierd. Na wekelijks met ons bedrijf grote bestellingen te doen was het uit de boze om 1(!) broodje nageleverd te krijgen. Absoluut geen aanrader en al helemaal niet in het contact met de zogenaamde leidinggevende.
    Geen slecht woord over de andere filialen in Leeuwarden maar Bilgaard is een groot drama.

Voornamelijk Succes in deze periode als horeca onderneming met deze inzet,

Met vriendelijke groet

4. Kevin lemstra's profielfoto
    Kevin lemstra heeft een recensie geschreven voor Rigoletto

Kevin lemstra

Besteld via thuisbezorgd, pizzabodem was niet eens gaar en gooien spul op een pizza waar je niet eens om vraagt, nooit weer bestellen hier

2,1
  5. h.heidinga's profielfoto
    h.heidinga heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Potmarge

h.heidinga

Al jaren een prima luxe snackbar!

6. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Élevé
    Internationaal Leeuwarden

Jan

Vandaag, tweede paasdag een ontbijt opgehaald bij Elevé, het restaurant van het WTC Westcord hotel in Leeuwarden. Een aanrader! Veel lekkere gerechtjes, 3 soorten drinken, allemaal keurig verpakt met overal een etiketje er op, ruim voldoende en billijke prijs, 17,50 p.p. Bij het afhalen zag ik een mooie inrichting en dito uitzicht. Het heeft me over de streep getrokken om er te gaan dineren als het weer kan. Ze hebben een Bib Gourmand, dus met het diner zal het vast ook wel goed komen, maar daarover schrijf ik dan een volgende keer.

7. Boldy Meijer's profielfoto
    Boldy Meijer heeft een recensie geschreven voor Banhs & Coffee

Ik heb vandaag 24-3-21 om 18.15 Uur 2 stokbroodjes met braised pork besteld en opgehaald, wat mij opviel is dat de broodjes niet erg warm waren toen ik mijn bestelling mee kreeg, na dik 5 minuten thuis gekomen zijn we gaan eten de broodjes waren nagenoeg niet warm maar eerder lauw/koud.
    Mijn vriendin gaf aan dat dit de vorige keer niet zo was, toen zij zelf een stokbroodje had besteld.
    Ik had mij enorm verheugd op dit broodje maar de smaak en het koude eten viel mij enorm tegen. Mijn vriendin gaf aan dat de smaak de vorige keer beter was.
    Ik hoop dan ook dat dit een verbeter punt is en wellicht bestellen we hier in toekomst wel weer een broodje.

8. A douma's profielfoto
    A douma heeft een recensie geschreven voor Ni Hao
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Ik heb nu verscheidene keren een rijsttafel voor 2 personen besteld en iedere keer is het eten perfect, goede porties en je kunt er met 3 personen van eten.

9. Broekwåldsterwåld's profielfoto
    Broekwåldsterwåld heeft een recensie geschreven voor Tom's Cafetaria

Broekwåldsterwåld

Anderhalfuur op een kaassouffle gewacht omdat er beetje sneeuw lag… 1/10

10. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Subway

Super onvriendelijk man achter de bediening
    Ging hem alleen om verdien model Total geen klantvriendelijke man eigenlijk gewoon een hork van een man
    We komen niet meer terug

11. L's profielfoto
    L heeft gereageerd op een recensie van De Grote Wielen

Alwin Fokke trekt altihd alles uit verband. Hij friemelt het liefst aan 17 jarige meisjes...

12. Kyrsten's profielfoto
    Kyrsten heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Echt super. Ik bestel hier vaker en elke keer verrast het me hoe lekker het smaakt. Heerlijk klaargemaakt vlees en ook goede service, echt een aanrader!!!

13. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Spiezz
    Internationaal Leeuwarden

We hebben eten besteld, maar dat was zeer goed. Heerlijk mals vlees, goede krokante friet en een ruime keus in saus.
    In deze tijden voelde het weer even alsof je in het restaurant zit. Dikke pluim!

14. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor Sjoddy
    Huiskamerrestaurant Leeuwarden

Heerlijk gegeten.
    Goede service en heerlijke wijnen.

15. Job's profielfoto
    Job heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia

Slechte recensie vanuit deze klant.
    Product wordt niet geleverd, terwijl wij bestellen.
    Service is slecht.

16. B de Jong's profielfoto
    B de Jong heeft een recensie geschreven voor Thai-By-Jai

Voor het eerst eten afgehaald bij Thai by Jai vanwege de lockdown periode en hebben voortreffelijk gegeten. Een echte aanrader, we zijn echte liefhebbers van de Thaise keuken en we zullen zeker vaker eten bestellen of als het weer mogelijk is, gezellig uit eten gaan maar dan wel bij dit adres.

Bonnie de Jong

17. Olav's profielfoto
    Olav heeft een recensie geschreven voor Falafel Mouni

Om te beginnen pakte ik het uit zat er 1 vorkje in voor 4 personen aan eten toen bij het uitpakken zat er goddomme geen knoflook bij en sla op mijn wrap waar ik geen sla op heb besteld ook was mijn bestellen gewoon niet warm en waar bleven de servetten ik probeerde vervolgens te bellen zijn jullie gesloten

18. Restaurant Wannee heeft een nieuwe foto
  19. Restaurant Wannee heeft een nieuwe foto
  20. Restaurant Wannee heeft een nieuwe foto
  21. Restaurant Wannee heeft een nieuwe foto
  22. Restaurant Wannee heeft een nieuwe foto
  23. W.'s profielfoto
    W. heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Overweg

Ik werd gevraagd om buiten op mijn bestelling te wachten...prima, dacht ik eerst, dat zullen vast de regels zijn ivm corona. Er waren geen andere klanten en uiteraard droeg ik een mondkapje zoals verplicht is en niet omdat ik dat zo leuk vindt.
    Toen ik na 10 minuten nog steeds buiten stond (het was + 1°!) en personeel in de zaak zag staan vóór de counter zónder mondkapje ben ik met mondkapje op weer naar binnen gegaan om te vragen waarom ik eigenlijk buiten moest wachten. "In verband met corona", zegt de jongeman zónder mondkapje achter de counter zonder protectieplexieglas,
    "zo zijn de regels".
    Hij gaat binnen 1 meter van mij afstaan zonder mondkapje. Ik vraag waarom er 2 jongens door de zaak lopen zonder mondkapje voor de counter en dat ik met die kou buiten moet wachten op mijn eten.
    "Dat is personeel", zegt de jongeman.
    Ik ging daar tegenin dat dat de regels helemaal niet zijn en dat je je klanten buiten laat wachten en je personeel zonder mondkapje door de zaak loopt. Tevens vraag ik aan hem waarom hij geen mondkapje draagt en geef aan dat hij binnen 1,5 meter van mij komt staan zonder enige vorm van bescherming ertussen.
    Hij hoeft geen mondkapje op want hij heeft een gezondheidsverklaring.
    Dat is geen vrijbrief om binnen een meter, zonder mondkapje en shield tegen mij te praten, het staat niet op zijn voorhoofd immers.
    Ondertussen doet 1 van de personeelsleden angstvallig het bakje van zijn broodje weer snel dicht en doet alsof hij de snacks thuis gaat opeten en stopt het bakje met broodje hamburger snel in zijn jaszak...huh huh.

Als ik klachten had dan moest ik maar naar de baas, baas komt van achter waar ze net nog met 4 collega's zaten zonder mondkapje en de baas frommelt snel eentje voor zijn mond.
    Hij wil weten wat er aan de hand is en ik vertel het hem. Hij gaat in het verweer en zegt dat hij bepaalt of zijn personeel wel of geen mondkapje op hoeft en wijst ondertussen op zijn borst: "ik bepaal dat!"
    Ik geef nog aan dat de regels toch écht door de overheid en RIVM worden bepaald en niet door hem als baas.
    Hij had daar niks mee te maken, vroeg mij wat ik nog van hem wilde en ik gaf aan dat hij moest toegeven dat het niet oké was.
    Ik heb het niet bedacht en baal net als ieder ander van corona, mondkapjes, kans op besmetting, etc. maar verzin/maak niet je eigen regels en verzin geen smoezen.
    De baas had er niks tegenin te brengen en ik moest maar de zaak verlaten.
    Mijn 1e en tevens laatste bezoek aan een snackbar waar 5 man personeel waarvan 1 met mondkapje lekker warm binnen staat en ik, als klant, maar buiten moet wachten op mijn friet ivm dé coronaregels.
    Ik had al gegeten en gedronken en hoefde die smakeloze slappe patat thuis echt niet meer...

24. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Gezonde Apotheek

Vandaag heerlijke makreel en haring gehaald. Beiden van prima kwaliteit.
    Adres aan te bevelen.

25. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor De Gezonde Apotheek

Ik haal hier altijd mijn fish & chips vandaan wat voor mijn doen de lekkerste is die ik heb gegeten tot nu toe. Ik heb 2 keer gehad dat de bestelling verkeerd was opgenomen, dan wordt het geen wat verkeerd was opnieuw gemaakt. Top!

Het meeste personeel is doorgaans erg vriendelijk.

Het is een prima plek om te gaan eten maar de sfeer is niet van topkwaliteit. (Wat niet erg is)

26. Johan Lebbing's profielfoto
    Johan Lebbing heeft een recensie geschreven voor Suri's Afhaalcenter

Johan Lebbing

Kom er vaak voor de Nasi… heerlijk, en propvol.
    Daarna ook vaak voor een broodje Moksi, die bestel ik eigenlijk te vaak, die zijn zò heerlijk.
    Is de winkel waar vroeger Jamin in zat (Oude Linnaeusstraat).

27. Rianne 's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Spinoza
    Nederlands Leeuwarden

Heerlijk gegeten! Vers, goede kwaliteit en snelle service...

28. Benny's profielfoto
    Benny heeft een recensie geschreven voor Spinoza
    Nederlands Leeuwarden

Hebben een maaltijd laten bezorgen. Een gemiddelde patattent is goedkoper, die levert betere kwaliteit en is lekkerder. M.a.w. zeer slecht!

29. Grand Café Z heeft een nieuwe foto