Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Ritchie's profielfoto
    Ritchie heeft een recensie geschreven voor De Burgemeester van Napels

Eten was weer zoals altijd geweldig. Wel duurde het erg lang voordat wij ons hoofdgerecht kregen, bijna anderhalf uur. Daardoor moesten wij erg haastig eten om op tijd in het theater te zijn. Ik kreeg de tip van de bediening om dit voortaan te melden bij de reservering, maar wie verwacht nu dat het zo lang duurt.
    Ze verontschuldigden zich uitgebreid en boden aan om het eventueel in te pakken om mee te nemen.

2. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Altijd super.

• Eindcijfer 10
  3. Sita Drolinga-hoekstra's profielfoto
    Sita Drolinga-hoekstra heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Sita Drolinga-hoekstra

Ik had een varkenshaasje wat bijna koud was. Dit aangegeven en werd heel vlot vervangen door het personeel. Super! Wij komen hier regelmatig hapje eten, het is altijd leuk en gezellig en goed personeel. Tot de volgende keer.

4. Erik Beerling's profielfoto
    Erik Beerling heeft een recensie geschreven voor Fellini

Erik Beerling

Op vrijdagavond is het druk in dit restaurant. Bij binnenkomst werden we eerst genegeerd door een wandelende gehaktbal die ons later naar onze tafel bracht. De pizza werd 5 minuten na het bestellen gebracht. En zo smaakte het ook.
    De serveerster was vriendelijk en reageerde sympathiek op onze klacht, maar de druiloor bij wie we betaalde wenste geen enkele verantwoordelijkheid te nemen.

Hier gaan we nooit meer eten.

1,5
  5. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Het eten was echt onder de maat.

6. Auke's profielfoto
    Auke heeft een recensie geschreven voor Fellini

Prima gegeten, sfeervol restaurant, de prijzen zijn wel hoog. Maar als je dan met contant geld wil betalen dan kan dat niet. Alleen pinbetalingen worden geaccepteerd. Echt belachelijk!

7. Inee's profielfoto
    Inee heeft een recensie geschreven voor TAO

Verschrikkelijk, na twee rondes moesten we meer dan een uur wachten op gerechten en hadden al stress. Week denk je even te ontspannen, kun je meer dan een uur wachten met derde ronde. Wat was het een afschuwelijke avond. Er is niks aan. We begonnen ons te vervelen, nooit weer bij Tao. Als je niet eens meer aan derde ronde toekomt vanwege uur wachten op je dingen en heel dik betalen. Echt zonde voor geld en het was een rotavond.

8. Aukje Holtrop's profielfoto
    Aukje Holtrop heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Aukje Holtrop

Het Hemelsmenu is echt hemels en ook de speciale drankjes zijn erg smaakvol.

9. Paul van der Beek's profielfoto
    Paul van der Beek heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Paul van der Beek

We hebben echt fantastisch gegeten! We hadden het hemels menu voor twee. Een aanrader! Gastvrij en mooi restaurant. Een aanrader en aanwinst voor Leeuwarden.

10. 🦋Anu🦋's profielfoto
    🦋Anu🦋 heeft een recensie geschreven voor Amigo

🦋Anu🦋

Goeie service, snelle bezorgen. Vriendelijke mensen.

11. Nuij's profielfoto
    Nuij heeft een recensie geschreven voor Post Plaza

Vorig weekend met vrienden een 3 gangen menu gegeten voordat we naar "de Tocht"gingen. Voor €40 kregen we een mosterdsoep, kleine hamburger en een salade in een keer op tafel. Tevens kregen we op de kamer een muts en een voucher voor een beerenburg.
    Voor €40 een dergelijk menu serveren is echt heel slecht. Achteraf waren we het er met elkaar over eens: dit doen wij niet meer.
    Post Plaza schaam je 😩

12. Manon's profielfoto
    Manon heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en fijne bediening. Aanrader!

13. manoushka's profielfoto
    manoushka heeft een recensie geschreven voor Fursa
    Midden-Oosters Leeuwarden

manoushka

Onderweg van het station naar het Fries museum trof ik dit pareltje op de brug. Geweldig lekkere rol met falafel en verschillende verse groentes en hummus, bereid door de enthousiaste jonge eigenaar. Als ik in Leeuwarden zou wonen wist ik wel. Veel succes met je onderneming. En groetjes uit Amsterdam

14. Oosterhoff's profielfoto
    Oosterhoff heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Oosterhoff

Porties worden steeds kleiner. Handjevol frites en aardappelen, 5 sperziebonen en een bodempje appelmoes. Jammer

15. Ella's profielfoto
    Ella heeft een recensie geschreven voor Groote Wielen

We werden hartelijk ontvangen. Helaas waren er alleen maar harde stoelen beschikbaar die niet rugpijnproof zijn. De vega kaart is te klein, geen of weinig keuze. De gerechten worden erg basic opgediend. De locatie is mooi en en de sfeer is goed.
    Al met al niet voor herhaling vatbaar, tenzij voor een drankje...

16. Jeltje's profielfoto
    Jeltje heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Wouters

Na een warme, hartelijke ontvangst hebben we prima gegeten van overheerlijke gerechten. De bediening hield ons goed in de gaten waarbij regelmatig gevraagd werd of alles voldoende en naar wens was. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, kortom voor herhaling vatbaar.
    Geweldige locatie, recht tegenover het ns-station.

17. Annet's profielfoto
    Annet heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Heerlijke smaken, verrassend en afwisselend!
    De titel ‘Hemels menu’ is prima gekozen!!

18. FD Adema's profielfoto
    FD Adema heeft een recensie geschreven voor Schootstra Visspecialist

FD Adema

Wij hebben hier niks gegeten, ik was met mijn dochter de stad in en mn dochter moest nodig plassen.
    Mn dochter vroeg of ze even naar het toilet mocht. De meneer achter de toonbank was erg grof en brutaal (dus u raadt het al, ze mocht niet naar het toilet).
    Meneer heeft waarschijnlijk nog nooit van de eerste levensbehoeften gehoord.
    Wat een vreselijke volk hier.
    Ik heb persoonlijk hier in het verleden, tijdens m'n werk hier ooit eens vis gehad, niet te vreten!

19. Peter's profielfoto
    Peter heeft gereageerd op een recensie van De Burgemeester van Napels
    Peter
    Van restaurant

Hallo B. Starke,

Bedankt voor je vriendelijke review! We zijn erg blij om te horen dat je een gezellige en smakelijke ervaring bij de Pizzeria Burgemeester van Napels hebt gehad. We streven er altijd naar om onze gasten het gevoel te geven dat ze speciaal zijn en we hopen dat dit ook het geval was tijdens je bezoek. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te verwelkomen.

Groetjes,

Peter Tuinhof

20. Hoekstra's profielfoto
    Hoekstra heeft een recensie geschreven voor AfghanFresh

Hoekstra

Heerlijke smaken van sausjes en groente.
    Ik vond dat er wat te weinig vlees in de saus zat. We hadden vijf maal het hemels menu waarvan we tekst en uitleg kregen omdat dit onze eerste keer was maar zeker voor herhaling vatbaar!