Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Corrie's profielfoto
    Corrie heeft een recensie geschreven voor De Yserman

Een gezellig restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

2. Meijer's profielfoto
    Meijer heeft een recensie geschreven voor De Gezonde Apotheek

Net 2 kibbeling van kabeljauw gehad en meegenomen naar huis. Het was niet te eten veels te lang gebakken of 2x gebakken. Er zat geen smaak aan en de vis die ik er in kon vinden was zeer droog. Voor ons nooit weer.

3. Louigi's profielfoto
    Louigi heeft een recensie geschreven voor Club Satay
    Indonesisch Leeuwarden

Ik zou een groot verhaal kunnen schrijven inclusief tips en truuks voor de eigenaar maar heb er geen zin in.
    Mijn conclusie: Wat je hier voorgeschoteld krijgt heeft niets met indonesisch eten te maken.
    Gerechten zijn niet warm en smaakten in ons geval allemaal het zelfde met de overheersende smaak van sereh ( citroengras).
    Het rijsttorentje op ons bord bleek van binnen beton iets wat volgens de overigens vriendelijke en welbespraakte eigenaar nog nooit voorgekomen was.
    Op mijn vraag of de rijst misschien te lang in de magnetron had gezeten werd ontkennend geantwoord en dat terwijl de achtergrondmuziek in het restaurant regelmatig ritmisch begeleid wordt door het belletje van dit apparaat.
    Ik krijg sterk de neiging vanavond zelf de keuken in te stappen want ik kan het beter en denk met weemoed en heimwee terug aan de kookkunsten van mijn Indonesische schoonvader.
    We besluiten geen dessert te nemen en sluiten de avond positief af.
    De aangeboden doekjes om de handen te reinigen waren namelijk wel heet.

4. HH's profielfoto
    HH heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Voor de 2x achter mekaar hadden ze geen witte rijst!! Hoe kan een Chinees geen witte rijst hebben. Jammer dit maar ik kom hier niet weer!

5. Rita Hogerhuis's profielfoto
    Rita Hogerhuis heeft een recensie geschreven voor Toet-Anch-Amon

Eetperikelen

18.15 uur 3 broodjes shoarma besteld bij Toet-Anch-Amon, onze bestelling wordt z.s.m. bezorgd.

Tien voor zeven even gebeld om te vragen waar ons eten blijft. 10 minuten nog, zegt de man aan de andere kant van de lijn ... NOT. 19.30 bellen we nog een keer, want we moeten nog weg vanavond. De bestelling gaat net de deur uit, zegt de man. 19.40 uur onze hond slaat aan, de bestelling is er. 1 uur en 35 minuten voor 3 opgewarmde shoarmabroodjes met vlees van de spies........

We hebben ineens een déjà vu. Vorige keer - 1,5 jaar geleden, bestelden we hier ook en ging het net zo. Kan gebeuren dachten we toen nog.

De man zegt sorry en ik zeg dat ik dit echt niet vind kunnen. Hij schiet in de verdediging en zegt verongelijkt dat de aflevertijd 'niet lang' was. 1 uur en 35 minuten niet lang? Ik antwoord dat ze misschien maar moeten overwegen te stoppen met bezorgen als dat zo gaat als het nu gaat. Dat is tegen het verkeerde been, de man snauwt dat ik de volgende keer maar mooi een andere zaak moet nemen. Laat dat nou net zijn wat ik ook al had bedacht!

6. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Friesche Club

Even moet je door de wat belegen aankleding en sfeer heen in De Friesche Club, maar dan : het eten voortreffelijk, de porties flink en de bediening meer dan gastvrij en correct.
    Kers op de taart is de flexibiliteit van de keuken. Ik vroeg een combi van desserts waarin ik tot mij vreugde advocaat ontwaardde. Werd beloond met een king-size portie met veeeeel advocaat. Wat heb ik gesmuld. Hulde,

7. Geerte's profielfoto
    Geerte heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Potmarge

Bent u masochist? Bestelt u hier dan vooral eens iets via thuisbezorgd.nl.
    Varkensvoer krijgt u afgeleverd dat uit de Potmarge lijkt opgevist. Hu!
    En het personeel? Misselijkmakend onbeschoft.

8. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor De Yserman

Degelijk eten met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

9. A.J.uit Zwolle's profielfoto
    A.J.uit Zwolle heeft een recensie geschreven voor Las Tapas

A.J.uit Zwolle

We hebben hier heerlijk gegeten. We kregen veel verschillende hapjes. Het personeel is heel vriendelijk. De prijs/ kwaliteit verhouding is prima. De kok had heel goed rekening gehouden met mijn knoflookallergie en heerlijke hapjes zonder knoflook voor mij gemaakt. Heerlijk!!

10. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Vind deze chinees aan de prijzige kant. Daarbij duurde het een uur en 3 kwartier (!) voordat we ons eten uiteindelijk binnen hadden.

11. MM's profielfoto
    MM heeft gereageerd op een recensie van 't-Pannekoekschip
    MM
    Van restaurant

Ahoy mensen van Modena. Dank je wel voor jullie bericht en kritiek. Daar MOET wat mee gebeuren natuurlijk. Graag verneem ik in een PB op onze website van jullie wanneer (datum) jullie bij ons geweest zijn. Dank je wel voor jullie compliment over het eten.... ik begrijp alleen niet zo goed dat het redelijk vol is geweest en dat er dan gelegenheid is geweest om met z'n 3-en aan een tafeltje te zitten....misschien wil /kun je mij dat nog verder uitleggen in een PB.
    Dank je wel en ik beloof beterschap. Hartelijke groet Capt'n Pancake.

12. Modena's profielfoto
    Modena heeft een recensie geschreven voor 't-Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Leeuwarden

Wij hebben vanavond gegeten op het pannekoekschip. Het eten was goed alleen de bediening wat minder. Het was redelijk vol en de meisjes in de bediening zaten gezellig met z’n 3en aan tafel op hun mobieltje en gezellig te kletsen. Elke keer als iemand iets wilde bestellen of iets wilde vragen moest je naar dat tafeltje zwaaien. Beetje jammer voor deze leuke horeca gelegenheid.

13. Martin Houwer's profielfoto
    Martin Houwer heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Friesche Club

Martin Houwer

Vanavond heb ik daar heerlijk gegeten. Volop keuze, tegen zeer schappelijke prijzen. En inderdaad, die Friesche runderstoofpot is echt een aanrader.
    Ik kom zeer zeker nog eens terug voor dat stoofpotje. Daar heb ik wel een treinrit van 2,5 uur voor over (vanuit Den Haag).

14. Kdam's profielfoto
    Kdam heeft een recensie geschreven voor Stadsherberg Bellevue

Geen bediening. Na een half uur maar richting de bar. Zit meisje achter de bar je glazig aan te staren. Nee, bestellen kan alleen aan de tafel. Ondertussen ander persoon aan de bar, half uur geleden besteld, nog niks ontvangen. Zelfde verhaal. Prutswerk en zéér klantonvriendelijk. En zo druk was het helemaal niet… Zijn maar ergens anders heen gegaan.

15. Jeanet's profielfoto
    Jeanet heeft een recensie geschreven voor De Grote Wielen

Deze zaterdag tegen 17 uur spontaan binnenvallen. Tafel kon direct worden geregeld ondanks heel veel reserveringen.
    Met gezin en oudere en jongere kinderen.
    We werden direct geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Er is aandacht voor je en het eten is top. Geen haute cuisine maar gewoon ouderwets lekker eten, dat is ook wat je graag wilt. Komen zeker weer terug!

16. Cor-Hein's profielfoto
    Cor-Hein heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Friesche Club

Heerlijk gegeten en erg gezellige omgeving en bediening!

17. Titia's profielfoto
    Titia heeft een recensie geschreven voor Tsien
    Internationaal Leeuwarden

Heerlijk gegeten. Aardige dames in de bediening.

18. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Leeuwarden

Uitstekend samen gedineerd en hele leuke bediening 👍👍.

19. MM's profielfoto
    MM heeft gereageerd op een recensie van 't-Pannekoekschip
    MM
    Van restaurant

Ahoy Thea,
    Erg bedankt voor je reactie en de hoge cijfers!
    Dat van die sterretjes, welke ons zo onschuldig leken en brandveiliger dan de spuitfonteinen, is voor ons nieuw en teleurstellend om te horen. En hoe vervelend voor u dat u dit zo heeft ervaren. We gaan hier actie op ondernemen en zien hoe we een pannekoek anders, maar toch feestelijk kunnen serveren. Ik biedt u bij een volgend bezoek aan ons schip een Gratis pannekoek (en consumptie) aan. Wilt u mij hiervoor via onze website een bericht sturen met uw adresgegevens, dan zend ik u een tegoedbon toe. Excuus voor het ongemak dat u hiervan heeft gehad. Hartelijke groet Capt'n Pancake en zijn crew!

20. De Brasserie Maria Louise's profielfoto
    De Brasserie Maria Louise heeft gereageerd op een recensie van De Brasserie Maria Louise

Geachte heer Egbert,

Dank voor uw recensie, jammer dat de bediening eens weekje heeft laten vallen. We zullen hier meer aandacht aan besteden.

21. Su's profielfoto
    Su heeft een recensie geschreven voor De Koperen Tuin

We hebben heerlijk gegeten en een fijne namiddag gehad. Het personeel was erg vriendelijk. De geserveerde high tea was lekker en ruim voldoende. Prijs/kwaliteit was prima. We komen graag een keer terug.

22. Yama Hashemi's profielfoto
    Yama Hashemi heeft een recensie geschreven voor Leeuwarden Lounge

Wederom lekker lekker! Heerlijke Afghaanse gerechten en goede vriendelijke service, en bediening, we waren na het lezen van de recensies op eet.nu en zeker meer dan te vrede, 1 van de betere tenten hier in Leeuwarden!

23. G vd Weide's profielfoto
    G vd Weide heeft een recensie geschreven voor De Walrus
    Internationaal Leeuwarden

Het begon meteen al bij binnenkomst: als u een plekje kunt vinden dan bent u welkom en anders moet u verder kijken.
    Wij vonden een plekje dus daar plaats genomen.
    Eerst maar eens drinken besteld.
    Helaas werd dat geserveerd in plastic bekertjes en zat er geen prik in de cassis.
    Het broodplankje wat we bestelden was lekker maar daar kun je ook weinig aan verknoeien lijkt mij.
    Nogmaals wat drinken besteld en nu zat er geen prik in de sinas.
    Beide keren netjes nieuw drinken gekregen maar toch.
    Dan het hoofdgerecht: Mijn saté was warm/lauw en de opmaak was ook niet hoogstaand. De groentequiche die we ook hadden besteld was koud.
    Dat er in plastic glazen geschonken werd begrijpen we omdat dit te maken had met het evenement van de reuzen.
    De bediening was prima al had het van mij wat informeler gemogen.
    Echter vonden wij dat het al met al ondermaats was en niet zoals wij van de walrus gewend waren.
    Het was een prima omdat het zo druk was maar anders was het dit keer geen voldoende geweest.
    De volgende keer gaan wij ergens anders kijken.

24. Egbert's profielfoto
    Egbert heeft een recensie geschreven voor De Brasserie Maria Louise

Het eten is prima, leuke en originele extra overwachte voor- en tussengerechtjes. Ontvangst gastvrij. Punt van kritiek is de bediening. De bijlagen waren qua hoeveelheid niet overdadig, nooit is iemand langs geweest om te vragen of het genoeg was. Ook duurde het veel te lang voor het bord werd weggehaald nadat we waren uitgegeten. Entourage en sfeer is top.

25. Familie B's profielfoto
    Familie B heeft een recensie geschreven voor De Koperen Tuin

Tijdens het evenement met de reuzen van Royal de Luxe hadden wij op vrijdag een gereserveerde tafel op het terras. Dat was prima.
    De bediening was vriendelijk, de geserveerde broodjes overheerlijk. (Reuzenbroodjes waren wel erg groot!)
    door de drukte ging de bestelling niet helemaal goed. Wij hadden geen haast, de locatie was top, en het werd na 1,5 uur alsnog hersteld.
    We kregen de indruk dat de Koperen Tuin niet helemaal voorbereid was op de grote drukte, maar wij komen graag weer terug.

26. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor De Brass
    Eetcafé Leeuwarden

Normaal heel goed maar dan is er eens een evenement in Leeuwarden doen ze alle prijzen omhoog plus een andere kaart geven waarop dus minder keus is en alles veel duurder is. Daarnaast het personeel was super chagerijnig en onoplettend. Wij komen hier voorlopig niet meer terwijl we hier vaak hebben gezeten... Ik vind het maar triest dat jullie je zo laten meeslepen doordat er veel toerisme aanwezig is.

27. Hetty Hofman's profielfoto
    Hetty Hofman heeft een recensie geschreven voor Vis van Visser

Samen met mijn zus wezen eten bij vis van Visser op het Cambuurplein. Helaas waren de slibtongetjes op dus zijn we beide voor de kibbeling plate gegaan. We waren blij verrast over de grote van het portie, een groot bord rijkelijk gevuld met kibbeling en friet en rauwkost. Jammer dat ze geen melk hebben. Voor het geld krijg je zeer veel eten met een perfecte smaak. Zeker voor herhaling vatbaar en dan hopen dat er nog slibtongetjes zijn.

28. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Vandaag voor de laatste keer besteld bij long sing, we waren vaste klant. We hadden een keuze menu besteld met een extra portie saté, één maal thuis gekomen ontbrak de extra portie saté. Gebeld, en er werd gevraagd of ik even geduld had. Ok, vervolgens 7,5 minuten aan de lijn gewacht en toen opgehangen. Opnieuw 5keer geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen (geblokt) bel vervolgens mobiel, en jawel gelijk opgenomen (of ik even geduld had) nee! Dus. Verhaal uitgelegd en de jonge dame zocht het in de computer op. Maar er staat geen extra portie saté bij, zei dat het niet genoteerd stond, en daar heeft u ook niet voor betaald.
    Met andere worden wat is uw probleem?
    Nou ons probleem is, dat dit de zoveelste keer is dat we teleur gesteld zijn door jullie. Misschien de service naar de klant toe verbeteren, klanten niet zo lang aan de telefoon laten wachten en de bestelling misschien door de klant zelf laten opnemen zodat die weet, wat hij / zij krijgt.
    Eten zelf is verder prima!
    Snap dat er genoeg klandizie is, maar misschien toch iets om over na te denken.

29. Jan de Ridder's profielfoto
    Jan de Ridder heeft een foto toegevoegd van Fa Rhodos Palace