Nieuwste foto's in Leeuwarden

Laatste updates in Leeuwarden

1. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Koperen Tuin

Speciaal voor de aspergesmenu's kwamen we naar de Koperen Tuin, na een bezoek aan het Fries Museum. Ik had gegoogeld op 'asperges eten in Leeuwarden' en de Koperen Tuin kwam als eerste vermelding uit de bus. Bleek dat de asperges op waren! Terwijl we nog midden in het seizoen zitten! Maar goed, als je dat pas hoort terwijl je al aan tafel zit, ga je ook niet meer weg. Het eten was wel oké verder.

2. T.J.A. de Graaff's profielfoto
    T.J.A. de Graaff heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Leeuwarden

T.J.A. de Graaff

Was heerlijk. Genoten!

3. Denise's profielfoto
    Denise heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Pizza en lasagne besteld, vriend komt binnen lopen met het tasje met eten. Hij begint aan zn pizza en ik wil mn bakje lasagne openen, zitten er gamba’s in!!!! Snel gebeld naar het restaurant en de bezorger kwam terug met de lasagne. Eerlijk waar niet te vreten. Smotsig en smakeloos. Pizza was wel ok maar meelderig.

4. Johannes Peeters's profielfoto
    Johannes Peeters heeft een recensie geschreven voor Proefverlof
    Internationaal Leeuwarden

Johannes Peeters

Proefverlof is zo'n gelegenheid waarvan je meteen al bij binnenkomst voelt; ze snappen het. De gast wil in de watten gelegd -lekker verwend- worden. Perfecte bedieningsbrigade die gewoon lekker losjes weet hoe 't heurt. Een keukenbrigade die er heerlijk creatief op los experimenteert met verrassend resultaat. Een bewuste keuze voor eerlijke producten uit de directe omgeving. Kortom; proefverlof mag wat ons betreft van de culinaire vrijheid gaan genieten.

5. angel's profielfoto
    angel heeft een recensie geschreven voor TAO
    TAO 8
    Sushi Leeuwarden

angel

Zoals altijd geweldig. Heerlijk gegeten. Rondes vrij snel. Was ook vrij snel druk waardoor t warm werd met zoveel mensen. De airco werd toen aan gezet

6. Frieda Groote's profielfoto
    Frieda Groote heeft een recensie geschreven voor De Brasserie Maria Louise

Frieda Groote

Vandaag weer een super heerlijke lunch gehad!! Ook voor mensen met een glutenvrij dieet kunnen hier heel erg goed gevarieerd eten. Ik eet met enige regelmaat bij de Brasserie Maria Louise zonder klachten m.b.t.mijn dieet. Dikke pluim!!
    Het is er gezellig en erg gastvrij. Ook in de binnentuin is het erg goed vertoeven. Kortom; ze verdienen een dikke 9 voor het eten en drinken, service, sfeer en prijs en kwaliteit.

7. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Mauk's Coffee

N.b. Mauk was de roep/koosnaam van M.C.Escher, ooit in Leeuwarden geboren, vandaar en momenteel is er een grandiose expositie in het Fries Museum getiteld Escher op reis, ook aan het mooie Zaailand/Wilhelminaplein gelegen, vanaf het treinstation brengen de schitterende straattekeningen van Leon Keer je ter plekke, niet vergeten online vooraf te reserveren en om boven in het F.M. ook de expositie Phantom Limb van eigentijdsere kunstenaars geinspireerd op Escher te bezoeken en natuurlijk onderweg zo'n prima bakkie bij Mauk's Coffee te genieten..

8. Andre's profielfoto
    Andre heeft gereageerd op een recensie van 't Goede

Jammer dat jullie niet tevreden waren jullie zaten buiten op het terras gereserveerd met groupon actie de keuze was twee keer mixed grill de 1 was goed de ander was niet heet genoeg er is u een nieuwe aangeboden maar dat hoefde niet de gasten mogen bij ons zoveel aardappelen en friet en groente bestellen als ze willen daar rekenen wij niks voor ook bij de rekening vragen welke of verder alles naar wens is geweest maar niks gehoord ik vind het vervelend als u nu zo recensie plaatst en vertel dan het hele verhaal wij streven er naar om iedereen een gezellige en een fijne avond te bezorgen.
    Ik denk dat wij er alles aan hebben gedaan

Mvg andre zijlstra

9. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Brasserie Spiegelaar

Wij hadden voor Moederdag een high tea gereserveerd. Vriendelijk ontvangen, alles werd duidelijk uitgelegd hoe het in zijn werking zou gaan. Heerlijke verse thee en genoeg versnaperingen. Hartig en zoet er was genoeg keus. De moeder kreeg nog een extra presentje voor Moederdag was echt heel leuk! Dikke aanrader!

10. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor Mauk's Coffee
    Kleine eetwaren Leeuwarden

Geweldig! Service perfect, bijzonder sfeervol. Voor het beste bakkie voor een beste prijs. Top!

11. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft een recensie geschreven voor Hongaarse Winkel

Ja hoor, weer zo'n overheerlijke culinaire aanwinst in ons mooie stadje.. winkeltje/afhaaltentje met originele Hongaarse lekkernijen en na het (gratis) mogen proeven, was ik helemaal om.. wat een verrukkelukke Gulyash (Goulash) soep, en ook het stoofvlees, gewoon zalig.. lieve mensen, fijn sfeertje, en zeer, zeer wel betaalbaar, gewoon niet te versmaden dus, jammie2.. grru..

12. MP's profielfoto
    MP heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Leeuwarden

Eten besteld, zo snel mogelijk bezorgen. Na 1,5 uur nog geen eten. Gebeld waar ons eten bleef, dat zou binnen 15 minuten worden bezorgd. Na inmiddels 2 uur nog steeds geen eten ontvangen. Toen weer met ze gebeld, maar er werd opgehangen. Na 2,5 uur weer teruggebeld om het eten te annuleren en verzocht het geld terug te storten. Helaas nog geen geld ontvangen.

Zeer onklantvriendelijk en zeer slechte bezorging (beter gezegd, geen bezorging). Erg slechte ervaring.

13. ir's profielfoto
    ir heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Leeuwarden

ir

Vertaal van English naar Nederlands

Ordered food, which after 1h30 didn't come. Called to check the order, they said it would take 15 min. After 30 min, called again to cancel the order I had booked 2h ago, and they hung up on my face. Still waiting for the refund! What a disgrace of service. Never again!

14. Hartelijk dank voor uw leuke recensie we begroeten u graag weer als onze gast, met vriendelijke groet Robert Friso-Wagenaar de Brasserie Maria Louise

15. Anna djoke van der meer's profielfoto
    Anna djoke van der meer heeft een recensie geschreven voor De Brasserie Maria Louise

Anna djoke van der meer

Heerlijk gezeten in de binnentuin. En de high tea was verrukkelijk! Bedankt voor de serves en gezelligheid.

16. Luuk's profielfoto
    Luuk heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Veel te druk en een slecht tafeltje gekregen. Ergens in het dode deel van het restaurant in een gang. Typisch zo'n plaats waarvan je denkt dat er geen tafeltje hoort. Zaten dan ook nog eens in de gang richting WC en continu kwamen er mensen langs.

Het is een eetcafe en heeft dus niet dezelfde standaard van kwaliteit als een echt restaurant, maar er mag wel verwacht worden dat tafels leeg en schoon zijn voordat je er aan plaats moet nemen. Ook krijgen gasten gratis drank en zorgen ze op een gegeven moment voor veel overlast.

Omdat we zo achteraf zaten werden we amper geholpen en was het duidelijk dat de serveerders het niet echt zagen zitten om ons extra drinken te brengen of te informeren hoe het smaakte. Vragen voor extra saus was dus bijna onmogelijk en er werd denigrerend gedaan toen de saus eindelijk aankwam. Grote groepen gaan voor mensen die met zijn 2en komen.

Zijn met hoofdpijn en honger vertrokken en de kortingsactie werd niet verrekend. Al met al één van de slechtste ervaringen die ik gehad heb.

17. Marinka's profielfoto
    Marinka heeft een recensie geschreven voor Leeuwarden Lounge

Marinka

Erg sfeervol restaurant waar je ook heerlijk kan eten.

18. SS's profielfoto
    SS heeft een recensie geschreven voor 't Goede
    Nederlands Leeuwarden

SS

Op 6 mei gegeten bij Eetcafe de Goede. Echter het vlees werd niet warm opgediend, het was al koud voordat het gegeten kon worden. De friet die er bij geserveerd werd was mijns inziens voor een peuter bestemd, het was in ieder geval niet voor 2 personen, Ook de aardappelen hadden wel wat meer van geserveerd mogen worden. Zeer ontevreden er weggegaan en komen er dus niet weer.

19. Tjits's profielfoto
    Tjits heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Zijn vaste bezoekers, altijd goed.
    Deze x was minder omdat het mooi weer was waren ze veel met de bezoekers buiten bezig. Personeel voor binnen was er niet echt, moest er tussendoor. Lang wachten, werd niet gevraagd als we iets wouden(drinken) zelf constant gevraagd.
    Dus deze x was niet naar tevredenheid!

20. Sybe van der Ploeg's profielfoto
    Sybe van der Ploeg heeft een recensie geschreven voor Fa Rhodos Palace

Sybe van der Ploeg

Goed eten voor herhaling vatbaar, heb zowiezo goede herinneringen aan dit restaurant,
    Zeer goed personeel daar kunnen veel restaurants een duimpje aan zuigen.
    Mvg sybe.

21. Peter Castel's profielfoto
    Peter Castel heeft een recensie geschreven voor De Koperen Tuin

Peter Castel

Mooi restaurant op prachtige locatie. Onze reservering werd snel geaccepteerd. Bij aankomst kregen we een mooie plek in de serre toegewezen. Niet vermeld werd dat dit restaurant de centrale ontvangstplek was voor de Dodenherdenking. Hierdoor was de wachttijd tussen bestellen en opdienen best wel lang (45 minuten) en stroomde de dinerruimte op enig moment vol met zo'n 100 genodigden waardoor er een "opgesloten sfeer" ontstond en een gesprek met tafelgenoten onmogelijk was vanwege al het omgevingsgeluid.
    Prima dat het restaurant die centrale rol op zich neemt maar het was naar mijn mening wel zo correct geweest om óf op de site óf bij de reservering hiervan melding te maken zodat wij hierin een keuze hadden. Nu overviel ons dat en dat zorgde wat mij betreft toch wel voor een fors minpunt. Een minpunt wat naar mijn mening ook effect had op de kwaliteit.

22. Sophia Wittop Koning's profielfoto
    Sophia Wittop Koning heeft een recensie geschreven voor De Koperen Tuin

Sophia Wittop Koning

Het begon niet zo denderend: ik had bij de reservering aangegeven dat we kwamen lunchen ter ere van mijn man zijn 50e verjaardag. Geen enkel woord daarover van de kant van de Koperen Tuin, dat zijn we ook wel anders gewend.
    We zaten als enige tafel op het terras en pas na lange tijd kwam de serveerster. Vervolgens wilden mijn dochter en ik naar het toilet en dezelfde serveerster die net de bestelling op had genomen zei: toiletbezoek is €0,50....Ik zei: maar we zitten op het terras...nee dan hoefde het niet.
    De kwaliteit van eten en drinken was goed en het is een prachtige lokatie dus het was een geslaagde lunch.

23. Bosgraaf's profielfoto
    Bosgraaf heeft een recensie geschreven voor Restaurant BY ÚS

Dit is een restaurant als je van bijzondere gerechten en fijne smaken houdt. Als je je maag gevuld wilt hebben moet je hier niet naar toe gaan. We hebben een gezellige avond gehad met heerlijke wijnen en bijpassende gerechten, maar toen we naar huis toe liepen keken we toch met een schuin oog naar de snackbar (maar dat kan ook aan ons liggen natuurlijk). De prijzen zijn aan de hoge kant.

24. Haar's profielfoto
    Haar heeft een recensie geschreven voor Hana

Goed eten! Was top, snel weer.

25. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Miranda

OMG!
    De kip con bao! Ik wist niet dat Chinees eten zo lekker kan zijn!
    De 'oudere' baas kwam gezellig een kort praatje aan tafel maken.
    Een heerlijk diner gehad daar in Leeuwarden!

26. Chris Mintjes's profielfoto
    Chris Mintjes heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Chris Mintjes

We hebben hier één keer samen gegeten, en een keer met mijn ouders.

Beide keren heerlijk gegeten, moesten één keer wat langer wachten, maar werd ons vriendelijk door de sushichef zelf verontschuldigd. Ze hadden een grote order gekregen met veel sushi, en daarom dus even wat drukker. Daar heb ik dan ook wel begrip voor. Probeer dit natuurlijk wel voor te zijn, want mensen klagen sneller als dat ze zeggen dat iets goed is.

De aquaria en de sfeer van het restaurant zijn erg mooi en plezierig.

Gaan er zeker vaker heen.

27. Jelle Sneuman's profielfoto
    Jelle Sneuman heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Jelle Sneuman

Heerlijke sushi gegeten wat vers wordt gemaakt, en dat proef je! Er heerst een gezellige sfeer in het restaurant en er is een mooi aquarium waar je heerlijk naar kunt staren. Hier kom ik zeker terug.

28. Paulline's profielfoto
    Paulline heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Paulline

Heerlijk gegeten, zo lekker dat we tonnetje rond vertrokken. Prima bediening. En prachtig zeeaquarium een genot om naar te kijken tijdens het eten.

29. Daniël's profielfoto
    Daniël heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Lekker eten en heerlijke sushi. Ook zeker een heel mooi groot zeeaquarium! Personeel is vriendelijk en zeer toegankelijk!

30. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor Restaurant Sin Jah

Marloes

Fijne sfeer en leuk personeel.