Laatste updates in Lelystad

1. Sidney's profielfoto
    Sidney heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan
    Nederlands Lelystad

Voor wie houd van knus, ongedwongen en informeel sfeer. Goed, puur en eerlijk eten waardeert is De Gordiaan Kitchen-bar een uitstekend restaurant.

2. Kars Leiden's profielfoto
    Kars Leiden heeft een recensie geschreven voor UNO
    UNO
    Internationaal Lelystad

Spontaan door mijn vriendin verrast met een etentje bij Uno! Als afsluiter van een gezellig verjaardagsweekend nog even heerlijk uiteten geweest. Allereerst ontzettend positief verrast door de verwelkomende sfeer die het restaurant uitstraalde. Het was aan de drukke kant maar we kregen gelukkig gelijk een plekje toegewezen. Bediening hield een prettig tempo aan, liet ons niet te lang wachten maar was verre van opdringerig, zoals het hoort.

Onder het genot van wat heerlijke gerechten, garnalen, brasato di manzo, black angus beef, tonijnsalade om er maar wat op te noemen, erg romantisch samen gedineerd. In combinatie met een lekker flesje Laroche Viognier was het een fijne afsluiter van een mooi weekend!

3. lekkerbekje's profielfoto
    lekkerbekje heeft een recensie geschreven voor UNO
    UNO

lekkerbekje

Zes lunchgerechten in 3 kwartier en allemaal apart op tafel. Mijn pastramisandwich was te droog zeer luchtig brood met veel saus, weinig rauwkost en nog minder pastrami. De caprese van mijn disgenoot ging helemaal verkeerd.

4. Mad's profielfoto
    Mad heeft een recensie geschreven voor De Premiere

Eten besteld voor 6 personen. Er werd gezegd dat het 3 kwartier kon duren. Wij rekenen op 1 uur. Na een paar telefoontjes over en weer, kregen we onze bestelling na 2 uur. De spareribs waren droog. Te weinig sausjes, 6 porties met 4 bakjes saus. Niet een goede aanrader.

5. Sunita Sewnath's profielfoto
    Sunita Sewnath heeft een recensie geschreven voor Le Journal
    Nederlands Lelystad

Ik wou langs gaan want er stond dat ze nog open zijn. Op het moment dat ik aankwam waren ze al gesloten terwijl ze nog 1 uur open zouden zijn.

6. Alexis van Oven's profielfoto
    Alexis van Oven heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan

Alexis van Oven

Gisteravond oor de derde keer gegeten. Heerlijk fijn gezellig restaurantje. Leuke kaart. Mooie wijnen. Kortom heerlijk restaurant in Lelystad.

7. Ina Schaap Ruiter's profielfoto
    Ina Schaap Ruiter heeft een recensie geschreven voor Usta Abi

Slecht eten, de lamsshoarma is echt chemische troep.

8. Henk de Klerk's profielfoto
    Henk de Klerk heeft een recensie geschreven voor Hajé de Lepelaar

Henk de Klerk

Helaas op 10 nov om 18:30uur voor 42,20 gegeten: fish and chips met koude frietjes en zalmfillet vd grill met overcooked broccoli en smakeloze droge zalm.
    Verder lag er bij de buren een zeer onrustige hond bij de tafel :springend en piepend en blaffend.
    Was eens en nooit meer.

9. Bogaard's profielfoto
    Bogaard heeft een recensie geschreven voor Le Journal
    Nederlands Lelystad

Na de slechte reacties gelezen te hebben waren wij een beetje huiverig om hiervte eten.
    Maar we hebben heerlijk gegeten was wel weinig als je grote eter bent maar daar was de prijs ook naar.
    Sfeer was prima en service ook goed wij zeggen gaan zo weer.

10. Lydia 's profielfoto
    Lydia heeft een recensie geschreven voor Gino's
    Italiaans Lelystad

Onze eerste kennismaking met dit restaurant. Nou hier gaan we vaker eten… Echt heerlijk! Alles vers en zo smakelijk opgediend! De bediening was uitermate vriendelijk en niets was teveel. En we kregen tot onze verrassing ook nog een consumptie van het huis! In een woord een fantastische avond gehad!
    Alleen vond ik de aankleding van het restaurant niet echt gezellig en de verlichting vond ik te fel.

11. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Hajé De Aalscholver

Op de kaart staat ‘ we maken zoveel mogelijk gebruik van biologische producten’ en dan vraag ik mezelf gelijk af hoeveel best er dan wordt gedaan, is dat 1% of 80%… het roept nou niet een gevoel van biologische passie bij mij op want anders was de tekst en passie iets van ‘wij gebruiken alleen volledige biologische producten’. Zodra je eten bestelt staat het binnen een paar minuten op tagel, ziet er erg standaard uit en lijkt weinig op biologisch of verse bereiding. De maaltijd afgelopen donderdag, voorafje mager, sathe lekker, souce bij de sathe ongeveer 1 theelepeltje, frietjes smaakloos uit de diepvries, groente bij het hoofdgerecht was nul. Je bent onderweg en je moet eten… dan begrijpmik dat je daar stopt, maar als je gezond wil eten kan je beter vooraf even verder kijken. Overigens zijn de mensen in de bediening aardig.

12. Debora's profielfoto
    Debora heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan
    Nederlands Lelystad

Wat een fijn restaurantje. Vandaag voor het eerst gegeten voordat we naar het theater gingen. De kok komt zelf bij je aan tafel, ( vind ik heel leuk!) heerlijk gegeten en ziet er ook nog eens heel mooi uit. Wij gingen voor de risotto, lekker en goede portie. De toetjes waren prachtig en heerlijk! Kom zeker nog een keer terug.

13. Kokkie's profielfoto
    Kokkie heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan
    Nederlands Lelystad

Echt heel erg goed gegeten. Leuke zaak, prettige sfeer en goede service. Voor ons is dit het beste restaurant van Lelystad.

14. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan
    Nederlands Lelystad

Zalig gegeten in een prettige ambiance. Uit eten zoals t bedoeld is. Heerlijk!

15. Cootje's profielfoto
    Cootje heeft een recensie geschreven voor Le Journal

Prima gegeten vandaag.
    Leuk plekje om even rustig te zitten en te eten.
    Prima bediening, leuke sfeer.
    Klein probleempje met de friet voor bij het hoofdgerecht, maar is prima opgelost.
    Eten was lekker en tijd tussen de gerechten vond ik prima.
    Zal zeker nog een keer heen om te eten.

16. Derk's profielfoto
    Derk heeft een recensie geschreven voor Toko Sindjaja
    Indonesisch Lelystad

Woon nu 38 jaar in Lelystad. Zolang kom ik ook bij deze Toko. Vooral voor de maaltijden, daar proef ik mijn grootmoeder en moeder in terug yamee. Basis ingrediënten voor zelf koken haal ik op de markt. Dit omdat zij redelijk aan de prijs zijn. Voor de maaltijden geen probleem mee.

17. Reijersen van Buuren's profielfoto
    Reijersen van Buuren heeft een recensie geschreven voor Hajé de Lepelaar

Reijersen van Buuren

Zo'n mooie plek en dan zo belabberd eten. We bestelden fish and chips. De 3 stukjes vis kamen regelrecht van een bekend diepvriesmerk van de supermarkt. De patat was slap en te kort gebakken. De erwtenpuree was koud en smakeloos. Bij de kassa werd gevraagd of het gesmaakt had. Nee dus. We kregen ter compensatie een koffie take away mee. Mij zien ze er nooit meer!

18. Frens Dijkman's profielfoto
    Frens Dijkman heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan

Frens Dijkman

Heel goed gegeten en gedronken in een relaxte sfeer.

19. Sopsushi🤤's profielfoto
    Sopsushi🤤 heeft een recensie geschreven voor Para Para

Sopsushi🤤

Het eten wat super lekker zoals altijd de bediende zijn super lief en beleefd heel erg klantvriendelijk en de ober is heel erg knap en aardig het eten smaakte heel erg goed de baas is ook een hele aardige man. Ik kom hier sowieso vaker eten!!!🤤😍😍

20. Matthijs van bros's profielfoto
    Matthijs van bros heeft een recensie geschreven voor Le Journal
    Nederlands Lelystad

Gisteren avond zijn mijn vrouw en ik met twee vrienden wezen eten in Lelystad. We werden ontvangen door een serveester die zo chagerijnig is dat het erop lijkt dat ze er geen plezier in heeft. De mederwerkster in kwestie behandeld haar collegʻs openlijk als een stuk vuil.
    Dit was voor ons een erg storende factor de manier hoe er door haar word gevraagd of alles naar wens is, komt zo bot over dat wij hebben besloten hier nooit meer te komen eten of drinken.

21. Brasserie de Houtrib heeft een nieuwe foto
  22. Brasserie de Houtrib heeft een nieuwe foto
  23. Brasserie de Houtrib heeft een nieuwe foto
  24. Brasserie de Houtrib heeft een nieuwe foto
  25. smokinggohan's profielfoto
    smokinggohan heeft een recensie geschreven voor Fusian Express

smokinggohan

Zeer slecht de 1 persoon moet voor 2 bestellen.. Wanneer houden deze zaken eens rekening mee dat er per inwoners van Nederland meer 1 persoon huishoudens zijn dan 2 personen. Echt slecht ze laten geld liggen... doe er eens wat aan....

26. Harry Wels's profielfoto
    Harry Wels heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan
    Nederlands Lelystad

De Gordiaan biedt een uitstekende huiselijke sfeer met een lekker menu. De bediening is attent, adequaat en speelt goed in op de klanten. Bovendien spreekt het aan dat ze zijn aangesloten bij het netwerk Euro-Toques: Streven naar duurzaamheid en het voorkomen van voedselverspilling. Dat dit voor De Gordiaan geen loze kreet is bewees de dame die ons bediende: Zij kon goed uitleggen hoe De Gordiaan hier handen en voeten aan probeert te geven. Kortom, een aanrader om velerlei redenen.

27. Jim Bats's profielfoto
    Jim Bats heeft een recensie geschreven voor Hajé De Aalscholver

Onderweg 8 september 2018 even gegeten met zijn tweeën bij dit restaurant. Service was vlot, eten, helaas niet. Fish and chips besteld. De fish was echt van diepvries-kwaliteit en de chips (friet) was klein van formaat en hard gebakken. Is hier wel een echte kok aanwezig! Het geheel werd geserveerd bovenop een stuk bakpapier op een bord. Dit papier wordt natuurlijk week door het vet, waardoor je dit ook gedeeltelijk opeet. Smakelijk! Als toetje zelfgemaakt bananenijs besteld. Dit was een grijs prutje in een potje. Volgens mij heeft ijs toch een steviger structuur!
    Bij afrekening was ook nog eens teveel berekend, per ongeluk een ander menu aangetikt op de handcomputer?!
    Volgende keer toch maar even meer gas geven naar een ander restaurant.

28. Koen's profielfoto
    Koen heeft een recensie geschreven voor Fusian Express

Heerlijke volle bak met eten met geweldige smaak! Gewoon heerlijk!