• Lid sinds 27 september 2010

Markt 66

Reusel

La Gitana

Eindhoven

anna heeft nog geen foto toegevoegd

1. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor 't Menneke

anna

Vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige plek om te zitten. Ik vind het voor herhaling vatbaar.

2. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Brasserie La Meuse

anna

Vanmiddag geluncht bij la meuse. Superlekkere gerechten, vers bereid en een kaart vol lekkere dingen om uit te kiezen. Leuk terras ook. De jongen die ons bediende was iets minder aardig vond ik. Er kon geen lachje vanaf. De rest van de bediening was erg vriendelijk.

3. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Boscafé de Busjop

anna

Ik vind de prijs/kwaliteit echt belachelijk, 28 euro voor een lunch die ik niet eens echt lekker vond. Ik had een tortilla gevuld met kip die doordrenkt was in een zoete saus. Mijn vriend een uitsmijter van 10 euro op 1 snee brood.
    Het personeel vond ik ook rommelig. Er wordt door niemand hallo gezegd als je binnen komt en ze lopen wel 4 x langs zonder iets te zeggen. We zijn door 4 verschillende mensen bediend. Voor mij echt een nee!

3,4
  4. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Bij Pauls

anna

Wij zijn al een aantal x gaan lunchen bij pauls ijsboerderij. Het eten is er superlekker! Leuke inrichting en een splinternieuw terras. Maar afgelopen zondag was het een grote chaos! Het personeel, en dat waren er genoeg, liep werkelijk waar als een kip zonder kop rond, kwam 3 x onze bestelling opnemen en liep met borden rond en riepen bv "wie had er een zoete pannekoek besteld? " wat later onze scrambled eggs bleek te zijn.we vroegen of de tostie ook met ham kon ipv kip, nee dat was niet mogelijk. .. Ze waren duidelijk allemaal uit hun doen en niemand deed t correct. Maar goed, dit was een incident. Voorlopig ga ik toch elders lunchen als ik in de buurt ben. Jammer...maar wat structuur en organisatie zou niet verkeerd zijn.

5. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Markt 66
    Lunchroom Reusel

anna

Hier heb ik nu een aantal keer geluncht en ik wil gewoon de hele kaart proberen. Het is elke keer zo lekker en mooi opgemaakt. Alle ingrediënten zijn vers en de broodjes origineel en net even anders. Ik vind het een leuk plekje met erg lekkere gerechten.

6. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

anna

Ik vond het eten erg lekker hier. We waren hier na de wandeling voor de lunch. Op een maandag. Het is hier idd op een zondag erg druk maar daarom kun je geen slechte beoordeling geven, daar kunnen zij ook niets aan doen en het loopt nu eenmaal goed. Lekkere gerechten, aardige mensen, leuk sfeertje en leuke muziek. Wel jammer dat de appeltaart al op was om 12:30.

7. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Giornale

anna

Ik vond het eten bij Giornale erg lekker! Leuk concept ook zodat je van alles wat kan proeven. Wel vind ik het behoorlijk aan de prijs. Het eten is erg lekker maar niet bijzonder. Sfeer, wijn, bediening en muziek zijn goed!

8. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Café Thuys
    Kleine eetwaren Heeze

anna

Best een gezellig tentje om te zitten, maar het eten was echt niet lekker, en zeker niet vers. Ik zag gewoon de afdruk van het vacuüm plastic in mijn vlees en het was opgewarmd. De service daarentegen was erg goed en het eten werd niet verrekend nadat ze het hadden meegenomen.

9. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Kaffee Peijnenburg

anna

Vandaag geluncht en het was echt heerlijk! Wij zaten voor de open keuken en elke keer als de kok een gerecht klaarzette zag het er even heerlijk uit. Was echt een lekkere lunch!

10. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Herberghe de Coeckepanne

Vanavond met zijn zessen hier gegeten. De pannenkoeken waren echt heerlijk en de bediening was vlot en vriendelijk. Het enige minpunt vonden wij het dessert. Ik had een warme luikse wafel en dat was een voorverpakt ding. Niet lekker. Maat de pannenkoeken waren echt goed!

11. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor eventjes Eten
    Internationaal Heeze

anna

Ik heb hier nu een aantal keer geluncht en het eten is zo lekker! De kok staat elke keer zijn best te doen om er iets speciaals van te maken. Ik kan niet wachten om de high tea te proberen. En de zitjes zijn ook erg gezellig!

12. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

anna

Het eten was heerlijk, de locatie super. De bediening was erg aardig maar niet snel. Wij moesten lang wachten tussen de gerechten. Wel een leuke plek om lekker te eten.

13. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor ParkPaviljoen Laarbeek

Ik heb hier de laatste tijd al een aantal x geluncht en vind het een superleuke plek. De inrichting is gezellig en geeft een huiselijke sfeer. De gerechten zijn echt heerlijk en grote porties. Bediening is ook prima! Ik kom hier regelmatig vanuit geldrop lunchen.

14. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Plein Vijf
    Internationaal Deurne

Wij hebben hier met 6 personen een 3 gangen keuze menu gegeten. Je kon kiezen uit een voor, hoofd en nagerecht. Bij iedere gang klopte alleen het hoofd ingrediënt! Pastinaakcreme werd rode kool en truffelchips werden fijn gehakte champignons. Toen ik de bediening hierop aansprak bleek dat er per ongeluk het 3 gangen keuze menu van vorig jaar was gegeven. Ipv dat je dat dan gewoon meteen zegt en ons opnieuw laat kiezen, dacht deze kok dat we vast t verschil niet zagen tussen Pastinaakcreme en rodé kool. Dat vond ik dus wel een tegenvaller, al probeerde de bediening het leuk op te lossen met wat grappen en humor.

6,7
  15. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor 't Groen Koffiehuis

Hier deze week gegeten met 2 personen. Ik vond het er gezellig uitzien binnen. De kaart heeft niet erg veel keus, maar ik vond hetgeen wat ik gekozen had, de zalm wel erg lekker. Het werd ook mooi opgediend en de bediening was ook prima!

16. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Gisteren met 6 personen gegeten. Ik vond het eten erg lekker! Vooral als je kijkt naar de kwaliteit prijs verhouding. De bediening kwam snel, al vond ik de serveerster een beetje nors en kwam ze niet uit zichzelf vragen of we nog wat wilde drinken. We moesten haar echt roepen. Maar goed, ik zal hier zeker nog komen want ik vind het een gezellige plek met lekker eten en drinken voor weinig geld.

17. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Si Señor

anna

Gisteren onbeperkt tapas gegeten bij Si Senor met twee personen. Het eten was heerlijk en ik kon merken dat er een nieuwe kok is. Wel vind ik de wachttijd wat lang en het personeel een beetje nonchalant. We moesten uit ons zelf vragen of we nog wat te drinken konden bestellen. De sfeer, leuke muziek en het lekkere eten maakten het wel wat goed.

18. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Pinokkio
    Internationaal Eindhoven

Vorige week hier gegeten met drie personen. De pizzas waren echt superlekker! Ik vond het een gezellige plek en er hing een goede sfeer. Ik vond de menukaart ook lekker uitgebreid waardoor ik zeker nog eens terugga. Het personeel was ook erg vriendelijk. Voor ons wel een blijvertje.

19. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Que Pasa

Deze week met twee personen tapas gegeten in dit restaurant. Het was heerlijk, de gerechten stonden snel op tafel en smaakten goed. De sangria was ook lekker en de bediening en de muziek goed. De toetjes waren overheerlijk! Chocoladetaart en monchoutaart, echt lekker.
    Ik vond het wel best prijzig voor een tapas restaurant.

20. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Grand Café Speck

anna

Gisteren geluncht bij Speck.

Twee heerlijke grote tosties werden op tafel gezet.

Ik vind de aankleding mooi, het was er alleen wel wat ongezellig. Geen andere klanten en we moesten zelf gaan zeggen dat we er waren en graag iets wilden eten, omdat ze ons niet zagen.

Het eten en drinken vonden we erg lekker.

21. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor The Starlight Lounge

anna

Het eten in dit restaursant was eerlijk gezegd niet zo goed. Wel vond ik de service, sfeer en het personeel erg leuk. Leuke aankleding, goede muziek.

Maar de aardappels waren rauw, het vlees was erg vet en de appelcompot was gewoon appelmoes. De salade was droog en kant en klaar.

Jammer, het is een leuk gebouw met veel mogelijkheden, en ik ga nog wel een tweede keer proeven, aangezien het net open was toen ik er ging eten.

22. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Cooks
    Internationaal Eindhoven

Met twee personen gegeten bij Cooks, het eten was echt heerlijk!

Ik had een plankje met 4 verschillende kleine gerechtjes en dat was ook echt genoeg. Na hadden we warme chocolademelk met marshmallows. Personeel was aardig en het eten erg lekker!

Voor herhaling vatbaar :)

23. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Gasterij In 't Ven

anna

Al een aantal keer geluncht op deze plek.
    De bediening is vriendelijk, de tosties erg lekker en de koffie met zelfgebakken koekjes ook. Fijne en gezellige plek voor de lunch.

24. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Croy 't Stokske

anna

Heerlijk 3 gangen menu gegeten bij Croy. Ik koos voor de mosselen. Wel vind ik het jammer dat er altijd gerechten zijn waarvoor je dan weer moet bijbetalen. We hadden een fijn knus tafeltje in de hoek, de mosselen waren lekker!

Ik vond het zeker de moeite waard om nog een terug te gaan.

25. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Dommel 18

anna

Gisteren hier gegeten met een spaaractie kaart van de Albert Heyn.

Erg leuk ingerichte plek, leuke muziek en aardige bediening, die een beetje traag was. Het eten was echt lekker, wel vind ik het garnituur wat je erbij krijgt in een steakhouse altijd karig, waardoor je extra moet bestellen en vrij hoog uitkomt qua prijs. De gerechten waren wel echt lekker!

26. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

anna

Wij hebben hier een keer gegeten. Beide keren was het eten erg lekker! De burgers waren echt heerlijk. De bediening laat nog wel wat te wensen over. Jonge meiden die fouten maken en geen antwoord weten op je vraag. Wel gezellig tussen de koeien!

27. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Den Haas

anna

Heerlijk gegeten al een aantal keer. De bediening is vriendelijk, het eten erg lekker en de sfeer is ook goed. Het stoofvlees pannetje is echt een aanrader!

28. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor De Ontdekking
    Pannenkoekenhuis Oisterwijk

anna

Met zijn tweeen gaan eten, een 3 gangen menu voor een bepaald laag bedrag.
    De pannekoek was echt overheerlijk! Maar de soep vooraf was niet lekker, niet vers en nepballen. Die laten we de volgende keer gewoon weg. Toetje was wel lekker.
    Lekker gezellig buiten gezeten, prima bediening en echt een lekkere pannekoek!

29. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Eetcafé in de Sleutel

anna

Heel erg lekker gegeten, ik verwachtte een cafetaria toen ik binnen kwam, maar uiteindelijk vond ik het erg gezellig zitten achterin.
    En het stoofpotje was echt heerlijk! Lekker eten, prima bediening en niet te prijzig.

30. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor De Clown
    Pannenkoekenhuis Leende

anna

Het was heel erg druk toen wij hier met z'n tweeen gingen eten, een driegangen menu voor weinig geld. De soep was niet vers, ook niet zo lekker. De hamburger vond ik ook niet geweldig, erg doorsnee en gefrituurd. En het ijs na was ook een beetje aan de flauwe kant. Ik denk wel dat de pannenkoeken erg lekker zijn hier, en dat je voor dit geld ook niet veel meer kunt verwachten.

5,9

Meer updates