Bezorgrestaurants in de buurt van Athene

1190484666 81
1198489104 57
1206493542 59
1254520168 81

1. Het eten wordt lauw geserveerd. Gister ongelukje dat ober 3 consumpties op onze tafel liet vallen. Allen nat en onder kapot glas. Kan gebeuren, maar hadden wel drankje van de zaak verwacht.

2. Vanavond liet ober per ongeluk de 3 bestelde consumpties bij ons op tafel vallen. Niets aan te doen, kan ons ook gebeuren. Alles was zo nat geworden (inclusief wij zelf) dat we naar een andere tafel moesten verhuizen. Naast het aanbieden van stomerij, had ik toch echt wel drankje van de zaak verwacht na 25 jaar klant zijn. Verder prima eten.

3. P v d linden

Het was er erg druk doordat het personeel wat gejacht en langs elkaar af loopt.
    Maar we hebben het erg naar ons zin gehad.

4. Heerlijk gegeten, alles ruim voldoende, vriendelijk personeel, komen hier vaker en zullen nog vele keren komen.

5. Ad van Erp

Lekker eten in een gezellige en gastvrije entourage. Zeker voor herhaling vatbaar. Prima!

6. Was voor ons de eerste keer het was gewoon goed.
    Wij zullen terug komen.

7. Met z'n vieren gegeten, de salade vooraf stelde niets voor.
    We hadden rode wijn besteld, kregen echter smakeloze rose. Het hoofdgerecht, een vleesschotel, was prima en echt voldoende.
    De bediening spreekt niet altijd goed nederlands, was geen probleem.

8. Ingrid van Lanen

9. Heerlijk gegeten, zoals altijd.

10. In deze tent willen ze alleen maar geld verdienen. Eten slecht en weinig. Eigenaren ongelooflijk gierig!
    Dat voel je meteen! Echt verschrikkelijk.
    We gaan nooit meer naar toe.

11. Altijd druk omdat het gewoon supergoed en lekker is.
    Vriendelijk personeel, gezellige en romantische zitting.
    Kortom de moeite waard!

12. We hadden om 18.30 gereserveerd maar moesten tot 18.50 wachten voordat er een tafel vrij was. We kregen ook nog te horen dat we misschien nog moesten verhuizen naar een andere tafel. Dit is volgens mij niet het doel van reserveren.

13. Rietje van Bakel

Ons 'all time favourite' restaurant. We komen er al 27 jaar! Altijd heerlijk!

14. Eten smaakt prima, maar het is erg weinig. Zeker voor een Griek. Had meer verwacht

15. Erik Daanen

Eet hier regelmatig. Altijd goede bediening en zeer lekker eten.

16. We hadden om 19.00 gereserveerd, maar moesten een kwartier wachten in een overvolle gang, dus niet het beste begin van de avond. Als voorafje stokbrood met kruidenboter besteld, maar we kregen echt oud brood, ik heb het ook terug gestuurd. Het hoofdgerecht was niet slecht, maar ook niet echt goed. We hadden 2 schotels met verschillende soorten vlees en de Gyros was goed, maar de kip was echt droog en hard gebakken. Jammer, maar het was voor mij geen geweldige ervaring en ik ga ook niet meer terug.

17. Peter

18. Frank.NL

Tafeltje was ondanks in een hoekje toch goed om te vertoeven. Snelle bediening, regelmatig de vraag of alles voldoende was. Wel erg snel weer buiten na 75 minuten. Maar heerlijk genoten.

19. Gisterenavond gegeten bij Athene met een groepje van 10 personen. Met het eten was niets mis, heerlijk gegeten, jammer dat we verdeeld waren over 2 tafels. We hadden voor 12 personen gereserveerd maar we kwamen met 10 man en dat we zelf een keuze menu gemaakt hadden, vonden ze geen probleem, erg flexibel dus, pluspunten. De tafels zouden wel wat krap zijn met 12 personen, maar nu was de ruimte prima. De ambiance is echt Grieks en leuk ingericht, veel privacy ook.

Kleine minpunten waren dat veel van het personeel erg slecht Nederlands kon, ze hadden iets vaker kunnen komen vragen of we wat wilde drinken en de bijgerechten waren echt aan de duurdere kant.

Kortom een leuke avond gehad met heerlijk eten voor een redelijke prijs, wat duidelijk meer mensen vonden, want het was bomvol met een wachtrij...

20. Super lekker gegeten. Bediening was goed en de sfeer is er ook goed. Komen er graag.

21. Beproefde kwaliteit, originele Griekse keuken. Deze mensen werken al jaren in de Kruisstraat, en het restaurant behoort tot de beste Grieken die ik bezocht heb. Heerlijke giros en lamskoteletjes, tzatziki zoals het hoort. Porties hadden voor mij wel wat groter gemogen. Leuke ambiance, ouzootje vooraf, prima ervaring. Wel reserveren, want het zit snel vol,

22. Joep Beckers

Op goed geluk hier terecht gekomen op een dinsdag avond om de bachelor uitreiking te vieren. Prettige ontvangst, ongecompliceerd vriendelijk en behulpzaam. Bediening op juiste momenten aanwezig of benaderbaar.

Diverse maaltijden waren goed verzorgd, waarbij ieder stuk vlees een eigen, goede smaak had, dus geen eenheidsworst. Mals van binnen en goed gegrild. Porties prima, voor de grote eters kun je er natuurlijk iets bij bestellen.

Zeer betaalbaar en vooral lekker in een gemoedelijke sfeer, bedankt.

23. lekkerbekkie

24. Afgelopen vrijdag 29 augustus daar gegeten. Sfeer en ambiance is gezellig. Maar ik vond de bediening niet zo, misschien kwam dat omdat er naast ons een tafel met 3 meisjes zaten... de aandacht ging alleen naar hun en dat was ook te merken.
    We hadden frietjes besteld, waren ze vergeten. Er is amper gevraagd of wij drinken wilden (echt niet commercieel!). Het eten was niet zoveel als ik gewend ben van een Grieks restaurant, wel smakelijk overigens. Voorlopig de laatste keer dat ik daar kom! Als je iets vraagt of serveert, doen dan op z'n minst dat je echt aandacht hebt voor de betalende klant en laat je niet zo afleiden door anderen!

25. daisy

26. Het eten is zonder meer goed, maar weinig en behoorlijk aan de prijs. Voor 3 stukjes gegrilde kip, een handjevol friet en een kleine salade (omvang van een dessertbord) betaal je 16,50. Dus zo'n gerecht gaat minstens 6 keer over de kop. Niet mis! Het restaurant is leuk ingericht en de sfeer is goed.

27. Rob en Henny

Zondag gegeten, lekker weer, dus buiten gegeten.
    Vonden het eten niet echt geweldig.
    Salade matig met weinig saus.
    Mixed Grill droog met weinig friet.
    Geen vragen, smaakt het is het voldoende.
    Kennen deze zaak al ruim 20 jaar.
    Rijden liever 20 km meer om goed te eten.
    Wilden fatsoenshalve een zes geven.
    Realiteit geven een vijf.

28. Bij Restaurant Athene kun je lekker en gezellig eten. Het restaurant ziet er knus uit en het personeel is vriendelijk.
    De gerechten zijn erg divers. De Kirhitakia (Griekse macaroni) is erg lekker, het vlees is vers en heeft een lekkere smaak voor een niet al te dure prijs. Echt een aanrader!

29. Beste grieks eten !!
    Bediening en de eigenaar niet al te vriendelijk, niet echt met de gasten bezig maar meer om geld te verdienen denk ik.
    Wel jammer want zoals ik zei het eten is heerlijk daar.

30. Vandaag naar dit restaurant geweest met 4 personen. We hebben het voorgerecht overgeslagne. alleen een hoofdgerecht en dessert.
    Het water was best wel duur (2,20).
    We zaten binnen. De inrichting was best wel druk en op elkaar. Vrij donker en met een 'oude' look. Maar toch een redelijk gezellige sfeer.
    De bediening was snel, na 5 minuten konden we al drinken krijgen. Ook de warme gerechten werden snel geserveerd.
    We kregen grote borden met flinke porties. Ook salade erbij met veel dressing.
    De moussaka smaakte niet zoals het eigenlijk hoort, het smaakte naar pasta-puree. De andere (vlees)-gerechten smaakten wel, en het was allemaal goed gaar (lastig controleren met zo weinig licht). De tzatziki smaakte goed.
    De lege borden werden ook snel opgeruimd en we kregen de dessertkaart aangeboden. De chocolademousse was te compact, korrelig en smaakte vreemd. De notentaart was wel een aanrader.
    Het personeel was dus wel vlot en vriendelijk.
    Sommige gerechten waren wel prijzig (bijvoorbeeld een twee-persoonsgerecht was duurder dan twee 1-persoonsgerechten). De sfeer was prima, maar gebaseerd op de maaltijden zou ik hier niet nog eens heengaan.

31. R.ivits

Aan het eten ligt het niet maar de bediening is uitermate teleurstellend. Lang wachten en onvriendelijk schijnt daar normaal te zijn. Een aantal jaren geleden was dit ook al zo, toch maar weer eens geprobeerd maar helaas. Er zijn andere Griekse restaurants waar het eten en de bediening zeker beter zijn.

32. Goed grieks restaurant,lekker eten en een goede sfeer en inrichting!!!

33. Goede sfeer. Snelle bediening. Prijs kwaliteit is uitmuntend. Alleen de kwaliteit van de wijn heeft goedkope waterige smaak. Ze waren helaas overgestapt op ander merk Retsina.
    Maar verder alles prima in orde. Een van de beste Griekse retaurants in de regio.

34. Beste Griek in de regio, kwaliteit is altijd van hoog niveau.

35. Leuke zaak met iets te snelle bediening. Je kunt je wat opgejaagd voelen maar dat hoeft niet. Ik blijf er vaak lang hangen en dat is geen probleem. Sinds kort is het terras helemaal vernieuwd en dat zit erg prettig.

Het eten is goed maar wisselend van smaak. Soms erg gekruid en soms wat alledaags. Het is altijd wel smakelijk.

36. Ellen 243 punten

Grieks restaurant dat altijd heel druk is, dus reserveren. Vriendelijk personeel en de kwaliteit van het eten is ok, maar niet bijzonder.

37. Lekker gegeten gister!

2 vlees schotels voor een mooie prijs.

Best grieks restaurant in de regio, ik ga vaak naar de griek ivm mijn vrouw van griekse afkomst is.

38. Afgelopen weekend opnieuw naar het favoriete restaurant van m'n schoonouders geweest.

Wat opviel was dat de vleesschotels best goed waren maar de visschotel onder de maat, deze werd ook amper opgegeten.

Erg lekkere giros, precies goed gekruid en van het juiste vlees.

De Suzuki smaakte redelijk maar wat te veel naar 'gehaktbal'.

De tzaziki was erg goed, fris en prettig gekruid.

De bediening kan echt beter, men is best alert en vlot maar bij geen van de verschillende personeelsleden die aan onze tafel kwam een blijk gastvrijheid laat staan een glimlach.

4 verschillende personeelsleden is ook gewoon teveel en te rommelig. Echt storend was de eerste dame die aan alle kanten liet blijken geen geduld met de besluitingsloosheid van de kleine kinderen te hebben bij het bestellen van drinken toen ze, ongevraagd overigens, de bestelling kwam opnemen.

39. mitch

40. Bram

41. Bediening vriendelijk. Het eten wordt in sneltreinvaart opgedient, wat niet bijdraagt aan gezellig uit eten gaan.

Eten zelf gaat. Sommige dingen zijn vet en in de giros zat een stukje kraakbeen,{jakkes} op de site van het restaurant zelf staan heel andere prijzen dan in werkelijkheid berekend worden. Alles is duurder, maar is op hun site niet aangepast. Dit scheelt je al gauw ong. 10 euro als je met zijn tweetjes daar eet en drinkt. 10-09-2010

42. Wij komen hier al jaren maar het is stukken achteruit gegaan. Andere chef want alles smaakt anders dan voorheen, rommelig (tafel nog vies). Kwaliteit eten moet drastisch omhoog en persoonlijke bediening (maak wijken bijv.). Het is nu te gehaast en het gevoel een gast te zijn is weg. En dat bij een Griek, kan niet natuurlijk. Wij komen voorlopig even niet terug.

43. van den Heuvel

Eten was prima, bediening was slecht. Niet aardig en niet attent met bijhouden tafel. We moesten redelijk lang op eten wachten en de bestelling was niet goed uitgevoerd waardoor dingen even terug moesten naar de keuken. Bij 1 schotel werd later nog iets nagebracht omdat deze niet compleet was. Al met al een rommeltje.

44. Inge

45. Wij komen hier al jaren, maar sinds een jaar is het eten veranderd. Andere chefkok?

De laatste keer dat we hier waren hadden we een vis schotel besteld. Alle vis was gefrituurd, beetje te lang zelfs.

De kwaliteit van het eten is niet zo goed. De tomaten in de salade hebben een rare smaak.

Helaas, wij komen hier niet meer. Als je van vers eten houdt, moet je niet hier naartoe gaan.

46. Heerlijk eten.
    Maar heb laatst de vis genomen. Nou, nou, wat een tegen valler.
    De vis wordt gefrituurd, alle vis smaakt dus hetzelfde.
    Jammer, want het was hun duurste gerecht.

Eet gewoon bij hun Grieks vlees. Daar zijn ze goed in!

Marc.

47. ik woon in kreta en als ik in nederland ben eet ik altijd hier.fijne mensen,prima eten ,betaalbaar en gezellig.in een woord top!!

48. Bram en Manon

Wij komen hier regelmatig, het eten is uitstekend en het is er altijd gezellig.

49. Altijd lekker,kom hier al twintig jaar, het enige gevaar is dat je teveel eet!
    Is pas opgeknapt en ziet er heel knus uit, de bediening is altijd correct en snelle service! Een aanrader!

50. Heb de slechte visschotel (hun duurste vischotel) van mijn leven gegeten. Vis plus garnalen hadden absoluut geen enkele smaak meer. Vis was droog en hard, de garnalen smaakten naar bedorven meel. Verder was de speciale wijn veel te warm evenals de witte port (die behalve veel te warm ook zeer slecht van kwaliteit was). Het was zeer druk, maar binnen 10 minuten stond de bestelling op tafel, wat al ergste deed vrezen.
    Dit was eens maar nooi meer. Het warne duidelijk etenswaren die veel te lang in de vriezer c.q. keuken hadden gestaan en allang weg gegooid hadden moeten worden. Gezien wat je voor geschoteld krijgt en wat je ven mag betalen belachelijk dat die zaak nog klanten heeft. Deze site (zie vorige recensies) bewijst weer eens dat Nederlanders geen smaak hebben, als het maar veel is dan is het super.

1,7
  51. Gezellig restaurant met heerlijk eten. Als je van grieks eten houdt zal deze tent je niet teleurstellen!

52. jan retera

Top grieks restaurant ,een van de eerste griekse restaurants in Eindhoven , de garnalen ( saganaki) zijn werkelijk Uitmuntend !! kortom deze griek is een aanrader !!!

53. erg lekker eten en vriendelijke bediening. mooi van binnen lelijk van buiten. niet erg duur