Onze website

Wij ontvangen persoonlijke informatie via onze website die met jou te maken kan hebben. Rectificatie of verwijdering van je persoonlijke gegevens kan door een bericht aan ons te sturen. Als je een klacht wilt indienen over de verwerking van persoonsgegevens kan dat via Autoriteit Persoonsgegevens.

Via Eet.nu kun je recensies achtergelaten bij restaurants. Hierbij vragen wij je naam en e-mailadres. Het e-mailadres wordt gebruikt om te kunnen communiceren over de recensie en ter identificatie. Recensies worden op Eet.nu gepubliceerd. Hierbij wordt nooit je e-mailadres meegegeven. Enkel de Eet.nu redactie medewerkers die recensies beheren kunnen deze persoonsgegevens inzien.

Restaurants kunnen met jou in contact komen via Eet.nu. Hierbij geven we geen persoonsgegevens door tenzij je hier expliciet toestemming voor hebt gegeven.

Je account

Op Eet.nu kun je een account aanmaken. Hierbij vragen we je naam, e-mailadres en wachtwoord. Zorg ervoor dat je de combinatie van je mailadres en wachtwoord geheimhoudt. Het wachtwoord wordt versleuteld opgeslagen en is niet te achterhalen door Eet.nu medewerkers. Enkel de Eet.nu medewerkers die accounts beheren kunnen de persoonsgegevens inzien.

Contactaanvraag

Bij een contactaanvraag vragen wij je naam en e-mailadres. Deze worden enkel gebruikt ter afhandeling van je vraag of opmerking.

Reserveringen

Bij een reservering ontvangen wij je naam, e-mailadres en telefoonnummer. Deze gegevens worden doorgegeven aan het restaurant waarvoor de reservering geldt. Het e-mailadres wordt tevens door ons gebruikt om je uit te nodigen een recensie te schrijven over je ervaring bij het restaurant. Deze persoonsgegevens zijn alleen in te zien door de Eet.nu butler medewerkers die deze reserveringen beheren.

Nieuwsbrief

Wij bieden een nieuwsbrief waarmee wij geïnteresseerden willen informeren over aanbiedingen, evenementen, foto's en artikelen op het gebied van restaurants en aanverwante zaken. Je e-mailadres wordt alleen met jouw expliciete toestemming toegevoegd aan de lijst van abonnees. Iedere nieuwsbrief bevat een link waarmee je je kunt afmelden. Het abonneebestand van de nieuwsbrief wordt niet aan derden verstrekt.