Nieuwste foto's in Leiden

Laatste updates in Leiden

1. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Leidse Lente
    Internationaal Leiden

Uitstekende kaart, goede vegetarische keuzen, fijne sfeer.

2. Nina's profielfoto
    Nina heeft een recensie geschreven voor Eethuis Djebena

Super gezellig met twee vriendinnen hier gegeten. De eigenaar was heel aardig en enthousiast en begon meteen een praatje toen we binnenkwamen. Het eten was heeerlijk, we hadden een mix van verschillende gerechtjes wat bij elkaar op een grote pannenkoek wordt geserveerd. Echt heel grappig omdat je het met je handen moet eten (je mag ook een lepel gebruiken). De thee was ook een echte aanrader!

3. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor Snackgigant Plein 10

Jammer dat Plein 10 met sprongen achteruit gaat!
    Internet gaat voor de winkel!
    Het eten wat we gehaald hadden was lauw tot koud.
    Misschien degene die de internet bestellingen doen een shirt aangeven waar dat op staat en degene die in de zaak staan een shirt met ik help u graag
    Als ze dan ook nog apart van elkaar frituren...

4. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Dartel
    West-Europees Leiden

DARTEL heeft mooie amuses en gerechten voor een acceptabele prijs met goede wijnen by the glass. Wel iets beter letten op portionering bij vis en genoeg saus want dat maakt de finesse.
    Ik zou ook dunne french fries gaan serveren. Completeert het geheel.

5. Marion's profielfoto
    Marion heeft gereageerd op een recensie van In Den Doofpot

Ik heb die gastheer ook zo ervaren..... heb gehoord dat hij bruut is in het aannemen en voeren van telefoongesprekken.

6. P. Veerburgh's profielfoto
    P. Veerburgh heeft een recensie geschreven voor Porto Pino
    Italiaans Leiden

P. Veerburgh

Mooi verbouwd restaurant, sfeervolle ambiance, zeer aangename service. We hadden 'n hele fijne avond. Heerlijk gegeten tijdens m'n verjaardag Begin december.

7. M Scholten's profielfoto
    M Scholten heeft een recensie geschreven voor La Plancha

M Scholten

We komen vaker en juist vanwege de relaxate sfeer en het lekkere eten. We zijn gestart met de vissoep.
    Daarna de gamba 's en de paella en een linzenschotel. We waren met 3 personen. Als dessert een gevulde sinaasappel met ijs, een tiramisu en de derde nam kaas.
    Nog een koffie en uitbuiken.
    Gezellige avond gehad.

8. Regina van den Berg's profielfoto
    Regina van den Berg heeft een recensie geschreven voor De Kleine Wereld

Regina van den Berg

We dachten (we waren met zijn tweeën) laten we wat nieuws proberen. We werden goed ontvangen, kregen vrij snel wat drinken en werd ons goed uitgelegd wat het inhield met de all you can eat. Het begon wel goed. Helaas was veel eten of verbrand of taai, erg jammer. Ten tweede kwamen we niet verder dan de 2e gang terwijl er 4 moesten zijn. Dit in verband met te weinig personeel in de keuken. Dat was ons later gemeld toen we inmiddels een uur zaten te wachten. Dat was op zich wel netjes. Maar vervolgens kregen de grote groepen wel allemaal op tijd eten en mochten zij meer eisen stellen omdat ze met meer waren. Euh sorry? Wat is er gebeurd met de term "klant is koning"? 5 Keer moeten vragen waar het eten bleef en uiteindelijk hadden we half 11 pas alle gerechtjes (10) in totaal gehad. We waren er om half 7… Vervolgens lag er ook nog overgeefsel op de trap richting de toiletten! (Meerdere keren gemeld) sorry maar door deze slechte ervaring zul je ons niet meer terug zien. Ik hoop ten koste van jullie restaurant dat jullie er wel wat mee gaan doen want dit kan echt niet!

9. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Ontzettend leuke avond gehad! Lekker veel tapas gegeten met een tropisch cocktailtje ernaast. Als afsluiter een cheesecake (aanrader!). De sfeer is Caribisch gezellig en de bediening vrolijk en vriendelijk.

10. Simon. Weeda's profielfoto
    Simon. Weeda heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Herberg

Simon. Weeda

Véél en erg lekker gegeten, top kok, we komen zeker vaker.

11. Ouwehand, Marianne's profielfoto
    Ouwehand, Marianne heeft een recensie geschreven voor India Way
    Indiaas Leiden

Zaterdag, 25 november, met z’n vieren, gegeten bij India Way. Heerlijk gegeten, gezellig gezeten met een vriendelijke bediening.

Aanrader voor een lekkere avond uit.

12. Bakker filter's profielfoto
    Bakker filter heeft een recensie geschreven voor Woo Ping
    Chinees-Indisch Leiden

Bakker filter

Heerlijk gegeten voor een prima prijs in een gezellig restaurant met vriendelijk bediening, zeker tipan eend was erg lekker, uitstekend adres, dat we zeker aanbevele.

13. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Wielinga

Goede kwaliteit, mooie wijnen per glas.
    Goede service.

14. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jacob
    Internationaal Leiden

Mooie kwaliteit voor goede prijs met prima wijnen en hele goede service.
    We gaan zeker vaker hier naar toe.

15. Sjaak Nout's profielfoto
    Sjaak Nout heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

Sjaak Nout

Wij hebben hier gevierd dat onze dochter haar zwemdiploma A heeft gehaald. Bediening vlot en de pannenkoeken stonden snel op tafel. Pannenkoeken zelf waren heel lekker en ook groot genoeg. Toetje voor de kinderen ook prima en de creme brulee prima. Zeker geslaagd!

16. Kim1982's profielfoto
    Kim1982 heeft een recensie geschreven voor In Den Doofpot

Heel veel geld voor wat je krijgt en je hebt weinig/ geen keuze.

17. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Doppio Espresso
    Kleine eetwaren Leiden

Mijn favoriete plek voor koffie. Ook heerlijke cheesecake. Bediening in orde, enig minpuntje aan de lokatie in Leiden is dat deze erg klein is, wel gezellig.

18. Hans Lange's profielfoto
    Hans Lange heeft een recensie geschreven voor De Beproeving

Met z'n vieren een topavond gehad met heerlijke gerechten en zeer vriendelijke, hartelijke en gastvrije benadering. Ruime porties en betaalbare gerechten. Intieme sfeer. Met smaak ingericht. De kaart is heel goed samengesteld, er is voor elk wat wils.

19. S's profielfoto
    S heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Morsch
    West-Europees Leiden

Leuk restaurant, goede sfeer. We hebben heerlijk gegeten! Perfecte service vanuit de bediening. Verse producten en originele kaart. Echt een aanrader!

20. Cora's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor In den Bierbengel

Bediening meldde niets over een “Dagmenu”. Stond ook niet in menukaart. Varkensfilet was rauw van binnen. Kleine porties! Klein “emmertje” frites voor 2 pers.

21. Diana 's profielfoto
    Diana vindt de recensie door Willemijn voor Leidse Lente leuk

Willemijn

Als je vegatarisch bent, ben je hier aan het juiste adres. Bij Leidse Lente staan lekkere vega gerechten op de menu kaart.

Zelf heb ik gekozen voor de vega kip sate en het was heerlijk, het vlees is van de vegatarische slager en is bijna niet te onderscheiden van echt vlees.

Prijs en kwaliteitverhouding geef ik dan ook een dikke 9.

Verder is het gezellig en knus, echt een huiselijk gevoel. Een heerlijke artistieke omgeving met vritrines waar je kunst kunt kopen.

Ook heeft Leidse Lente lekkere biertjes op de wisseltap, voor ieder wat wils!

Dus heb je de Leidse Lente nog niet bezocht? Het is zeker de moeite waard :)

22. Diana 's profielfoto
    Diana vindt de recensie door Marese Peters voor Leidse Lente leuk

Marese Peters

Superleuke tent! Gezellige en ontspannen sfeer, geweldige seventies-inrichting. Het personeel is attent en vriendelijk. En ongelofelijk dat je voor de prijs van een daghap een prachtig opgemaakt bord eten krijgt dan echt heel goed is klaargemaakt en prima smaakt! Aanrader!

23. Diana 's profielfoto
    Diana heeft gereageerd op een recensie van Leidse Lente

Hartelijk dank voor deze mooie recensie Marese en we zien je graag nog eens terug.

24. Mick's profielfoto
    Mick heeft een recensie geschreven voor Woo Ping
    Chinees-Indisch Leiden

Laten bezorgen. Niet alles gekregen? Opgebeld en het menu zou veranderd zijn? Alles was er, behalve de loempia’s?

25. Ben Janssen's profielfoto
    Ben Janssen heeft een recensie geschreven voor Bistro Entrekoos

Makkelijk te reserveren, goede bediening en lekker eten met 14 man.

26. Marese Peters's profielfoto
    Marese Peters heeft een recensie geschreven voor Leidse Lente

Marese Peters

27. Sjaak Hendriks's profielfoto
    Sjaak Hendriks heeft een recensie geschreven voor Bistro Malle Jan

Sjaak Hendriks

Smakelijk gegeten in een prettige ambiance, goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk wildmenu! Helaas hebben we niet voor niets de eindafrekening gecontroleerd, deze klopte dus niet.

28. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft een recensie geschreven voor Eethuis Djebena

Very pleasant atmosphere, good food, friendly hospitality. Very recommended for a different food experience.

29. Cobie's profielfoto
    Cobie heeft een recensie geschreven voor Holle Bolle Gijs

Ben echt Boos heb dinsdag tafel gereserveerd voor zondagavond voor 6 personen.
    Speciaal gevraagd of we in het restaurant een tafel konden krijgen (niet in die ongezellige grote zaal), antwoord was natuurlijk mevr. Staat genoteerd, wilden onze buurtjes verrassen. En wat schetst de verbazing we werden naar de grote ongezellige zaal verwezen, ik neeeeee ik had in het restaurant gevraagd en dat kon… nou mooi niet. Dus reserveren heeft helemaal GEEN zin!! Ik zeg u wij zijn direct vertrokken, het boeide ze niet een. Dus wij zijn helemaal klaar met holle bolle gijs en de buren ook. Heel slechte reclame.

30. Dayle's profielfoto
    Dayle heeft een recensie geschreven voor Sabai-Sabai

Wij zijn al een aantal keer hier geweest en elke keer is het eten geweldig!!
    De ruimte is wel een beetje klein maar de service en het eten maken dat heel snel goed!