Nieuwste foto's in Leiden

Laatste updates in Leiden

1. René Jansen's profielfoto
    René Jansen heeft een recensie geschreven voor Annie's

Drankjes dubbel gerekend. Onbeschofte, onredelijke bewaking. Liegend personeel.
    Erg duur

2. W VAN VLIET's profielfoto
    W VAN VLIET heeft een recensie geschreven voor Bistro Entrekoos

W VAN VLIET

Heerlijk gegeten, en super bediening.
    Erg gezellig restaurant, goede locatie centrum Leiden.

3. Helena's profielfoto
    Helena heeft een recensie geschreven voor Waag
    West-Europees Leiden

De bediening is bar en bar slecht. Ze zijn meer met zich zelf bezig dan met de gasten. Het duurde erg lang tot we geholpen werden. Iemand van de bediening had ons erkend maar liep gewoon langs ons terwijl het niet eens druk was. Er liepen best veel medewerkers straal langs ons om vervolgens leuk te doen met elkaar. Het straalt er van af dat het arrogante bediening is. Dit gebeurt elke keer als ik daar kom en ik hoor het van heel veel mensen. Voor mij een reden om helemaal niet meer te komen. De Waag moet echt iets doen aan zijn personeel. Zonde want het eten is lekker en het gebouw is mooi.

4. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden

Martijn

Pannenkoeken waren als vanouds lekker, alleen de service was erg teleurstellend. Nadat wij onze pannenkoeken hadden gekregen was het erg moeilijk om daarna de aandacht te krijgen om nog een drankje/nagerecht/de rekening te krijgen.

5. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden

Jolanda

Heerlijk gegeten gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar. Super restaurant 😁😁

6. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor De Kiboets

Na besteld te hebben 2 uur gewacht en nooit meer wat van gehoord, nog nooit meegemaakt, maar kiboets is het gelukt. Kansloze tent.

7. Coby's profielfoto
    Coby heeft een recensie geschreven voor City Hall
    Italiaans Leiden

Zaterdag avond heerlijk gegeten. Mijn vriend en ik hebben eerst op het heerlijke terras een glaasje wijn gedronken en daarna binnen genoten van het geweldige eten. Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier graag nog een keer terug.

8. P.Hegger's profielfoto
    P.Hegger heeft een recensie geschreven voor Koetshuis De Burcht

P.Hegger

Heerlijk gegeten met z'n vieren op het terras. Hadden een sharing diner wat prima is bevallen. Vooraf een mandje brood en ook nog een amuse.
    Prima kwaliteit, fijne, vlotte en vriendelijke bediening, tussen de gerechten voldoende tijd, niet te snel maar net goed. Goede wijn gedronken en gelukkig een heerlijke karaf kraanwater!

9. Menno's profielfoto
    Menno heeft een recensie geschreven voor Woo Ping
    Chinees-Indisch Leiden

Mooi ingericht restaurant, zeer vriendelijke bediening, lekker eten voor schappelijke prijzen. Kortom: aanrader!

10. Sophie Engeler's profielfoto
    Sophie Engeler heeft een recensie geschreven voor Just Meet
    Steakhouse Leiden

Sophie Engeler

Gisteravond hier met mijn vriend geweest. Zelf had ik gekozen voor een Lady Steak en mijn vriend voor een Hanging Tender. We vonden het beiden erg lekker en zullen snel weer terug komen.

11. Michelle's profielfoto
    Michelle heeft een recensie geschreven voor Flamingo
    Italiaans Leiden

Michelle

Wezen eten met vrienden via Social deal.
    Je komt binnen in een soort snackbarachtige ruimte. Kinderfeestje met een hoop kabaal voorin. Er zijn misschien 12 tafels.
    Personeel doet hun best, spreekt niet goed Nederlands.
    Gerechten zijn matig, weinig smaak aan de pasta's en de saus is als water.
    Drinken uit blikjes en flesjes.. sfeerloos.. helaas wij komen niet meer terug.

12. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Olivier

Gisteren afscheid van een collega genomen bij Olivier, wat een chaotische en onvriendelijke bediening! 3 keer om een drankje moeten vragen, onderweg raakt dat " kwijt" omdat degen die uitserveert niet weet wie wat besteld heeft. Beslist geen aanrader!

13. e winkelaar's profielfoto
    e winkelaar heeft een recensie geschreven voor Smullers
    Snackbar Leiden

e winkelaar

Ben op 17 06 2018 omstreeks 1715uur ff een snelle hap was een frikandel was niet te eten zuur heb het gemelld krijg je op een hele brutale manier ja je hebt ervan gegeten lopen ze erom te lachen wat ik ervaar uit te lachen ze bieden wel een andere aan maar nam ik geen genoegen mee kreeg met moeite mijn geld terug! Ben ook niet lekker van geworden dus dit is ook de laatste keer geweest.

14. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Délifrance
    Lunchroom Leiden

Sinds jaren haal ik hier elke zaterdag croissants, stokbrood etc. Alle andere reviews onderschrijf ik MAARRRR.... sinds een aantal maanden is er een nwe eigenaar die stap voor stap het interieur verbeterd heeft en die met hard werken en hele vriendelijke bediening een hele mooie zaak heeft gecreëerd...forget about the past hedentendage is het goed toeven hier!

15. Chris Holland's profielfoto
    Chris Holland heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden

Chris Holland

Vertaal van English naar Nederlands

The best food in Leiden. Fantastic pannekoeken.

16. T.Deermann's profielfoto
    T.Deermann heeft een recensie geschreven voor Hotspot Central

T.Deermann

We hebben heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    En we zullen daar regelmatig gaan eten en onze ervaringen delen met vrienden.

17. Norm's profielfoto
    Norm heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

Pancakes were nothing special at all; overpriced. But our server was excellent.

18. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

Lekker eten, prima bediening, sfeervol interieur.

19. Meyberg's profielfoto
    Meyberg heeft een recensie geschreven voor Eethuis Djebena

Meyberg

Een gastvrije ober en het eten was heerlijk. Leuk om zo kennis te maken met de Eritrese keuken en met de handen te eten.
    Minder handig waren m'n intoleranties. Glutenvrij eten was geen probleem, en m'n andere intoleranties zouden volgens de ober geen probleem zijn met de gerechten. Maar ik kreeg gewoon een bord met o.a. spinazie, tomaat en komkommer. Daar heb ik dan maar omheen gegeten, maar het was wel de vraag of er dan tomaat in de gerechten verwerkt was... Ik had terug kunnen gaan met m'n bord, maar daar had ik nu geen zin in.

20. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Vertaal van English naar Nederlands

Nice restaurant, good pancakes. Wouldn't recommend the bread with butter for a starter tough.
    5, 50 € for a little bit of cheap white bread with a little bit of butter does not seem reasonable. The pancakes are however very reasonably priced and very big. A starter is not really needed anyway.

21. William Bloemsma's profielfoto
    William Bloemsma heeft een recensie geschreven voor Het Haagsche Schouw

2E pinksterdag hadden wij een mooie fietstocht gemaakt naar Scheveningen. Op de terugweg zij ik tegen de jongens zullen we bij het haagche schouw een kop koffie nemen dan kunnen we daar gelijk even naar het toilet. We moesten even met de lift naar beneden. Hierna wouden we nog een kop koffie nemen. We moesten nog een verdieping zakken, ik weet het al niet eens meer. Ik vond het er donker en zag weinig dat ik viel bij een trap neer en kwam lelijk terecht. Fred riep gelijk om hulp en er kwamen wel 5 man mij helHet waren allemaal zulke lieve mensen. Dit was het einde van onze fietstocht. Ik kon niet meer. Fred belde de Regiotaxi die er al gauw was. Ik heb nog steeds last van blauwe plekken die nou zichtbaar worden. Toch wil ik het personeel van van de valk nog hartelijk bedanken voor wat ze voor mij en voor Edwin en voor Fred hebben betekent. Ik eindig dan ook met de hartelijke groeten van William Bloemsma.

22. psd van golberdinge's profielfoto
    psd van golberdinge heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Leiden

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel, goede koks.

23. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Ak-mir Döner

Zeer arrogant en brutaal personeel. Vergeten mn bestelling en doen er niks aan uiteindelijk beklag gedaan en krijg boos geld in de hand gedrukt met de mededeling dat ik moet oprotten. Nooit meer. Bestel hier niet!

24. Birgit's profielfoto
    Birgit heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jacob
    Internationaal Leiden

Ik heb hier samen met mijn man heerlijk gegeten. Echt een aanrader! Als wij nog eens naar Leiden gaan gaan we hier zeker weer eten.

25. Ackermann's profielfoto
    Ackermann heeft een recensie geschreven voor Eethuis Djebena

Ackermann

Heerlijk eten, maar de service is niet optimaal. De ober stond in zijn eentje in het hele restaurant iedereen tegelijk te serveren en was vergeten ons de voorgerecht te geven. Resultaat: we kregen het tegelijk met hoofdgerecht en waren niet blij mee. Jammer.