Nieuwste foto's in Leiden

6. De Beproeving heeft een nieuwe foto
  7. De Beproeving heeft een nieuwe foto
  8. Huig van der Plas's profielfoto
    Huig van der Plas heeft een recensie geschreven voor Victor Russo's Osteria

Puur en authentieke gerechten. Enthousiaste chef. Italiaanse kwaliteit en gastvrijheid. We zijn als vrienden onthaald en als vrienden namen we afscheid. Onvergetelijk! -“I’ll be back! ”-

9. Marianne T.'s profielfoto
    Marianne T. heeft een recensie geschreven voor Woo Ping
    Chinees-Indisch Leiden

Ik vind dit restaurant echt mooi ingericht. De bediening is heel vriendelijk en je kunt er lekker eten voor een mooi prijsje. De peking eend is toch wel echt een van de favorieten binnen ons gezien.

10. Marianne T.'s profielfoto
    Marianne T. heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Beste Japanse restaurant war ik ben geweest. De sushi is enorm lekker en voor de kinderen zijn er super veel toetjes. Voor elk gezinslid dus een geschikt restaurants.

11. sem's profielfoto
    sem heeft een recensie geschreven voor Tanoor
    Midden-Oosters Leiden

Bediening spreekt geen of slecht Nederlands. 2× om de kaart moeten vragen. Eten werd gebracht maar geen bestek! Moest daar ook om vragen. Mevrouw die daar werkt lijkt wel alsof ze elke dag met de verkeerde been uit bed is gestapt erg klantonvriendelijk! 3× daar gegeten en 3× word het gerecht anders gemaakt. Slappe groenten! Kip zat nog bloed in van binnen! Aldus levens gevaarlijk. Steak was keihard van buiten en bloederig van binnen. Alsof het op een hoog is gegrild om maar snel te serveren. Heb niets gegeten van dat voedsel de laatste x maar moest wel de volle pond betalen. Bij de kassa zijn ze wel vriendelijk en behulpzaam als het gaat om geld innen! Jongeman die daar werkzaam is en geen nl spreekt deed enorm ze best om het te corrigeren van het bebloede vleeswaar (kip) maar mevrouw gaf geen kik en keek alleen boos en liep sloffend met moeite heen n weer. Dit elders nog nooit zo mee gemaakt! Ze kunnen het leuk houden gezien het concept want dit hebben wij niet in leiden maar waar het hierop lijkt is snel geld verdienen ten koste van de klantvriendelijkheid, service en hygiëne/gezondheid van de klant!

12. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. De pannenkoeken zijn super groot en heerlijk gebakken! Ze hebben bijzondere specialiteiten. Mijn favoriet is de apfelstrudel met appel, rozijnen en huisgemaakte amandelspijs. Echt een aanrader!

13. psd van golberdinge's profielfoto
    psd van golberdinge heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Leiden

Overheerlijk gegeten keurige service.
    Zelfs als ik vroeg of je ook friet kon krijgen de volgende keer was het mogelijk.
    Gewoon een heel goed Grieks restaurant.

14. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Leidse Lente
    Internationaal Leiden

Eten was matig tot zeer matig en zeer weinig voor de prijs, ik kreeg een baily's, zat amper wat in het glas ik kreeg er dieptevrees door het was heel armoedig en de bediening was echt langzaam niet voor herhaling vatbaar.

15. jp zweers's profielfoto
    jp zweers heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

Gezellig en lekker gegeten, smakelijke pannenkoek op de juiste temperatuur en een heerlijk ijsje toe (en daarna naar de film, lekker dichtbij!)

16. Eva's profielfoto
    Eva heeft een recensie geschreven voor Johnny's Burger Company

Afgelopen weekend voor het eerst wat besteld en dat was eens maar nooit weer!
    Ten eerste was de bezorging al zeer traag (kwamen zo'n 45 min te laat) en daarnaast was er van alles mis met de bestelling!
    Deze was verre van volledig (drankjes en sauzen o.a. niet geleverd) en de burgers waren om te huilen zo slecht! Een surpreme burger die in de verste verte niet op de burger op de website staat leek (geen gefrituurde uienringen) en dus een 'gewoon' veredelde cheeseburger was!
    Ook de andere burger uit onze bestelling was niet om over naar huis te schrijven (een west coaster burger zonder avocado, zure room en augurk (extra optie). Daarnaast met een stukje kaas zo klein dat je het bijna met een vergrootglas moest zoeken en dan ook nog eens heel erg mager belegd met tomaat en sla)!
    Volledig teleurgesteld dus!

17. psd van golberdinge's profielfoto
    psd van golberdinge heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Leiden

Heerlijke galoumi vooraf en gyros als hoofdgercht.
    Alles tip top in orde.

18. Fery's profielfoto
    Fery heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Samen met mijn partner hadden wij een week geleden een tafel gereserveerd om een leuke, gezellige zaterdagavond van te maken. We zaten aanvankelijk bijna alleen in dit restaurant. Na meer dan een uur kregen we pas ons eten (eerste ronde). Bovendien hadden we eerder de dames vd bediening keurig/netjes gevraagd waar ons eten bleef, maar we kregen helaas geen gehoor. Het eten dat kwam was bovendien van matige kwaliteit. Vervolgens gingen we gelijk afrekenen en ergens anders eten. Kortom mijn mening is gewoon ronduit slecht! Je kunt beter € 20 meer uitgeven en lekker bij een betere tapas restaurant eten. Voor ons in ieder geval nooit meer La Cubanita Leiden!

19. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

10 Points for everything.... Love it!!

20. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor A-One
    Chinees-Indisch Leiden

Super lekker eten. Vers smaak vol perfect!

21. Sharon's profielfoto
    Sharon heeft een recensie geschreven voor Engelbertha Hoeve

Wij hebben hier gegeten met vrienden en familie tijdens onze bruiloft. In overleg een menu samengesteld voor onze gasten. Het eten was heerlijk smaakvol, personeel zeer vriendelijk en een prachtige tuin aan het water. Wij aten met de groep privé in de serre en koffie en dessert in de tuin. Inrichting serre niet helemaal meer van deze tijd, maar wel heel ruim, licht en met een mooi uitzicht over de tuin en het water. Echt een aanrader! Een chique locatie met een goede prijs kwaliteit verhouding.

22. Tonny L.'s profielfoto
    Tonny L. heeft een recensie geschreven voor A-One
    Chinees-Indisch Leiden

Zeer slechte ervaring. Het bestelde eten is niet bezorgd. Restaurant niet telefonisch bereikbaar.

23. Dale Stowell's profielfoto
    Dale Stowell heeft een recensie geschreven voor BREE33
    Eetcafé Leiden

Dale Stowell

1sr visit we were blown away
    Great place - great service and the food was excellent
    Would highly reccomend this 1st class restaurant to any one

24. Marcus Aurelius's profielfoto
    Marcus Aurelius heeft een recensie geschreven voor Delphi

Marcus Aurelius

Eten is prima, porties zijn groot, maar heb een enorm tegenvallende ervaring gehad bij Delphi. We kwamen eten met een grote groep en omdat het een festiviteit was betaalde de vereniging het diner. We aten allemaal veel en bestelden voortdurend wijn bij.

Toen ik echter vroeg om karaffen kraanwater, in plaats van flessen bronwater, werd dit ons geweigerd. Schandalig, en niet meer van deze tijd. Ja, als water het enige is wat er op zo'n avond gedronken wordt snap ik dat je alleen maar duur bronwater mag bestellen. Wij lieten echter karaf na karaf wijn aanrukken en dineerden uitgebreid. Belachelijk dat je dan wordt gedwongen duur mineraalwater te bestellen, terwijl je al zo copieus dineert en veel geld komt uitgeven. Was meteen de laatste keer dat wij er met de vereniging langskomen.

25. Jeanine's profielfoto
    Jeanine heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje
    Internationaal Leiden

Het eten was écht niet goed genoeg. Voornamelijk het hoofdgerecht (truffelpasta) was zwaar onder de maat. De smaak indiceerde dat de pasta over datum was. Chemisch en koud. De bediening deed haar uiterste best om dit goed te maken door een ander gerecht aan te bieden, maar als vegetariër betekende dat de enige andere optie op de kaart. Het caprese taartje was qua smaak te doen, maar de onderkant was helemaal vochtig en vet. Het leek wel alsof het taartje even in de magnetron was opgewarmd. Daarnaast was de wijn zeer waterig en je proefde geen enkel verschil tussen de merlot en cabernet. Wij hadden dan ook het idee dat elke wijn een goedkope tapwijn is, wat echt teleurstellend is als er toch vier euro voor word gevraagd. Vorig jaar hebben we al een keer rauwe kip geserveerd gekregen en werd er gezegd dat dit de 'bereidingswijze van de kok' was. De kok is blijkbaar niet op de hoogte van salmonella virus. Ook dit keer was de kwaliteit van het eten om te huilen, je verwacht niet de hele wereld voor deze prijs maar enige kwaliteit zou wel moeten worden gewaarborgd. Ons zie je niet meer terug, helaas.

2,1
  26. hilda wieberneit's profielfoto
    hilda wieberneit heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

Gezellig en goed gegeten in apart deel van oudt leyden met kinderen en kleinkinderen.
    Kortom alles naar wens: ja!

27. Sarah en Paul's profielfoto
    Sarah en Paul heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden

Sarah en Paul

De pannekoeken zijn er heerlijk zijn en het personeel doet erg zijn best. Je moet door het personeelstekort alleen wel wat moeite doen om te bestellen en het duurt daardoor allemaal net iets te lang. Toen wij op 12 augustus het restaurant bezochten was het binnen niet uit te houden, omdat er geen airco en geen ventilatie aanwezig was. De temperatuur liep daardoor op tot boven de 30 graden Celsius. Het was echt zweten binnen, maar het probleem was bekend bij het personeel dat er zelf ook veel last van had. Met een kleine investering zou dit eenvoudig opgelost kunnen worden met airco of een ventilator aan het plafond, maar dat kost ze kennelijk teveel geld. Jammer en onnodig!

28. Ray's profielfoto
    Ray heeft een recensie geschreven voor Asian Palace
    Chinees-Indisch Leiden

Net eten gehaald. Grote garnalen zat geen smaak aan, wel deeg smaak. Tjap Tjoi kip smaakt nergens naar, veel water en weinig kip. Babi Pangang vlees, taai en saus apart geserveerd net water. En geen smaak. Het enigste waar smaak aan zat was de Bami en Nassi. De rest hebben we in de vuilnisbak geflikkert. Dus dat is nu geen Asian Palace meer.

29. Onur Özdemir's profielfoto
    Onur Özdemir heeft een recensie geschreven voor Starbucks
    Kleine eetwaren Leiden

Vanmiddag was ik langs Starbucks Leiden Centraal gegaan om een Frappucino te genieten met maat “Grande”, zonder extra’s. Waarna het personeel een willekeurige heeft uitgekozen. De prijs was €4,95 waarvoor ik heb gepint, naar mijn verbazing, want er was geen een Frappucino met maat “Grande” voor die prijs wat ik op de reclame borden boven het personeel zag hangen. De prijzen waren zelfs lager en heb dus extra betaald. De Frappucino zelf was erg lekker. Ik zou nogmaals langs willen gaan, maar zou ik dan a.u.b. een vergoeding kunnen krijgen?

Mvg,

Onur Özdemir

30. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Bistro Malle Jan

Leuk en erg gezellig. Warm onthaal en goede service!