Nieuwste foto's in Leiden

Laatste updates in Leiden

1. Birgit's profielfoto
    Birgit heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jacob
    Internationaal Leiden

Ik heb hier samen met mijn man heerlijk gegeten. Echt een aanrader! Als wij nog eens naar Leiden gaan gaan we hier zeker weer eten.

2. Ackermann's profielfoto
    Ackermann heeft een recensie geschreven voor Eethuis Djebena

Ackermann

Heerlijk eten, maar de service is niet optimaal. De ober stond in zijn eentje in het hele restaurant iedereen tegelijk te serveren en was vergeten ons de voorgerecht te geven. Resultaat: we kregen het tegelijk met hoofdgerecht en waren niet blij mee. Jammer.

3. monica's profielfoto
    monica heeft een recensie geschreven voor Sabai-Sabai

Gisteren voor het eerst weer in zeker 10 jaar weer bij Sabai Sabai gegeten. We konden buiten zitten. Heerlijk.
    De ober adviseerde, nadat wij aangaven het niet te weten, twee gerechten voor ons te maken. Op verzoek met zeevruchten, pepers en veel groente.
    Beide gerechten waren heel erg lekker. Verse zeevruchten, knapperige groenten en pepers. Uitstekend! Het is zo goed als schoon opgegaan.

4. Cathy cailotto's profielfoto
    Cathy cailotto heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden

Cathy cailotto

Vertaal van English naar Nederlands

Nice restaurante, very good pannenkoek.

5. Wander's profielfoto
    Wander heeft een recensie geschreven voor Woo Ping
    Chinees-Indisch Leiden

Wander

Een keurig restaurant. Goed en vriendelijk, wij zijn beleeft geholpen. Graag kom ik terug in het restaurant, het eten was perfect.

6. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor India Way
    Indiaas Leiden

Albert

Het bleek dat de hoeveelheid personeel niet goed was ingeschat om alle gasten goed en tijdig te kunnen helpen. Meer dan uur zitten wachten op voorgerecht. Eten was redelijk, maar de biryani was geen echte biryani maar meer nasi. Drinken aan de dure kant (3,50 euro voor een alcoholvrij biertje). Menukaarten moeten echt worden vervangen (versleten) en ook de kraan in de WC stond (hing eigenlijik) los.

7. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Giuseppe

Annemieke

Wat een lekkere pizza's maakt Giuseppe,
    heerlijk vers en rijk van smaak!
    Wij hebben hier gegeten met 4 kinderen en ook zij hebben genoten van hun pizza. Naast de goeie kwaliteit van eten is de sfeer ook erg fijn. Vriendelijke en geduldige mensen in de bediening.
    Giuseppe, de eigenaar, komt af en toe bij de mensen langs om te vragen of alles naar wens is. Een zeer vriendelijke man die uitstraalt dat hij dit werk met liefde doet!

Kortom, een echte aanrader om naar toe te gaan!

8. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Bella Donna
    Italiaans Leiden

Eenvoudig wijkrestaurant met goed en betaalbaar eten. Aanrader! Restaurant heeft ook afhaal- en bezorgservice.

9. L.'s profielfoto
    L. heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

Ondanks de positieve recensies op deze site is ons bezoek aan oudt Leyden erg tegen gevallen. De pannenkoeken waren snel klaar en smaakte redelijk tot lekker (al mag er wel gewerkt worden met verse groenten bij een boerenpannenkoek en een biefstuk van 200 gram op de kaart moet op je bord niet in een keer de helft zijn!), maar wat viel de bediening tegen. Natuurlijk besef ik dat als het druk is dingen langer kunnen duren, maar het kan niet zijn dat je überhaupt niet wordt opgemerkt bij binnenkomst en later als je aan tafel zit. Dat tafels met vuile spullen een groot gedeelte van de avond zo blijven staan en dat je als klant bij het afruimen spullen moet aangeven.
    Ik vind het storend als je niet gastvrij wordt ontvangen als je uiteten gaat, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat klanten moeten opstaan tijdens het eten om andere klanten er langs te laten gaan omdat de tafels te dicht bij elkaar staan.
    Sorry, maar uiteten gaan moet ontspannend zijn en dat was het niet.

10. psd van golberdinge's profielfoto
    psd van golberdinge heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Leiden

Heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel goede service.

11. Federica Rusmini's profielfoto
    Federica Rusmini heeft een recensie geschreven voor Sabai-Sabai

Federica Rusmini

Eten is hier altijd van hoge kwaliteit, helaas is de bediening erg verslechterd. Wachttijd is erg lang (bijna 1 uur). Bediening is niet attent naar de klanten. Wij zaten boven en moesten naar de bar om een drankje te bestellen. Eeg vervelend!

12. Suzanne Cornelissen's profielfoto
    Suzanne Cornelissen heeft een recensie geschreven voor Waag
    West-Europees Leiden

Suzanne Cornelissen

Gezellige sfeer. Leuke tent. Niet voordelig, maar goed product!

13. Sanny's profielfoto
    Sanny heeft een recensie geschreven voor Het Haagsche Schouw

Zaterdagavond wezen eten, maar wat viel dat tegen. Weinig aandacht aan het eten besteed. Lauw en de frietjes en groente waren ze vergeten. Moest erom vragen, mijn vleesgerecht was al op. Jammer want goedkoop is het zeker niet! Kaarsjes uit op de tafel. Nee voor hetzelfde geld kun je veel beter en gezelliger uit eten gaan in een leuke bistro. Fantasieloos

14. Hr. Klijnsma's profielfoto
    Hr. Klijnsma heeft een recensie geschreven voor Puur

Hr. Klijnsma

Heb ontzettend lekker gegeten. De gerechten hadden allemaal een originele touch, met speciale ingrediënten die het eten echt afmaken en waardoor Puur zich onderscheid van andere restaurants.
    De bediening was erg vriendelijk. Ze hadden mij alleen wel het verkeerde voorgerecht uitgeserveerd, wat gelukkig adequaat en snel werd opgelost.

Eindoordeel: leuke, gezellige sfeer en heerlijk eten!

15. Bakker filter's profielfoto
    Bakker filter heeft een recensie geschreven voor Woo Ping
    Chinees-Indisch Leiden

Gisteren wij weer bij restaurant Woo Ping gegeten, tipan vlees mix was erg lekker, voor een prima prijs in een gezellig restaurant met heel vriendelijk service, uitstekend adres, wij kom zeker terug.

16. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Jeanette

Prima prijs, lekker eten en vriendelijk personeel.

17. Johan en Liesbeth's profielfoto
    Johan en Liesbeth heeft een recensie geschreven voor Restaurant Logica

Johan en Liesbeth

Super diner, bio, vegetarisch en bijzonder gastvrij!

18. Maerith's profielfoto
    Maerith heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Napolitana

Bij binnenkomst werden mijn vriendin en ik bot naar een tafel toe verwezen. Vervolgens kreeg ik een "wat moet je" wat volgens mij betekende of ik iets te drinken wilde bestellen die ook zonder enig woord op tafel werd gedumpt. De witte wijn kwam ook nog eens in een mini glas. Na een uur te hebben gezeten in een half leeg restaurant waar ondertussen niemand naar ons heeft omgekeken voor een 2e drankje ging ik toch maar eens vragen waar de pizza bleef. Toen kreeg ik te horen dat ik pas een half uurtje zat en ik blijkbaar een leugenaar ben en dat ik maar op mijn beurt moet wachten. De kwaliteit van de pizza was niet best en we vertrokken dit restaurant met een vieze smaak in de mond. Slechtste pizza restaurant waar ik ooit ben geweest!

19. Karin Geenen's profielfoto
    Karin Geenen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Logica

Karin Geenen

Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en wij begrepen ook waarom. Wij waren behoorlijk pissig nadat wij 65 euro moesten betalen voor een 8 bij 8 cm vierkant stukje "gebakken" (zo zacht als snot) kabeljouw met 6 blokjes (1 cm) gebakken knolselderij (lekker maar weinig) en blokjes half gaar gebakken aardappels (1 a 2 cm) (een stuk of 10 die ik dus heb laten liggen). We moesten ongeveer een uur wachten op dit kleine beetje eten. Mijn man en ik hadden beiden hetzelfde besteld en beiden dezelfde ervaring. De falafel en olijven vooraf waren wel lekker. Maar al met al voelden we ons bekocht en gaan er zeker niet meer terug.

20. psd van golberdinge's profielfoto
    psd van golberdinge heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Leiden

Heerlijk gegeten goed mals vlees mixed grill.
    Lief en klantvriendelijk personeel.
    Alles was prima naar wens en keurig verzorgd.
    Goede koks.

21. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden

Marieke

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten in dit unieke pannenkoekenhuis.

22. Jolundi Wilson's profielfoto
    Jolundi Wilson heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden

Jolundi Wilson

Vertaal van English naar Nederlands

Perfect. Love going here whenever friends or family visit us in The Netherlands.

23. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor De Koekop

Restaurant was voorheen een meer klassieke gelegenheid, nu is het meer gericht op jongeren. Ze werken met vaste menus die regelmatig afgewisseld worden. Het menu is opgebouwd uit bijzondere gerechten met bijzondere ingrediënten maar de uitvoering is iets minder verfijnd dan je zou verwachten. Begeleidende wijnen vriendelijk geprijsd, nette, persoonlijke bediening.

24. Buijteweg's profielfoto
    Buijteweg heeft een recensie geschreven voor FIFO
    Frans Leiden

Buijteweg

Afgelopen week waren we bij Fifo en waren èrg teleurgesteld. Bizar kleine porties, wijnarrangement waarvan glazen ingeschonken met “ hoogtevrees”. En een dame in de bediening die niet geschikt is voor de horeca. Onze klacht naar Fifo gestuurd, geen reaktie. Uit eten gaan moet een feestje zijn dus nooit meer Fifo voor ons…

25. Lara Dreeke's profielfoto
    Lara Dreeke heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden

Lara Dreeke

Vertaal van de naar Nederlands

Es war sehr sehr lecker.

26. T's profielfoto
    T heeft een recensie geschreven voor Oudt Leyden
    Nederlands Leiden

Heerlijk gegeten! Ouderwets lekker en de service en ambiance was heel goed.

27. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Porto Pino
    Italiaans Leiden

Ontzettend slecht! Om 19.10 een pizza besteld. Om 20.00 uur maar eens gebeld, werd gezegd dat de pizza al weg was. Dus even gewacht maar 15 min later nog altijd niks. Nog maar een keer bellen.. wederom 'ja die is al lang weg' als antwoord, zouden ze contact opnemen met de bezorger en terug bellen. Niet terug gebeld, 10 mij later nog maar weer bellen.. nemen ze gewoon de telefoon niet op! Onvoorstelbaar!

Uiteindelijk wel iemand aan de telefoon gekregen en 1.5 uur later hadden we dan onze lauwe pizza.

Eens maar nooit meer dus.

28. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Bistro Entrekoos

Het was de 2e keer dat ik hier at en het was weer geweldig. Het eten wordt mooi gepresenteerd en is heerlijk. De porties zijn normaal.. Sfeer en prijzen zijn prima. Een echte aanrader!

29. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Holle Bolle Gijs

We hebben weer heerlijk gegeten voor een goede prijs in een gezellig restaurant.

30. Kathelijne's profielfoto
    Kathelijne heeft een recensie geschreven voor Bistro Entrekoos

Kathelijne

Ik eet hier regelmatig als ik in Leiden ben. Ik heb weer heerlijk gegeten. Ik had gekozen voor biefstuk met pepersaus en als dessert een Dame blanche. De chardonnay was helaas minder van smaak nogal zoet.
    Goede bediening ondanks de drukte. Maar je zag wel dat extra personeel voor Entrekoos noodzakelijk is. De ober moest wel heel hard werken.