Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

G.Langelaar

Goed verzorgt en lekker eten
    Kinderen hebben zich bovenbest vermaakt

2. Internationaal Callantsoog

Elk jaar doen we een dagje strand met de familie, zo ook vandaag. Eerst drinken we bij jullie altijd een kopje koffie met wat lekkers. Altijd leuk em gezellig. Na het groeten toen we het terras opkwamen werd er niet op gereageerd door het personeel. Vervolgens kwam er een meisje de bestelling opnemen. Ze had nogal haast leek het en had weinig zin in werken naar mijn idee. Wel bedankte ze ons voor de bestelling. Ik snap dat het op deze mooie dag druk is maar een glimlach doet al een hele hoop. De bestelling werd gebracht door een jonge man. Op onze vraag of het de hele ochtend al mistig was werd nors gereageerd met ‘geen idee ik ben er net’. Vervolgens liep ie weer weg. Toen we aan dezelfde jonge man vroegen of het mogelijk was dat het gebakje voor de kinderen in 2en gesneden kon worden werd er geantwoord dat we dat lekker zelf mochten doen. Wel kwam hij netjes een mes brengen en ook hij bedankte ons voor de bestelling. Misschien is het een apart soort humor van hem maar op ons kwam het niet prettig over. Later leek hij iets te ontdooien en kon er een grapje van af.
    Iedereen kan eens een slechte dag hebben maar zelf vind ik het een pre dat het personeel spontaan en enthousiast is als je ergens gaat komt. Je voelt je dan welkom, maar nu kregen we een beetje het gevoel dat alles teveel gevraagd was. We hopen bij ons volgende bezoek dat het personeel wat beter gemutst is.

Na anderhalf uur wachten nog steeds geen bestelling geserveerd. Met veel trek zou ik dit restaurant niet aanraden.
    Wellicht is het eten wel ok maar je moet wel heeeel veeel geduld hebben voor dat er überhaupt iets wordt uitgeserveerd. Zo jammer.

Zoals altijd weer heerlijk genoten van het verrassingsmenu

5. West-Europees Olst

Reservering was snel gemaakt en met een prachtig uitzicht op ondergaande zon en onsterfelijk uiterwaarden en IJssel. Eten was van een goede kwaliteit, leuk opgemaakt en op juiste manier geserveerd met een lach. Prima ga zo door.

Alle recensies

Eet.nu blog

8x uit eten in Noord-Brabant

In de provincie Noord-Brabant zijn genoeg leuke eetgelegenheden te vinden. In de grote steden Den Bosch, Breda, Tilburg en Eindhoven bruist het van restaurants, maar ook daarbuiten kun je op genoeg plekken lekker uit eten. Eten bij restaurants in Noord-Brabant doe je hier: Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte