Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Zojuist een patat met besteld, met een flesje Cola Light en een Cheesburger. Het eten smaakte goed, alleen je wordt hier wel behoorlijk opgelicht. Ik moest voor dit 10 euro betalen.

Ze moeten niet gaan zeggen dan heb je een menu besteld, want dat is niet zo. Kreeg patat in een bakje. Cheesburger op een bord en uiteraard een los flesje. Maar er zat totaal geen garnituur naast de Cheesburger, dus een menu is het niet.

Voel me behoorlijk genaaid door Kwalitaria. Er zijn betere snackbars waar je een stuk goedkoper eet. Helaas voor Galecop mij zie je hier NOOIT EN NOOIT meer terug omdat ze dus veel en veel te duur zijn.

2. Internationaal Visvliet

Jans

Hier met 2 personen gegeten.
    Het voorgerecht (Champignons Dordogne) was werkelijk geweldig. Ook van het hoofdgerecht zeer genoten. Het nagerecht (crème brûlée) was heerlijk van smaak, maar had wel iets steviger gemogen. Het restaurant was (terecht) goed bezocht, maar daardoor duurde het allemaal wel een beetje lang. Al met al toch zeer aan te bevelen.

4. Chinees-Indisch Ugchelen

Hier met 2 personen gegeten. We kregen gratis een tweetal kleine hapjes + kroepoek geserveerd. Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijke loempia en ook het hoofdgerecht was prima.
    De inrichting zou wel wat moderner kunnen.

5. Pannenkoekenhuis Katwijk zh

De sfeer en de service waren prima. Het eten was matig. Van de 6 personen waren er naar 2 tevreden.
    Voor de vegetariër is er behalve een pannekoek niets om te eten en zelfs de bijgerechten zitten vol met vlees. (Groente en geb. Aardappelen) erg jammer! De spare ribs waren heel droog en nauwelijks weg te kauwen. De biefstuk had de pan niet eens geraakt. (Gevraagd om medium rare).
    Prijs- kwaliteit is niet goed in verhouding. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.

Alle recensies

Eet.nu blog

Kijkje in het leven van collega Marlot

Elke maand leggen we een collega leuke dilemma’s met het thema eten & drinken voor. Deze maand Marlot die op ons kantoor in Haarlem als Marketing Assistent werkt. Zijn jullie ook zo benieuwd naar haar antwoorden? Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte