Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Gerdientje

Via VakantieVeilingen een pakket van minimaal 40 stuks gewonnen. Fantastisch, want de sushi was lekker en de dame bij de balie zeer vriendelijk. We hebben een fijne avond gehad met dit pakket en zeker van plan om in de toekomst te bestellen.

2. Grieks Almelo

Nienke timmerman

Samen met mijn man heerlijk gegeten! Het was druk, maar gezellig en de bediening was erg vriendelijk. Wij komen zeker terug.

Groet,
    Nienke en Fabian

Van den Broek

spaghetti bolognese was erg goed.Stukje vers gebakken stokbrood hoort er wel bij vind ik.

5. Italiaans Malden

Wij hebben hier gegeten met een socialdeal bon naar veel negatieve reacties dachten wij met bon is het nog te duur maar naar ons bezoek weten wij niet waar die negatieve reacties vandaan komen wij hebben lekker eten gehad en een goede bediening als wij weer in de buurt zijn komen wij zeker terug voor het eten en de bediening top zeggen wij

Alle recensies

Eet.nu blog

Eet.nu versie 5

Toen Eet.nu opgericht werd gebruikte iedereen het internet op een andere manier. Mobieltjes werden nog gebruikt om te praten en SMS-en, we zaten allemaal op Hyves, onze monitoren namen meer plaats in maar hadden een lagere resolutie en als je ergens wou reserveren dan deed je dat door te bellen. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte