Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Hele leuke zaak met prima eten en fijne, vriendelijke en goede bediening! Geen poespas, gewoon goed!

Denise koedam

We hebben heerlijk gegeten. Het was helemaal top. Komen zéker snel weer eten.

3. Eetcafé Wyns

Geweldig om hier op het terras aan het water te zitten. Het is een gouden plekje midden in de rust. Het eten is fantastisch en de bediening is vriendelijk, wij komen zeker weten terug!

Heerlijk eten, super aardige gastvrouw.
    Eet hier graag.

Zwaar teleurgesteld na een diner bij Pastis. Mijn vriend en ik hebben hier gedineerd en de verwachtingen waren hoog. Wij zaten buiten waar de heaters het blijkbaar niet deden. Mag de pret niet drukken dachten wij. De bediening was veel te jong daardoor vragen als : "hedde honger?" Op zich geen probleem. Wij hebben hier drie gangen besteld waarbij alles prima te eten was maar geen enkel "wauw" moment helaas. De garnering bij mijn sashimi was ronduit vies en goedkoop: wortelen (?) en vreselijke wier daarbij. De hoofdgerechten waren prima maar niets bijzonders. De afknapper kwam bij het dessert: Cheesecake: geserveerd als rommeltje in een metalen Ikea schaaltje met bevroren fruit. Wij kregen er eerlijk gezegd een lachkick van maar die was snel voorbij na het zien van de rekening. Uiteindelijk zit je hier gewoon naast een weg en hondenpoepveld dus je kunt geen Korte Put Straat prijzen hanteren. Heel erg jammer allemaal, zeker gezien de prijzen die gehanteerd worden.

Alle recensies

Eet.nu blog

Culigenda - Juni

Een overzicht van de lekkerste en gezelligste culinaire evenementen van juni. Missen we een event? Laat het ons weten in een reactie, dan voegen we het meteen toe! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte