Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Italiaans Nieuwleusen

eten was heel lekker en de porties zijn meer dan genoeg

lekker weer, lekker gegeten, vriendelijke mensen, wat wil je nog meer?!

3. Nederlands Medemblik

Cor en José

We werden gastvrij ontvangen met een amuse van paprika. Dat was erg lekker.
    Het voorgerecht (garnalen cocktail) was erg leuk gepresenteerd op een leisteen. Aan de presentatie was duidelijk aandacht besteed. Het was een zeer geslaagde avond. Hier komen we zeker nog eens terug.

We hebben met een groep van 6 personen daar gegeten. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Een aanrader is voor vegetariërs de "bierkoppen" . De aankleding van het restaurant is mooi en modern.

5. Nederlands Zutphen

we hebben er al een paar keer gegeten met z'n tweeën. Wel via Groupon, want dan is het heel betaalbaar.
    Het is daar prima eten. Alleen jammer dat je er dicht op elkaar zit en dat er ook aardig wat lawaai is. De bediening is correct en vriendelijk.

Alle recensies

Eet.nu blog

Eten met een koemelkallergie

Voedingsallergieën, je hoort er steeds meer over en de bijhorende allergische reacties kunnen variëren van een klein beetje uitslag tot een anafylactische shock. Mijn dochtertje is bijvoorbeeld allergisch voor koemelkeiwit, maar haar reactie erop is gelukkig nog vrij mild. Desalniettemin letten we er toch op dat ze niets met koemelkeiwit nuttigt en dit vergt wel wat aandacht en voorzichtigheid, aangezien het in zoveel producten verstopt zit. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte