Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Uitstekend eten, vers aan de plaat bereid. Precies de juiste aandacht van het personeel voor de klant. Top!
    De prijzen van een aantal menu's zijn pittig maar je krijgt er wel wat voor terug.

Vaste klant hier. Beste frietjes van alle snackbars waar ik geweest ben. Je krijgt veel, hoeft nooit lang te wachten en vriendelijke bediening!

Slechte service, bediening niet in orde, eten koud, er wordt niet gevraagd of er nog drinken gewenst is.
    Kom op mensen, klanten zijn belangrijker dan dat jullie ze behandelen (of juist te weinig of helemaal geen aandacht geven).

We hebben super lekker gegeten. Echt een aanrader!

Heerlijk eten en uitstekende bediening op gezellig terras.

Alle recensies

Eet.nu blog

Eten met een koemelkallergie

Voedingsallergieën, je hoort er steeds meer over en de bijhorende allergische reacties kunnen variëren van een klein beetje uitslag tot een anafylactische shock. Mijn dochtertje is bijvoorbeeld allergisch voor koemelkeiwit, maar haar reactie erop is gelukkig nog vrij mild. Desalniettemin letten we er toch op dat ze niets met koemelkeiwit nuttigt en dit vergt wel wat aandacht en voorzichtigheid, aangezien het in zoveel producten verstopt zit. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte