Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Kut de site doet het niet eens

2. Nederlands Arnhem

Wij zijn er nu twee keer geweest. De eerste keer was vorig jaar. Toen hebben we een klein uur moeten wachten op onze lunch die overigens wel lekker was. Diverse keren om ons eten gevraagd maar er was een nieuwe kok. Vanmiddag nog eens geprobeerd. Wederom een uur verder zonder lunch. Dus maar eens gevraagd hoe het zat. Ja iedereen wil eten was het antwoord. Ze kwam daarna snel terug en zei dat onze lunch niet was doorgegeven. Daarop hebben we onze drankjes betaald en zijn gegaan zonder excuses. Wat een bedrijf!!!!!

Onverwachts met vrienden hier gegeten. Niet de eerste en ook zeker niet de laatste keer. Eten was veel en heerlijk. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker snel terug.

Hans van Werven

Tijdens verblijf op de Ameland State twee keer gebruik gemaakt van Ameland bezorgt.nl.
    Buitengewoon tevreden over het eten van de Herberg:Op tijd bezorgd,zeer smakelijk,grote porties,alles professioneel verpakt en lekker warm,kortom TOP ZAAK !Doen we zeker weer.

Prachtig terras, mooie warmtehaarden, goede menukaarten, klaar voor de zomer!

Alle recensies

Eet.nu blog

Vacature: Junior Accountmanager

Ben je enthousiast, gedreven en wil je sales ervaring opdoen waar je de rest van je carrière profijt van hebt? Eet.nu is voor haar kantoor in Haarlem op zoek naar junior accountmanagers. Bij Eet.nu kun je jezelf ontwikkelen tot een succesvolle topverkoper! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte