Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Nederlands Beekbergen

Roelie Haandrikman

9 juni bestelden we sparring met gebakken aardappelen. Spareribs waren aardig, maar de krieltjes die we kregen ipv gebakken aardappelen waren rauw. Er kwamen zeker 8 borden retour met dezelfde klacht. Rauwe krieltjes. Het enige wat de miep van de bediening zei was " smaken verschillen ". Jammer dat een wegrestaurant met zo'n goede reputatie uit de tijd van de gebroeders Mendel zo slecht is geworden. We kwamen er maandelijks maar zoeken wel wat anders 😝

meulendijks

heel lekker gegeten jammer dat het dicht gaat

Wilma Linssen

Ik had om 13.00u gereserveerd voor 5 personen. Wij hebben voor 13.30u besteld en om 14.50u kregen wij onze lunchgerechten....er was niets gezegd dat het wel ruim 1 uur zou duren ivm de drukte.....Toen ik eens ging vragen of ons eten nog zou komen die middag, kreeg ik als antwoord, zeker komt het nog , maar het is ontzettend druk.....en we hebben bij iedere tafel gezegd dat het ruim een uur zou duren....behalve bij ons. Geen compensatie in de vorm van een drankje ofzo....heel jammer. Eten was verder goed.

4. Mediterraans Heerenveen

Was goed, erg tevreden. Echter zijn er nog wel verbeterpunten.

Susanne

Het eten zag er erg goed verzorgd uit, de bediening vond ik correct. De sfeer was prettig.
    Eigenlijk niks op aan te merken, gewoon goed, zoals ik dat van hun gewend ben.
    De prijs is ook nog steeds prima.
    Kom zeker nog vaak hier terug.

Alle recensies

Eet.nu blog

Kijkje in het leven van collega An

Elke maand leggen we een collega een paar dilemma’s met het thema eten & drinken voor. Deze maand Web Content Manager An die op ons kantoor in Sittard werkt. Zijn jullie ook zo benieuwd naar haar antwoorden? Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte