Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Internationaal Breda

De inrichting is helemaal van nu. Hout, zwart staan en veel groen. De sfeer is knus en maar luxueus. Je wordt hier hartelijk ontvangen en het personeel is vriendelijk en kundig. Gerechten komen mooi geserveerd op tafel. Aanrader!

2. Internationaal Breda

Vanavond voor het eerst gegeten bij de Boathouse, we hadden het geluk buiten te kunnen zitten maar binnen is het een erg stijlvolle zaak, de cocktails zijn heaven en het eten is van hoge kwaliteit en erg lekker, maar het attente personeel maakt de beleving helemaal af. Meer dan op zeker dat we vaker terug komen!

3. We hebben heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant. Bediening vriendelijk.

4. Carla Assenberg

Ongeïnteresseerde bediening, smoezelige drank lijstjes zonder prijs vermelding.
    Werden met joh aangesproken, en heel lang moeten wachten. Het eten was niet slecht maar ook niet echt goed.

5. Een heel goede cafetaria met heerlijke eigen gemaakte satesaus , vriendelijke en snelle bediening . Goede prijskwaliteitverhouding . Kom er al jaren .

Alle recensies

Eet.nu blog

De Eet.nu Top 100

Sinds juli 2023 heeft Eet.nu een eigen Top 100. Deze Top 100 wordt elke maand opnieuw vastgesteld op basis van de cijfers die de restaurants hebben gekregen van recensies. Een toplijst voor en door onze bezoekers dus. Niet elk restaurant kan in de Eet.nu Top 100 komen. Ik zal je vertellen wat een restaurant hier voor moet doen. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte