Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Tapas Ede

We waren met zijn vieren en hebben gekozen voor de tapas. Was erg gezellig en lekker.

2. Internationaal Rotterdam

Ik raad Toko Trash absoluut aan. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer tegen een zeer goede prijs.

Lieve vriendelijke mensen en heerlijk grieks eten. Kleftiko, lekkere kipsalade en uiteraard een mix grill. We hebben heerlijk gegeten en zodra we weer in de buurt van Veenendaal komen gaan we zeker weer eens lamgs.

Willeke van den Bosch

Geweldig ontvangen, zeer goed gegeten, avondvullend.

5. Eetcafé 't Harde

Na een lange dag onderweg geweest te zijn ff eten langs de weg, ik was blij dat we La Place zagen want de ervaringen(met andere vestigingen) waren tot nu toe prima.Nou dit was dus zo'n domper...de saladebar bijna leeg de kip droog en niet warm het beenhammetje zelfde vehaal en sommige patatjes waren wel lekker de rest was 3 dubbel gebakken...hard en droog...overigens was het wat verwarrend of je de patat nou wel of niet apart moest bestellen...de fruitsmooty's waren wel heel lekker zoals altijd.De volgende keer kijk ik wel eerst naar de recenties voor ik een La Place binnen stap.

Alle recensies

Eet.nu blog

8x uit eten in Noord-Brabant

In de provincie Noord-Brabant zijn genoeg leuke eetgelegenheden te vinden. In de grote steden Den Bosch, Breda, Tilburg en Eindhoven bruist het van restaurants, maar ook daarbuiten kun je op genoeg plekken lekker uit eten. Eten bij restaurants in Noord-Brabant doe je hier: Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte