Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Indonesisch Oost-Souburg

19 Januari j.l. hebben wij een recensie geplaatst over Bandoeng en wij zijn zeer verontwaardigd over de beledigende reactie van Bandoeng hierop, te weten:

" Jammer dat u op deze manier uw, duidelijk blijkbare, frustratie wilt uiten"

Bij deze is Bandoeng ons voor altijd kwijt als klant en wij zullen al onze vrienden hierover informeren.

Super leuke ervaring.. gezellige sfeer ( heerlijk ongedwongen ), TOP personeel ,die tijd voor je maken,mee denken,en in zijn voor een praatje, ..maar niet storend,... we hadden spareribs besteld.. jeminee ..komt er een bord met 3 grote rekken ribben, heerlijk van smaak, goed gaar.mijn ouders hadden een mixed grill... ook dat zag er super lekker uit. gebakken aardappelen , frietjes, mayonaise, groente. vingerspoel bakjes en botten emmertjes..alles zo prima geregeld!!!, .. ijs na... en als attentie van het bedrijf ,kreeg mijn vader een vuur fontein in zijn ijs ( aangezien hij jarig was) ...HOE LEUK en attent is DAT??!!.. voor ons was het een fijne onvergetelijke avond.. tonnetje rond zijn we voldaan huiswaards gegaan..we komen ZEER ZEKER weer !!!

A. Leistra

Voor de tweede keer de formule "Kin nait op" gedaan. Heerlijke tapas formule. Voor ieder wat wils. Ruime keuze van de kaart
    Fijne bediening. Wij komen zéker nog een keer hiervan smullen. Ook de kinderenhebben genoten.

j.tijsse klasen

We hebben een heel fijne avond gehad met vriendelijke gastvrouw en sympathiek personeel. Lekker gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten en een fantastische bediening. Ga er zeker weer heen. Het enigste wat ik vervelend vond is dat het in het restaurant erg koud aanvoelde. Ik hoop dat wanneer ik de volgende keer kom de kachel een paar graden hoger staat. Er was wel muziek op de achtergrond maar deze hoorde je niet. Pas toen de gasten vertrokken werd het stiller en hoorde je de muziek heel zachtjes.

Ondanks deze opmerkingen hebben wij vreselijk genoten en komen zeker weer terug.

Alle recensies

Eet.nu blog

10x gezellige eetcafés

Heb je een keer een avond niet zo'n zin om te koken? Deze eetcafés zijn dan een echte aanrader. Je voelt je er thuis en kunt er heelijk, ongedwongen én betaalbaar een hapje eten. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte