Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Arsim

Hele goede ervaring altijd goed eten, alleen ben ik met één ding teleurgesteld en dat is dat ze geen tjauw min hebben alleen bami(spaghetti met Surinaamse flavor). Dat vind ik toch min punt!! De rest is top!

3. Italiaans Eindhoven

Loes Peters

Helaas geen positieve ervaring bij Antonio's. Voorgerecht was écht weinig voor veel geld.
    Toen ik in de bestelde biefstuk met Sardijnse kaas sneed, liep het rode vocht (bloed?) eruit.
    Het gerecht terug gegeven, maar toen het bord weer op tafel kwam, bleek de biefstuk overdwars doormidden gesneden (je kon de plakken zo van elkaar af halen) en was er geen sprake meer van "medium" gebakken. Er werd ook helemaal niet gevraagd of het naar wens was. Dessert hebben we laten zitten. Wel flinke prijs betaald. Zo jammer!!!!!

4. Internationaal Kerkrade

Henry siras

60e verjaardag met 15 personen gevierd bij Suus.
    Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. We gaan beslist terug........👍

Na een kwartier tevergeefs gewacht te hebben op ook maar oogcontact met de bediening, onverrichter zake ergens anders gaan lunchen. Het tempo waarmee het - overigens halflege - terras werd bediend gaf ons geen vertrouwen binnen een half uur een kop koffie te kunnen krijgen, laat staan een broodje. Zonde, want toplocatie.

Alle recensies

Eet.nu blog

Vacature: Junior Accountmanager

Ben je enthousiast, gedreven en wil je sales ervaring opdoen waar je de rest van je carrière profijt van hebt? Eet.nu is voor haar kantoor in Haarlem op zoek naar junior accountmanagers. Bij Eet.nu kun je jezelf ontwikkelen tot een succesvolle topverkoper! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte