Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Leuke avond, lekker gegeten. Aan de inrichting en de vriendelijkheid van sommige personeelsleden schort het nog wat.
    Ik vond de kaart wat onduidelijk: bij een ‘all you can eat’ concept verwacht ik kleine porties zodat je meerdere gerechtjes kunt proberen.... Dat is niet zo dus 1 hoofdgerecht is ruim voldoende en ik was nog wel nieuwsgierig naar meer gerechtjes

2. Familie Voet

Een top restaurant, goed eten en relaxte sfeer.

3. Intieme setting restaurant, zeer verfijnde keuken,zichtbaar uitgevoerd door 2 jonge koks in de open keuken, bijzonder is de aandacht voor vegetarische en vegan wensen, waar mijn tafelgenoot enthousiast van werd.
    Wijnkaart met verrukkelijke wijnen, bijna alles per glas, niet voordelig, maar wel top .
    Bekwame gastheren, helaas geen gastvrouw, mooi boeket zijden bloemen, vindt zelf verse bloemen meer sfeer geven.

4. Nederlands Silvolde

Wij hebben allemaal genoten.
    Het was er naar onze mening te warm in`t restaurant,

5. wim versluis

Zondag wezen eten met 4 personen het was heerlijk

Alle recensies

Eet.nu blog

Liefde gaat steeds vaker door de maag

Nederlanders vieren Valentijnsdag steeds vaker in een restaurant. Tussen 2016 en 2019 steeg het aantal tweepersoons reserveringen op 14 februari jaar op jaar. Dit blijkt uit cijfers van online restaurantgids Eet.nu. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte