Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. West-Europees Hattem

"s Avonds een tafeltje bij een open deur in maart. Gelukkig na verzoek een ander tafeltje uit de tocht. Prima voorgerecht. Bij het hoofdgerecht waren de frietjes op (1900 uur) en werden alleen de vleesgerechten geserveerd. Na verzoek werden na 10 minuten toch frietjes en salade geserveerd. Excuus was de bestelling en interne communicatie. Daar hoef ik als gast niet de dupe van te worden. Jammer, maar al met al toch een prima hoofdgerecht. De vruchten in de sorbet van het nagerecht hadden een sterke bliksmaak en was een afknapper na een prima voor- en hoofdgerecht. Keurig en gastvriendelijk personeel, maar de jongeman achter de bar kan nog leren op klantvriendelijkheid. Hij had meer aandacht voor zichzelf dan de gasten en het is aan te bevelen dat ook hij zijn jasje aanhoudt totdat alle gasten weg zijn en niet in een smoezelig wit t-shirt gaat lopen.

2. Italiaans Hillegom

Zeer slechte serves ! asociale werknemers ! Ik weiger hier ooit nog eten te bestellen of te eten.
    De verkeerde bestelling bezorgt vervolgens neem je contact op met Amore word je geschreeuwd dat het probleem niet bij hun ligt. Dat je maar contact moet opnemen met thuisbezorgd... zo werkt dat dus niet

HELEMAAL KLAAR MET DIT BEDRIJF ZE KUNNEN DE TYVES GENIETEN !

Joyce Tamboer

Altijd als ik daar kom eten, is het prima nog nooit iets gegeten wat niet smaakte.

Wij rijden een paar keer per jaar vanuit Breda naar Pekaar voor een verwendag.
    Prachtige mensen,prachtig zitten aan de oesterputten,prachtige kwaliteit eten.
    Wat kan het leven simpel en mooi zijn..vriendelijke mensen..lekker wijntje..lekkere zeeproducten.
    Hier wordt je echt blij van.

5. Mexicaans Apeldoorn

Tobias

Alle recensies

Eet.nu blog

Restaurant van de maand maart

Ben je een grote liefhebber van vis? Dan is visrestaurant De Meerplaats in IJmuiden een must visit. Zodra je de havens van IJmuiden tegemoet rijdt, kom je in een geheel andere wereld terecht. Benieuwd geworden naar dit restaurant van de maand? Lees dan snel verder, want wij mogen ook nog eens een diner voor twee weggeven! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte