Om de verspreiding van het coronavirus te beperken zijn alle restaurants in Nederland gesloten tot en met 27 april 2021. Reserveringen kunnen alleen geplaatst worden na deze datum.

Het is wel mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen. Deze restaurants kan je ook vinden op Eet.nu. Meer informatie vind je op de website van De Rijksoverheid.

Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Al vaak eten besteld. Smaakt zeer goed. En geweldige service. . Altijd op tijd. Vriendelijk!.
    Succes verder

2. Giovanni Sol

Goedemiddag,

Ik was benieuwd of jullie ook een e-mailadres hebben.

3. Altijd heerlijk eten en supersnelle en gezellige bediening. Vooral de steeds wisselende tapasplank, de zalmtoren, de pasteitjes en de vleesgerechten zijn heerlijk. Als ze weer open gaan, zit ik daar op het terras.

4. Heerlijke broodjes to go en een geweldige cappuccino. Lage prijzen voor een top prestatie. Leuke gedichten op de zakjes van het broodje. Zeer vriendelijke bediening ze bracht zelf het broodje naar het busstation waar wij lekker in het zonnetje op een bank mochten zitten. Echt heel sympathiek 👍 wij komen zeker nog eens terug.

5. Da silva

Goeie zaak! En gezellig

Alle recensies

Eet.nu blog

5× De bloemetjes binnen zetten deze Pasen

Binnenkort is het weer Pasen, en wie had het gedacht; het wordt het tweede paasfeest tijdens een lockdown. Gelukkig zijn we inmiddels gewend om de bloemetjes binnen in plaats van buiten te zetten en kunnen we er thuis ook een speciale gelegenheid van maken. Restaurants helpen hier maar al te graag bij en hebben weer een aantal heerlijke ontbijtjes, brunches en diners voorbereid om thuis van te smullen. Wij hebben er een paar voor je uitgezocht, zodat jij meer tijd hebt om paaseieren te zoeken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte