Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Zeer chagrijnige mensen.
    Om de paar maanden word alles een dubbeltje duurder en de bakjes kleiner dus dubbel duurder.
    Ze maken 1 bestelling per keer dus als het druk is (2 a 3 klanten) reken dan maar op minimaal 20 minuten wachten.
    Kortom. Veel en veel te duur en een lach kan er niet vanaf en je kan het beste met een volle maag komen want tegen de tijd dat je bestelling klaar is heb je weer honger.

Etentje op het terras....

Wat n gemiste kans om gasten op deze manier te behandelen
    3 volwassenen en n kind voor n dineetje waarbij de porties eten veel te karig zijn , de bestelde saus bij de tournedos nooit arriveert en de eigenaar geen enkele tegemoetkoming voorstelt....
    Jammer hoor restaurant de Batterij zo pak je dit niet aan om je gasten zo ontervreden te laten vertrekken!

3. Chinees-Indisch Loon op Zand

j.a.a.snels

ik ben erg tevreden
    ga zeer vaak daar eten
    heel veel keus, voor iedereen ook wat wils.

Het eten is heerlijk, het restaurant is niet zo groot waardoor het knus is, maar ook erg lawaaierig.
    De prijzen zijn vrij fors als je bekijkt dat je 28,50 euro pp betaald voor onbeperkt tapas en dan moet je het dessert nog voor 5 euro pp bijkomen. Elders zit dat erbij inbegrepen voor die prijs!
    Bediening netjes en alert.

..zo jammer dat jullie gestopt zijn ..had zo graag met mijn familie een intiem etentje bij jullie gehad..

Alle recensies

Eet.nu blog

Culigenda - Oktober

Een overzicht van de lekkerste en gezelligste culinaire evenementen van oktober. Missen we een evenement? Laat het ons weten in een reactie, dan voegen we het meteen toe! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte