Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

W. de Vink

goed gegeten, gezellig personeel, alleen erg druk door lunchtijd.
    tip: Ga je er lunchen, bestel van te voren wat je wilt hebben. Wij hadden dat niet gedaan, waardoor we een uur hebben gewacht op onze bestelling. Zelfs mensen die later dan wij binnen kwamen, hadden eerder hun lunch, zij hadden wel besteld.

Lekker eten, personeel vriendelijk. Prijs /kwaliteit uitstekend.

15 nov 2018..Gisteren samen met een vriendin heerlijk gegeten bij Bistro de Bok.Heerlijke botermalse vlees gerechten van de houtskoolgril.wij namen dit keer een vis gerecht Zalm met garnalen in de folie heerlijk.en de grote Scampi's echte aanrader..Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen door de spontane lieve eigenaresse, vervolgens staat er meteen een mandje vers stokbrood met 3 sausjes van het huis op je tafeltje. De sfeer is warm en onbevangen...wij hebben genoten..echt de moeite waard..oja en we hebben ook veel gelachen, de eigenaresse heeft een flinke dosis humor!!

4. Chinees-Indisch Drunen

Goed restaurant met vriendelijk personeel. Variërend buffet dat regelmatig wordt aangevuld! Wij komen hier zeker nog terug

Alle recensies

Eet.nu blog

Favoriete restaurants van Lisa Michels

Eet.nu heeft door de jaren heen veel vrienden gemaakt. Vrienden bestaande uit bekende Nederlanders, chefkoks, bloggers en andere (culinaire) vrienden. Deze maand een blog over de favoriete restaurants van Lisa Michels: Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte