Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Internationaal Nes Ameland

pieter

Tijdens onze midweek op Ameland twee maal hier gedineerd ! En naar tevredenheid !!Gezellige ambiance. Een drankje eerst op het terras ( leuk uitzicht met alle bedrijvigheid rondom) Vriendelijke bediening en goede kaart ( niet al te uitgebreid maar dat hoeft ook niet) We hadden mixed grill ( biefstukje wat te gaar, maar alles smaakte goed en kippedijen in pittige pindasaus ( erg lekker en pittig). Ook hadden we de lamscurry ( heerlijk en origineel opgediend) en de de entrecote. De bijgerechten oa lekker gebakken aardappeltjes. Smakelijk en snel opgediend met een glimlach: aanbevolen dus !

2. R.Aipassa

Eten was goed van temperatuur en heerlijk van smaak. Alles netjes schoon ,nette bediening. Zo goed mogelijk ingericht voor de anderhalve meter afstand. Echt aanrader.

3. Gezellige strandtent met lekker eten. We hadden eerdere ervaringen gelezen en die waren niet zo positief, maar de nieuwe eigenaar heeft het prima voor elkaar. Aardige bediening, lekker eten. Er was nog geen toetjeskaart, maar wel taartjes, ook prima.

4. Pannenkoekenhuis Eerbeek

Martha Kuikman

5. Internationaal Leeuwarden

Leuke locatie, dramatische bediening. Lopen rond als kip zonder kop hebben blijkbaar heb eigen regio. Geen oogcontact te krijgen bij binnenkomst of eenmaal aan de tafel. Omzet zou verdrievoudigd kunnen worden met wat vriendelijkheid, snellere bediening en welkom gevoel. Eten was goed prijs kwaliteit matig.

Alle recensies

Eet.nu blog

Vacature: Sales Agent (parttime)

Lekker verdienen en ervaring op doen waar je de rest van je leven profijt van hebt? Ben je enthousiast, gedreven en een doorbijter? Eet.nu is voor haar kantoor in Haarlem centrum op zoek naar een Sales Agent (16 - 24 uur per week). Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte