Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Grieks Gouda

Dit gezellige familierestaurant toont zich erg gastvrij.Personeel is erg aardig en attent. Het eten is heerlijk en met aandacht bereid. We aten tapas, niet alles van de kaart was nog aanwezig, de prijs vind ik ook iets te hoog in verhouding met de gewone menukaart-prijzen.

2. Pannenkoekenhuis Hemmen

vriendelijke en goede bediening / voor al de ouder dame ging heel goed met kinderen om,de jeugd is de toekomstook voor jullie.
    de pannenkoeken waren van goede kwaliteit.

Afgelopen maandag heb ik hier met mijn vriend gegeten. Het was duidelijk drukker dan dat de uitbater het verwacht had; er waren maar 2 mensen voor de bediening en 1 kok in de keuken. De kok en bediening konden de drukte duidelijk niet aan. Daardoor werden tafels niet leeggehaald en schoongemaakt en moesten we ook lang wachten op ons eten. Het eten was lekker. De gevolgen van het eten bij dit restaurant waren echter niet zo fijn; mijn vriend heeft een voedselvergiftiging opgelopen door de hamburger die hij had besteld. Voor ons is dit een reden om nooit weer bij dit restaurant te komen, erg jammer want het is een erg mooie locatie.

Heerlijk gegeten nergens zulke lekkere sushi. Je zit op je gemak op lekkere stoelen. Bediening was goed. Leuk restaurant om hele avond te zitten

We hebben heerlijk gegeten , de bediening is ook heel vriendelijk en snel , we gaan hier in de toekomst zeker nog een keer eten

Alle recensies

Eet.nu blog

Eten met een koemelkallergie

Voedingsallergieën, je hoort er steeds meer over en de bijhorende allergische reacties kunnen variëren van een klein beetje uitslag tot een anafylactische shock. Mijn dochtertje is bijvoorbeeld allergisch voor koemelkeiwit, maar haar reactie erop is gelukkig nog vrij mild. Desalniettemin letten we er toch op dat ze niets met koemelkeiwit nuttigt en dit vergt wel wat aandacht en voorzichtigheid, aangezien het in zoveel producten verstopt zit. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte