Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Internationaal Zwolle

Wij hebben weer een geweldige avond gehad en heerlijk gegeten.
    Verrassingsmenu gereserveerd via social deal
    Alle keren als voorgerecht de carpaccio, weinig verrassend maar elke keer weer zo lekker.
    Tussengerecht, hoofdgerecht en dessert allemaal even smakelijk, lekkere wijn ook.
    Fijn restaurant met super vriendelijke enthousiaste bediening.

Ik ben in mijn hele leven nog zo onbeschoft behandeld geweest. Eten onsmaakvol en slecht en bij het afrekenen slaande ruzie over dat we gezamenlijk moesten afrekening, ondanks dat de meeste een betaal kaart hebben. Ga hier nooit maar dan ook nooit eten wat een slechte vijandige service je leuke dag uit nat duinrel is gelijke naar de knoppen !!!!

Mooi ingericht op toplocatie. Gastvrijheid heb ik niet ervaren. Borden en eten met bon wordt op tafel 'gedumpt' terwijl er al werd gekeken naar een andere tafel. Bijzondere ervaring. Geen gevoel van welkom zijn. We zijn na het eten (oké, maar niet bijzonder) snel weer weggegaan. De plek is echt prachtig, maar als t niet meer vriest neem ik liever een zelfbelegd broodje mee

Net even langsgeweest sinds een tijdje. De patat was dunner, harder en bruiner dan normaal. Alsof ik de laatste dunne patatjes op de bodem aan het eten was. Graag weer de oude vertrouwde patat!

5. Eetcafé Arnhem

Onveilige situatie

Alle recensies

Eet.nu blog

Kom 'thuis' bij Jozef in Utrecht

Jozef is een eetcafé waar je je thuis voelt. Waar je wakker wordt met een kop koffie en een croissantje, waar je heen gaat met je kids op woensdagmiddag of waar je de werkweek afsluit met je collega's. Een bezoek aan Jozef is op ieder moment van de dag een goed idee. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte