Om de verspreiding van het coronavirus te beperken zijn alle restaurants in Nederland gesloten tot en met 27 april 2021. Reserveringen kunnen alleen geplaatst worden na deze datum.

Het is wel mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen. Deze restaurants kan je ook vinden op Eet.nu. Meer informatie vind je op de website van De Rijksoverheid.

Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Super service!!! En heerlijk eten!! Zelf gemaakte pizza bodem! Echt heerlijk!! Me volgende komt er zo aan!!

2. Steakhouse Erm

Ok het is covid tijd. Maar als je je afhaal menu doet qua kwaliteit nauwelijks onder voor hier echt eten. Voor covid al erg goed, nog steeds erg goed. Het blijft ook een heerlijke sfeer binnen. Lekker vintage, mijn vrouw heeft al gd geboden op sommige kastjes. Helaas! Ook petje af voor personeel. Doen nu iets waar ze niet voor getekend hebben en toch doen ze het met net zoveel enthoisiasme als voor covid. Ga zo door en wij kunnen niet wachten tot we weer aan kunnen schuiven!

3. Debbie Schreurs

4. Foodlover

Als lunchtent van de eigenaren van Oldskool zijn de verwachtingen erg hoog. Helaas doen die onder aan de smaak van de broodjes. Over het algemeen zijn de broodjes erg droog, saai en ouderwets. Het broodje Spicy met kiprollade kan iedereen thuis maken. Na meerdere malen broodjes te hebben gehaald gaan we dit niet meer doen. Erg jammer want zoveel opties zijn er niet in Druten. Daarom rijden we extra naar Beneden Leeuwen om broodjes te halen. Excuses voor deze recensie maar ik doe dit in de hoop dat de broodjes worden aangepast. Dit is niet de kwaliteit van Oldskool.

5. Chinees-Indisch Reeuwijk

Leon Jentjens

Zowel babi pangang als foe yong hai en tap joy onsmakelijk.
    Niet door gebakken en totaal niet lekker.
    Zelfs mihoen, nasi en bami niet te eten.
    Slechte chinees eten ooit.

Alle recensies

Eet.nu blog

5× De bloemetjes binnen zetten deze Pasen

Binnenkort is het weer Pasen, en wie had het gedacht; het wordt het tweede paasfeest tijdens een lockdown. Gelukkig zijn we inmiddels gewend om de bloemetjes binnen in plaats van buiten te zetten en kunnen we er thuis ook een speciale gelegenheid van maken. Restaurants helpen hier maar al te graag bij en hebben weer een aantal heerlijke ontbijtjes, brunches en diners voorbereid om thuis van te smullen. Wij hebben er een paar voor je uitgezocht, zodat jij meer tijd hebt om paaseieren te zoeken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte