Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Prima cafetaria,correcte bediening.Wij hebben het pas sind juni ‘18 “ontdekt” . Een goed adres voor goed gebakken friet.Voor elk wat wils uit eigen keuken.
    Soms wat lawaaierig binnen door de grote toestroom( maar dat heeft wel een reden ) maar je kunt hier echt goed eten voor een goede prijs.Aanrader!

Met een groep wezen high tea en. Helaas geen succes. Grote kannen met koude koffie op tafel, daarna een uur moeten wachten op nieuwe koffie. Weinig keus uit thee smaken. Weinig aandacht van het personeel en waren er niet van gediend als we ergens naar vroegen of meer thee water wilden. Alles leek te veel moeite. Jammer want een paar jaar terug geweest, toen was alles prima. We voelden ons niet serieus genomen. Helaas.

Karin Hageman

Via vakantieveiling een high tea geboekt. Eerst wel huiverig omdat de recenties vrij negatief waren, maar het viel 100% mee. Wat we kregen was klein,maar lekker. En huisgemaakte lekkernijtjes door “buurvrouw”...werkelijk zalig. Mss tip: theelichtje onder theepot om water warm te houden en eventueel losse thee ipv zakjes. Wij zijn echte theeleuten.;) een tevreden moeder en dochter...

In een woord : BRANDHOUT
    Er zijn eenvoudige cafetaria’s in de directe omgeving die qua bediening en qua prijs/kwaliteit hier ver met kop en schouders boven uitsteken

Wat me nog het meest verbaasd is dat de uitbater zich niet de moeite neemt om opbouwende kritiek ter harte te nemen.

5. Grieks Weert

Het is echt een geweldig restourant echt een aanrader het is echt een geweldige sfeer het personeel is super vriendelijk en het eten is echt verrukkelijk het is altijd heel erg gezellig hier het is ook echt een Griekse sfeer dit restaurant zou een voorbeeld moeten zijn voor alle andere Grieken, super lekker en super gezellig Ik kom zeker nog vaak terug.

Alle recensies

Eet.nu blog

Culigenda - Oktober

Een overzicht van de lekkerste en gezelligste culinaire evenementen van oktober. Missen we een evenement? Laat het ons weten in een reactie, dan voegen we het meteen toe! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte