Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Zoals altijd, heel gezellig.
    Vriendelijk en gastvrij ontvangen.
    Een super gastvrouw.

Bruno Diependaele

Mosselen natuur gegeten met 4 personen. Zeer vriendelijk ontvangen ( hadden wel on-line gereserveerd) en onmiddellijk gevraagd om onze zitplaats te kiezen (binnen of buiten). We kregen onmiddellijk een hapje bij ons aperitief (stukjes maatjesharing met een kerrievinaigrette - zeer lekker) en +/- 10minuutjes later werden de mosselen al opgediend . Zeer lekker ; goed warm , groot formaat en meer dan genoeg . ZEKER EEN AANRADER !!!

3. Nederlands Zelhem

Marcel de Wijs

Voor zondag 12/08/18 gereserveerd bij de Smoks in Zelhem, gezien het prachtige weer verzoek om buiten te zitten, daar was men al van uitgegaan,
    vriendelijke ontvangst door gastheer en bediening, naar tafel buiten op terras geleid en binnen enkele minuten hadden we ons eerste drankje al op tafel, kaart erbij en keuze gemaakt voor voor- en hoofdgerecht, ook dit stond binnen redelijke tijd op tafel.
    Eigenlijk is het jammer om aan de gerechten te beginnen, omdat alles zo verschrikkelijk leuk opgemaakt is, een lust voor het oog.
    toch maar aan begonnen en daar komt de tweede verrassing, het smaakt ook nog eens vreselijk lekker.
    tot slot een toetje, ook daar is de opmaak verrassend leuk en lekker.
    kortom, niet de goedkoopste eetgelegenheid maar wel veruit de leukste en lekkerste in de regio.
    zeker een keer naar toe gaan (wel even reserveren)

Eet smakelijk en GENIET !!

We zijn er afgelopen zondag voor het eerst wezen eten in de Boerenschuur met onze moeder van 91jaar Ze vond het fantastisch zowel de bediening als het eten .
    Wij kunnen dit restaurant ten zeerste aanbevelen.

Martin Egberink

Afgelopen zondag voor het eerst hier gegeten. Het eten was lekker, en ze hebben een hele vriendelijke attente bediening.

Echt gezellig, we komen hier zeker terug !!

Alle recensies

Eet.nu blog

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte