Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Japans Bussum

wijn is goed, service beter, eten de best. Voor ons de beste all you can eat restaurant van omstreken!

Prima kwaliteit, prettige bediening. gezellige ambiance, kortom een aanrader

Tommy Vader

4. Eetcafé Maastricht

vandebril.roger

Het is gewoon anders als vroeger.In de laatste jaren verschillende keren gaan eten als we in Maastricht bleven overnachten, maar het is niet meer hetzelfde als vroeger.Ik kan niet zeggen dat het slecht was ,maar het is gewoon anders.gr

5. Indonesisch Den Haag

Ik heb al vaker gegeten bij de Poentjak. Het eten is heerlijk en de porties ruim voldoende. Het eten staat in no-time op tafel en de bediening is netjes. Het restaurant liep gedurende de avond vol (met vooral grotere gezelschappen) waardoor het er rumoerig is maar anderen vinden dat misschien juist wel gezellig. Het restaurant is, sinds ik het ken, niks veranderd qua inrichting en dat vindt ik dan weer leuk.

Alle recensies

Eet.nu blog

Restaurant van de maand december

Fine dining restaurant De Provenier in Schiedam is in deze laatste maand van het jaar het restaurant van de maand december. De Provenier is gevestigd in het Proveniershuis, een rijksmonument in het centrum van Schiedam, gelegen aan de rivier de Schie. Hier eet je gerechten van de Fransmoderne keuken. Wat dacht je van wilde heilbot met een korst van chorizo, amandel, prei en een saus van pompoen? Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte