Om de verspreiding van het coronavirus te beperken zijn alle restaurants in Nederland gesloten tot en met 9 februari 2021. Reserveringen kunnen alleen geplaatst worden na deze datum.

Het is wel mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen. Deze restaurants kan je ook vinden op Eet.nu. Meer informatie vind je op de website van De Rijksoverheid.

Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. KFC 4
    Snackbar Roosendaal

Vandaag langs geweest bij de kfc roosendaal,
    Het eten was zeer slecht!! koud en en oud en vet en niet compleet (weggegooid geld )jammer want daar werk je keihard voor !!
    Ik had eerder de reviews moeten lezen die liegen er niet om !!!
    Ratten lopen daar gewoon rond en zijn de grootste klant daar en ratten komen daar waarschijnlijk komen ze ook binnen in de keuken !!
    Dus let aub op als u daar bent en doe de ramen en deuren dicht
    HET WORDT TIJD DAT DE KFC IN ROOSENDAAL WORDT GESLOTEN EN ZET DAAR IETS ANDERS NEER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WAARDELOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSS

1,1
  2. Het is lastig om een restaurant te vinden dat lekker eten maakt om af te halen. Ook de kwaliteit van het eten hier was niet om voor terug te komen! De carpaccio en zalm ging wel -een 6- de frites was dik, melig en droog. De avocadoburger ronduit bedroevend en de erwtensoep was te snijden maar niet omdat er veel vlees of worst in zat. De 2 porties salade kwamen regelrecht uit blik en smaakten ook zo. Als iemand nog een tip heeft voor goed afhaalrestaurants dan graag. Deze kun je links (of rechts) laten liggen.

Eén vorige recensie
  3. Indonesisch Arnhem

Jhonny Makita

De sfeer is leuk de mensen zijn erg aardig de toko is qua prijs oké, iets duurder dan de meeste toko's. Het eten is qua prijs redelijk niet duur tenzij je afwijkt van een standaard menu. De kwaliteit van het eten is slecht, behalve als het net voor je neus is klaargemaakt. De rijst is vaak droog en met klonten. Dit komt vaak dat het te lang in de bak heeft gezeten of een beetje is aangekoekt in de snelkookpan. De kwaliteit van het vlees is regelmatig erg vet en niet goed van smaak. Dat geld niet voor alles maar ik heb er nu ruim 10 x gegeten en het kwam te vaak voor. Ik heb zelf ook een Indische achtergrond en stel misschien te hoge eisen maar ik kom er dus niet meer graag of voor kleine hapje als sate of iets. Rijst haal ik er niet meer en vlees zoals rendang of iets van smoor al helemaal niet. Ik heb er laats Lumpur gehaald die net vers werd genaakt en die was heerlijk maar overal is het eten echt te slecht.

4. KFC 4
    Snackbar Roosendaal

R.H. de Mos

Vandaag richting KFC Roosendaal geweest, heb er enorme spijt van. De friet was koud, slap en de kip erg vet. De bestelling was niet compleet. Er liepen een paar ratten buiten, echt smerig. We hebben dit medegedeeld aan een personeelslid, die reageerde daar nauwelijks op.
    We raden deze KFC niet aan, echt een flop, NOOIT MEER!!!

5. Hannie arts

Vandaag 50 jaar getrouwd.
    Konden niks i.v.m. corona.
    Diner voor 2 besteld bij de Toog.
    Het was ,zoals we gewend zijn ,voortreffelijk!!
    Heerlijk gegeten,alles was goed warm, en goed verpakt.
    Het was echt,thuis uit eten.
    Een echte aanrader!

Alle recensies

Eet.nu blog

6× Heerlijke kerstmenu’s om thuis van te genieten

Het is alweer december en dit betekent dat de feestdagen in aantocht zijn! Hier komt natuurlijk van alles bij kijken en het is nog maar de vraag hoe het er dit jaar uit gaat zien. Maar een ding staat vast; er zal heerlijk gegeten worden! Gooi je al jouw skills in de strijd om een feestmaal op tafel te zetten? Of ga je voor de veiligere keuze en bestel je ergens een hemels kerstmenu? Om je te helpen bij het zoeken naar een restaurant met een geschikt menu zetten wij er hier een paar op een rij. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte