Om de verspreiding van het coronavirus te beperken zijn alle restaurants in Nederland gesloten tot en met 15 december 2020. Reserveringen kunnen alleen geplaatst worden na deze datum.

Het is wel mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen. Deze restaurants kan je ook vinden op Eet.nu. Meer informatie vind je op de website van De Rijksoverheid.

Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Mediterraans De Mortel

Peter en Riky

Door Corona thuis bezorgd!
    Zowel de bezorging als de opmaak van het Bourgondisch etentje was keurig verzorgd.
    De smaak van de gerechten zijn boven verwachting. Zoooo lekker 😋
    Het was een lekker avondje thuis 🏠

2. Foto’s zeggen genoeg. Vers, goede prijs-kwaliteit en heerlijk! Door Corona richt de eigenaar zich op fish at home. Verse producten thuis bezorgd.

3. sarina hoving kiewiet

jullie vis is uitstekend maar ik en wij wensen jullie sterkte toe en dan na 15 dec komen we weer en nogmaals sterkte ere mee

4. Het valt me telkens tegen dat in een grote friet ongeveer evenveel zit als in een gewone friet. Dat is qua prijs kwaliteit verhouding niet echt goed. Smaak is prima.

Eén vorige recensie

Alle recensies

Eet.nu blog

6x Bestel toppers op Eet.nu!

Omdat uiteten dit jaar niet altijd mogelijk was, hebben we hard gewerkt aan een systeem zodat je gemakkelijk kunt afhalen of laten bezorgen via Eet.nu. Steeds meer restaurants sluiten zich aan bij onze besteldienst en inmiddels zijn ook al heel wat bestellingen verzorgd. We vonden het daarom een leuk moment om je in deze blog een aantal toppers met bestelmogelijkheden via Eet.nu te laten zien! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte