Om de verspreiding van het coronavirus te beperken zijn alle restaurants in Nederland gesloten tot en met 15 december 2020. Reserveringen kunnen alleen geplaatst worden na deze datum.

Het is wel mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen. Deze restaurants kan je ook vinden op Eet.nu. Meer informatie vind je op de website van De Rijksoverheid.

Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Griekse schotel met ossenhaas besteld, gort droog vlees en koude soppige aardappelschijfjes. Nog nooit gehoord van kruiden en zout.
    Champignons verdronken in eigen vocht samen met het droge smaakloze vlees.
    Griekse salade met 1 blokje feta zonder dressing.
    Het bakje knoflook saus moest de eer hooghouden.
    Dat dit werkzaam is in de horeca is verbazingwekkend.

2. Karel de Goey

3. Waardeloos! Een zeer slechte ervaring gehad met het bedrijf Voorhoutse friet. Maar gezien de reviews, ben ik niet de enige. Eten 45 minuten te laat bezorgd. Eten was koud, slap en echt niet meer te eten. Het is direct de afvalcontainer in gegaan. Als je het eten durft te bezorgen dat ik kreeg, dan moet je wat anders gaan doen. Eens maar nooit meer.

4. De heerlijkste truffel ravioli en tiramisu van omgevimg

5. Familie van Westen

Prima kwaliteit voor een goede prijs. Vanwege corona hebben we de maaltijd zelf opgehaald en kregen we een goede korting en een gratis fles wijn.

Alle recensies

Eet.nu blog

6x Bestel toppers op Eet.nu!

Omdat uiteten dit jaar niet altijd mogelijk was, hebben we hard gewerkt aan een systeem zodat je gemakkelijk kunt afhalen of laten bezorgen via Eet.nu. Steeds meer restaurants sluiten zich aan bij onze besteldienst en inmiddels zijn ook al heel wat bestellingen verzorgd. We vonden het daarom een leuk moment om je in deze blog een aantal toppers met bestelmogelijkheden via Eet.nu te laten zien! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte