Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Afhaal en bezorg Nieuwegein

Bij bezorging was ik zo netjes om erop te wijzen dat ik cash moest voldoen (hij stapte al in de auto). Er zat geen bonnetje bij en die had ik wel nodig. Ik belde nog met ze en ik zou hem ontvangen van de accountant. Ik wacht nog steeds en als ik nu bel krijg ik ze niet te pakken

2. eeeeeeeeee

3. Vertaal van English naar Nederlands

Op socialdeal-nl en spontaan-nl staan alleen maar positieve reacties terwijl er op deze site grotendeels zeer negatieve recensies staan.
    Mijn eigen ervaring in Oensel en Geulle bij de Pannenkoekenplaets is absoluut niet positief en ik vroeg me dan ook herhaaldelijk af hoe het toch kan zijn dat socialdeal-nl en spontaan-nl alleen maar positieve reacties hebben.
    Het is dus duidelijk dat de recensies op deze twee websites nep zijn. Werkelijk schandalig om mensen zo voor de gek te houden!
    Als je 'All-You-Can-Eat' kaarten koopt dan zit je voor elke pannenkoek circa 45 minuten te wachten. Je hebt twee uur de tijd. Dus binnen twee uur krijg je maximaal twee pannenkoeken op. Dit heeft dus niets met 'All-You-Can-Eat' te maken. De juiste benaming is 'twee pannenkoeken'.
    Als je met deze 'All-You-Can-Eat' kaarten twee van de duurste pannenkoeken bestelt dan wordt je negatief bekeken en je ziet het personeel duidelijk denken: "Daar heb je weer iemand die de duurste pannenkoeken komt bestellen." Daarnaast wordt je er duidelijk op gewezen dat je alles moet opeten voordat je een nieuwe pannenkoek bestelt met deze kaarten. Wellicht logisch maar het personeel (meestal de eigenaren) mogen eerst eens les nemen in het vriendelijk te woord staan van klanten. Het lijkt meer op kinderen de les leren om hun bordje leeg te eten dan op klanten op een nette manier erop te wijzen om eerst alles op te eten voordat ze een nieuwe pannenkoek bestellen met 'All-You-Can-Eat' kaarten.
    Kortom, twee leuk aangeklede restaurants in Oensel (Schimmert) en Geulle, maar onvriendelijke behandeling van klanten door personeel dat meestal de eigenaren zelf zijn.
    De pannenkoeken zelf zijn niets bijzonders maar wel lekker. Echter... als je 45 minuten of langer op je pannenkoek moet wachten terwijl er circa 8 klanten of minder in het restaurant zitten dan heb je al snel geen zin meer om te eten.
    Ik eet dan ook liever thuis dan dat ik op en neer naar Oensel of Geulle ga en vervolgens er twee uur over doe om slechts twee pannenkoeken geserveerd te krijgen.

4. ik vind het zeer jammer dat ik deze negatieve recensie moet schrijven. Het eten en de bediening ter plaatse waren in orde. Toen ik terug op hotel kwam begonnen de verschrikkelijke klachten. Na een bezoek aan het ziekenhuis de dag erna werd er vastgesteld dat ik VOEDSELVERGIFTIGING had die veroorzaakt was door de kip. Ik heb al meerdere malen contact proberen op te nemen maar telkens zonder reactie. Hopelijk lukt het via deze weg wel. Ik ben niet te spreken over de klantenservices, ik wil mensen helpen om niet hetzelfde mee te maken als mij aangezien ik het niemand toewenst. Onbegrijpelijk dat de kwaliteit van het voedsel (Dadawan Chicken) zo ondermaats is.

Alle recensies

Eet.nu blog

Liefde gaat steeds vaker door de maag

Nederlanders vieren Valentijnsdag steeds vaker in een restaurant. Tussen 2016 en 2019 steeg het aantal tweepersoons reserveringen op 14 februari jaar op jaar. Dit blijkt uit cijfers van online restaurantgids Eet.nu. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte