Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Zaterdag 21 juli hebben wij hier heerlijk gegeten. Het was voor ons niet de eerste keer. Vorige keren Hebben wij ook heerlijk gegeten. De sfeer was ook deze keer weer echt gezellig en de bediening was weer erg goed en leuk. Dit in tegenstelling tot de vorige keer in april. Het was toen erg druk en alle tafels waren bezet. Het personeel werkte toen erg gejaagd. Ik vermoed dat er nog meer reserveringen waren waardoor de klanten (te) snel werden bediend.
    Nu was het niet zo druk en dat kwam de sfeer en gezelligheid ten goede!
    Het is natuurlijk voor de ondernemer fijn als zijn zaak vol zit maar als dit ten koste van de sfeer en bediening gaat kun je beter met iets minder reserveringen per tafel werken.
    Het zomermenu is een echte aanrader!

2. Pannenkoekenhuis Woerden

Fijn terras, leuke bediening, lekker eten

A.Janssen

Heel lekker gegeten leuke bediening voor herhaling vatbaar

Maruf Rumen

Wij zijn met 4 man aan het barbecueën geweest gisteren. Wat een leuk en origineel concept! Het vlees was subliem. Tevens was er de kans om uitbreiding bij te bestellen wat we ook gedaan hebben. Ook dit was heerlijk. Er was genoeg. De tafel barbeques hadden niet veel rookvorming het is een vernuftig apparaat dat met kolen en lucht werkt zodat de rookvorming minimaal is. Het enige dat je ruikt is het vlees wat gebakken wordt zodat je nog meer trek krijgt in het gerecht dat je aan het bereiden bent. We zaten heerlijk buiten natuurlijk, bij het water Personeel was vriendelijk en behulpzaam. En we hebben bij binnenkomst een geweldige sangria genoten. Wij komen zeker terug!! Bedankt Boathouse voor de geweldige avond!

Alle recensies

Eet.nu blog

5x Mexicaanse restaurants

Voor als je zin hebt in taco’s met langzaam gegaard rundvlees in smoky chipotle marinade, burrito’s met rundergehakt en gesmolten cheddar of bergen guacamole. Eten bij Mexicaanse restaurants is altijd een feestje! Krijg je al Mexicaanse trek? Deze restaurants kunnen we aanraden: Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte