Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Mediterraans Elst ut

Komen hier al 28 jaar super gezellig vriendelijk personeel.goed eten echt top.

2. Indonesisch Den Haag

Garoeda zit op een prachtige locatie, maar daar is ook alles mee gezegd. Geluncht met mijn zoon. Opgewarmd lauwwarm eten van (ik hoop) gisteren, heeeeeel veel rijst in een blikken bakje met uitgedroogde komkommer en tomaat wederom (ik hoop) van gisteren (maar ik vermoed veel ouder), met hier en daar een stukje ernstig verdroogd vlees. Het is schandalig dat ze dit durven te serveren. Flesje water, 1 liter 8,75 !!! Vergane glorie in 1 woord ik ga hier nooit meer naar toe.

3. Indonesisch Den Haag

Maria Pruijs

4. Het is een gezellig eetcafé met een erg lekkere rijsttafel met aparte smaken die goed bij elkaar passen. Enige nadeel was dat het eten niet op warmhoudplaatje werd geserveerd met als gevolg dat we aan het eind koud eten hadden. Heel erg jammer.

5. Mediterraans Malden

Thurlings

In alle opzichten een geweldige ervaring. Het is werkelijk genieten van de voortreffelijke gerechten van Chef Wermenbol en zijn culinaire medewerkers. De sfeer wordt, naast de gezellige inrichting, in niet geringe mate verhoogd door de vriendelijkheid en charme waarmee de dames de gasten bedienen en de gerechten toelichten. Het is "uit zijn" op hoog niveau met prijs en kwaliteit in balans! We komen graag terug.

Alle recensies

Eet.nu blog

Uit eten met je goede voornemens!

Na de feestmaand december en alle etentjes en lekkernijen die erbij komen kijken, besluiten veel mensen het nieuwe jaar met een dieet te beginnen. Uit eten lijkt dan echter al snel lastig, omdat je vaak niet weet wat er precies op je bord terecht komt, en omdat etentjes vaak meer gericht zijn op smaak en verwenning dan op gezondheid. Bij onderstaande restaurants kun je echter lekker eten, maar ook denken aan je lijn! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte