Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Shoarma Zwolle

Al jaren mijn favoriet en nog steeds de beste in deze regio!!

2. Indonesisch Nijmegen

Sanne Dekker

Het was duidelijk dat ze bij Emmy een passie hebben voor eten en gastvrijheid. Heel vriendelijk en super lekker eten. Zeker een aanrader voor liefhebbers van Indisch eten.

Mooie ambiance en concept, het leek veelbelovend.
    Eten en drinken waren prima, voor zover we het hebben kunnen proeven.
    Hoewel de bediening vriendelijk was hebben we het grootste deel van onze tijd zitten wachten tot er iemand naar onze tafel kwam. Het was bijna onmogelijk met iemand oogcontact te krijgen om een bestelling te doen. Niet dat er te weinig personeel rondliep, integendeel. We hebben zeker vier verschillende medewerkers aan onze tafel gehad.

Uiteindelijk zijn we vertrokken zonder het bestelde dessert, wat al wel op de rekening stond maar ons nooit bereikt heeft. En geen excuus hierover van de medewerkster die wij hebben geroepen in de keuken omdat we wilden betalen, ook hier weer: " een ogenblik, ik kom zo bij U".

Hierbij onze tip voor het management:
    Geef de medewerkers in de bediening eigen tafels, leer ze in de gaten te houden of de gasten klaar zijn, nog wat willen bestellen. Wees bereikbaar door contact te houden met de gasten.
    Zoals het afgelopen donderdag 15 februari liep voelden wij ons absoluut geen gasten! De prachtige omgeving kon hier helaas niets aan veranderen.

Wietske Warendorf

Lekker vegetarisch gegeten, fijn dat ze rekening houden met de starttijd van de voorstelling in de Kolk.
    Enige minpuntje was dat de pinautomaten storing hadden.

Alle recensies

Eet.nu blog

Vacature: Marketing & Content Manager

Bij Eet.nu zijn we voor ons kantoor in Haarlem per direct op zoek naar een Marketing & Content Manager (fulltime). Eet.nu is met maandelijks 1,5 miljoen bezoekers en ruim 20.000 reserveerbare restaurants het grootste restaurantplatform van Nederland. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte