Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. De zaak zelf is wat toe aan een opknapbeurt er is een betere afzuiging nodig als je in de zaak komt ruik je het heel erg, plafond lekkageplekken, plinten niet meer net, schilderwerk geel geworden, vloer eens schrobben, deur sloot niet goed bij dichtmaken enz. Het toont niet meer zo net als jaren geleden. Taco was erg droog, personeel niet al te vriendelijk waren met 2 personen en de wachttijd erg lang. Geen servetten bij de broodjes, of zakje. Het viel wat tegen.

2. AnthonyTib

to your liking, and quickly move to the section with on this topic. All categories are packed enough to make

3. Jammer dat je alleen contant kan betalen, maar wel SUPER lekker eten!

4. Chinees-Indisch Noordwijk

Gisteren hier twee eenspersoonsmenu's besteld voor mij en mijn vader. Ik een menu met kip en hij met foe yong hai en mini loempia's. Het eten was op tijd bezorgd en de bezorger was vriendelijk.
    De kip was mals en sappig. De foe yong hai was ook goed te doen. De mini loempia's waren krokant en goed van smaak. Zoals altijd ook voorzien van een gulle hoeveelheid kroepoek. Ik vind het persoonlijk ook een stuk beter dat de sausjes nu in kleine bakjes worden geserveerd i.p.v. een hele container vol wat toch niet op komt.
    Hier al vele malen besteld en zal dit ook zeker blijven doen.

5. Chinees-Indisch Noordwijk

Mike

Alle recensies

Eet.nu blog

Hier geniet je sowieso van kerst en oud en nieuw

Kunnen we dit jaar in restaurants genieten van kerst en oud en nieuw? Op dit moment is dat nog niet duidelijk. Gelukkig zijn er heel wat restaurants waar je ook een verrukkelijk diner voor thuis kunt bestellen. In deze blog lees je over een aantal restaurants die zowel bij jou thuis als in het restaurant zelf een fantastisch diner voor je kunnen verzorgen! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte