Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Het eten was hier gewoon weg heerlijk een goed gevulde Turkse pizza. De smaken klopte gewoon heerlijk bij elkaar. Was snel klaar en werd netjes geholpen.
    Hier kom ik zeker nog is terug!

Misssmams

ik vind het eten hier heel lekker aleen het jammere is dat ze geen gluten vrije snacks hebben voor mij en mijn moeder

4. Eetcafé Wijlre

Corina

Bij dit restaurant in de afgelopen maanden wezen eten zowel voor lunch als voor het diner.
    Je wordt iedere maal vriendelijk ontvangen en naar je tafel begeleidt.
    Er is een redelijk uitgebreide speciaal bierenkaart . Indien u de Barbar (honingbier) tegenkomt, dan is deze zeker aan te raden.
    Voor de lunch hebben ze een leuk lunchplankje, waarbij je zelf je lunch kan samenstellen; hoeveelheid sneeën brood, topping en evt soepje. De uiensoep en krabsalade is zeker aan te raden.
    Verder heeft de kaart ook zeer uitgebreide keus aan broodjes en warme lunchgerechten. Er is zowel ruimte om plaats te nemen op een terras of binnen.
    Voor het diner is er voldoende keuze uit lekkere streekgerechten (zuurvlees, Limburgse Angus burgers), maar ook zijn er voldoende andere vlees, vis of pasta-gerechten te vinden.
    Toen ik er met een gezelschap ben gaan dineren, werd de vis van de dag gecombineerd met asperges; verrukkelijk!. Ook de spareribs vielen goed in de smaak.
    Voor degelijk eten, met een goede prijs/kwaliteit verhouding is Amuseer zeker een goede keus.

5. Internationaal Sittard

Corina

Voor de lunch in het paasweekend hier gaan eten ter ere van een verjaardag. Wij zijn blij dat we dit pareltje hebben ontdekt.
    Het is een fine dining restaurant, waarbij je in een prachtig aangeklede ambiance in alle rust kan genieten van meerdere gangen. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer en konden plaatsnemen op heerlijk comfortabele stoelen.
    Er werd gevraagd naar allergieën en smaakvoorkeuren.
    Een glas Limburgse 'champagne' en een non alcoholische Gin-tonic waren smaakvolle aperitieven om mee te beginnen.
    Een amuse in de vorm van een bol van chocolade en sinaasappel gepresenteerd op een lepel zorgde voor een spannend begin van onze lunch.
    We kozen voor de 4-gangenlunch en een wijnarrangement.
    Er kwamen gerechten met tonijn, varken en lam in de hoofdrol voorbij. Het toetje was een combinatie van ijs (met lychee), marshmallow, vijgencompote en witte chocoladecrunch. Ieder gerecht was op een prachtige wijze gepresenteerd. De wijze van presentatie en de smaaksensaties van de gerechten laten duidelijk merken dat hier gerechten met passie worden bereid.
    Het tempo van de opeenvolging van de gerechten was perfect. Op de wijnspijscombinatie was ook niets aan te merken. De wijnen complementeerden de smaken van het gerecht. Bij de thee/koffie werden nog zelfgemaakte kokosmakronen en chocolademadeleines geserveerd.
    Het enige wat ik hierop kon aanmerken was dat de kokosmakronen iets aan de droge kant waren, maar dit kan een kwestie van smaak zijn. Prijs en kwaliteit zijn hier goed in verhouding.
    Dit restaurant is zeker een aanrader voor wie houdt van in een ongedwongen sfeer te genieten van fine dining.
    Wij komen zeker weer en het zou ons niet verbazen als dit restaurant in de toekomst zijn waardering krijgt dat het verdient.

Alle recensies

Eet.nu blog

Culigenda - April

Een overzicht van de lekkerste en gezelligste culinaire evenementen van april. Missen we een evenement? Laat het ons weten in een reactie, dan voegen we het meteen toe! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte