Om de verspreiding van het coronavirus te beperken zijn alle restaurants in Nederland gesloten tot en met 15 maart 2021. Reserveringen kunnen alleen geplaatst worden na deze datum.

Het is wel mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen. Deze restaurants kan je ook vinden op Eet.nu. Meer informatie vind je op de website van De Rijksoverheid.

Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Net eten besteld. Bezorger stond voor de deur en bleef in de auto zitten. Niet aangebeld (bel werkt gewoon). Onze hond begon te blaffen waardoor wij naar buiten gingen. Bezorger gaat achteruit met de auto en rijdt vervolgens de straat uit. We hebben toen de bezorger aan het einde van de straat reed naar de zaak (Jeruzalem) gebeld, daar gaven ze aan geen tijd voor ons te hebben en ons terug te bellen. Omdat niemand ons terug belde hebben wij zelf maar het initiatief genomen maar ze hebben ons nummer geblokkeerd. De bezorger beweerde tegen de man die de telefoon opnam, dat hij drie keer heeft aangebeld en naar mijn telefoon heeft gebeld wat absoluut niet waar is. De man aan de telefoon was erg onbeschoft en kon niks anders dan schreeuwen. Wij hebben ons eten niet meer gekregen. Één ster is nog teveel voor deze slechte service.

2. Zeggingen gelijk op als je iets bestelde werden agressief als ze iets niet hadden dus een grote boel/ slecht tent en bedankt

3. Kelly

4. Suzanne Baets Pauwels

We hebben vanavond tapas bestel bij Las Salinas het was weer heerlijk ,tuurlijk is het gezelliger om het bij Las Salinas zelf te eten door de gezellige sfeer die er altijd heerst, dus zodra de restaurants weer open mogen komen graag weer.

5. Larosch

Tapasbox voor 2 personen besteld en wat losse gerechtjes voor de kids. Heel mooi en met zorg ingepakt, supermakkelijk te bereiden (oven in en klaar) en alles werkelijk alles was heerlijk! Ruime keuze en veel voor deze prijs, we komen zeker nog een keer eten of afhalen !

Alle recensies

Eet.nu blog

Sales Manager | Sidekick | Fulltime | 40 uur | Haarlem

Eet.nu is één van de grootste culinaire platformen van Nederland met ruim 1,5 miljoen bezoekers per maand. Het platform helpt de culinaire levensgenieter in de zoektocht naar het juiste restaurant. Alle eetgelegenheden in Nederland worden er vermeld en maandelijks plaatsen duizenden bezoekers een recensie. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte