Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Weer heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en erg gezellig ingericht. Toetjes zijn ook erg aan te raden!

2. Als je in de buurt van Otterlo bent, moet je hier gewoon gaan eten. Echt top! Kan heen punt van kritiek bedenken. Ook de hond Paco is leuk :)

3. Mijn dochter (9) vroeg steeds om een keertje sushi te eten, maar mijn zoontje (6) is moeilijk met wat hij niet kent. Omdat dit sushi restaurant frietjes en frikandel op de kaart heeft was dit voor mij (als gescheiden vader) een uitkomst.

We hebben erg genoten.

Wellicht had ik vooraf even kunnen overleggen, maar door de vaste prijs was dit het duurste patatje die mijn zoontje hij ooit zal eten. Als daarin iets te regelen valt dan komen we (na de QR-periode) zeker een keertje terug.

4. de beste wok in de regio

5. Rebecca van kooperen

Na lange tijd weer gegeten bij de meerplaats.
    Het was een zeer aangename verrassing!
    Het restaurant is mooi en sfeervol opgeknapt..
    De service is geweldig en het eten nog beter !

Alle recensies

Eet.nu blog

Duurzame Dinsdag

7 September is het Duurzame Dinsdag. Op deze dag ontvangt het kabinet een koffer met daarin honderden duurzame ideeën, welke kans maken op verschillende prijzen. Denk aan ideeën op het gebied van groen, klimaat, energie en sociale duurzaamheid. Bij Eet.nu draait natuurlijk alles om eten, om deze reden vind je in deze blog tips over restaurants waar je duurzaam kunt uit eten en zo zelf een steentje kunt bijdragen. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte