Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Pannenkoekenhuis Zwolle

Heerlijk gegeten met mijn zusje bij het Pannenkoekenschip. Klantgerichte bediening en lekker eten. We zaten eerst buiten maar door de wespen zijn we naar binnen gegaan. Binnen is sfeervol ingericht.

2. Pizzeria Bolsward

Baba is een prima plek om te eten, heeft lekker eten en het personeel is vriendelijk en doet z'n best voor je. Daar reserveren en eten is een aanrader.

Telefonisch bestellen daarentegen is waardeloos! Bij het afhalen verwacht ik dat mijn pizza klaar staat en zo mee kan. Dat is echter nog nooit voorgekomen; ze gooien de pizza pas in de oven als ik er ben en betaald heb. Heel irritant, want ik wil daar gewoon niet wachten.

Gisteren heb ik pizza besteld en een tijd voor afhalen benoemd, omdat ik ook eten bij de Chinees wilde afhalen. Dan is het wel handig als je die twee tegelijk kunt meenemen. Aan de telefoon werd mij een tijd gegeven waarop ik de bestelling kon afhalen. Bij Baba aangekomen bleek ik nog bijna een halfuur te moeten wachten, terwijl de Chinees wél op tijd klaar was en dus koud stond te worden. Ik heb excuses gehad van de keuken en het personeel, maar koop daar niet veel voor als ik vervolgens een groep mensen koud eten voor zet.

Dat het druk is snap ik en dat dingen langer duren begrijp ik ook. Maar geef me bij het bellen dan een eerlijke en haalbare tijd en zorg dat het ook daadwerkelijk op die tijd klaar staat. Daar kan ik namelijk wél wat mee.

Van leijenhirst

In tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant. Alles even leker en van hoge kwaliteit. Als we weer in de buuer zijn gaan we zeker wederom daar eten
    Dikke 10

Heerlijke tapas!!!

Wij vonden het geweldig. Ook zeker de vegan kaart was top. Aanrader.

Alle recensies

Eet.nu blog

Kijkje in het leven van collega Gerard

Elke maand leggen we een collega dilemma’s met het thema eten & drinken voor. Deze maand medeoprichter Gerard die op ons kantoor in Sittard werkt. Zijn jullie ook zo benieuwd naar zijn antwoorden? Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte