Om de verspreiding van het coronavirus te beperken zijn alle restaurants in Nederland gesloten tot en met 15 december 2020. Reserveringen kunnen alleen geplaatst worden na deze datum.

Het is wel mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen. Deze restaurants kan je ook vinden op Eet.nu. Meer informatie vind je op de website van De Rijksoverheid.

Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Vertaal van English naar Nederlands

Een vriend van mij verblijft in het hospice in Hoogezand. Ik wilde hem en zijn vrouw verrassen met een etentje "thuis". Pizzeria Da Maloni verzorgde niet alleen een heerlijke maaltijd, met wijn en Limoncello, maar ook mooie borden, bestek, glazen, een mooi tafelkleed en een kaarsje en bloemetje op tafel. Mijn vrienden hebben genoten! Helemaal top van De Maloni!!!

2. Chinees-Indisch Gytsjerk

Wij halen geregeld bij de Chinees Oriental is altijd goed, maar er zit veel minder in de bakjes sinds kort, we hadden voor 6 pers loempia, sate, mihoen, bami nasi, vlees, Foe Yong Hai etc, de Foe Yong Hai was amper genoeg voor 2 a 3 pers, de bakjes waren net voor de helft gevuld normaal zijn ze goed gevuld, misschien komt het door de corona tijd, wij halen de volgende x maar eens ergens anders het eten is goed niks mis mee, maar er wordt nu waarschijnlijk bezuinigd op de inhoud.

3. Chinees-Indisch Leek

Nogmaals een menu laten bezorgen, was uitstekend, een stuk beter dan voorheen.

4. Alles behalve vriendelijk. Dusdanig asociaal behandeld dat we niet eens hebben besteld maar doorgereden zijn naar een volgend tentje. Ik adviseer iedereen hier niet te komen

5. Maud Swanen

Alle recensies

Eet.nu blog

6x Bestel toppers op Eet.nu!

Omdat uiteten dit jaar niet altijd mogelijk was, hebben we hard gewerkt aan een systeem zodat je gemakkelijk kunt afhalen of laten bezorgen via Eet.nu. Steeds meer restaurants sluiten zich aan bij onze besteldienst en inmiddels zijn ook al heel wat bestellingen verzorgd. We vonden het daarom een leuk moment om je in deze blog een aantal toppers met bestelmogelijkheden via Eet.nu te laten zien! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte