Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Nederlands IJmuiden

Het is mooi weer, we zitten buiten en hebben het prima naar onze zin. Wij hebben hier heeeeeerlijk gegeten en gedronken. De bediening was super!!!!!! En dat voor een vriendelijk prijsje! !!! Het is een heerlijk terras en een gezellig 'ouderwets' restaurant... Heerlijk dat zoiets nog bestaat!!!!

2. Nederlands IJmuiden

3. Nederlands IJmuiden

4. Internationaal Rotterdam

Gewoon een gezellige tent waar je kan eten en drinken. De menukaart is prima. Voor ieder wat wils. Bediening super tof!

5. Nederlands IJmuiden

Jonne Eijkenboom

Alle recensies

Eet.nu blog

Kijkje in het leven van collega Dionne

Elke maand leggen we een collega leuke dilemma’s met het thema eten & drinken voor. Deze maand is onze Butler Dionne uit Haarlem aan de beurt. Zijn jullie ook zo benieuwd naar haar antwoorden? Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte