Nieuwste foto's in Alkmaar

Laatste updates in Alkmaar

1. wike's profielfoto
    wike heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lindetuin

Prima gegeten, nu voor de tweede maal.
    Betere en snellere bediening dan de vorige keer.
    Kom zeker nog een keer.

2. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor De Ritsz
    Eetcafé Alkmaar

Zaterdag gegeten aan een tafel(tje) helemaal achterin met uitzicht op de keuken. Zeker niet voor herhaling vatbaar, 45 euro op voor weinig kwaliteit, heel jammer! Zeer rumoerig.

3. annemarie's profielfoto
    annemarie heeft een recensie geschreven voor De Bonte Bengel

Ik vind het alleen storend
    Als alle tafel bijna bezet is
    Dat er geen genoeg ruimte is om langs de tafel te lopen

Ik vind tafel 15 voor
    het makkelijkste om aan te zitten

4. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Victory Wok

Het etentje was lekker. Alles klopte en was in orde. Dank u voor de service.

5. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor De Ritsz
    Eetcafé Alkmaar

Zeer slechte service. We hebben hier een lunch genoten en die viel ons behoorlijk tegen. Ook hadden we dit aangeven aan de bediening maar die schonk hier ook weinig aandacht aan, alleen ik zal het doorgeven aan de keuken. Daarnaast hadden wij de klacht ook via de mail gestuurd maar nooit een reactie hierover ontvangen. Voor ons nooit meer!

6. Lia's profielfoto
    Lia heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Koekenbier

Echt heerlijk gegeten.
    Pompoensalade was lekker.
    Draadjesvlees in Belgisch bier heerlijk.
    Gebakken aardappeltjes super en de patat knapperig en super lekker.
    Dessert appeltaart, vanille ijs jammie.
    Kortom heerlijk gegeten!

7. Melissa's profielfoto
    Melissa heeft een recensie geschreven voor Irodion

Lekker eten! Goede bediening. Veel keuze, mooie prijsjes!

8. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor Fernando's
    Internationaal Alkmaar

We kennen Fernando al een aantal jaren en met zijn eigen zaak gaat hij verder waar we hem een tijdje geleden uit het oog waren verloren. De entourage is mooi en zijn kookkunsten zijn echt fenomenaal…
    Om stil van te worden en daarnaast ook nog eens een uitstekende bediening.
    Fernando heeft er voor gekozen om een 3 of 4 gangen verassingsmenu te serveren. Alles vers en met de grootste zorg en passie bereidt.
    Voor ons HET BESTE RESTAURANT in Alkmaar en omgeving.
    We verheugen ons nu al op ons volgende bezoek!

9. Luke Hinderink's profielfoto
    Luke Hinderink heeft een recensie geschreven voor Shanghai Garden
    Chinees-Indisch Alkmaar

Gewoon slecht. Zowel de de bezorging, smaak van eten en geen enkele reactie om onze klacht. Ik heb ze 3 dagen de tijd gegeven om op onze klacht te reageren… Want dat lijkt me wel zo netjes. Er kunnen omstandigheden zijn. Maar helemaal niet reageren?
    Lang verhaal nu kort:
    ruim 30 min. Te laat (doordeweekse dag)
    eten was koud, Bami uit de kliko gehaald?
    Geen aftersales.
    En voor de goede orde, was niet de 1e keer bij ons. Iedereen verdient een 2e kans. Deze tent bij ons niet meer.

10. Rob's profielfoto
    Rob heeft gereageerd op een recensie van Fernando's

Anouk, als je je door Fernando hebt laten verassen
    dan kun je er niet meer heen. Ik laat mij graag door
    Fernando verrassen want hij is een buitengewoon
    goede kok.

11. Rob's profielfoto
    Rob heeft gereageerd op een recensie van Fernando's

Fernando is een buitengewoon goede kok.
    Daarom berijd hij geen vlees maar hij bereidt
    het, John.

12. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Wij hebben via sociale deal de lunch proverij gedaan. Het eten was goed maar wij hadden niet de oorspronkelijk prijs voor over gehad.
    De tent is heel gezellig ingericht.

13. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Fernando's
    Internationaal Alkmaar

Heerlijk 4 gangen menu + super gecombineerde wijntjes. Elk gerecht was met zorg berijd en dat proef je. Misschien wel het beste restaurant van Alkmaar.

14. C's profielfoto
    C heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Het eten was goed en mooi opgemaakt. Duurde allemaal wel te lang. Wij bestelden om 20.15 de voorgerechten. Duurde 5 kwartier voor het voorgerecht geserveerd werd. Daarna wachten op hoofdgerecht etc. Drankjes werden niet bezorgd, moesten we extra om vragen, werden toen weer opgeschreven. Wel gevraagd of ze ze niet dubbel op de rekening zette, maar met 9 personen konden wij later niet achterhalen of dat wel of niet gebeurd was. Toen we aan de koffie zaten werd achter ons met veel kabaal tafels en stoelen verschoven voor de volgende dag. Ik vroeg of het zachter kon. De stoelen werden toen wel opgetild i.p.v. geschoven, maar met een klap neergezet. Al met al om 23.45u naar huis.

Bij afrekenen bovenstaande benoemd. Kreeg te horen dat het erg druk was en daarom zo lang duurde met het eten. Op de klacht van het lawaai werd alleen " oh" gezegd. Geen excuses aangeboden gekregen.

We hebben geen fooi gegeven. Het eten was goed, maar dat was ook het product dat we besteld hadden.

15. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Vlaamse Hoek

Hier hebben ze lekkere frites altijd een feestje alleen soms wat harde stukjes erin en in vergelijking met Belgie zijn ze hier niet zo scheutig met de mayonaise…

16. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pot

Het was heel gezellig en heerlijk eten. Fijne bediening! Een aanrader.

17. Moon's profielfoto
    Moon heeft een recensie geschreven voor Ereburger

Gegeten via social deal. Op deze site zie ik alleen maar 10-en bij de recensies op alle onderdelen Daar snap ik echt niets en bijna ongeloofwaardig, want ik vond t niet veel voorstellen. Duidelijk een goedkoop simpel samengesteld social deal menu. Waarvoor je normaal dus 32 euro voor moet betalen. Nou ik geen 32 jaar. De gambasoep was een soort bouillon. Geen gamba te vinden, het smaakte alsof de soep nog niet af was. De tussen gerechters erg smaakloos. Zag er wel leuk uit, maar dat was dan ook alles. Griekse salade die alleen naar ijsbergsla smaakt met een scheut niet lekkere olijfolie. Op de carpaccio zat geen parmezaanse kaas, maar een zoetige kaas, geen goede combi en weer heel veel ijsbergsla. Het hoofdgerecht een zeer zuinig portie (voor deze prijs oke, maar niet als je hier normaal 32 euro voor moet betalen) ik heb goede ervaringen met de menu’s via social deal bij andere restaurants, maar dit viel echt heel erg tegen! Sfeer is niet bijzonder, hoe geeft iedereen een 10? Stoelen zijn doorgezakt, het was veel te warm en slechte afzuigers, kleding stonk echt enorm bij thuiskomst.

18. carla's profielfoto
    carla heeft een recensie geschreven voor Snackbar Kitsy's

Vaak wordt er iets vergeten, zoals een snack, salade of saus, en zelfs wel eens patat. Van de week was ik de enige in de zaak, rond 18.15. Ik verheugde me op de nieuwe patat. Alles wat ik had was te hard gebakken. Terwijl de patat al klaarstond, werden de 4 snacks ingepakt, op een tempo, een slak waardig. Ben zelf niet dol op patat met schil. Daar kunnen ze niks aan doen, maar meer dan de helft van mijn patat had aan de lange kant schil. Dr frikadellen hadden geen snee en weinig saus. Wachttijd is vaak lang, oa door de bezorgservice.

19. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor Truffels

Lekker gegeten. Leuk team daar in het restaurant van het hotel.
    Mocht aan de bar eten was heeeel gezellig aan de bar.

20. Rina's profielfoto
    Rina heeft een recensie geschreven voor Deli
    Indonesisch Alkmaar

Komen hier vaker, altijd lekker en uiterst vriendelijke bediening.

21. G.Blankkamp's profielfoto
    G.Blankkamp heeft een recensie geschreven voor Taormina
    Italiaans Alkmaar

G.Blankkamp

Wij wilden een pizza afhalen, waarbij wij vriendelijk werden ontvangen. Op onze vraag of er een meerprijs was als wij het in het restaurant zouden nuttigen, werd geantwoord "natuurlijk niet" , waarop wij besloten in het restaurant iets te gebruiken.

Wij bestelden beiden pasta. Mijn partner spaghetti carbonara en ik een proeverij van drie verschillende pasta's.
    Wat spaghetti carbonara, lasagne en ravioli bleek te zijn.

De spaghetti carbonara was lekker, pasta smaakte vers en anders dan uit een pakje, wat je bij een echte italiaan mag verwachten. Alleen de portie was klein.

De proeverij was opgediend als een voorgerecht. Ik had er voldoende aan, maar het was beslist geen hoofdgerecht.

Mij smaakte de spaghetti goed, maar de lasagne smaakte als uit een verpakking bij de supermarkt. Saus uit een pakje, korrelig gehakt en overgare lasagnebladen. Smakeloos.
    De ravioli proefde ook als bij een goedkope supermarkt, niet gaar en de vulling instand.

Kortom, geef ons maar onze zelfgemaakte pasta en tomatensaus.

22. Neut's profielfoto
    Neut heeft een recensie geschreven voor Jerusalem
    Internationaal Alkmaar

Hele slechte ervaring, pitabroodjes zwart gebrand, het vlees leek wel rubber met zoveel zeempjes en daar hebben we 2 uur op moeten wachten. 4 bakjes uiensaus en knoflook saus besteld maar 2 gekregen. Super slecht, wij bestellen hier nooit meer geen enkele ster waardig.

23. rick groen's profielfoto
    rick groen heeft een recensie geschreven voor Ereburger

rick groen

Verkeerde plek voor een restaurant.
    Biefstuk heeft in de verste verte niets met biefstuk te maken, nagerecht eem plak ijsstam! Irritante gastvrouw.

24. Dennis Berger's profielfoto
    Dennis Berger heeft een recensie geschreven voor Truffels

Een mooie sfeervolle inrichting zorgt voor een warm welkom bij binnenkomst. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en we zaten op een mooie plek. Zo dat we goed konden kijken in de keuken. Er is een gevarieerde kaart en daarnaast ook nog een wintermenu. Door al deze heerlijke gerechten was het moeilijk kiezen. Uiteindelijk een keuze kunnen maken voor het 3 gangen verassings menu en het voortreffelijk. Heerlijk voorgerecht met kabeljauw en rivier kreeft, hoofdgerecht bavet en stoofvlees rodekool en pommes dauphine en heerlijke volle port jus. Dessert gepocheerde peer sabayon kaneelkruim peren ijs. We hebben top gegeten en komen zeker terug om de andere gerechten van de kaart ook te proeven!

25. Cherise's profielfoto
    Cherise heeft een recensie geschreven voor Restaurant Wereldwijd

Het meeste eten was koud en er was geen muziek of iets dat zorgde voor een leuke sfeer

26. Josje's profielfoto
    Josje heeft een recensie geschreven voor Fernando's
    Internationaal Alkmaar

Vorige week zaterdag een heerlijke avond gehad bij restaurant Fernando's. Onwijs goed gegeten met lekkere wijnen. De gastheer was erg spontaan en gezellig, veel verstand van zaken. Alles was top en dan vooral het dessert! Een chocolade proeverij om je vingers bij af te likken, werd persoonlijk door de chef aan tafel toegelicht. Al met al een top avond geweest en onwijs genoten! Volgende week weer!

27. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Fernando's
    Internationaal Alkmaar

Super gezeten en gegeten. Alles klopte en de porties waren echt perfect.
    Enorm fijn om gewoon te kiezen hoeveel gangen je wil gaan eten, zodat je je heerlijk kunt laten verassen.
    Tot snel!

28. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Fernando's
    Internationaal Alkmaar

Lekker gegeten en gezellig gezeten, zeker een aanrader!!

29. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Fernando's
    Internationaal Alkmaar

Bij binnenkomst in het sfeervolle restaurant Fernando's werden we warm onthaald. Eerst een biertje aan de bar met een lekkernij erbij, daarna naar de mooi gedekte tafel.
    Vanaf elke tafel - die ruimte biedt - is er zicht op de activiteiten in de keuken. Daar wordt hard en harmonieus gewerkt. En wat daaruit vandaan wordt getoverd? Kunstwerkjes gewoon!
    Betoverende smaken en een lust voor het oog. Hier wordt met veel passie en inventiviteit een zeer divers gangendiner bereid. Ook de timing tussen de gerechten is perfect.
    Wat hebben we intens genoten van deze nieuwe ervaring!

Helemaal fantastisch van A tot Z. Wat een aanwinst in de binnenstad van Alkmaar!

30. Tonny hemel's profielfoto
    Tonny hemel heeft een recensie geschreven voor Victory Wok

Tonny hemel

Het eten was lekker alleen de opstelling van het eten was krap