Nieuwste foto's in Alkmaar

Laatste updates in Alkmaar

1. Bob's profielfoto
    Bob heeft een recensie geschreven voor Sumangali

We zijn gisteren door dit restaurant opgelicht.
    Via de spaaractie van Vomar, 2e persoon gratis, hebben wij met vrienden vooraf een tafel geregeld en meegedeeld dat we gebruik maken van de Vouchers van Vomar.
    We hadden de keuze uit 3 verschillende menu's. We hebben alle vier voor menu gekozen.
    Prijs per 2 personen is € 59,50 Eten was gemiddeld en de bediening slecht, sprak nauwelijks Nederlands en wist niet eens wat een cappuccino was.
    Bij het het afrekenen moesten wij toch 2 x 59,950.
    Bij navraag kregen wij te horen dat dit een afspraak was met Vomar. Niets is minder waar. Toen we de Vouchers terug vroegen waren die al weggegooid.

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Lio's
    Eetcafé Alkmaar

Anoniem

Heel erg lekker gegeten, leuke bediening en goede en leuke sfeer! Echt een aanrader om heen te gaan!

3. Sultan's profielfoto
    Sultan heeft een recensie geschreven voor Bodrum

Sultan

Eten is prima, vindt ik wel jammer dat patat in plastik bakjes geserveerd. Te veel plastik in de wereld.

4. Daalder's profielfoto
    Daalder heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Sonoy

Daalder

Het was allemaal oké maar niet top. De salade met vis was helaas ronduit slecht. Gamba doorgebakken (melig), zalm over datum, ondefinieerbare dressing en te oude croutons. Saté was oké! De kalfswang was het beste. Verder de wijnen zeer middelmatig. Bediening was prima en mag iets meer om zich heen kijken. Wel een prachtige locatie.

5. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Twee Vrienden

Aanwinst voor Alkmaar. De vrienden zijn zeer enthousiast en serveren heerlijk eten. Het wijnarrangement sloot goed aan.

6. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Mamma Peppino

Eindelijk eens iets verrassend in alkmaar!
    Geen pizza maar italiaan op zijn italiaans.
    Het menu laat zich langskomen bijna zonder te weten wat je krijgt, je kiest uit vega of de rest. De gastvrouw geeft je een thuisgevoel. De ambiance is ook huiselijk omgeven door italiaanse sfeer.
    Kortom voor herhaling vatbaar! Iris.

7. Tex's profielfoto
    Tex heeft een recensie geschreven voor 't Stokpaardje
    Internationaal Alkmaar

Prijs / kwaliteit mager zesje. Wijn en toelichting prima, eten en service onder de maat.

8. Julius Meijer's profielfoto
    Julius Meijer heeft een recensie geschreven voor Snackbar Danny

Julius Meijer

Geweldig. Lekker eten, gezellig personeel, fijne sfeer!

9. Afra Bos Buur's profielfoto
    Afra Bos Buur heeft een recensie geschreven voor Irodion

Afra Bos Buur

Wij komen heel graag bij Irodion. 1ste paasdag met de kinderen geweest. Het eten is altijd super en nog voor een fatsoenlijke prijs. Ook word je heel vriendelijk geholpen en er hangt een gezellige sfeer. Aan ons hebben ze al jaren lang vaste gasten. Ons favoriete restaurant. Dikke 10

Eén vorige recensie
  10. Aziza's profielfoto
    Aziza heeft een recensie geschreven voor 1480 Foodbar
    Internationaal Alkmaar

Waitress’s was just lovely and nice.
    Nice food and amazing cocktails.

11. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Deli
    Indonesisch Alkmaar

We hadden de rijsttafel. Alles was meer dan goed, de entourage, de enthousiaste eigenaren en het eten. Wat hebben we gesmuld. Het enige minpuntje voor mij persoonlijk: Het was erg op elkaar afgestemd. Ik had graag iets meer "pingpong" in de smaken ervaren en een pittige verrassing af en toe.

12. Agnes's profielfoto
    Agnes heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Rioollucht bij binnenkomst. Duur stukje vlees met minimale garnituur. Er kon ook geen glimlachje af bij de serveerster van onze tafel. Jammer dat het zo achteruit is gegaan. We komen hier niet meer, net als de andere 3 stellen met wie wij waren

13. Barry Metzelaar's profielfoto
    Barry Metzelaar heeft een recensie geschreven voor Eethuis Konijn

Barry Metzelaar

Een gefrituurde hamburger is niet echt wat ik verwacht in een eethuis, toch een hap geprobeerd om het een kans te geven maar zal dit zelf niet eens aan een hond durven geven.

14. Stien's profielfoto
    Stien heeft een recensie geschreven voor De Twee Vrienden

Wat ze op hun website beloven, maken ze waar: een heuse smaakbeleving. De tijd vloog ongemerkt voorbij terwijl in een fijn, rustig tempo de ene verrukkelijkheid na de andere op onze tafel verscheen. De bediening neemt de tijd, legt uit wat je krijgt, heeft werkelijk verstand van wat er geserveerd wordt (incl. de wijn) en dat is allemaal erg prettig.
    Het enige wat ik persoonlijk jammer vind is dat restaurants als dit vaak een nogal kale inrichting hebben. Dat de keuken open is, vind ik wel leuk; je ruikt op een bepaald moment al wat je zo dadelijk gaat krijgen en dat maakt dat er iets te bekijken valt, en het maakt nieuwsgierig. Maar de ruimte is verder erg open en nogal een klankkast en dat vermindert voor mij de rust en tijd die ik verder wel ervaar.

15. Piet Schotvanger's profielfoto
    Piet Schotvanger heeft een recensie geschreven voor De Eendracht in 't IJkgebouw

Piet Schotvanger

Met 4 oude echte Alkmaarders eerst rondleiding in Schutterswei gevangenis, toe geluncht in het IJkgebouw. We hebben het gewichtig bekeken en geijkt. Heel mooie locatie… Heel gezellig. Lunch was goed en niet duur. Wij hebben genoten.

Wij komen terug.
    Vriendelijke groeten Piet Schotvanger.

16. Nathalie Ruyzing's profielfoto
    Nathalie Ruyzing heeft een recensie geschreven voor Irodion

Als je lekker en gezellig Grieks wilt eten dan moet je hierheen komen. De sfeer is goed, warm en gezellig. Het bedienend personeel is zeer snel ook met drinken brengen en extra bijgerechtjes.

Het eten is zéér goed op smaak en heet!! (Niet in de zin pittig maar heet als dat je eten niet lauw warm is) dat vind ik erg belangrijk. Er wordt geregeld door de eigenaar gevraagd hoe het je bevalt en als er wat is dan regelt hij dat.

Aanrader is de Galaktobouriko (Dessert) dat is hier niet te zoet, wel vers en zeer lekker!!

Wij zijn even een paar uur in Griekenland geweest maar dan goedkoper. De vele planten in het restaurant zijn echt geweldig en maken het echt af!! Zelfs op een doordeweekse dag is het erg druk in het restaurant en dat is niet voor niets

Echt een aanrader en wij komen zeker terug.

17. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Mare

Zure bediening, (kan geen glimlach van af) koffie lauw, lang moeten wachten op 2 tosti’s. (4,50 Voor 1 tosti)vloer lang niet geveegd en/of gedweild. Je voelt je in ieder geval niet welkom. Dit overigens vaker ervaren, en zal er nu niet meer komen.

18. Rena's profielfoto
    Rena heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Salade met kipkerrie, ipv neutrale salade, kipsaté droog, 1 patat en 1 salade voor 2 personen, erg karig. Was geen aandacht aan het eten besteed, heel erg jammer.