Nieuwste foto's in Alkmaar

Laatste updates in Alkmaar

1. Lia Sremac Hermes's profielfoto
    Lia Sremac Hermes heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Heel bijzonder voor ons het Proeflokaal Bregje. Wij hebben heerlijk gegeten met de fam naar aanleiding van onze moeder Bregje die overleden is. Onze moeder Bregje kon ook heerlijk koken de naam Bregje doet het restaurant eer aan.

2. Kruk's profielfoto
    Kruk heeft een recensie geschreven voor Portofino
    Italiaans Alkmaar

Prima eten goede sfeer, er komen veel vaste klanten dat zegt genoeg.

3. fam den hartog's profielfoto
    fam den hartog heeft een recensie geschreven voor Dynasty
    Aziatisch Alkmaar

fam den hartog

Voor dit (afhaal)restaurant rijden wij graag een paar kilometer om!! Het eten is altijd vers en heerlijk van smaak, zoals je mag verwachten. Heel vriendelijk personeel en je hoeft echt nooit lang te wachten, ondanks dat het altijd druk is daar. Echt een topper, houd de kwaliteit hoog!!!!

4. rene's profielfoto
    rene heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Tweede kerstdag hier gezeten met een aantal bekenden. Eten is goed porties zijn voldoende. Enigste minpunt is dat de toilet capaciteit onvoldoende is er is 1 heren en 1 dames toilet.

5. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Uit India
    Indiaas Alkmaar

Heerlijk gegeten! Alles vers gemaakt.
    Onze niet vegetarische gast heeft geen vlees gemist! En dat wil wat zeggen.
    Een heerlijke variatie aan smaken en mogelijkheden!

6. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Uit India
    Indiaas Alkmaar

We hebben zo ontzettend lekker gegeten, dat was echt genieten. Het eten was 1ste klas! Een echte Mango Lassie, vers van de pers😍. We waanden ons bijna in het echte India, maar dan met luxe. Een echte aanrader.👍

7. Tim de Goede's profielfoto
    Tim de Goede heeft een recensie geschreven voor Mamma Peppino

Tim de Goede

Een uitzonderlijk concept: heel persoonlijk en dagelijks wisselend menu. Dit heeft als extra voordeel dat eters met speciale wensen goed bediend kunnen worden (in ons geval: twee veganisten en twee alleseters, beide partijen zeer tevreden). Gemoedelijke sfeer. Eten was over het algemeen redelijk eenvoudig, maar heel goed gekruid en bereid. Dat is juist de charme van dit restaurant. De bediening is heel vriendelijk en persoonlijk. Een extra compliment voor de erg bijzondere voorgerechten en desserts. Een aanrader!

8. Plieger's profielfoto
    Plieger heeft een recensie geschreven voor Nola Social
    Amerikaans Alkmaar

2de Kerstdag geprobeerd te eten, op aanraden van bediening gekozen voor kerstmenu. Jammer genoeg waren de hoofdgerechten koud, Netjes nieuw eten gehad, borden heet en eten opgewarmd in de magnetron. Dus uiteraard alles gort droog en niet te eten. Weer werd alles snel afgeruimd met excuses, mochten nu maaltijd kiezen van de dagkaart. Sorry we hebben bedankt om de maaltijd voort te zetten bij een restaurant die het belang van de restjes van de vorige dag te reserveren aan de klanten belangrijk vinden. Na het betalen van onze drankjes snel vertrokken. Conclusie: EENS MAAR NOOIT MEER.

9. papadaan's profielfoto
    papadaan heeft een recensie geschreven voor Alkmaarse Poort

2e kerstdag! Brunch van 11:00 tm 14:00 groep met kinderen en volwassenen. Om 11:45 ging het buffet pas open. Na dat de bouillon (soep) geserveerd was. Deel van de kinderen kreeg een tosti ander deel moest wachten op de tosti. Kinder buffet bestond uit, poffertjes, frikandel en knakworstjes. Hongerige kinderen was ons deel! Je denkt dat het beter wordt maar het werd alleen maar erger… Amateuristisch zooitje. Ongeïnteresseerd personeel met een attitude! Ongelofelijk dat dit nog kan in deze tijd! De glorie dagen zijn dik voorbij voor de poort, zal wel een stille dood sterven. Wij komen hier nooit maar dan ook NOOIT meer.

10. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Alkmaarse Poort

We kwamen binnen een dame die werkte keek na ons ik zeg goedemorgen… werd niks terug gezegd vage lach (die had er totaal geen zin in) eenmaal op ons plek aangekomen kwamen er verschillende serveersters niet lachen sjagerijnig als ze wat gaf zei ze niks alleen aankijken! Soep in een wijnglas wat geen soep was maar boullion! Ronduit erg slecht de bediening en het eten wij komen eral jaren en dit was de laatste keer! Erg slecht allemaal.

11. Patty de Vrind's profielfoto
    Patty de Vrind heeft een recensie geschreven voor Alkmaarse Poort

Patty de Vrind

Chagrijnig personeel, slecht geregeld, vieze vloeren onder de tafels, eten wat te lang stond, hele hele hele slechte onprofessionele bediening en dat als je genoeg betaald om gezellig met je familie met kerst daar te eten! Bar en bar slecht! Schandalig!

12. David Willems's profielfoto
    David Willems heeft een recensie geschreven voor Alkmaarse Poort

David Willems

Bij binnenkomst al onvriendelijk personeel, en dat op 2e kerstdag, ze hadden er blijkbaar geen zin in, chagrijnig zootje.
    Eten was niet in orde, stond te lang al op tafel. Kinderbuffet lag bijna niks lekkers, geen pindakaas vlokken of wat dan ook. We zijn eerder vertrokken.
    In ieder geval een ervaring om nooit meer heen te gaan.

13. J.nuij's profielfoto
    J.nuij heeft een recensie geschreven voor Moeke's Pannenkoeken
    Pannenkoekenhuis Alkmaar

Zeer slechte organisatie in de keuken. Na 45 min kregen 2 kinderen een pannenkoek. Zelf kreeg ik na een uur de laatste pannenkoek en was nog als enige aan het eten. Schandalig, geen excuses of enige tegemoetkoming.
    Dit restaurant zullen wij nooit meer bezoeken.

14. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Riche
    Nederlands Alkmaar

Superlekker gegeten bij Richie Alkmaar, geweldige gerechten en een perfecte bediening.

15. Naomi's profielfoto
    Naomi heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lindetuin

Eigenlijk 0 sterren. Hele hele slechte service. Houden zich niet aan hun eigen spelregels. De dames in de bediening zijn niet vrolijk en ronduit onbeschoft. Het meisje wat ze als leidinggevende hadden gesteld. Moest eerst de spelregels lezen om daarna met de conclusie te komen dat wij gelijk hadden. Er staat wanneer het gerecht op is je een nieuw gerecht mag bestellen. Wij hebben meerdere keren de chagerijnige serveerster aangesproken die ons negeerde om na 20-25 min met pijn en moeite te komen. De 'aangestelde leidinggevende' meisje van net 18 jaar kon niks oplossen en haar leidingevende die zij telkens 20 min moest bellen wilde niet ergens in tegemoet komen. Na afloop melde lorraine zich de chagerijnige serveerster die ons nog even wou uitschelden en vertelde dat ze de eigenaresse was, toen we uitleg vroegen verstopte ze zich in de kelder.

Controleer je bon! Ze zetten er extra dingen op.

Eten is goed. Service is walgelijk.
    Nooit maar dan nooit meer.

16. Char's profielfoto
    Char heeft een recensie geschreven voor De Bonte Bengel

Wat was het toch weer heerlijk gezellig wat wezen eten gezellige bediening lekker eten uiensoep was onwijs lekker met heerlijk stukje stokbrood.

Bediening gezellig en maakt graag een praatje waardoor je je echt welkom voelt.

Zeker een aanrader om een heerlijk hapje te eten super bedankt!!!!

17. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Gezellig restaurant met leuke bediening. Eten is simpel maar goed.

18. Sybrand Koning's profielfoto
    Sybrand Koning heeft een recensie geschreven voor Jerusalem
    Internationaal Alkmaar

Zeker de beste shoarma die ik in Alkmaar heb gegeten. Restaurant ook zeer gezellig en sfeervol.

19. Helena's profielfoto
    Helena heeft een recensie geschreven voor Kokusai
    Japans Alkmaar

Het eten was echt lekker en prima. Soms gaat er wat mis met een bestelling maar daar maak ik me niet zo druk om, bestellen we gewoon opnieuw. Wat ik wel jammer vind, is dat mijn kind van 2 jaar 8 euro kost. Ik zie altijd bij ‘all you can eat’ dat kinderen onder de 4 jaar gratis meeeten. 8 euro vind ik echt even teveel voor die leeftijd. Helaas kies ik dan voortaan voor ander restaurant.

20. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Sumangali

Afgrijselijk, BESTEL HIER NOOIT, anderhalf uur wachten op eten. Bel je op en dan zeggen ze dat de bezorger naar huis is, het enige wat er dan moeizaam af kan is excuses. En dit is niet de eerste keer dat ze zoiets flikken.

21. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van Rue de la Plume

Goedemorgen Hans,

Bedankt voor je recensie en reactie. Ik heb jouw cijfers direct even toegevoegd aan de recensie. Hopelijk is dit zo in orde voor je?

Wij hopen je snel weer terug te zien op onze website en ik wens je alvast een fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

22. hans's profielfoto
    hans heeft gereageerd op een recensie van Rue de la Plume

Dag, ik zie mijn punten niet bij mijn recensie staan - alles 10

23. hans's profielfoto
    hans heeft een recensie geschreven voor Rue de la Plume

Vanavond met 5 personen heerlijk gegeten, alle producten op het bord smaakte fantastisch, en het leuke er van is dat -alles- anders smaakt zodat je een mengelmoes van smaken proef die ook steeds goed bij elkaar passen!
    Compliment aan degene die in de keuken staat, en ook de bediening is zo lekker los naar de klant, maar toch dat ze het heft in handen houdt! Klasse....

24. Bastiaan Groen's profielfoto
    Bastiaan Groen heeft een recensie geschreven voor MOJO'S
    Internationaal Alkmaar

Afgelopen donderdag hier voor het eerst geweest met de familie en het was top! Bediening was leuk en maakte de avond nog gezelliger. Het eten was helemaal in orde en in verhouding met de prijs. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Vooral de cocktails smaakten ons erg goed, de Sex on the beach is zeker een aanrader.

25. Robin Dekker's profielfoto
    Robin Dekker heeft een recensie geschreven voor MOJO'S
    Internationaal Alkmaar

Van het weekend hier weer eens wezen eten, en het was top! Bediening was snel, geïnteresseerd en heeft onze avond echt gemaakt. Samen een Meat platter genomen en die was verrukkelijk. Een echte aanrader voor de vlees liefhebbers. We zijn hier vaker wezen eten en de nieuwe kaart bevalt ons heel goed. Prijs kwaliteit verhouding is er ook goed op vooruit gegaan. Kortom een aanrader!

26. Agnes's profielfoto
    Agnes heeft een recensie geschreven voor Irodion

Altijd gezellig druk. Prima bediening. We hebben genoten.

27. stefan's profielfoto
    stefan heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Koekenbier

Zaterdagavond genoten van een heerlijke eendenborst filet met aardappel en rode kool echt een aanrader prima klaar gemaakt complimenten voor de kok.

28. LaToya de heer's profielfoto
    LaToya de heer heeft een recensie geschreven voor MOJO'S

LaToya de heer

Het eten was helaas matig vergeleken bij de vorige keer. Toen kregen wij een gangen menu naar wens, zoals eend, carpaccio en kreeft krokette e.d. Nu kregen wij Nachos en gefrituurde kip. Wij wilde nog een wijntje bestellen, en kregen een arrogant antwoord jaaa met een nare blik. Na vraag of zij het wel leuk vond ons te ons te bedienen, kregen wij het antwoord dat zij ziek is (lekker professioneel) .. ( daar hebben wij niks mee te maken) wij willen een leuke avond en bediening.
    De prijs maakt ons niks uit. Maar leuke bediening maakt de avond!! Wij hadden niet het idee dat ze er plezier in hadden, dit vonden we erg jammer. Het zegt niet dat wij nooit meer terug komen want wij houden van Alkmaar.

29. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor MOJO'S
    Internationaal Alkmaar

Personeel was erg ongeïnteresseerd. Duurde lang voordat we de kaart kregen en personeel vraagt weinig naar drinken. Ze kunnen veel meer verkopen zoals bv drank/desserts als ze wat meer contact zoeken met de gasten. Eten daarin tegen was wel lekker en kwam snel! Service kan echt ontzettend veel aan veranderd worden...

30. Joop's profielfoto
    Joop heeft een recensie geschreven voor Buona Sera

Kom er al een flink aantal jaren, en dik tevreden. Even bellen, tijd en gerecht afspreken, en het komt goed. Woon buiten hun bezorg gebied, maar rij graag even er naar toe. Gerechten zijn vers, smaakvol en naar mijn mening, genoeg. Spareribs zijn echt super! Je kan merken dat er hard voor de klant gewerkt woord als je daar in de zaak bent, en ja dan kan er eens iets mis gaan. Maar een passende oplossing is dan altijd snel gevonden. Daarvoor heb ik begrip en veel waardering. Echt een goede eettent met hart voor de klant.