Nieuwste foto's in Alkmaar

Laatste updates in Alkmaar

1. P a zwaan's profielfoto
    P a zwaan heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

P a zwaan

Voor de eerste daar gegeten zeer goed voorgerecht Hoofd gerecht zeer goed en nagerecht wafer met warme jersey en slagroom en jis Dame blance e

2. Rens's profielfoto
    Rens heeft een recensie geschreven voor De Bonte Bengel

Wat ontzettend slechte tent, Met een nog slechtere service.
    Gister een kopje koffie met huisgemaakte verse appelgebak.
    Nou, de appeltaart was niet vers, kwam uit de vriezer, want binnenin was hij nog bevroren en ze hadden hem opwarmt in de magnetron. Hij smaakte naar appelmoes, zo zacht met een deeglaag.
    Ik zei dat ik hem niet zou betalen omdat hij niet te eten was, kreeg ik te horen dat ze achter hun product staan en toch moest betalen anders zouden ze de politie bellen.
    Tuurlijk niet betaald, wat een ontzettende slechte tent met een nog slechtere service!
    Advies aan iedereen… niet komen hier!

3. Peter & Karin's profielfoto
    Peter & Karin heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Echt super lekker gegeten bij de kleine Waarheid!
    Eerst een starters plankje!
    Heerlijk Uien soep!
    Bij de Tong filet Picasso heerlijk veel vers fruit, gember en heel veel soorten groenten! Ook nog een apart bakje met verse gemende sla en heerlijke gebakken aardappeltjes in schil! Daarna nog het dessert carameltaartje met bolletje ijs en slagroom! Alles mooi geserveerd! Leuke bediening! Wij komen zeker vaker eten bij de kleine Waarheid!

4. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Burger King
    Hamburger Alkmaar

Vanavond laat thuis gekomen (23:00) uit ons werk en besloten om nog even bij de Burger King Station Alkmaar langs te gaan voor een broodje en patat. Maar tot mijn verbazing bleken alle soorten patat uitverkocht te zijn. Dat kan toch niet voor zo'n bedrijf op deze locatie. Gingen eigenlijk voor dit soort eten altijd naar Mac.
    Donalds en blijven daar dus voortaan heen gaan. Mvg, Karin.

5. Tenniscluppie's profielfoto
    Tenniscluppie heeft een recensie geschreven voor IJkgebouw

Tenniscluppie

Mooie plek, goede wijn en prima bier. En het eten… niet onbelangrijk 😃, was prima.
    Mooie en leuke locatie, zeker het proberen waard als je er nog niet ben geweest.
    Lees verder de geschiedenis van dit gebouw, ook interessant.

Ik maakte vandaag alleen gebruik van het toilet. Vooraf gevraagd, was prima kostte 50 cent. Toen ik wilde afrekenen zag ik dat ik alleen 10 euro had. Einde van de dag, genoeg wisselgeld zou je denken. De man werd boos op me dat ik het niet kleiner had. Hij vond het belachelijk dat ik met 10 euro iets van 50 cent wilde afrekenen. Ik zei: Het is toch geld, en ik wil gewoon betalen. Hij bleef boos. Begon een hele discussie met me. Ik zei dat ie van zijn probleem mijn probleem maakte. Ik zag een pin machine en zei dat ie me ook normaal kon vragen of ik het dan wilde pinnen. Achteraf snap ik niet waarom ik niet gewoon ben weg gelopen. Hij liet me toen pinnen en wat zie ik net op mijn afschrift? De dief heeft me 75 cent laten betalen ipv 50 cent. Schande! En je snapt dat ik die 25 cent echt wel kan missen.
    Grote schande deze man en de manier waarop hij mij te woord heeft gestaan. Waar gaat het naartoe met de dienstverlening en klantvriendelijkheid in Nederland.

7. Maaike's profielfoto
    Maaike heeft een recensie geschreven voor Kokusai
    Japans Alkmaar

Per ongeluk 2 dienbladen vol sushi over mij heen gevallen, telefoon kapot door bord dat erop viel. Hierna hadden we geen trek meer.. 3 rondes gegeten. We kregen 2 cappuccino en 1 muntthee 'van het huis '. Schaamteloos een rekening van 94€ op tafel leggen. Ik mocht wel de rekening van de stomerij/telefoonreparatie brengen maar de rekening daar kon verder niks mee. Aangegeven dat ik dit heel erg vond. 1 week later telefoonrekening gebracht. Er werd gevraagd of dit zo goed was. Nogmaals aangegeven dat ik het erg vind dat wij hebben betaald voor een etentje waarvan ik de helft over me heen kreeg. We hebben niet eens veel gegeten door het hele gedoe. Na veel twijfelen besloot de man mij de kosten voor 1 menu te vergoeden. Gaf hierbij aan dat hij het wel wilde afronden van 203 naar 205 euro. (rekenmachine kwam eraan tepas) echt te triest voor woorden. Voortaan naar een andere zaak.
    Triest als je een heel pak geld uit je broekzak kan toveren maar te gierig bent om 94€ te vergoeden. Ik hoop van harte dat mijn lovende recenties je die paar euro's waard waren.

8. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Dré
    Surinaams Alkmaar

Slecht eten, bedorven aardappelen bij de roti. Nooit meer en bij binnenkomst stinkt het. Wegblijven mensen.

9. Frans Bijpost's profielfoto
    Frans Bijpost heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Frans Bijpost

Voorheen beter en leukere sfeer, zal niet zo snel meer heen gaan.

10. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor het Gulden Vlies

Monique

Wat hebben wij gisteren gezellig gezeten op het terras op de boot. We hebben een heerlijke, smaakvol geserveerde lunch genuttigd met een koel drankje oa een speciaal wit biertje. Een foto maken? Natuurlijk!
    We hebben gezellig gezeten! Dank en complimenten aan al, het vriendelijke personeel.

11. Vince's profielfoto
    Vince heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Het capresetaartje is een fantastisch hoofdgerecht... als je een dwerg, elf of tuinkabouter bent. Nog nooit in mijn leven een hoofdgerecht geserveerd gekregen dat letterlijk de omvang had van 1/4 omelet. Zeer zeer jammer, ik kan me niet voorstellen dat je als management dit aan je gasten serveert. Genant, heb dit werkelijk nog nooit in mijn leven meegemaakt. Onbevredigend met een hoofdletter O. Z Wafel was wel lekker. Erg jammer, had mooie verwachtingen bij Bregje maar heb dit nog nooit meegemaakt.

12. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Mamma Peppino

Martin

Wij hadden hier met 10 man gegeten en vonden het matig. De kok en zijn vrouw doen het leuk maar alles is echt wat nep. Voorgerechten waren prima maar niks speciaals en bij de hoofdgerechten komt de kok aan de tafel en vertelt over zijn geweldige pasta gerechten (waarschijnlijk koopt hij dit voordelig in) beetje poppenkast! Pasta gerechten stellen niets voor! Al met al heel veel geld voor weinig bijzonders! Gemiste kans voor dit stel!

13. Lijnsvelt's profielfoto
    Lijnsvelt heeft een recensie geschreven voor IJkgebouw

Lijnsvelt

Kwam niet gezellig over de bediening.
    Wisten ook niet waar we zaten en moesten zelf doorgeven wat we hadden gegeten.

14. Brigit's profielfoto
    Brigit heeft een recensie geschreven voor IJssalon De Mient

Brigit

Wat mij betreft het allerlekkerste ijs van de hele wereld. Na een zomervakantie in (ijs)land Italie, ben ik altijd weer blij om een ijsje bij de Mient te halen😊

15. Tessa Noordermeer's profielfoto
    Tessa Noordermeer heeft een recensie geschreven voor La Famiglia
    Italiaans Alkmaar

De bediening was erg ongeïnteresseerd. Duurde vrij lang voordat het eten kwam, terwijl het een simpele bestelling was.
    De pizza's waren van bar slechte kwaliteit; pizzabodem was niet te snijden en smaakte naar karton, er zaten weinig ingrediënten op en de smaak was ver te zoeken. Al met al een erg slechte ervaring!

16. Vermeij's profielfoto
    Vermeij heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Stokpaardje

Vermeij

Echt lekker gegeten. Wijn arrangement was lekker. Maar proporties waren wel klein. Na 7 gangen mag je wel verwachten dat je vol was. Maar helaas was dit niet zo. Uitleg en service van de wijn en eten was leuk en goed… goed restaurant zeker herhaling vatbaar…

17. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Azië Man Fat
    Chinees-Indisch Alkmaar

Het was de dag voor Koningsdag. Er waren jonge mensen die een slok ophadden. Rare taal gebruikten ze. Niet echt leuk. De bediening was heel vriendelijk. Mijn partner had buikspek hij vond het niet lekker. Ik had tongfilet met asperges van prima kwaliteit.
    Dus laten we zeggen het was 50 % 50 %. Ik weet dat ze gaan sluiten vanwege de kok die weggaat. Jammer mooi restaurantje.

18. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor The Hielander
    Internationaal Alkmaar

Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu is een echte aanrader. Erg goed! Gezellig restaurant en leuke bediening door de eigenaar en zijn vrouw.

19. H Cuypers's profielfoto
    H Cuypers heeft een recensie geschreven voor IJkgebouw

H Cuypers

Wij hebben 14 april een feest gegeven voor 75 gasten . 14.00 aankomst met koffie en thee en heerlijke friandises . 15.00 een hele leuke boottocht . 17.00 terug op een zonovergoten terras met een super ontvangst met lekkere drankjes . Om 18.00 aanschuiven aan prachtig gedekte tafels voor een geweldig sharing diner . De gerechten waren top . Een lust voor het oog en heerlijk . Al onze gasten waren vol lof . De bediening uiterst vriendelijk . We willen de gastheer en zijn personeel heel hartelijk bedanken voor een feest op een prachtige locatie en sfeervol interieur . Het was boven verwachting met zo’n grote groep . Hetty en Huub Cuypers .

20. Restaurant Uma heeft een nieuwe foto
  25. Restaurant Uma heeft een nieuwe foto
  26. Restaurant Uma heeft een nieuwe foto
  27. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor De Fransman

Wat is dit een tegenvaller geweest zeg.
    Ongelofelijk slecht eten, wat zo uit een zakje komt!
    En de bediening was erg jong.