Nieuwste foto's in Alkmaar

Laatste updates in Alkmaar

1. Sylvia van der Horst's profielfoto
    Sylvia van der Horst heeft een recensie geschreven voor Abby's

Sylvia van der Horst

Nu in corona tijd haal ik regelmatig een heerlijk soepje of dagmenu bij Abby's. De soepjes zijn echt heerlijk en het dagmenu voor 10,- , elke keer even lekker. Straks wanneer ze weer open mogen graag weer aan een tafeltje genieten van hun culinaire keuken en goede wijnen...maar voor nu een beetje Abby's thuis :)

2. Justin's profielfoto
    Justin heeft een recensie geschreven voor Burger King

Aan elkaar geplakte burger, droog en licht verbrand, daarbij betaalde ik voor een menu, maar heb geen drinken of friet gekregen, dat zijn ze vergeten namelijk, er is elke keer wel wat, simpelweg teleurstellend.

3. Malpartida's profielfoto
    Malpartida heeft een recensie geschreven voor Pluim
    Eetcafé Alkmaar

In tijden van Corona meerdere keren thuis 'uit' gegeten. Restaurantkwaliteit. Als we uit de lockdown zijn, gaan we zeker het Restaurant bezoeken.

4. John duinmeijer's profielfoto
    John duinmeijer heeft een recensie geschreven voor Tempo Doeloe
    Chinees-Indisch Alkmaar

John duinmeijer

Ik snap niets van de matige recenties. Het eten is goed. Minstens zo lekker als de andere toko makmur.
    Gemakkelijk bereikbaar, altijd plaats om te parkeren. Sfeer en bediening doet er niet toe. Het is immers een afhaalrestaurant. Snelheid is bepalend.

5. Henry's profielfoto
    Henry heeft een recensie geschreven voor Mr Grill

Besteld en niet geleverd gekregen. Niets bestellen hier. Waarschijnlijk over de kop!! Fluiten maar de centjes...

6. Karin Hiemstra's profielfoto
    Karin Hiemstra heeft gereageerd op een recensie van De Fransman

Beste Jaimie,
    Wat erg dat het niet naar jullie verwachting is. Graag hoop ik dat je contact opneemt met ons om tot een oplossing te komen.
    Met vriendelijke groet,
    Karin

7. Jamie's profielfoto
    Jamie heeft een recensie geschreven voor De Fransman

Heeeeel erg slecht.
    We dachten we gaan de lokale horeca in deze tijd helpen, dus gingen wij voor 4 personen een kaasfondue online bestellen bij de Fransman.
    Echt helemaal niet lekker, en dat voor best wel een pittige prijs.
    Volgende x maar gewoon bij de supermarkt kopen, want hier ga ik nooit meer wat eten/bestellen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  8. Brenda piersma's profielfoto
    Brenda piersma heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Brenda piersma

Helaas kunnen we nu niet live daar eten, want het is een ontzettend leuke tent, met lekker eten en heel erg gezellig vriendelijk en correct personeel! Daarom deze week eten besteld en dat was ook super lekker. Ook de bezorging was snel en vriendelijk. Ik kan iedereen De Kleine Waarheid aanraden; nu online bestellen zodat ze straks ook nog bestaan!

9. Elaha's profielfoto
    Elaha heeft een recensie geschreven voor Snackbar Tip Top

Eten besteld om half 5 bij TIPTOP ALKMAAR! Netjes aangegeven dat ik het eten om 19:00 bezorgd wil hebben en ik betaal met een briefje van 50 euro. 1. Het eten was er om 18:10, 2. De bezorger had geen wisselgeld bij zich en gaf aan de rest van het geld later te brengen (21-00 uur nog geen geld) 3. Het eten was ijskoud. Ik heb ze gebeld en kreeg na 3 keer bellen de bezorger aan de lijn die aangaf dat de medewerkers te druk zijn. Ik hoorde een meneer op de achtergrond schreeuwen dat ik later terug moest bellen. Ik heb de klantenservice van Thuisbezorgd gebeld en die hebben contact opgenomen met TipTop. Tiptop gaf aan mij direct te bellen om tot een oplossing te komen. Tot op heden niet terug gebeld door tiptop en geen geld meer terug gekregen! Wat een slecht en asociaal restaurant. NOOIT MEER HIER BESTELLEN en ik raad het echt iedereen af.

10. Denny's profielfoto
    Denny heeft een recensie geschreven voor Irodion

Voor Kerstavond hadden we grieks besteld bij Irodion in Alkmaar. Op de afgesproken tijd stond het voor ons klaar. Bij thuiskomst alles uitgepakt zie foto, daarna Heerlijk gegeten, het was op en top zoals het ook werkelijk is zoals je echt bij irodion zou zitten, zelfs de ouso ging mee. Echt een aanrader. 😋
    Sfeer heeft geen beoordeling omdat het afhalen was.

11. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Dynasty
    Aziatisch Alkmaar

Heerlijke en zeer royale kerstmaaltijd gehad

12. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Vondelstraat

Kapsalon met kip, de kip was gortdroog, te weinig kaas en ui op de bovenkant. Sla was redelijk en de patat was lekker.

13. Marike van Beusekom's profielfoto
    Marike van Beusekom heeft een recensie geschreven voor De Fransman

Marike van Beusekom

We hebben 2× een potje kaasfondue, een vleesfondue voor 2 personen en tapas gehaald op sinterklaasavond opgehaald voor thuis. Het was heerlijk en meer dan genoeg voor 4 personen. 1 Pot kaasfondue over. Super lekker allemaal, bedankt!

14. Deen's profielfoto
    Deen heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Hoef

Broodje tartaar was bedorven.

15. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Rue de la Plume

Vanavond genoten van het afhaal diner met voorgerechten en nagerechten. Je bent dan echt uit eten thuis. Geweldige kwaliteit. Thuis een fkes mooie rosé open getrokken. Wat wil je nog meer.....

16. Us Neni's profielfoto
    Us Neni heeft een recensie geschreven voor Tempo Doeloe
    Chinees-Indisch Alkmaar

Hallo. Ik ben een beetje verwonderd over sommige negatieve beoordelingen. En dat mag natuurlijk. Ik haal sinds kort dingen bij die toko. Indonesische mensen zijn soms te laat open en zo maar hun kwaliteit is altijd geweldig en de smaak van alles is authentiek zoals in Indonesie. Zelf ben ik ook indo. Give them a good chance brothers

17. Eva's profielfoto
    Eva heeft een recensie geschreven voor Snackbar Danny

Geweldige tent.
    Altijd halen we daar onze patat. Nooit teleurgesteld.
    Personeel heel aardig.

18. Margriet Zigterman's profielfoto
    Margriet Zigterman heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Prego

Margriet Zigterman

Lekker lunchen of alleen wat drinken in een ongedwongen sfeer.
    Ruime keuze, zowel in gebak als lunch.
    Zeker de moeite waard om te bezoeken!!

19. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Kokusai

Marjolein

Heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel. 1,5 meter werd gehandhaafd. Echt een aanrader!

20. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor Motto Sushi

Niet echt gezellig, te harde muziek. Personeel kort en zakelijk, niet klantgericht. Eten gewoon goed, niet bijzonder. Ruim voor twee uur verstreken was dringend verzocht af te rekenen.

21. Dargel's profielfoto
    Dargel heeft een recensie geschreven voor Buona Sera

Ik heb 2× spareribs schotel besteld en rib eye van €22. Deze was super droog onwijs veel ui niet lekker. Bij de bestelling juist bij opmerking geschreven niet te droog en doorbakken. Ik gebeld dat ik niet tevreden was en graag een goed gebakken versie zou willen. De baas was geïrriteerd en gaf aan dat niet vandaag te leveren. Bij volgende keer bestellen zou ik korting krijgen. De salades bestaat meer uit uien en zeer grof gesneden. Ben erg ontevreden. Zeker als er zo naar je gereageerd wordt. De bezorger was net weg dus hij had terug kunnen komen om het te zien. Hele bestelling koste mij €72.10. Geen kattenpis vóór 3 personen. Totaal niet lekker gegeten. Beide kids wel, spareribs waren goed. Erg gezellig. Ben boos maar ook teleurgesteld vooral door de reactie. Erg jammer.

22. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Meat & Co

Via Sligro vouchers ontvangen waar dit deelnemende restaurant aan mee doet. Op de website staat dat je meerdere mag inleveren per rekening. Eenmaal de rekening gehad te hebben werden 2 werknemers steeds naar onze tafel gestuurd om te zeggen dat je er maar 1 mag inleveren. De baas zelf zagen we boos worden in de keuken op zijn personeel. Zelf wilde hij niet naar onze tafel komen om uit te leggen hoe het in elkaar zat. We hebben de voorwaarden erbij gepakt en zelfs het bedienend personeel gaf ons gelijk. Het gaat ons niet om het feit dat we nu meer bij moesten betalen, omdat we van de eigenaar maar 1 voucher in mochten leveren, maar om het feit hoe wij behandeld zijn in dit vreselijke restaurant. Zonder de eigenaar gezien te hebben, moest het personeel de politie bellen. Toevallig stond deze om de hoek, dus hebben wij verhaal gehaald: dit is geen strafzaak, natuurlijk... de eigenaar dreigde zijn ‘eigen’ politie er bij te halen en kafferde ons uit. Het hele restaurant was op de hoogte van dit incident. Als je niet op de hoogte bent van de voorwaarden van deze actie, doe dan niet mee. Ronduit slecht behandeld en de eigenaar is echt een vreselijke man. Hoort geen restaurant te hebben, want als je zo omgaat met je gasten!? Ik zou iedereen afraden hier te eten.

23. B. Bronsema's profielfoto
    B. Bronsema heeft een recensie geschreven voor Turfmarkt

B. Bronsema

In alle opzichten voortreffelijk dinertje. Een tien met een griffel in alle aspecten.
    De Osso Buco was geweldig evenals de charmante bediening. We hebben genoten. Zouden jullie me het recept van de Osso Buco kunnen sturen?

24. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Kokusai

Heerlijk eten. We hadden een gezellige plek op een ronde bank. Alles is onbeperkt, eten, toetjes, we hadden ook onbeperkt drinken.
    Het eten en drinken werd super snel geserveerd. Bestellen gaat via een tablet. Erg veel keus. Reserveren via de Butler van Eet.nu ging super makkelijk. Wij komen zeker terug.

25. T.bakker's profielfoto
    T.bakker heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Had een Dinerbon voor me verjaardag gekregen en hier gingen we gezellig eten. Was een gezellige sfeer en lekker eten, alleen misschien iets te veel kaas op de runder carpaccio. Wij deden de proeverij van 5 gangen; leuk gedaan.
    Zeker een aanrader

26. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Fernando's

Was leuk.
    Simpel maar veel en goed eten.

27. A van den  berg's profielfoto
    A van den berg heeft een recensie geschreven voor Le Bon

A van den berg

Eten was goed. Maar veel te duur, en erg karig.