Nieuwste foto's in Alkmaar

Laatste updates in Alkmaar

1. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Sonoy

Suzanne

Heerlijk buiten in de prachtige tuin gezeten en heerlijk gegeten. Wel jammer dat ze geen Engelse menukaart hadden omdat we met een internationaal gezelschap waren en onze serveerster het niet kon vertalen, dat heb ik zelf gedaan. Het eten was heerlijk en we werden verder heel netjes en vriendelijk geholpen.

2. Denise's profielfoto
    Denise heeft een recensie geschreven voor IJssalon Laan

Super lekker ijs! En altijd leuke en goede service!

3. Furkan's profielfoto
    Furkan heeft een recensie geschreven voor IJssalon Laan

Heel erg lekker. Werknemers zijn ook heel positief en aardig.

4. G Klarebeek's profielfoto
    G Klarebeek heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Sonoy

Gezellige binnentuin met gigantische parasol waar wij prima onder hebben gezeten. Terras was gisteravond helemaal vol. Binnen ook meerdere groepen. Ondanks de drukte niet lang hoeven wachten op voor en hoofd gerechten. Vrolijke ober met goede adviezen.
    Wij hebben een leuke avond gehad en komen hier vast nog eens terug.

5. Linda Veldboer's profielfoto
    Linda Veldboer heeft een recensie geschreven voor IJkgebouw

Linda Veldboer

Super lekker gegeten: heerlijk voorafje met verschillende soorten tomaat en avocado (topper) en bavette van de green egg ook helemaal heerlijk.
    Lekker wijntje erbij, op terras en nog eens leuke bediening.
    Genoten dus!!!

6. Niemel's profielfoto
    Niemel heeft een recensie geschreven voor Victory Wok

Goede ontvangst.
    Eten was heel goed.
    De ambiance was perfect.
    Al met al goede keus om een verjaardag te vieren.

7. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor De Buren
    Nederlands Alkmaar

Vanavond bij De Buren gegeten. Lekker weer, dus buiten op het terras gezeten. Bediening kwam vlot op gang. In eerste instantie vriendelijk, daarna kon er weinig vriendelijkheid meer vanaf. Voorgerecht (Carpaccio) kwam vlot door. Goed begin. Hoofdgerecht saté van kippedij. Goed mals maar had duidelijk wat lang onder de lamp gestaan. Satésaus uit een potje en wat uitgedroogd bovenop. Frietjes wat lauw en zacht. Ook erg zout.
    Al met al redelijk tot hooguit goed, maar zeker géén hoogvlieger.

8. M. Admiraal's profielfoto
    M. Admiraal heeft een recensie geschreven voor Super Thai

M. Admiraal

Jammer dat nog niet zoveel mensen de weg naar dit restaurant hebben gevonden. Vermoedelijk heeft dit te maken met het feit dat minder goede voorgangers dit restaurant zijn voorgegaan.
    Ontzettend lekker gegeten, geweldig attente bediening. Een echte aanrader!!

9. Wendy de waard's profielfoto
    Wendy de waard heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Wendy de waard

Afgelopen woensdag hier gegeten samen met man en kids. Was heerlijk. Krijg er meteen een overheerlijk vakantiegevoel van. Tel daarbij op dat het eten echt lekker was, vooral de kipstukjes in honingsaus en de knoflookchampignons. Maar eigenlijk alles was goed. Ook erg leuke bediening. Zeker een terugkomer.

10. Jolie's profielfoto
    Jolie heeft een recensie geschreven voor Vito
    Italiaans Alkmaar

Eten smaakt voortreffelijk en ziet er ook nog eens fantastisch uit! Heerlijk wijnarrangement, zeker aan te raden!
    Buiten gezeten met het zonnetje in ons gezicht tot in de late uurtjes.

11. Sandy koch's profielfoto
    Sandy koch heeft een recensie geschreven voor Steak
    Steakhouse Alkmaar

Sandy koch

Afgelopen vrijdag wezen eten wat mijn erg stoorde is de slappe witte boterhammen en de calve coctail saus zo uit het flesje in een potje verschrikkelijk zo een restaurand zou toch minimaal zelf een coctailsaus moeten kunnen maken en dan die witte slappe boterhammen van de supermarkt paar plakkengrilworst vooraf echt te erg .... en ik stoorde me helemaal aan herman de blijker - 2.0 in ze wiite jas met een glas rode wijn op het teras dan denk ik man man man ga je zaak redden geen gezicht ... toen het de bios heten was het nog een top restaurand

12. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor IJkgebouw
    Internationaal Alkmaar

Plek is top! Helaas duurde het ongelooflijk lang voor we ons eten kregen. We hadden een reservering om 1830 en om 2010 hadden we nog geen eten. Niet eens een bakje brood of iets om de wachttijd te verzachten. We hadden 3 kinderen bij ons die honger hadden, dus helaas werd het aan tafel ook niet gezelliger.

13. Lisa F.'s profielfoto
    Lisa F. heeft een recensie geschreven voor 1480 Foodbar

Lisa F.

Wij hebben op een drukke donderdag gegeten bij 1480. De bediening was snel, kundig en professioneel, iets wat je in Alkmaar steeds minder vaak ziet. De ambiance is gezellig en warm, het eten goed. De tournedos was heerlijk mals, alleen de shortcake als dessert viel wat tegen. De prijs-kwaliteit verhouding is in orde.

14. B. Zweper's profielfoto
    B. Zweper heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Sonoy

Zaterdag hier gegeten. Leuke zaak met karakter. Jammer dat we door het slechtere weer in de avond niet buiten op het terras konden dineren.

De medewerker vertelde ons enthousiast over de nieuwe dinerkaart. Wij hebben lekker gegeten en gezeten. Top.

15. Youri's profielfoto
    Youri heeft een recensie geschreven voor 1480 Foodbar
    Internationaal Alkmaar

Leuke tent, goed eten. De tajine was erg lekker!

16. Sharon van Houten's profielfoto
    Sharon van Houten heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Sonoy

Gereserveerd met vier personen voor proefpourri.
    19.00 uur aanwezig met vier personen. Gang 1 kwam drie kwartier later omdat er in een andere ruimte een grote groep aanwezig was. Als goedmakertje zouden we bij de tweede gang “gratis” patatjes krijgen. Gang twee komt op tafel. Twee personen van ons gezelschap hebben de ceasersalade met kip, olijven en dressing besteld. Wat komt er op tafel: twee bakjes met daarin een blaadje sla, partje tomaat, komkommerstukjes en kruimeltjes kaas. De kip was waarschijnlijk voor het opdienen al weggevlogen! O ja en de “gratis” patatjes waren met de kip mee! Echt een gemiste kans!
    Hoe graag wil je iets goed maken? De rest van de avond ongelijke porties en geen hoogtepunten. Jammer maar ons zie je niet meer terug!

17. Diane's profielfoto
    Diane heeft een recensie geschreven voor Anne&Max
    Lunchroom Alkmaar

Heerlijke koffie en zeer vriendelijke bediening.

18. Teddy's profielfoto
    Teddy heeft gereageerd op een recensie van Mei Mie

Lieve Nancy,
    ga asjeblief de volgende keer ergens anders eten.
    Als ik vanuit BELGIE in de buurt van Alkmaar ben, ga ik ALTIJD eten bij Mie Mei. Fantastisch.
    Prijs/kwaliteit verhouding: meer dan een 10.
    Waar vind je in een afhaalzaak een toilet? Nergens!

19. Victory Wok heeft een nieuwe foto
  20. Victory Wok heeft een nieuwe foto
  21. Victory Wok heeft een nieuwe foto
  22. Elke's profielfoto
    Elke heeft een recensie geschreven voor Snackbar Tip Top

Om de 2 weken eet ik een kapsalon. Regelmatig bij Tip Top. Maar nog nooit heb ik 50 eurocent voor een tweede kuipje knoflooksaus moeten betalen dan vandaag bij Tip Top. Triest. Slecht. Een vaste klant zijn ze kwijt.

23. Danny Slotboom's profielfoto
    Danny Slotboom heeft een recensie geschreven voor Burger King
    Hamburger Alkmaar

Chicken Tenders waren nog bevroren van binnen. Helaas, toen ik daar achter kwam reed m'n trein al bijna.

24. Hennie's profielfoto
    Hennie heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Sonoy

Allereerst werden we heel leuk ontvangen, eerst even een wijntje gedronken in de binnentuin. Onze gastheer vertelde wat geschiedenis over het gebouw. Daarna naar binnen om heerlijk te gaan eten, zowel het eten als de wijn waren van goede kwaliteit, ook kreeg je de tijd om met de volgende gang te beginnen. Zeer relaxed allemaal. Sfeervol restaurant en een fijne bediening! Echt een aanrader!

25. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Ik heb hier met een grote groep gegeten. We bestelden een voorgerecht en hoofdgerecht maar na een uur hadden wij nog steeds het voorgerecht niet gekregen. Ook een tweede drankje kwam maar niet. We gaven dit aan bij de bediening en kregen een hele arrogante reactie. En ook hierna kwam er niemand van het personeel naar ons toe. Toen besloten wij om voor het drankje te betalen en ergens anders te gaan eten, we waren er behoorlijk klaar mee. Eén van de personeelsleden die als enige klantvriendelijk was bood ons aan om te blijven voor het hoofdgerecht, dit zou binnen 15 minuten dan op tafel staan, dan kregen we de eerste ronde aan drankjes van het huis. We besloten te blijven en kregen inderdaad ons hoofdgerecht vrij snel. Het voorgerecht hebben we nooit gekregen. Het eten was verder oke, niet echt bijzonder. We merkten ook dat de bazin over ons aan het praten was met andere klanten, we werden een soort van uitgekotst, echt heel onbeschoft. Absoluut niet mijn geld waard en ik zal er ook nooit meer komen. Ik beveel het ook echt niemand aan.

26. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor De Kleine Waarheid

Gister wederom weer heerlijk gegeten en de bediening was top!! Wij kijken terug op een heerlijke avond! Wij komen zeker nog eens terug.

27. Nicoline's profielfoto
    Nicoline heeft een recensie geschreven voor Victory Wok

Nicoline

We hebben heerlijk gegeten en super genoten!!

28. P a zwaan's profielfoto
    P a zwaan heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

P a zwaan

Voor de eerste daar gegeten zeer goed voorgerecht Hoofd gerecht zeer goed en nagerecht wafer met warme jersey en slagroom en jis Dame blance e.

29. Rens's profielfoto
    Rens heeft een recensie geschreven voor De Bonte Bengel

Wat ontzettend slechte tent, Met een nog slechtere service.
    Gister een kopje koffie met huisgemaakte verse appelgebak.
    Nou, de appeltaart was niet vers, kwam uit de vriezer, want binnenin was hij nog bevroren en ze hadden hem opwarmt in de magnetron. Hij smaakte naar appelmoes, zo zacht met een deeglaag.
    Ik zei dat ik hem niet zou betalen omdat hij niet te eten was, kreeg ik te horen dat ze achter hun product staan en toch moest betalen anders zouden ze de politie bellen.
    Tuurlijk niet betaald, wat een ontzettende slechte tent met een nog slechtere service!
    Advies aan iedereen… niet komen hier!