Nieuwste foto's in Hilversum

Laatste updates in Hilversum

1. Dimitri Klooster's profielfoto
    Dimitri Klooster heeft een recensie geschreven voor Tiramisu by George

Dimitri Klooster

het eten was weer heerlijk.
    en super vriendelijke bediening.
    onze dochter van zes ook heerlijk gegeten

2. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Vida
    Eetcafé Hilversum

Met 3 man gegeten. Kleine hapjes goed eten, maar veel te duur voor de hoeveelheid. Aan het eind van de avond een rekening van €161,00.

3. Cecilia's profielfoto

Beste Kai,

Bedankt voor je toffe recensie.
    Wij houden de volgende keer gewoon weer een special voor je vast 😉
    Tot de volgende keer.

4. Cecilia's profielfoto

Hai Hai,

Bedankt voor jullie leuke recensie.

5. Cecilia's profielfoto

Beste Berry,

Bedankt voor je super leuke en positieve reactie voor ons eetcafé.
    Wij heten jullie graag de volgende keer weer welkom en op zondag zijn die overheerlijke ribs onbeperkt 😉

6. Cecilia's profielfoto

Beste Tjerk,

Bedankt voor je positieve reactie.
    Je maakt ons bij Samen gier heel blij mee, graag tot de volgende keer.

7. Cecilia's profielfoto

Beste Janneke,

Bedankt voor je leuke reactie.
    Wij zien je graag nog een keer verschijnen.

Groet,

8. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Simone voor de mooie recensie! We delen dit graag met ons team en kijken uit naar jullie volgende bezoek.

9. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Royal Mandarin
    Chinees-Indisch Hilversum

Gisterenavond gegeten bij The Royal Mandarin. Op de website gezien dat een herfstmenu € 49,95 kost. De ober beval ons echter het verrassende tastingmenu aan: kleine gerechten in verschillende samenstellingen. De prijs stond niet op de website en de ober liet hem achterwege; wij verwachtten dat het tastingmenu wel wat duurder zou zijn dan het herfstmenu.
    De gerechten waren verrassend maar het werd pas echt verrassend bij het afrekenen. Voor 2 menu's -zonder dessert en koffie- betaalden we € 176,--; een fles water kostte €12,--. Incl. de wijn moesten we € 220,-- betalen.
    Een bewust kleine fooi voor het personeel leek ons op zijn plaats, dus we vroegen de ober € 225,-- af te rekenen.
    Vanmorgen via de bank-App werd zichtbaar dat hij er € 235,-- van gemaakt had.
    Een weinig koninklijke avond, Mandarin, dit was eens maar nooit meer!

10. Simone Iglesias's profielfoto
    Simone Iglesias heeft een recensie geschreven voor Tiramisu by George

Simone Iglesias

We hebben uitstekend gegeten, in een gemoedelijke sfeer! De Tiramisu is echt perfect. George is een geweldig goede gastheer!! Kom zeker terug! 👍👍

11. Tjerk's profielfoto
    Tjerk heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Samen

Warme ontvangst, ontspannen, informele en nette bediening. Heerlijk eten, waarbij een kleine aanpassing tov de kaart geen enkel probleem was.

12. Johan Brinkman's profielfoto
    Johan Brinkman heeft een recensie geschreven voor Las Tapas

Johan Brinkman

Top sfeer en gezellige en leuke bediening.

13. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Cindy voor de uitgebreide recensie. Dit waarderen we en we hopen er de volgende keer een 10 van te kunnen maken!

14. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Denise voor het mooie cijfer!
    We hopen je snel nog een keer te zien bij Tiramisu by George.

15. Janneke Smit's profielfoto
    Janneke Smit heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Samen

Janneke Smit

Een avondje film met een heerlijk diner bij Eetcafé Samen. Een compleet avondje uit (en extra voordelig)! Heerlijk gegeten; de spareribs zijn echt super. Om je vingers bij af te likken.
    Een gezellige eetgelegenheid met een gemoedelijke sfeer. Bediening is vriendelijk, gastvrij en attent.
    Eetcafé Samen zit op een mooie centrale locatie. Dichtbij het station, centrum en bioscoop.
    Voor herhaling vatbaar!

16. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Tiramisu by George

We hebben heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en persoonlijke ontvangst. Het restaurant zat vol, maar daarvan was bij de bediening en in de keuken niets te merken. Alles werd goed in de gaten gehouden en we hoefden nergens lang op te wachten of kregen het gevoel dat het allemaal afgeraffeld werd. We gingen naar een concert in De Vorstin en we mochten onze auto op het terrein laten staan. Topservice! Absoluut voor herhaling vatbaar!

17. Berry Vonk's profielfoto
    Berry Vonk heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Samen

Berry Vonk

Meerdere malen hier gegeten, vooral de spare-ribs zijn ge-wel-dig!
    Voor mij absoluut de lekkerste die ik gegeten heb.
    Dit eetcafé zit op een leuke locatie, tegenover het station. Als je hier op het terras zit, is het heerlijk om naar de hordes mensen te kijken die hier voorbij komen : )
    De sfeer binnen is gezellig en het personeel is supervriendelijk en gastvrij.
    Tevens worden hier regelmatig leuke avonden georganiseerd met live muziek.
    Een aanrader om te bezoeken!

18. Hai's profielfoto
    Hai heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Samen

Super gegeten
    En vooral de spareribs

19. Denise's profielfoto
    Denise heeft een recensie geschreven voor Tiramisu by George

We hebben heerlijk gegeten bij Tiramisu! En wat een aardig personeel! We gingen aan de overkant naar een concert in de vorstin en we mochten onze auto laten staan zodat we geen parkeerkosten hadden. Topservice!

20. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Ellen voor de mooie en uitgebreide recensie. We zijn erg blij om te horen dat jullie ons een fooi gunde en dat de avond is bevallen. Hopelijk mogen we jullie nogmaals verwelkomen in ons restaurant!

21. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Barbara voor de recensie en de toelichting. Op de desbetreffende avond was het inderdaad erg druk, maar we hebben net zoals onze gasten een erg leuke avond gehad. Hopelijk tot een volgende keer!

22. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Irene voor het achterlaten van een recensie en de mooie toelichting. We kijken uit naar je volgende bezoek in Hilversum!

23. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Tiramisu by George

Vrijdagavond 13 oktober; het restaurant was vol, een beetje te druk voor de bezetting van de keuken. Blijkbaar moest iedere restaurantbezoeker naar een concert in De Vorstin, wij hadden 2 uur de tijd ingepland om te eten (vanaf 18.00 Uur). We moesten erg lang wachten tussen de gangen, het hoofdgerecht kwam pas om 19.45 Uur door. Uiteindelijk werd er veel moeite gedaan om zo snel mogelijk het dessert op tafel te krijgen op ons verzoek.
    Uiteindelijk is degene van onze groep die afrekende, vergeten om er een fooi bij te rekenen, terwijl er naar omstandigheden alles is gedaan wat mogelijk was op dat moment en een fooi dik verdiend was. Het eten was prima, niets op aan te merken.

24. Kai's profielfoto
    Kai heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Samen

Eigenlijk ben ik niet zo van de bruine kroegen. Maar als ze een open en jonge vibe hebben en je kan er eten, dan ga ik dus wel even kijken. Dus in de voorganger, één of andere Herberg, daar kwam ik nooit. Bij samen daar zit ik wel echt vaak. Alleen. Lekker eten, beetje werken, beetje TV kijken op m'n tablet en in de zomer op het terras komt meer dan heel Hillywood voorbij wandelen vanaf het station. Het is een experience dit café op de hoek.
    En dan is het ook nog belangrijk dat het eten lekker is en met liefde gemaakt. Geen overdreven porties en ook geen overdreven prijzen. Wel alles zelf bedacht en zelf gemaakt. En zo was er ineens een hele goeie daghap tegen een veel te concurrerende prijs. Dat kan je als gastheer & gastvrouw niet volhouden als het zo populair is dat het regelmatig om half acht al op is.
    Maar in plaats van kleinere porties word gewoon de prijs lekker variabel. Mooimooi!
    Net als de mensen die de tent runnen. En dat doen de mensen die er werken ook nog eens Samen. Nice, leuk, uniek, bijzonder lekker Samen. :-)

25. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor Tiramisu by George

Lekker gegeten en voor de deur parkeren van het restaurant én het theater!
    Twee keer om ons drankje gevraagd, maar met een vol restaurant én mss één iemand te weinig in de bediening wel begrijpelijk.
    Leuke sfeer, lekkere kaart en goede wijn.
    Fijne ervaring.

26. Irene Boers's profielfoto
    Irene Boers heeft een recensie geschreven voor Tiramisu by George

Prettige sfeer, vriendelijke bediening en lekker gegeten. Pasta was iets te al dente, rest prima.
    Extra service: auto makkelijk parkeren op hun terrein en mocht blijven staan tijdens concert in de Vorstin ernaast. Daar heeft de portier een sleutel om je eruit te laten.

27. Tiramisu by George's profielfoto

Beste Pim,

Bedankt voor de mooie score en uitgebreide toelichting. Helaas is het restaurant inderdaad wat gehorig, maar hopen je in de toekomst snel weer terug te zijn in ons restaurant!

28. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Beste Barend, bedankt voor het delen van je ervaring. Dit stellen wij op prijs!

29. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Marjola voor het achterlaten van een recensie. We hopen je snel weer terug te zien bij ons aan tafel.

30. Tiramisu by George's profielfoto

Beste Lolo,

Bedankt voor de mooie recensie. We hopen je snel weer terug te zien bij ons!