Nieuwste foto's in Arnhem

Laatste updates in Arnhem

1. Jetty's profielfoto
    Jetty heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Heerlijk met mijn vriendinnen een avondje gegeten bij restaurant dino’s de zeebaars was heerlijk en het is niet al te duur. een extra pruim voor de 2 dames in de bediening die onwijs hard hebben gewerkt en vol enthousiasme onze avond compleet hebben gemaakt!!! top werk dames. We komen zeker terug

2. F.Bekker's profielfoto
    F.Bekker heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Rijnmozaïk

Gingen er met veel vertrouwen naar toe, maar het werd een behoorlijke teleurstelling.

1. Personeel loopt er slordig gekleed bij.
    2. Tafels worden niet op tijd schoongemaakt
    3. De borden zijn niet mooi opgemaakt. Weinig groenten
    4. Vlees, Boston Kebab, is smakeloos
    5. Kregen de indruk dat de kwaliteit van de kok te wensen overlaat
    6. Het was een mooie zomeravond en de rode wijn was veel te warm.
    7. Zijn vertrokken met het gevoel niet echt Turks gegeten te hebben.

3. Mrp's profielfoto
    Mrp heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Hoek

Personeel erg vriendelijk
    Het eten was veel lekker en gewoon top voor prijs kwaliteit verhouding
    Ik /wij komen hier zeker terug
    Gewoon top:-)
    Ook na het eten drankje van de zaak aangeboden raki ofzo ;-)
    Erg lekker
    Ga er eens eten is de moeite waard

4. Nijmegen o24's profielfoto
    Nijmegen o24 heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rijnmozaïk

Nijmegen o24

Een ding Nooit meer!!

Als je binnenkomt lijkt de apenheul of een jungle town weet 't ook niet meer wat 't s ,
    al die takjes en plante gingen bijna in me bord toen de eten kwam dacht hij chef kok van hollanda ,
    plus heletijd comentaar op zijn eigen gemaakte eten van deze s lekker geworde lekker lekker leek netals of hij al een hapje had genomen achter in keuken, en prijs was niet te doen zo duur kon beter nieuwe volkswagen halen, mensen denken is aan de kust van tropische eiland het is gewooon de rijn dus de riool water is niet blauw ma zwart. En dan doen ze netals of dat ze bij bodrum gumbet zijn. Beach club ofzo ma goed personeel slaapt en wil verlopig ook nie wakker worden ma jah heb eigenlijk nog meer te zeggen ma hou t hier bij. Succes in jullie toekomst.

5. A&L's profielfoto
    A&L heeft een recensie geschreven voor Fabels

A&L

Wat versta je onder geplukt varkensvlees? Vandaag een El Mundo besteld notabene een ‘winnend broodje van de provincie Gelderland’. Wat een teleurstelling! Er zou veel vlees op zitten zei de serveerster, en denk je bij geplukt varkensvlees aan Pulled Pork, toch? Toen het broodje geserveerd werd, was het gewoon een panini met veel kaas, plat gedrukt en plakjes varkensrollade. We vroegen aan een andere serveerster (die van niets wist) of de keuken een verklaring kon geven. Ze kwam terug met “ja, het is inderdaad geen geplukt varkensvlees, maar dat vlees wat er nu op zat was wel van de varken geplukt...” en daarna “ja, sorry!”
    Wat een slechte grap dit en zeg dan gewoon dat het vlees op is!! Dat je dat aan je medewerkers doorgeeft om te vertellen. Oh ja, en toen kwam ze later nog even ongevraagd de rekening brengen, of we even wilden betalen! Wat een vertrouwen in je gasten en wat een slechte service. We hebben alles wel opgegeten en gedronken, maar het winnend broodje El Mundo is echt een FABEL!!!

6. Jane's profielfoto
    Jane heeft een recensie geschreven voor Allure
    Lunchroom Arnhem

Tot nu de slechtste brutaalste reactie gekregen w.b. allergieën.
    Zeker geen aanrader voor mensen met allergie.
    Lang moeten wachten op drinken en voor 2e drankje moeten vragen en verkeerde drankje gekregen.
    Maar ja wat wil je als het druk is gaan 2 medewerkers rustig pauze houden in het zicht vd gasten......

7. Wilma Middelkoop's profielfoto
    Wilma Middelkoop heeft een recensie geschreven voor Dino's

Wilma Middelkoop

Heerlijk voor de film met mijn dochter gegeten, leuke, vlotte, vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk heb als vegetariër heerlijk gegeten, kom er zeker nog eens terug.

8. Ernie's profielfoto
    Ernie heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Verrassend lekker en leuk gegeten op het terras. 3-gangen menu voor €13,50 pp via Social Deal. Voldoende keus, lekker, goede portiegrootte en prettige bediening.
    Aanrader!

9. Derk's profielfoto
    Derk heeft een recensie geschreven voor Sumo
    Sushi Arnhem

De inrichting is super, de sushi is de beste, altijd lekker en zeer vers.

Bediening gaat snel ongeacht hoe druk het is.
    Het enige zware minpunt waar sumo Arnhem Iets van kan leren:
    De bediening en bedeijfsleider(?) gedragen zich bij tijd en wijlen zeer onprofessioneel, zijn niet erg vriendelijk. Doe hier iets aan en het kan niet meer beter bij sumo.

10. Harry's profielfoto
    Harry heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Maandag de 9e zijn wij samen met onze familie uit het buitenland & 2 kids heerlijk wezen eten bij restaurant Dino’s. We werden ontvangen en bediend door een jonge dame ze maakte gezellig een praatje met ons, ze straalde zoveel plezier uit een dikke 10 voor jou service en voor jou lach. Je vertelde dat je de 12e je theorieexamen had ik hoop dat je het gehaald hebt wij hebben geduimd! Aan het einde vroeg ze ook nog eens of de kids een eigen ijsje wilde maken en dat vonden de kinderen natuurlijk geweldig, en als de kinderen het goed hebben, hebben de ouders het ook goed, SUPER kindvriendelijk dus hier!
    Tot heel erg snel.

11. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor STAN & CO.

Lisa

Met mijn vrienden groep langs geweest. Je moet wel tegen drukte kunnen want het is een druk maar gezellig restaurant. Het eten was echt heel erg goed en hun ruime aanbod aan drinken was top. De service was prima ze keken niet goed of je glas leeg was, maar als je bestelde had je wel snel je drinken. Ik begrijp waarom ze het hipste restaurant van Arnhem noemen.

12. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Zappa's
    Italiaans Arnhem

Lisa

Tijd je terug naar Zappa’s Arnhem geweest. Wat een leuk restaurant. Eten was heerlijk en drinken werd met het warme weer geserveerd met ijs (en niet gierig 1 ijsblokje). De sfeer was er prima ook met die drukte. Dit komt ook echt door het personeel. Door dit samen was de prijs-kwaliteitverhouding perfect. Een echte aanrader!

13. W van den Berk's profielfoto
    W van den Berk heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

W van den Berk

Verrassend goed en smakelijk tapas gegeten. Ik ga hier zeker nog een keer eten.

14. CB's profielfoto
    CB heeft een recensie geschreven voor Tapasbar El Cortijo

CB

Erg leuke tent, goed eten en leuk personeel. Duurde allemaal iets langer toen het drukker werd maar onze eerste keer is goed bevallen. Helaas geen onbeperkt tapas voor een vaste prijs en omdat je alles los betaald kan het aardig oplopen maar het eten was zeer goed!

15. Rob Slakhorst's profielfoto
    Rob Slakhorst heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

We komen hier al vele jaren en telkens eten we weer smaakvol. Hartelijke ontvangst en altijd tijd voor een praatje. Eten perfect en genoeg keus op de kaart die aantrekkelijk is geprijsd. Wil je wat aanpassen of heb je wensen dan is dat ook mogelijk.

16. Lorraine's profielfoto
    Lorraine heeft een recensie geschreven voor Dadawan
    Aziatisch Arnhem

Lorraine

Vanavond bij Dadawan gegeten, eerste keer.
    Service was snel, eten ook. Kwaliteit was top. Toen besloten we buiten af te sluiten, bij aankomst op de tafel wou ik een glaasje water, dit kon niet want de mensen die daar hadden gezeten moesten nog betalen, geen probleem maar de manier waarop dit werd aangegeven stond me niet aan, haar hand zat bijna in mijn gezicht, 20 minuten later komt deze dame terug, en zegt: u wou een spa blauw? Waarop ik antwoord, nee ik wou een glaasje water maar die hoef ik nu niet meer, waarop deze daarom nogal chagrijnig reageerde, ik ben geen type die recensies schrijft en wou bij de dame aankaarten dat ik het niet als prettig had ervaren hoe ze mij aansprak, dit viel compleet in het verkeerde keelgat, ik moest niet over haar oordelen, ze was druk en ze moest alles alleen doen, waarop ik antwoorde dat ik dat begreep maar dat ze dat ook met een glimlach kon aangeven, dit meisje werd zo boos dat ze 2 tafels verderop tegen mij stond te schreeuwen en nee dan overdrijf ik niet, dat ik niet moest oordelen, ze kwam zeer boos en agressief over en ook ik liet me bijna opfokken, ik begrijp dat jullie personeel te kort hebben en dat je niet meer kan als je kan, maar dat betekend niet dat je het recht krijgt om tegen je gasten te schreeuwen, eerder een vriendelijkheidstraining erin gooien als meer personeel, ik sta nog steeds perplex.

17. Mewii's profielfoto
    Mewii heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Wij hadden gereserveerd voor 2 volwassenen en 1 kind.
    Bij aankomst netjes ontvangen en er werd meteen gevraagd of ons dochter wilt kleuren! Super.
    Eten was heerlijk en de toetje ook.
    Zeker een aanrader.

18. thomas alexander's profielfoto
    thomas alexander heeft een recensie geschreven voor Popocatepetl
    Mexicaans Arnhem

Je kunt er leuk zitten en het personeel doet zijn best maar het eten is niet de moeite waard. Het smaakt echt nergens naar. We hebben vier kleine gerechten besteld, van vlees tot vis en groente. Alles flauw en smakeloos. Tot de hoofdgerechten zijn we dus niet over gegaan. Netjes afgerekend en snel naar huis om nog wat te eten.

19. Lam's profielfoto
    Lam heeft een recensie geschreven voor King of India

Het eten duurde iets langer dan wij gewend zijn (i.v.m thuisbezorgd drukte) maar de bediening heeft het prima opgelost. Alle gerechten smaakten zoals altijd prima. De garlic naan en mango lassi is een aanrader. De service is geweldig!

20. J.Tigchelaar's profielfoto
    J.Tigchelaar heeft een recensie geschreven voor King of India

J.Tigchelaar

Prima restaurant. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Herhaling waard.

21. familie Roelofsen's profielfoto
    familie Roelofsen heeft een recensie geschreven voor Dino's

familie Roelofsen

3 Gangen keuze menu gekozen.
    Eten werd snel geserveerd en was prima in orde.
    Het keuze menu was qua voor-, hoofd en nagerecht genoeg gevarieerd en zodoende voor ieder (gezin, 4 personen) wat wils.
    Vriendelijk personeel.
    Wij vonden het een geslaagd etentje en zullen als wij nog eens uit eten willen zeker dit restaurant in gedachte houden.

22. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Dino's

Martijn

We zijn erg enthousiast over Dino’s. Heerlijk eten en zeer goede service. Mijn vrouw heeft voedsel allergieën en bij Dino’s houden ze hier altijd rekening mee. Alles is aan te passen en vervolgens smaakt het ook nog erg goed (en dat is bij weinig restaurants het geval!).

23. Ryan's profielfoto
    Ryan heeft een recensie geschreven voor Vlees & Co
    Steakhouse Arnhem

Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan Vlees & Co na veel goede verhalen.
    Door het warme weer hebben we gekozen voor een plekje op het terras, niet zo sfeervol als binnen zitten maar beter qua temperatuur.
    Voorgerechten waren prima, carpaccio en chorizo brood. Carpaccio was wat saai en iets te dikke plakken.
    Als hoofdgerecht hebben we een Bavette en Tournedos genomen, beide top stukken fles die goed waren bereid, leuk geserveerd op de bekende BBQ. Tevens op advies een heerlijke rode wijn genomen!
    Ook het toetje bavarois van aardbei was lekker!
    Al met al een smakelijk eerste bezoek!

24. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Erg lekker eten voor een eerlijke prijs. Nette bediening, maar niet al te spontaan.

25. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Internationaal Arnhem

Met 14 personen gegeten, erg gezellig snel geholpen, van alles meer dan voldoende, en aan het einde een rondje van de baas. Top.
    Voor herhaling vatbaar.

26. Cuisson heeft een nieuwe foto