Nieuwste foto's in Arnhem

Laatste updates in Arnhem

1. Aukje's profielfoto
    Aukje heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Arnhem

Heerlijk gegeten en heel behulpzaam personeel i.v.m.rolstoel.

2. Le Bon Vivant heeft een nieuwe foto
  10. Annelies en Theo's profielfoto
    Annelies en Theo heeft een recensie geschreven voor Reina
    Mediterraans Arnhem

Annelies en Theo

Lekker in het zonnetje op het terras genoten van een heerlijk 3 -gangen menu. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Complimenten voor de koks, maar zeker ook voor de enthousiaste bediening.
    Een aanrader…

11. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Uitstekend gegeten ondanks dat we met een redelijk grote groep waren (14 man). Alles werd gelijktijdig uitgeserveerd en het was meer dan voldoende. Ook genoeg friet en salade on the side. Al met al een goede ervaring voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

12. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Lola's
    Lunchroom Arnhem

Na alle super recensies hebben wij ruim van tevoren gereserveerd bij lola's voor een groeps (babyshower) high tea.
    Toen we kwamen stonden we voor een uur later in de agenda dan afgesproken, er was nog een andere babyshower, waar ze mee in de war waren qua hoeveelheid personen etc.
    De ruimte is klein, waardoor we zelf nog even hebben geschoven met de (kleine) tafels en stoelen, zodat onze zwangere mama ertussen zou passen.
    Toen we zaten met zijn allen, kwamen de eerste broodjes en er werd ons verse jus of bubbels aangeboden. Lekker vlot er achteraan kwam er een schaaltje met mini cupcakes, macarons de 1 links, de ander rechts op de tafel) van beide niet genoeg voor iedereen dus je had pech als je de andere wilde. De thee bijvullen moesten we om vragen, de lege glazen jus/bubbels lieten ze heel lang staan dus de kleine tafeltjes stonden bombol. Vervolgens kwam de andere babyshower en werd bij hun hetzelfde gedaan (ook zwanger van een meisje) maar zij kregen de presentatie heel erg leuk aangekleed, denk aan een schijfje sinasappel om het glas verse jus, stokjes met roze pompoms eraan in het glas etc. (wat wij ook hebben besproken met reserverenmaar dus niet/nauwelijks kregen in vergelijking met de andere groep) Het was alsof zij de vip behandeling kregen vergeleken met onze groep.
    Vervolgens werden wij in de 'wacht' gezet leek het en kwamen ze niet meer langs. Het grote schuifraam ging open want het was stikheet binnen met de 2 groepen binnen. Pas toen we alles op hadden en wij vroegen of dit het was, werd de tafel voor het eerst leeg gehaald en mochten we nog een stuk taart uitkiezen. (die overigens erg lekker was) Vraag me af of ze daar zelf ook over begonnen zouden zijn. Er was niet genoeg taart voor wat de mensen hadden gevraagd, werd heel moeilijk gedaan door personeel, kwamen er niet uit. Na een tip van 1 van ons om het op te schrijven en meteen op een bordje te doen, deden ze dat maar inderdaad. De ene persoon kreeg ene mini stukje taart (cheesecake), echt schandalig klein, het kan dan machtig zijn maar dit kon je nog maar net een stukje taart noemen (2 cm breed) en de ander kreeg een red velvet die nog maar net op het taartbordje paste. Heel raar.
    De eigenaresse zat bij een andere locatie om de hoek omdat er nog meer reserveringen waren. (naar onze mening teveel, want ze konden het niet aan, 3 man personeel op 2 groepen in onze ruimte)

We hebben verschillende keren de punten aangegeven, maar er werd weinig aan gedaan. En om nu een scene te gaan maken terwijl het een verrassingsfeestje moest zijn voor de mama to be, vonden we ook niet kunnen, tegenover de mama to be. (ze deden heus hun best) maar dit vonden wij de €20,- pp niet waard.
    Als klapper op de vuurpijl werd bij het afrekenen nog doodleuk om fooi gevraagd ook (door middel van intoetsen op de pin) ik heb het bedrag afgerond, voor de moeite, ze zullen het vast ook heet gehad hebben dacht ik. Maar toen ik haar gezicht zag toen ze keek naar de pinbon, kon ze hem niet helemaal in de plooi houden, blijkbaar had ze meer verwacht.

Heel jammer, want de rest van de recensies zijn zo goed! Als we dit hadden geweten dan hadden wij gewoon in onze eigen omgeving een high tea gedaan, achteraf heel zonde, want daar heb je voor dezelfde prijs wél wat ze beloven en hoefden we er niet 3kwartier voor te rijden..

13. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Internationaal Arnhem

Zaterdagavond 21 april 2018 heerlijk gegeten We hadden biefstuk deze was super gebakken. Zeer gastvrij ontvangen en vriendelijk personeel. We komen absolute een keer terug.

14. Lidia's profielfoto
    Lidia heeft een recensie geschreven voor King of India

We hebben super gegeten. Service & kwaliteit eten was 👌🏼

15. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Restaurant CC
    Internationaal Arnhem

Heel vies gegeten. Rijst was vies patat was oud en het vlees was koud. Salade was niet knapperig. De risotto leek op klei.

16. Maickel's profielfoto
    Maickel heeft een recensie geschreven voor Reina
    Mediterraans Arnhem

Gezellig terras met top eten voor een redelijke prijs. Bediening verdient een 10. Tot gauw.

17. Van Lee's profielfoto
    Van Lee heeft een recensie geschreven voor Fabels
    Nederlands Arnhem

Wij zijn er nu twee keer geweest. De eerste keer was vorig jaar. Toen hebben we een klein uur moeten wachten op onze lunch die overigens wel lekker was. Diverse keren om ons eten gevraagd maar er was een nieuwe kok. Vanmiddag nog eens geprobeerd. Wederom een uur verder zonder lunch. Dus maar eens gevraagd hoe het zat. Ja iedereen wil eten was het antwoord. Ze kwam daarna snel terug en zei dat onze lunch niet was doorgegeven. Daarop hebben we onze drankjes betaald en zijn gegaan zonder excuses. Wat een bedrijf!!!!!

18. Karin Michielsen's profielfoto
    Karin Michielsen heeft een recensie geschreven voor King of India

Karin Michielsen

Verjaardagsetentje gedaan. Met z'n zessen. Misschien hadden we alle zes toevallig de lekkerste gerechten op de kaart gekozen, dat kan natuurlijk, maar we hebben alle zes echt geweldig gesmuld. Enorm vriendelijke en behulpzame bediening. Alleen de entourage verdient n minpuntje: beetje haveloos, hoewel mét die prachtige oosterse mozaieklampions overal. Prima verjaardag gehad!

19. RvB's profielfoto

Aanrader: vermijd deze eetplek,
    geen cuilinaire ervaring.

20. Mirjan's profielfoto
    Mirjan heeft een recensie geschreven voor King of India

Keurig verzorgd. Alleen de porties zijn te groot voor all you can eat. Zouden graag wat meer soorten hebben geproefd maar dat lukt dan niet.
    Vonden we erg jammer.

21. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Een prima sfeer.
    Medewerkers zijn denk ik weekend hulpen. Niet heel erg maar hebben niet allemaal ervaring.
    Eten super lekker.

22. Sofia's profielfoto
    Sofia heeft een recensie geschreven voor Stadsvilla Sonsbeek

Regelmatig bezoek ik de witte Vila voor een hapje en-of drankje. Afgelopen jaar valt het helaas op dat ze enorm achteruit zijn gegaan qua personeel en service. Dit alleen als de eigennaar niet aanwezig is. Best jammer want qua locatie zitten ze erg mooi.

23. Stephan van Otterloo's profielfoto
    Stephan van Otterloo heeft een recensie geschreven voor Dino's

Stephan van Otterloo

Gezellig gegeten met z'n vieren na een middag Pitch and Putt op Papendal.
    Lekker driegangendiner gegeten voor een schappelijke prijs. De mensen van Dino's waren erg behulpzaam nadat mijn dochter door haar enkel was gegaan op weg naar Dino's: een emmer met ijsblokjes en handdoeken en veel meelevendheid. Top!

24. Rachid's profielfoto
    Rachid heeft een recensie geschreven voor Sushi Koi

Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn vrouw. Het personeel is zeer vriendelijk en klantgericht. Het eten werd zeer snel geserveerd en de smaak was uitermate goed.

Ik raad het zeker iedereen aan om hier te gaan eten.

25. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Fabels
    Nederlands Arnhem

Vandaag 14 april drinken en een broodje genomen.
    Bediening was snel terwijl het erg druk was.
    Broodje was lekker, groter dan ik had verwacht.
    Prima prijs, wij komen nog wel eens terug.

26. Het eetwonder uit Drente's profielfoto
    Het eetwonder uit Drente heeft een recensie geschreven voor Goed. Proeven
    Internationaal Arnhem

Heb hier afgelopen vrijdag met mijn vrouw gegeten. Het zijn wat kleinere gerechten (en dito prijzen), waardoor je een aantal keren kan bestellen. Vooraf werd aangegeven dat de gerechten niet altijd gelijktijdig klaar zullen zijn. Voor ons geen probleem. Wij hebben heerlijk gegeten. Het is een gezellig, druk restaurant, vlotte bediening en met gasten in alle leeftijdscategorieën. Op basis van afgelopen vrijdag een absolute aanrader !

27. Ensink's profielfoto
    Ensink heeft een recensie geschreven voor King of India

Wij vonden het eten oké.. sfeer is niet heel prettig! Hangen overal spinnenwebben. Porties waren erg weinig. Wij hadden kebab schotel voor 2 pers. Maar leek meer voor 1 pers.
    Niet voor herhaling vatbaar. De eigenaar volgens mij was super vriendelijk rest snel geïrriteerd..

28. Evelyne Huisman's profielfoto
    Evelyne Huisman heeft een recensie geschreven voor Donatello's
    Italiaans Arnhem

Evelyne Huisman

Heel veel negatieve recensies op internet gelezen, maar het viel ons alles mee.
    Gelet op prijs/kwaliteitverhouding. We hadden gereserveerd, maar door onbekendheid met Arnhem, vrnl. Met parkeren, waren we te laat. We konden toch gewoon aan ons tafeltje plaatsnemen. Inderdaad studenten bediening, die ieder op eigen initiatief handelden, zonder aansturing van een chef o.i.d. Maar ze deden het niet slecht. Het hoofdgerecht duurde lang, voordat het gerserveerd werd, maar de pizza en pollo Toscana waren goed heet. En uiteindelijk ben je even "uit", dus we hadden geen haast.
    Wij vonden het een voldoende :7!