Nieuwste foto's in Arnhem

Laatste updates in Arnhem

1. Lenneke's profielfoto
    Lenneke heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Lenneke

Afhaal was op tijd klaar, vega netjes gescheiden van vlees en heerlijke smaken. Echt genieten vd Indiase keuken.

2. Kilvia Ankersmit's profielfoto
    Kilvia Ankersmit heeft een recensie geschreven voor Sumo

Best jammer, eindelijk na een lange tijd gingen we uit eten in het sushi restaurant, en dat is niet zo goed gegaan. De service was niet zo goed, het vlees had geen smaak, de sushi was goed, maar weinig opties vond ik te duur omdat ik hetzelfde moest bestellen omdat ik geen andere optie had.

3. Ande's profielfoto
    Ande heeft een recensie geschreven voor Ocean

Heerlijke verse sushi bij een nieuwe tent met spotgoedkope prijzen! Aanrader

4. Van Heumen's profielfoto
    Van Heumen heeft een recensie geschreven voor King of India

Van Heumen

Heerlijk gegeten, alles smaakte goed en lekker grote porties. Zeer vriendelijk geholpen, de raita was vergeten en ze kwamen het helemaal thuis bezorgen. Hele goede service en heerlijk eten!

5. wim's profielfoto
    wim heeft een recensie geschreven voor Zorba de Griek

Dit is de slechtste Griek tot heden. Ik bestelde Pita Gyros en kreeg een karige portie Shoarma. Ontzettend goor en ik raad iedereen ten zeerste af om hier ooit eten te bestellen. 26 euro gedeponeerd in de kliko. Ook de bezorger kwam de bestelling niet aan de deur leveren. Hij belt je op om zelf naar zijn auto te lopen. Zeer onvriendelijk!!!

6. Serge portier's profielfoto
    Serge portier heeft een recensie geschreven voor Knusss
    Indonesisch Arnhem

Serge portier

Alsof ik bij m'n eigen familie aan tafel schuif, ik kan wel blijven eten en kletsen en eten en snoepen en kletsen, en gewoon zijn... Love you guys!

7. Coos's profielfoto
    Coos heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Hoek

Het eten werd vlot bezorgd en was heerlijk warm...
    Het was super lekker!!!

8. Ramona De Ridder's profielfoto
    Ramona De Ridder heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Collega's

Ramona De Ridder

Zeer grote porties, erg smaakvol, veel verse groente, prijs/kwaliteit echt super.
    Thuis laten bezorgen en 1portie is genoeg voor 2 personen.
    Snel bezorgd ook!

9. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Kohinoor heeft haar verzekeringen bij ons ondergebracht; hoe leuk om dan ook eens iets terug te doen. Fantastische keuken, geen verrassing overigens, ik kom er al ruim 30 jaar.

10. charissa's profielfoto
    charissa heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

charissa

Het eten was weer heerlijk, volgende week weer :-)

11. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Gelateria Geletti

Zien is eten,... mooie bakken en heerlijk ijs.

12. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Jasmin Food

Maar eens besloten iets anders te bestellen dan een pizza, advertentie van Jasmin food kwam voorbij op FB. Aangenaam verrast! Snel bezorgd, vriendelijke bezorger, het was nog heerlijk warm en de smaak was echt top en dat ook nog eens voor een heel mooi prijsje. Zeker een aanrader!

13. Ben Hooijschuur's profielfoto
    Ben Hooijschuur heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Wij zijn al jaren vaste gast bij Rhodos Arnhem.
    Dit keer wegens coronatijd ons diner afhalen.
    Wij wonen in Zaanstad en verbleven een weekend in Arnhem. Dus lekker Grieks eten stond op ons programma. Nou lekker eten was het zeker. Het vlees was heel mals en heerlijk gekruid. Alles netjes verpakt en heerlijk gegeten in onze hotelkamer. Zeer vriendelijk personeel en de eigenaar bij het afhalen. Het was super en we kunnen het iedereen aanbevelen.

14. Charles de Jong's profielfoto
    Charles de Jong heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Rito

Goede kwaliteit eten, vriendelijke bediening en perfecte service. Aanrader dus.

15. Bea's profielfoto
    Bea heeft een recensie geschreven voor King of India

Eten afgehaald; grote porties, super lekkere gerechten, hele goede prijs/kwaliteit verhouding, heerlijke smaak en zelfs extra gerechten meegekregen, hele goede service en vriendelijke bediening. Wij komen vaker terug!!

16. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft gereageerd op een recensie van O Tasco

Hoi Roger, helaas is er iets mis gegaan met de postcodes weer aanpassen na de sneeuw van vorige week. Als het goed is kunt u nu weer bestellen! Bedankt voor de recensie, anders waren we er niet achter gekomen.
    Wat fijn dat u van onze kip geniet!

17. Corine's profielfoto
    Corine heeft een recensie geschreven voor De Keuken van India

Bizarre ervaring. 1x eerder besteld, eten was lekker, bezorging veel later dan aangegeven, maar wel gebeld dat het heel druk was. Samosa's waren net niet meer bevroren, maar de rest was lekker.

Gezien de ervaring van vorige keer om 16.00 uur besteld en aangegeven het om 18.00 uur te willen ontvangen. Als ik uit de douche kom (17.55) zie ik dat ik om 16.45 en om 17.25 een gemiste oproep heb, van verschillende nummers. Laatste teruggebeld. Engels sprekende meneer; Bezorger voor de deur gestaan, maar bel deed het niet, hadden me 6 a 7 keer gebeld (niet waar want zou ik kunnen zien), geen gehoor. Ik zeg; maar ik had gezegd 18.00. Hij; ja, maar kan ook zo spoedig mogelijk. Ik; maar die had ik niet aangeklikt. Nou ja, dan moest ik maar opnieuw bestellen. Maar ja, met de bezorgtijden, het is inmiddels 18.45, zouden we dan om 21.00 eten krijgen.

De organisatie van dit restaurant lijkt op een bus in India, en wij zijn er afgedonderd. Jammer, dit gaan we niet nog eens proberen.

18. Rogér Oostdam's profielfoto
    Rogér Oostdam heeft een recensie geschreven voor O Tasco
    Portugees Arnhem

Rogér Oostdam

Jammer dat ze niet meer op Elsweide bezorgen. Voorheen al 4× bestellingen gedaan en altijd netjes en op tijd bezorgd. Het eten is geweldig, maar helaas kan en ga niet ophalen op de Korenmarkt. Ik hoop dat ze toch weer hier gaan bezorgen.

19. Charlotte Bink's profielfoto
    Charlotte Bink heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Charlotte Bink

Heerlijke smaak, kip zacht als boter en lekkere smaak. Groente vers en knapperig. Rijst heerlijke smaak. Peswari nan, top! Dus aanrader. Je betaald wel gewone prijs maar meer dan waard. Het was ook warm bij thuiskomst.

20. De Keuken van India heeft een nieuwe foto
  25. De Keuken van India heeft een nieuwe foto
  26. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Ying Bin
    Chinees-Indisch Arnhem

Eten is super goed. Zitgedeelte sfeer/ambiance is wat minder. Ik mis een online afhaal menukaart. Juist in deze (Corona)tijd onmisbaar. Nu ik geen online menukaart kan vinden ga ik maar bij een andere restaurant bestellen.

27. Heidi's profielfoto
    Heidi heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Warm hart van en voor de horeca

Heerlijke proeverij van Indiase gerechten, die in royale porties, warm en tijdig zijn bezorgd. Door de diversiteit aan smaak en geuren, hadden we een echte Indiase belevenis in huis. De gerechten waren van goede kwaliteit en duidelijk met een warm hart bereid en bezorgd. Het cadeau van mijn werkgever met zijn actie "warm hart voor de horeca" is bij Kohinoor of India zeker goed besteed!