Nieuwste foto's in Arnhem

Laatste updates in Arnhem

1. N's profielfoto
    N heeft een recensie geschreven voor Nisantasi

Zeer teleurstellend. We waren met 10 personen en dat kunnen ze blijkbaar niet aan. Schandalig lang moeten wachten op zowel het eten als de drankjes. Hoofdgerecht kwam niet tegelijk, degene die het eerste wat gekregen had had het al op terwijl sommige nog niks hadden gekregen. Eten valt erg tegen, kwam niet overeen met hoe het op de menukaart aangegeven werd. Veel te duur voor wat je krijgt. Er kwam geen bediening tussendoor om drankbestelling op te nemen dus lopen ze ook omzet mis. Ik ga hier nooit meer naar toe, wat een aanfluiting!

2. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor 't Amusement
    Internationaal Arnhem

Wij hebben afgelopen week heerlijk gegeten bij 't amusement. De inrichting van het restaurant is mooi, sfeervol en gezellig. Het personeel erg vriendelijk, heeft een goede kennis van de producten en straalt plezier uit. We hebben veel verschillende gezichten aan tafel gezien. Waar ik dit bij sommige restaurants als storend kan ervaren, viel het mij hier door de fijne sfeer en de kennis van zaken pas achteraf op.

Op het eten heb ik ook niets op of aan te merken behalve dat het heerlijk was! Goede en verrassende smaakcombinaties en fijne portiegroottes. Wij komen zeker terug!

3. De leeuw's profielfoto
    De leeuw heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Gisteren weer bij Dino's geweest. Zoals gewend wederom super!!
    Hartelijke ontvangst, heerlijk drie-gangen menu en een geweldige bediening!!
    Tot een volgende keer!!

4. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Matsuzaka
    Japans Arnhem

Zeker het geld waard. De beste Japanner in Arngem en omstreken

5. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Lestari
    Indonesisch Arnhem

Heerlijk gegeten. Zeker de prijs waard

6. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Heel weinig voor veel geld. Wij hebben 2 x een menu voor 4 personen gekocht en kregen echt te weinig. Totaal was de prijs voor dit alles 53 euro.
    Nadat we met stomheid geslagen waren hebben we de meneer van het restaurant meegedeeld dat het niet klopte qua hoeveelheid, hij beloofde dat er nageleverd zou worden.....nooit gebeurd en niets meer gehoord. Iedereen had nog trek. Let wel: Op de foto lijken de ronde bakjes groter dan ze zijn, het zijn nl kleine bakjes.

7. Philip's profielfoto
    Philip heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Dolfijn

Super service en dito kwaliteit ! Aanrader.
    Een van de, zoniet de, beste snackbars van Arnhem !!

8. Leo Bennink's profielfoto
    Leo Bennink heeft een recensie geschreven voor Troya
    Turks Arnhem

Leo Bennink

Ik heb op 12-09 met mijn vrouw in uw Troya restaurant aan de Rijnkade 53, 6811 HB Arnhem gegeten op vertoon van twee vouchers van Social deal.

Het voorgerecht was gebakken mosselen alleen ben ik even kwijt hoe dat heette. Staat ook niet op de menukaart op de site.
    Ietwat weinig mosselen vond ik en veel paprika en ui maar was verder best lekker. Het gerecht van mijn vrouw was goed.

Het hoofdgerecht:
    Ik kende de mixed gril van Troya Hector in Dieren alleen hadden ze die hier alleen voor twee personen.
    “Ik denk de chef” was wel bereid er een eenpersoons van te maken maar dan moest ik meer dan €12,00 bijbetalen.
    Ik vond dat eigenlijk wel wat erg veel maar uiteindelijk heb ik toch besloten het te doen. Verassing van de kok stond er nog bij.
    Nou dat hebben we geweten. Wat een spijt.
    Het was een stapel vlees van een kipfilet, platgeslagen gehaktbal, een stukje rib, een plat stukje vlees en een grote spies.
    De kipfilet was me een partij overgezouten daar lusten de honden geen brood van. (Alsof ze hem uit een pekelbak hebben getild en zo op de bbq gelegd.)
    De daaronder gelegen gehakt was eveneens erg zout. Het zou natuurlijk kunnen liggen aan de zoute kip die er bovenop lag maar het was mij echt veel te zout.
    Aan het ribje zat een lekker klein stukje vlees.
    Het platte stukje vlees was echt doorregen met pees gelijkend op spek maar ik weet niet wat het was. Dus veel pees met daartussen een beetje echt vlees waar je bijna niet doorheen kunt bijten.
    De spies daarentegen was eigenlijk wonderwel gewoon lekker.

Zoals een ober betaamd vroeg hij of alles naar wens was. Ik gaf aan dat het veel en veel te zout was en niet te eten.
    Zijn reactie was niet geef maar mee maar hij liep naar binnen met de woorden zal het doorgeven. (tenminste dat dacht ik te verstaan)
    Maar daarna keek hij me niet meer aan dus dacht ik dat de kok zo naar buiten zou komen om uit te leggen hoe en wat.
    Maar niets van dat. Ik heb opgegeten wat goed te eten was en heb de rest af laten halen met de woorden dat dit niet te eten was zo zout.
    Hij zei nogmaals ik heb het doorgegeven of zoiets.

We hebben een nagerecht van turkse yoghurt opgegeten en dat was lekker.

Bij het afrekenen bood hij ons koffie/thee aan als compensatie. Dat vind ik helemaal nergens op slaan en omdat ik daar geen zin had heb ik dat afgeslagen.
    Ik heb wel het volle pond betaald want ik had geen zin in dit gesprek waar mijn vrouw niet van gediend is.
    Toen ik geen koffie wilde bood hij me op een verfrommeld visitekaartje 10% korting aan bij een volgend bezoek aan Troya.
    Al met al was de maaltijd verziekt en onze avond die vrolijk begon afgelopen. Ik heb de hele nacht water gedronken vanwege een droge mond.
    Kijken of deze recensie ook geplaatst wordt want de eerste is verloren gegaan

9. Carmen's profielfoto
    Carmen heeft een recensie geschreven voor De Frietoloog

Heerlijke verse friet gegeten die aan de buitenkant krokant was en vanbinnen lekker zacht. De zelfgemaakte bamibal was smaakvol, maar brandde niet je mond uit wat ik tegenwoordig vaak vind met de fabrieks bamihapjes. We komen zeker terug. Dit is zoals verse friet hoort te smaken.

10. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Vlees & Co
    Steakhouse Arnhem

Je moet je best doen om hier wat te bestellen. Wat een slome bediening.
    Trance muziek op de achtergrond die te hard stond. Kwaliteit vlees is voldoende, maar staat niet in verhouding met de prijs die ze vragen.

11. Evelyn's profielfoto
    Evelyn heeft een recensie geschreven voor Damascus Mashawi
    Midden-Oosters Arnhem

Het eten was weer voortreffellijk, bijzonder vriendelijke mensen. Ik blijf het wel jammer vinden dat je geen grote liter fles plat water kan bestellen en alleen maar kleine flesjes spa blauw.

12. MariekevdW's profielfoto
    MariekevdW heeft een recensie geschreven voor MeeM
    Internationaal Arnhem

Voor ons was het even snel wat eten met de kinderen voor we terug reden richting het zuiden. Het restaurant Meem, ligt super centraal en ademt een hele relaxte sfeer uit. Geen restaurant met uitgebreid tafellinnen maar juist heel fris en trendy.

En wat hebben we heerlijk gegeten! Alles wat qua smaak super goed op elkaar afgestemd en gaf aan de klassiekers een leuke twist of bezorgde een nieuwe invulling aan een oude bekende. De bediening zag dat we met kleine kinderen waren en rade ons aan om mss een voorgerechtje samen te delen. (Ook de kinderen hebben genoten van de gerechten). Ik schrijf nooit een review maar vond het voor het jonge team van MeeM zeker de moeite waard om de wereld te vertellen dat iedereen (als ze in de buurt zijn) hier echt even naar toe moeten. Eten wat verrassend, klopte qua smaak, balans en hoeveelheid. Wij hebben genoten Dank jullie wel.

13. M. Heuvel's profielfoto
    M. Heuvel heeft een recensie geschreven voor Jamie's Pizzeria

Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte pizza heb gegeten.

1,7
  14. Yentl Rovroy's profielfoto
    Yentl Rovroy heeft een recensie geschreven voor Plaza De Kolibrie

Yentl Rovroy

Na een lange dag hadden wij zin in een Menu met friet, babi pangang etc. Hierbij moesten we drinken appart afrekenen dus dat zat er niet bij in. Uiteindelijk me eten voor me neus, babi pangang helemaal de buitenkant aangebrand, gewoon zwart en ik was 10 minuten aan het kauwen op een stukje. De saus proefde alsof hij 30 jaar in een pan zat.. gewoon vies! Ik heb uiteindelijk €22,- euro moeten betalen voor een beetje patat met twee stukjes komkommer, klein beetje mayo en gewoon ranzige babi pangang. En de aanvang bij binnenkomst.. tja.. je bent er en niks geen vrolijkheid.. jammer dit.

15. Pahimab Nellank's profielfoto
    Pahimab Nellank heeft een recensie geschreven voor Gastronoom
    Snackbar Arnhem

Pahimab Nellank

Vertaal van English naar Nederlands

It was my first time in this city. So i tought Lets try some typical dutch snacks! At first site “de Gastronoom” looked really inviting. And i asked the staff what i should try out. He told me that the bamischijf and a frincendel is really yummy. And indeed the fricendel was delicous with some curry saus. But the bamischijf was the opposite, disgusting!! What was that man thinking?
    The fries Where ok. Also i find the staff not really kind but that aside.
    Really enjoyed the stay here!
    Will be back soon Holland!
    Greatings,
    Pahimab Nellank

1,1
  16. Ben's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor Njoy Café
    Eetcafé Arnhem

Njoy is een knus tentje waar je makkelijk langs af loopt, echter doe je jezelf een groot plezier door hier toch even je aandacht aan te besteden.
    Ik heb hier voor klein prijsje genoten van een heerlijk 3 (eigenlijk 4 als je de amuse meetelt) gangen verrassingsdiner.
    Het menu begon met een zeer lekkere geitenkaas amuse, gevolgd door een voorgerecht van inktvis/zeekraal/citroen dressing, een hoofdgerecht van duif/mousseline/rode biet/gegrilde mais/wijnsaus en als afsluiter een huisgemaakte vanille parfait met cookie crumble.
    Elke gerecht werd aan tafel gepresenteerd door de chef wat voor mij een plus punt is voor de service.
    Een absolute aanrader voor ieder die nog is goed wil eten tegen een fatsoenlijke prijs.

17. Pauline's profielfoto
    Pauline heeft een recensie geschreven voor SubUrban Chef

Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. Heel ontspannen.

18. vanessa's profielfoto
    vanessa heeft een recensie geschreven voor Pinoccio
    Pizzeria Arnhem

Vandaag gegeten eten is prima. Het bedienen van de drank die eindigt met regelmaat bij iemand op schoot. Vandaag bij me zoon, bij de dame achter ons. Wat me tegen valt is dat er geen protocol in is een snelle korte sorry is alles. Tuurlijk kan gebeuren maar met een klets natte broek naar huis gaan geen bedrijfsleider die het boeit. Sorry maar dat kan niet. Uit eten is nog steeds een uitje maar voor pinnocio zijn wij 1 van de zoveel, zonde. Dit is de tweede keer in korte tijd dat dit ons overkomt bij afrekenen nog aangehaald maar na genoeg geen reactie jammer gemiste kans.

19. Anne Eijssenga's profielfoto
    Anne Eijssenga heeft een recensie geschreven voor Gastronoom
    Snackbar Arnhem

Anne Eijssenga

Bah, wat een nare tent. Trage service, slecht eten. Word door de heren de hele tijd in mijn bloesje gekeken leek het wel. Ga volgende keer wel weer bij de buurman een bamibal knallen, want ik voel me hier niet op mn gemak.

20. Harold Lenting's profielfoto
    Harold Lenting heeft een recensie geschreven voor Trio IJssalon

Harold Lenting

Top ijs, top service, top prijzen. Gewoon ambachtelijke topzwaar zoals er nog maar weinig zijn!

21. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Frites Atelier

Nieuwsgierig en teleurgesteld. Zou een patatje nou echt beter kunnen? Nou niet dus... het blijft gewoon friet ook al vertel je er een hoop bombarie omheen. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak (alhoewel smaak? vet en donker te donker kwestie van smaak?). Maar als je prijs in relatie brengt tot de smaak... dan valt het gewoon vies tegen. En of men je dan vriendelijk te woord heeft gestaan en uitleg heeft gegeven, dat doet dan niet meer ter zake.
    Zeker van een man met deze naam en faam... heel jammer.

22. T. Vreeswijk's profielfoto
    T. Vreeswijk heeft een recensie geschreven voor King of India

T. Vreeswijk

We voelden ons welkom en gezien. Doordat het zo druk was duurde bediening soms even, maar het eten was heerlijk en goed op temperatuur. Gezellige avond gehad!

23. Kaddis's profielfoto
    Kaddis heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Arnhem

Heerlijk eten snel en vriendelijk service.
    Echt een aanrader.
    Groot porties ik kon het niet op.
    As dessert tiramasu zo lekker.
    Een minpunt music staat te hard.

24. Jaco Ariese's profielfoto
    Jaco Ariese heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Jaco Ariese

Fantastisch lekker gegeten met 8 volwassenen lekker divers in een sfeervol restaurant met een correcte service die de gasten aanvoelt

25. Cristel's profielfoto
    Cristel heeft een recensie geschreven voor La Rusticana
    Italiaans Arnhem

Niet gereserveerd, ondanks veel vrije tafels weggestopt in een muf ruikend hoekje. Eten was redelijk, maar als je de prijs kwaliteit vergelijkt is het zeer onder de maat. Geen grote eters dus alleen hoofdgerecht besteld, teleurstellend weinig op je bord! Hier moet je echt voor tussen en hoofdgerecht bestellen om niet weer hongerig te vertrekken! Ontvingen voorafgaand aan hoofdgerecht droog brood, gevraagd of ze iets als kruidenboter erbij konden serveren, hadden ze niet, toen ik vroeg haar olie, boter en zout, kwam er een kannetje olijfolie op tafel, niet erg handig om je brood in te dopen! Nee, kende het van vroeger maar is nu echt geen aanrader meer! We hebben nadien toch maar boodschappen gedaan en mijn vriend is nu mijn verjaardagsmaaltijd aan het koken...

26. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Hollywood
    Egyptisch Arnhem

Vanavond gegeten met mijn gezin (2 volwassenen en 3 kinderen.) mijn dochter had een pizza margeritha en mijn andere dochter friet met een droge vieze hamburger. Ons zoontje wilde niks. Zelf gekozen voor een grote schotel met wat konijnen voer. Mijn vrouw had een kipschotel. Vroeger toen sammie hier stond was het een top tent. Nu, nu is het een ouwe schuur vol met spinnenwebben. Schoonmaken kennen ze hier niet. Klantvriendelijkheid, daar hebben ze ook nog nooit van gehoord. Wij kwamen hier regelmatig, maar met deze nieuwe eigenaar houden we het voor gezien.

27. Dilara's profielfoto
    Dilara heeft een recensie geschreven voor Troya
    Turks Arnhem

Gezellige vrijgezellen feest gehad.
    Fijne bediening.
    Eten was top.
    Zeker aan te raden!

28. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Internationaal Arnhem

Samen met mijn vriendin hebben wij Robin Hood een half jaartje geleden ondekt. Alles wat ik er over kan zeggen is top. Alle keren dat wij zijn gegaan was het personeel erg vriendelijk en beleefd. Persoonlijk moet ik zeggen dat de spareribs bij Robin Hood de beste spareribs zijn die ik ooit heb gegeten (en heb aardig mijn ervaring op het gebied van spareribs ;) ). Daarnaast wordt al het eten tegen een schappelijke (en om eerlijk te zijn best lage) prijs aangeboden. Tot slot wil ik nog even zeggen dat het sfeertje van Robin Hood ook erg aangenaam is. Je ziet van buiten niet hoe warm en gezellig het van binnen is. Qua locatie zit het op nog geen 5 minuten lopen van het centraal station. Samengevat, echt een aanrader! (Vooral de spareribs :P)