Nieuwste foto's in Arnhem

Laatste updates in Arnhem

1. Dennis de Jong's profielfoto
    Dennis de Jong heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Goede service en heerlijk eten en cocktails!!

2. Humphrey's Restaurants's profielfoto
    Humphrey's Restaurants heeft gereageerd op een recensie van Humphrey's

Beste Zineb, Bedankt voor uw recensie, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Graag tot een volgende keer.

3. Isabel's profielfoto
    Isabel heeft een recensie geschreven voor Zappa's
    Italiaans Arnhem

Koud eten, duurde redelijk lang. Wijn kwam aan in een vies glas. Ook leek het bestek niet heel schoon. De pasta was erg zuur door de grote hoeveelheid citroen. Slechte communicatie tussen het personeel, omdat de bon klopte niet omdat er niet goed overlegd was. Drinken was in verhouding ook redelijk duur. Wel goedkoop maar is geen aanrader

4. John Maas's profielfoto
    John Maas heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Via restaurantcadeaukaart bij Twins terecht gekomen. Op maandag en dinsdag kun je onbeperkt tapas eten voor maar €17. Hier hebben wij voor gekozen en de tafel werd vol gezet met lekkere tapas en bijgerechten. Nadat deze op waren wordt er, als je nog wilt, weer bijgezet. Wij hebben echt lekker gegeten en het is een gezellig eetcafe. Echt een aanrader!!

5. Danielle van beukering's profielfoto
    Danielle van beukering heeft een recensie geschreven voor King of India

Danielle van beukering

Het eten is erg lekker! Je krijgt echt waar voor je geld. Soms duurt het alleen lang voor ze wat vragen of wanneer je wat krijgt. Uiteindelijk maakt het eten, alles weer goed.

6. Chavvmo's profielfoto
    Chavvmo heeft een recensie geschreven voor Johnny's Burger Company

Het eten was lekker en was warm binnen een kwartier bezorgd.

7. Zineb's profielfoto
    Zineb heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Arnhem

Het eten was heerlijk en de service was super. Ik kom zeker vaker terug.

8. C. P.'s profielfoto
    C. P. heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Echt héérlijk en veel gegeten voor een goede prijs! De ossenhaas is een aanrader. Een vriendelijke en snelle bediening.
    Wij zijn zeker van plan om terug te komen!

9. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Voor het eerst wezen eten bij Dino's. Gezellig restaurant lekker eten en vriendelijk personeel. Vond de gastheer/ eigenaar erg sociaal.
    Niks op aan te merken dikke duim 👍

10. mma's profielfoto
    mma heeft een recensie geschreven voor Eetatelier
    Vegetarisch Arnhem

Een mooi moeder-dochter weekend kreeg een fijne afronding bij het Eetatelier.
    Lekker en eerlijk eten, gezellige omgeving en bescheiden, warme bediening!
    Een aanrader!

11. Dianne's profielfoto
    Dianne heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Jammer dat we hier niet eerder terecht kwamen. Fijne gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening, eten vlot op tafel (maar niet té snel) en heerlijk gegeten. Aanrader!

12. diane's profielfoto
    diane heeft een recensie geschreven voor King of India

Voor de eerste keer hier gegeten. Het smaakte erg lekker, vooral het voorgerecht (salade) vond ik heerlijk. Bediening was vlot en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

13. Karin Schacknat's profielfoto
    Karin Schacknat heeft een recensie geschreven voor King of India

Karin Schacknat

We kwamen af op een aanbod van buffet menu. Het buffet was er niet meer, er werden wat schoteltjes met gemengde gerechten op tafel gezet. Alleen groenten en kaas, want we zijn vegetarisch. Maar de smaken van de groenten leken nogal op elkaar, best lekker, maar niet pittig of bijzonder. Een nagerecht hoorde niet bij dit 'menu', moest afzonderlijk besteld worden.

14. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Lola's
    Lunchroom Arnhem

Gewoon gegeten, niets bijzonders. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

15. Paola smit's profielfoto
    Paola smit heeft een recensie geschreven voor Dino's

Paola smit

Gisteren heerlijk gegeten bij Dino’s!
    Fijne bediening en aardig persoonlijk contact! Mijn man die jarig was werd verrast met een vuurfontijn en een flesje wijn👍🏻
    De dino’s koffie was ideaal een lekkere koffie met een klein stukje tiramisu en witte chocoladijs!

16. Jens Vloedgraven's profielfoto
    Jens Vloedgraven heeft een recensie geschreven voor Pinoccio
    Pizzeria Arnhem

Jens Vloedgraven

Heerlijk eten voor een goedkope prijs.
    Bediening was goed en er hing een goede sfeer.

17. Gerard & Thamar van Deelen's profielfoto
    Gerard & Thamar van Deelen heeft een recensie geschreven voor King of India

Het was volle bak en de eerste fase van de avond hadden wij sterk het gevoel dat de bediening en de keuken het niet goed aan konden: we zaten al bijna een half uur maar niemand kwam ons vragen wat we wilden drinken. Het voorgerecht werd half op tafel gezet (naanbrood zonder raita...) en ondanks 2x vragen waar het bleef kwam het niet. Later op de avond werden wij wel keurig bediend door een zeer aardige dame (uit Irak) en zij hield goed in de gaten of alles nu naar wens verliep. Complimenten daarvoor!! Het eten zelf is niets op aan te merken: dit is altijd van goede kwaliteit en smaak: gewoon verrukkelijk en met een bomvolle buik ga je weer naar huis. Prijs/kwaliteit is echt heel goed. Ondanks de wat mindere ervaring van afgelopen keer komen wij toch graag weer terug, want het blijft gewoon erg lekker eten bij King of India.

18. Ellis's profielfoto
    Ellis heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Hoek

Super goed het eten was heerlijk.

19. Roos's profielfoto
    Roos heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

De sfeer was enorm gezellig. Kaarsjes, lekker muziekje op de achtergrond en fijn personeel.
    Kwaliteit eten was goed, we hebben heerlijk genoten van een driegangen menu en dat maar voor 23,50!
    Vooral de gamba’s zijn echt een aanrader 👌

20. Tim Rijs's profielfoto
    Tim Rijs heeft een recensie geschreven voor King of India

Het eten is er erg lekker, maar voordat het hoofdgerecht op tafel staat ben je zo twee uur verder. Daarbij is de bediening weinig vriendelijk.

21. Sandis's profielfoto
    Sandis heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Internationaal Arnhem

Was echt heerlijk en goede bediening en sfeer! We hebben echt genoten en lola ons hondje ook! 😃

22. Duinker's profielfoto
    Duinker heeft een recensie geschreven voor Trix
    Frans Arnhem

Met Valentijnsdag hier gegeten. Het was druk maar met een gezellige sfeer. We moesten lang wachten op ons eerste drankje en op het broodje. Het eten was prima wat je kan verwachten voor deze prijs. Alles netjes opgemaakt en zag er verzorgd uit. De bediening daarentegen was niet echt goed. Alles kwam laat, de bestelde wijn ect. Na de koffie kwam er maar niemand langs dus liepen we zelf maar naar de balie voor de rekening. We gaven een mooie fooi. Daarna werd ons verzocht zelf de jassen te halen want hij wist toch niet welke van ons waren. Daar hebben we toen wat van gezegd. Maar nee we moesten het zelf doen. Tot onze verbazing hingen er maar 2 jassen nl die van ons. De bediening had dus kennelijk geen zin om ze te halen. Het was voor ons lang geleden dat we uiteten waren geweest, de bediening heeft ons het gevoel gegeven 1 van de vele gasten te zijn. Ondanks het lekkere eten toch met een rot gevoel naar huis. Wij zullen hier niet meer terug komen.

23. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Omdat we nog een giftcard hadden liggen én we in de buurt waren van Arnhem zijn we hier per toeval terecht gekomen.

Wat een positieve verrassing! Een eenvoudig ogend eetcafe blijkt een culinair paradijs te zijn.

Het begon al met de goede en vriendelijke bediening. Het enige nadeel is de uitgebreide menukaart, teveel lekkere dingen om uit te kiezen ;-)

ik had heerlijke carpaccio en een fantastische gevulde kipfilet. Mijn vrouw van het wildmenu de wildzwijnpate en een mix van kangoeroe en wild zwijn. De rode wijn die zij hierbij bestelde was ook prima.

De porties zijn ruim (we zaten eigenlijk vol) maar we besloten toch een nagerecht te bestellen. Weer zijn we niet teleurgesteld, heerlijk yoghurt ijs en het ijs met caramel smaakte ook erg lekker.

De rekening viel echt mee, zeker als je kijkt naar de kwaliteit van het eten. Complimenten voor de keuken én bediening, we hebben een fijne en gezellige avond gehad. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders hadden we hier zeker vaker gaan eten.

24. Yvonne vd Zanden's profielfoto
    Yvonne vd Zanden heeft een recensie geschreven voor Dino's

Yvonne vd Zanden

Eerste keer bij Dino’n gegegeten, heel gezellige sfeer, eten ontzettend lekker en de service top… hier komen we zeker vaker👍👍

25. Neijenhuis's profielfoto
    Neijenhuis heeft een recensie geschreven voor Fabels

Neijenhuis

Vandaag lekker wezen lunchen hier. De zaak ziet er knusjes en gezellig uit. Ook een erg leuk voor terras met genoeg heaters. Lekker warm dus. Eten smaakte erg lekker, veel en qua prijs echt een aanrader. Bediening vrolijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog eens terug!

26. Nicky's profielfoto
    Nicky heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Internationaal Arnhem

Het eten was heerlijk, lekkere mosselen vooraf en goede stukken tournedos als hoofdgerecht met lekkere frietjes. De bediening aan tafel was erg aardig maar wel gehaast terwijl er maar 2 andere tafeltjes bezet waren. Toen wij uiteindelijk als laatste nog in het restaurant zaten sprak het personeel alleen maar (heel luid) buitenlands met elkaar vanuit de keuken de hele avond, dat vonden wij erg storend en niet zo netjes. Maar ondanks dat hebben wij een fijne avond gehad.

27. Arends's profielfoto
    Arends heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Goed en betaalbaar eten in een sfeervolle ambiance.