Nieuwste foto's in Arnhem

Laatste updates in Arnhem

1. Casper's profielfoto
    Casper heeft een recensie geschreven voor De Thermiekbel

Leuke locatie om te lunchen of te dineren. Goeie en vriendelijke service die meedenkt.

2. Emi's profielfoto
    Emi heeft een recensie geschreven voor Troya

Slechte prijsverhouding. Troya mag zich eigenlijk geen restaurant noemen. Eten is niet lekker en het eten was niet gaar. Denk hierbij dat de kip nog roze van binnen is en daar kan je goed ziek van worden. Eigenaar niet vriendelijk naar de klanten toe en kan slecht tegen kritiek. Personeel kan geen Nederlands. Je kan in dit geval beter bij een snackbar wat bestellen dan dat je bij Troya eet.

3. Allard's profielfoto
    Allard heeft een recensie geschreven voor King of India

Lekker eten met smaken die je thuis niet kan maken!

Eén vorige recensie
  4. Helma's profielfoto
    Helma heeft een recensie geschreven voor De Thermiekbel

Vandaag op mijn 69ste verjaardag verrast door mijn nichtjes met een geweldige lunch op de prachtige locatie Thermiekbel! Aperolspritz… voor mij een nieuwe cocktail, maakte het feestje helemaal compleet. Dank voor de vriendelijke bediening! Wij komen beslist terug! Helma.

5. JDV's profielfoto
    JDV heeft een recensie geschreven voor Lestari
    Indonesisch Arnhem

Afgelopen weekend hier gegeten. Het eten is goed, echte Indische smaken. Niet goedkoop maar erg lekker. In de bediening waren we teleurgesteld. Bij de drankjes was ons kroepoek beloofd, dit werd vergeten. Mijn 2e biertje werd vergeten. We bestelden rijsttafel Ibu (de uitgebreide) en kregen Anak (de kleinere). Uiteraard werd de prijs gecorrigeerd maar de reactie op ons reclameren had wat vriendelijke gekund.

6. n.w.'s profielfoto
    n.w. heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

We shared a fish and a meat thali, which we knew was going to be too much, but we wanted to savour the different dishes. Nine of ten were quite nice. The fish curry base was good, but salmon isn't available in India and what they call 'salmon fish' is a completely different type of fish with white meat. I personally think salmon doesn't match with Indian food. Haddock would have been a better choice.
    Rather bad was the naan. Not light and fluffy enough, a stone in the stomach.
    Subtract 2 pts for salmon and naan: 8 points for the food.
    Service: 10 for our Afghani waiter. Almost the same for the bar counter.

7. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Trio IJssalon

Vriendelijke bediening, alleraardigst, en ruim assortiment! Ik herken de negatieve meningen totaal niet! Ik kom zelf uit de horeca, met name de luxe bediening voor Royals, Bekende Nederlanders en mensen van de veel te veel centjes fair, maar hun doen zeker niet onder! Daarom raad ik iedereen aan om hier naartoe te gaan. En heel simpel, vragen staat vrij. Als mensen niets vragen of zeggen of een andere mening hebben, praat met elkaar. Hun zijn super lieve mensen en denken graag met je mee! Ook wil ik benadrukken dat alles ambacht is! Pure ambacht! Prijzen voor een bolletje zijn prima! Sommige mensen hebben hier een klacht over of negatieve mening, maar dit ijs is niet te vergelijken met het gedraaide ijs uit de supermarkt waar melkpoeder en andere chemische laat staan e stoffen aan worden toegevoegd. Pure ambacht is aan het verdwijnen dus steun juist dit soort mensen die er bewust voor kiezen zodat dit niet verdwijnt uit het straatbeeld! Deze reactie is niet gesponsord, dit is mijn pure mening en ben blij dat ik mijn 2 liter bak met ijs en 5 smaken door de Moeder van de Eigenaar heb laten prepareren! Grazie!

8. Ellis Bonenkamp's profielfoto
    Ellis Bonenkamp heeft een recensie geschreven voor King of India

Ellis Bonenkamp

Heerlijk gegeten bij King of India. Het interieur is exotisch en uitnodigend. We werden vriendelijk verwelkomt door een attente jonge man die ons een plekje liet uitzoeken en naar de tafel begeleide. De sfeer was gemoedelijk en ongedwongen. Buiten bevind zich een knusse binnenplaats waar je gezellig kunt eten bij warm weer. We hebben het 3 gangen menu gekozen. Dit kan je ala carte bestellen naar eigen keuze. Ook de jonge dame die het eten serveerde was erg vriendelijk. Voor vegetariërs is er veel keuze en ook nog redelijk veel keus voor veganisten. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Het eten was wat ons betreft voortreffelijk. Wij komen zeker terug!

9. Megan's profielfoto
    Megan heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Eten was te doen, maar de bediening is echt vreselijk en ook nog eens onaardig. Vooral de meisjes die geen Nederlands spreken en niet weten hoe een restaurant werkt, of wat klantvriendelijkheid inhoudt.

Oneindig lang wachten voordat we wat drinken bij konden bestellen, of een dessert. Spaans sprekend meisje van de bediening stond schaamteloos een halfuur luid te bellen op haar mobiel, naast ons. Eerste keer daar, maar nooit meer!

10. Jeanet's profielfoto
    Jeanet heeft een recensie geschreven voor King of India

Lekker buiten gezeten, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening...

Eén vorige recensie
  11. Kees de Graaff's profielfoto
    Kees de Graaff heeft een recensie geschreven voor De Thermiekbel

Kees de Graaff

Prachtig weer, lekker buiten gegeten. Bediening was redelijk tot goed, enigszins chaotisch. Eten was voortreffelijk. Prijs/kwaliteit was zonder meer goed. Aanrader!

12. Petra Van stijn's profielfoto
    Petra Van stijn heeft een recensie geschreven voor De Thermiekbel

Petra Van stijn

Gezellig terras, aardige bediening en mooi zicht op de vliegvelden.
    Basic lunchgerechten van goede kwaliteit en prima prijs.

13. Rijsdijk's profielfoto
    Rijsdijk heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Rijsdijk

Heerlijk gegeten, personeel bijzonder vriendelijk.

14. Marcel en familie's profielfoto
    Marcel en familie heeft een recensie geschreven voor King of India

Marcel en familie

We hebben voor het eerst kennis gemaakt met Indiaas eten in "King of India" en omdat we geen vlees eten hebben we vijf curry gerechten en een paar bijgerechten besteld. We kregen allerlei schaaltjes dat er zeer smakelijk en kleurrijk uitzag. Het eten smaakte echt bijzonder lekker, dat met vele kruiden en groenten was bereid. Wij allemaal geven het restaurant en in bijzonder de kok een 10.0 voor het eten. De speciale Indiase dranken zijn ook een aanrader, de Lassi en de Indiase Chay. Dankjewel voor de fijne avond!!

15. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor La Corte

Super lekker gegeten en heel gezellig terras met vriendelijke bediening.

16. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor La Corte

Nathalie

Heerlijke pasta, pizza en huisgemaakte tiramisu. Leuke eigenaars en gezellige sfeer buiten op het terras.

17. Indra's profielfoto
    Indra heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Lekker eten en top service! Top. Kom graag terug.

18. Reisner's profielfoto
    Reisner heeft een recensie geschreven voor De Thermiekbel

Reisner

Vriendelijke bediening, uitstekende 3 gangen maaltijd, aanrader, goede prijs/kwaliteit verhouding.

19. Mischa's profielfoto
    Mischa heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

't Zusje in Arnhem, wat een aanfluiting. De eerste bestelling ging al fout: die kwam niet. Kan gebeuren denk je dan. Na een uur hadden we ons eerste gerechtje op en zaten we te wachten op ons volgende gerechtje. Wachten, dat is wel de rode draad van een avond "avondvullend bourgondisch genieten" bij 't Zusje in Arnhem. Daar ging het waarschijnlijk al fout.

In Arnhem nemen ze het "genieten" iets te letterlijk en vergeten ze dat de mensen ook willen eten. "Versbereide kleine gerechtjes, die je de hele avond kunt bestellen". Verspreid over de avond kan je inderdaad een paar kleine gerechtjes bestellen, maar verwacht niet dat je de hele avond lekker zit te eten. Bedenk goed van te voren wat je wil bestellen en zorg dat je bonnetje al is ingevuld, zodat je die direct klaar kan zetten als een gerechtje op is. Doe je dit niet dan kan het maar zo zijn dat er 3 kwartier of meer tussen je gerechtjes zit.

Hou er rekening mee dat je wel 4 uur aan tafel zit als je wat verschillende gerechtjes wil uitproberen. Eet iets van te voren als je een grote eter bent en bespreek niet te laat. De kans is groot dat bepaalde gerechten niet meer beschikbaar zijn. Zelfs iets simpels als versgeperste jus d'orange was later op de avond niet meer beschikbaar waardoor een van de toetjes niet meer te bestellen was. Dat was het 3de gerecht waarvan we te horen kregen dat het niet meer besteld kon worden.

Het genieten uit de slogan bij 't Zusje in Arnhem slaat niet op het eten, maar op de gezelligheid. Als je het maar leuk hebt gehad, daar gaat het om. Dat gerechtjes de ene keer goed van smaak zijn en (dezelfde gerechtjes) de volgende keer totaal smaakloos zijn, tja dat is een detail. Sterker nog, op het moment dat je dit aangeeft krijg je te horen dat het niet kan, omdat alles 's middags al is voorbereid. Oké het lag aan mij: ik vond het gerechtje gewoon niet lekker, daarom had ik 'm ook een tweede keer besteld. De meeste (warme) gerechtjes waren trouwens lauw of zelfs koud.

Mocht je gek zijn op gefrituurde inktvisringen, die staan bij 't Zusje ook op de kaart. Kom niet in de verleiding om deze te bestellen. Ze zijn taai en smaken nergens naar. Sterker nog, ze zijn gewoon vies.

En tja, dan hoop je dus dat het iets eenmaligs is. Tussen de gerechten door hadden we genoeg tijd om even wat reviews te lezen. We waren toch wel benieuwd of meer mensen deze ervaring hadden. Helaas was dit inderdaad het geval. Uit de ervaringen blijkt dat deze problemen al meer dan 2 jaar spelen. Gerechtjes laten te lang op zich wachten, zijn wisselend van smaak, vaak te koude warme gerechten, te warme koude gerechten of niet beschikbare gerechten. Het drinken hoor je de mensen niet over klagen. Behalve dat er wel héél vaak gevraagd wordt of je nog wat te drinken wil. Mijn eigen ervaring is dat dit herhaaldelijk gevraagd werd, zelfs als mijn glas nog bijna vol zat. Maar ja dat vind ik nog het minst erg aan deze hele ervaring.

Nadat we onze ervaringen met 's Zusje hadden gedeeld werd ons verbetering beloofd. Men gaat eraan werken en hoopte dat ze ons nog een keer terug zouden zien. Om vast te stellen dat het inderdaad beter zou zijn. Veel slechter kan in elk geval niet, maar om zoveel geld neer te leggen om het nog een keer te proberen? Nee, bedankt. En zelfs een korting zal dat niet aantrekkelijker maken. Wij laten 't Zusje in Arnhem voortaan in elk geval links liggen. Er zijn andere vestigingen waar ze het wel snappen. En er zijn andere restaurants waar je (wel) heel lekker kan eten en avondvullend kan genieten.

Mocht je na het lezen van mijn ervaring nog denken van ja leuk, gezellig, wij gaan bij 't Zusje in Arnhem eten, wees dan in elk geval lief voor het personeel. Zij kunnen er ook niks aan doen en zij doen hun best. Deel vooral zo veel mogelijk jullie ervaringen. Ik doe dit normaal gesproken ook niet zo snel, maar het is waarschijnlijk de enige manier om ze wakker te schudden en in te laten zien dat dit echt niet kan.

20. S. Batur's profielfoto
    S. Batur heeft een recensie geschreven voor Sofram
    Eetcafé Arnhem

S. Batur

Zeggen bezorgtijd is 50 min. Bel na 1,5 uur op en dan melden ze dat het meteen de deur uit gaat. Meer dan 2 uur later is het er nog niet en dat op een maandag en 10 min afstand. Vervolgens ligt de telefoon op de haak en zijn ze onbereikbaar! Nooit meer hier! Helaas had ik de recensies op thuisbezorgd niet gelezen anders was ik verder gaan kijken. Het regent klachten!