Nieuwste foto's in Arnhem

Laatste updates in Arnhem

1. Dennis en shirley's profielfoto
    Dennis en shirley heeft een recensie geschreven voor Dino's

Dennis en shirley

Heerlijk gegeten en zeer klantvriendelijk

2. kitty Leukfeldt's profielfoto
    kitty Leukfeldt heeft een recensie geschreven voor Bistro de Bok

15 nov 2018..Gisteren samen met een vriendin heerlijk gegeten bij Bistro de Bok.Heerlijke botermalse vlees gerechten van de houtskoolgril.wij namen dit keer een vis gerecht Zalm met garnalen in de folie heerlijk.en de grote Scampi's echte aanrader..Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen door de spontane lieve eigenaresse, vervolgens staat er meteen een mandje vers stokbrood met 3 sausjes van het huis op je tafeltje. De sfeer is warm en onbevangen...wij hebben genoten..echt de moeite waard..oja en we hebben ook veel gelachen, de eigenaresse heeft een flinke dosis humor!!

3. Lianne's profielfoto
    Lianne heeft een recensie geschreven voor Eetatelier
    Vegetarisch Arnhem

We hebben heerlijk gegeten bij het Eetatelier. Erg leuk zo'n groot bord midden in de zaal waarop alle heerlijke gerechten staan opgeschreven. Keuze genoeg!
    Zeer vriendelijk personeel en bediening.
    Als enig klein puntje mochten voor mijn vriend de porties was groter ;)

4. Pascalle Grootjen's profielfoto
    Pascalle Grootjen heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Gezellig eten en ook nog voor een leuke prijs! Prijs kwaliteit verhouding is heel goed en de bediening is erg vriendelijk!
    Echt een aanrader

5. Darren Gourley's profielfoto
    Darren Gourley heeft een recensie geschreven voor King of India

Darren Gourley

Lekker eten. Vriendelijke personneel. Leuke sfeer. Aangeraden.

6. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Reina
    Mediterraans Arnhem

Heerlijk gegeten. Lekker relax gezeten. Ziet er ook gezellig uit. Voelde ons op ons gemak.

7. Sraar's profielfoto
    Sraar heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Alles uitstekend. Als je dan iets moet noemen wat iets minder is dan is het dat het wel heel erg vol is. Maar eigenlijk ook niet eens hinderlijk.

8. Mirjam te Veldhuis's profielfoto
    Mirjam te Veldhuis heeft een recensie geschreven voor Lola's
    Lunchroom Arnhem

Mirjam te Veldhuis

We hebben een high tea gedaan! Wat het fijne is bij Lola’s is dat het verse producten zijn, heerlijke taartjes en dat het niet zo overdadig is echt precies goed!! Aanrader!!

9. Wilco de Jong's profielfoto
    Wilco de Jong heeft een recensie geschreven voor Dino's

Wilco de Jong

Gezellig, lekker eten en goede service.

10. Koen kwakkenbos's profielfoto
    Koen kwakkenbos heeft een recensie geschreven voor Dino's

Koen kwakkenbos

Het is goed eten bij Dino’s. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ze beschikken over goed personeel.

11. Hettie's profielfoto
    Hettie heeft een recensie geschreven voor King of India

Ik ben met collega's van de week bij King of India wezen eten en het was heerlijk. Iedereen heeft genoten van zijn maaltijd. Wij hadden het 3 gangen-keuzemenu en dan kan je uit heel veel gerechten kiezen voor een leuke prijs. De sfeer is gezellig en de bediening uiterst vriendelijk. Ik kan het iedereen aanbevelen.

12. HEIJSELAAR's profielfoto
    HEIJSELAAR heeft een recensie geschreven voor King of India

HEIJSELAAR

Vriendelijke en gezellige bediening. Goed gevulde maaltijd.

13. Rutten's profielfoto
    Rutten heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Rubens

Wij kwamen graag bij Rubens, want de Gambas zijn verrukkelijk!
    Dat gezegd hebbende..
    Ik reserveer altijd om teleurstelling te voorkomen. Wij kwamen 10 minuten voor de gereserveerde tijd binnen, en eerder dat de "gastvrouw" van de tafel kwam waar ze gezellig aan zat, hadden we die 10 minuten al weer ingehaald.. op een uiterst onvriendelijke toon werd er gevraagd of wij hadden gereserveerd, ja, dat hadden wij. Zij kon onze reservering niet terug vinden, en voor dat het zou eindigen in een "wellis nietes" spelletje, gezegd dat het niets geeft.
    Vervolgens konden we eindelijk iets te drinken bestellen, echter deze mevrouw is zo snauwerig en onvriendelijk dat je het bijna niet durft. Gelukkig kwam er een groot deel van de avond een andere jonge dame die ons voorzag van een menu kaart en voorafje. Zij kwam erg klant vriendelijk over en vroeg regelmatig of alles naar wens was, een groot verschil met die andere dame. Ze leek zich zelf zelfs te schamen voor het gedrag van haar collega/baas?
    Ook ben ik mij bewust van het feit dat Rubens een stamrestautuant is van menig "occassionbar" klanten, helaas heeft de dame dan niet de "ballen" om hen aan te spreken op hun storende gedrag.
    Nee, ondanks dat de chef achter de grill echt geweldig is en de Gambas zijn om je vingers bij af te likken, is de eet ervaring bij Rubens ronduit slecht. Als ze van gedrag verandert, dan komen we weer eens langs. Tot die tijd zal ik mijn ervaring delen mondeling en via recensies.

14. Smits's profielfoto
    Smits heeft een recensie geschreven voor Bistro de Bok

Gisteravond met familie super lekker gegeten! Wij komen hier al vanuit de jaren 70 (foto’s van mijn ouders aan de muur). Voelt altijd als “thuiskomen”! Ik had een super malse entrecote. Eigenaresse is een rolmodel voor de horeca!

15. Robert's profielfoto
    Robert heeft gereageerd op een recensie van Villa Velperweg

Ook wij gaan er niet meer heen, jammer want het was er voorheen goed toeven. Wie weet komt er weer een nieuwe eigenaar die wel weet hoe het hoort.

16. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Villa Velperweg

Voorheen meerdere keren gegeten en dat was prima. Nu helaas niet kunnen eten. Wij kregen na drie keer vragen eindelijk na een uur een drankje. Daarna weer bijna een uur moeten wachten alvorens iemand kwam vragen wat wij wilden eten. Hij sprak Engels waarop wij vroegen waarom het niet in onze eigen taal kon. Daarop kwam zijn collega en vertelde ons dat wij zijn medewerkers niet mochten "afzeiken". Wij hebben ons zeer correct gedragen en dat ook aan hem duidelijk gemaakt. Zijn reactie was dat wij het restaurant moesten verlaten en hebben daar ook gehoor aan gegeven. Gelijk met ons vertrokken er nog meer mensen van twee verschillende tafels en ook zij waren niet "amused". Voor ons dus NOOIT meer naar de Villa Velperweg

17. Nico Raatgever's profielfoto
    Nico Raatgever heeft een recensie geschreven voor XuXi
    Sushi Arnhem

Nico Raatgever

Hai,

Het was even wennen omdat we de enige in de zaak waren op woensdag.
    De sushi was heerlijk en vers en we hebben een hele fijne avond gehad.
    Dank!

18. Soethaert Nina's profielfoto
    Soethaert Nina heeft een recensie geschreven voor Dino's

Soethaert Nina

We hebben zéér lekker gegeten in Dinos. Leuk om te zitten en vriendelijk personeel. Een aanrader als je in centrum Arnhem bent.

19. van der graaf's profielfoto
    van der graaf heeft gereageerd op een recensie van King of India

wat een vreemd verhaal, je weet toch wat je besteld, de prijzen staan duidelijk op de kaart.Wij komen ook met regelmaat en herken niets van deze recensie.

ijs uit blik? ja ja

20. Sara's profielfoto
    Sara heeft een recensie geschreven voor Vishandel Lely

Ik was daar gisteren.
    Ik vind ze niet aardig.
    Kan door de eigenaar haast geen hallo af.
    Verder zijn ze erg prijzig.

21. Bram de Boer's profielfoto
    Bram de Boer heeft gereageerd op een recensie van SubUrban Chef

afgelopen zondag

22. Gerrius Vroom & familie's profielfoto
    Gerrius Vroom & familie heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Gisteren weer eens met collega's bij Dino's gegeten. Het werd maar weer eens bevestigd: als je van gezellig eten houdt van prima kwaliteit… dan moet je gewoon naar Dino's!

😎👍

23. gerard's profielfoto
    gerard heeft een recensie geschreven voor Diner 66
    Snackbar Arnhem

Ik ga er soms halen en vind niet al het personeel even vriendelijk maar het eten is best redelijk. Heb het geprobeerd om eens te laten bezorgen maar dit is echt een afrader! Alles was koud en rimpelig en nadat ik de scooter 2 keer voorbij zag rijden ben ik maar naar buiten gelopen. Ik heb afgerekend en kreeg een tas in mijn hand gedrukt. Weer binnen gekomen en aan tafel bleek het een in elkaar gedrukte lauwe rimpelige smeurie te zijn van circa 20 euro. Jammer!

24. Urban Chef's profielfoto
    Urban Chef heeft gereageerd op een recensie van SubUrban Chef

Beste Bram,
    Ik vind het erg vervelend, maar we hebben geen Hawaïburger op ons menu. Nooit gehad en ook niet iets wat ee op lijkt. Wanneer heeft u deze verschrikkelijke ervaring gehad?
    Hoop snel van u te horen?
    Met vriendleijke groet,
    Ozana SubUrban Chef

25. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Frites Atelier

De patat was niet lekker, smaakte zelfs naar vis. En de mayo was ook niet lekker. Erg veel geld voor een bakje patat wat niet lekker was.

26. Karman's profielfoto
    Karman heeft een recensie geschreven voor La Puerta

Erg slecht. Na 2 uur zitten één voorgerecht en één ronde tapas gehad. Daarnaast was het eten erg matig en de service slecht. De bestelde tapas uiteindelijk betaald en ergens anders gaan eten. Geen aanrader.