• Lid sinds 14 oktober 2009

Abby's

Restaurant Zegels

Granada

Alkmaar

Joyce heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Granada
    Mediterraans Alkmaar

Laatst hier met een personeelsuitje gegeten en het was echt geweldig. We hadden voor, hoofd en na, alles in hapjes-vorm zodat er voor ieder wat wils was, zelfs de vegetarier onder ons kwam niets te kort. Wij waren ook uiterst tevreden over de prijs, echt prima te doen!

2. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Il Colosseo

Heb hier laatst voor, hoofd en na gegeten en het was echt niet duur, bovendien ook super lekker, wat een Italiaan! Tip: neem de pasta met parmezaanse kaas, dit wordt gedeeltelijk aan tafel bereid, is erg leuk (en lekker!).

3. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Restaurant Zegels

Hele kleine porties voor veel geld. Vraag me af of dit restaurant wel geschikt is voor Alkmaarse begrippen, we blijven toch een beetje boers in dit gedeelte van het land. Het restaurant ziet er op zich leuk uit met uitzicht op de wijnkelder (alhoewel die nep is heb ik het idee). Ik zal hier niet snel meer gaan eten.

4. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Het Eetpaleis
    Internationaal Alkmaar

Eten prima! En wat een leuke, gezellige, grappige bediening! Ook de aankleding is geinig, je waant je in een kasteel, geinig!

5. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pot

Héééérlijk ouderwets, alsof de tijd heeft stil gestaan. Het hele jaar door erg goed, maar in de herfst is het wild toch echt wel een aanrader!

6. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Abby's
    Internationaal Alkmaar

Kom hier wel vaker en het bevalt me elke keer weer erg goed. Als je komt voor een borreltje met een borrelhapje kun je uitstekend terecht aan de kleine, gezellige tafeltjes maar ga je echt dineren dan zijn er ook zat leuke plekken, o.a. "de lussen" zitten zo gezellig. Zomers buiten een prima terras met verwarming; kortom een echte aanrader!