Nieuwste foto's in Nijmegen

Laatste updates in Nijmegen

1. Bob's profielfoto
    Bob heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Heerlijk gegeten met ons gezin. Iedereen lekker gegeten, ook de kinderen (7 en 9) waarbij wel gezegd moet worden dat onze kinderen wel van kruidig eten houden :-). Bediening was leuk, vriendelijk en alert.

2. Cor Sappelli's profielfoto
    Cor Sappelli heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Cor Sappelli

Sinds jaren niet meer zo lekker gegeten. Complimenten

3. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Erg lekker gegeten bij Frank's Food & Grill. Vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Zeker een aanrader als je in Nijmegen uiteten gaat! Helaas duurde het ditmaal allemaal iets langer dan normaal maar dat mocht de gezelligheid niet drukken.

4. Angèle's profielfoto
    Angèle heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Angèle

Wij komen geregeld bij Don Pablo om lekker te genieten van het verrukkelijke eten!

5. Rita's profielfoto
    Rita heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Rita

De sfeer was gezellig met heerlijke muziek. Eten was weer grandioos. Wij wonen in Alkmaar, maar als we dichtbij Nijmegen in een hotel logeren, eten we bij Don Pablo. Top!🥳👍🏾

6. J. Pieters's profielfoto
    J. Pieters heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

J. Pieters

Wederom onwijs lekker gegeten. Beijing beef, yakitori, sticky toffee pudding en Eton mess zijn enkele van mijn favorieten. Een top team in de bediening en mede dankzij hun echt weer een geslaagd etentje gehad. Top. Zeker een aanrader.

Eén vorige recensie
  7. Walter's profielfoto
    Walter heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Bij binnenkomst werden we eerst aan een wat luidrugtige tafel geplaatst. Dit werdt al snel opgelost. Na 1 uur en een kwatier kwam de eerste gang op tafel. Ik had Carpaccio.
    Het vlees was mals de smaak was er amperen dan lag het ook nog op ijsbergsla waardoor de smaak nog meer verwaterd werd. Er werd voor truffelmayo een euro extra gevraagd. Waarom snap ik niet. De ingedienten voor zelfgemaakte pesto die standaard is en de mayo zijn even duur. Weer een uur later kwam het hoofdgerecht. Ik had Tagliata. Mooi vlees, mals en een goede smaak. Echter was het ongeveer 40 graden warm/koud. Daar klaagde ik over. De reactie, " het vlees ligt op de sla waardoor het afkoelt ". Er lagen inderdaad 2 blaadjes ruculo onder. Dat het bord koud was werd niet vermeld. Ik vermoed dat het hele bord een minuut of 10 al klaar stond en dat daardoor het gerecht koud is geworden.
    Of ik iets anders wou bestellen? Nee dank u, dan zijn mijn disgenoten al uitgegeten.
    En er was niets mis met het gerecht behalve de temperatuur. Het bord kwam weer terug, 4 minuten kouder. Ze hoefden het alleen maar wat op te warmen! Ik heb het laten staan en het kwam ook niet op de rekening. Maar wel zonde van het vlees en van het dier dat hiervoor gestorven is. De rest van ons gezelschap heeft heerlijk gegeten.

8. Dominique's profielfoto
    Dominique heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Dominique

Franks is het beste restaurant in Nijmegen! Altijd geweldige kwaliteit qua eten, hele goede en vriendelijke bediening, fijne sfeer en prachtig ingericht! Kortom wij zitten er heel graag en het liefst iedere week!

9. Chan's profielfoto
    Chan heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

We hebben met een groep heerlijk gegeten. Prima sfeer, prima eten en prima prijs.

Zeker voor herhaling vatbaar

10. Karen's profielfoto
    Karen heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Wat een leuk restaurant is dit zeg! Mooie ambiance, héérlijk eten, fijne bediening en een goede prijskwaliteit verhouding.

Hier komen we zeker terug 😀

11. China Delight heeft een nieuwe foto
  12. China Delight heeft een nieuwe foto
  13. China Delight heeft een nieuwe foto
  14. China Delight heeft een nieuwe foto
  15. China Delight heeft een nieuwe foto
  16. Eve's profielfoto
    Eve heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Het eten was heerlijk. Lekkerste biefstukken van Nijmegen. Service was ook super. We hebben een hele aangename avond gehad!