Nieuwste foto's in Nijmegen

1. A.A. Van Slooten's profielfoto
    A.A. Van Slooten heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Nijmegen

A.A. Van Slooten

Zaterdag 21 juli 2018 met 13 man gegeten. Prima eten service. Uitzonderlijk goede desserts voor een Chinees restaurant. Een aanrader dit restaurant.

2. Ockeloen's profielfoto
    Ockeloen heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Burak

Ockeloen

Ben al bijna 20 jaar klant, en met 20 jaar mag ik wel zeggen vaste klant.
    Ik vindt t spijtig om te zeggen dat t alleen maar achteruit gaat!
    Wat ik echt jammer vind!!!

Het is wel beter geweest!

3. Vegetarier's profielfoto
    Vegetarier heeft een recensie geschreven voor Merano
    Italiaans Nijmegen

Vegetarier

Als vegetariërs kozen wij de 2 vegetarische pasta's van de kaart. Helaas erg teleurgesteld, voornamelijk in die met gorgonzola en spinazie; van deze ingrediënten en smaak was weinig sprake, het was een kale spaghetti. Slechte prijs/kwaliteitverhouding hierdoor. De sfeer was wel goed.

2,1
  4. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Spijshuis Uylenspieghel

Op zich kan ik een andere aanpak qua restaurant wel waarderen, middeleeuwse sfeer met een grote menukaart waarbij alle gerechten worden opgenoemd. De sfeer vond ik op zich wel prettig en de bediening vrij vriendelijk alleen soms een beetje ongeinteresseert. Jammer dat ze onze tafel even vergeten leken te zijn en het even duurde voordat ze de menu kwamen opnemen. Qua vegetarische keuze vrij miniem en niet iets om voor terug te komen. De vegetarische burger met spinazie en daarbij lazagne met spinazie en kaas was niet echt lekker en te weinig om je maag te vullen en de prijs teveel voor zo'n klein hapje. De tomatensoep daarentegen was erg lekker, ook het ijs was prima, ook het biertje was goed. Vegetarische keuzes zou ik uitbreiden en het spinazie geheel uit het menu halen, er zijn veel meer echt lekkere vega gerechten te maken. Kwaliteit qua eten buiten het vega gerecht om zou ik een 8 geven, het vegagerecht zelf een 4 of 5. Beetje wisselend qua eten, maar toch een prettig restaurant. De middeleeuwse sfeer had voor mij nog wel sterker doorgevoerd gemogen, bv in kleding van de bediening of het servies wat op tafel komt te staan.

5. Rebecca's profielfoto
    Rebecca heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Rebecca

Tijdens de zomerfeesten daar gegeten. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Wij gaan er zeker nog een keer terug

6. xander's profielfoto
    xander heeft een recensie geschreven voor Hou-Je

Super onbeschofte tent zeg, wat een ellende. bestel 2 broodjes. Ik ben normaal niet iemand die al te moeilijk doet maar het brood en vlees waren uitgedroogd en zo smaakte het dan ook, er kwam een rare geur van het eten af en wij vertrouwde het eten dan ook niet geheel. Mijn vriendin en ik attendeerde hier op vriendelijke wijze op waarop mij werd verteld dat ik kon oprotten. ;) Toen ik vervolgens duidelijk maakte dat ik niet gediend was van deze botte manier van serveren en het slechte eten, en liever mijn geld terug wilde, begon het personeel te schreeuwen en te dreigen. Uiteindelijk 15 euro betaalt en met niks de deur uitgelopen. Ze waren zeer aggressief. Ik adviseer iedereen om hier niet te eten. Nou groetjes.

7. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Marjolein

Wij vinden deze pizza’s echt de lekkerste uit de omgeving. Rijden er speciaal voor naar Nijmegen toe, vanuit Arnhem.

8. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Oublies
    Broodjes Nijmegen

Slechte ervaring, en als je een probleem wordt je afgescheept met excuses.

9. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Emmy
    Indonesisch Nijmegen

Heerlijk gegeten, vooral de Soto Ajam is elke keer weer geweldig!
    Voor het hoofdgerecht laten we Emmy gewoon de keuze bepalen, aangezien we met meerdere mensen zijn kunnen we dan allemaal van alles iets proeven. En dat is elke keer weer een goede keuze.
    Kortom, aanrader!

10. Heldens-meuffels's profielfoto
    Heldens-meuffels heeft een recensie geschreven voor Croy de Goffertboerderij

Heldens-meuffels

Altijd gezellig en prijs kwaliteit is top

11. Hanneke de Deugd's profielfoto
    Hanneke de Deugd heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Beij Ons

Vrijdag de 13e juli was het. Gegeten Beij Ons. Ik bestelde Coq au Vin. In een diep bord kreeg ik een zeer opgedroogd, taai kippenpootje met daaronder de puree en saus. Bij de eerste hap proefde ik een extreem bittere smaak en de rest smaakte "oud". 's Nachts ben ik erg ziek geworden 5x overgegeven en daarna diaree. Mijn weekeinde was verpest. Ik heb het restaurant gebeld en heb 2x gesproken met een man. Hij bood een bon aan voor Dinervoor2. Ik woon in Buurmalsen en wil hiervoor niet helemaal naar Nijmegen rijden. Toen ik hem vroeg om het af te ronden op 25 euro zei hij dat dat niet mocht van de Bazin.

12. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Zappa's
    Italiaans Nijmegen

Lisa

Ik ben Twee keer met mijn vriend Naar zappas Nijmegen gegaan. Helaas vielen alle keren het tegen. We gingen er s Het eten werd al opgenomen en we hadden ons drinken dat we ervoor hadden besteld nog niet eens gekregen. Wij begrepen dat het toen druk was, maar we hebben erg lang op ons eten moeten wachten. De sfeer was erg gespannen ondanks dat wij begrijpen dat het personeel hard moest werken. De manager of Floor manager was inplaatst van het overzicht houden in het restaurant door het restaurant haast heen en weer aan het rennen. Dat at niet zo prettig. De service was op veel vlakken niet voldoende. Personeel zat te hangen bij de kassa, het eten kwam laat of we kregen de verkeerde bestelling en op de site zijn de prijzen goedkoper dan op de menukaart in het restaurant. Er was altijd weer wat sta verkeerd ging. Daardoor vinden wij ook de prijs/kwaliteit slecht omdat alles erom heen niet voldoet aan onze eisen. Wij vragen echt niet veel van een restaurant. Lekker eten, goede sfeer, prima service en zo kan de prijs/kwaliteit ook goed zijn. Zappa’s Nijmegen had dat niet.

13. Ruben's profielfoto
    Ruben heeft een recensie geschreven voor Doner Kebab

Opgefokte werknemers + duur en matig eten.

Er werd erg opgefokt op mijn vraag gereageerd door de man die mij hielp. De (klant)vriendelijkheid was ver te zoeken, medewerkers schreeuwen naar elkaar en mijn eenvoudige bestelling werd nog 3 keer bij me nagevraagd. Behoorlijke chaos dus.

Mijn matige kapsalon was bovendien voor de helft een flinke brok dikke kaas.

14. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Heerlijk gegeten en gezellige ambiance, service wad erg vriendelijk en behulpzaam.

15. Pepping's profielfoto
    Pepping heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken Triavium

Pepping

Sorry een grote vreetschuur ongeorganiseerde boel. 25 Minuten wachten bij de grill 20 minuten wachten bij het wokken. Dus gezellig zitten lukt niet.
    Sushi schalen leeg.

16. Shirley's profielfoto
    Shirley heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Shirley

Mooie gerechten voor een eerlijke prijs.
    Heerlijk gegeten en de bediening is altijd top.

17. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor De Sjalot
    Internationaal Nijmegen

We hebben heerlijk in de zon gezeten op het terras met goede wijn. Op verzoek kregen we kraanwater. Dit zijn echte pluspunten.
    Verder moet ik melden dat alles klein en prijzig is. Brood vooraf was voor twee personen één heel klein bolletje. Het hoofdgerecht, tajine lam, had ik hier enkele jaren geleden uit een heuse tajine gegeten en dat was toen heerlijk en voldoende. Nu ligt er een soort schaaltje in de vorm van een mini tajine op je bord. Weinig en het is ook nog eens stevig geprijsd.
    Allemaal nog te overkomen als je heerlijk eet, helaas was de lam niet erg mals. Het toetje hebben we laten zitten en we zijn met trek naar huis gegaan.

18. Delmee's profielfoto
    Delmee heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Super gezellig en het eten was voltreffelijk en de service was uitstekend en super vriendelijk.

19. Anjo de Jong's profielfoto
    Anjo de Jong heeft een recensie geschreven voor Corfu
    Grieks Nijmegen

Anjo de Jong

Ik kan helaas niets over de kwaliteit van het eten zeggen. We hebben namelijk niets gehad!
    We hadden geboekt via Iens met onze AH spaarkaart. We hadden ook bericht dat de boeking geaccepteerd was. Toen we op het afgesproken tijdstip arriveerden, wist de bedrijfsleider niets van een AH actie.
    Hij zou het navragen! We hebben dus maar wat te drinken besteld! Na enkele keren vragen bij het personeel waar de drankjes toch bleven hadden we nog steeds enorme dorst. Na twintig minuten nog geen drankjes. We hebben de AH kaarten maar weer teruggevraagd.
    De bedrijfsleider was in geen velden of wegen te bekennen. Slecht!
    Bij de buren, hebben we heerlijk gegeten!

20. Tonneke's profielfoto
    Tonneke heeft een recensie geschreven voor De Gelagkamer
    Internationaal Nijmegen

Tonneke

Zondagmiddag 17.15U. Het was zeer rustig op de Waalkade en dus ook in de Gelagkamer. Ik zag mooie plaatsen op het terras.
    Zin in een glaasje wijn met bitterballen!
    Wijn besteld en gekregen. Ik bestelde een porti bitterballen, stonden op de borrelkaart,
    zoals ook kaasplankje, broodplank je etc.
    Tot mijn zeer grote verbazing worden de bitterballen tot 17u geserveerd. Daarna is de keuken open voor het restaurant, lees friet bakken!
    Onvoorstelbaar!
    Zeer klant onvriendelijk. Personeel mag ook nog een cursus gastvrijheid en vriendelijkheid volgen!

21. Robbert Thijssen's profielfoto
    Robbert Thijssen heeft een recensie geschreven voor Emmy

Robbert Thijssen

Bij Emmy eten is voor ons ‘thuis komen’. We genieten elke keer van de heerlijke gerechten, die met hart en ziel zijn bereid. De service is altijd van het hoogste niveau.
    Het is een groot plezier wanneer de gastvrouw even aan tafel komt praten: die passie voor eten en drinken straalt ze helemaal uit.
    We hopen nog vaak terug te komen en we bevelen dit eethuis aan al onze vrienden en kennissen aan.

22. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Emmy
    Indonesisch Nijmegen

Zoals altijd was het eten weer erg lekker bij Emmy's. Dit restaurant is een aanrader!

23. J.van Dijk's profielfoto
    J.van Dijk heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken Triavium

J.van Dijk

Leuke bediening, goed overleg. Eten is goed.

24. Restaurant Indian Way's profielfoto
    Restaurant Indian Way heeft een foto toegevoegd van Indian Way
  25. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal KOKS

Anoniem

Ik heb als vegetariër er heerlijk gegeten. Het waren verrassende gerechten die heerlijk en gezond waren. De bediening was erg vriendelijk en ze werkte hard.
    We waren met een grote groep, 26 man, over drie tafels verdeeld hierdoor aten we als groep niet tegelijk. Maar elke tafel kon wel tegelijk eten wat ze slim gedaan hadden.

26. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Corfu
    Grieks Nijmegen

De 'diversen schotel' besteld voor 2, welke de duurste van de kaart was. Helaas was de ossenhaas doorbakken, zou er varkenshaas bij zitten, echter was dit een platte droge varkenslap. Navraag bij 2 personeelsleden hoe een varkenshaas zo plat en droog kan zijn resulteerde in dat het misschien wel kipfilet was. Er werd geen navraag gedaan bij de kok, nee. De kaart zei dat het varkenshaas was so be it… ;-)

27. Restaurant Don Pablo's profielfoto
    Restaurant Don Pablo heeft gereageerd op een recensie van Don Pablo

Bedankt voor deze mooie recensie Melissa! Wij hopen jou en je vriend snel weer te mogen ontvangen.

28. Anita 's profielfoto
    Anita heeft gereageerd op een recensie van Pasundan

Beste Lissane, Ik heb begrepen dat u alweer langs was geweest.
    Om eten te halen het menuutje dat u nog van mij tegoed had. Al veel eerder maar zie nu pas dit bericht. Je was op een donderdag gekomen dan ben ik er niet. Hopelijk was het nu wel naar wens.
    De Nasi rames menu's zitten in een bak met alles bovenop de rijst. Volgens mij staat dat ook zo in de menukaart. Menu1 en Menu2 daar zit alles in losse bakjes. We hebben dus keuze genoeg voor iedereen, en voor ieder zijn portemonee. Het is moeilijk om voor iedereen alles zo duidelijk mogelijk te communiceren. De telor blado zit in een sambalsaus waardoor ze soms zwart worden binnen in. Daar kunnen we niet altijd iets aan doen. Doen we ze korter in de saus dan is de smaak in het ei minder. Mocht u tips of adviesen hebben houden wij ons aanbevolen. Misschien kunnen we iets van elkaar leren.
    Selamat Malam Anita

29. Fred Foppele's profielfoto
    Fred Foppele heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Fred Foppele

Goed gegeten en prettige bediening.

30. Melissa's profielfoto
    Melissa heeft een recensie geschreven voor Don Pablo
    Mexicaans Nijmegen

Melissa

Mijn vriend en ik hebben heerlijk gegeten bij Don Pablo, je krijgt zeker waard voor je geld. Echt een aanrader!