Nieuwste foto's in Nijmegen

Laatste updates in Nijmegen

1. Richard Elfrink's profielfoto
    Richard Elfrink heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Richard Elfrink

Hele fijne warme sfeer, enorm gezellig personeel en heerlijk eten! Wij komen graag terug.

2. Jeroen janssen's profielfoto
    Jeroen janssen heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Jeroen janssen

Super goed restaurant

2 vorige recensies
  3. m.Haane's profielfoto
    m.Haane heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Grut

m.Haane

Een prima formule in deze corona tijd om afhaalmenu's aan te bieden.
    De kwaliteit van de menu's is prima en goed verzorgd. Het aanbieden in de zaak is zorgvuldig, het RIVM kan er een puntje aan zuigen.

Succes.
    M. Haane.

4. X & N's profielfoto
    X & N heeft een recensie geschreven voor Multi Aladin

Goed eten en altijd een goede sfeer. Zijn altijd in voor een praatje.

5. Frank Evers's profielfoto

Beste Cinthy,

Dankjewel voor deze mooie recensie. Wat fijn om te horen dat jullie ook thuis zo enorm hebben genoten van onze gerechten. Graag weer tot snel in ons restaurant!

Met vriendelijke groet,

Frank's Food & Grill

6. Frank Evers's profielfoto

Beste Johan,

Nog bedankt voor je mooie woorden in deze gekke tijden! We hopen je snel weer in ons restaurant te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Frank's Food & Grill

7. Steef en Ilona's profielfoto
    Steef en Ilona heeft een recensie geschreven voor Pasta E Fagioli

Steef en Ilona

Een echt avondje uit met fantastisch eten bereid door Nino, heerlijke wijn uitgezocht door Annemarie. Italië op zijn best, maar dan in Nijmegen!

8. Cinthy Hoenselaars's profielfoto
    Cinthy Hoenselaars heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Cinthy Hoenselaars

Weer eens afhaalmenu besteld. Het menu waar we vaker kostelijk van genoten in de voor-corona tijd, gewoon aan een gezellige tafel met prima bediening in het restaurant. Het ligt nu qua omstandigheden anders zoals iedereen weet. Het zalm menu en de tonijn waren zoals altijd verrukkelijk, daarbij alle ingredienten, de komkommer, de kool, de sla sausjes en noem maar op, inclusief de heerlijke griekse salade alles top van de top. Als afsluiting heerlijke cheesecake met slagroom en warme kersen! Hoe krijg je het voor elkaar dat allemaal als afhaal. Geweldig… chapeau voor de mensen van de keuken en de bediening. Crew… bedankt!

9. J.Vos's profielfoto
    J.Vos heeft een recensie geschreven voor Valdin
    Nederlands Nijmegen

Om de restaurants een beetje te steunen hebben we deze keer eten bij Valdin afgehaald.
    Het ontvangst was vriendelijk en er werd mij direct vertelt dat mijn speciale afleverwens geen probleem was en er rekening mee was gehouden, fijn!
    De porties waren groot en de smaak was prima!
    Wij gaan er vaker heen.

10. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Drive Inn

Zojuist eten afgehaald 4 kip loempia 1 wantan soep
    Al lang niet meer geweest de loempias zijn gekrompen smaak was goed maar ze zijn echt kleiner als vroeger
    De wantan soep was smakeloos en de wantan niet gaar

Echt jammer want ik kwam er vaak toen ik nog in de buurt woonde.

11. Brigitte's profielfoto
    Brigitte heeft een recensie geschreven voor Mohabat

Brigitte

Heerlijk gegeten. Echt een ontdekking, dit Afghaanse restaurant. Met smaak bereid. We hebben genoten op deze moederdag van een bijzondere keuken in onze eigen woonkamer (afgehaald ivm corona) . Echt iets heel anders dan anders. Een echte aanrader. Ruime porties, dus we kunnen er morgen ook nog van genieten! We komen zeker snel terug.

12. Broer's profielfoto
    Broer heeft een recensie geschreven voor Hou-Je

Broer

Met mn maatje net daar spareribs afgehaald. Echt goed, Goed verzorgd en de sausjes...zelf gemaakt en suoerlekker. Smaakt naar meer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  13. Naji's profielfoto
    Naji heeft gereageerd op een recensie van Hou-Je

Klopt helemaal, net broodje kipfilet gegeten. Snelle service en vriendelijk. Kreeg er zelfs een Fanta bij... gratis.

14. Naji's profielfoto
    Naji heeft gereageerd op een recensie van Hou-Je

Tip top. Spareribs gegeten om je vingers bij af te likken. Piri-piri... niet te scherp en boterzacht. Super vriendelijk en gastvrij. Niet afraffen en volgen mij de goedkoopste en lekkerste in Nijmegen. De kok is dan ook een 20 jarige ervarings expert. Ziet er naar uit dat hij weet wat hij doet. Een echte aanrader. Ook de aardappelschijfjes... SUPER

15. Rene Boer's profielfoto
    Rene Boer heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Vandaag besteld en laten bezorgen van een paar koude en warme hapjes. De 4 stukjes meloen waren in een bakje gegooid met 2 stukjes ham van 10cm. En champignons paste op een theelepeltje, de gehaktballetjes hoorden bij de warme hapjes maar waren nog kouder dan de ham. Het halve maiskolfje was volledig dood gekookt en even onder de zonnebank gelegd voor het kleurtje en daarna in suikerwater gekoeld. Het enige wat goed was dat was de homp brood waarvan je je kon afvragen of deze over was van het laatste avondmaal. De aoili was overgeschept uit een emmer van de sligro. En als laatste de kipstukjes. Die waren vermoedelijk ingekocht bij mac donalds en voorzien van een eigen smaakmaker.
    Kortom het was een ervaring die ik iedereen van harte zou willen afraden.

16. Eva's profielfoto
    Eva heeft een recensie geschreven voor Iwan
    Kleine eetwaren Nijmegen

Eten was erg lekker en goed bereid. Eten was ook snel klaar!

17. Ghislaine Kervel's profielfoto
    Ghislaine Kervel heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Gül

Ghislaine Kervel

Net 2 kapsalon gegeten, in geen lange tijd meer zo’n lekkere kapsalon op. Aanrader voor iedereen, ben je in de buurt zou ik zeker even langs gaan. Ook een hele nette zaak en schoon, vriendelijk personeel en snelle service.

18. Johan van Vugt's profielfoto
    Johan van Vugt heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Johan van Vugt

Het is er gewoon geweldig, prijs/kwaliteit verhouding top. Zéér gastvrij, zowel het personeel als de eigenaar érg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke ongedwongen sfeer.

19. Van de poel's profielfoto
    Van de poel heeft een recensie geschreven voor New Dutch Streetfood

Van de poel

We komen graag theedrinken en natuurlijk lunchen. Heerlijk. Zelfgemaakte mayonaise. Grote porties. Grote keuze.
    Komen na de crisis graag terug.

20. Bob's profielfoto
    Bob heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Drive Inn

Beste mensen,

Ik heb een word bestand gemaakt van de bestelling die we gemaakt hebben. Ik heb ze alles laten herhalen om te kijken of de bestelling correct was. Na 1 uur te laat onze bestelling geleverd te hebben klopte er niks van. We miste vier producten die ze wel in rekening hebben gebracht op de bon. Wij hebben ons verhaal uitgelegd en meteen werd het personeel heel agressief en begonnen te dreigen dat wij niet moeten zeuren. Echter heb ik ze verwezen dat we op de bon exact de bestelling hebben staan en ze vermelden dat we maar langs moeten komen.
    Deze mensen zijn agressief en ze liegen alles bij elkaar.
    Mensen, bestel hiet niet want je krijgt niet waarvoor je betaald!!!

21. Stefan's profielfoto
    Stefan heeft een recensie geschreven voor Emmy
    Indonesisch Nijmegen

Heerlijk gegeten! Fijne huiselijke sfeer en goede bediening. Een echte aanrader!!

22. Frank Evers's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je beoordeling Esmeralda! Wat leuk om te horen dat je zo positief bent over ons restaurant en jij je vrienden meeneemt. Hopelijk mogen wij snel weer open, zodat we je opnieuw kunnen verwelkomen.

23. Frank Evers's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je positieve woorden Wilma! Fijn dat de gerechten in de smaak vielen en de service naar wens was. Hopelijk mogen wij snel weer open, zodat we je opnieuw kunnen verwelkomen.

24. Frank Evers's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Kees! Goed om te horen dat alles helemaal naar wens was en jullie zo lekker hebben gegeten. We hopen je na 6 april weer te mogen verwelkomen.

25. Frank Evers's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Lynn! Fijn dat alles naar wens was en je zo tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. Hopelijk mogen wij snel weer open, zodat we je opnieuw kunnen verwelkomen.

26. Frank Evers's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Ronald!
    Wat fijn om te horen dat de gerechten goed hebben gesmaakt en jullie hebben genoten van een etentje in ons restaurant. We hopen je na 6 april weer opnieuw te mogen verwelkomen.

27. Frank Evers's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor jullie recensie Anne-Marie & Wim! Wat fijn dat jullie net op tijd nog hebben kunnen genieten van een etentje in ons restaurant. Hopelijk mogen wij snel weer open, zodat we je opnieuw kunnen verwelkomen.

28. Esmeralda Potjes's profielfoto
    Esmeralda Potjes heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Alles helemaal top! Kan geen ander restaurant in Nijmegen aan tippen. Verschillende vrienden al meegenomen hier naartoe en allemaal vol lof!

Super lekker eten en een top bediening! Super vriendelijk personeel!

29. Marjolijn's profielfoto
    Marjolijn heeft een recensie geschreven voor Emmy
    Indonesisch Nijmegen

Marjolijn

Erg vriendelijke en persoonlijke ontvangst, zorgvuldige toelichting kaart. Overheerlijk gekruid eten!

30. Wilma Sapuletej's profielfoto
    Wilma Sapuletej heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Wilma Sapuletej

Super lekker gegeten alle gerechten waren super lekker, bediening vriendelijk en erg gastvrij, gezellig zitten binnen leuke sfeer.