Nieuwste foto's in Nijmegen

Laatste updates in Nijmegen

1. Moon de Graaf's profielfoto
    Moon de Graaf heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Moon de Graaf

Het was wederom super lekker en heel gezellig. Het menu is uitgebreid en alles is even lekker. De bediening is heel vriendelijk.
    Al met al een toprestaurant !!

2. Wilmakrijnen's profielfoto
    Wilmakrijnen heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Wilmakrijnen

Gister m'n 50 e verjaardag gevierd met een etentje hij Franks. Het was heerlijk. Wel jammer dat doordat de biefstuk in eigen jus ligt alles drijft in de jus. Tip. Apart bordje ernaast voor frietjes en overheerlijke artisjokken, zodat alles niet drijft id jus. Toetje heerlijk. Carpaccio met truffelmayo. Heerlijk. Dank je wel!

3. Bettie jansen's profielfoto
    Bettie jansen heeft een recensie geschreven voor Valdin
    Nederlands Nijmegen

Bettie jansen

Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar

4. Willem Uittenbosch's profielfoto
    Willem Uittenbosch heeft een recensie geschreven voor Corfu
    Grieks Nijmegen

Willem Uittenbosch

Bijzonder slechte ervaring bij dit restaurant.

Bediening laat beslist te wensen over. Hele jonge niet ingewerkte meisjes bedienen je, zonder te weten wat zij kunnen aanbevelen cq wat er op de kaart staat.
    Een krop sla met weinig ingrediënten en een plak feta kaas geserveerd in een soepbord, kost 13 euro, en is niet weg te krijgen.

Griekse schotels zoals uitgekozen kunnen zonder een liter wijn niet worden opgegeten. Veel te droog doorgebakken ! Reclameren helpt niet want het bedienend personeel begrijpt niet wat ze er moeten doen.

Het enige wat klopte was de rekening.

Bijzonder slechte tent.

5. cees somers's profielfoto
    cees somers heeft een recensie geschreven voor Emmy
    Indonesisch Nijmegen

cees somers

Heerlijk gegeten in een prettige gastvrije sfeer.

6. klaassen's profielfoto
    klaassen heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Kwaliteit is super! Heerlijk vlees en de groenten waren ook heerlijk.
    Dessert was zooooo lekker.

7. Jessy's profielfoto
    Jessy heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Wat een heerlijke biefstuk! Fantastisch! Was druk dus de bediening was af en toe wat traag met drinken.

8. Rutger van IJzendoorn's profielfoto
    Rutger van IJzendoorn heeft een recensie geschreven voor Wilde Zwijnen

Rutger van IJzendoorn

Uitstekend gegeten en gedronken voor een scherpe prijs. Bijzondere gerechten op de kaart welke uitstekend zijn uitgewerkt. Kok kwam aan tafel vertellen over het eten, zodat je goed kon kiezen en de beleving alleen maar beter werd. Verder bij het reserveren allergie gemeld en daar werd op de avond zelf goed rekening mee gehouden. 100% aan te bevelen!!

9. Mike Bolink's profielfoto
    Mike Bolink heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Leuk en sfeer vol restaurant zeker een aanrader!

10. Nannie's profielfoto
    Nannie heeft een recensie geschreven voor Emmy
    Indonesisch Nijmegen

De hartelijke warme ontvangst van Gerrit, het heerlijke indische eten van Emmy en zoon Jeffrey zorgen er weer voor dat ik lekker heb gesmuld. De sfeer, zo heerlijk gewoon en intiem. Emmy komt altijd als het kan een praatje maken. Zo leuk! Binnenkort ga ik weer!

11. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor De Firma
    Internationaal Nijmegen

Op 2 december hier wezen eten met mijn partner.

De bediening was super! Deze jongen had 9 jaar gewerkt bij het Vlaams Arsenaal, dus dikke pluspunten voor hem.

Wij zaten beneden waar het erg tochtte, de verwarming was te laat aangezet en meer klanten hadden erg last van de kou. Iedereen zat beneden omdat het erg rustig was die avond.

De rest vond ik nogal troosteloos. Wij hadden gekozen voor het 4 gangen menu (elke gang kleine hapjes vlees, vis en vegetarisch), maar ik vond het niet heel bijzonder, het had meer op smaak gebracht kunnen worden. Bij het hoofdgerecht vroeg ik nog of ik een stukje vlees kon proeven zonder de pepertjes. Achteraf op de bon schrok ik wat ze hier extra voor vroegen!

De prijsverhoudingen vind ik persoonlijk niet om over naar huis te schrijven. De wijntjes vind ik erg prijzig en de fooi was al bij de totaalprijs inbegrepen.

Maar wel weer een ervaring rijker en de avond was er niet minder gezellig om, maar doe mij maar de oude Firma ;).
    Ik zal dit niet snel aanbevelen in mijn vrienden- en familiekring.

12. Tvk's profielfoto
    Tvk heeft een recensie geschreven voor Mi Barrio
    Mediterraans Nijmegen

Gister avond om 7 uur met 4 personen gereserveerd. Bediening was ontzettend vriendelijk en snel. Maar de avond is ons niet helemaal bevallen. Het eten kwam snel maar het was niet zoals verwacht. In de risotto zaten bijvoorbeeld heel veel champignons, iets wat niet op de kaart wordt aangegeven. Laat de gene die het gerecht bestelt nou net totaal niet van champignons houden. Daarnaast waren de prijzen op de kaart allemaal hoger dan op de site wordt aangegeven. Hier hebben we beide geen probleem van willen maken. Maar wat ons vervolgens ontzettend tegenviel was dat ons om half 9 werd gevraagd snel een keuze te maken voor het dessert. Dit omdat de keuken elk moment wilde sluiten. Op de site staat echter aangegeven dat de keuken tot 10 geopend is. Helaas werd niet veel later ons ook de laatste ronde aangeboden. Terwijl wij niet zuinig consumeerden en er nog steeds een aantal tafels zaten. We voelden ons weggejaagd en teleurgesteld stonden we voor 10 uur al buiten. Dit terwijl er wordt aangegeven dat ze tot 12 open zijn. Genoeg reden voor ons om niet zo snel meer terug te keren. Jammer want de zaak zelf ziet er leuk uit.

13. Eric Poll's profielfoto
    Eric Poll heeft een recensie geschreven voor Wilde Zwijnen
    Internationaal Nijmegen

Gegeten met mijn vrouw en dochter op een zaterdagavond. Zeer prettige ontvangst, geweldige ambiance en heerlijk wild menu voorgeschoteld gekregen. De Italiaanse wijn paste er precies bij. Graag had ik hier mijn verjaardag met al mijn kinderen en aanhang willen vieren op 28/12 2017, maar ze zijn dicht!

Ik hoop dat ik in 2018 meer geluk zal hebben.

14. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Jiro

Wat had ik me verheugd op een heerlijke avond in Jiro lekker eten en gezellige sfeer, maar helaas was dit totaal niet het geval. We komen al jaren bij jullie eten en het was altijd super, tot de dag van 20 november. Kreeg rauw vlees geserveerd. Jongen die ons eten bracht kwam erg bot over. Tafels staan zo zicht op elkaar dat je bijna bij elkaar op schoot zit. Geroosterde eend kreeg je in een vreemde tortilla rap, totaal niet zelfde zoals op de kaart. Eerst kon je nog nasi of saté pakken, ook dat is allemaal weggehaald. Dan geef je de klachten aan en vervolgens wordt er niks mee gedaan. Dan stuur je netjes een mailtje en daar wordt ook niet op gereageerd. Een kleine compensatie was wel zo netjes geweest. Nu komt het echt zo over dat jullie lak hebben aan de gasten.

15. T.Kuipers's profielfoto
    T.Kuipers heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

We hebben heerlijk gegeten en gedronken in een prima sfeer, waarbij de bediening erg vriendelijk en attent was. Zeker reden genoeg dit eetfestijn te herhalen.
    Bedankt voor een fijn avondje uit.

T. Kuipers en gasten.

16. J Wolfs's profielfoto
    J Wolfs heeft een recensie geschreven voor Corfu
    Grieks Nijmegen

Als hoofdgerecht een stoofpotje wat lang gegaard zou zijn volgens de kaart. Tijdens het eten bleek het vlees van binnen nog bevroren, waarop medewerkster zei dat de magnetron waarschijnlijk kapot was. Het bleek al de tweede te zijn die terug genomen was. Ze voelde aan tafel met haar vinger aan het vlees en nam het bord mee terug. Behalve dat het ijskoud was was het vlees erg taai. De manier waarop het personeel omging met deze fout was helemaal slecht. We voelden ons ongehoord. Al was er voor het ongemak een drankje aangeboden. Niets, gewoon de volledige rekening betalen. Voor ons een reden om dit niet meer aan te bevelen.

17. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor Bhalu
    Internationaal Nijmegen

Je kan er heerlijk eten en drinken in een prima relaxe sfeer

18. Clarissa's profielfoto
    Clarissa heeft een recensie geschreven voor De Firma
    Internationaal Nijmegen

Heerlijk gegeten en super bediening!

19. Henk Jan's profielfoto
    Henk Jan heeft een recensie geschreven voor India Gate

Het was als vanouds, lekker gegeten en aardige bediening. Een van de betere indiaase restaurants.

20. Funkenstein's profielfoto
    Funkenstein heeft gereageerd op een recensie van Funkenstein

Hi Peter, jammer dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad. We doen altijd ons best het iedereen naar de zin te maken, helaas maken ook wij wel eens een fout. Ik hoop dat je het alsnog een keer probeert, krijg je alsnog je toetje...van het huis! Mag ik vragen op welke dag je geweest bent want aangezien ik de eigenaar ben en dit verhaal niet herken wil ik het graag terug kunnen koppelen aan mijn personeel.
    met vriendelijke groet,
    Peter Voorbergen

21. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Funkenstein

Eten is zeer matig. Niet warm genoeg. Het is rumoerig en het eten laat te lang op zich wachten. Bij het dessert waren ze ons vergeten. Eigenaar komt steeds storen tijdens het eten.
    Laatste keer dat wij er zijn gekomen.

22. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Nijmegen

1E bezoek aan dit restuarant. Prima gegeten. Het Peking-menu was smakelijk en de bediening vriendelijk en ontspannen. Voor herhaling vatbaar.

23. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Werkelijk heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Wij hadden wat te vieren dus wat wil je dan nog meer!
    De carpaccio was fantastisch en verder is er gekozen voor kipshoarma, mixed grill en de Hollandse biefstuk. Een nadeel was dat deze biefstuk in zijn eigen jus werd geserveerd. Weliswaar een erg lekkere jus maar alles wat je verder opschept op het bord ligt dus ook in de jus.
    De roomspinazie was een heerlijk bijgerecht.

24. Gonnie en Jeroen Knoet's profielfoto
    Gonnie en Jeroen Knoet heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Via Google dit restaurant gevonden. Gereserveerd en erbij vermeld dat dit voor een verjaardag was. Met deze informatie is niets gedaan. Niet erg, maar voor de puntjes op de i (of de kers op de taart) is dat een gemiste kans.
    Met 6 personen heerlijk gegeten. Portie zijn meer dan royaal. Personeel is vriendelijk (lieten af en toe een steekje vallen; bestelling van een speciale koffie tegelijk met het dessert Is, denken wij, niet doorgekomen maar wel genoteerd door de dame die onze dessertbestelling noteerde).
    Wij zien dit als schoonheidsfoutjes, net als de verkeerde koffie… aan het einde, maar toen was heel duidelijk dat het personeel naar huis wilde…
    Al met al een heerlijke avond gehad en thuis het feestje dat extra tintje gegeven.
    Wij vinden Franksnijmegen een aanrader! Super lekker gegeten.

25. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sumo
    Sushi Nijmegen

Onlangs voor het eerst afgehaald bij Sumo. Goeie service! We belden een kwartier voor sluitingstijd en toch was het nog mogelijk, goede service! We hadden een sushischaal voor 2 personen waar we met 3 man van hebben gegeten. Om de kosten eigenlijk. We lustten nog wel veel meer, maar wat was het allemaal vers, smaakvol en ontzettend goed. We willen ook nog een keer in het restaurant gaan eten!

26. Lisanne's profielfoto
    Lisanne heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Naar aanleiding van de slechte recensies waren we een beetje huiverig. Dit was alleen niet nodig. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk. Soms moest je wel zelf aangeven dat ze je bestelling mee moesten nemen. Ik kan me inderdaad voorstellen dat je anders lang moet wachten op je bestelling. Wij konden hier echter prima doorheen kijken.

27. Frank en Elia Verhelst's profielfoto
    Frank en Elia Verhelst heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Nijmegen

Frank en Elia Verhelst

We hebben hier gister (22/11/2017) gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar het was nog redelijk vroeg, dus konden plekje kiezen. Het is dat we niet in de buurt van Nijmegen wonen, andes was dit vast en zeker ons vaste uit eten adres geworden. Zeer vriendelijke gastheer-en vrouw. Zeer ruime keus. We hebben heerlijk gegeten, inmiddels restaurant vol, maar nog steeds even tijd voor de gast. Prima adres.