Nieuwste foto's in Nijmegen

Laatste updates in Nijmegen

1. Ubeda's profielfoto
    Ubeda heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Top restaurant Service geweldig bediening zeer vriendenlijk eten is fantastisch alles bij mekaar 10 plus.

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Çiçek Yeliz

Als je bestelt komt het pas twee uur later. Eerst dachten we het is eenmalig, maar daarna bleken ze wederom later dan twee uur te bezorgen.

3. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

We hebben heerlijk gegeten van het door jullie bereidde menu. Ondanks dat een afhaal menu was was het nog heerlijk warm en het was prima met zorg klaar gemaakt.

4. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Ookini

Sushi is lekker en deze verkozen we altijd boven de andere aanbieders. De laatste keren kregen we te weinig wasabi en gember bij onze bestelling.

Nu dit de vierde keer het geval was, ze een half uur te laat waren met de bezorging en de bestelde zeebaars zonder bericht vervangen was door zalm ondanks onze bestelling, bestel ik voortaan ergens anders. Heel jammer dit.

5. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Loong Sing
    Chinees-Indisch Nijmegen

Wij komen al 50 jaar bij Loong-Sing.
    Altijd heerlijk eten, vriendelijke mensen.

6. Jan v W's profielfoto
    Jan v W heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Adam's Corner

Super lekker en compleet eten. Meerdere keren kapsalon gehaald en gister klein broodje shoarma met bakje knoflook en sambal. Alles netjes verpakt en super warm. Heerlijk op zitten eten in de file op de waalbrug. Die man is ook zo behulpzaam en aardig. Een echte aanrader.

7. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft een recensie geschreven voor India Gate

15 Maart 2021
    NASCHRIFT.

Omdat ik onze eerdere revieuw niet kan veranderen bij deze:

Daags na plaatsing van onze eerdere review kregen wij een uitgebreid excuus.

Ook kregen we de bestelling opnieuw.
    Ditmaal ouderwets goed.

Heerlijke naan, mooi van kleur, goed van smaak.

Voorgerecht: alles goed, nu met de sausjes. Goed op smaak, perfecte garing.

De curries waren smaakvol.

De kok die eerder het eten had laten aanbranden en ongare naan meegaf heeft zich ziek gemeld, zo hoorden we.

Daar lijkt ons niets aan verloren. 🤭

Bedankt India Gate!
    We wensen jullie een betrouwbare nieuwe kok toe.

Tot een volgende keer.

Eén vorige recensie
  8. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft gereageerd op een recensie van India Gate

NASCHRIFT.

Omdat ik de revieuw niet kan veranderen bij deze:

Daags na plaatsing van ons review kregen wij een uitgebreid excuus.

Ook kregen we de bestelling opnieuw.
    Dit maals ouderwets goed.

Heerlijke naan ,mooi van kleur, goed van smaak.
    Voorgerecht:alles goed , nu met de sausjes. Goed op smaak , perfecte garing.

De curries waren smaakvol .

Daar lijkt ons niets aan verloren.

Bedankt India Gate !
    We wensen jullie een betrouwbare nieuwe kok toe.

Tot een volgende keer.

9. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft gereageerd op een recensie van India Gate
  10. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Grut

Coronatijd, dus afhalen.
    Heb wel vaker ergens iets gehaald, maar altijd had ik wel een bemerking. Maar vanavond was het van A tot Z top.
    Een makkelijke, stevige box om alles mee te nemen. De diverse gangetjes uitstekend verpakt. Een duidelijke handleiding om alles lekker warm op tafel te krijgen. Maar bovenal, voor-, hoofd- en nagerecht heeeeerlijk en van uitstekende kwaliteit!

11. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor SushiPoint

Ik zocht jullie op om te bestellen en tot mijn grote verbazing stonden jullie helemaal onderaan de lijst, niet te geloven.
    Zo lekker en vers als de sushi zijn bij jullie, ongelooflijk. Wij halen de sushi altijd om mee te nemen en dan moet je die presentatie eens zien als je thuiskomt.
    Mooie box (zwarte buitenkant, rode binnenkant), alle sushi prachtig gepresenteerd met toefjes sla met daarop de gember. Zwarte servetjes en mooie zwarte zakjes met rode binnenkant met daarin de eetstokjes. De soyasaus netjes in een apart flesje, de wasabi in een aparte afsluitbaar bakje en een kartonnen bakje natuurlijk ook zwart/rood van buiten om alles in de kunnen dippen. En dat alles zit netjes ingepakt in een stevige (natuurlijk zwart/rode) papieren draagtas!
    Nou als dat geen feestje is als je thuiskomt.

12. cor hannema's profielfoto
    cor hannema heeft een recensie geschreven voor Snackbar Charly Corner

Elke vrijdag bestellen we tijdens ons werk om heipalen te drukken op de waalkade een snack. Ik adviseer geen patat panpang te bestellen als je ook brood mee hebt, dit is super lekker maar ook een complete maaltijd. De kroketten en vooral de lekkere patat is om te smullen. Maar het allerfijnst is dat na alle weken elke keer de bestelling die is doorgegeven precies op de afgesproken tijd klaar is. Ik zeg toppers!

13. Stefan's profielfoto
    Stefan heeft een recensie geschreven voor Anil

Meerdere keren eten besteld, altijd snel geleverd en warm, aardige bezorger niks op aan te merken

14. Dejan & Kiki's profielfoto
    Dejan & Kiki heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Nijmegen

Wij kunnen heel kort zijn: als je het risico op een coronabesmetting bewust wil oplopen, moet je eten gaan afhalen bij Lotus. Russisch roulette is het daar. Ronduit schokkend, zoals ze daar de maatregelen negeren en gewoon grof geld verdienen aan de enorme drukte. Ook van andere mensen dezelfde ervaringen gehoord recentelijk. Wij hebben zelfs vooraf telefonisch besteld en om een ophaaltijdstip gevraagd. 'Was prima'. Dus niet. Op het bewuste tijdstip zaten 8 man in de kleine, slecht geventileerde bedompte wachtruimte en pas 20 minuten later, waren wij aan de beurt. En als je de mevrouw achter de afhaalbalie aanspreekt op hun corona verantwoordelijkheid, zegt zij (ineens in veel slechter Nederlands dan bij de bestellingen van de klant voor ons): 'allemaal zes uur eten mevrouw'. Er wordt helemaal niets aan veiligheid gedaan. Je ziet de horeca om je heen omvallen en afhaaltenten zoals Lotus mogen open blijven maar dragen juist bij aan coronagevaar. Niet te begrijpen dit.
    Het eten is redelijk lekker, maar als je vegetarisch wil kun je ook beter wegblijven, wij hebben al twee keer thuis ontdekt dat we toch kip erbij hadden, ondanks herhaaldelijk checken of echt goed was doorgekomen dat wij geen vlees willen. Als je niet wil bijdragen aan coronaverspreiding, mijd dan deze afhaalgelegenheid.

15. Jackie's profielfoto
    Jackie heeft een recensie geschreven voor Klavertje Vier

Goed eten en gezellige bediening en nog ouderwets betalen geen pin

16. Crudo heeft een nieuwe foto
    Internationaal Nijmegen
  17. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 1-2-3
    Vertaal van English naar Nederlands

Zeer onvriendelijk personeel, ronduit onbeschoft. Staan je niet goed te woord aan de telefoon en schreeuwen naar elkaar terwijl je aan de lijn zit, zijn ongeduldig en snauwen je af als je vragen stelt over producten. Heb er eerder wel eens eten besteld (vaak te laat geleverd ook) en de smaak was wel oké, maar met deze slechte service nooit meer.

18. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor I Love Sushi

Vreselijk slecht alle soorten hebben dezelfde smaak bah ronduit smakeloos. Voor verjaardag een celebration-box besteld voor €59,95 (82 stuks).
    Over gebeld maar ze vinden dit normaal!!

19. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor Merano

Het eten was heerlijk en super aardig personeel! Voor herhaling vatbaar :).

20. Jel ronduite's profielfoto
    Jel ronduite heeft een recensie geschreven voor De Dromaai

Jel ronduite

We hebben genoten van het afhaal menu. Goed verzorgd en nodigt uit tot herhaling. Genoeg variatie op menukaart

21. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft een recensie geschreven voor De Blonde Pater

Ons favoriete lunch restaurant.Gelukkig zijn ze 3x zo groot geworden waardoor je meestal gelijk kunt aanschuiven.

Mooie uitgebreide kaart. Wel errug jammer dat de shrimpster van de kaart is gehaald. De grote garnalen in spicy saus Erg vlotte bediening. Hoe druk het ook is, het eten wordt snel gebracht.
    Top!

Ons enige minpuntje is dat we graag een rookvrij gedeelte zouden willen hebben. Lekker eten terwijl de nicotine van een tafel verderop je kant op stroomt is a no go.

22. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft een recensie geschreven voor Manna
    Internationaal Nijmegen

Prachtige ruimte in oud gebedshuis met hoge plafonds.

Heerlijk veel ruimte om je heen. Vrij kleine tafeltjes met trendy stoelen. Komt luxe over.

Vlotte bediening. Wij kwamen er best vaak, speciaal voor de vers gemaakte kreeften bisque, totdat deze soep een keer waarschijnlijk dubbel gezouten was waardoor on-eetbaar eigenlijk. Een foutje kan altijd natuurlijk, maar wat voor ons niet kan is dat het dan vervolgens volkomen ontkent wordt.

Wij zijn verbouwereerd weggegaan om nooit meer terug te komen.
    ZO jammer!

23. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft een recensie geschreven voor Bleeckerstreet

Luxe soort tapas Restaurant. Fijne sfeer met ook ronde tafels. Buiten een klein terras uitkijkend op het Valkhof.

Ruime keus uit verschillende heerlijke gerechtjes. Voor elk wat wils. Erg plezierige en attente bediening. Grote variatie aan gin. Geserveerd in een mooi groot bokaal. Super heerlijke toetjes! The lemon cheesecake is onze favoriet.

Nu ook online en met afhalen verkrijgbaar in een doos vol heerlijkheden.

We zien uit naar de dag dat we er gewoon weer heen kunnen💕🥂

24. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft een recensie geschreven voor Café Eten & Drinken

Fijne huiskamer sfeer. In de zomer gezellig op het terras. Leuke kaart en mooie smaken. Wij komen hier regelmatig en genieten altijd. Nu ook online; super goed geregeld. We hadden voor 5 personen Kerstmenu besteld.

Mooi verzorgd en lekker.

Aanrader!

25. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft een recensie geschreven voor De Plak
    Nederlands Nijmegen

Wij komen hier al meer dan 15 jaar. Gezellige, ongedwongen sfeer en plezierige mensen in de bediening. Het eten is er super lekker. Altijd verse warme groenten en een verrassende salade erbij en... de lekkerste lekkerste verse frietjes van Nijmegen huisgemaakte mayonaise.

Wij zijn in al de jaren nog nooit teleurgesteld geweest. Echt top! En dat alles voor zo'n kleine prijs.

Absolute aanrader dus!🥂👍👍👍

26. Mevr.Meesters's profielfoto
    Mevr.Meesters heeft een recensie geschreven voor India Gate

Besteld via Mr Butler.
    3 Ongare vieze niet gerezen naan met verbrandde stukjes Smaakte allemaal verbrand. Voorgerecht Tandoori mix smaakte ook erg verbrand. Gebeld met restaurant: ik had gelijk, deeg was niet gerezen, werd opnieuw gemaakt. Wat denk je… na 2 uur WEER 3 vieze ongare verbrand smakende naan.

Wij vinden het echt schandalig dat India Gate willens en wetens zulk smerig en ongezond voedsel meegeeft.

We kregen niet eens een excuus! Geen geld terug van het oneetbare gedeelte… ze nemen de telefoon niet eens op als Mr. Butler of wij bellen.
    Na 20 jaar trouwe klant bij hen!

De nieuwste recensie
  27. Coen's profielfoto
    Coen heeft een recensie geschreven voor BKK Thai

Slechte ervaringen met deze zaak. Eten was voorheen prima, maar wordt steeds minder. De service is belabberd. De ene keer komen ze veel te vroeg. De laatste keer had ik om 18.00u een bestelling geplaatst voor 20.00u. De bezorger kwam pas iets voor 22.00u! 2x gebeld tussendoor. Het excuus was dat het druk was... Neem dan geen bestellingen meer aan! We hebben het eten geweigerd, dan zouden we ons geld terug krijgen. We zijn bijna 2 weken verder: geen reactie op mijn mails en nog geen geld terug gekregen. Schandalig! Hier komen we nooit meer terug.

28. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Merano

Super lekkere verse pasta's en heerlijke Italiaanse wijnen ;)

Eén vorige recensie
  29. Lucas's profielfoto
    Lucas heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Groenen

Altijd een top sfeer in de tent!! Geweldig eten en een topservice!!!

30. Frank Deuss's profielfoto
    Frank Deuss heeft een recensie geschreven voor Oyasushi

Frank Deuss

Dit is een uitstekend afhaal Sushi en Shasimi zaak. Er wordt zeer vers bereidt en de smaak is voortreffelijk! We hebben het vergeleken maar deze Japanners verstaan hun vaardigheden. Schotels zijn keurig verzorgd.
    よろしくお願いします。 私たちはあなたの料理に満足しています!
    (Wij komen graag bij u terug. wij worden blij van uw kook kunst!)