Nieuwste foto's in Nijmegen

Laatste updates in Nijmegen

1. Wilma Janssen's profielfoto
    Wilma Janssen heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Wilma Janssen

Ja gezellig met zijn 2en mix grill gegeten, toetje erna en lekker gedronken. Was weer super gezellig personeel.

2 vorige recensies
  2. Aukje's profielfoto
    Aukje heeft een recensie geschreven voor Grut

Heerlijke vega opties!

3. Samantha van der Lugt's profielfoto
    Samantha van der Lugt heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Samantha van der Lugt

Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen. De bediening is vriendelijk en ze letten goed op of je nog voorzien bent van drinken. Het restaurant is warm en sfeervol ingericht. Het eten was super. We gaan hier zeker weer terug komen

4. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Grut

Heerlijk eten in een gemoedelijke setting. Geen overvolle menukaart, maar juist een aantal gevarieerde goeds keuzes.

5. Elke's profielfoto
    Elke heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Leuk restaurant, heerlijk gegeten

6. Ani's profielfoto
    Ani heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Het eten is heerlijk, goede service en fijne sfeer!

7. Groeneveld's profielfoto
    Groeneveld heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Groeneveld

We hebben heerlijk gegeten! Snelle bediening, vriendelijk en een leuke sfeer!! Zeker voor herhaling vatbaar

8. Frits Rasing's profielfoto
    Frits Rasing heeft een recensie geschreven voor Grut

Frits Rasing

Absoluut niet het niveau wat het is geweest.

• Eindcijfer 3,4
  9. Janine's profielfoto
    Janine heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Don Pablo blijft een van mijn favoriete restaurants. De sfeer, muziek, personeel is goed daar. En het eten is heerlijk! Vooral de lekkere spareribs. Ik heb altijd het gevoel dat ik op vakantie ben, als ik daar zit!

10. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Eten was zoals altijd prima. Helaas werd tot 3x toe een besteld drankje vergeten. Dat was jammer.

11. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Ugala

Verkeerde bestelling mee gegeven en de gene die de bestelling aanneemt moet beter luisteren wat men bestelt.
    Broodje was niet lekker te zacht van de döner het was echt waardeloos het was niet te eten wat zijn jullie achteruit gegaan sorry dat ik het zeg jullie waren altijd zo goed maar de laatste tijd echt waardeloos.

12. Anna B's profielfoto
    Anna B heeft een recensie geschreven voor Don Pablo

Altijd goed qua eten en prijs-kwaliteit. Bediening netjes en snel. Goede tent!

13. Ad te Nooyen's profielfoto
    Ad te Nooyen heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Ad te Nooyen

Na ons laatste bezoek komen we hier niet meer. We vonden de cheesecake er anders uitzien dan normaal en gaven dat aan. Het was mislukt gaven ze toe. (Maar hebben ze toch geserveerd??!)
    Verder stonden 3 van de 4 vrouwen te klessebessen terwijl we enkele malen oogcontact zochten. Er zaten maar 2 klanten in de zaak en 1 op het terras dus druk was het echt niet. Dus nee.

14. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Grut

De twee vegetarische menus waren heel lekker, al hadden voor ons beiden de meeste ingrediënten net iets gaarder mogen zijn. Bediening en sfeer op zich uitstekend. Maar een groot nadeel is het geluidsniveau: er lijken weinig geluidsdempende elementen in de ruimte en inrichting te zijn, waardoor mensen al gauw hard gaan praten om elkaar te verstaan. Het zou fijn zijn als daar eens naar gekeken werd.

15. Liane's profielfoto
    Liane heeft een recensie geschreven voor Grut

Top restaurant! Altijd lekker en een super fijne bediening. Al jaren onze favoriet in Nijmegen.

16. Coby Herms's profielfoto
    Coby Herms heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Coby Herms

Onze dochter deed mee aan een voorstelling in Nijmegen en wij besloten tussen de twee voorstellingen, gezellig samen te gaan eten bij Frank’s food en grill. We waren hier nog nooit geweest, maar de reservering maken via de website ging erg makkelijk (je kunt ook bellen. Wij waren iets te vroeg in het restaurant en werden door een vriendelijke meneer ontvangen en naar onze tafel gebracht. Wij zaten bij de ingang en de sfeer was erg goed! Je kunt merken aan alles dat de bediening erg hecht is met elkaar en goed ingespeeld zijn op elkaar. Er zijn veel vaste gasten, wie herkend worden (dat vind ik echt een pluspunt).

Het eten was echt heeeel erg goed!! Dochter had een kogelbiefstuk en zij zei dat ze eigenlijk nog nooit zo’n lekkere biefstuk op had. Ik had de gyros, dit was ook heerlijk mals vlees. We hebben ook allebei nog een toetje genomen, welke ook heerlijk was.

17. Jack's profielfoto
    Jack heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Echt heerlijk gegeten bij Frank’s Food&Grill.
    Top service gehad en zeer vriendelijk personeel!

Wij komen zeker terug

18. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Van Dam

Van te voren telefonisch gereserveerd. Het zou vanwege drukte 1 uur duren. Uiteindelijk was er meer dan een uur voorbij. Toen ik vroeg hoe lang het nog kon duren werd ik afgesnauwd dat het minimaal nog 10 minuten kon duren. En ik moest zelfs maar een dag daar mee komen werken. Ik gaf toen aan dat ik daarom van te voren gebeld had en toen werd me op een vervelende manier gezegd dat ik ook kon vertrekken. Erg onvriendelijk personeel.

19. Mariejose nick schevers van schaik's profielfoto
    Mariejose nick schevers van schaik heeft een recensie geschreven voor Frank's food & grill

Mariejose nick schevers van schaik

Was weer heerlijk en geweldige sfeer en super goede lieve bediening en nette ontvangst! Gewoon uitmuntend.

Eén vorige recensie
  20. Ilse van Doorn's profielfoto
    Ilse van Doorn heeft een recensie geschreven voor Grut

Ilse van Doorn

Heerlijk gegeten met verschillende smaken op het bord die mooi bij elkaar passen! Goed rekening gehouden met glutenvrij. Goede wijn. Leuke nette bediening. Klein minpuntje is dat het best gehorig is.