Nieuwste foto's in Dordrecht

Laatste updates in Dordrecht

1. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor De Hoff'nar

We waren blij verrast met een overheerlijke maaltijd. Er was een gezellige sfeer met goede uitleg over wat we op ons bord kregen. We zullen hier zeker nog een keer terugkomen.

2. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Heerlijk gegeten, goede prijs, grote porties wel een beetje zout, verder gezellige zaak. Top, en zeker een aanrader.

3. R.v.schaardenburg's profielfoto
    R.v.schaardenburg heeft een recensie geschreven voor De Hoff'nar

Jammer dat je niet van een menu kaart kan kiezen

4. A.'s profielfoto
    A. heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Dordrecht

Vandaag bij de Beren besteld en nog nooit zo smerig gegeten. De chickenwings waren veel te vettig en het korstje was totaal niet krokant. Ook allesbehalve "spicy". Er was gewoon echt iets mis mee. Patat smaakte ook naar niks. Nooit meer de Beren!

5. Janine's profielfoto
    Janine heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Merwelanden

Met 50 personen een verjaardagfeest gevierd. Alle gasten waren vol lof over het eten en de bediening. Ik ben blij dat we voor dit restaurant gekozen hebben om ons familiefeest hier te houden. Ik zou er zo weer voor kiezen. Prijs en kwaliteit uitstekend. Sfeer een 8 en de sevice ook een 8. Bedankt voor de goede sfeer.

7. Stoel's profielfoto
    Stoel heeft een recensie geschreven voor Rasa Senang
    Indonesisch Dordrecht

We hadden een lopend buffet.
    Er waren mensen die ook eten afhaalde en met jassen aan eten aan het opscheppen waardoor wij moesten wachten.
    Sommige dingen waren koud.
    En de pangsit was in oud olie gebakken en erg vet.
    En door de mensen die afhaalde waren sommige bakken steeds leeg erg jammer.

8. elvi's profielfoto
    elvi heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

Voor oma's 84e verjaardag met de hele familie hier gegeten. Het was heerlijk, goed verzorgd en bediening super lief en zorgzaam. We eten hier ook weleens in klein gezelschap om rustig te praten. Het is altijd goed.

9. Soenita's profielfoto
    Soenita heeft een recensie geschreven voor Family
    Snackbar Dordrecht

We moesten lang op het eten wachten.
    Smaakte niet.
    Pindasaus was slap.
    Patat was smaakloos.

Hier komen we geen tweede keer.

10. Rien's profielfoto
    Rien heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

Heel fijn restaurant, waar je lekker ongedwongen kunt tafelen. Gastvrij personeel. We hebben met 6 personen ons prima vermaakt. Minpuntje was het shared diner. De kwaliteit was prima, het zag er ook fantastisch uit, maar de vorm van opdienen (alle hapjes op een houten plank), maakt dat het niet goed warm blijft. Dat is natuurlijk erg jammer van een verder prima diner! Het gerecht is niet duur, dus dat is zeker een pluspunt.

11. Ina's profielfoto
    Ina heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

We hebben heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader!

12. nelievanderwind's profielfoto
    nelievanderwind heeft een recensie geschreven voor De Passant

nelievanderwind

Het lijkt wat overdreven, allemaal tienen, maar er is werkelijk nergens iets op af te dingen.
    Gezellige huiskamer sfeer, heerlijk eten, joviale gastvrouw en prettig in prijs.

13. Fam ligtmans's profielfoto
    Fam ligtmans heeft een recensie geschreven voor Golden Star
    Chinees-Indisch Dordrecht

Fam ligtmans

Lekker eten. Niet vet en prima van smaak.
    Besteld en op tijd klaar.

14. Peter van wijngaarden's profielfoto
    Peter van wijngaarden heeft gereageerd op een recensie van De Passant

Bedankt voor uw bezoek aan Eetcafe de Passant. Leuke recensie. Graag tot ziens !

15. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Gastvrouw super vriendelijk, niet opdringerig en je kunt gewoon een glas water "uit de kraan" bestellen. Gratis dus. We komen zeker terug.

16. J.landzaat's profielfoto
    J.landzaat heeft een recensie geschreven voor Brasserie Down Town

J.landzaat

Wij hebben er met 12 dames gegeten op donderdag avond. De ontvangst was geweldig, niets werd nagelaten om het ons naar de zin te maken. Geweldige bediening en het was heerlijk. Top avond gehad!

17. Peggy ter Haak's profielfoto
    Peggy ter Haak heeft een recensie geschreven voor Art & Dining
    Internationaal Dordrecht

Tijdens onze borrel met daaropvolgend een hoofdgerecht wilden wij water. Dat is niet eenvoudig bij Art & Dining, zoniet onmogelijk. Tijdens het wachten op ons hoofdgerecht inclusief ons vierde en vijfde glas wijn, werd ons diverse keren water geweigerd. Het op het toilet halen werd door de serveerster gezien als een goede tussenoplossing... Voor 75 euro weggegooid, want de 'rood' bestelde diamanthaas bleek ook nog op z'n minst medium. Wij waren op dat moment al moegestreden en hebben hier niks meer van gezegd. Op onze klacht is teleurstellend gereageerd: "Deze regels hebben wij helaas moeten stellen, omdat er stelselmatig misbruik van werd gemaakt". Oftewel: de goede voor de 'kwade' straffen.

18. Marijke Hofstede's profielfoto
    Marijke Hofstede heeft een recensie geschreven voor Art & Dining

Marijke Hofstede

Prijs/kwaliteit ver onder de maat. Voorgerecht coquille met paling ging verloren in allerlei mousse achtige substanties. Hoofdgerecht diamant haas was zo taai dat de serveerster een ander mes wilde aanbieden. Volgens de chefkok lag het aan ons omdat dit gerecht vaak in tranches wordt aangeboden. Ook op dit bord weer onduidelijke zalfachtige substanties. We hebben de helft laten staan. Bij het weggaan wenste de serveerster ons “nog een prettige avond ondanks dat het eten tegen viel”Jammer van de locatie maar eten doen we hier nooit meer!

19. Driekus's profielfoto
    Driekus heeft een recensie geschreven voor Ferdinand's
    Internationaal Dordrecht

Uitstekende eetgelegenheid. Wij maakten gebruik van het driegangen keuzemenu. Uitstekende gerechten. Toetje is een topper!! Met echte slagroom

20. Rieff's profielfoto
    Rieff heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Enige opmerking. 1 Schaaltje groenten/salade is karig ondanks mogelijkheid om bij te bestellen. In vervolg groter schaaltje.

21. Ella vennink's profielfoto
    Ella vennink heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Ella vennink

Dit hebben we nog nooit meegemaakt, niemand in het restaurant, slecht sprekende bediening 1 man liep er rond. Alleen 2 tapas hapjes op en wat drinken. Dit kwam uit de diepvries en was echt slecht. Betaald en ergens anders gaan eten, dit ook gemeld maar deze beste meneer verstond er niks van. Ons zie je er niet meer.

22. A.W. van der Ham's profielfoto
    A.W. van der Ham heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht
  23. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

Lunchen, het was nog niet druk. We waren ook te vroeg. Gaan pas om 12 uur open en dat wisten we niet. Achter de gesloten hekken was wat personeel bezig met hun werkzaamheden. Op de vraag hoe laat open werd er medegedeeld `12 uur` Ook goedemorgen dus. Even wat rond gelopen door het prachtige gebouw. Om 10 seconden voor 12 ging de zaak open en toen ik goedemiddag zij werd er geantwoord met `goedemorgen` want het is nog net geen 12 uur`. Nou vooruit dan maar. De lunch smaakte redelijk goed maar aan een kroket, spiegeleitje, broodje en een kopje soep kan ook niet veel mis gaan. Ik kan me de ervaringen wat betreft de service van de vorige recensies wel voorstellen.

24. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Saint Tropez
    Afhaal en bezorg Dordrecht

Halen hier regelmatig broodjes voor op het werk. Elke keer weer fantastisch!

Voor ons perfect!

25. Jimbo's profielfoto
    Jimbo heeft een recensie geschreven voor De Rode Every Body
    Chinees-Indisch Dordrecht

Haal hier al 5 jaar mijn wekelijkse zondagsmaaltijd op. Je eten wordt snel bereid, ruime porties en smaakt gewoon goed.

26. Kaasman's profielfoto
    Kaasman heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Het was supervies! Alles bedorven. Echt shit

27. Coby rijsdijk's profielfoto
    Coby rijsdijk heeft een recensie geschreven voor Lizz

Coby rijsdijk

Gisteravond geweest, nieuwe eigenaars, we waren met een jongen in grote rolstoel, ze waren heel behulpzaam om een goede plek voor ons te zoeken. Eten was divers voor iedereen. Wat jammer was dat ze niet echt meer gluten vrij eten hadden. Kok was wel bereid om gluten vrije broodjes te bakken maar geen pizza of zo. Afgesproken dat we de volgende keer bij het reserveren te melden dat we gluten vrij eten wilden maar we komen zeker terug en raden het andere mensen aan.

28. Ontevreden klant's profielfoto
    Ontevreden klant heeft een recensie geschreven voor Lizz

Ontevreden klant

Wat een aanfluiting… kleine opsomming: ambiance, niet aanwezig. Daarin tegen krijg je er een plakkerige vloer en tafels, lauw uren lang sudderend eten in warmhoud bakken, een hard laagje pindasaus op de kipsate, geen tot slechte service, amateuristisch tepanyaki achtig gehannes waardoor je een stukje zalm niet kan onderscheiden van biefstuk, bevroren roomsoesjes voor terug.

29. Bianca D's profielfoto
    Bianca D heeft een recensie geschreven voor Lizz
    Internationaal Dordrecht

Met recht een vreetschuur! Slechte service, slechte kwaliteit eten, bevroren roomsoesjes als toetje… nooit meer dus!

30. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Als niet (meer) regelmatige bezoekers van Dordt wilden wij naar Kreta maar kwamen bij Ammos terecht en daar hebben wij geen spijt van. Alles smaakte even heerlijk en ook de bediening was perfect. Hier gaan wij zeker nog eens naar terug!