Nieuwste foto's in Dordrecht

Laatste updates in Dordrecht

1. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Ga hier niet eten wanneer je een heftige voedselallergie of een glutenallergie hebt. Mijn zoon nu voor de tweede keer heel erg ziek geworden tijdens het eten ondanks dat we het bij de reservering hebben aangegeven en bij het bestellen nogmaals en bij het uitserveren nogmaals gecheckt. We voelen ons ook helemaal niet serieus genomen door het personeel. De vorige keer gaven ze aan dat het echt niet aan de keuken lag en ook nu weer hadden ze geen idee waar t mis was gegaan. En we beelden ons niets in, tot 2x toe moesten we de ambulance bellen voor onze zoon! Maar we moesten wel gewoon de rekening betalen….. waardeloos

2. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor De Crimp

Bij het bestellen van brood met gerookte zalm heb ik specifiek gevraagd naar bruin brood. Even later kreeg ik mijn zalm geserveerd op wit brood. Bediening
    mompelde iets over dat bruine brood wordt alleen bij andere gerechten geserveerd. Tja, oke.
    Vervolgens bestel ik samen met mijn vriendin twee glazen Sauvignon Blanc. We kregen twee zielig gevulde glaasjes met .... Chardonnay.
    Slecht

2,8
  3. Taylor's profielfoto
    Taylor heeft een recensie geschreven voor Visser's Poffertjes

Hier geweest met een vriendin, belachelijk vies 🤢

3,9
  4. Jonn's profielfoto
    Jonn heeft een recensie geschreven voor Mei Mei
    Chinees-Indisch Dordrecht

Afgelopen zaterdag 20 april het e.e.a. besteld waaronder Gado Gado. Een bak vol tauge en pindasaus verder niets. Pure oplichting. Dacht dat dit het enige was… helaas de Babi pangang was ook niet zoals het hoort te zijn… taai en smakeloos. NOOIT NOOIT MEER. 40 Euro in de vuilnisbak.
    Bah bah bah.

5. Maarten Fransen's profielfoto
    Maarten Fransen heeft een recensie geschreven voor China City

Maarten Fransen

Fan van dit restaurant. Ga nergens anders in principe. Ook het eten dat wordt thuisbezorgd is fantastisch.

6. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor De Remise

Vriendelijke en vlotte bediening, heerlijk gegeten. Leuke locatie.

7. Joke Hoogendoorn's profielfoto
    Joke Hoogendoorn heeft een recensie geschreven voor Dordts Genoegen

Joke Hoogendoorn

Lekker gegeten, aardige bediening en prettig gezeten. Helemaal niets op aan te merken.

8. Juliana Dural's profielfoto
    Juliana Dural heeft een recensie geschreven voor De Remise

Juliana Dural

De hightea voor tien personen was in een aparte ruimte, helemaal versierd en lekker rustig! De bediening was geweldig vriendelijk!
    Alles was top!!

9. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor De Remise

Het is een fijne plek om te zitten, erg gezellig ingericht en veel licht. Het thema ‘Remise’ is goed verwerkt in het menu. Er is keuze genoeg, de bagels zijn heerlijk en zo ook de smoothies. Ook voor de zoetekauw is er genoeg lekkers te kiezen. Het is het soort eetgelegenheid waar ik bij een stedentrip in het buitenland altijd graag ‘crash’ voor een goede kop koffie na een lange wandeling. Aanrader!

10. Roos's profielfoto
    Roos heeft een recensie geschreven voor De Remise

Helaas geen goede ervaring. We hadden tweemaal lunchplank voor 34 euro. We kregen twee (niet verse) boterhammen op elkaar geklapt met half glaasje soep en niet verse jus op plank zonder leuke opmaak. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Bediening jong en onervaren. Voor ons geen Remise meer.

2,2
  11. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor De Remise

Eten was heerlijk, bediening vriendelijk en behulpzaam!

12. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor De Stroper Dordt

rrrobb

Door omstandigheden ben ik de laatste maanden nauwelijks meer uit eten geweest. En eigenlijk heb ik dat niet eens zo gemist. De horeca in Nederland is toch weer een stuk duurder geworden waardoor ik er eigenlijk ook steeds minder van ga genieten. Het is net als met theater en concerten waar ik ook nauwelijks meer naartoe ga. Een kort moment weliswaar echt genieten, maar als je eenmaal buiten staat ben je het ook weer snel vergeten en het heeft wel een hoop geld gekost dat je ook anders had kunnen besteden.

Maar in het kader van de restaurantweek en ons 29 jaar samenzijn had mijn vrouw enige weken geleden dit restaurant in Dordrecht gereserveerd. En ik had er wel weer zin in om eens lekker en bijzonder uit eten te gaan. De stroper is een echt visrestaurant en dus kregen we ook een drie-gangen verrassingsvismenu voor de prijs van de restaurantweek aanbieding van ongeveer 40 euro per persoon als ik me goed herinner.

Van buiten valt het restaurant op een mooie oude plek aan de haven nauwelijks op. Het is dat we het adres goed hadden opgezocht. Binnen is het een oud pand, maar wel wat moderner ingericht. Wij zaten aan een tafeltje vlakbij de keuken, van waaruit je een goed overzicht had van hoe het er hier allemaal aan toegaat in en buiten de keuken. We werden heel vriendelijk welkom geheten door de eigenaar (denk ik) en daarna ook vriendelijk en attent bediend door een leuke serveerster.

Vooraf werd nog wel gevraagd of we allergieën hadden of iets echt niet lustten, en anders moesten we ons maar laten verrassen. En dat deden we. Brood met smeersel en amuses vooraf en een drie gangen menu dat er allemaal erg mooi uitzag en ook verrassend veelzijdig smaakte met vele ongebruikelijke ingrediënten. Voor de echt grote eters zou dit allemaal waarschijnlijk wel te weinig zijn, maar wij hadden er genoeg aan en hebben genoten van de verrassende combinaties van heerlijke smaken die ook nog eens als kunstwerken opgediend werden. Ook de witte huiswijn was, zoals het hoort, goed te drinken bij deze gerechten. Twee koffie met zelfgemaakte koekjes toe. En een rekening inclusief fooi van 110 euro. Niet echt goedkoop dus, maar daar kreeg je dan ook wel erg lekker en bijzonder eten voor. En daar moesten zeven salarissen van betaald worden, terwijl het restaurant ook weer niet zo supergroot is.

We hebben dus wel genoten van het eten en het was ons jubileumetentje wel weer echt waardig.

13. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor De Remise

De ambiance was fijn, het eten, drinken en de bediening prima.

14. Cynthia's profielfoto
    Cynthia heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Cynthia

Heerlijk eten, altijd aardig en iets extra's voor onderweg. Kom hier heel graag!...

15. Django's profielfoto
    Django heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Ruit

Super lekkere broodjes hamburger en verse friet gegeten hier. Dit is echt voor herhaling vatbaar 😃.

16. Levi's profielfoto
    Levi heeft een recensie geschreven voor Haphoek

De patat was super lekker en krokant! Ga zo door!

17. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Post
    Internationaal Dordrecht

Ervaring zeer slecht. We merkten dat koffie niet hun corebusiness is. Slap en zeer lauw en bovendien zeer duur, wat niet zo erg zou zijn als de koffie goed was. Hopelijk is de slechte koffie bij Post niet kenmerkend voor de rest van het menu. Zou hier niet snel eten. Er zijn veel betere koffietentjes in de buurt van Post.

18. Peter Cornelissen's profielfoto
    Peter Cornelissen heeft een recensie geschreven voor Olympiada

Peter Cornelissen

Gisteren met vier personen gegeten.
    Eten was heerlijk.
    Je krijgt voor vier personen een klein bakje patat en ook de salade is voor vier personen erg karig.
    Je moet dus wel bij bestellen en daar rekenen ze extra voor.
    Erg jammer.
    Voor de rest prima.

19. Ella's profielfoto
    Ella heeft een recensie geschreven voor Moreno

Ik bel naar de patatzaak Moreno en vraag of ze het eten zouden kunnen komen bezorgen, ja 40 minuten zegt ze aan de telefoon. Ging er van uit dat het heel druk zou zijn en wijzig bezorgers… oké is goed ik kom het dan ophalen ben er met 10 minuten. Kom ik bij Moreno aan staan er 4 bezorg fietsen en zitten de bezorgers gewoon binnen te chillen. Heb 2 patat besteld en bij allebei was de patat nog rauw en super wit alsof het niet eens was gebakken, opnieuw gebeld om dit te vertellen en we kregen netjes nieuwe patat… weer rauw en niet goed gebakken. De kwaliteit word steeds minder en het personeel minder vriendelijk… voor ons nooit meer!

1,5
  20. Brenda Bakker's profielfoto
    Brenda Bakker heeft een recensie geschreven voor Moreno

Sinds het overgenomen is is het ronduit niet te eten! Duidelijk geen verstand van frituren, temperatuur staat te laag of loopt te ver terug waardoor de snackjes vol gezogen zitten met vet en de friet rauw van binnen is! 2x geprobeerd maar helaas ons zien ze daar echt niet meer.