Nieuwste foto's in Dordrecht

Laatste updates in Dordrecht

1. Jan van der Waal's profielfoto
    Jan van der Waal heeft een recensie geschreven voor In de Vergulde Lampet

Een simpel kipsateetje moet toch niet al te moeilijk zijn die klaar te maken, maar die was van binnen nog rauw, er schort dan iets aan de keuken. Voorheen een goed adres, maar helaas dat is nu toch minder geworden. Gelukkig zijn we niet ziek geworden, dus was de kip oké.

2. Ferry en Maja Visser (deel 2)'s profielfoto
    Ferry en Maja Visser (deel 2) heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Vorige week voor het eerst een van de Dry Aged steaks uitgeprobeerd (rib-eye). Ik kan alleen maar zeggen dat dit voor herhaling vatbaar is . (nadat ik eerst de vier andere Dry-aged steaks heb uitgeprobeerd;) . De overheerlijke salade, friet en rijst maakte het helemaal af.
    Met de uitbreiding van het assortiment is de keuze nog moeilijker geworden. Tja, gewoon een luxe!

3. Lenie's profielfoto
    Lenie heeft een recensie geschreven voor Hao Pom Lai
    Chinees-Indisch Dordrecht

Bij mij thuis voor 20 personen een buffet opgesteld. De Service als zowel het eten waren geweldig.

4. Naomi's profielfoto
    Naomi heeft een recensie geschreven voor Amon
    Shoarma Dordrecht

Slechte service. 17:30 Eten besteld voor 18:30. Om 18:50 moest ik bellen waar het bleef. Ik kreeg de reactie “komt goed mevrouw”, en er werd opgehangen. Het eten kwam om kwart over 7. De patat was erg vet, en de spareribs erg taai. Erg slechte service.

5. Loes's profielfoto
    Loes heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jongepier

We zijn er al een paar keer geweest maar je moet lang wacht eer er een ober komt. Als je wil betalen moet je ook lang wachten. We wilde als eens op staan en weg lopen zond er te betalen kijken of ze dan komen.

6. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Overheerlijk gegeten! Zelf een kritische gast was zeer tevreden. Zeer vriendelijke en zorgzame mensen. Wij komen zeker terug!

7. Dirk van der Hoek's profielfoto
    Dirk van der Hoek heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

Dirk van der Hoek

Kei gezellig en kei lekker zoals we dat ik Brabant zeggen. Weer was natuurlijk ook geweldig. Lekker buiten gezeten met vele anderen. Bediening top.

8. Anke's profielfoto
    Anke heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

We hebben heerlijk gegeten.
    De sfeer was goed, echt een "cantina" sfeer.
    Kortom een aanrader.

9. Thérèse's profielfoto
    Thérèse heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

Thérèse

We hebben op het terras van De Passant geluncht. De lunch was erg lekker en goed verzorgd. De huisgemaakte tonijnsalade was ook echt huisgemaakt: er zaten lekker verse grof gesneden groenten in. De broodjes zijn in verhouding tot wat je krijgt ook niet duur. Een aanrader dus.

10. Gé's profielfoto
    heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mulia

Prima. Heel lekker gegeten. Wij zijn fervente Indonesische eters, en Mulia is zeker een aanrader. Sfeer is wat gedateerd, service is OK maar géén topper. We hadden gekozen voor de rijsttafel van 18 gerechten. Dat is voor 2 personen meer dan voldoende. De saté komt heerlijk van een grilletje. Gerechten zijn heerlijk vers gemaakt en goed gekruid. Kortom een aanrader

11. Rob verheij's profielfoto
    Rob verheij heeft een recensie geschreven voor Verhage Stadspolders

Rob verheij

Zeer slecht, drie kwartier staan te wachten.
    Toen ik vroeg hoe het met mijn bestelling was, kreeg ik als antwoord die zijn we kwijt.
    Zelfs mijn geld terug vragen was een probleem.
    De filiaalhouder was gewoon onbeschoft.
    Vriendjes van het personeel ging gewoon voor.
    Ook excuses kon er niet vanaf.
    Wat een slechte zaak, kom er nooit meer.
    Meerdere klanten liepen gelijk met mij de zaak uit?

12. Bo de Groot's profielfoto
    Bo de Groot heeft een recensie geschreven voor Amon
    Shoarma Dordrecht

Bo de Groot

1 Woord voor dit ELLENDE niet te vreten. Niet warm en totaal niet wat ik had besteld. Dus bij jullie besteld ik nooit meer wat.

13. Jeany's profielfoto
    Jeany heeft een recensie geschreven voor In de Vergulde Lampet

Heb hier gisteren wat gedronken en gelijk een bezoekje gebracht aan het toilet. Alles was goed alleen het toilet was smerig alleen al daarom zal ik er niet graag teruggaan!

14. Zeeblauw heeft een nieuwe foto
  19. Zeeblauw heeft een nieuwe foto
  20. Jerie de Groot's profielfoto
    Jerie de Groot heeft een recensie geschreven voor Brasserie Down Town

Jerie de Groot

Er was een down Town in Ridderkerk. Eten was goed maar op een bepaald moment ging het gewoon niet goed. Kok ging weg/ of wet ontslagen. Dacht na 2 jaar we gaan het weer proberen in Dordrecht. Helaas voorgerecht niet op temperatuur maar wat helemaal een domper was, het hoofdgerecht, t bone wat geen t bone was. Was nog net niet koud. Voor ons de laatste keer dat wij daar eten. Trouwens ook geweest tijdens de lunch, daar was wel alles top.

21. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Het is ongeveer een jaar geleden sinds mijn laatste recensie.

Bij Il Giardino zijn wij nog vaak binnengewandeld. Door de vaste krachten altijd zeer vriendelijk behandeld. De laatste tijd zie ik steeds meer nieuwe gezichten. Vandaag een jongeman, zeer vriendelijk.
    Helaas ook een mindere ervaring van een part-time nieuwe medewerkster. Gelukkig heb ik haar 1 keer meegemaakt. Een vriendelijke groet kon er niet vanaf en ze snauwde al snel. Om mijn goede bui niet te verpesten heb ik mij niet de tent uit laten lokken maar zo'n karakter hoort absoluut niet bij Il Giardino thuis. Zij verpest de gehele ervaring en de goede naam van deze zaak.
    Wij gingen vervolgens binnen zitten met ons ijsje, met zicht naar buiten maar ik kreeg ook toevallig wat geluiden mee bij de balie. De toon deed het mij opmerken. De klant na ons pikte het gedrag van deze jongemeid niet en hij sprak haar er ook op aan.
    Dit zat er wel aan te komen dacht ik nog.
    Ik ben blij dat het bij deze ene ervaring is gebleven want meestal blijven de nare ervaringen wat langer hangen, maar de bezoekjes daarna waren al even hartelijk als vanouds en ook de vertrouwde gezichten gaf een fijn gevoel.

Het ijs is absoluut heerlijk en er is veel keus. Zij zijn goed gespecialiseerd en bieden ook lactosevrij aan.

Dit is een bedrijf wat een beste cijfer verdient.

22. Vivian's profielfoto
    Vivian heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Je zou eigenlijk nul op tien moeten geven. Slechte service, geen smaak, verhouding kwaliteit prijs totaal overdreven. Wie er nu nog heen gaat is zelf schuld.

23. Roos's profielfoto
    Roos heeft een recensie geschreven voor Wantijpaviljoen

Vandaag heerlijk gegeten. Zaten buiten op het gezellige terras met een fantastisch uitzicht. Geweldige locatie. Vriendelijk bediening voor herhaling vatbaar. De waardering van 8.4 Is zeer terecht!

24. Carin's profielfoto
    Carin heeft een recensie geschreven voor Wantijpaviljoen

Vandaag heerlijk gegeten bij het Wantijpaviljoen. Leuke vlotte bediening!
    Inderdaad ZEN geworden. De 8,4 is dik verdiend!!! Joost de Bruijn en team ik geef jullie een 10.

25. Jennifer de Breij's profielfoto
    Jennifer de Breij heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Wat een zootje ongeregeld. Om half 6 eten besteld, het zou binnen 40 minuten bezorgd worden. Na 1 uur was het eten er nog niet. Ook geen bericht gekregen dat het later zou zijn. En als je dan belt, is het eten toevallig onderweg. Jammer dat het bezorgen ook ruim een half uur geduurt heeft dan. En als klap op de vuurpijl, alles koud en niet te eten! En dat moet dan 40 euro kosten. Ronduit belachelijk.

26. A.M.Legerstee's profielfoto
    A.M.Legerstee heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jongepier

A.M.Legerstee

Ik wilde om 11 uur bij de koffie een gebakje bestellen. Wie schets mijn verbazing dat de gebakjes AL OP WAREN! En dat om 11 uur al. Geen goede service dus. Ook niet voor ' s middags bij de thee dus.
    Geen excuses.
    Jammer, want je zit er prachtig aan het water.