Nieuwste foto's in Dordrecht

Laatste updates in Dordrecht

1. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

Helaas zijn de verwachtingen niet waargemaakt. Op een erg krap plekje gezeten waar iedereen langs moest. De carpaccio was bevroren geweest en erg waterig. Verbloemd door sla erover heen..
    Het hoofdgerecht waren spareribs die ook niet vers waren. Erg taai en weinig smaak aan het vlees. De varkenshaas kwam ook rechtstreeks uit de vriezer en viel volgens mijn vrouw ook erg tegen qua smaak. Haast geen groenten geserveerd (welgeteld 3 spruitjes en 4 worteltjes). Erg jammer, maar meer kan ik er niet van maken...

2. Alves's profielfoto
    Alves heeft een recensie geschreven voor Villa Augustus

Eten was slecht en veels te duur, porties zeer karig...personeel dat vooral bezig is het gezellig met elkaar te hebben maar nergens wat vanaf weet...ik kook op een doordeweekse dinsdag een betere maaltijd in mijn eigen keuken. Jammer want de locatie en inrichting zijn leuk. Heb het gevoel dat ze veel geld willen verdienen maar er weinig voor willen bieden...kom hier nooit meer terug en zou het afraden hier te gaan eten...helemaal gezien de prijs

3. W.westland's profielfoto
    W.westland heeft een recensie geschreven voor De Passant

W.westland

Héél aardige mensen, vlotte bediening en heerlijk eten.

4. Emalisa's profielfoto
    Emalisa heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Super goed en lekker eten! Vers vlees, heerlijke salade en feta en de tzatziki is heerlijk!
    Leuke mensen, en ze weten precies wie je bent.
    Als je in Dordrecht bent is het zeker de moeite om hiernaar toe te gaan. Voor ons vaste prik geworden als we uit de stad komen.

5. Emma's profielfoto
    Emma heeft een recensie geschreven voor Family
    Snackbar Dordrecht

Het is erg goede kwaliteit, maar de prijs is iets te duur... ( valt wel mee)
    MAAR GA WEL ZO DOOR!

6. Patrick Steden's profielfoto
    Patrick Steden heeft een recensie geschreven voor De Beren

Patrick Steden

Lekker eten, goeie locatie en vooral goede meid in de bediening.

7. Karel-Jan Matthijs's profielfoto
    Karel-Jan Matthijs heeft een recensie geschreven voor De Passant

Karel-Jan Matthijs

Gezellige informele lokatie die een erg lekker gerecht voorschotelt. Daar kom ik graag.

8. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Prima Grieks restaurant. Alleen jammer dat we erg lang moesten wachten tussen het hoofd, -en nagerecht.

9. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

Lekker gegeten op de maandagavond in een gezellig eetcafé.

10. Kris's profielfoto
    Kris heeft een recensie geschreven voor De Stroper Dordt

Wat een teleurstelling. Mijn vader heeft hier jaren met zijn klanten gegeten.
    En ik met mijn ouders. Het eten was altijd super lekker. En mooie prijzen, maar nu er mogen zelfs honden naar binnen! 2 uur wachten op een hoofdgerecht.
    Personeel onvriendelijk. Als je extra bestek wil ook zeer onvriendelijk. En met allergieen geen succes. Mijn vriend is al 3 keer ziek geweest en een zeer beperkte kaart.

11. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Erg lekker gegeten. Grote porties, goede bereiding van de gerechten en een uitgebreide menukaart, ook geschikt voor vegetariërs. De bediening was supersnel. We komen hier zeker terug.

12. Sandra Baan's profielfoto
    Sandra Baan heeft een recensie geschreven voor De Passant

Sandra Baan

Heerlijk gegeten bij de Passant. Het eetcafé is niet heel groot en dat geeft een gezellige intieme sfeer. De bediening is netjes en aardig.

We gaan er zeker nog een keer naar toe terug.

13. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Lekker eten, goede bediening, maar erg jammer dat de zaak op vrijdagavond vrijwel helemaal leeg is.

14. B.E van Schouwen's profielfoto
    B.E van Schouwen heeft een recensie geschreven voor De Grote Griek

B.E van Schouwen

Het was vanavond erg gezellig in de"grote griek "Heerlijk gegeten. Vooraf de bladerdeeg met feta. Daarna lekkere kip met groente en kaas en ook de grote vleesschotel is aan te bevelen. Het personeel was erg vriendelijk we komen zeker nog eens terug.

15. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor Tapasbar 't Vlak

We hebben super genoten. Helaas was de reservering verkeerd doorgekomen (verkeerd tijdstip 17 uur ipv 19 uur) ik werd gebeld maar gelukkig was het geen probleem om op t afgesproken tijdstip te komen. Nette bediening. Snelle service. Heerlijk eten. Zeker een aanrader!

16. Mel's profielfoto
    Mel heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Alleen al voor de lieve eigenaren zou je eens een bezoek moeten brengen aan de Kleine Griek. Gelukkig helpt het ook mee dat de Pita Giros heerlijk en vers is (zegt ook een niet zo vleesliefhebber). Ook de Vega is een aanrader, vol groenten en sla.
    Ons zoontje van 4 geniet elke keer weer. Als hij de "Broodje Pita meneer" tegenkomt, wordt er meteen weer een bezoekje ingepland.

17. Ernst Vlasblom's profielfoto
    Ernst Vlasblom heeft een recensie geschreven voor De Passant

Ernst Vlasblom

Heerlijk gegeten voor een prima prijs, de bediening was heel gastvrij en vriendelijk, en we werden (heel attent) verrast met wat vuurwerk bij de overheerlijke Passant Koffie. Het vuurwerk was ter gelegenheid van onze 40-jarig huwelijkspaar die dag.

18. Lieda Postma's profielfoto
    Lieda Postma heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Lieda Postma

Zaterdag voor het eerst via telefonische reservering bij Ammos gegeten. Toen we binnenkwamen bleek dat er al 4tafels met AH korting bezet waren… dáárom deed de app het niet! Toch mochten we mét de AH korting plaatsnemen aan een prachtige tafel voor het raam, wat een mooi interieur en wat een lieve bediening! We voelden ons erg verwend met het eten, het zag er prachtig uit en was overheerlijk! De cappuccino was een mooie afsluiter en de bediening maakte het een onvergetelijk etentje… echt voor herhaling vatbaar! Wij gaan volgende x voor de drie “planken” als voor-hoofd-en nagerecht!

19. ridy's profielfoto
    ridy heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Ik ben net weer broodjes gyros wezen halen op de brug echt zoooo super lekker ik zal zeggen ik kom er niet elke dag maar wel regelmatig echt heerlijk 👍👍👍👍en dan zulke lieve vriendelijke mensen ik zeg dank je wel dat jullie weer super lekker hebben gekookt voor ons het was heerlijk dikke 10! Tot gauw maar weer 😉😉

20. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Haphoek Dordrecht

Ik kom hier al jaren en de kwaliteit is constant, gewoon lekker en snel. Bovendien niet duur, voor een lekkere puntzak friet zit je hier goed!

21. Myrthe's profielfoto
    Myrthe heeft een recensie geschreven voor In de Vergulde Lampet

Een gezellig en sfeervolle plek, waar je, welkom voelt. Bediening is erg aangenaam en klantvriendelijk. Je kunt er prima eten of wat drinken. En de ligging is erg mooi! Zeker een aanrader!

22. schot's profielfoto
    schot heeft een recensie geschreven voor Rasa Senang
    Indonesisch Dordrecht

2 Persoons tafeltjes achter in tegen de eilanden wand staan super dicht tegen elkaar. Ongezellig en weinig pryvacy.

23. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Mie Wah

Beste Wesley,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het restaurant inmiddels op gesloten gezet.

Met smakelijke groet,
    Chris
    Redactie Eet.nu

24. Dick-Jan's profielfoto
    Dick-Jan heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Zondagavond blijkt een zeer stille avond te zijn bij Pablo's Cantina. Slechts 4 tafels bezet. Ondanks dat werd toch een verkeerd voorgerecht geserveerd, dus gelijktijdig daarvan genieten gaat dan niet lukken.
    Een van de hoofdgerechten was zo afgekoeld dat die terug kon naar de keuken. Opnieuw niet gelijktijdig met elkaar eten.
    Natuurlijk worden excuses aangeboden en de fouten hersteld, maar een consumptie van de zaak als tegemoetkoming kon er blijkbaar niet af.
    Al met al een teleurstellende ervaring.

25. annieke noorland's profielfoto
    annieke noorland heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

annieke noorland

Lekker eten, gezellige sfeer.

26. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Het eten was niet geheel goed sommige stukken kip van de mix grill waren niet goed gaar bij sommige biefstukken overgaar.
    De bediening met name de eigenaar was ronduit onbeschoft en arrogant.
    Dingen die besteld waren kreeg je als weerwoord van o nu wilt u het ineens wel?
    Terwijl het gewoon besteld was.
    En als je in gezelschap bent wil je je gerechten in het gezelschap eten niet achteraf.

Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

27. Ton H.'s profielfoto
    Ton H. heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Met oud-collega's bepraten onder genot drankje en hapje. Keus viel op Pablo. Goed advies van prima bedienend personeel, t.a.v. voor- en hoofdgerecht en daardoor heerlijk gegeten. Ook complimenten voor de kok. Aanrader. Komen zeker weer terug.

28. Janine's profielfoto
    Janine heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Buitengewoon lekker gegeten bij Pablos Cantina in Dordrecht! Bijzonder vriendelijke bediening en heerlijke wijnen! Is een feestje! Komen zeker weer terug! Janine, Juliia en Tanya

29. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor Mie Wah
    Chinees-Indisch Dordrecht

Deze restaurant is al meer dan een maand permanent gesloten.

30. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Gisteren hadden mijn vrouw en ik de mazzel te kunnen kiezen wat we gingen eten. Beide dochters uit eten met hun vriendjes. Dus allebei zin in Gyros van de Kleine Griek. Hup in de auto van Zuidhoven naar het centrum en 2 grote pita Gyros gescoord met extra tzatziki.
    De altijd vriendelijke mensen vonden het erg leuk dat we speciaal voor hun product een ritje maakten.
    Het was heerlijk tot de volgende keer.