Nieuwste foto's in Dordrecht

Laatste updates in Dordrecht

1. Helena de Jong's profielfoto
    Helena de Jong heeft een recensie geschreven voor IJssalon La Venezia

Helena de Jong

Ijs was lekker. Echter bij afrekening tot 2 keer toe dubbel berekend. Zag het pas thuis. Wellicht vanwege de drukte. Voortaan zelf beter opletten bij afrekening. Jammer, is een minpuntje. Personeel zou ook alert moeten zijn.

2. Tamar's profielfoto
    Tamar heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Exodus

Gisteren pizza met ansjovis en kappertjes besteld. Zaten geen kappertjes op, gelukkig maar want er zat heel veel ansjovis op, dus moeten verwijderen, anders was het te zout. Verder smaakte het goed en de schotel ook. De aardappeltjes waren zo knapperig dat we vandaag weer bestelden.

Helaas vandaag slappe vette aardappeltjes, heb ze niet opgegeten. Het stokbroodje was ook slap. De bezorger was niet op de hoogte van de extra notitie. Jammer.

3. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor Zorba de Griek

Nathalie

Laten bezorgen. Patat was nat en week en koud. Pita giros zat weinig vlees op en was ook koud. Het enige wat nog lauw was was het vlees in het witte bakje. Opgebeld en wij waren de enige die niet tevreden zijn dus geen oplossing! Vandaar onze waardering hier en niet in de krant. Eigenaresse klantonvriendelijk. Vroeger was het top, maar hard achteruit gegaan.

4. A.Verbeek's profielfoto
    A.Verbeek heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Ammos voortreffelijk, heerlijk gegeten met een bezorg menu. Vlees heerlijk niet te zout en andere ingedienten gewoon perfect. 1e keer hier eten besteld, normaal altijd bij andere Griekse restaurants maar Ammos steekt hier ver boven uit qua smaak.
    Zodra mogelijk (als covid 19 het toelaat) zal ik zeker meermaals hier gaan eten en zal dit zeker delen.
    Groet Andre.

5. Ben Thomas's profielfoto
    Ben Thomas heeft een recensie geschreven voor Zorba de Griek

Ben Thomas

Voor het eerst iets besteld en ...... geweldig!
    Veel vlees, lekkere rijst en frietjes. Moussaka ook heerlijk.
    Netjes verpakt, servetjes er bij en vooraf kunnen betalen met een Tikkie.

Dikke pluim!

6. Maurice Hendriks's profielfoto
    Maurice Hendriks heeft een recensie geschreven voor Khorat Thai Food

Maurice Hendriks

Gevraagd voor 3 porties sticky rice, zoals voorheen 1 dag van te voren, en bijbehorende grote bestelling, maar het mocht niet baten, de hoorn werd er op gegooid, hoe durfde ik dit te vragen? Ik was erg verbaasd, nooit met deze zaak meegemaakt, heel vreemd, we gaan zelf maar Thais maken, we hebben er 2 jaar gewoond, gaat echt zelf wel lukken. De charme van de starters van deze zaak is definitief weg, jammer, gr. Maurice

7. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Dit restaurant verdient geen ster! Bezorging pas na 3 uur en dan is je eten ook nog koud en de patat niet lang genoeg gebakken. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt zo slecht. Dan bel je op 2 uur en 15 min. Dan krijg je te horen de bezorger is al onderweg nou het is 8 min rijden en de bezorger was dus helemaal niet onderweg. Ik zou niemand dir restaurant aanraden!!

8. S. Mol's profielfoto
    S. Mol heeft een recensie geschreven voor De Bezorgbeer
    Afhaal en bezorg Dordrecht

Ruim een uur na het online bestellen gebeld om te vragen wanneer het eten zou komen. Dat zou zeker nog een half uur duren. Heb het toen maar gecanceld. Er is geen mogelijkheid om vooraf te zien hoe lang het gaat duren en ook niet na het bestellen om te kijken hoe lang het nog gaat duren. Jammer.

9. Edward meiket's profielfoto
    Edward meiket heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Leuk klein brugwachtershuisje, met gezellige griekse mensen. Pitta giros is erg lekker. Nog nooit in mijn leven elders lekkerder gegeten, incl. in heel griekenland. En we hebben daar wat gereisd! Ook de andere pitta's zijn echt lekker. Echt een aanrader. Wij wonen nu in Hilversum, maar als we in Dordrecht zijn, dan gaan we pitta's halen voor het hele gezin. Als we iets missen uit dordt zijn het wel de pitta's giros.

10. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor LQQR
    Hamburger Dordrecht

Schandalig!! 12 euro besteld voor een bestelling die nooit is gekomen!! In 1 woord ‘oplichters!’ Nooit iets bestellen hier.

11. Colleke's profielfoto
    Colleke heeft een recensie geschreven voor Villa Augustus

Villa augustus bezocht met vriendin op zondag 8 maart voor High tea en bezoek aanmarkt en tuin.
    Opvallend en interessant bouwwerken naast haar omgeving.
    Betaald parkeren voelde niet gastvrij. Gelukkig de auto nabij in een woonwijk geparkeerd zonder kosten.
    De markt schept verwarring vanwege de naam. Als een markt ervaar ik het niet. Wel prikkelt de plek om even rond te neuzen tussen alle hebbedingetjes en boeken en krijgt de maag trek van de lekkernijen.
    Nog tijd om even de tuin te bezoeken. Natuurlijk niet het meest kleurrijke seizoen, maar toch groeit en bloeit er her en der wat. Al kletsend even doorheen gedwaald en beiden van mening dat het daar goed vertoeven en vol van gezellige bedrijvigheid kan zijn als het zonnetje voldoende schijnt.
    Tijd voor de high tea. Fijn, een plekje naast het raam. We kunnen elkaar onverwacht goed verstaan. Beide zijn we dol op high tea en kunnen het niet laten om deze high tea en service te vergelijken met andere plekken. Helaas komt dan deze high tea niet goed naar voren.
    De bediening oogt niet betrokken, niet gericht op een goede beleving. We krijgen wel korte uitleg over wat er op de etagères ligt. We missen een kleine warme start vooraf zoals een minisoepje of warm hartig hapje. Ook is de keuze aan verse theeën, vooral kruiden theeën beperkt. De uitleg over de hoeveelheid te bestellen thee verwarrend. Niemand komt gedurende de high tea helaas vragen of we nieuwe thee willen en is alles naar wens? We moeten zelf tijd besteden aan het oogcontact maken met de bediening.
    Het hartige gedeelte lijkt niet met zorg gemaakt, geen mooie opgemaakte sandwiches. Maar het beleg oogt 'er op gegooid'. Met een verdwaalde kruid.
    De scones smaken prima. Met de taartjes niets mis, maar ook niet bijzonder.
    Al met al zou ik deze plek voor een high tea niet nogmaals bezoeken. Sorry, prachtige gebouwen. Maar voor een theetje in de zomer mogelijk wel.
    We hebben urenlang heerlijk bijgekletst. Dat heeft deze middag ons zeker gegeven.

12. Teuntje Visser's profielfoto
    Teuntje Visser heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Teuntje Visser

Vrijdag 13 maart jl. hier gegeten met vier personen. Gelukkig waren er meer mensen die niet hadden geannuleerd. Vriendelijk personeel, vlotte bediening. Ondanks de zorgen die men toch gevoeld moet hebben met betrekking tot het coronarvirus. Het eten was erg lekker. Jammer dat er alleen Radler alcoholvrij bier werd geschonken. Maar dat is dan ook het enige verbeterpuntje.
    Toen ik ging afrekenen kreeg ik een mooie korting. Dat maakt het extra wrang dat ook dit restaurant nu noodgedwongen de deuren dicht moet houden. Mensen: ga na deze crisis vooral een avondje uit eten in dit restaurant!

13. Rohina's profielfoto
    Rohina heeft een recensie geschreven voor Rotihuis Maharadj

Ik heb zonet een bestelling geplaatst roti met bara's, helaas was bara's helemaal verbrand. Waardeloze service en heel arrogant man aan de lijn die steeds ging ophangen. Zal hier nooit meer bestellen. En te hoge bezorging kosten.

14. W. Vet's profielfoto
    W. Vet heeft een recensie geschreven voor De Wereld van Lizz

Afgelopen vrijdag zijn we voor het kinderfeestje van onze dochter naar Lizz geweest. Gelukkig hebben de kinderen genoten, maar dit kwam niet door het personeel:
    - de aankomst ging goed: er werd gevraagd hoeveel kinderen we bij ons hadden en wanneer we wilden eten en dit ging redelijk hartelijk.
    - we kregen best snel de taart, maar geen bordjes. Geen probleem, kan gebeuren.
    - op het moment dat je wat bij wilde bestellen, stond er niemand bij de balie en kon er vervolgens geen lachje van af.
    - bij het avondeten lagen er kleurplaatplacemats klaar, maar geen kleurpotloden. Van de geïrriteerde gastvrouw kreeg ik te horen dat ze er wel stonden. Nog maar eens goed gekeken (stonden er niet) en vervolgens maar kleurpotloden bij een ander tafeltje gepakt.
    De bestelde pannenkoeken waren niet gaar, de stroop was op en er waren geen vorken.
    - bij het afrekenen eerst weer een tijd staan wachten, terwijl de gastvrouw die ons eerst hielp tegenover mij aan de balie zat. Toen ik vroeg of ik kon betalen werd er naar de keuken geschreeuwd, waarop werd geantwoord:" Jahaaa, ik kom er al aan!"

Nogmaals, gelukkig hebben de kids het leuk gehad, maar het personeel heeft wel te wensen over gelaten.

15. Roy Brand's profielfoto
    Roy Brand heeft een foto toegevoegd van Ruby's
  16. Roy Brand's profielfoto
    Roy Brand heeft een recensie geschreven voor Ruby's

Beste Roti in Dordrecht. Ook maken ze heerlijke broodjes. Zeer klant vriendelijk personeel.

17. Molle's profielfoto
    Molle heeft een recensie geschreven voor Rode Lotus
    Chinees-Indisch Dordrecht

Wij kwamen binnen en mochten zelf bepalen waar we mochten zitten, we hadden gereserveerd de tafel werd schoon gemaakt, de frite en pepers die nog op tegel lagen, werden op de grond geveegd, de wasabi en kroepoek kwam pas halverwege op tafel, we werden vaak vergeten, ondanks dat wij in het gangpad zaten waar iedereen langs moest, ook tochte het er. Ook vonden wij het jammer dat op de sushi mayonaise zat.

18. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor Olympiada

We hebben gekozen voor het specialiteiten menu Olympisch Vuur, dat was een erg goede keuze. We hebben heerlijk gegeten, het vlees was super lekker allemaal, goed bereidt, heerlijke smaken en veel variatie. Het enige minpuntje was de herrie binnen, zelfs de serveerster klaagde erover dat ze de gasten haast niet kon verstaan door het rumoer. Verder een top avond gehad!

19. Kenis Rene's profielfoto
    Kenis Rene heeft een recensie geschreven voor De Hoff'nar

Kenis Rene

Wij hebben er heerlijk geten en gastheer was super vriendelijk en gastvrij.

20. Ellie Heuser's profielfoto
    Ellie Heuser heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Babylon

Ellie Heuser

We hebben heerlijk gegeten. Alles was perfect. Aanrader. Bedankt.

21. Gerrie Damen's profielfoto
    Gerrie Damen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, je word niet weggekeken ook al is het druk. Goed gegeten voor een juiste prijs.

22. Johan Visser's profielfoto
    Johan Visser heeft een recensie geschreven voor Villa Augustus

Johan Visser

Wat een slecht eten, taaie biefstuk en smakeloze pizza's.

23. familie feestje's profielfoto
    familie feestje heeft een recensie geschreven voor Boekmans

familie feestje

We hadden een hightea voor 16 personen gereserveerd om half 2. Allereerst konden we het personeel een deel van het serviesgoed mee terug geven, de etensresten zaten er nog aan. We werden eerst 45 minuten lang zoet gehouden met thee. Toen eindelijk de hapjes kwamen, waren we niet erg onder de indruk. Hele grote sandwiches (lunch formaat) waardoor je meteen vol zat. Daarnaast scones en croissants (wat doen croissants bij een high tea?) en de zoete gang waren gewoon petit fours, en niet de taartjes van Koekela, zoals beloofd. De potten gekookt water werden af en toe bijgevuld, maar als je dit dan gepresenteerd krijgt terwijl er een stuk sla onder de pot hangt, is niet erg aantrekkelijk. Na afloop werd ons nog verteld door het personeel dat ze het raar vond dat we bijna alles op hadden gegeten, dat had ze nog nooit meegemaakt. Het leek meer op een lunch met een zoetigheidje bij de thee. Geen high tea. Niet voor herhaling vatbaar.

24. Johan breur's profielfoto
    Johan breur heeft een recensie geschreven voor Zorba de Griek

Johan breur

Altijd goede kwaliteit en bezorgt optijd.

25. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor De Hoff'nar

Het diner en drank was goed, maar veel veel te veel tijd tussen de gerechten en alleen op dat moment werd er drinken geserveerd. Met enige regelmaat geërgerd aan de traagheid. 18.20 binnen en 21.45 pas vertrokken omdat het zo traag verliep.
    Personeel acteerde op zo'n manier dat het bijna op Quasimodo leek. Doe aub minder gemaakt.

2,1
  26. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor De Wilhelminaboom

Geen sfeer, veroudert gastvrijheid is een onbekend begrip in deze en kwaliteit is ver te zoeken.

27. John, Sjouk, Udo en Ineke's profielfoto
    John, Sjouk, Udo en Ineke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

John, Sjouk, Udo en Ineke

We hebben gister heerlijk gegeten, de koningstafel was super.
    Komen zeker nog is terug 👍

28. Tjeerd Oldhoven's profielfoto
    Tjeerd Oldhoven heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Tjeerd Oldhoven

Het eten was weer erg lekker. Ik had telefonisch besteld.

29. Peter Barneveld Binkhuijsen's profielfoto
    Peter Barneveld Binkhuijsen heeft een recensie geschreven voor Rasa Senang

Een paar weken terug bij Rasa Senang buffet gegeten. De ikan Bali was brem zout, waarschijnlijk dagen oud. Nadat ik eerst spa rood had gedronken, om een glas kraanwater gevraagd, ik kreeg een karaf water, bij het afrekenen bleek deze 2,5 € te kosten. Belachelijk voor water van een paar centen. Had reuze spijt van de fooi die ik had gegeven, wij zullen er niet vaak meer komen, gaan liever elders.