Nieuwste foto's in Dordrecht

Laatste updates in Dordrecht

1. MCMFV's profielfoto
    MCMFV heeft een recensie geschreven voor Grand-Café Boekmans

Bediening vriendelijk en vlot. Inrichting erg donker en achterhaald. De lunch was vooral een slappe hap. Slap, hard broodje met een veel te zoete eiersalade. Ze zijn erg zuinig met het beleg. 12-Uurtje vis met 3 slappe boterhammen. Boterham tonijn zag er onsmakelijk uit. Boterham zalm met eronder wat zoete eiersalade? Een te zoete dressing over het beetje sla en komkommer. Het was lang geleden dat ik hier was omdat het eten toch steeds wat tegenviel. Ik was in de buurt en gaf het opnieuw een kans. Niet voor herhaling vatbaar.

2. cor schot's profielfoto
    cor schot heeft een recensie geschreven voor Wantijpaviljoen

Goed eten en drinken kwamen met onze scootmobiel accu bijna leeg joost kwam gelijk met verleng snoer naar buiten om de accu op te laden klasse.

3. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Coffeelicious

Beste Epicurist,

Dank voor jouw recensie. Ik zag dat je aangaf dat wij nog geen vermelding hadden voor Coffeelicious op de locatie aan de Nieuwe Haven. Ik heb deze dan ook meteen aangemaakt en jouw recensie hierbij geplaatst.

De database-punten voor deze update heb ik je reeds gegeven.

Ik wens je nog een fijne dag toe en hoop je snel terug te zien op Eet.nu!

Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

4. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Wij komen al heel lang bij Pablo's en het eten is er altijd goed wij nemen dan de Tapas.
    Nu was het een hele fijne ervaring het was rustig en daarom bediende de chef-kok ons.
    Garnalen vinden we heerlijk dus gaf hij ons aan het eind een soort proeverij.
    Het was voorteffelijk.
    Bedankt voor het heerlijke eten en tot snel weer.
    Hetty en Rob.

5. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Urban Food House

Urban Food House verkoopt voornamelijk burgers.
    Aangezien ik al zeker een tiental keren heb besteld zal ik een recensie schrijven.
    Het heeft geen heel groot assortiment, maar er is wel voldoende keus. Burgers van rund, kip, vegetarisch en wat frituur en 2 soorten cheesecakes.
    Ze hebben ook een eigen website waar het mij opviel dat ze daar geen kindermenu aanbieden maar opde thuisbezorgd website wel. Dit is een beste prijsverschil dan wanneer je producten los bestelt.
    Qua bezorgen zitten ze gemiddels rond de 25 minuten en vandaag zat het even tegen.
    Net na openingstijd besteld op zondagmiddag na 14.00 En na een uur werd het bezorgd. Vandaag was 1 van de minder goede bezorgdagen.
    Dit komt doordat de bezorger zich niet hield aan de notities over de verkeersregels hier. Dit is een zwaarwegend punt wat zorgt voor een algehele slechte beoordeling op bezorgvlak.
    Het eten is niks mis mee. Alles is goed verpakt en zorgvuldig. De chef heeft wel netjes mijn verzoek ingewilligd. Helaas geen gevraagde mayonaise geleverd, maar dat overleef ik wel.
    Meeste bezorgers zijn zeer vriendelijk en vrolijk.

Mijn mening over de saus van de runderburgers is niet positief. Ik hou er gewoon niet van en ik bestel daarom alleen de kipburgers, deze zijn ontzettend lekker.
    Er is een pittige variant en een gewone. Het verschil zit het in het broodje, de burger zelf en de saus.
    De burgers kunnen gekozen worden in normale variant of een dubbele (2 kip of rund gestapeld).
    Dit valt ook goed te zien aan het formaat van de doos waar de burger in zit.
    De geleverde patat is erg lekker, het is brede krulpatat. Heel erg lekker en niet in de supermarkt te koop.
    De sauzen wordt geleverd in een voorverpakt zakje (tube), beetje jammer.
    Het kindermenu bestaat uit patat met kipnuggets en een capri sun. Kipnuggets zijn heerlijk sappig, maar jammer dat er beperkte keus is aan wat beter soort drinken. Caprisun wordt bijgeleverd of een upgrade naar chocomel na bijbetaling. Geen water o.i.d..
    De fried chicken mix vond ik persoonlijk wat te prijzig wat wordt geleverd, maar ik vond de meeste soorten ook niet zo lekker.
    Sinds kort wordt er 2 soorten cheesecakes besteld.
    Cheesecake ben ik geen fan van als de kaas de overhand neemt. Ik heb enkel de chococheesecake geprobeerd en dit wordt in een lieflijk doosje geleverd. 4,40 Is ontzettend veel geld voor een klein puntje, maar eerlijk. Het smaakte goddelijk!
    De prijzen ligt sowieso bij Urban Food House aan de hogere kant. Een broodje kan gerust tussen de 6 a 9 euro kosten, dit is dan nog geen menu.

Wat bij klachten/opmerkingen?
    Ook mij is het een aantal keren overkomen.
    Na een paar perfecte bezorgingen in de middag bestelde ik eens op een wat drukker tijdstip. Er was iets vergeten waardoor ik moest bellen waardoor het eten deed afkoelen. Ik kreeg een ongeïnteresserde mevrouw aan de telefoon. Dit was duidelijk hoorbaar. Het missende artikel werd nageleverd na 10-15 minuten.
    Ook eens meegemaakt dat de bezorger de tas had laten liggen waardoor de bestelde artikelen uiteraard gingen schuiven met als gevolg dat de saus van de burger inmiddels overal lag. De tas was doordrenkt met saus. Dit wekte wel wat irritatie als je een dure burger bestelt.
    De bestelling erna het doorgegeven en sindsdien heb ik weer netjes mijn eten ontvangen welke verzorgd was ingepakt.
    Kortom:
    De bezorging varieert van zowel tijdstip als vriendelijkheid en ook netheid van bezorging en een rommeltas.
    Ook een missende product bij uitzondering en een bezorger die zich niet wilt houdenn aan de verkeersregel wat ik altijd duidelijk in de opmerkingen neer zet. Dit is niet alleen in belang voor alle bewoners en voetgangers, maar ook voor de bezorger zelf en de naam van het bedrijf Urban Food House.
    Door zulke nonchalante houdingen stop ik al snel met bestellen.
    Een goede personeelsselectie is essentieel, zij zijn het visitekaartje van een bedrijf.

6. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Coffeelicious

Mijn recensie gaat over Coffeelicious Dordrecht Nieuwe Haven, bij Huis Van Gijn. Ik heb zelf nog nooit de vestiging op Wijnstraat bezocht, enkel langs gelopen.

Zomer 2017 wilde ik mijn zus verrassen met een High Tea op een mooie speciale locatie in Dordrecht. Ik wilde voor de Hightealicious gaan maar helaas sloot het 2018 dit jaar.
    Wegens de zomervakantie sloot ook Hightealicious haar deuren, wat heel jammer was. Ik moest nu uitwijken naar Huis Van Gijn en er werd beloofd dat alles even goed zou zijn.
    Dit bleek niet het geval, alhoewel het personeel wel zeer zeker zijn best had gedaan.
    We zaten in een mooi, versierd prieeltje bij Huis Van Gijn en ik moest heel lang wachten, ook op de bediening voor wat extra's e.d.. Ik had hiernaast een chocoladetaart besteld en zou graag de naam erop willen hebben, maar het viel nogal tegen. De naam was niet mooi gezet en was gedaan met zilveren snoepballetjes wat totaal niet bij de taart pastte.
    Nu staat Coffeelicious niet bekend om de matige prijzen en dan valt het al snel tegen als iets wat afwijkt. De prijs van de taart was ook een stuk hoger dan de prijs wat online stond aangegeven. Een euro of 5 meer. Misschien zat de 5 euro belasting het op de balletjes plaatsen op de taart : (maar doe het dan wel goed… (het zag er echt niet uit)
    absurde prijsstijging.

Ik ben wel genezen van Hightealicous/Coffeelicious. Het eten was daarnaast wel prima en zal ik best nog een taartje kunnen eten, maar speciale gelegenheden zal ik elders gaan vieren en echt niet meer hier.

Laatst ook even wat wezen drinken toen wij een bezoek hadden gebracht aan het mooie en unieke Huis Van Gijn.

€2,50 Voor een flesje water… serieus. Komt dit uit een heilige put? Ik begrijp de prijzen van frisdrank en koffie, maar een beetje melk of water kost elders 1 euro tot 1,50. Uiteraard heb ik uiteindelijk zelf gekozen voor het flesje water voor de kleine. De troep van een frisdrank wilt ze gelukkig niet en het is zeker leerzaam om weer kennis te maken van de belasting van prijzen van Coffeelicious. Smaken verschillen uiteraard maar 2,50 voor wat water zal niet veel mensen extra trekken en ook geen 5 euro belasting om wat letters op een taart te plaatsen.
    (Ik had eigenlijk beter verwacht van alle positieve reacties op een ander platform van Coffeelicious en Hightealicious. En zo veeleisend ben ik echt niet.)

7. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Ruby's
    Surinaams Dordrecht

Al een ruime tijd liep ik langs de zaak Ruby's zonder er maar 1 keer binnen te zijn geweest. Online op een andere platform las ik redelijk goede recensies. Op een gegeven moment ben ik naar binnen gestapt om te bestellen. Ruby's was inmiddels uitbereid naar de overkant.

Ik bestelde een Saoto Soep en een Bara. Bara was prima en saoto soep was ook erg lekker. De bouillon was goed al smaakte het wel meer naar ui dan naar kip. Ik kon wel goed genieten van de soep en dat is erg belangrijk voor mij.
    De keer daarop ben ik voor hetzelfde gegaan. Eenmaal thuis aangekomen wilde ik lekker buiten gaan zitten om te genieten van mijn soepje. Wat bleek… er zat geen witte rijst in maar gele rijst. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zelfs niet in Indonesië (soto ayam) en in Suriname doen ze dit evenmin. Nu ik vorige keer witte rijst kreeg, kon mevrouw best aangeven dat er of nu gele rijst standaard mee word gegeven of dat er geen witte rijst was. Een ontzettende domper. Als dit netjes aan werd gegeven dan was ik nog klant gebleven, maar dit is not done. Gele rijst hoort niet in saoto.

Ik heb het toch nog 1 keer geprobeerd. Iets over 12 kwam ik binnen en een meneer stuurde mij weg omdat hij nog bezig was.
    Helaas Ruby's, dit zijn zwaarwegende ergernissen en een gemiste kans. Zonde, zeker omdat de prijs qua roti's e.d. niet mals is.

Voortaan blijf ik lekker langs lopen.

Jammer dat er in Dordrecht weinig, echt goede eetgelegenheden zijn met échte kwaliteit. Er komen steeds meer tentjes bij maar ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit.

8. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Sushi Guo

Sushi Guo is een prettig familiebedrijf.
    Mevrouw is uitzonderlijk vriendelijk, wat de meeste Aziatische vrouwen zijn. Haar oudste zoon is een volwassen jongeman met goede normen en waarden, veel respect en spreekt klanten ook netjes aan zoals het betaamt. De jongste is wat stilletjes. Vader heb ik nooit ontmoet omdat ik nooit in de zaak zelf ben geweest.
    Het bestellen heb ik altijd online gedaan en dit gaat altijd gemakkelijk. Van alle bestellingen is het 1 keer voorgekomen dat ik een uur moest wachten. Het snelst waren ze hier binnen 15 minuten en in het algemeen kost het ze 20-25 minuten om mijn huis te bereiken. Dit vind ik erg knap gezien het om voedsel gaat wat nog bereid dient te worden. Niet alleen zijn ze vlot, het eten is ook altijd goed. Kwaliteit is constant en het eten is lekker vers. Gyoza is mijn favoriet, hier kan ik zoveel van eten, heerlijk!
    De opmerkingen/notities wat ik eventueel bij een bestelling plaats wordt ook goed gelezen en bij twijfel bellen ze om het te overleggen. Ook het vervangen of weglaten van een ingrediënt is geen probleem. Bij twijfel van een allergie (dit was nog een twijfelgeval) namen ze contact op dat bij andere bestelde producten ook dit ingrediënt bevatte. Supergoed en meedenkend van hen. Hier ben ik heel blij en dankbaar om.
    Ik zou wel graag de kaart uitgebreider willen zien zoals bento (rijst hebben ze toch, vlees, groenten) of pokedon/pokebowl. Wat grotere gerechten, echte maaltijden.
    Dan zal ik toch wat vaker bestellen. Lekker gezond en veel eten.

Een dikke voldoende krijgen zij van mij (maar ik mis toch de grote gezonde maaltijden)

9. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Happy Lin
    Surinaams Dordrecht

Inmiddels haal ik al jaren hier eten af en af en toe eet ik in het restaurant. Happy Lin is gevestigd in een zeer mooi gebouw maar jammer genoeg komt dit niet tot zijn recht. Desalniettemin is het een prima locatie om te eten in alle eenvoud. Hier stoor ik mij ook niet aan.
    Het eten is Chinees/Surinaams wat in deze zin betekent dat sommige gerechten heel lekker zijn ondanks het niet is zoals het eigenlijk hoort.
    \Een paar voorbeelden:
    - Saoto soep. Een gerecht wat ontzettend veel tijd kost te bereiden en waar veel ingrediënten in gaat zoals gefrituurde aardappelreepjes, mihoen, gefrituurde dunne kipreepjes, selderij. Bij Happy Lin is de bouillon donker maar de smaak blijft geheel achter en er zit weinig kip in en ontzettend veel taugé. Ook een ei is aanwezig en rijst en daar houdt het een beetje mee op, jammer. De prijs is iets meer dan 4 euro.
    - Roti. Ook dit gerecht wordt op diverse manieren bereid. In het algemeen uiteraard de rotiplaat (aardappel- of erwtenbasis), kip en bot, kerrieaardappelen en kouseband/spitskool. Hier krijg je het een in een 3 vaks bakje met kipfilet in dunne saus, aardappelpuree en kouseband. Uiteraard met ei en rotiplaat.
    - Chow Mein wordt geleverd met de welbekende diverse soorten vlees. Erg lekkere noodles maar wederom weinig vulling aan groenten, vooral wat taugé te vinden. Dit is wel jammer als je gebalanceerd wilt eten.
    Dit zijn slechts 2 voorbeelden dat de bereidingswijze anders is (sneller), maar de smaak is gewoon goed en de roti is ook niet duur in vergelijking met andere aanbieders in Dordrecht. Het kost hier circa 8 euro terwijl men elders ruim 12-15 euro durven te vragen.
    De meeste gerechten kunnen besteld worden in normale variant of speciaal. Speciaal is met meer vlees/groenten. Hier betaal je een paar euro meer maar in mijn ogen zie ik weinig verschil qua hoeveelheid.
    Ben je een grote eter dan is een normale portie ook echt genoeg. Bij kleine eters kan je voor 1 volwassene en 1 kind wel met 1 gerecht doen of hele kleine eters met 2 volwassenen. In ieder geval is een normale portie wel ruim voldoende voor 1 normale eter.
    Broodje Char Siu (iederee schrijft het anders) is heerlijk en ook de bara is lekker. Bara kan ook gevuld worden naar wens. Rotirol is zeer rijkelijk gevuld.

Kortom:
    Een mooie en eenvoudige zaak met zeer vriendelijk personeel met prima eten voor een prima prijs. Laagdrempelig om er te eten en het eten mee te nemen.

Nadeel vond ik dat na vele jaren klant er wel eens wat mis ging (bij thuiskomst er achter komen dat gevulde bara niet was geleverd bijvoorbeeld, dit werd afgedaan zonder oplossing. Vaste klant ofniet, dit dient correct te worden opgelost.
    Saoto soep bestel ik niet meer gezien deze de laatste keer een rare geur had, dit klopte niet.
    De veilige maaltijden bestel ik nog met veel plezier.

Happy Lin krijgt van mij een goede voldoende.

10. daan's profielfoto
    daan heeft een recensie geschreven voor Tapasbar 't Vlak

Het is daar een fijne sfeer. En het is gewoon geweldig eten daar.

11. saunier Nathalie's profielfoto
    saunier Nathalie heeft een recensie geschreven voor Het Bolwerck
    West-Europees Dordrecht

saunier Nathalie

Wij hebben genoten van onze diner, wij waren met ze 4 plus 2 honden wat geen probleem was. Zeer vriendelijk ontvangst, goede service en lekker eten. Zeer tevreden en wij zullen er zeker nog een keer gaan eten.

12. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Lampion Choi

Lekker eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Perfecte mix van Chinees en cafetaria. Vriendelijke mensen. De stoelen zijn dringend aan vervanging toe: de stof ervan is echt vies/onhygiënisch. Sowieso kan het interieur wel een restyling gebruiken. Ik vind het prettiger om af te halen dan daar te eten. Daarvoor is het te sfeerloos. Maar wel lekker dus!

13. Rick lotung's profielfoto
    Rick lotung heeft een recensie geschreven voor Zorba de Griek

Rick lotung

Wij nemen altijd pita giros voor ons zelf met een zakje patat en extra kruiden erop dat is zo lekker bij hun. Wel nemen wij altijd extra tzatziki erbij. Niet omdat er weinig op het broodje zit, maar omdat wij juist gek op hun (verse) tzatziki zijn.

Afgelopen pasen hebben we verschillende schotels genomen omdat wij vrienden over hadden en iedereen was dik tevreden en vonden het heerlijk! Ga zo door.

Fam Lotung

14. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Olympiada

+ Heerijk gegeten voor een schappelijke prijs.
    +Vriendelijk personeel.
    -We hadden met 6 personen geboekt maar ruimte was zeer beperkt, ik had geen ruimte om het vlees te snijden omdat ik in een hoekje tegen de muur zat.
    -Tempo ligt erg hoog, als je niet oppast sta je binnen een uur weer buiten.

15. Irma's profielfoto
    Irma heeft een recensie geschreven voor Zorba de Griek

Vroeger was het eten echt beter. Afgelopen keer heb ik 3 pita giros besteld en een extra bakje tzaziki. Dat laatste was maar goed ook, want in de pita's zelf was nauwelijks tzaziki te bekennen. Vraag me af of de tzaziki zelf gemaakt was, er zat niet eens komkommer in...... en was ook echt niet lekker. Het vlees had niet die typische girossmaak en vonden wij veel te zout. Voor ons de laatste keer geweest. Sfeer kan ik niet beoordelen, wij laten altijd bezorgen.

1,3
  16. Caroline Castelijn's profielfoto
    Caroline Castelijn heeft een recensie geschreven voor BRUT Food & Wine Bar

Caroline Castelijn

Zalig geluncht op zaterdag 23 maart.
    Hippe mooie gelegenheid. Heerlijk eten en super bediening!!
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

17. Haaksema's profielfoto
    Haaksema heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Haaksema

Geen aanrader. De bediening was ronduit chaotisch, het duurde erg lang tussen de tapas gerechten. De serveerster bleef wel aardig.

18. Eef's profielfoto
    Eef heeft een recensie geschreven voor Strada del Vino

Heerlijk gegeten. Ook leuk dat kinderen zelf hun pizza mogen maken. Bediening erg traag maar wel vriendelijk.

19. Math Notermans's profielfoto
    Math Notermans heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Math Notermans

Ondanks dat het relatief rustig was, duurde het een eeuwigheid voordat ons 1e gerecht kwam. Tafel naast ons werd van alles verkeerd bezorgd, dus toen hadden we zoiets van...dit gaat niet goed. Een aantal jaren geleden hier ook geweest, toen was het perfect. Geen idee wat er misgegaan is, maar nu is het geen aanrader meer...

20. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor De Waterjuffer
    Internationaal Dordrecht

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. De gastvrouw is vriendelijk en ontspannen. Daar gaan we vaker heen. Vooral leuk deze zomer op het terras in combinatie met fietstocht.

21. Coby en Gerard's profielfoto
    Coby en Gerard heeft een recensie geschreven voor Happy Lin
    Surinaams Dordrecht

Supervriendelijk personeel en de lekkerste Surinaamse broodjes en bara’s in de regio. 😍

22. Beaudine's profielfoto
    Beaudine heeft een recensie geschreven voor Rotihuis Maharadj Dordrecht

Beaudine

Vandaag een bestelling geplaatst voor ons bedrijf. Vrij grote en dure bestelling dus ik snap dat het langer kan duren. Ik heb uiteindelijk een uur gewacht. Tussendoor gaven ze nog aan dat de grote garnalen op waren. Geen probleem. Eenmaal op kantoor aangekomen nam iedereen zijn broodje. We kwamen er achter dat er een sate wrap, twee kipkerrie broodjes, en gemalen peper misten (€16 totaal). Dit heb ik aangegeven via de telefoon. Meneer deed moeilijk en zij dat alles in de tas zat. Niet dus. Ik ben naar het afhaalrestaurant gegaan met het idee dat ik mijn geld terug zou krijgen, zoals gemeld aan de telefoon. Eenmaal daar kreeg ik €4,25 terug omdat meneer beweerde dat ik niet logisch na kon denken en dat we maar een kipkerrie broodje hadden besteld… ik heb de €4,25 maar aangenomen, want meneer ging steeds maar in de aanval. Sorry, maar als je een bestelling van €120 plaatst en de klant belt dat er wat ontbreekt. Dan zou ik niet zo tekeer gaan en met een passende oplossing komen. Eens maar nooit meer.

23. John Nathalia's profielfoto
    John Nathalia heeft gereageerd op een recensie van Toko Y-von

Geachte Mr. Balkeneinde,

Refererend aan uwerzijdse recensies inzake Toko IVON verbaasd het mij des temeer dat u met zulks onwaarheden c.q. Commentaar voor de dag ben gekomen en beschreven!

Uw beschreven recensies zie ik dan ook als niet naar waarheid berustte feiten.

24. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Lekker eten en een prima bediening door chef kok zelf ivm zieken.

25. Heleen's profielfoto
    Heleen heeft een recensie geschreven voor Crimpert Salm

Geen aandacht voor klant. Lunch was op bord onverzorgd gepresenteerd. Personeel zeer gestrest. Onwijs jammer als je er al zo lang komt en de sfeer ziet veranderen.
    Een aantal personeelsleden snappen werken in de horeca totaal niet en passen niet in deze setting!!
    Zo jammer!!

26. Willem 's profielfoto
    Willem heeft gereageerd op een recensie van De Passant

Waar heb u het over?
    Kurk in de wijn?
    Wijn kom uit een tap.
    Ik zit alle recensies te lezen en die van u spring er alleen negatief uit
    Onbegrijpelijk

27. Willem 's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

Heel gezellig knus restaurant met een mooi gelegen terras.
    Gezellig bediening
    Heerlijk eten
    Prijs valt ook reuze mee

28. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

We hebben heerlijk gegeten van het onbeperkt tapas menu. Maar ook al meerdere keren geweest om Mexicaans te eten. Ook altijd heerlijk.

29. Piet van den Donk's profielfoto
    Piet van den Donk heeft een recensie geschreven voor Villa Augustus

Piet van den Donk

Met 3 personen bij Villa Augustus gegeten.
    Zowel de tomatensoep, linzensoep als de geroosterde venkel waren uitstekend.
    Hetzelfde gold voor de Hereford steak, de saltimbucca en de kabeljauw.
    Seizoensgroenten, al dan niet geroosterd waren heerlijk.
    Kaasplankje, cheesecake, koffie waren eveneens goed.
    Bediening liet niets te wensen over.
    Kortom : geweldig gegeten in een fantastische entourage met een prima service.
    In een redelijke prijs-kwaliteitsverhouding.
    Aanrader!
    Datum bezoek 8 maart 2018

30. Zusje's profielfoto
    Zusje heeft een recensie geschreven voor Restaurant Brokaathof

Het duurde erg lang na het bestellen en het eten was vies. Erg teleurgesteld en de bediening was ongeïnteresseerd. Niet voor herhaling vatbaar.