Nieuwste foto's in Dordrecht

Laatste updates in Dordrecht

1. Hans en Trudy's profielfoto
    Hans en Trudy heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Hans en Trudy

Wij hebben gisteren genoten van het 3 gangen menu met voldoende keus uit mooie gerechten.
    Na een zeer correcte ontvangst, we hadden gereserveerd, mochten we zelfs uit verschillende tafeltjes kiezen. Ondanks dat de zaak even later geheel bezet was, werden we vlot, uiterst vriendelijk en met veel aandacht geholpen. Wat opviel was dat de wijn, een mooie Argentijnse fles, regelmatig bijgeschonken werd. Gewoon heel attent. Kwaliteit van het eten staat boven alles en dat was dik voor elkaar en ook ruim voldoende. Tijdens het eten werd er nog geïnformeerd of er nog iets aangevuld moest worden. Verder niet onbelangrijk, kraakheldere sanitaire voorzieningen. Tel je daar de sfeer, de alleszins redelijke prijzen en de gastvrijheid van de medewerkers bij op dan is dit restaurant een erg fijne zaak die een bezoek meer dan waard is.

2. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor De Rode Every Body
    Chinees-Indisch Dordrecht

Top tent niet duur ruime porties goede service heb hier bij het afhalen in meer dan 10 jaar elke heerlijk gegeten.

3. Van der wielen's profielfoto
    Van der wielen heeft een recensie geschreven voor De Beren

Vandaag bij de beren Dordrecht gegeten. Het eten was erg lekker. De jongen man bracht ons naar een gezellig tafeltje achterin. De hele avond heeft hij ons top service gegeven. We hadden een voorgerecht en hoofdgerecht en waren erg lekker. Helaas konden wij geen dessert meer nemen, omdat wij naar de film gingen. De vriendelijke jonge man heeft ons erg goed geholpen met de keuzes maken van de gerechten, omdat wij haast hadden. Wij komen hier zeker terug. We vonden het erg grappig hoe de ober met zijn collega’s omging. Hij was alleen wel iets te eidel Haha!

Mevrouw van der wielen

4. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Daantje food & drinks
    Vertaal van English naar Nederlands

Really great vegan food. Their afternoon tea is the best ever. They also sell muffins, cookies, cakes and doughnuts.
    Very sweet and customer friendly owners, with a passion for veganism and good vegan food. They have a large collection of vegan cookbooks to browse through. They also organise workshops, host lectures, organise movie nights and have live music every Saturday afternoon.

5. brent's profielfoto
    brent heeft een recensie geschreven voor Restaurant Brokaathof

brent

Ik was hier laatst wezen afhalen voor een familiefeestje, het eten was zeer lekker en we hadden er allemaal van genoten.

6. Shireen Stam's profielfoto
    Shireen Stam heeft een recensie geschreven voor De Kleine Griek

Super lekkere pita gyros met tzatziki en hele lieve mensen. Nooit ergens zulke lekkere gyros gegeten :)

7. Zaradoukas's profielfoto
    Zaradoukas heeft een recensie geschreven voor De Grote Griek

Zaradoukas

Vandaag heerlijke avond gehad bij de vernieuwde Grote Griek. Lekker gegeten, fijne bediening, gezellige sfeer! Wij komen zeker terug!

8. Jp Leijdsman's profielfoto
    Jp Leijdsman heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

We hebben het menu genomen je kon uit 3 voorgerechten kiezen ik had zalmwrap, hoofdgerecht ossenhaas met pepersaus daar werden frietjes gebakken aardappeltjes rauwkost bij geserveerd, gebakken aardappeltjes zijn overheerlijk biefstuk zeer goed, als nagerecht een plank met fruit ijs koek soesje. Echt een aanrader. De Passant krijgt van ons een dikke voldoende.

9. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Urban Food House

Eerder plaatste ik een eerlijke en zeer uitgebreide recensie, waaronder ik essentiële tips had gegeven.

Ik heb daarna nog twee keer besteld en ga definitief niet meer bij dit bedrijf bestellen.
    De reden hiervan is dat ik 3 kipbroodjes had besteld, waarvan 1 pittige broodje.
    Wanneer je ruim 7 a 8 euro betaald voor een broodje, moet de verwachting waargemaakt worden.
    Mijn kleintje en ik waren aan het eten en halverwege het broodje wat ze at snakte ze naar water en gaf ze aan dat het heet was. In eerste instantie dacht ik dat het de uien was, maar na een hap te hebben genomen van haar broodje, bleek daar het pittige saus op te zitten! De normale broodjes en pittige broodje hebben duidelijk een ander uiterlijk, maar de chef heeft 1 normale broodje belegd met een pittige saus en het zogenaamde pittige broodje, daar zat de normale saus op. Duidelijk verwisseld.
    Het bedrijf waar ik had besteld (tussenbedrijf) belde Urban op en de chef gaf aan dat alles geleverd was zoals ik had besteld.

Als vaste klant werd ik niet serieus genomen en om als leugenaar in die zin te worden bestempeld is een stap te ver. Mijn recensie moet ik gaan updaten en hopelijk doen zij het met de huidige en toekomstige klanten veel beter.

De tussenbedrijf waar ik de bestelling had geplaatst heeft wegens het ongemak een kortingscode gegeven (uiteraard om ergens anders te bestellen). Het zegt voldoende dat dit bedrijf mij wel geloven en Urban niet. Wie liegt er überhaupt nou over verwisselde sauzen?

10. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Haphoek Dordrecht

De Haphoek in Dordrecht is een prima afhaalgelegenheid. Ze verkopen zowel softijs als burgers (diverse), patat en overige snacks. Ook milkshakes.
    De prijzen zijn iets minder dan gemiddeld tot gemiddeld.
    Patat is erg lekker en ook de broodjes/snacks wordt prima bereid. Personeel is vriendelijk en werkt snel en hard.
    Ik had 2 broodjes besteld en een patat. Dit was echter niet genoeg voor een kleintje en volwassene, maar goed om te weten voor de volgende keer.
    Het eten is goed, dus de volgende keer neem ik wat meer mee.

11. Sylvana de jonge's profielfoto
    Sylvana de jonge heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Exodus

Sylvana de jonge

Net pizza besteld.. verschrikkelijk!
    Slechtste pizza die mijn partner en ik ooit op hebben.

12. Maria van Eendenburg's profielfoto
    Maria van Eendenburg heeft een recensie geschreven voor Dordts Genoegen
    Internationaal Dordrecht

Maria van Eendenburg

Alhoewel het Dordtse stoomdagen waren, bloedheet en verschrikkelijk druk, was het eten niet om over naar huis te schrijven. Een salade met geitenkaas en een stoofpotje hebben we gegeten. Eigenlijk hadden we het terug moeten sturen, niet gedaan, maar slechte ervaring.

13. Ed Bons's profielfoto
    Ed Bons heeft een recensie geschreven voor Olympiada

Ed Bons

We hebben hier een geweldige avond gehad. Eten bediening in één woord geweldig bedankt voor de jullie gastvrijheid.

14. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    West-Europees Dordrecht

Romy D

Op de terugweg van een 2e Pinksterdagje Dordrecht, toevallig op het redelijk nieuwe Van der Valkhotel gestuit.

Omdat ik glutenvrij moet eten, weet ik dat dat bij een “Van der Valk” meestal geen probleem is. Uitproberen dan maar deze vestiging.

Mooi gestyled hotel en restaurant. Groot terras op 1e verdieping, maar met deze warme dag is het binnen lekker koel met de airco.

Vriendelijke bediening en erg behulpzaam. Meteen ook een allergenenkaart. Laat je niet afschrikken, want bijna alles bevat gluten, maar er kan veel aangepast worden.

Ik eet heerlijk krokant buikspek en truffelrillette met rode biet. Bord is mooi opgemaakt en het smaakt goed. Het buikspek is ook echt lekker krokant. Vlees zou iets meer kruiding mogen, maar dat is persoonlijk. Van der Valk kookt nu eenmaal voor grote aantallen en voor de “grote gemene deler”.

Daarna voor mij asperges met lamsvlees. “Onze” serveerster spreekt haar collega meteen aan of het wel glutenvrij is omdat er saus op het bord ligt. Prima opgelet! Blijkt glutenvrij te zijn, dus geen probleem.
    Bij het gerecht zitten gekookte krieltjes die dus glutenvrij zijn, maar er komt nog apart voor mij een plateautje met gebakken krieltjes, bloemkool en helaas wat erg bleke, maar wel gare frietjes.
    Had niet gehoeven, maar wel erg attent.

Het lamsvlees had voor mij ook wat meer naar “lam” mogen smaken, maar daar houdt nu eenmaal niet iedereen van, dus begrijp ik de keuze voor dit vlees.

Behalve de huiswijnen, zijn er ook enkele “spannendere” wijnen per glas te bestellen.
    Ik kies voor de “ No drugs, no sex, just Riesling” van Emil Bauer uit 2016. Zo’n naam alleen al, dat wil je proberen! Prima, frisse Riesling.
    Bij de asperges en lamsvlees twijfel ik heel erg, maar ga uiteindelijk voor een Macon (Louis Jadot 2015). Prima wijn, niet helemaal goed bij het gerecht.

Bij het dessert wordt voor mij een combinatie gemaakt sorbetijs met mangocremeux en merengue. Lekker en niet weer eens vers fruit al of niet met slagroom. Fijn dat er wordt meegedacht.

Mijn man is gek van bananen royaal, dat staat al een eeuwigheid niet meer op de kaart (sinds de tomatensoep en schnitzel van het menu is verdwenen; gelukkig!), maar voor hem wordt speciaal een bananen royaal gemaakt met warme chocoladesaus. Manlief is helemaal tevreden.

Kortom, super service, meedenkende keuken en personeel en een fijne omgeving.

15. marian's profielfoto
    marian heeft een recensie geschreven voor Golden Star
    Chinees-Indisch Dordrecht

Je wordt heel vriendelijk geholpen en het eten is altijd heerlijk.

16. Cris's profielfoto
    Cris heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jongepier

Slecht! Onervaren bediening, erg traag. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. 4 lullige stukjes kaas met 3 halve walnoten voor 9,95. Echt niet goed😣

17. Marjan Leerink's profielfoto
    Marjan Leerink heeft een recensie geschreven voor Mie Wah

Marjan Leerink

Na twintig minuten wachten loempia's vet hard slecht gevuld, alleen taugé geen ei en vlees.
    Toch een pittige prijs voor betaald.
    We hadden goede ervaringen, maar zal er niet meer heen gaan

18. Ingeborg Van Der Meer's profielfoto
    Ingeborg Van Der Meer heeft een recensie geschreven voor De Beren

Super slechte garnalen kroketten.
    Koud en geen garnaal te bekennen.
    Een dikke onvoldoende..
    Kom er nooit meer.

19. Lia van Wingerden-Been's profielfoto
    Lia van Wingerden-Been heeft een recensie geschreven voor Verhage Stadspolders

In een woord: geweldig! We hadden een hele fijne ontvangst met koffie en een lekkere muffin. En
    konden opgeven wat we tussen de middag wilden eten.
    Na een leuk rondje Dordrecht met een treintje, waarin ook nog 2 accordeonisten speelden, werden we weer ontvangen door de eigenaar en zijn team.
    Nadat ze de drankjes hadden opgenomen, kwamen al snel de maaltijden naar de tafels. Alles werd keurig op borden uitgeserveerd en alles was ook heerlijk vers gebakken en lekker warm.
    En wat ik ook erg belangrijk vond is de voorkomendheid van de bediening naar de mensen met rollators en rolstoelen!

20. Damian's profielfoto
    Damian heeft een recensie geschreven voor Famous Mister Chicken

Bezorging was netjes optijd en het eten heeft goed gesmaakt!

21. Wim Stuurman's profielfoto
    Wim Stuurman heeft gereageerd op een recensie van Het Poffertjeshuis Pim
    Wim Stuurman
    Van restaurant

Wat vervelend om te horen Guusje excuses !

In eerste instantie , worden de poffertjes vers gebakken op de plaat, dus geen magnetron. De bordjes worden wel voor verwarmt op de plaat, dat doen wij altijd om de poffertjes langer warm te houden, en dat de boter goed kan smelten. Wij kunnen de bordjes ook niet verwarmen als u dat aangeeft .

Graag verwelkomen we u om nog eens te komen eten op kosten van Pims poffertjes en pannenkoekhuis.

Mvg Pim

22. Het Bolwerck's profielfoto
    Het Bolwerck heeft gereageerd op een recensie van Het Bolwerck
    Het Bolwerck
    Van restaurant

Geachte gast,
    Hierbij wil ik graag inhoudelijk reageren op uw recensie.
    Uw reservering is aangenomen door een collega,terecht gekomen bij mij,de kok en eigenaar.
    De rede dat ik u gebeld heb is niet omdat ik iets moeilijk vind om te koken,alleen is ons restaurant niet ingericht op veganisten.Ik zou niet willen dat u iets eet wat iets dierlijk bevat heeft.
    In deze jammer dat u zo'n recentie schrijft terwijl wij alleen maar met u meegedacht hebben.Dit geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid.

Met vriendelijke groet,
    Dennis van der Salm-Restaurant Het Bolwerck

23. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Kop van 't Land

Jolanda

We hebben heerlijk, maar vooral verrassend goed gevarieerd gegeten. Volledig vegetarisch wat wij geen probleem vonden. Verder een goed wijnarrangement; prima afgestemd op de gerechten.
    De aandacht voor de samenstelling, de hoeveelheid verschillende ingerediënten en de zorg voor een sublieme uitvoering heeft ons erg verrast.

24. van der Vliet's profielfoto
    van der Vliet heeft een recensie geschreven voor 't Bevertje

van der Vliet

Heerlijk en gezellig met de familie.

25. Nanda Geelen's profielfoto
    Nanda Geelen heeft een recensie geschreven voor Het Bolwerck
    West-Europees Dordrecht

Nanda Geelen

Nadat onze reservering was bevestigd, kwam de kok een dag later aan de bel: hij had gezien dat er een veganist in ons gezelschap was. Vond het heel moeilijk daarvoor iets te koken, dus we hebben de zaak maar afgeblazen.

26. guusje voditska's profielfoto
    guusje voditska heeft een recensie geschreven voor Het Poffertjeshuis Pim

guusje voditska

Graag geef ik u mijn mening over de poffertjes.
    Het eten van de poffertjes was gevaarlijk. Ze waren met bordje en al opgewarmd in de magnetron waardoor ze zo heet waren, plus bordje, dat ze de eerste 15 minuten niet te eten waren.
    Vet wordt erg heet bij opwarmen in de magnetron.

Op verzoek kregen we wel koude bordjes.

Niet voor herhaling vatbaar dus.
    Bediening was vriendelijk.
    Met vriendelijke groeten,
    Guusje.

27. Van Santen JP's profielfoto
    Van Santen JP heeft een recensie geschreven voor Verhage Stadspolders

Wat een gezellig terras. Vooral nu er ook Tosti zijn is het er gezellig lunchen.Met een lekker Glas Verse sinaasappelsap erbij. Werd erg vriendelijk geholpen en kreeg voor weinig geld een groot glas met vrijdag tussen de middag.

28. Scholte's profielfoto
    Scholte heeft een recensie geschreven voor In de Klander Muelen

Scholte

Goed gegeten voor prijs/kwaliteit

Eten duurde wel lang maar kwam denk ik omdat we met 11 personen waren.
    En al het eten tegelijk opgediend werd prima dus

29. Joost de Bruijn's profielfoto
    Joost de Bruijn heeft gereageerd op een recensie van Wantijpaviljoen

Geachte fam. Willemen,
    Het spijt ons zeer dat u niet tevreden was, er stond een tafel binnen voor u opgedekt voor 9 personen zoals u gereserveerd had, u kwam op het terras binnen met 11 personen, en verzocht u ons buiten te willen eten, direct hebben wij een tafel voor u gemaakt, gezien de drukte duurde het even voor wij 11 personen a la carte hebben klaargemaakt dit klopt, omdat wij wisten dat het even ging duren hebben wij nog mandjes met stokbrood en kruidenboter voor u neergezet, er zijn 3 gerechten op uw tafel gezet voor een andere tafel, deze zijn vrijwel direct weer weggehaald, de laatste Wieckse witte was inderdaad niet koel waardoor wij hem hebben geserveerd met ijsklontjes en dit erbij gezegd, als u niet tevreden was met de plaatsing van de tafel had u ons dit ook kunnen melden, verder hebben wij totaal 6 bakjes frites geserveerd, dus ? Wij hebben meerdere malen gevraagd of alles naar wens was, en dit was het geval, wij hebben geen klachten gehoord, ook niet bij het afrekenen.

30. Fam.'s profielfoto
    Fam. heeft een recensie geschreven voor Wantijpaviljoen

De ontvangst was een beetje apart, 2 medewerkers stonden met hun rug naar ons toe, en uiteindelijk kwam er een andere medewerker.
    Gezien de temperatuur, wilden we graag buiten eten, hier was men niet op voorbereid, en snel werden er 2 tafels in de volle zon gezet.
    Het duurde enige tijd voor we het voorgerecht geserveerd kregen.
    Bij het uitserveren van het hoofdgerecht ging het fout en kregen de kinderen een gerecht voor een andere tafel, en werd zonder pardon het gerecht weer van tafel gehaald. Niet veel later werden we alsnog bediend.
    Ook het bier (uit de fles) was niet geheel koud. Gezien de grote drukte eerder op de dag, vanwege het mooie weer, was men kennelijk dus niet geheel voorbereid.
    Over de kwaliteit van het eten niets dan lof. Het was lekker en voldoende, al zijn 3 schaaltjes patat voor 11 personen wel wat aan de krappe kant.