Nieuwste foto's in Dordrecht

1. Manou's profielfoto
    Manou heeft gereageerd op een recensie van De Munt
    Manou
    Van restaurant

Wat ontzettend fijn dat u wederom de tijd heeft genomen om een geweldige recensie te schrijven. Wij waarderen dit ontzettend!

Wij kunnen ons voorstellen dat u de prijs van het water (spa blauw) aan de hoge kant vind. Mocht u volgende keer om water vragen, kunt u uiteraard vragen om kraanwater (met ijsklontjes mocht u deze willen). Dit bieden wij ten alle tijden gratis aan! Zeker voor bij de koffie of de lunch.

Wij hopen dat we u nog lange tijd mogen ontvangen en de ervaringen alleen maar positiever worden.

Nogmaals bedankt, ook voor het mooie stuk in het gastenboek :)

Met vriendelijke groet,

Manou Bergwerf

Team Lunchroom de Munt

2. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor De Munt
    Lunchroom Dordrecht

Weer eens heerlijk gegeten en rustig kunnen zitten. Ergens rustig kunnen zitten kan niet zo heel snel zonder lawaai te ervaren, maar bij De Munt hangt er een prettige sfeer en hebben heerlijk kunnen zitten, drankje en hapje erbij gekozen.

De koffies smaakt voortreffelijk en slagroom wordt ruim geserveerd. Bediening is vriendelijk en wat leuk is, dat is het gastenboek. Heel leuk om de ervaringen van andere bezoekers te lezen. Je kan lekker binnen en buiten zitten eten.

Prijs voor water vind ik nog steeds prijzig €2,25 (dit mag wel omlaag) en prijs voor koffie en de hapjes is goed te noemen. Je kan echt goed eten voor een klein bedrag.

3. Epicurist's profielfoto
  4. Epicurist's profielfoto
  5. Epicurist's profielfoto
  6. Epicurist's profielfoto
  7. Epicurist's profielfoto
  8. Epicurist's profielfoto
  9. Epicurist's profielfoto
  10. c van hooff's profielfoto
    c van hooff heeft een recensie geschreven voor Ferdinand's
    Internationaal Dordrecht

c van hooff

Leuk restaurant, goede bediening, prima eten.

11. Fred van Holten's profielfoto
    Fred van Holten heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

Onze keuze was gevallen op het menu en werden geplaatst in het restaurant. Alles was er op gericht om de tafel zo snel mogelijk vol te zetten en daarna niemand meer te zien. Voor gerecht gekozen als een oosterse tartaar maar leek meer op een stuk volvette leverworst gepresenteerd in een nog klefferige saus. Hoofdgerecht was een droog stukje kabeljauw gegarneerd met nog smakelozer gort risotto of wat het moest wezen. Klapstuk was het dessert, crème brulee, dit had werkelijk niets te maken met crème brulee en de chef die dit durft uit te serveren heeft zijn eigen gerechten zeker nooit geproefd. Het is een hippe formule met de kwaliteit die een cafetaria niet eens kan benaderen. De keuringsdienst van waren moet hier zeker een keer langs.

12. Wijma's profielfoto
    Wijma heeft een recensie geschreven voor De Passant
    Nederlands Dordrecht

We hebben een aangename avond gehad in De Passant. We hebben gekozen voor een diner met kleine hapjes. Drie keer kregen we een goed gevulde plank met allerlei voor-, hoofd- en nagerechten. Iedere keer kregen we schoon bestek en een nieuwe servet. De jonge bediende maakte dat we prettig konden tafelen. De hoeveelheden waren ons te ruim. We hebben smaakvol gegeten.

13. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor De Grote Griek

Vrijdag 15-3-2019. Je kan hier echt heerlijke griekse gerechten eten. Wij hebben met z’n vieren in ieder geval lekker gegeten, en veel.
    De Grote Griek heeft sinds een jaar nieuwe eigenaars. Hierdoor is het nog erg rustig, want mensen denken onterecht dat ze niet meer bestaan. Erg jammer voor het restaurant, het was er te rustig voor een vrijdagavond.
    De grote open ruimte heeft griekse beelden en taferelen, en komt rustig en neutraal over. Misschien zouden wat dikke overdadige gordijnen voor wat meer warmte en demping van geluid kunnen zorgen, maar het gaat om het eten en dat was goed en lekker.
    Je wordt o.a. bediend door de attente en aardige eigenaar Boulie Pertsinidis, en je komt hier echt niks tekort.
    Bedankt voor de gezellige avond.

14. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een foto toegevoegd van Mix Snack
  15. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een foto toegevoegd van Mix Snack
  16. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor BackWERK
    Broodjes Dordrecht

Via de app too good to go kon ik voor 4 euro een magic box ophalen. Dit heb ik al 3 keer gedaan.

De eerste keer kreeg ik 3 broodjes mee, waaronder een broodje gezond.

Broodje gezond: kaas, witte saus, augurk, sla.
    De andere 2 weet ik niet meer, zo slecht was het. De randjes van de kaas was hard en donkergeel geworden. Oud. De saus was echt smerig.
    Het geld heb ik van de appmaker terug gekregen. Zoiets konden zij gewoon niet verkopen.

De andere keer kreeg ik een vage broodje brie mee. Dochtertje vond het lekker. Gelukkig, want ik hoefde het niet. De andere broodjes was ook geen succes.

Een paar dagen geleden de laatste poging genomen.
    Ophalen tussen 17.20-17.30 En zaak was gesloten om 17.00.
    Weer geld terug gekregen.
    Gaat lekker met jullie, backwerk.

17. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Daantje food & drinks

Altijd liep ik Daantje voorbij. Het had net niet dat waardoor ik binnen zou wandelen en toen deed zich iets voor.

Elke week hebben zij een ander menu en daar een aantal keren wel wat van mogen proeven. Zelf ben ik een vleeseter maar ik kan aardig zonder. Het eten is niet wat ik gewend ben en soms valt het dan ook flink tegen en met name de salades. Er zit geen uitdaging in.
    De zoetigheden zijn meestal wel lekker.

Ik ga de boel niet afkraken want het is echt wel een fijne zaak om naar binnen te gaan. Er hangt een goede sfeer en personeel is vriendelijk. Je moet alleen van het eten houden natuurlijk (logisch). Voor mij is het net niet maar de kleine kan er vaak wel van genieten.
    Volgende keer wil ik toch een burger proberen of een kapsalon, vegan. Wie weet!
    Er staan wel een aantal smakelijke dingen op de lijst namelijk.

18. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Eerder schreef ik een eerlijke recensie over De Griekse Keuken, voorheen Milan. Ik was bijna altijd tevreden. Uiteraard kan er altijd iets mis gaan. In het algemeen was ik een tevreden klant en ik bestelde graag bij DGK (De Griekse Keuken). Zij kregen wel ontzettend veel klachten, las ik op Facebook en bezorgwebsites.

Via hun eigen website kan je met korting bestellen.

Ik heb flink wat maanden niet meer bij hen besteld omdat zij vanaf 17.00 pas bezorgen. Gezien mijn ervaring ben ik er niet van om na dat tijdstip te bestellen wegens lange duur van bezorging en vooral bij DGK kan het misgaan en ook qua kwaliteit eten.
    Zo heb ik na maanden eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en toch besteld na 17.00. Zij brachten namelijk weer de calzone kapsalon terug! Dat was 1 van de lekkerste pizza's wat ik bij hen eerder ooit had gegeten. Wegens omstandigheden moesten ze het van het menu schrappen, maar het was nu toch eindelijk terug, de kapzone!
    |Als eerste natuurlijk besteld en ik kreeg het verbrand binnen. Het was niet wat ik van hen gewend was en een verbrande pizza is écht niet lekker!

Als vaste klant heb ik sindsdien niet meer besteld, want hoe fijn het contact met de eigenaren was, bij 2 eerdere andere klachten hadden zij niks gedaan.
    Het was namelijk voorgekomen dat zij pittige spareribs hadden geleverd ipv zoete. En pittig eten aan een kleine kind is not done! Ik vond het zelfs pittig, dus ruim 11 euro weggegooid. Geen enkele respons van hen gehad.

Je moet elkaar een dienst bewijzen. Ik betaal voor het eten en ben vriendelijk, dan verwacht ik goed eten en ook vriendelijkheid terug. Als iets niet goed is, staat in de wet dat het juiste geleverd dient te worden.

19. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Chicken Doner Avrasya

Had toch echt een ander gedachte van karbonade.
    Dochtertje at mee en vond het erg pittig. Erg onhandig dat zij dit niet vermelden over de pittigheid. De hotwings, wat voor mij was, was ook niet eens heet.

De kipburger was erg raar. Aparte broodje, beetje verbrand ook met knoflooksaus en veel te veel knoflooksaus. Smaakte prima, maar geef even aan dat het knoflooksaus is of geef een optie om zelf de sauzen te kiezen. Dit voelde als een deceptie.

Kapsalon had ook veel te veel knoflooksaus en smaakte wel prima.

De pita met vlees was goed. Weinig mis te gaan zou je denken.

Bezorgen duurde ook veel te lang. 40 Minuten online werd meer dan 1 uur wachten.
    Ik had al heel lang niet bij ze besteld wegens het nonchalante karakter, wat niet altijd verkeerd is, maar wel in dit geval als je met tijden werkt en met voedsel.

Vriendelijke bezorger, maar helaas is dit niet voldoende.

Eten drinken krijgt in principe een 0.
    Service qua vriendelijkheid bezorger een 8, maar wegens de duur van bezorging een 1, gemiddeld een 4,5 cijfer.
    Prijs kwaliteit, wegens de klachten een 2.

20. Sarah's profielfoto
    Sarah heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Zoals altijd heerlijk gegeten.
    Nachos met kip ⭐
    Burrito met Kip en Gehakt ⭐
    Wij persoonlijk vinden het, het beste restaurant van Dordrecht.

Zoals altijd was het zeer de moeite waard.
    Onze 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ zijn dik verdient.

21. Epicurist's profielfoto
  22. Epicurist's profielfoto