Laatste updates in Dordrecht

1. G. A. Bastian's profielfoto
    G. A. Bastian heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jongepier

G. A. Bastian

Op 19 maart 2022 namen wij 1x Groenteburger en 1 x garnalenkroket, een cappuccino en een latte macchiato. Rekening: 27,25. Het uitzicht is weliswaar mooi, maar de lunch vonden we teleurstellend. De groente'burger' was duidelijk niet door de kok zelf bereid. Hij had een buitenkant als van een nasischijf, de bedoeling is dan toch dat het korstje krokant is. Mogelijk was hij al opengevallen tijdens het bakken of het kwam door de sla met zeer natte saus. Het resultaat was in ieder geval een grote zompige massa tussen een broodje. Toen de ober kwam vragen of het had gesmaakt heb ik dat eerlijk gemeld. Ik had niet alles opgegeten (de helft ongeveer). Hij negeerde domweg mijn antwoord en vroeg op een vervelende toon of we nog dessert wilden. Geen excuus, niks, nada, noppes! Terwijl hij toch vraagt of het heeft gesmaakt.
    De garnalenkroket werd door mijn partner gewaardeerd, maar was evenals de groenteburger niet van eigen makelij. Nogal kaal geserveerd ook.
    Zo benader je klanten natuurlijk niet, als je graag wilt dat ze je zaak aanbevelen en nog eens terugkomen! Dat is voor ons dus de laatste keer Jongepier geweest.

2. Jeanine's profielfoto
    Jeanine heeft een recensie geschreven voor Restaurant aan de Spuihaven

Jeanine

Heerlijk eten, mooi en ruim aanbod van passende wijnen. Zeer vriendelijk personeel en top service! Wij zullen hier zeker vaker komen eten. Tip: proef ook eens de huisgemaakte Limoncello van Restaurant aan de Spuihaven! Wij zouden dit restaurant zeker aanbevelen! Ook om 's avonds een lekkere cocktail te drinken of heerlijk in het zonnetje op het terras.

3. Do's profielfoto
    Do heeft een recensie geschreven voor Villa Augustus

Vandaag geluncht met twee personen.
    De kipsalade was niet te doen! Vieze, oneetbare onderdelen zaten er in de kip!
    De serveerster had dit vaker gehoord van de gasten en liet weten dit ook al vaker aan de kok te hebben gemeld!
    Ver onder de maat!

4. Elrie Muskee's profielfoto
    Elrie Muskee heeft een recensie geschreven voor Verhage Stadspolders

Elrie Muskee

We zijn altijd heel tevreden geweest, tot afgelopen donderdag. 3 Kwartier op ons eten moeten wachten, toen dat kwam was de papat bijna koud. Dit hebben we gemeld en kregen andere patat.
    Daarna wilden we nog ijs, na een tijd bij het ijs staan wachten vroeg ik of iemand kon helpen.
    Personeel stond elkaar aan te kijken zo van wie doet het, ik ben toen weggelopen zonder ijs. Jammer dat het zo moet.

5. Jade's profielfoto
    Jade heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Babylon

Top locatie, fijne bediening, lekker eten, goede prijs/ kwaliteit verhouding!
    Aanrader!

6. Ed van den Broek's profielfoto
    Ed van den Broek heeft een recensie geschreven voor Avin
    Italiaans Dordrecht

Al tijden hoor ik dat het eten slecht is, heb ik waarschijnlijk steeds mazzel gehad. Maar gisteren was het dan zover, het vlees op mijn broodje doner leek wel opgewarmd, het was klef, zacht niet vers. Echt vies. De wc maakt overuren. Voor mij geen Avin meer.

7. Jolanda Koonings's profielfoto
    Jolanda Koonings heeft een recensie geschreven voor Prakkie
    Nederlands Dordrecht

Eten was erg smerig, bediening onbeleefd en asociaal.

8. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Verhage Stadspolders

De sfeer was goed. Er werd door filiaalhouder meerdere malen aan personeel gevraagd hoe het ging en of ze het aankonden. Werd vriendelijk te woord gestaan toen ik aangaf geen bevestiging van mijn bestelling te hebben gezien in mijn mail. Friet was warm kipsnacks ook prima. Loempia nat zacht en niet warm helaas. Sausjes voor bij kipsnacks waren ze vergeten. Ik moet de service beoordelen maar ik hoop dat ze op mijn mail reageren en dat ik een warme snack (ivm niet krokante warme loempia) mag komen eten en dat ik een tegoedbon krijg voor incomplete bestelling.

9. Scheurwater's profielfoto
    Scheurwater heeft een recensie geschreven voor Finn's
    Nederlands Dordrecht

Scheurwater

Zaterdag 11/6/2022 wilden we koffie met iets lekkers erbij op het terras.

Op mijn vraag of ze verse appeltaart hadden werd bevestigend geantwoord, echter kregen we.
    Appeltaart uit de diepvries, niet echt lekker, en dat voor € 4,00 nota bene.

Reden om Finn's voortaan beter te vermijden.

10. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Zie mijn hoge waardering. De bediening was heel gastvrij.

11. Heleen's profielfoto
    Heleen heeft een recensie geschreven voor China City

Telefonisch onderhoud over bezorging liep nergens op uit

12. Ivonne's profielfoto
    Ivonne heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Jongepier
    Ivonne
    Van restaurant

Beste heer/mevrouw De iongh,

Wij betreuren het ten zeerste dat u deze beleving heeft ondervonden bij ons.
    Na overleg met mijn personeel en de chef kok kan ik niet anders zeggen dat ik
    Achter mijn personeel staat, en hij de goede bitterballen op de juiste tafel heeft geplaatst.
    U had nog nooit geen bitterbal op zei u, dan is het knap ,als u het verschil weet, n.l. Dat in een kwekkeboom geen vlees zit maar ragout en in de Vega bitterbal Nepvlees, dus dat zou de verwarring kunnen zijn.
    Wij verkopen duizenden bitterballen, als u ze niet lekker vind dat zou kunnen over smaak valt niet te twisten.

Wij willen u graag uitnodigen om het nog een keer te proberen op onze kosten.

Met vriendelijke groeten,

Yvonne Kilsdonk
    Restaurant Jongepier

13. Ellen Horsten's profielfoto
    Ellen Horsten heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jongepier

Ellen Horsten

Wat een leuke zaak en wat een leuke bediening! Voor herhaling vatbaar!!!