Nieuwste foto's in Dordrecht

Laatste updates in Dordrecht

1. Edith's profielfoto
    Edith heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Slechte ervaring.
    We kozen voor onbeperkt tapas eten. Personeel legde niet uit hoe het te werk ging, dus we hadden alle 5 de gangen al ingevuld. Er zijn 5 gangen waarin je 2 hapjes mag kiezen. Er was te weinig keuze voor vegetarisch eten om de 5 gangen vol te maken. Ook waren er dingen uitverkocht of niet aanwezig. Zonder iets te zeggen kregen we daarom een garnalenkroket voorgeschoteld in plaats van een geitenkaaskroket. Terwijl we duidelijk aangegeven hadden vegetarisch te zijn. De seizoensgroeten leken uit een zak macronigroenten te komen, de paprika uit een pot. Alles was enorm vet en smaakloos.

Personeel liep een beetje wezeloos rond. Niet gemotiveerd om er voor de klanten echt een fijne avond van te maken. Spraken slecht nederlands.

Het was stilletjes in het restaurant. Dat zegt genoeg.
    Zeker geen aanrader. Je kan je geld beter ergens anders besteden.

2. Dortenaar M's profielfoto
    Dortenaar M heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Dortenaar M

Ik heb nog nooit zo vreselijk slecht gegeten als bij Pablo’s Cantina. Vroeger was het een fantastisch restaurant maar nu nog minder dan vergane glorie. Bediening was slecht. Geen idee wat ze serveerden. I.p.v. van Manchego kaas kreeg ik een bord vol met blokjes jonge kaas. De bediening had geen idee wat ik bedoelde na navraag bleek het bestelde op te zijn en hadden ze besloten dit te geven I.p.v. het gewoon te zeggen. Veel was niet voorradig. Gehaktballetjes waren klef en zompig. Ik bestelde geitenkaas met tomaten saus zonder pest. Wat kreeg ik?? Precies datgene wat ik niet wilde. Bord tortilla chips waarschijnlijk de budget zakken van AH. Niet lekker, wat met kaas lekker warm had moeten zijn moesten we het doen met cocktailsaus, ketchup, een kwak aiolie en iets wat door moest gaan voor guacamole. Wat was er wel goed? De cola light.

We hebben het laten staan, hebben afgerekend en zijn gegaan.

Nooi nooit meer!

3. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Wat een slechte service en onbeschofte “gastheer”. Reservering voor vier was door personeel van het Gerecht verkeerd in de agenda gezet.
    Eenmaal aangekomen op de door ons per email aangevgeven en bevestigde tijd bleek de tafel vergeven. Volgens de man de ontvangst moesten we maar gaan...
    Daarop hebben we nog eerst netjes de email met bevestiging laten zien, maar meneer was “druk” en dus helaas voor ons. Weinig oplossingsgericht dus. Wat een z*k !

De enige smaak van ‘het Gerecht’ is de wrange nasmaak van dit ongastvrije optreden.

Wat mij betreft hoef ik er ook nooit meer te gaan eten. Er zijn hele leuke andere zaken, waar men je wel hartelijk ontvangt.

4. Jose 's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Wat een ontzettende amateuristische toko. Ik had 1,5 maand vooraf al gereserveerd voor gistetenavond 4 personen om 1900 uur. Vol verwachting stonden we gisteren (vanuit Hellevoetsluis) in de zaak. Daar werd ons verteld dat ze dachten dat we om 1800 kwamen en ons tafeltje hadden weggegeven. Tja helaas, jammer joh.... Er werd totaal niet meegedacht hoe dit op te lossen, geen excuus, we konden gewoon weer gaan. Wat een super asociale manier om met jullie gasten om te gaan, u hoort niet in de horeca thuis! Mijn man is later nog terug naar binnen gegaan met de emailbevestiging waarop ook gewoon duidelijk 1900 uur staat. Foutje kan gebeuren maar gedraag je dan ook als een horeca ondernemer en tracht het op te lossen. Niks van dit al. Uiteindelijk zijn wij bij Kat in de Wilg in Oud-Alblas terecht gekomen, wat een verademing, daar weten ze hoe het werkt. Bij het Gerecht zien ze ons nooit meer terug.

5. Wietske Warendorf's profielfoto
    Wietske Warendorf heeft een recensie geschreven voor Villa Augustus

Mooie ambiance en concept, het leek veelbelovend.
    Eten en drinken waren prima, voor zover we het hebben kunnen proeven.
    Hoewel de bediening vriendelijk was hebben we het grootste deel van onze tijd zitten wachten tot er iemand naar onze tafel kwam. Het was bijna onmogelijk met iemand oogcontact te krijgen om een bestelling te doen. Niet dat er te weinig personeel rondliep, integendeel. We hebben zeker vier verschillende medewerkers aan onze tafel gehad.

Uiteindelijk zijn we vertrokken zonder het bestelde dessert, wat al wel op de rekening stond maar ons nooit bereikt heeft. En geen excuus hierover van de medewerkster die wij hebben geroepen in de keuken omdat we wilden betalen, ook hier weer: " een ogenblik, ik kom zo bij U".

Hierbij onze tip voor het management:
    Geef de medewerkers in de bediening eigen tafels, leer ze in de gaten te houden of de gasten klaar zijn, nog wat willen bestellen. Wees bereikbaar door contact te houden met de gasten.
    Zoals het afgelopen donderdag 15 februari liep voelden wij ons absoluut geen gasten! De prachtige omgeving kon hier helaas niets aan veranderen.

6. Carmen's profielfoto
    Carmen heeft een recensie geschreven voor Villa Augustus

Een paar weken terug besloot ik in de ochtend even wat te drinken en een ontbijtje te bestellen. Ik kreeg na 20 minuten wachten de scones op tafel, deze waren denk ik van de dag daarvoor want deze smaakte enorm droog. Ik bestelde een vers sapje wat water met Citroen bleek te zijn en moest hier ongeveer €4,- voor moest neertellen. Ik zat aan de leestafel, waar andere gasten elkaar tips gaven om bij de bediening aan te geven dat je de koffie warm geserveerd wilt hebben, apart!

7. Carmen's profielfoto
    Carmen heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

13 februari genoten van een heerlijke lunch samen met een vriendin. Bediening was erg attent en gastvrij. Wij komen zeker snel terug. Heerlijke plek 👌🏻

8. Kamp's profielfoto
    Kamp heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

Bediening was ver onder de maat. Wij waren er vanaf 19:00 uur, erg druk was het niet.

Eten werd geserveerd zonder dat er bestek aanwezig was, lege glazen bleven op tafel staan. Om bestek moest zelfs nog gevraagd worden.
    Verschillende vrienden hadden het gerecht "Big Taste". Hierbij worden meerdere kleine gerechten geserveerd. Dit werd zonder enige toelichting op tafel gezet, wederom zonder bestek.
    Kortom, de bediening is van een bedroevend laag niveau en de keuken lijkt enige drukte ook niet aan te kunnen.

De tafel en stoelen waar wij zaten waren verre van comfortabel.

Kleine tip, zoek nog even verder naar een restaurant waar de bediening het mogelijk wel snapt en het eten beter smaakt.

9. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Domino's Pizza

Zout, zout en nog eens zout.
    Dat mensen dit lekker vinden.

1,1
  10. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Rasa Senang
    Indonesisch Dordrecht

Altijd lekker.
    Nooit geen slechte ervaring gehad.
    Alleen vind ik het pand zelf wat armoedig eruit zien.

11. Joke Verberg's profielfoto
    Joke Verberg heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jongepier

Joke Verberg

Twee keer in 1 weekend heerlijk gegeten in dit fantastisch gelegen restaurant. Hartelijke en professionele bediening, mooie gerechten, en een goed gevuld glas rode wijn. Wij komen zeker nog eens terug als we weer in Dordrecht zijn.

12. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Het enige minpuntje is de acoustiek. Hierdoor is een gesprek voeren lastig.

13. Alma Brouwer-Littooij's profielfoto
    Alma Brouwer-Littooij heeft een recensie geschreven voor Olympiada

Alma Brouwer-Littooij

Gezellig restaurant, zoals meestal flink bezet, wat de sfeer ten goede komt.
    Heerlijk gegeten, de porties waren prima, niet te veel maar ook zeker niet te weinig.
    Al vaker geweest, maar is altijd goed.

14. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Tapasbar 't Vlak

Per ongeluk beland hier omdat ik op eet.nl een 9,1 als recensie zag na een dagje Rotterdam onderweg naar huis… : En dat was absoluut waar! Wat een heerlijk eten! Lekkerste tapas ; gezellige kroeg en fijne service. In mooi centrum Dordrecht.

15. C.hoogstad's profielfoto
    C.hoogstad heeft een recensie geschreven voor Olympiada

C.hoogstad

Leuk grieks restaurant goede bediening alleen twee persoons tafeltjes klein.

16. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Vanavond bij dit restaurant wezen eten naar aanleiding van alle gelezen recensies.
    Op een paar opbouwende puntjes na die je goed kunt vertellen aan het vriendelijke personeel hebben we hier fantastisch gegeten goeie verse producten en goed bereid heel goed.

Hou deze kwaliteit vast… ver weg de beste griek in Dordrecht wat mij betreft.

17. Christiaan Krijger's profielfoto
    Christiaan Krijger heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Christiaan Krijger

Gekozen voor onbeperkt tapas eten en dat is ons perfect bevallen.
    Van lamskoteletjes tot zalm… van carpaccio tot inktvis… alles was te kiezen.
    Het was allemaal veel te lekker en dat merkten we dus ook toen we weg gingen… de komende dagen eten we niets meer dachten we :o)
    zeker een plek om nog eens te eten.

18. Sjaak's profielfoto
    Sjaak heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Na reservering aangekomen bij het restaurant hing er een brief aan de deur dat men op vakantie is van die dag, nu getracht te mailen tot tweemaal geen reactie.

Kunt u als nog reageren?

19. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor Grand-Café Boekmans

Met collegas een etentje georganiseerd, vlees was prima maar kaal geserveerd. Geen salades en met een bakje friet voor 4 man moest je genoegen nemen.
    Koffie die altijd met een likeurtje wordt geserveerd kon die avond ook niet met als slap excuus dat er niet genoeg glazen zijn.
    Niet voor herhaling vatbaar.

20. Ruud Gras's profielfoto
    Ruud Gras heeft een recensie geschreven voor De Hoff'nar

Ruud Gras

Het 3 gangenmenu was uitstekend. Goed gepresenteerd en zeer smakelijk.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

21. Dijkman's profielfoto
    Dijkman heeft een recensie geschreven voor Visrestaurant Marktzicht

Jaren geleden heerlijk gegeten in leuke entourage, maar daar was helaas niets meer van over. Ramen waren te vies om naar buiten te kijken, bij binnenkomst hing een melige rioollucht, er was veel achterstallig onderhoud, de wijnglazen waren niet echt goed gepoleerd en leken wel sherry glazen, de kreeft was overcooked en de zwaardvis was droog. Voorgerecht was redelijk en aan een pana cotta kan je gelukkig niet veel verpesten. Afijn ons bezoek was niet om naar huis te schrijven.

22. Peter Blok's profielfoto
    Peter Blok heeft een recensie geschreven voor Bistro Twee33

Peter Blok

Prima gedineerd, goed bediend en mooie gerechten. Goed advies voor de wijn. Rust in de keuken en in bediening terwijl het restaurant nagenoeg volledig bezet was.
    Sfeervol, rustige muziek op achtergrond. Zeker voor herhaling vatbaar, met vrienden.
    Aandachtspunt: het komt minder professioneel over wanneer een van de teamleden (baas?) aan de bar met een laptop in de weer is. Of meehelpen in de bediening of uit het zicht werken aan administratie, is ons advies.

23. Peter Barneveld Binkhuijsen's profielfoto
    Peter Barneveld Binkhuijsen heeft gereageerd op een recensie van Hao Pom Lai

Francois weet blijkbaar niet wat ku low yuk is, het is gepaneerde gebakken vleesblokjes in zoetzure saus, absoluut niet knapperig, hoort ook niet. Alle Chinese restaurants is Dordt zijn zogenaamde "buurtchinesen", het eten is aangepast aan de Nederlandse smaak. Heb nog nooit gehoord dat Pom Lai dubieus bekend staat, is grote onzin Francois. Als je Chinees wil eten dat in de buurt komt van echt Chinees moet je in Rotterdam zijn, en kijken of er Chinese klanten binnen zijn.

24. Visser's profielfoto
    Visser heeft een recensie geschreven voor China City

Vanavond met familie heerlijk gegeten bij China City in Dordt. Prima sfeer, voldoende uitgebreide en heerlijke buffetten, verzorgd restaurant. Puntje ter verbetering: Als er rijen ontstaan bij wok/teppan yaki zou een extra kok welkom zijn. Groot pluspunt: Standaard 3 uur all inclusive eten voor prima prijs. Je kunt dus heerlijk op je gemak eten. Al met al een prima restaurant om terug te komen!

25. Atonie's profielfoto
    Atonie heeft gereageerd op een recensie van Rasa Senang

Toevallig zag ik die jongen vandaag in de afhaal en hij was even toppertje! Hij kende de hele afhaal menukaart hit zijn hoofd!

Mijn mening is dat hij zelfs nog beter is dan de gastvrouw!

26. Koos van der Sluijs's profielfoto
    Koos van der Sluijs heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

Kerst diner bij Khotinsky Dordrecht.

We zijn met een groep van 27 volwassenen en 9 kinderen op 1e Kerstdag 2017 gaan eten in Khotinsky Dordrecht.
    We hadden vooraf via mail alle menu's doorgegeven. De voorgerechten waren over het algemeen goed.
    De verschillende hoofdgerechten waren bijna allemaal aan de kleine kant. Ook waren er onderling per hoofdgerecht qua hoeveelheid behoorlijke verschillen.

De keuze voor dit restaurant werd genomen, omdat diverse familieleden, die in de buurt wonen, eerder al een hadden gegeten en qua smaak en hoeveelheid tevreden waren.
    Meerdere familieleden, dachten toen ze het eten kregen, dat ze het verkeerde menu kregen, maar dat werd ontkend.
    Het eten was al behoorlijk koud, wat niet vreemd is, als men warm vlees op koude zurige snijbonen legt.
    Het werd verder aangevuld met 3 bolletjes Pommes Dauphine en een beetje saus.
    Omdat het voor volwassenen wat te weinig eten was, hebben we Pommes Frites besteld a Eur 2,50 per zakje.
    Dit werd geleverd in een klein friteszakje in een bekertje. Ca. 4 Patatjes en wat harde stukjes.
    Alle 4 zakjes samen zouden in een friteszaak 1 zak frites vormen. En dat voor 27 personen.
    Om ons heen kijkend, zag ik bij dat elke tafel 3 of 4 zakjes frites werden neergezet.
    We hebben hierover bij de bediening geklaagd. Toen werden de Pommes Frites van de rekening gehaald.
    Bij het afrekenen van de menu's, werd ca Eur 46 MEER in rekening gebracht, dan wij op basis van de menukaart hadden berekend.
    Nadat we naar huis zijn gegaan, hebben diverse mensen thuis nog brood gegeten, omdat het Kerstmaal niet voldoende was.
    Ons zien ze daar niet meer terug. Het was een aanfluiting.
    Dit Kerstdiner was het slechtste van de afgelopen 10 jaar, toen de groep te groot werd om het thuis te vieren.
    Nu ik op jullie site diverse reviews lees, herken ik dit ook bij diverse door andere geschreven reviews.
    Jammer, hadden we dit eerder gelezen, hadden we een hoop ergenis bespaard gebleven.

Groeten.
    Koos van der Sluijs.

27. sander's profielfoto
    sander heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Eten was ok helaas waren de frietjes uit de diepvries en niet vers.
    De vlees en vis was perfect.