Gyros Boutique in Dordrecht

1 positieve stem1 negatieve stem

Gyros Boutique laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 16:00 - 21:00
di 12:00 - 21:00

• Bezorgen

ma 16:00 - 21:00
di 12:00 - 21:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Gyros Boutique zit al een aantal jaren in Dordrecht Centrum. De eigenaar heeft elders in het centrum ook een restaurant en slaat met de gyros de plank niet mis.

Op een dag heb ik toch besloten de gok te wagen, want wij zijn al jaren tevreden met een andere gyroszaak. Hier kon toch niemand overheen?

Gyros Boutique heeft een heel ander werkwijze, bleek. Ook al bestel je online om op te halen, men wacht totdat je op locatie bent en maakt het ter plekke klaar voor je. Je kan zo binnen 5 minuten buiten staan, afhankelijk van je bestelling. Wij hadden pita kipgyros en een kapsalon kipgyros. De eerste keer pita sloegen wij stijl achterover. Grote stukken kip (zonder pees!!!), met een grote pita en voldoende tzatziki stond ons op te wachten. Voor een euro of 8 a 9 kreeg je een bomvolle portie. De patat apart smaakt wel erg droog, maar kwaliteit is goed. Beide kip is erg zoutig wat bij het cultuur hoort. Het is uren daarna nog flink wat water drinken.

De kipgyros kapsalon bleek zelfs nog lekkerder. Onderop de patat waarbij er aparte saus overheen gaat (aan te raden hier niet teveel van te consumeren). Vervolgens weer dikke stukken kipgyros, wat cheddar kaas en sla met rode uien. Afhankelijk wie er staat en of er zin in is wordt er tomaat of soms wel groenten (paprika) op gedaan. Maar het wordt gevuld als een berg! Doordat de patat doordrenkt is met saus, smaakt deze nog lekkerder dan een los zakje patat bij een pita kipgyros menu. Desalniettemin, bevalt deze gerechten ons zeker.
    De kapsalon was het lekkerste wat wij ooit hadden gegeten.

Helaas is de ervaring daarna niet meer hetzelfde geweest, maar hopelijk was het een "off-day". Daarom de hoogste notering voor het eten.

(drinken zou ik laag prijzen, want het is hier duur. liever bij de supermarkt een paar meter verderop een literfles halen... - tip)
    Baklava wordt bij de groothandel ingekocht (jammer)

2. Meneer annuleert de bestelling omdat het drankje wat je bij het menu kon kiezen niet gekozen mocht worden. Erg raar dat je het wel kunt kiezen. Vervolgens krijg je je hele NIET terug en de zogenaamde fooi die je via thuisbezorgd kind betalen ook niet.
    Grotere OPLICHTERS als dit zijn er dus niet! Gaat even ruim €52 en je kan op een zaterdag (succes met de drukte) nog even wat anders gaan fixen voor je 2 kleine kinderen. Echt zeer triest en zeer onprofessioneel.