Bezorgrestaurants in de buurt van Olympiada

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1194042913 89
1201609287 89
1209175661 89
1216742035 89
1383202266 82
1519397000 79

1. Ed Bons

We hebben hier een geweldige avond gehad. Eten bediening in één woord geweldig bedankt voor de jullie gastvrijheid.

2. + Heerijk gegeten voor een schappelijke prijs.
    +Vriendelijk personeel.
    -We hadden met 6 personen geboekt maar ruimte was zeer beperkt, ik had geen ruimte om het vlees te snijden omdat ik in een hoekje tegen de muur zat.
    -Tempo ligt erg hoog, als je niet oppast sta je binnen een uur weer buiten.

3. Alma Brouwer-Littooij

Gezellig restaurant, zoals meestal flink bezet, wat de sfeer ten goede komt.
    Heerlijk gegeten, de porties waren prima, niet te veel maar ook zeker niet te weinig.
    Al vaker geweest, maar is altijd goed.

4. C.hoogstad

Leuk grieks restaurant goede bediening alleen twee persoons tafeltjes klein.

5. We hebben heerlijk gegeten en aan service ontbrak het aan niets. Uiterst vriendelijke jongelui, harde werkers. Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Teun van schooten

Hier gaan eten na het lezen van best positieve recencies, maar sorry, als jullie dit goed, superlekker vinden hebben alle mensen die een beoordeling schrijven nog nooit bij een echte Griek gegeten.
    Wij kregen geen glaasje ouzo vooraf, de airco was vreselijk koud, de olympiada schotel voor twee personen was erg karig en zout, alles smaakte hetzelfde. Zelfs niet van alles twee stuks vlees terwijl het een twee persoonsschotel moest zijn. WIj hebben echt veel betere Griekse restaurants bezocht. Graag eerlijkere recensies schrijven zodat het niet lijkt of alles goed is en het achteraf niet zo blijkt te zijn.

7. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant in een gezellig "Middeleeuwse" straat. De omgeving is prachtig en in het restaurant vind je dit óók terug. Je wordt keurig ontvangen en de service is hartstikke goed! Het eten is méér dan genoeg en heeft de authentieke Griekse smaak zoals je deze mag verwachten. Eén puntje, het eten vonden wij erg zout. Maar over het algemeen, heerlijk gegeten! Olympiada, hou dit erin en hou de gyros knapperig!

8. Wij eten hier al 30 jaar tot volle tevredenheid, altijd vriendelijk en gastvrij personeel (familie). Laat je ook eens verrassen en vraag gewoon om verschillende hapjes, gezellig genieten met elkaar! Vooral zo door blijven gaan de volgende 30 jaar!

9. Wij hebben met z'n zessen bijzonder genoten. Bij de reservering hadden wij een tafel aan het raam gevraagd, perfect geregeld en een heerlijk rustig, intiem stekkie. Wij eten vaker bij Olympiada en zijn nog nooit bedrogen uitgekomen. Echt een aanrader! Goede sfeer en meestal prettige bediening.

10. Heerlijk eten, geweldig bereid, vriendelijk personeel, echt een aanrader voor wie grieks 2.0 wil.

11. Afgelopen zondag bij Olympiada gegeten. Bij binnenkomst werden we meteen goed geholpen door het personeel. We mochten aan een leuk tafeltje aan het raam zitten. De kaart is er gevarieerd. Het eten was heerlijk en het personeel was erg zorgzaam en vriendelijk. De sfeer was ook zeer aangenaam.

12. Wij hebben hier afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten! Het is altijd weer een genot om hier te mogen komen. Erg sfeervol, je wordt echt welkom geheten, fijne bediening! Heerlijk gegeten, zeer uitgebreide kaart, voor ieder wat wils. Kwaliteit!

13. Helaas ben ik na vanavond niet meer zo positief over de service van dit restaurant. Een medewerker liet bij het afruimen een vork met etensresten vallen die een vlek veroorzaakte op de jas van mijn man. Dit werd op een zeer onprettige manier afgehandeld. We moesten de jas wassen en als de vlek er niet uit ging, konden we de jas laten stomen (op hun kosten). Dit kon nou eenmaal gebeuren in een restaurant, fouten worden er gemaakt. Ik vond dit geen geschikte oplossing en legde uit dat ik eigenlijk vind dat zij op voorhand de jas moeten laten stomen, zonder dat wij hem eerst wassen. Het hoort immers bij hun risico van het vak. Excuses werden niet aangeboden, het interesseerde ze eigenlijk helemaal niets en dat was goed te merken. Jammer want het eten is eigenlijk best goed. Hier komen we na jarenlang klant te zijn geweest niet meer terug. Service is nu eenmaal een belangrijk onderdeel van het vak.

15. fotios

16. Gisteravond met vrienden daar wezen eten. Tafeltje gereserveerd maar toen we aankwamen moesten we eerst nog 10 min in de deuropening wachten. Vervolgens konden we aan tafel die nog vet was van de vorige gasten. Ik had een visschotel met kabeljauw, inktvisringen en 1 garnaal. Wat slecht! Alle vis was smakeloos en veel te gaar. Kabeljauw en de inktvisringen waren dusdanig ver doorgebakken dat ze taai waren. Vriendin had zalm die ook veel te ver was gebakken en smakeloos. Dochter had calamaris, tja uiteraard was die ook te gaar en smakeloos. Tzatziki leek meer op crème fraîche dan op yoghurt. Ouzo, hoezo het was helemaal geen ouzo. Deed er een beetje water bij en het kleurde niet eens wit. Rook ook naar iets anders maar moest er wel 3 euro voor betalen. Wij voelen ons genept. Personeel die totaal geen oog hadden voor de klanten en alleen maar druk waren om zo snel mogelijk af te kunnen rekenen en de tafel weer te voorzien van nieuwe klanten. Uitbater was niet vriendelijk maar nors. Men wil daar alleen maar zo snel mogelijk veel geld verdienen. Ik ga maar niet verder want ik wordt hier droevig van. Geen echt Grieks! Jammer.

17. Fijne bediening en heerlijk eten!

18. ellen baidenmann

Dit Griekse restaurant is al jaren onze favoriet. Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Zeker de moeite waard om binnen te stappen voor een diner.

19. Deze Griek stond altijd bovenaan ons lijstje, maar na de laatste keer zullen we niet zo gauw meer boeken. Je kunt ook zien dat het minder druk is geworden en dat heeft niet alleen met de economische situatie te maken. De kwaliteit en kwantiteit is teruguit gelopen. Je zou verwachten dat Grieken nog meer hun best zouden doen om klanten te werven, maar het tegendeel is waar. Dat vinden we jammer, zeker omdat de gastheer en gastvrouw heel aardig zijn, je gunt het ze niet.

20. Vanavond gegeten in dit restaurant. Het was erg lekker en goed bereid. Complimenten.

21. Ik heb hier gegeten op eerste kerstdag, was er nog nooit geweest.
    Heerlijk restaurant om te zijn, eigenlijk klopt alles.
    Goede sfeer, vriendelijke mensen, goed eten en de wachttijden op het eten zijn niet lang.
    Tussen voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, zit misschien tien minuutjes.. Heerlijk.
    Na anderhalfuur stonden we weer buiten.
    De prijs viel me ook alleszins mee.
    Ik raad zeker iedereen aan hier een keer gegeten te hebben.

22. Vanavond met mijn vrouw voor het eerst bij Olympiada wezen eten. Wat hebben wij genoten! Salade vers, aardappeltjes knapperig goudgeel gebakken maar zacht van binnen. En het vlees... Bijna geen woorden voor; Wat een smaken! De smaken die ik kende uit Griekenland zelf! Mythos biertje erbij en het plaatje is compleet! En de bediening is ook super. Vriendelijk, snel en gastvrij. Al vaker zijn we op verschillende plekken in Nederland in Griekse restaurants wezen eten, maar nog nooit zo genoten als vanavond! Wij gaan hier vaker komen!

23. lijntje

Ik kwam hier vroeger regelmatig maar was er al enige tijd niet meer geweest. De ontvangst en bediening is nog altijd even vriendelijk. De kwaliteit van het eten is wel achteruit gegaan. Misschien toevallig een slechte avond getroffen maar de gebakken aardappeltjes waren veel te droog gebakken. Het leek wel alsof ze waren hergebruikt, droog, niet knapperig, niet goudbruin maar meer bruin en sommige aangebrand. De salade die je erbij krijgt bestond vroeger nog uit koolsalade maar de koolsalade hebben ze steeds meer vervangen door ijsbergsla met wat komkommer, ui en tomaat. De koolsalade was nauwelijks terug te vinden, een beetje jammer.

24. We komen hier al jaren, het liefst bij lekker weer. Een plekje op het terras (aan de weg, moet je wel tegen kunnen) met je kop in de zon. Eten top, bediening vlot en informeel. Binnen in de (lichte, modern Griekse) zaak is het wat woekeren met de ruimte, maar de kwaliteit van zowel eten als bediening is al meer dan een kwart eeuw de reden van ons terugkerend bezoek. De zaak zit niet voor niets regelmatig helemaal vol. Tot de volgende keer!

25. Bo Beljaars

Het eten is heerlijk, echt een aanrader! Het is je geld zeker waard. Wel vond ik de serveerster wat overhaast. Net of ze over 5 minuten de trein moest halen. De sfeer was niet zo leuk doordat het een grote open ruimte was.

26. We zijn hier al lang vaste klant. Het is het beste Griekse restaurant in de verre omtrek. Ze zijn heel klantvriendelijk, ook naar kinderen toe. Onze kinderen hebben ze meegemaakt vanaf de geboorte. Als ze in Dordt zijn en we gaan eten, is het bij Olympiada. Ze eten nu gewoon van de menukaart, maar nog steeds weet de familie wat ze vroeger het liefste aten in hun verschillende leeftijdfases.
    We komen binnen en voelen ons gelijk thuis.

27. Heerlijk gegeten, steekt ver boven de andere grieken uit in dordrecht.
    Minpuntje is dat de tafels dicht op elkaar staan zodat je wat harder moet praten met de personen aan je eigen tafel

28. Prima restaurant. Mooie aankleding, alleen de tafeltjes staan erg dicht bij elkaar waardoor het voor je gevoel wat drukker wordt en je wat harder moet praten.

eten is redelijk, service goed.

29. Anneke ter Steeg

Wij vinden Olympiade de beste Griek van Dordrecht!
    Echt alle Griekse restaurants in Dordrecht wel geprobeerd, maar die kunnen hier echt niet aan tippen!
    Aardige mensen, heerlijk eten en goede service!
    Een echte aanrader!

30. Wij komen hier al jaren (bijna 25 jaar). Een fantastisch restaurant. Heerlijke gerechten, goede attente en nette bediening. Het restaurant is pas totaal verbouwd en ziet er geweldig uit. Mooi, gezellig, sfeervol en ook erg schoon. Gevarieerde uitgebreide kaart, zowel vlees als visgerechten zijn allemaal erg goed en smaakvol. Al 27 jaar dezelfde eigenaren (familiebedrijf), wat de service zeker ten goede komt.ga zo door!

31. Het eten viel tegen. Het vlees was droog, veel vet ertussen. Meer dan de helft was niet te eten en zag er ook niet fris uit. Op de tomaten-komkommersalade zat zoveel rauwe ui dat ze deze ook hadden moeten benoemen op de menukaart. Ik lust echt geen rauwe ui. Als men dan vraagt of het gesmaakt heeft en je deze beide opmerkingen maakt en ze doen er dan niks mee, ze gaan zelfs in discussie met de klant, dan ben je niet klantvriendelijk. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar dus.

32. Al sinds vele jaren een goed (en betaalbaar) Grieks restaurant gelegen in het centrum van Dordrecht.

33. Prima gegeten! Zeer vriendelijke correcte bediening. Eten komt mooi op tijd en is kwalitatief echt prima. Verder een uitgebreide kaart dus we komen hier zeker nog eens terug. Wat mij betreft beste Griek uit de regio!

34. Echt de beste Griek die ik ooit bezocht heb, en ik heb al aardig wat Griekse restaurants bezocht. Hier altijd prima service en zeer smakelijk eten.

Maar wat ze 25-7 presteerden: voor de kids stokbrood met kruidenboter als voorgerecht en inktvisringen met frites als hoofdgerecht besteld.

Op de rekening stond 1,25 euro per zakje mayonaise en 1,25 euro voor de ketchup vermeld. Daar moeten ze snel mee op houden! Totaal 3,75 euro. Wat een afknapper!

35. Voor het eten op zich: goed, heerlijk en voldoende.

Bediening: vriendelijk en attent, kleine foutjes werden onmiddelijk gecorrigeerd.

Sfeer: nogal rumoerig, kan ook liggen aan de op dat moment aanwezige grote groepen, dat werkte nogal storend.

Bestel alleen geen Cola, deze is dood (zonder prik), ook het vervangende glas gaf geen verbetering. Beiden werden niet in rekening gebracht, evenals de bestelde kannen tafelwater.

De andere drankjes waren in orde.

36. De beste Griek van Nederland. Ik kwam hier al toen ik nog een meisje van 5 was, ben nu 30 dus kom er al 25 jaar en ben echt supertevreden. Nog steeds dezelfde eigenaar en nog steeds heerlijk eten. Ga zo door!

37. Jan van der Waal

Regelmatig bezoeken wij dit restaurant, voor een redelijke prijs kun je hier gewoon goed eten. De bediening is top. Afgelopen zaterdag zat naast ons een stel meiden, die dachten dat ze in een praathuis waren, er werd amper iets besteld. De bediening ging hier heel goed mee om, want als ik ober was, dan had ik ze de zaak uit gekieperd.

38. We komen er al jaren. Met afstand de beste Griek van Dordt en omstreken. Zeer vriendelijke en attente bediening. Goede maaltijden, niet extreem of zo, gewoon een fijne hap Grieks eten. Prijzen in de loop der tijd wel behoorlijk omhoog gegaan.

39. Olympiade is een leuk, trendy restaurant. Het is niet een "typische" Griek met allerlei Griekse snuisterijen aan de muur. Erg netjes en trendy ingericht, goede gevarieerde kaart en uitstekende kwaliteit. Een aangename surprise! Personeel erg aardig en zeer attent. Een aanrader voor Dordt en omstreken.

40. Ik ben een groot liefhebber van de Griekse keuken en heb dan ook diverse restaurants over geheel Nederland geprobeerd.

Bij Olympiada kom ik al zeker 20 jaar en is al 20 jaar met afstand de beste Griek die ik geprobeerd heb.

Het restaurant heeft dan ook al die tijd al de zelfde eigenaar en de zelfde kok (broers geloof ik).

Een absolute aanrader.

41. Op zaterdagavond gegeten, wat meteen opvalt is de vriendelijkheid van het personeel. De bestelling staat binnen een kwartier op tafel en ziet er goed uit. Smaakt verder uitstekend, de tafels zijn wel wat aan de kleine kant. Vooral de 2-p tafels bieden weinig privacy.

De sfeer: modern en strak, subtiel Grieks, maar niet té.

De kaart is niet goedkoop, het hoofdgerecht dat we samen aten was 51,- en dit was goed, maar niet heel bijzonder.

Al met al een prima Griek.

42. Onaangekondigd binnenkomen met een rolstoel was geen enkel probleem ( terwijl de zaak toch goed vol zat!): stoelen werden opzij gezet en er werd een keurige plek vrijgemaakt.

Eten was helemaal goed: prima porties, en gewoon lekker. De baklava (met bolletje ijs en kopje koffie) is een absolute aanrader!

43. Mariska

Bediening erg vriendelijk, eten was super lekker. Helemaal goed.

44. Uitstekende Griek. Kom hier al jaren. Wel eens een andere geprobeerd, maar die kunnen niet tippen aan Olympiada.
    De kaart heeft veel meer te bieden dan de gebruikelijk mixschotels.

Vooral de specialiteiten zijn het proberen meer dan waard.

Op de bediening valt niets aan te merken.

45. De allerbeste Griek van heel Zuid-Holland. De enige echte Griek die ik ken,en bediening is helemaal top.!

46. patrick kurpershoek

Heerlijk gegeten. Zowel het vlees als de salades waren uitstekend. Prima sfeer ook en een zeer vriendelijke bediening. De prijzen vallen erg mee. Voor wie van de Griekse keuken houdt een aanrader.