Nieuwste foto's in Deventer

Laatste updates in Deventer

1. Tanja Groenenberg's profielfoto
    Tanja Groenenberg heeft een recensie geschreven voor Loev

Tanja Groenenberg

Super fijne avond gehad. Top bediening die weet waar ze het over hebben. Het eten was heerlijk, alles goed op smaak en verassende combinaties. Mooie zaak met goede uitstraling.

2. Alex sijtsma's profielfoto
    Alex sijtsma heeft gereageerd op een recensie van Loev

Remco dan heb je niet door waar je zit. De bediening is vlot, ongedwongen en toegankelijk.

3. Alex sijtsma's profielfoto
    Alex sijtsma heeft een recensie geschreven voor Loev
    Internationaal Deventer

Wat een geweldig restaurant. Ongelofelijk goede keuken. Ik ben een horeca specialist en heb allang voor die prijs niet meer zo goed gegeten. Verrassend, erg smaakvol en vernieuwend. Een keer geen biefstuk, sla en gebakken aardappelen. Complimenten aan de chef en team. Bediening ook vlot en fris. Entourage is prachtig.

4. Miriam Holthuis's profielfoto
    Miriam Holthuis heeft een recensie geschreven voor La Cantina

Miriam Holthuis

Top restaurantje met top eten en service!!!
    Mijn favoriete in Deventer!!

3 vorige recensies
  5. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Goede sfeer. Vlotte bediening.

6. Tanja Hogenberg's profielfoto
    Tanja Hogenberg heeft een recensie geschreven voor Loev

Tanja Hogenberg

Het eten is heerlijk, bediening was vriendelijk en gastvrij. We moesten iets langer dan normaal wachten op ons eten, hier gingen ze goed mee om. We vonden het niet erg en blij met de service. Het eten was weer top, we komen snel terug! Dank je wel, we raden jullie aan.

7. vermp00's profielfoto
    vermp00 heeft een recensie geschreven voor Restaurant Huis Vermeer

Hoewel we al hadden vernomen dat de service bij het restaurant niet meer was zoals wij gewend waren, wilden we toch nog een poging wagen.

We reserveerden een tafel. Duidelijk uitgelegd welke tafel. Dat was nooit een probleem en nu bij het reserveren ook niet. Toen we op de avond van de reservering ons meldden werd ons medegedeeld dat de tafel niet beschikbaar was. We konden in de tuin plaats nemen. Dat wij een specifieke tafel gereserveerd hadden en dat er bij het reserveren alleen maar werd opgemerkt dat dat geen probleem was, daar had Huis Vermeer geen boodschap aan. Wat een leuke avond had moeten worden werd door toe doen van Huis Vermeer volledig de grond in geboord.

Hierop heb ik de eigenaar gemaild met het verhaal van hier boven. Hierop reageerde de eigenaar met de vraag of ik mijn telefoonnummer wilde doorgeven. Dat heb ik gedaan.
    Maar ik werd niet terug gebeld. De eigenaar heb ik een week de tijd gegeven. Toen heb ik hem zelf gebeld. Tijdens dat gesprek gaf de eigenaar aan dat ondanks een specifieke tafel reservering het aan hem was of dat uiteindelijk werd gehonoreerd. Hij kon geen rekening houden met de wensen van zijn klanten. In zijn eigen woorden: "Een klant kan wel van alles willen maar als ik daar aan tegemoet moet komen dan kan ik geen zaak runnen". Ik wilde zeggen dat het dan wel fijn zou zijn dat een klant hiervan op de hoogte mocht worden gebracht. Hier kreeg ik echter geen mogelijkheid toe want ik moest de eigenaar laten uitpraten. Op mijn laatste vraag of ik alsnog een specifieke tafel op een door hem gewenst moment kon reserveren antwoordde hij bot "Neen". Met de toevoeging dat ik geen idee had van hoe het momenteel in de horeca toeging. Ik heb hem sterkte gewenst met zijn zaak. Maar voor mij is hij zelf van het voetstuk afgestapt waar ik hem kennelijk ten onrechte op had gezet. De goede herinnering van weleer zijn nu helaas overgoten met een wrange smaak.

8. Diana's profielfoto
  9. Diana's profielfoto