Laatste updates in Deventer

1. Rachell's profielfoto
    Rachell heeft gereageerd op een recensie van La Sardegna

Dat kan helemaal niet dat de glazen weinig gevult zijn, tenzij je wijn hebt gehadšŸ˜‰raar dat ze niet klant vriendelijk zijn kom er al jaren miss was jij gewoon niet zo tja ieder zn mening

2. Rachell's profielfoto
    Rachell heeft gereageerd op een recensie van La Sardegna

3. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft gereageerd op een recensie van YuMe

Herkenbaar, zo slecht!!!

4. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor YuMe
    Japans Deventer

Ontzettend slechte bediening en horeca manager. Helaas snappen ze niets van het woord gastvrijheid, klantgerichtheid en ondernemerschap. Zeer slechte service. Echt een formule om snel omzet te draaien.

1,3
  5. Stella de Vries's profielfoto
    Stella de Vries heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo
    Snackbar Deventer

Stella de Vries

Hallo beste mensen.
    Ik zal u zeggen dat alles perfect is hier in deze prachtige en gezellige tent! Het eten is heerlijk en ik voor herhaling vatbaar!
    De snacks zijn 1 op de 5 keer een beetje slap. Ik kom er meestal 1 keer in de week maar ik heb nog nooit meegemaakt dat de snacks slap waren! Dus het gebeurt echt zelden! Zeker een dikke 10 voor deze perfecte eettent! Door de eettent heb ik nu 2 nieuwe beste vriendinnen erbij! Nogmaals echt een aanrader!!
    Groeten, Stella en mijn 2 dochters Noah en Saskia

6. J&F's profielfoto
    J&F heeft een recensie geschreven voor Trinibra

ALS we sushi gaan eten of voor thuis bestellen is er in Deventer maar 1 adres: Trinibra. Vanavond ook weer laten bezorgen om thuis met kinderen iets te vieren. Overheerlijke sushi, met zeer veel aandacht bereid, originele combinaties en topvers. En jaā€¦ een garnalenstaartje is decoratief aan de orde bij een enkele sushi! Het restaurant is ietwat klein en oogt mogelijk ietwat sfeerloos. Echter Ć©Ć©nmaal binnen, voel je je prima op je gemak, is het genieten van goede bediening en echt perfecte sushi. Laat je verrassen met het happy hour menu. Prijs/kwaliteit is absoluut meer dan ok. Wij komen snel terug/bestellen snel weer.

7. Hans Groen's profielfoto
    Hans Groen heeft een recensie geschreven voor Bella Roma
    Italiaans Deventer

Hans Groen

Lekker gegeten. Prima tent!

8. Casper Bake's profielfoto
    Casper Bake heeft een recensie geschreven voor Le Thai Cuisine

Casper Bake

Zeer plezierig en super lekker en authentiek!

9. Cas's profielfoto
    Cas heeft een recensie geschreven voor La Sardegna

Als je even snel een pizza wilt eten is het helemaal top. Een pizza kost 6 euro en er is veel keuze. Kwaliteit van de pizza's is niet geweldig, maar daar is de prijs ook naar. Geen aanrader voor een gezellig avondje lang tafelen, maar voor even een hapje eten is het prima.

10. Hans van Polen's profielfoto
    Hans van Polen heeft een recensie geschreven voor Pura Vida
    CaraĆÆbisch Deventer

Hans van Polen

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Mooie gerechten die met gevoel gepresenteerd werden. Voor herhaling vatbaar.

11. Robbert's profielfoto
    Robbert heeft een recensie geschreven voor Engel en Bengel

Robbert

Mag toch ietwat minder snel de service maar voor de rest, prima en heerlijk gegeten!

12. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor De Dame van Deventer

Heerlijk gegeten op terras, alle gerechten smaakvol en keurig verzorgd!

13. Brigitte's profielfoto
    Brigitte heeft een recensie geschreven voor Pura Vida
    CaraĆÆbisch Deventer

Brigitte

Ik heb vanavond een glimlach gekregen van het eten en deze is de hele avond is blijven zitten.

Wat heerlijk hebben we gegeten, heerlijk gezeten en bovenal heerlijk "genoten van het leven" Pura Vida!

14. Nancy Scholten's profielfoto
    Nancy Scholten heeft een recensie geschreven voor Bella Roma
    Italiaans Deventer

Nancy Scholten

Keurig ontvangen, Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening! Dit keer gekozen voor een 3 gangen menu. Super!

15. Renate's profielfoto
    Renate heeft een recensie geschreven voor Sandton IJsselhotel

Afgelopen zondag met 4 dames een middag naar het Ijsselhotel in Deventer geweest voor een high-tea. Wat viel dit ontzettend tegen!! We kregen een klein kannetje lauw water waarna we de keus hadden uit wel 6 smaken thee. Na ruim een halfuur kwam er een klein glaasje sinaasappelsap en een etagĆØre met een paar hapjes en dat was dan de high-tea. Het personeel kwam ook niet meer aan de tafel. We doen dit zeer regelmatig met elkaar en kiezen elke keer een andere locatie. Zo karig als hier hebben wij het nog niet eerder mee gemaakt! Het enige pluspunt was het uitzicht.

16. jdjejenekekelekek's profielfoto
    jdjejenekekelekek heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Ik vindt het super en leuk restaurantje om met je gezin te gaan eten.

17. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor La Sardegna

Stephanie

We waren met een groep van 8 meiden. Helaas moesten we bijna een uur wachten op ons eten. Het was een warme dag dus ze hadden best wat kunnen verdienen aan de drankjes.. helaas was daar geen oog voor. Prima voor een low budget "etentje" maar voor kwaliteit en gezelligheid moet je het ergens anders zoeken.

18. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Vietfoods
    Vietnamees Deventer

De bediening was top. Ober was attent en bereidwillig als je ergens om vroeg! Het eten was matig. Veel rijst aan de roll maar weinig ingrediƫnten in de roll. Pressingrice was taai en had geen smaak. Het bestelde gerecht op het bord was flauw van smaak, saai van opmaak en voor een aardige eter weinig!
    De hygiƫne in de toiletten liet te wensen over. Het was er ronduit vies. Zo was het met dit warme weer ook erg warm in het restaurant, omdat de airco defect was!! Slechte zaak.

We komen er niet meer terug.

19. Henk de wolde's profielfoto
    Henk de wolde heeft een recensie geschreven voor No 11
    Internationaal Deventer

Henk de wolde

Hele goede ervaring om daar te gaan lunchen, leuk ontvangen door ober Max, het eten was erg lekker en zag er smakelijk uit. De bediening was zeer attent.

20. fijn proever 's profielfoto
    fijn proever heeft gereageerd op een recensie van Le Thai Cuisine
    fijn proever
    Van restaurant

Beste Lonneke,

Bedankt voor uw recensie en erg vervelend dat u bij ons niet terecht kon afgelopen woensdag. Echter wegens een ernstige storing met de KPN modem hadden we geen internet en telefonie en hierdoor konden we onze gasten niet bereiken. Nogmaals excuses voor het ongemak en wij willen u uitnodigen om met 2 personen bij Le Thai Cuisine te komen dineren uiteraard op onze kosten.

Wij wensen u nog een fijne dag en hopelijk tot een andere keer.

I. Ascipinar

21. Lonneke's profielfoto
    Lonneke heeft een recensie geschreven voor Le Thai Cuisine

Lonneke

Ondanks een bevestigde reservering stonden wij voor een dichte deur. Terwijl er duidelijk stond aangegeven dat ze op woensdag wel gewoon open zijn. Voicemail ingesproken maar geen reactie.

Het kan zijn dat er iets ernstigs is gebeurd, maar laat dan een van je medewerkers even alle reserveringen afbellen. Wij hadden speciaal oppas geregeld zodat we onze trouwdag konden vieren, uiteindelijk ergens anders wel heerlijk gegeten.

Update: De situatie is goed opgelost en zodra we er gegeten hebben, plaatsen we nog een recensie over het eten :).

22. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor La Sardegna

Anoniem

Echt heerlijk gegeten voor een super goede prijs.

23. Restaurant Huis Vermeer heeft een nieuwe foto
  24. Restaurant Huis Vermeer heeft een nieuwe foto