Nieuwste foto's in Deventer

Laatste updates in Deventer

1. Tonnie's profielfoto
    Tonnie heeft een recensie geschreven voor Restaurant A1
    Internationaal Deventer

Vooral met kleine kinderen is het ideaal,als ze uitgegeten zijn kunnen ze beneden spelen.Eten is prima en keuze genoeg.

2. Monique. Brouwer's profielfoto
    Monique. Brouwer heeft een recensie geschreven voor Chez Antoinette

Monique. Brouwer

Echt een geweldige tent. Als brabander waande ik me in een brabants cafe

3. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor El Popo
    Mexicaans Deventer

Na jaren vaste klant te zijn geweest is daar nu een eind aan gekomen. Sinds de nieuwe kaart is kwaliteit van het eten enorm gedaald. Smaak noch kraak. Droge fajitas pollo, weinig salade, weinig saus, minder keus in gerechten, overvloet van bruine bonen purree in en bij elk gerecht, mixed grill met goedkope stukken vlees, weinig smaak aan gerechten, desserts zijn onder de maat. Prijs- kwaliteitsverhouding klopt niet. Ik ga op zoek naar een ander favo restaurant.

4. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater

Voorgerecht was heerlijk. Bediening prima. Leuke sfeer. Eend was een beetje saai.

5. danny de craene's profielfoto
    danny de craene heeft een recensie geschreven voor Daltons Steakhouse

danny de craene

SUPER!
    Zeer vlotte bediening, knapperige verse groenten a volante en voor een steakhouse was het zeer lekker en zeer goede kwaliteit van vlees!
    Een foto kan ik niet toevoegen ik was te druk bezig met het verorberen van mijn superlekkere steak in een zeer mooi verzorgd kader en supermooie zaak!
    Alles kraaknet en tot in de puntjes verzorgd.
    Mijn dank aan het team in de keuken en de zeer vriendelijke uitbater.
    Absoluut aan te raden bij een bezoek aan Deventer.

6. Rudie Urbach's profielfoto
    Rudie Urbach heeft een recensie geschreven voor Bella Roma
    Italiaans Deventer

6 Personen, allemaal een ander gerecht. Prima gesmaakt en uitstekende service.

7. Velderman's profielfoto
    Velderman heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater

Velderman

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en bovenal heerlijk eten!! Zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit!!

8. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater

Heerlijk gegeten. Gezellig knus restaurant. Vriendelijk personeel.
    Niets op aan te merken.

9. Jan Baan's profielfoto
    Jan Baan heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater

Heel gezellige sfeer en met lekkere gerechten

10. Joanna van Dijk's profielfoto
    Joanna van Dijk heeft een recensie geschreven voor Roasted

Joanna van Dijk

Super lekker gegeten! Mooi en sfeervol ingericht en het dessert met huisgemaakte advocaat maakte de beleving compleet. Leuke en relaxte bediening. Kortom Deventer is een fijne zaak rijker. Wij komen zeker terug..... met vrienden :-)

11. Gijs Wehkamp's profielfoto
    Gijs Wehkamp heeft een recensie geschreven voor Roasted

Wat een mooie zaak is dit geworden! Net geopend en keuken en bediening zijn al goed op elkaar ingespeeld. Erg leuk is de kip die in het restaurant in een rotisserie liggen te garen.
    Lekker eten voor een goede prijs! Echt een aanrader om te gaan eten in Deventer!

12. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater

Leuk, knus restaurantje. Warm onthaal bij binnenkomst. Heerlijke gemarineerde olijfjes bij het drankje. Eten was prima.

13. Hofelt's profielfoto
    Hofelt heeft een recensie geschreven voor Havana Bay
    Internationaal Deventer

Bijzonder leuk restaurant heerlijk gegeten zekers voor herhaling vatbaar, een aanrader.

14. Hermien van Zee's profielfoto
    Hermien van Zee heeft een recensie geschreven voor Kreta Mezes & Grill

Heerlijk op 25 november met de familie 15 personen gegeten.
    Goede service, en over heerlijk gegeten… Goede wijn.
    Perfect…

15. J.W. Schoonwater's profielfoto
    J.W. Schoonwater heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

J.W. Schoonwater

Vanavond met zoon, dochter en vriend naar La Cubanita in Deventer. We zijn die in Enschede gewend dus het was alleen even aanpassen. Ondanks dat we vreselijk vroeg waren, 17:35 uur, was het erg druk. Het eten was goed op een taai en pezig biefstukje na. Echter tot onze verbazing komt om 18:49 een ober bij ons tafeltje met de boodschap dat we aan het toetje moeten beginnen anders komen ze in tijdnood. Daar bleef het niet bij... om 19:30 kwam een serveerster bij ons die doodleuk zegt "ik heb uw tafeltje nu echt nodig" of we weg wilden gaan. Ik ben 57 maar in m`n leven nog nooit zoiets meegemaakt. Dáár in ieder geval nooit meer.
    De bediening vond ik persoonlijk erg snel en kortaf, niet gezellig te noemen.
    Tot slot nog gemeld dat dit restaurant niet de prijs/kwaliteit biedt die je mag verwachten.

16. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Sandton IJsselhotel

Bloedheet...fietstochtje met zoon en kleinkinderen 4 en 6...pontje uit Deventer...IJsje bij ''ijs''selhotel op het terras...oude vriendelijke ober...geen ijs, sorbet, glace...toedeledokie...hij wist het ook niet waarom...raaaaaar...zo'n mooi hotel...verbijsterd zijn we vertrokken!!!

17. jose's profielfoto
    jose heeft een recensie geschreven voor No 11
    Internationaal Deventer

Het verrassingsmenu was weer helemaal geweldig. Het is echt iedere keer opnieuw een verrassing wat je krijgt. Het enige wat overeen komt is de smaakvolle presentatie en de heerlijke smaakt. Geweldig dat er zoveel variatie in zit. Het is echt een lunch 3.0

18. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Bella Roma
    Italiaans Deventer

Heerlijk gegeten in een zeer fijne sfeer. Met z'n 5-en allemaal verschillende gerechten en alles kwam tegelijk. Goed van smaak. Leuke bediening. We komen graag weer terug!

19. Martine Keur's profielfoto

via Butler

21. brigitte van lieshout's profielfoto
    brigitte van lieshout heeft een recensie geschreven voor La Sardegna

brigitte van lieshout

Altijd super lekkere pizza's en goede snelle bediening.

22. Alice's profielfoto
    Alice heeft een recensie geschreven voor De Expeditie
    Internationaal Deventer

Geweldige ervaring! Heerlijk gegeten en de lange jongen die ons bediende had ontzettend veel humor! Het eten was erg lekker (wel veel) maar het was een geslaagde avond!

23. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vrijdag

Heel mooi restaurant maar eens en NOOIT meer. Het eten staat in bakken op te drogen en is uitermate smaakloos. Wij zijn geen zeikerds met eten maar dit was gewoon echt vies, wij voelden ons gewoon vies. Ze hadden geen geld meer over voor goed eten na het restaurant zo mooi te hebben gemaakt vermoed ik. Bah bah!!!

24. Nicole Smulders's profielfoto
    Nicole Smulders heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater

Nicole Smulders

Leuk, knus restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening! Prijs kwaliteit is echt prima!

25. frank's profielfoto
    frank heeft een recensie geschreven voor De Zomertuin
    Chinees-Indisch Deventer

Uitstekende kwaliteit! Zowel het eten als de bediening.Complimenten aan Kevin en de rest van het personeel. Eten was goed tot zeer goed en snel bereid Gisteren om half 6 gekomen en werden gastvrij ontvangen. Eten was smakelijk en goed van temperatuur. Je krijgt absoluut waar voor je geld als je gaat wokken hier.

26. T. de Jong's profielfoto
    T. de Jong heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Een paar jaar geleden een mindere ervaring bij La Cubanita gehad en hierdoor nooit meer een bezoekje gebracht. Echter had mijn gezelschap zin in Tapas en ben ik maar meegegaan om te kijken of de ervaring deze keer beter zou zijn. Het was zeker een verbetering maar toch was ik niet geheel onder de indruk.

Na onze gerechtjes te hebben besteld moesten we enige tijd wachten, als het de hele avond dit tempo had zouden we er tot sluitingstijd zitten maar gelukkig werd het geleidelijk beter.
    Omdat je niet precies weet wat je besteld krijg je soms hele kleine gerechtjes die in één hapje op zijn. Dit is misschien de bedoeling van Tapas maar als je erg hongerig aankomt en lang moet wachten word je toch erg teleurgesteld.
    Een afbeelding van elk gerecht op de kaart zou hier bij helpen, net zoals wat de Sushi&Grill concepten hanteren. Zo weet je precies wat je van het gerecht kan verwachten en in welke hoeveelheid je het krijgt.

De kwaliteit van de gerechtjes verschillen zeer sterk, het ene gerecht smaakloos, het andere gerecht goed tot erg lekker. Helaas is er met de temperatuur van de gerechtjes ook enige variatie, van lauw tot extreem heet, het is altijd een verassing of het goed gaat smaken.

Wat me ook opviel was dat er veel dingen op of met brood word geserveerd. Een biefstukje eet je hier op een broodje, een smaakvol gerecht echter voelt het alsof het restaurant je wil volproppen met (goedkoop) brood.

Bediening is spontaan en vriendelijk maar geven een gehaaste indruk af. Begrijpelijk want het is volgens mij altijd druk maar hierdoor krijg je wel het gevoel dat ze je zo snel mogelijk weg willen hebben.

Ook kregen wij vaak gerechtjes die we naar mijn weten niet besteld hadden, we hebben ze toen maar aangenomen omdat we niet moeilijk wilde doen maar als dit ook nog gebeurt als we ons dessert net op hadden ga ik wel vragen stellen over de kundigheid van het personeel.

Het restaurant voelt krap en volgeprompt aan, overal zijn zoveel mogelijk tafels en stoelen geplaatst voor de meest maximale bezetting, hierdoor kan zelfs het personeel zich niet normaal voortbewegen.
    Ondanks dat er een verhoging is aangebouwd galmt het nog steeds erg door het restaurant, je moet echt schreeuwen wil je met je tafelgenoten praten.

Misschien probeer ik het over enkele jaartjes nog een keer.

27. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater

Vrijdag middag een super snelle reservering gedaan via de site. Bij aankomst een warm onthaal in een klein idyllisch restaurantje met een kijk op de kerk. De ambiance was warm, gezellig en een beetje retro. Het eten was heerlijk. Oprecht geen op of aanmerkingen te bedenken. Het waren royale porties en zeer zeker het bedrag waard. Zelfs de koffie was een goede keus met een groot assortiment aan likeurtjes en siropen. Enkel voor de toilet is het wel van belang dat je niet slecht ter been bent, want daarvoor moet je met een trap naar boven. Ik kom gegarandeerd nog een keer!

28. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Andree's Snackbar

Service is goed. Personeel vriendelijk.
    En nu met het nieuwe interieur smaakt het eten nog lekkerder.

Ga zo door

29. Hennie riksten's profielfoto
    Hennie riksten heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vrijdag

Hennie riksten

Lekker gegeten. Gezellige avond gehad.