Nieuwste foto's in Breda

Laatste updates in Breda

1. Deborah's profielfoto
    Deborah heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Breda

Zoals ik al jaren doe bestel ik hotwings en dan alleen de vleugeltjes, dat kan dus niet meer! Voor mij geen kentucky meer.

2. Rivierenlander's profielfoto
    Rivierenlander heeft een recensie geschreven voor Corenmaet
    Nederlands Breda

Rivierenlander

Voorafgaand aan een prachtig klassiek concert in de Waalse Kerk gingen we naar Grand Café de Corenmaet. Hoewel we geoefende ‘eters’ zijn, wisten de mensen van de Corenmaet ons te verrassen. Keurige ontvangst, vriendelijke en accurate bediening. Het hoogtepunt volgde toen we onze gerechten kregen. Wat een feest. Briodje met ossenhaaspuntjes was verrukkelijk. De verse tomatensoep en de nachos met kaas en gehakt was zeer goed gevuld. De saté was naast prachtig opgemaakt gewoonweg geweldig! Uitzicht vanuit het gezellig grand café maakte de beleving compleet. Hier komen we zeker terug!

3. Wim Veenstra's profielfoto
    Wim Veenstra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Girasole

Wim Veenstra

we hebben heerlijk gegeten en de beide studenten hadden een ontwapenende charme die de avond een bijzonder tintje gaven.

4. Edyta Rzepka's profielfoto

Pysznie i przyjemnie polecam👍👍👍😉

6. Magdalena Rzepka's profielfoto
    Magdalena Rzepka heeft een recensie geschreven voor Po Staropolsku
    Oost-Europees Breda

Heerlijk pools keuken met zeer vriendelijk personeel en leuk sfeer! Eindelijk iets anders in Breda. Echt een aanrader😋

7. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Chasséhof

Niet echt lekker ben echt beroerd geweest
    mijn vrouw vond het afschuwelijk ondanks niet voor herhaling vatbaar
    vlees was rauw ga voortaan weer naar mijn eigen zaak

8. Monique en Jeroen's profielfoto
    Monique en Jeroen heeft een recensie geschreven voor Comida y Bebida

Monique en Jeroen

Een heel gezellig, intiem restaurant met volop persoonlijke aandacht. Heerlijk gegeten met echt bijzondere tapas. Zoals scheermesjes met chorizo, heerlijk gevulde aubergine en lekkere groene asperges met geitenkaasdip. Maar ook buikspek en lekkere lamskotelet. Kortom, weer heerlijk gegeten met een lekker wijntje erbij. Tot de volgende keer!

9. B. Boekema's profielfoto
    B. Boekema heeft een recensie geschreven voor Don Qui John
    Nederlands Breda

B. Boekema

Heerlijk gegeten met een goede bediening.

10. Willys Eethuis's profielfoto
    Willys Eethuis heeft gereageerd op een recensie van Willy's

Beste klant,
    Spijtig dat u een minder prettig ervaring hebt meegemaakt.
    Willy's staat voor goed eten voor een mooie prijs.
    Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
    Wat kunnen wij verbeteren?

11. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor De Kom-eet
    Lunchroom Breda

Vanavond voor het eerst friet gehaald sinds er een nieuwe eigenaar is. Maar meteen ook de laatste keer. De kwaliteit van de friet is slecht en ook krijg je veel minder voor je geld.
    Een berenklauw zonder saus voor € 3,25 vind ik ook aan de hoge kant.
    Gelukkig zitten er in de buurt meer cafetaria's en ga ik daar volgende keer wel naar toe.

12. Ric Verbogt's profielfoto
    Ric Verbogt heeft een recensie geschreven voor De Pasta Kantine

We hebben hier al meerdere keren heerlijk gegeten. De Pasta Kantine heeft een laagdrempelig karakter, in de positieve zin van het woord. Ook de bediening is eigenlijk altijd goed. Het is fijn dat je als kleine eter ook kleinere porties kunt bestellen en de prijs/kwaliteitverhouding is dik in orde!

13. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Wijnbar Pinot
    Internationaal Breda

Gisteren gegeten bij Pinot. Met de beste bedoelingen en na eerdere goede ervaringen hadden we gisteren weer gereserveerd. We hebben voor het maximale wijn verrassingsmenu gekozen. Het zag er aantrekkelijk uit bij aanvang en twee van de vijf geserveerde wijnen voldeden enigszins. De andere wijnen waren totaal niet in balans met het geserveerde eten.
    De uitleg was prima over het eten en de wijnen. Elke gang was wel zeer karig waardoor je eigenlijk geen goede mogelijkheid had de bijpassende wijn met het gerecht te beoordelen.
    De kwaliteit van de wijnen liet naar ons inziens te wensen over. Een aangeboden kaasplankje werd achteraf verrekend. Dit was niet vermeld toen dit werd aangeboden. Het betrof een verrassingsmenu. Indien er extra kosten waren zou men dat moeten vermelden bij het aanbieden. De prijs/kwaliteit van het eten en outillage ruimte was erg sober. Ook de toilet en hygiëne hierin is voor verbetering vatbaar. Het willen uitdragen van kwaliteit van eten moet men ook uitdragen in bovengestelde zaken.

14. Sander Boon's profielfoto
    Sander Boon heeft een recensie geschreven voor Comida y Bebida

Sander Boon

Afgelopen vrijdag hebben we weer heerlijk gegeten bij Comida. We hebben lekker Bourgondisch gegeten, veel verschillende gerechten hebben we op. Alle gerechten zijn heerlijk en goed bereid! Niets is overheersend aan de gerechten. De smaken zijn erg goed in balans. Een aanrader is de rode huiswijn, die is ook erg lekker!

15. Fam de jong's profielfoto
    Fam de jong heeft een recensie geschreven voor Jade Garden
    Chinees-Indisch Breda

Fam de jong

Voorheen altijd goed, maar laatste 2 maal niet best. Hèle droge smaakloze kip bij de tjap tjoy. En de bami zijn alleen witte slierten. Haast niks erbij. 2E maal achter elkaar dat het niet goed is. Heel snel en heel hard achterruit gegaan. Prijzen in vergelijking met andere afhaalchinezen ook vrij hoog.

16. CdE's profielfoto
    CdE heeft een recensie geschreven voor Willy's
    Turks Breda

Vroeger, bijna 10j geleden, was deze zaak een legende in Breda en dan ook met recht een topzaak! Nu helaas niet meer. Jammer en haal nu mijn eten elders.

17. Karin de jong's profielfoto
    Karin de jong heeft een recensie geschreven voor Latour
    Broodjes Breda

Karin de jong

Heerlijk geluncht!
    Geweldige bediening, sfeer, verse producten wij werden hier heel blij van.
    Kregen ook nog een nieuw kaasje te proeven, wij voelden ons echt welkom.
    Ga zo door👍
    Komen zeker een keer terug.

18. Shannen's profielfoto
    Shannen heeft een recensie geschreven voor Mr. Sushi & Miss Wok

Bezorging duurt heel lang. Inmiddels al een hele tijd aan het bellen waar het blijft maar de lijn blijft gewoon bezet. Geen contact mee te krijgen. Verschrikkelijke service. Dit is niet de eerste keer dat het zo slecht is maar voor ons nu zeker de laatste keer.

19. Esther Stienstra's profielfoto
    Esther Stienstra heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Centwich

Esther Stienstra

Super lekkere tapas! En vers bereid, geen gefrituurde zooi uit de vriezer. Kok en kokkin altijd in voor een praatje. Nadeel is dat zij zelf ook de bediening moeten verzorgen en dat resulteert soms in een lange wachttijd. De inrichting is heel erg leuk! Veel aandacht aan besteed. Wel wat krappe plekken. Tafeltje bij de wc’s zou ik weghalen. Minpuntje is dat de wc’s niet schoon zijn. Voor de rest echt een aanrader.

20. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor Dickens & Jones

Dramatisch slecht gegeten, wat kun je nu in vredesnaam verpesten aan een slibtongetje? De Hamburger van mijn zoon was al niet veel beter. Als je dan helemaal geen liefde hebt voor het vak, ga dan niet in de keuken staan!

21. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor Beers & Barrels

De vroegere brouwerij “De Drie Hoefijzers” is nu omgetoverd tot Beers&Barrels. Van binnen nog veel originele elementen als de stookketels, oude tegeltjes en ramen. Ziet er erg goed uit allemaal.
    Direct bij binnenkomst vallen twee dingen op: de grote verscheidenheid aan bier en de dry aged kast met heerlijke stukken vlees erin. Dat wordt smullen!
    Voor mij als glutenvrije hebben ze vier verschillende biertjes, ik kan mijn geluk niet op.
    De keuze voor glutenvrij eten is beperkter, maar een lekker stuk vlees van de Green Egg, geroosterde groenten en een glutenvrij biertje, ik vind het top!
    Dessert is alleen ijs mogelijk, maar een koffie met iets lekkers erin kan ook altijd.
    Ook bij de voorgerechten is de keuze beperkt voor glutenvrij.
    Maar wijs hebben we geen van drieën een voorgerecht genomen, want het hoofdgerecht is ruim voldoende.
    Ik zie dat ook hier “de planken” veruit favoriet zijn, samen gezellig een verscheidenheid aan hapjes delen. Dat kun je ook nog doen aan je eigen taptafel.
    De halve kip is er één van “fors uit de kluiten gewassen”, freerange en sappig. De kip is eerst langzaam gegaard in de oven en pas daarna nog even op de grill.
    De smoked brisket is botermals en volgens tafelgenote heerlijk.
    Ik kies voor de dry aged entrecote, superlekker. Erbij chimichurri lekker maar die kan beter, authentieker.
    De frietjes zijn niet glutenvrij, maar ik neem dus geroosterde groenten en krijg er ook nog een aparte salade bij. Volgens de tafelgenoten is de friet (met schilletje) prima.
    Twee andere zaken vallen mij nog op: je moet wel trappen klimmen en de muziek is iets aan de luide kant maar super! Als je van de seventies houdt kun je hier je hart ophalen aan de muziek.
    De bediening is spontaan en vriendelijk.
    Top en wij komen terug.

22. Joran's profielfoto
    Joran heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Piet Schraven

De nasi ballen zijn subliem. De friet ook mits goed gebakken. Dat verschilt helaas nog wel eens. Liefste zie ik de eigenaar zelf erachter staan dan is de friet altijd. Personeel altijd vriendelijk. Gewoon een goeie zaak.

23. Dank je Nick en Moeder en Graag Gedaan Natuurlijk !

24. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor de Saeck
    Mediterraans Breda

Onze ervaring is van zaterdag avond 1 december. Vriendelijke ontvangst, leuk contact met de gastheer, aardige mensen in de bediening. Leuke ambiance, gezellig sfeervol ingericht, helemaal fijn vandaar een 9 voor de sfeer en 8 voor service. Wij zijn gewend om biologisch te eten en de belofte dat het eten zoveel als biologisch zou zijn is waargemaakt. Kwaliteit van het vlees en groenten is gewoon goed biologisch. De smaak intensiteit van de diverse gerechten (vier gangen menu) viel wat tegen, beetje vlak van smaak alsof een aantal gerechten al een tijdje in de koelkast hadden gestaan. Lekker wijntje en redelijk goede koffie, deze had wat sterker gemogen. Brownie stukje bij de koffie ook erg lekker. Het geheel van eten en drinken verdient een 8, niet hoger. De prijzen daarentegen zijn belachelijk hoog, 6,5 euro voor een glaasje wijn gaat te ver. Ook de kaart is onduidelijk want je kan niet in een oogopslag zien wat iets kost, bij de meeste gerechten staat er een meerprijs vermeld waardoor het een soort van puzzel gaat worden. Creatieve kaart is het zeker, onduidelijk zeker ook. Met z’n tweetjes en dan 180 euro voor dit is in onze beleving 100% te duur.

25. I's profielfoto
    I heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Breda

Heerlijk gegeten, nette attente bediening. Kortom geweldige avond!

26. Henny van Dalen's profielfoto
    Henny van Dalen heeft een recensie geschreven voor Pom Lai
    Afhaal en bezorg Breda

Henny van Dalen

Heb gisteren eten laten bezorgen. Het eten was erg slecht. De bami was niet goed warm en vet. De gebakken banaan smaakte niet. Ik heb veel weggegooid. Henny.

27. Nick Verstijlen's profielfoto
    Nick Verstijlen heeft een recensie geschreven voor Brasserie Pieter Aertsz

Zelf ben ik hier al veel vaker geweest maar gisteren heb ik mijn moeder hier getrakteerd op een etentje. Zij was hier voor het eerst en zoals ze letterlijk zei: “dit is pas écht genieten”!

28. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Breda

Eten goed, ijsblokjesmachine alweer kapot. Service is echt heel slecht. Wanorde en zeer onvriendelijk personeel. Chagrijnig, communiceren nauwelijjks.

29. Liesbeth's profielfoto
    Liesbeth heeft een recensie geschreven voor Comida y Bebida

Gisteren super lekker gegeten bij Comida y Bebida. Verrassende gerechten, echt anders dan de 'standaard' tapasrestaurants.

30. Fred van Tilburg's profielfoto
    Fred van Tilburg heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Centwich

Fred van Tilburg

Eten een dikke 10, maar als je pech hebt zit je naast de WC en hoor je alles…
    Krappe plekken en de bediening van drankjes is matig omdat de eigenaren ook eten maken hebben ze het te druk.
    Wachttijd is ook enorm doordat ze teveel mensen aannemen.
    Ik zou zeggen neem 1 persoon extra aan voor bedoening en hygiëne dan is het top!