Nieuwste foto's in Breda

1. dr .van Maas's profielfoto
    dr .van Maas heeft een recensie geschreven voor Antonio Pizzalijn

dr .van Maas

Beste lezers,
    Vandaag heb ik bij deze smerige pizzeria genaamd(Pizzalijn) 2 large Pizza's besteld, dit kosten ons €25,50.
    1 Pizza Shoarma en 1 Pizza Kip tandorie ZONDER SPAANSE PEPER, de Pizza koerier kwam niet zoals afgesproken binnen een half uur maar duurde iets meer als een uur.
    Nadat de Pizza koerier weg was kwamen wij tot de ontdekking dat de Pizza Shoarma niet was geleverd maar ALLES LEEK EROP BEHALVE SHOARMA! er was ENKEL ROUW KIP op de Pizza als topping en tomatensaus.
    De kip tandori pizza was vol gestoud met Spaanse peper.

Nadat ik gebeld had met de eigenaar ANTONIO hij heet normaal HASSAN(TURK DIE ZICH VOOR DOET ALS ITALIAAN! gaf de beste man als antwoord dat de betreffende pizza KIP SHOARMA zou zijn hier was ik het absoluut niet mee eens dit had ik namelijk niet besteld.
    De Turkse man die zich voordoet als Italiaan gaf aan dat ik het hier mee moest doen.

Nadat ik een hap van de betreffende pizza had genomen PROEFDEN IK LETTERLIJK BLOED, de kip was nog rouw en heel erg taai(oude bevroren kip).
    Ik heb weer gebeld met die nep Turk en heb aangegeven hoe hij dit ging oplossen hij gaf koud bloedig aan dat hij mij niet kon helpen en zij als volgt alsje het niet lekker vind dan moetje niet meer bij mij bestellen!
    Ik pak de 2 pizza's en ben naar de Pizzeria gereden, een erg oud klein gebouw wat er heel erg on hygiënisch uitziet, ben naar binnen gestapt en heb gevraagd of hij een stuk van de pizza wilden, hij gaf aan dit niet te willen, ik vroeg hem waarom verwacht u dan dat ik dit ga opeten.
    Hij gaf aan dat hij mij 1 nieuwe pizza ging geven en tegelijkertijd zij hij ik kan niet iedereen een gratis pizza geven.
    Hierop heb ik geantwoord dat ik dit niet accepteer en heb mijn geld geëist hij wilde dit niet geven en gaf aan dat hij 1 pizza wilden geven nadat ik gedreigd had om een klacht bij de Gemeente en VWA in te dienen wilde de net Turk ineens 2 pizza's gratis geven.

MENSEN MIJD DEZE OPLICHTER, IK HEB VERNOMEN VAN ZIJN MEDEWERKERS DAT HIJ HEN ECHT UITBUIT!!!

EEN VOLWASSENE MAN KRIJGT HIER €4,50 EN MET HET GELD WAT HIJ HIERMEE BESPAARD INVESTEERT HIJ IN ZIJN VADERLAND IN VASTGOED.

KIJK UIT VOOR DEZE BANDIET!!!!!

2. De jongh's profielfoto
    De jongh heeft een recensie geschreven voor Bouvigne Paradijs
    Chinees-Indisch Breda

Goed eten jammer van de wc met zoveel mensen mag je toch minimaal 3 dames +3 heren wc verwachten ik snap niet dat de gemeente en horeca dat goed vinden doe er wat aan dan kom ik weer geregeld gr.

3. Mark ijzermans's profielfoto
    Mark ijzermans heeft een recensie geschreven voor Comida y Bebida

Mark ijzermans

Door goede aanbevelingen hadden we gekozen om bij comida y bebidas te gaan eten. Helaas was het voor ons een zeer teleurstellende ervaring.
    Het gereserveerde tafeltje was in de loop vanaf de deur en tegenover de bar. Dit was erg oonrustig en zonder privacy. De grote tafels naast ons gaven in de slechte accoustiek erg veel lawaai. De service was slecht, ik heb geen behoefte om steeds nee te moeten zeggen op de vraag of ik wat wil drinken of eten. Een gastvrouw is onzichtbaar aanwezig, niet aanwezig behalve als ik iets nodig heb. Het eten zelf was wisselend, een aantal goede gerechten en een aantal gerechten die we echt niet lekker vonden. Jammer dat er alleen verdediging komt op een opmerking hierover, ik voelde me bijna bezwaard om eerlijk te zijn. Oplossen van de onvrede had geen enkele prioriteit, ik voelde mij niet gehoord. Uiteindelijk dus bijna €65 kwijt binnen 2 uur voor een tegenvallende ervaring op alle gebieden. Gemiste kans want men kan het schijnbaar wel gezien de aanbevelingen van een paar bekenden.....

4. Pierre's profielfoto
    Pierre heeft een recensie geschreven voor De Kom-eet
    Lunchroom Breda

Vreemd!! De friet was juist heel lekker. Ze zijn weer terug naar plantaardig vet.

5. Jos van Nispen's profielfoto
    Jos van Nispen heeft een recensie geschreven voor Los Olivos
    Spaans Breda

Jos van Nispen

Ik wilde mijn vrouw verrassen op een etentje voor haar verjaardag, dus ik koos los Olives. We waren er rond half zeven en we konden gaan zitten. Na 15 minuten kwamen ze vragen of we wat wilden drinken, Een gemiste kans. Wij hadden gelijktijdig ook pan de alioli besteld, dit was men vergeten. Zo gingen er nog wat enkele dingen mis, het eten is gewoon heerlijk voor herhaling vatbaar. De bediening laat veel te wensen over.
    De serveersters spelen niet goed in op de gasten en ze hebben totaal geen overzicht. Was gewoon rommelig. Naderhand kwam de eigenaar naar onze tafel en bood zijn excuus aan. We kregen van de zaak nog een lekker bakje cappuccino. Ondanks dat het niet vlekkeloos liep, gaan we het zeker nog een kans geven. Leuke ambiance en niet zo groot. Leuke Spaanse muziek.

6. Marian van Hooijdonk's profielfoto
    Marian van Hooijdonk heeft een recensie geschreven voor Den Boerenstamppot

Marian van Hooijdonk

Zalig gegeten en gezellig.

7. Sam's profielfoto
    Sam heeft een recensie geschreven voor Wolfslaar Restaurant
    Vertaal van English naar Nederlands

We really had a wonderful experience.
    Great paring of wines with the dishes.
    My compliments to the Chef:-)

8. Jet van Pruijssen's profielfoto
    Jet van Pruijssen heeft gereageerd op een recensie van Oncle Jean

Beste Jo,

Vervelend dat uw bezoek aan Oncle Jean niet naar tevredenheid was. Met de uitzonderlijk mooie dagen dit najaar wensen onze gasten nog even te genieten van de tuin en helaas hebben wij niet altijd extra personeel paraat. Jammer om te lezen dat we u voorlopig niet meer mogen ontvangen om u te laten ervaren hoe hoog service bij ons in het vaandel staat.

9. Brasserie Pieter Aertsz heeft een nieuwe foto
  10. Brasserie Pieter Aertsz heeft een nieuwe foto
  11. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Oncle Jean

Laatst dachten we gezellig eten bij oncle jean. Slecht idee achteraf. Tuin was open maar geen bediening. We mochten binnen eten duurde 20min! Voor iemand kwam vragen of we wat wilde drinken cq eten. Er was te weinig personeel. Kwaliteit prijs verhouding uit balans veel te duur voor wat je krijgt. Wij gaan voorlopig niet meer terug.

12. Trudy Hoeken's profielfoto
    Trudy Hoeken heeft een recensie geschreven voor Wolfslaar Restaurant

We hebben een heerlijke avond gehad met verrassende gerechtjes en gerechten en een zeer attent service.

13. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Rithse Hoeve
    Nederlands Breda

Van het weekend weer lekker gegeten bij roy en doris… geweldige eigenaars en supervriendelijk personeel! Gaan regelmatig en maakt niet uit wat je neemt alles is zooooo lekker en mooi opgemaakt. Ook altijd een leuk praatje en zeer attent. Vind het zeeeer zeker een aanrader 👍

14. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor Brasserie Pieter Aertsz

We hebben er heel gezellig en lekker gegeten. Vooral de service was perfect.

15. myrene langen's profielfoto
    myrene langen heeft een recensie geschreven voor Loff
    Vegetarisch Breda

myrene langen

Weer voortreffelijk gegeten bij Loff. Het eten is super smaakvol. We zijn niet vegetarisch, maar missen totaal geen vlees.

16. Priscilla's profielfoto
    Priscilla heeft een recensie geschreven voor De Peer
    Internationaal Breda

Priscilla

Erg lekker gegeten! Alleen een paar puntjes van aandacht: muziek paste totaal niet bij de mooie sfeer van het restaurant. Het was echt pop (mee zing) muziek die heel erg hard stond. Ook duurde het eten veelste lang. Onze gastvrouw was erg leuk en vrolijk! Alleen toen dit overgenomen werd door de gastheer die nogal shagerijnig was, waren we minder blij. Dus kortom. Goed gegeten, maar voor de rest een beetje een tegenvaller.

17. Fay de krom's profielfoto
    Fay de krom heeft een recensie geschreven voor Tasos
    Grieks Breda

Fay de krom

Goed gegeten en vriendelijke bediening.

18. Vanessa aalbersberg 's profielfoto
    Vanessa aalbersberg heeft een recensie geschreven voor De Rithse Hoeve
    Nederlands Breda

Nog nooit zo klant onvriendelijk geholpen en weg gekeken. Mevrouw zelf moet nog veel leren over klantvriendelijk heid. Ze vroeg ons niet allemaal verschillend te bestellen want dat zou de keuken niet aan kunnen. Een tosti voor een klein kind was teveel moeite. Daarna werden we op een zeer onvriendelijke manier terecht gewezen omdat we na voor gerecht alweer gingen roken. Terwijl eerste x was. En daarna kregen we discussie daarover en zij ons verzocht te gaan zonder hoofdgerecht te eten maar of we die wel wilde betalen! Dat hebben we niet gedaan. Als restaurant eigenaar moet je snappen dat geen discussie met gasten aan gaat, we zijn gast die graag betaald voor service. Ze vond ook dat de kinderen teveel bestelden. Wat denk ik ook de bedoeling is. We zijn in ieder geval snel thuis en calorieën en geld bespaard. Nu een heerlijke af haal pizza, waar we ook nog heel vriendelijk geholpen zijn.

19. Timmers's profielfoto
    Timmers heeft een recensie geschreven voor De Rithse Hoeve
    Nederlands Breda

Stom verbaasd. Vanavond met 17 personen geboekt bij Brasserie de Rithse Hoeve 10 volwassen en kinderen. Bij de bestelling werd er gevraagd of we niet allemaal verschillend wilde bestellen want dat kon de keuken niet aan. Na het voorgerecht gingen 2 dames roken buiten en kregen er vreselijk van langs van de eigenaresse omdat ze de deur telkens open zouden laten. Dit was pas de eerste keer dat ze naar buiten gingen.
    Aan tafel ging de eigenaresse nog steeds uit haar dak. Volgens haar waren de kinderen te vaak naar buiten gegaan en deden teveel bestellingen.
    We mochten afrekenen en daarbij ook de hoofdgerechten betalen die nog niet geserveerd waren. Dat hebben we niet gedaan, want we gaan niet betalen voor iets dat we nog niet hebben gekregen. Ongelooflijk dat het in 2018 nog bestaat dat mensen met een restaurant zo klantonvriendelijk zijn. Alles behalve gastvrij. En een kindermenu hebben terwijl ze kinderen absoluut niet wensen. We hadden het kunnen weten want alle restaurants in de omgeving waren vol en hier konden we om 17 uur nog “terecht” met 17 personen. Ik spreek van “terecht” want een warm welkom hebben ze nog nooit van gehoord. Nog steeds stom verbaasd.

20. I's profielfoto
    I heeft een recensie geschreven voor De Boterhal
    Kleine eetwaren Breda

Waardeloze bediening, verkeerde gerechten op tafel gezet, geen rekening gehouden met vooraf doorgegeven dieetwensen, zeer eenzijdig menu (voornamelijk vleeswaren), karige porties en voornamelijk smakeloos en zeer ongeïnspireerd en veelte zout.

Verder is de akoestiek bovenin waardeloos waardoor je elkaar niet kunt verstaan, de muziek die ook nog eens hard wordt gedraaid helpt niet mee.

Erg duur voor wat je krijgt, ik kom hier nooit meer

21. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor de Saeck
    Mediterraans Breda

Bij binnenkomst bleek het tafelkleed vies en er lagen broodkruimels op. Dit werd snel vervangen. Bij het serveren van het hoofdgerecht viel er een stuk biefstuk van het bord op tafel. De ober pakte het stuk vlees met zijn hand weer op en legde het terug op mijn bord. Ik had geen trek meer. Het kaasplankje bevatte bijna geen kaas. Het was zeer teleurstellend en geen aanrader. Dit is jammer, 6 maanden geleden prima gegeten en toen een betere bediening. Nu is het slecht, ook moest er veel bijbetaald worden voor de gerechten op de kaart. Kortom, niet doen.

22. Patrik's profielfoto
    Patrik heeft een recensie geschreven voor Brasserie Pieter Aertsz

Wederom lekker gegeten, alles dik in orde! Altijd welkom hier 👍

23. Saphira Peeters's profielfoto
    Saphira Peeters heeft een recensie geschreven voor Barbier
    Internationaal Breda

Barbier blijft toch echt een van mijn favorietjes! Vers en vooral heerlijk eten en daarnaast een ruim assortiment aan lekkere drankjes. Gin & Tonic tip: de Hanami is echt een aanrader! Ik was weer helemaal in mijn nopjes bij Barbier Breda. Bedankt weer Farid, Nick en Omayra!

24. Brasserie Pieter Aertsz heeft een nieuwe foto