Nieuwste foto's in Breda

Laatste updates in Breda

1. Amy scholten's profielfoto
    Amy scholten heeft een recensie geschreven voor Farao
    Grill Breda

Amy scholten

Een van de slechtste ervaringen bij een restaurant by far. De pizza duurde bijna een uur, na 50 minuten een belletje naar het restaurant werd er discussie gevoerd vanuit het restaurant. Wanneer de bezorger eenmaal arriveerde was dit een meneer die zowel geen Nederlands als Engels sprak. De pizza’s waren koud en smakeloos. We hebben besloten het restaurant nogmaals te bellen, tijdens dat gesprek werd er, op de luidspreker, een gesprek gevoerd met de bezorger in het Arabisch. Opzich geen probleem, maar wel wanneer naar mij wordt geschreeuwd: mevrouw u voert discussie met bezorger half uur over contant geld. Mijn bestelling is via Ideal betaald. Op dat moment wilde ik graag nog wat kwijt aan het restaurant maar werd de hoorn erop gegooid. Dat een eigenaar van een restaurant arrogant is kan, maar dan moeten ze wel een reden hebben dat te zijn. De slechtste en minst goed op temperatuur bezorgde pizza lijkt mij geen reden tot die arrogantie.

2. Poké vegie's profielfoto
    Poké vegie heeft een recensie geschreven voor Hoki Poké

Poké vegie

Heerlijk. Lekker vers en ook vegetarisch.
    Wij zijn fan👍

3. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Toerist
    Nederlands Breda

Zalige friet. En personeel zo gezellig aanwezig!

4. wolf's profielfoto
    wolf heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Het eten was wederom heerlijk.
    De sfeer is altijd heel gezellig en gemoedelijk.

5. Irmo's profielfoto
    Irmo heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bardot

De wijn op de kaart is goed. Het eten was goed, de dorade uitermate goed; op het kindermenuutje na (de biefstuk was niet best).

6. Elise's profielfoto
    Elise heeft een recensie geschreven voor De Kom-eet
    Lunchroom Breda

Lekkere friet maar ontzettend slecht, laks en onprofessioneel personeel. Niet vriendelijk en moesten heel lang wachten.

7. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Fritessalon 't Liesbosch

Friet te zacht gebakken en gemengd met al eerder gebakken friet. Duur geworden.

8. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Sultan Lounge

Op het terras wat gedronken en een klein hapje gegeten. Nog nooit zo'n karig gevuld glas rosé gekregen, en toen wij hier iets van zeiden, werd er niet aardig gereageerd en één druppeltje uit de fles bijgeschonken. Later zagen we dat ze een Fanta op de rekening hadden gezet die we niet hadden besteld. Niet voor herhaling vatbaar.

9. MA's profielfoto
    MA heeft een recensie geschreven voor Mr. Sushi & Miss Wok

Sushi is goed, maar heb nu al voor de tweede keer een haar in mijn eten gehad. Wordt netjes opgelost door nieuwe sushi aan te bieden, maar mijn eetlust is dan al verdwenen. Van binnen oogt het ook niet heel hygienisch en erg rommelig. Zal hier niet snel meer bestellen.

10. Tuncer's profielfoto
    Tuncer heeft een recensie geschreven voor Valentino
    Pizzeria Breda

Valentino beste pizzaria ooit lekkere eten altijd warm ze vergeten nooit top service.

11. Nancy's profielfoto
    Nancy heeft een recensie geschreven voor Parc
    Nederlands Breda

Heerlijk gegeten, leuke bediening. Jammer dat er geen uitleg gegeven werd bij het verrassingsmenu ... blijft een verrassing wat we nu precies gegeten hebben.

12. Nancy's profielfoto
    Nancy heeft een recensie geschreven voor Sirtaki
    Grieks Breda

We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid.

13. boerma's profielfoto
    boerma heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Het was heel lekker ga zo door.

14. Peter Rutten uit blerick's profielfoto
    Peter Rutten uit blerick heeft een recensie geschreven voor Coffee & Lunch 4 you

Gezellig dagje Breda, prima lunch bij Coffee & lunch 4 you. Wij kozen het 12 uurtje, heerlijk en erg goed verzorgd. Het is hier beter toeven dan in de drukte van het centum. Maak iets meer reclame, dan trek je ook meer gasten. Tot ziens, Henny en Peter.

15. Fam's profielfoto
    Fam heeft een recensie geschreven voor Bali James
    Indonesisch Breda

Gisteren een tafel gereserveerd met de nadruk erop dat we graag buiten wilden eten. Geen probleem volgens degene die we spraken, echter bij aankomst bleek het buitenterras niet open. We komen hier al 25 jaar maar het is echt vergane glorie. Van het bestek tot aan de menukaart, alles zit onder de vlekken en is vies. Fles wijn van de kaart besteld maar men kwam melden dat deze er niet meer was en er werd een alternatief aangebodenen deze dan maar genomen.
    Verder werd de rijsttafel in 3 delen gebracht waar een kwartier tussen zat, niet echt de bedoeling volgens mij. Verder opgewarmd en niet vers eten, sambal boontjes komen zo uit het blik. Voor ons na 25 jaar voorlopig niet meer.

16. Han Magilse's profielfoto
    Han Magilse heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Han Magilse

Was niet geweldig. Wel meer dan genoeg. Mijn Mixed Grill had een stuk rauw vlees, biefstuk te veel doorbakken (taai daardoor).
    Huiswijn was erg vlak, weinig smaak. Pas toen we zelf aangaven dat de wijn niet lekker was konden we ook een andere wijn kiezen. Wellicht had dit bij het opnemen gesuggereerd kunnen worden.

17. marco's profielfoto
    marco heeft een recensie geschreven voor De Trapkes

Om te beginnen. De sfeer is erg leuk en hip. De smaken en de gerechten zijn lekker en creatief. Maar… wanneer het druk en logistiek lastig wordt is een deel van het personeel niet in staat/of niet gemotiveerd de problemen op te lossen. Er werd bij ons een hoop vergeten waar we herhaaldelijk om moesten vragen: vergeten hoofdgerecht van 1 persoon en na 20 min kwam het, maar het verkeerde. Men bood wel aan om het wijzigen en het werd ook niet op de rekening gezet, maar gezien alle anderen al klaar waren met eten… ook een aantal zaken zoals warmhouder, kreeftenschaar, lepen of brood bij soep, friet en salade (behorend bij hoofdgerecht) kwamen na de maaltijd. Ons advies: geef problemen aan tafel prioriteit en laat bediening en keuken doortastender zijn! Ondanks de zonder meer betrokken inzet van de eigenaar(?) en de gezellige tafelgenoten was het toch teleurstellend.

18. Marco de Ruijter's profielfoto
    Marco de Ruijter heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Breda

Lekker vlees, vriendelijke service en sfeervolle ambiance, goede prijs.

19. Marco de Ruijter's profielfoto
    Marco de Ruijter heeft een recensie geschreven voor Dönerland Brabantplein

Goede Döner, lekkere Turkse pizza's, vriendelijke service zelfs in top drukte.

20. Colette hulsman's profielfoto
    Colette hulsman heeft een recensie geschreven voor Barbier
    Internationaal Breda

Colette hulsman

Super lekker gegeten.
    Zeer apart maar verrukkelijk was de combinatie van de boerenkool met knolselderij en nog meer lekkers.
    En speciaal het toetje, chocoladecake, die vooral niet te zoet was met ijscrunch framboosjes en een bolletje ijs.
    Complimenten voor de kok.
    Graag komen we nog een keer iets anders van de kaart proberen.
    Bedankt.

21. a.coenen's profielfoto
    a.coenen heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

a.coenen

Altijd en al vele jaren consistent in kwaliteit, bediening, vriendelijkheid en een proma prijs/prestatie-verhouding. Wij houden van een vlot etentje buiten de deur en dat gaat altijd prima bij De Sinjoor.

22. Eet fan's profielfoto
    Eet fan heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Bisschopshoeve

Echt een 4 sterren friettent, mooi verzorgd eten. (Helaas op de piek momenten, wat minder verzorgd)
    prijzen zijn zeker niet laag te noemen, en liggen iets boven markt comfort.

Sfeer hangt af van het moment van de dag en de temperatuur (binnen of buiten)

deze Kwalitaria locatie heeft, sinds zijn start, 3 eigenaren gehad. Huidige eigenaar is oud werknemer van de laatste eigenaar. Zeer kundige en vriendelijke en enthousiaste vent.
    Overige personeel ook altijd vriendelijk en behulpzaam.

Minpunt: van buitenaf soms slecht te zien of ze open zijn… erg donker, en vrij vroeg dicht 20 uur.

23. Mevr boerma's profielfoto
    Mevr boerma heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken de bediening was ook vriendelijk prima ga zo door.

24. Marian Beijer's profielfoto
    Marian Beijer heeft een recensie geschreven voor Wolfslaar Restaurant

Marian Beijer

Ter gelegenheid van mijn verjaardag diner geboekt bij Wolfslaar. Het was in alle opzichten een meer dan geslaagde avond. Gestart met een prettige ontvangst hebben we vervolgens genoten van een “ Verjaardagsmenu” dat verassend lekker was. En dat alles in een sfeervolle ambiance. Heerlijke gerechtjes werden op een prettige wijze geserveerd door de aanwezige bediening en hebben deze avond weer tot een bijzondere ervaring gemaakt. Eerlijk gezegd hebben we alleen maar prima culinaire ervaringen gehad in Wolfslaar. We kijken weer hit na een volgende culinaire beleving in Wolfslaar…
    Eten en drinken 9,5
    Service 9
    Sfeer 10
    Prijs kwaliteit 9

25. Antoine Poetsma's profielfoto
    Antoine Poetsma heeft een recensie geschreven voor Wolfslaar Restaurant

Zeer fijne goed verzorgde avond gehad, verrassend qua gerechten en amuses, aangepaste wijnen die uitstekend paste, heerlijk smaakte en door de sommelier uitstekend werden toegelicht. Misschien is het een idee om een "BoB" wijn arrangement aan te bieden (halve glazen)

26. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor De Pasta Kantine

IK heb afgelopen zaterdag daar lekker gegeten met nog twee vrienden van me. Alleen ik had een gerecht besteld namelijk:LINGUINE AI FRUTTI DI MARE. Tot mijn verbazing kreeg ik niet het juiste gerecht wat ik besteld had en mijn collega's kregen wel het juiste gerecht. Wat blijkt nu dat ondanks dat ik het gerecht op de kaart heb aangewezen een het volgende gerecht kreeg: TAGLIATELLE CON FUNGHI DI BOSCA (VEGGIE). Hier zat kaas wat ik absoluut niet lust en zelfs allergisch voor ben. Het duurde erg lang wanneer ik het juist gerecht kreeg. Mijn collega's hadden hun gerecht al op gegeten, Dat was niet gezellig. We hadden de opmerking gemaakt maar maak dat gerecht direct klaar als je iets verkeerd hebt gedaan. Er was iok geen empathie voor de klant. Ook geen aanbod voor een drankje van het huis! De bediening bleef nukkig totdat ik op een gegeven moment vroeg of men kwaad op ons was. Men ontkende dat. Vervolgens vond er iets raars plaats. Er kwamen mensen binnen en deze wilden graag wat eten maar er was geen plek. Er waren genoeg tafeltjes vrij maar het kan zijn dat alles gereserveerd was maar wij zijn nog blijven zitten en wat gedronken maar de tafeltjes bleven leeg. Ik had het idee dat de bediening het niet aankon terwijl het niet echt druk was. Er waren voldoende lege plekken. Het eten smaakt me wel maar het gevoel voor de klant is er niet en het idee om het probleem met voorrang te verhelpen ook niet en personeel wat nog een beetje sjagarijniig was. Ik hoop niet dat dit mijn een tweede keer zal gebeuren als ik nog terug kom want er zijn genoeg italiaanse restaurants in de regio die ook erg goed zijn. En VRIENDELIJK en sorry zeggen of een drankje van het huis. Voor een hapje eten is dit een goed restaurant maar voor een gezellig en heerlijk en gastvrije avond moet je hier niet zijn. Nagerecht was erg weinig luchtig is wat anders. Het was namelijk diepgevroren ijs wat keihard was in plaats van luchtig! Het kwaliteit eten is t.v.o de prijs maar de overige zaken waren slecht.

27. Ann's profielfoto
    Ann heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Zuid-Amerikaans Breda

Lekker eten en de gambas pil pil is de beste ooit!

28. Vocking's profielfoto
    Vocking heeft een recensie geschreven voor De Egelantier

Vocking

Heerlijk gegeten. Leuke bediening, eerlijke prijs. Top avondje uit.

29. S.'s profielfoto
    S. heeft een recensie geschreven voor Zwart!
    Internationaal Breda

S.

Vandaag voor het eerst en het laatst gegeten bij restaurant zwart in Breda. Op de ober was niets aan te merken, hij was enthousiast en deed zijn best.
    Het eten was slecht. Flauw, soep was koud, het hoofdgerecht ronduit smakeloos. Degene die met ons in de kamer zaten deelden allen deze mening. Ook waren de porties erg klein dus met honger verlieten wij de zaak weer. De belevenis in het donker is weliswaar uniek maar absoluut de prijs van bijna 40, - pp (zonder alcoholische drank) niet waardig. Voor ons eens maar nooit weer.

30. Van Kleef's profielfoto
    Van Kleef heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Van Kleef

Heerlijk gegeten en dat voor die prijs, complimenten aan de kok en bediening.