Nieuwste foto's in Breda

Laatste updates in Breda

1. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor Taqueria Tacobar

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Tacobar. Kan me dan ook helemaal niet vinden de ervaring van Kees.
    Er wordt benadrukt door het personeel dat alles vers en homemade is, en dat proef je dan ook.
    Wij komen zeker terug!

2. Marjan van Tooren's profielfoto
    Marjan van Tooren heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Marjan van Tooren

Heerlijk gegeten alleen jammer dat het enorm gehorig is. Je kan je tafelgenoten bijna niet verstaan.

3. Nootje Vanachteren's profielfoto
    Nootje Vanachteren heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

1e rib perfect, 2e slecht, eens maar nooit weer

4. Maurits's profielfoto
    Maurits heeft een recensie geschreven voor VanCooth13
    Internationaal Breda

Top avond met een grote groep (11 personen). Goede sfeer, snelle en vriendelijke service. Lekker eten met bijpassende speciaalbieren.

5. mw. R. Eimers's profielfoto
    mw. R. Eimers heeft een recensie geschreven voor Coffeecorner Rio

mw. R. Eimers

Prettige sfeer, snelle en nette/aardige bediening en goed/lekker eten.
    Altijd vriendelijk en gastvrij. Het ziet er schoon en netjes uit en een ideale gelegenheid om de deeltaxi op te wachten of verder het centrum in te gaan.

Het kan niet beter.

Ik kom regelmatig vanuit de H. Mis in de St. Janstraat naar coffee corner Rio en ga vandaaruit met de deeltaxi naar huis.

Mw. R. Eimers

6. Petra en Francis's profielfoto
    Petra en Francis heeft een recensie geschreven voor 't Stief Kwartierke
    Internationaal Breda

Petra en Francis

We hebben hier tijdens een vriendinnen uitje een heerlijke high tea gehad. De mensen die daar werken zijn erg vriendelijk en gastvrij. Het is jammer dat het zo ver weg is voor ons maar komen hier zeker nog een keer terug.

7. Renate's profielfoto
    Renate heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Lekker eten, veel variatie, snelle bediening en leuk personeel. Absoluut niet duur! Uitstekend 👍

8. Nicolette's profielfoto
    Nicolette heeft een recensie geschreven voor Con Fuego
    Steakhouse Breda

Heerlijk.

9. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Wolfslaar Restaurant

Gisterenavond genoten bij Wolfslaar van een heerlijk en verassend diner. Vanwege mijn verjaardag ontving ik een email met een speciale kortingsactie. Gedurende de periode rondom mijn verjaardag kreeg ik korting op verschillende menu's. Vandaar was dit een leuke actie om 1 van onze favoriete restaurants weer eens te bezoeken. Wij werden hartelijk welkom geheten en gefeliciteerd en kozen een heerlijk aperitief. Vervolgens kozen wij een 6 gangen menu met af en toe een passend glas wijn, anders wordt het voor ons teveel wijn op een avond. Na een heerlijke amuse kregen wij als eerste gang zeebaarstartaar. Dit bleek verrukkelijk fris met een Japans tintje. Vervolgens tong met o.a. zuurkool. Ook weer erg geslaagd. Bijpassend een heerlijke Franse witte wijn. Derde gerecht was een combinatie van o.a. coquilles en spinazie. Bleek ook weer erg lekker en voor mij een volstrekt nieuwe combinatie, die ik nog nooit eerder gegeten had. Het hoofdgerecht was hoen met verschillende groenten en paddestoelen. Opnieuw geslaagd. Hierbij vroegen wij een nieuwe wijn en wij kregen een Sloveense rode wijn; heerlijk nieuwe ontdekking. De sommelier kan op een zeer boeiende, enthousiaste en leuke manier vertellen over de wijn, zodat je meteen benieuwd bent naar de wijn en de wijn-spijs combinatie. Gang 5 was kaas en gang 6 een heerlijk dessert van lychee.Terugkijkend vonden wij alle gangen geslaagd en zeker een paar zeer verrassend en nieuw voor ons. De sfeer was gezellig los en ongedwongen. De timing van de gangen was voor ons ook precies goed. Al met al een zeer goede ervaring en Wolfslaar blijft 1 van de favoriete restaurants van ons.

10. Ietje's profielfoto
    Ietje heeft een recensie geschreven voor Grand Café Klaerenbeek

Zo blij dat de "oude " Klarenbeek terug is . Beste saté in jaren !

11. Freddy's profielfoto
    Freddy heeft een recensie geschreven voor Mama
    Shoarma Breda

Zeer slecht cheeseburger op pita broodje en kapsalon was friet verbrand en niet te hachelen kapsalon had tevens geen saus

12. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Taqueria Tacobar

Al een tijdje van plan om een taco te gaan eten. Na een vriendelijke ontvangst de erg kleine kaart bekeken en besteld.
    Nachos gingen er goed in, de calamaris was meer een combi van deeg en rubber, droog, hard en weinig…
    Hoogtepunt was de taco, letterlijk… In werkelijkheid was het meer een conimex maak het thuis pakket met koud vlees.
    Hier ligt nog een behoorlijke uitdaging voor de keuken.
    Wat betreft de sfeer… Die werd er niet beter op met de vertrekkende mensen om ons heen die klaagden dat het te lang duurde en vertrokken.
    Verder wel zeer vriendelijke bediening.
    Voor ons geen tweede keer.

13. Mirjam Km's profielfoto
    Mirjam Km heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Niet voor herhaling vatbaar, moesten erg lang wachten op het eten en het toetje werd vergeten. Personeel had niet alles onder controle.

14. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Bali James
    Indonesisch Breda

Jacqueline

Komen hier al 25 jaar en word steeds slechter!bediening is ongeintreseerd,afgelopen zaterdag voor laatste keer geweest, wij hadden Grote rijst tafel.vooraf krijg je kroepoek met saté saus die was al niet lekker en rare structuur...toen kregen we de helft van rijsttafel en word er gezegd eet smakelijk??? We hadden nog geen borden??? Na 10 min zelf maar gaan vragen voor rest rijsttafel.boontjes waren verse met oude?gooien ze tegenwoordig wat andere over laten bij elkaar? Rendang was keihard??? Omelet was nog rauw en alles was koud gadver!nog een drankje bestellen ow er loopt niemand na 10 min maar bij bar besteld pffgff.komen ze vragen heeft het gesmaakt? We zeggen nee en vertellen wat er mis Was, reactie ow??? We vragen rekening na15 min nog niks geen doekje omg lopen we maar naar kassa nog een x alles uitgelegd word alleen maar gezegd ja was druk.heel jammer dit ik zou zeggen ander personeel en andere Ook!

15. J. Van Koten's profielfoto
    J. Van Koten heeft een recensie geschreven voor Binnen
    Frans Breda

J. Van Koten

Vorige week donderdag met collega's een high_wine genoten. Nou het was niet echt genieten pfff. Het was zo koud!!! We kregen dekentjes. Er kon niets aan de temperatuur gedaan worden. Veel collega's hadden geen water gedronken maar moesten dit wel betalen. De bediening stond meer op de computer te kijken/lezen dan ons te bedienen. Het was de eerste maar ook de laatste keer dat wij hier kwamen. Jammer!!!!

16. marjan buining's profielfoto
    marjan buining heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

In 1 woord super, 1 van de gasten is zelf kok in een latin restaurant en vond het maandmenu uitstekend, veel variatie, voor ieder wat wils.

17. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Heerlijk gegeten! Veel keus en prima prijs kwaliteit verhouding. Bediening was vriendelijk. Kwam alleen vrij weinig aan onze tafel. Ik wilde nog wat drinken bestellen tijdens het eten, maar het duurde zo lang voordat er iemand kwam dat ons bord inmiddels leeg was en we dat extra drankje achterwegen gelaten hebben.

18. Jordy v. Unen's profielfoto
    Jordy v. Unen heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Donk

Jordy v. Unen

Goede snackbar. Zeer ruime keus uit snacks. Jammer dat je de achtergrond gesprekken hoort van de mensen achter de klapdeuren. Kwaliteit van de friet is prima.

19. Peggy's profielfoto
    Peggy heeft een recensie geschreven voor Brasserie Pieter Aertsz

We hebben super lekker gegeten en gedronken in een gezellige sfeer met super vriendelijk en klantvriendelijk personeel!! Ze leggen alles goed en rustig uit en zijn er echt voor de klant!!

Wij komen zeker weer eens terug..

20. Fam. L's profielfoto
    Fam. L heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Wij komen hier al jaren met onze vrienden. Voor het eerst geen menuutje voor een leuke prijs; alleen een Madiwodo menu voor door de week. Al met al hebben we heerlijk gegeten, Antwerps pannetje was heerlijk en de mixed grill, ossenhaaspuntjes en spareribs ketjap ook. Helaas wat rumoerig en persoonlijk had ik erg veel last van de houten stoelen die oncomfortabel zaten. Verder vonden we de drankprijzen erg hoog waardoor de totale rekening best pittig uitviel.

21. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Alles was goed maar de frietjes waren gewoon ronduit slecht indien dit verbeterd word eten en drinken zeker een paar punten meer.

22. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Fritessalon 't Liesbosch

Afegelopen week hier geweest.
    Dit is niet meer t kot van jaren geleden. Geen verse eigen gemaakte friet meer. Maar 3 x opgebakken voor gesneden meuk. Voor minde laatste keer.

23. J.C. Scherff's profielfoto
    J.C. Scherff heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

J.C. Scherff

Zaterdag 25 november met 6 personen heerlijk gegeten.
    Hoewel het restaurant vol zat was de bediening supersnel en goed.
    Ook was er ondanks het vele bezoek gemakkelijk een conversatie te voeren.

24. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Brasserie Pieter Aertsz

Heerlijk eten in gezellige ambiance. Goede en aardige bediening.

25. Frank Westenberg's profielfoto
    Frank Westenberg heeft een recensie geschreven voor Brasserie Pieter Aertsz

Gisteren in deze zaak aan de Veemarktstraat in Breda heel gezellig gezeten, genoten van de lekkere koffie en warme appelstrudel van het huis, smaakte zalig. Een heel gezellige zaak, sfeervol. De service kon iets beter maar dat kan ook door de drukte, die er heerste. De prijzen zijn normaal voor het gebodene, tevens merkte ik een originele wijze van presenteren van dranken en gerechten op.

26. M.v.d.Lindn's profielfoto
    M.v.d.Lindn heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch Breda

M.v.d.Lindn

3 Loempia's (kip) bij de afhaal balie afgehaald.

Helaas waren deze loempia's zonder een enkele smaak. Wel grote stukken kip en veel tauge maar verder totaal zonder smaak. Wel erg vet en door de smakeloosheid over heerst de vet smaak.

Echt jammer, want met een beetje aandacht voor de smaak zou het een goed gevulde loempia zijn geweest.

27. De jong's profielfoto
    De jong heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

Eten was prima prijs-kwaliteit is goed goede service en vriendelijk personeel, alleen jammer van de rumoerigheid teveel grote groepen zodat je elkaar moeilijk kon verstaan.

28. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Café Bruxelles
    West-Europees Breda

Onbeperkt chicken wings uit de "oven". De chickenwings waren niet goed gekruid en zo ongelofelijk vet! 9.50 Betaald voor 4 wings. Ook geen korting/service gehad na aangegeven te hebben dat het niet lekker was. Nooit meer.

29. Ine's profielfoto
    Ine heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor

We hadden voor het 3 gangen menu gekozen van € 16,50. En hebben heerlijk gegeten. Komen hier wel meer en gaan dit zeker nog doen. Personeel ook vriendelijk.
    Een minpunt(je). Interieur is wat donker. Een licht kleurtje en een wat moderne uitstraling zou niet misstaan.