Nieuwste foto's in Breda

Laatste updates in Breda

1. Arie's profielfoto
    Arie heeft een recensie geschreven voor De Kom-eet
    Lunchroom Breda

Wat een slechte friet, taaie zooi. Geen vriendelijke bediening ook. Vinden zichzelf belangrijker dan lekker eten blijkbaar.

2. marcha's profielfoto
    marcha heeft een recensie geschreven voor Dukkan Churros
    Kleine eetwaren Breda

Eten opgehaald via social deal. Plakte aan de vloer vast frituur stond in hand bereik voor mijn zoontje van 3. Wafel 1 min later in de auto opgegeten was aan de onderkant nat en de wafel was zacht niet lekker voor het geld. Extra churros genomen voor 4.5 5 Stukjed afbak churros en die was veel te hard gebakken. Al met al. Een slechte belevenis.

3. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Sirtaki
    Grieks Breda

Heerlijk gegeten.
    Mooi geworden!

4. Mats1709's profielfoto
    Mats1709 heeft een recensie geschreven voor Murphy's
    Steakhouse Breda

Geweldig! Na jaren in Oosterhout hebben ze ook in Breda een restaurant geopend. Het smaakt exact hetzelfde en dat is super. Sfeer in Breda is beter, vanwege een compleet ander en nieuwe inrichting.

5. Raoul's profielfoto
    Raoul heeft een recensie geschreven voor Il Padrino
    Italiaans Breda

Goede ontvangst, tafeltje vrij door reservatie. Verder goede bediening en lekker eten.
    1Ste keer daargeweest; we gaan zekker nog terug. Ook al is het niet in de buurt van mij.

6. Lonneke's profielfoto
    Lonneke heeft een recensie geschreven voor Dobelix
    Eetcafé Breda

Nadat de eigenaar zelf weer in de zaak staat is het eten, sfeer en bediening weer als vanouds.
    Lekkerste spare ribs in town, echt heerlijke kalfssucade en prachtige wijnen.
    Hoofdgerechten alles onder de 20 euro en voor de bediening was niets te veel.
    Wat een gezellige top avond!

7. M. Rasenberg's profielfoto
    M. Rasenberg heeft een recensie geschreven voor Merlina
    Fusion Breda

M. Rasenberg

Een reservering geboekt voor twee personen via Social deal.
    Vriendelijke ontvangst en begeleiding naar onze tafel.
    Uitleg gekregen over het concept wat gehanteerd wordt en eventuele vragen werden netjes beantwoord.
    Het eten was goed en werdt keurig uit geserveerd.
    Tussentijdse interesse of alles naar wens was gebeurde regelmatig.
    Al met al een aanrader.

8. Joost's profielfoto
    Joost heeft gereageerd op een recensie van Plan B
    Joost
    Van restaurant

Beste Claudia,

Erg vervelend dat je het diner bij ons zo hebt ervaren. Wanneer ben je bij ons geweest en heb je bij de bediening aangegeven dat je niet tevreden was? Ik ben ook erg benieuwd welke gerechten je hebt gehad. Met vriendelijke groet Joost

9. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Koffiebar Sowieso

Leuk zaakje, in het centrum van breda. Veel vegan opties en goeie koffie. In de zomer lekker in tuintje gezeten.
    Kom zeker terug (Y)

10. Marjolein & Bettina's profielfoto
    Marjolein & Bettina heeft een recensie geschreven voor Brasserie Pieter Aertsz

Marjolein & Bettina

Afgelopen zaterdag van een heerlijke lunch genoten. Vriendelijk personeel en lekker gegeten.
    Mooi restaurant en snelle service. Wij komen zeker terug.

11. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Plan B
    Tapas Breda

Vreselijk eten. Alsof het bij de supermarkt gekocht is en opgewarmd in de magnetron.

12. W. Verhees's profielfoto
    W. Verhees heeft een recensie geschreven voor Al Dente
    Italiaans Breda

W. Verhees

Top restaurant, heerlijke gerechten, zalige wijnen en een top team van bediening.
    "My favorite place to be "

13. Inge van oers's profielfoto
    Inge van oers heeft een recensie geschreven voor Fritessalon 't Liesbosch

Inge van oers

Droge harde friet.
    Had stoofvlees… niet gevonden zo weinig.
    Nee smaak ook anders.
    Echt zonde.
    Echt tegenvaller.
    Zwaar achteruitgegaan!

14. KH's profielfoto
    KH heeft een recensie geschreven voor Po Staropolsku
    Oost-Europees Breda

Heerlijk gegeten met mijn moeder! De prijs is erg voordelig en je krijgt veel voor je geld. Je moet van de Poolse keuken houden, ik vind het zelf erg lekker. Pierogi was het toppunt en heel goed. De gastvrouw was heel aardig. Ik kom zeker terug.

15. Margot's profielfoto
    Margot heeft een recensie geschreven voor Comida y Bebida

Weer heerlijk gegeten! Hele hartelijke bediening.

16. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Chasséhof

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten.
    We beginnen altijd met heerlijke verse oesters, kreeft en sushimi overgoten met een glas witte wijn.
    Daarna nog wat kleine gerechtjes zoals haring gevuld eitje, gebakken eend garnalen en een wit wijntje.
    Dan dunne bami met sate, groente en verschillende vleesgerechten.
    Dan nog een heerlijk stukje lamsrack op de grill.
    Als nagerecht wat zoetigheid zoals fruit gedipt in warme choclode en een ijsje.
    Was wederom heerlijk, kan het iedereen aanraden.

17. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Comida y Bebida

Hanneke

Supergezellig Spaans restaurant! Heerlijk eten tegen goede prijs! Gezellige bediening, eigenlijk alles top.

18. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor Uijttewaal
    Internationaal Breda

Na de sluiting van Meinesz (helaas) is Uijttewaal in dit pand gekomen, inderdaad.. familie van de augurken en piccalilly. Dit kwam dan ook terug in een van de amuses: een deconstructie van piccalilly.
    We zijn gegaan voor een 10-gangen proeverij waar we met zijn 3-en heerlijk van genoten hebben van gerechten welke allemaal zeer hoog op smaak waren. Bij het kaasplankje kregen we de keuze om 1 drankje te nemen of bij elk kaasje een passend drankje: Echt een aanrader! Dochterlief was helemaal kwijt van de gezouten popcorn ijs met een krokantje van bacon. Toen we de bediening vroegen of ze er nog eentje kon krijgen was dit zo geregeld en dit ijsje was niet eens terug te vinden op de rekening.
    Verder was de zwarte brigade zeer vriendelijk & correct Kortom: Hier gaan we zeker nog eens terug komen!

19. Brasserie Pieter Aertsz heeft een nieuwe foto
  20. Brasserie Pieter Aertsz heeft een nieuwe foto
  21. Earl Vincentie's profielfoto
    Earl Vincentie heeft een recensie geschreven voor Vermut
    Spaans Breda

Earl Vincentie

De cappuccino is goed maar de pincho’s zacht en doorweekt. Die lagen er al veel te lang. Bij het afrekenen een hele discussie want de eigenaar telt niet het aantal stokjes zoals afgesproken maar telt het aantal keren dat je loopt ook als je niets neemt. Dus ik moest betalen voor iets dat ik niet gegeten had. Schandalig vooral omdat het ook nog eens niet lekker was.

22. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor Saigon Deli
    Vietnamees Breda

Lang naar uitgekeken om hier een keer heen te gaan. Achteraf gezien hadden we het beter aan ons voorbij kunnen laten gaan.

Op de eerste plaats viel het eten behoorlijk tegen.

Daarbij is het onacceptabel hoe het personeel klanten bejegend.
    Bij het afrekenen werkte de pinautomaat niet. Waardoor het geld contact gepind moest worden, echter ging de man die ons bediende er direct vanuit dat als we samen zouden gaan pinnen “we dan niet meer terug zouden komen”.
    Die gedachte was nog niet eens bij ons opkomen! Maar kennelijk is volgens hem iedereen ter kwader trouw. Als je je klanten niet vertrouwt moet je zorgen voor een werkende pinautomaat!

Hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten...

Want toen we na het pinnen terugkwamen om af te rekenen kregen we wisselgeld. Thuis kwamen we er echter achter dat de eigenaar ons niet heeft betaald met euro muntjes maar met peso’s uit de Dominicaanse republiek. Deze zien er bijna hetzelfde uit als de 1 euro munt (zie foto) maar wíj zijn dus wel opgelicht waar we bij stonden!
    Of dit intentioneel was of niet laat ik in het midden, maar dit in combinatie met de rest is reden genoeg om dit restaurant iedereen af te raden.

Ik stel het echt niet op prijs om zonder reden als potentiële dief beschuldigd te worden. En toen dit later bleek dat dit ook onterecht was heeft hij niet eens het fatsoen gehad een excuses aan te bieden.

23. Gerard Verschuren's profielfoto
    Gerard Verschuren heeft een recensie geschreven voor Senang Makan
    Indonesisch Breda

Gerard Verschuren

Het was gewoon top. Erg lekker gegeten.

24. Dhr. Bonkert's profielfoto
    Dhr. Bonkert heeft een recensie geschreven voor Sultan Lounge

Dhr. Bonkert

Had ik een keer zin in een Turks vleesgerecht, kreeg ik een stuk vlees wat nog rood was van binnen!!! Helemaal niet doorgebakken zoals ik dat heb aangegeven en helemaal smaakloos geen kruiden gebruikt niks. Belachelijk, 80 Euro lichter vandaag. Had beter boodschappen kunnen doen kon ik twee weken verder.
    Slecht restaurant!!!!!

25. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor De Pauw
    Steakhouse Breda

Via de thuisbezorgd app besteld met het verzoek zo snel mogelijk te leveren. Er werd een indicatieve levertijd van 40 minuten afgegeven, snel gevolgd door een berichtje dat het iets korter zou zijn. Na 25 minuten stond de vriendelijke bezorger voor de deur. De spare ribs komen echt van de grill en dat proef je. We hadden zowel pittige, zoete als met honing besteld en ze waren allemaal even lekker en mals.
    De döner was ook weer prima. De hoeveelheden friet en döner waren trouwens flink, dus... geen probleem voor grote eters. De frietjes hadden wellicht wel iets verder afgebakken mogen worden.

26. Nikita's profielfoto
    Nikita heeft een recensie geschreven voor 't T Huis
    Lunchroom Breda

Super lang wachten op de kaart dus zelf maar gevraagd. Was hartstikke rustig mensen die later kwamen kregen gelijk wat te drinken en te eten en wij ook zelf vragen voor het drinken niet normaal.

27. Magda Voermans's profielfoto
    Magda Voermans heeft een recensie geschreven voor Bobbi's Bar
    Internationaal Breda

Zondag 24 febr. Gereserveerd voor lunch met de vermelding, dat we een rolstoeler bij ons hebben. We kregen een tafel toegewezen op een podium, dat is niet erg makkelijk met een rolstoel, we kregen een leuke plaats ervoor in de plaats. Onze rolstoeler moest plassen en vroeg naar invalidentoilet, helaas die is er niet, een gemiste kans voor verder een goede plek om te lunchen. Het eten was erg lekker en de bediening is ook goed.