Nieuwste foto's in Rotterdam

Laatste updates in Rotterdam

1. Roos's profielfoto
    Roos heeft een recensie geschreven voor Shoarma24

Nooit problemen gehad met bestellingen, totdat ik vannacht besloot om bij shoarma 24 te bestellen.. nooit meer dus !!
    Na 2uur me eten nog niet en dan een slap excuus geven van dat het druk is terwijl ik 10 min loopafstand woon. Belde ze na 1uur om ernaar te vragen, deden ze grappig aan de telefoon. En zeiden ze dat ze me bestelling niet eens hadden vervolgens helemaal opnieuw maken en het proberen goed te maken met een gratis drankje.

2. Melda's profielfoto
    Melda heeft een recensie geschreven voor Shoarma24

Was een zeer slechte ervaring heb paar keer gebeld ze deden grappig eindstand niet gekomen GEEN aanrader!!!

3. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Helai

Wij hebben vandaag expliciet bij onze bestelling aangegeven dat wij bestek erbij willen, dit in verband met het feit dat wij ons bevinden op een universiteit waar alle eettenten zijn gesloten en geen mogelijkheid is om bestek te krijgen. Het eten is een half uur later bezorgd dan het aangegeven tijdstip en helaas ontbrak het bestek dat wij nadrukkelijk hadden bijbesteld. Wij hebben hierna contact opgenomen met de zaak, maar helaas hebben wij geen vriendelijke onderhandeling aangeboden gekregen van de manager van deze zaak. Het enige wat de manager voor ons kon doen was om na 45 minuten ons bestek laten bezorgen. Hier zijn wij niet akkoord mee gegaan, omdat ons eten dan al koud zou zijn, dus wat voor nut heeft het dan nog om te eten. Hierbuiten is ons enkel aangeboden om 'iets extra's te krijgen' van de zaak. Echter, verandert dit niks aan het feit dat ons eten dan nog steeds koud blijft.

Wij hadden uiteindelijk geen keus en hebben gevraagd om ons eten dan maar te laten ophalen en ons geld terug te krijgen. Ondanks ons verzoek om het eten niet weg te gooien en tenminste te geven aan dieren, heeft manager nadrukkelijk aangegeven het eten weg te gooien. Dit vonden wij erg jammer. Wij zijn dan ook diep teleurgesteld in het feit dat voor ons niet eens het aanbod is gedaan om korting te geven op ons eten. Wij zouden graag een vriendelijker gesprek en een werkelijk compromis willen sluiten met de zaak. Echter, is dit niet gelukt. Door deze klantonvriendelijkheid zullen wij dan ook geen eten meer bestellen van deze zaak.

4. annie's profielfoto
    annie heeft een recensie geschreven voor Mijn Boemboe

Eten afgehaald waarvan de saté half verbrand was. Tevens de porties van de rijsttafel belachelijk klein. Is absoluut het geld niet waard. De rijsttafels zijn ECHT voor 1 persoon en dan moet je niet echt honger hebben. En dan de prijs tussen 22 en 37 euro voor 1 persoon met half gevulde maag is ook niet leuk.

5. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor Just
    Nederlands Rotterdam

Vorige maand hebben we al Just al een keer aan huis laten komen. Omdat dit zo goed bevallen was, koos mijn dochter er voor om ze voor haar verjaardag ook te laten komen.
    Omdat onze dochter geen vlees eet, afgesproken om deze keer 7 gangen te doen met alleen vis. Om 18:00 uur afgesproken, om 17:15 een belletje dat de navigatie 18:10 aan gaf, maar 18:05 stonden ze aan de deur. Net zoals de vorige keer Mats (bediening & sommelier) en Della (de kokkin).
    Na een lekkere amuse (kaasbolletje) pp verzoek van dochterlief begonnen met de Tom Ka soep, deze keer uitgevoerd met een op de huid gebakken kabeljauw met furikake kruiden en een groene olie: Een echt geweldige combinatie en de toon was gezet.
    Hierna kwam er zalm op tafel met een chutney met Madame Janet peper, ponzu & flespompoen. Heerlijk! Toen we aangaven de chutney zo lekker te vinden kregen we nog wat extra chutney op ons bord.
    Ook de dichtgeschroeide tonijn met vegetarische sushi was lekker. En een hartige inkt van inktvis. Smaakte echt geweldig en gaf daarnaast ook visueel een leuk effect.
    Een ander hoogtepunt was het hoofdgerecht: Aardappelsalade, rode biet, roodbaarsfilet, haricots verts & chutney van ui.
    Alles begeleid met diverse wijnen die ze mee hadden genomen. En het genot van een keuken die weer perfect schoon wordt achter gelaten. Zelfs geen afwas, alles gaat mee terug.
    Heerlijk gegeten, leuke gesprekken, kortom: Weer een toffe ervaring. Als ze weer open zijn gaan we zeker een keer op locatie eten!

Eén vorige recensie
  6. petersloggers's profielfoto
    petersloggers heeft een recensie geschreven voor Macho Mama
    Afhaal en bezorg Rotterdam

petersloggers

Voor ons nooit meer.. Smaakte voor geen meter en kwam ook nog half koud aan..

7. Valentino Hu's profielfoto
    Valentino Hu heeft een recensie geschreven voor Verhage Blijdorp
    Vertaal van English naar Nederlands

Schoked by what happened***
    Littery the worst service i got, staff react to clients like they on period.
    Visited the snackbar at 1/5/2021 12 oclock.
    If the owner sees this review please take it seriously.

8. Wim Warman's profielfoto
    Wim Warman heeft een recensie geschreven voor Il Carretto

Hoewel Il Carretto natuurlijk in normale tijden pas na 16:00 open ging, hebben ook zij uiteraard voor nu hun terras vanaf de vroege middag geopend voor lunch. Heerlijke panini’s gegeten, met zalm en eentje met tonijn ook.
    Tja ook dit doen ze dus meesterlijk. Ook weer meteen supergezellig!
    Toppers zijn ze!!

9. ingangb's profielfoto
    ingangb heeft een recensie geschreven voor O'Pazzo

80 euro voor 1 risotto, 1 pizza en 2 pasta's, dat is 20 euries pp. Dat is behoorlijk aan de prijs voor een liefdeloze kledder. Meer een toko voor lieden met een rode broek en streepjes overhemd. Laatste keer bij Opazza. Pizza was zat in een hoek van de doos half opgerold, bakjes gedeukt, of er ondertussen door de bezorger een wheeley was gemaakt. Liever ergens anders heen.

10. Jonell's profielfoto
    Jonell heeft een recensie geschreven voor Rick's Sweet Kitchen

Het was heel fijn eten bestellen in de toko. De mensen hadden oprechte aandacht voor mij en mijn wensen en we kletsten nog even na over van alles. Thuis warmde ik mijn bami met kip op en het was verrukkelijk!

Ik kom zeker vaker!

11. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Il Forno Italiano

Bestelling geplaatst.
    E-mail ter bevestiging ontvangen met levertijd 45 minuten.
    Na anderhalf uur nog niets ontvangen.
    Gebeld: we zijn bijna onderweg.
    Wat een slechte service.
    Voortaan maar bij de pizzeria bestellen.

12. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Hot Dog City

Meest smerige dat ik ooit heb gegeten. Ik had cheesy fries. Enorm vettig en smakeloos. Manier van werken was onhygiënisch, mevrouw raakte alles steeds aan zonder tussendoor 1x de handen te wassen. Zelfs de meeuwen lusten t niet. Zonde van m'n geld

13. Nancu's profielfoto
    Nancu heeft een recensie geschreven voor Warung Siero

Leon en anderen hebben gelijk. Eten was bedorven, oud en smerig. Nat, zuur en zompig eten.. Rook vreselijk. Zo erg smerig!!
    Ik zeg dat niet gauw van voedsel. Maar het was verschrikkelijk. Slechte mensen! 52,50 euro besteed. Alle bakjes zo in de prullenbak moeten gooien. VIES VIES VIES.. Eerlijk waar geen andere woorden voor!!

14. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Snackbar Binkie

Komt er al lang en altijd super. Laatste tijd menu bestellen. Heerlijk.

15. Mona's profielfoto
    Mona heeft een recensie geschreven voor Toko Saskia

Hele slechte zaak, bestelling niet compleet doen geen moeite het te brengen ondanks ik zei van hoef geen nieuwe menu wil alleen wat ik besteld en betaald heb. Bami zwemt in olie, kipsate zo droog als wat en heb nog nooit gehoord van kipsate zonder pindasaus.
    Echt geloof me zij zijn geen 10cent waard aan uit te geven.

16. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Snackbar de Prins

Al lang geleden een review geschreven die zeer goed was. Nu na enkele jaren nog steeds een Topper!! Heerlijke patat, broodjes frikadel etc.
    Met versgemaakte pindasaus uit eigen keuken.
    Vriendelijk gezin die al jaren met frisse energie Uw bestellingen klaarmaken en keurig verpakken. Al met al nog steeds topkwaliteit wat met zorg wordt bereidt, en dat proeft U. TOP!!! Snackbar DE PRINS.

17. ten's profielfoto
    ten heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Smily

ten

Lekkerste loempia! Andere snacks ook lekker. Zeker een aanrader.

18. peter maas's profielfoto
    peter maas heeft een recensie geschreven voor Ka Shing

peter maas

Laatste maanden is de babi pangang erg slecht geworden.
    Geen idee waarom.
    Ik denk nieuwe kok of zo?

19. Onbekend's profielfoto
    Onbekend heeft een recensie geschreven voor Exodus

Onbekend

Vooral niet eten als moslim zijnde!! Aan de telefoon gevraagd of ze halal waren er is toen ja gezegt, achteraf achtergekomen dat ze mij varkensvlees hebben gegeven door een miscommunicatie. Nooit en nooit meer.

20. Afsana heeft een nieuwe foto
  21. Afsana heeft een nieuwe foto
  22. Ris's profielfoto
    Ris heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Smily

Echt lekkere loempia's en softijs!

23. Peter  en sylvana's profielfoto
    Peter en sylvana heeft een recensie geschreven voor Snack & Grill

Peter en sylvana

Heerlijk eten, gewoon geweldig die spareribs

24. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor Just
    Nederlands Rotterdam

Omdat we na al deze tijd toch wel weer eens zin hadden in een echte restaurant ervaring hebben we een chef aan huis laten komen. Onze keuze was gevallen op Just uit Rotterdam, vooral vanwege het Caribische invloeden die ons erg aantrokken. We hebben geen spijt gehad: Ruim van te voren (week of 2) werden we gebeld om de avond door te nemen, handig omdat we ook een pescotariër in huis hebben. Dit was verder geen enkel probleem: Niet alleen het vlees werd hier bij vervangen, maar ook de wijnen werden voor haar aangepast. We spraken ook een extra gang af, etc...
    Wij hoefden alleen maar te zorgen dat er genoeg ruimte in de keuken beschikbaar was en een plankje vrijmaakten in de koeling & vriezer. Stipt op tijd kwamen ze aan: Een dame (de kok) en een heer (bediening en sommelier). Binnen een mum van tijd stond de keuken vol en kregen we een uitleg van wat we konden verwachten die avond. De tafel werd netjes ingedekt en het feest kon beginnen. En een feest, dat was het ook. Vanaf de amuse (een klein schaaltje van bakbanaan met een bruschetta-achtige vulling. De lekkere versje broodjes, de cevische met het ingelegde zuur en zeer frisse avocado emulsie. Voor de vleeseters een Jamaicaans jerk geïnspireerd, waar bij er voor onze tafelgenoot zeebaars was. Hierna kwam de Tom Kai (met garnaal) op tafel die door de dochter des huis de kwalificatie "beste soep ooit!" mee kreeg. Zeer romig, lekker hartig. Garnalen prima bereid.
    Hierna kregen we een zoete aardappel eerst een uur in de oven gaat, vervolgens met een krokant jasje nog wordt gefrituurd. Dit levert een zeer romige binnenkant op. Heerlijk van smaak. Vervolgens kregen we ook nog de uitleg hoe we dit gerecht zelf kunnen maken.
    Het hoofdgerecht was voor ons diamanthaas met o.a. roseval aardappel. Heerlijk... en, ook nog eens een flink gerecht. De eerste tafelgenoten moesten al een klein beetje laten liggen. Hierna kregen we ook nog een voortreffelijk dessert. Hierna werd er nog even nagepraat. De keuken was inmiddels weer spic en span.

Naast het feit dat we heerlijk hebben gegeten en gedronken en we zelf niet in de keuken hebben gestaan of ook maar iets hebben hoeven doen, is dit misschien nog wel iets leuken dan een normale restaurant beleving? Omdat de kok/bediening geen andere gasten heeft, krijg je alle aandacht. Gesprekken gingen op een leuke manier alle kanten op. Mijn vrouw werd nog in het Papiaments toegezongen voor haar verjaardag. Kortom: De beleving was compleet, op alle vlakken, mede dankzij de twee mensen die ons zo verwend hebben.
    De smaken? Niet te complex, maar juist eerder puur. Sommige koks willen nogal eens zaken te ingewikkeld maken. Hier was daar geen sprake van op een zeer positieve manier. Soulfood in een haute cuisine jasje met (bijna) eethuis porties.

De nieuwste recensie
  25. Milan de groot's profielfoto
    Milan de groot heeft een recensie geschreven voor Ketelbinkie

Door de Corona niet kunnen genieten in het restaurant.
    Maar wat heb ik genoten thuis van het 3 gangen schnitzelmenu en dat voor maar €14,50!
    Aanrader! En wanneer de restaurants weer open mogen ga ik zeker reserveren!