Nieuwste foto's in Rotterdam

Laatste updates in Rotterdam

1. Behrouz Hosseini's profielfoto
    Behrouz Hosseini heeft een recensie geschreven voor Helai
    Midden-Oosters Rotterdam

lekker eten en mooie ambiance

2. Mirjam's profielfoto
    Mirjam heeft een recensie geschreven voor A Proposito

We werden heel blij van onze antipasti. Wat een heerlijke combinaties. Ook de rosé smaakte ons goed. Het hoofdgerecht ( pasta) vonden we helaas erg gewoontjes. De Sfeer ook niet bijzonder gezellig. Al met al wel een fijne avond. Raar vonden we tot slot, dat je er niet kan pinnen...

3. Loes hoozemans's profielfoto
    Loes hoozemans heeft een recensie geschreven voor Ketelbinkie

Loes hoozemans

Gisteren om 10 voor 6 bij Ketelbinkie binnen gekomen. Na anderhalf uur kwam het hoofdgerecht nadat ik gevraagd had hoe lang het nog ging duren omdat wij een afspraak hadden om 20 uur.
    Het nagerecht hebben we niet meer kunnen nemen en zijn weggegaan.
    Het vispotje was heerlijk, de biefstukpuntjes taai en te rood.
    Onze indruk was dat we vergeten waren want de tafeltjes om ons heen hadden allang het eten of waren zelfs klaar.
    Jammer, geen aanbeveling.

4. Co's profielfoto
    Co heeft een recensie geschreven voor Euromast
    Nederlands Rotterdam

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding! Eten was een aanfluiting! Nooit meer lunchen daar!

5. Glynis's profielfoto
    Glynis heeft een recensie geschreven voor Toko Trash
    Internationaal Rotterdam

Ik raad Toko Trash absoluut aan. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer tegen een zeer goede prijs.

6. Todd's profielfoto
    Todd heeft een recensie geschreven voor Waalhaven
    Eetcafé Rotterdam

Prachtige locatie, erg gezellig personeel. Helaas vanuit mijn oogpunt niet goed opgeleid en maken relatief wat fouten en vergeten veel. Het eten was oke maar kwa prijs klasse niet de moeite waard. Aan etikketten mag ook gesleutelt worden. Voor de rest een prettige ervaring en wellicht kunnen ze dit in acht nemen!

7. Jeannette De Koster's profielfoto
    Jeannette De Koster heeft een recensie geschreven voor De Engel

Heerlijk gegeten, je proeft de liefde en de tijd die men daar gebuikt in de keuken!! De sfeer en de bediening helrmaal top, je waant jezelf even op een lekker mini vakantietje 😋🤩dit is zeker voor herhaling vatbaar!!!

8. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor A Proposito

Susanne

Heerlijk eten fijne mensen goeie sfeer voor herhaling vatbaar!

9. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor De Engel

Wij hebben weer heel lekker gegeten en een gezellige sfeer. Tot de volgende keer.

10. Peter den Boef's profielfoto
    Peter den Boef heeft een recensie geschreven voor Eethuis de Watertoren

Geweldig gegeten.
    Hoge kwaliteit.

11. Leila's profielfoto
    Leila heeft een recensie geschreven voor IJssalon Capri

Niet gedacht, maar voor echte koffie moet je naar Capri. Echt heerlijke koffie zoals het hoort, daar kunnen maar weinigen aan tippen. Ook nog eens mooi geserveerd in prachtige glazen!

12. Wakker's profielfoto
    Wakker heeft een recensie geschreven voor Kostas de Griek

Vlees was droog en te dun gesneden. Salades komen uit kant en klare zakjes en bakjes geeft niet maar dan moet het wel heel vers zijn!

13. Isa's profielfoto
    Isa heeft een recensie geschreven voor oKay
    Internationaal Rotterdam

Heerlijk gegeten! Snelle service! Mooie locatie om te genieten van een heerlijke maaltijd.

14. De Beren Rotterdam-Zuid's profielfoto
    De Beren Rotterdam-Zuid heeft gereageerd op een recensie van De Beren

Beste Gaja,

Excuses voor onze verlate reactie. Graag zou ik u willen vragen uw contactgegevens te mailen naar Rotterdam-ZuidRestauarant@beren.nl
    Wij nemen graag persoonlijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

De Beren Rotterdam-Zuid

15. Frans Ottenhoff's profielfoto
    Frans Ottenhoff heeft een recensie geschreven voor La Buvette

Frans Ottenhoff

Zeer vriendelijke staff. Mooi restaurant op een mooie locatie.

16. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor C.E.O. Baas van het Vlees

Zeer slecht, zeker niet aanrader.
    Onbekwaam personeel. Niet vriendelijk.
    Het eten is een grote luchtbel wat fantastic op de media is, maar niets van waar. Klein stuk ribeye geserveerd met diepvries friet. Sausen die zo niet lekker zijn en de salade een flop, tomaat die groen is smaakloos.
    Had veel beter voor een 10€ bij warung mini kunnen eten. Je betaald voor de Ambiance in deze zaak, voor de rest niet waar voor je geld.

17. GerBNL's profielfoto
    GerBNL heeft een recensie geschreven voor Tante Nel
    Snackbar Rotterdam

GerBNL

Ik had horen verluiden ze bij tante nel poutine verkochten, reden dus om speciaal een omweg te maken. Een eerste bezoek leerde dat tante nel wel graag poutine wil aanbieden, maar dat dit vanwege de vraag niet goed mogelijk is. Kaaswrongel is bederfelijk en niet goed houdbaar. Daarom verkopen ze het alleen na aankondiging op hun farcebookpagina. Even opletten dus als je voor de poutine gaat!

Om dan verder gelijk maar met de deur in huis te vallen: de friet schiet te kort! De poutine is helemaal juist, het stoofvlees is prima, goeie kroketjes, goede frikandellen, goeie sausjes, goeie drankjes, maar de friet was vol gezogen met vet, slap en heel teleurstellend. En beide keren. En daardoor valt het geheel dus heel erg tegen. Aangezien het niet aan de inkoop lijkt te liggen - allemaal ronkende namen - moet het wel aan de techniek in de keuken liggen.

18. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Eethuis Kon Moi
    Chinees-Indisch Rotterdam

Super lekker gegeten weer zoals altijd. Vriendelijke mensen en mooi restaurant!!

Sandra

19. N.Breur's profielfoto
    N.Breur heeft een recensie geschreven voor New City

N.Breur

We zijn met 6 personen wezen eten het was rustig omdat we best vroeg waren er was ook nog maar weinig personeel maar dat waren er snel meer en toen ging het allemaal wat sneller het eten was prima geen klagen alles was goed warm en smaakte heerlijk…

20. Wouter's profielfoto
    Wouter heeft een recensie geschreven voor Tai Wu
    Chinees-Indisch Rotterdam

Goeie Chinees in centrum van Rotterdam! Peking-eend met pannekoekjes was super. Dim-sum wordt ook 's avonds geserveerd en is heerlijk. De maaltijden zijn aan de grote kant, dus overweeg een portie minder te nemen.

21. Tonino Arsieni 's profielfoto
    Tonino Arsieni heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Due Tonino

Dank u voor uw feedback en we hopen u nog eens te mogen verwelkomen

22. Fataneh's profielfoto
    Fataneh heeft een recensie geschreven voor Pizza Hut

Fataneh

Gewoonweg slechte service drinken besteld niet gekregen.
    Zaten te wachten op een nagerecht. Toen we er uiteindelijk maar om vroegen, zeiden ze dat we het niet aangegeven hadden. Maar het was standaard in het 3 gangen menu? Ongezellige sfeer geen muziek. En ongeïnteresseerd personeel die niet eens vraagt of alles oke is en of je eventueel nog iets wilt drinken.

Niet gaan is mijn advies!

23. Jelle J. M.'s profielfoto
    Jelle J. M. heeft een recensie geschreven voor La Gaetano

Jelle J. M.

Met zakenrelaties goed gedineerd. Attente service, met zorg bereid en tegen een billijke prijs.
    Opvallend goede biologische witte wijn. En dan ook nog eens 'om de hoek'. Zeer content!

24. Matthijs's profielfoto
    Matthijs heeft een recensie geschreven voor Snackbar Florida

Matthijs

Heerlijke friet (geen Aviko etc) maar de porties zijn zeer karig. We hadden laatst friet voor 6 personen wat net genoeg was voor 4 man. Vandaag friet voor 4 personen wat net genoeg was voor 2 man. Pindasaus was net gembersaus met een beetje pindakaas. Niet lekker.
    Verder veel hangjeugd en sfeer is niet bepaald fijn te noemen.

25. Donna's profielfoto
    Donna heeft een recensie geschreven voor El Gaucho
    Internationaal Rotterdam

Rib-eye was super zacht, trio en vijfdelige menu waren heerlijk gekruid en de porties waren best groot. Aan het einde van de avond was het wel wat rokerig.
    Al met al was het een geslaagde avond. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Josephine's profielfoto
    Josephine heeft een recensie geschreven voor De Admiraal

Josephine

Wij maakten gebruik van een social deal voucher en dat merkten wij al bij binnenkomst. Wij werden vriendelijk ontvangen maar de goede plekken waren niet voor de social deal klanten. Toch mochten wij na een leuk praatje met de bedrijfsleider aan een normaal tafeltje plaatsnemen.
    De deal houdt in dat je voor een 3-gangen menu a la carte in plaats van Euro 23,50 Euro 13,50 betaalt. Het voorgerecht was lekker maar een heel klein portie. Het hoofdgerecht wat ik had gekozen was een sliptongetje van misschien 100 gram, 1 klein stukje broccoli, een warme tomaat en een stukje paprika en frites met mayonaise. Om mayonaise hadden wij niet gevraagd maar op de rekening vonden wij dit terug. Niet erg netjes. Het hoofdmenu was eigenlijk zonder de frites min of meer een voorgerecht. Dat is toch vreemd. Ik vroeg de bedrijfsleider of de mensen die geen social deal voucher hadden grotere porties kregen. Dat was inderdaad zo want anders was het niet rendabel en dat moesten wij begrijpen. Als ik Euro 23,50 had betaald had ik 2 stukjes vis gekregen. Dat is toch bizar. Dan moet je niet aan zo'n actie meedoen. De eigenaar is naar ons toegekomen op ons verzoek en vertelde dat iedereen dezelfde porties krijgt. Merkwaardig omdat ik aan een tafel verderop 2 stukjes vis zag liggen. De bedrijfsleider zou het niet goed aan ons verteld hebben. Duidelijker kon niet eens. Later heeft hij waarschijnlijk van de eigenaar te horen gekregen dat hij zijn verhaal moest verdraaien want wij hadden het verkeerd begrepen. Ik had nog een stukje vis kunnen bijkopen. Te bizar gewoon. Ik had geen behoefte meer aan een dessert. Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. Met veel trek en zonder fooi te geven zijn wij weg gegaan en zijn ergens anders nog wat gaan eten. Als je zulke kleine porties geserveerd krijgt omdat je een social deal voucher hebt krijg je dus in principe geen korting. Wij vonden het schandalig en komen NOOIT meer terug. Wel was het eten smakelijk!

27. Francis Stalder's profielfoto
    Francis Stalder heeft een recensie geschreven voor Grand Garden

Francis Stalder

Superdruk en veel Chineze/Aziatische gasten - meestal een indicatie van de kwaliteit van het eten. Ik zou zeker adviseren om een tafel te reserveren (met de opmerking dat ik eerder die dag geweldig ben geholpen door Eet.nu). We werden snel en goed geholpen, en hadden (gelukkig) net niet teveel besteld. De dim sum is goed: voldoende keus en ik vond al onze keuzes lekker. De Peking eend was heerlijk mals. Al met al echt lekker gegeten in een gezellige drukte (met hier en daar wat chaos). Wat ons betreft een blijvertje!

28. shayma's profielfoto
    shayma heeft een recensie geschreven voor Kervansaray 40

Toprestaurant! Ik eet er haast elke week voor spotprijzen. Zulke lage prijzen voor vers/heerlijk eten vind je nergens meer tegenwoordig.

29. Laila's profielfoto
    Laila heeft gereageerd op een recensie van Las Palmas

Je hebt je blijkbaar meer bezig gehouden met de beoordeling van het restaurant dan met degene(n) met wie je bij Las Palmas was op die avond. Ook niet echt aardig...

30. Wilma Keijzer's profielfoto
    Wilma Keijzer heeft een recensie geschreven voor Zalmhuis

Wilma Keijzer

Prima gegeten op een mooie locatie!