Nieuwste foto's in Rotterdam

Laatste updates in Rotterdam

1. Floris's profielfoto
    Floris heeft een recensie geschreven voor Masala
    Indiaas Rotterdam

Wat een kut restaurant. Na 3 keer bellen 3 beloften nog steeds geen eten....kinderen feestje mensen moeten weg. 2 uur later. Nooit meer masala.

2. Wout's profielfoto
    Wout heeft een recensie geschreven voor oKay
    Internationaal Rotterdam

Vriendelijk personeel, gezellig ingericht, leuke locatie, prima eten.

3. klaas's profielfoto
    klaas heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Popeye

Zeer goede kwaliteit pizza's.

4. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor A Proposito

Fantastische avond gehad! Een absolute aanrader!

5. Fred Jessica Van Laak's profielfoto
    Fred Jessica Van Laak heeft een recensie geschreven voor Ka Shing

Mag mijn verhaal niet afmaken, slechte zaak, bestelling niet goed, eten niet, wat ik besteld had, garnalen ? 3 noorse garnalen. Vraag bami, krijg ik nasi, slechte zaak.

6. Ralph's profielfoto
    Ralph heeft een recensie geschreven voor Stobbe
    Nederlands Rotterdam

Goed & Gezellig. Beetje luidruchtige gasten maar dat staat los van het restaurant. Veel persoonlijke aandacht van de eigenaar en lege glazen zijn een magneet voor de bediening, en zo hoort het ook ;-)

7. Arie Kanis's profielfoto
    Arie Kanis heeft een recensie geschreven voor Alfanos
    Midden-Oosters Rotterdam

Was top!
    Ook bediening erg aardig.

8. Ellie's profielfoto
    Ellie heeft een recensie geschreven voor Kostas de Griek

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was heel goed. Heel gezellig restaurant. Niet te klein en niet te groot. Keurig en gastvrij ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Ivar Berkman's profielfoto
    Ivar Berkman heeft een recensie geschreven voor Alfanos
    Midden-Oosters Rotterdam

Lekker eten en grote porties.
    Bediening super aardig.
    En ze geven ook nog doggybag mee.
    Nog nagenieten dag erna.

10. Floortje's profielfoto
    Floortje heeft een recensie geschreven voor IJssalon Doppio

Heerlijk ijs, mooie sferen zowel in de zaak als op terras. Maar de bediening laat te wensen over; arrogant en onbeschoft. Jammer, want de eigenaar is erg vriendelijk, gastvrij en geeft je een goed gevoel van welkom.

11. Esther van Ganzewinkel's profielfoto
    Esther van Ganzewinkel heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Esther van Ganzewinkel

Samen met een vriendin een keer hier geluncht. Normaal diner ik altijd bij Shabu shabu, dus dit was weleens een keer wat anders. Maar het is en blijft net zo lekker! Had niet gedacht dat ik sushi als lunch zo lekker vond.

12. Giannis's profielfoto
    Giannis heeft gereageerd op een recensie van Olympia
    Giannis
    Van restaurant

Beste mevrouw Stella, jammer dat u er zo over denkt. De prijzen wel degelijk goedkoper geworden. Dit hebben we gedaan omdat we de garnituren er niet meer bij serveren, deze kunt u er apart bij bestellen. Dan komt u op hetzelfde bedrag uit als in de oude menukaart. Dit is zo zodat als u iets niet lekker vindt dan besteld u dat er niet bij en hoeft u er dus ook niet voor te betallen. Hoeveel gram elk gerecht is staat ook netjes in in de menukaart naast elk gerecht vermeld. Wat we ook erg jammer vinden is dat u aangeeft na 30 jaar hierdoor niet meer terug te willen komen. Dat hadden we graag anders gezien maar helaas. Na bijna 35 jaar vonden we het de hoogste tijd om ons concept aan te passen naar de hedendaagse wensen van de gast. Dat we daarmee niet iedereen gelukkig hebben kunnen maken is natuurlijk heel normaal. Mocht het u elders toch niet helemaal goed bevallen bent u bij ons natuurlijk altijd nog welkom!

13. Stella's profielfoto
    Stella heeft een recensie geschreven voor Olympia

Helaas is de kaart na de verbouwing veranderd: de ober vertelde dat de porties verkleind waren omdat er teveel eten moest worden weg gegooid en dat de prijzen ook verkleind waren. Van dat laatste merkten wij niets. De reden hiervoor is dat nu alle bijgerechten zoals aardappelen, salade e.d. apart moesten worden besteld en dus ook betaald. De porties zijn nu zeer klein! (Maar wel van goede kwaliteit). En na afloop betaalden we meer dan we ooit gedaan hadden. Nee, wij komen er helaas niet terug, terwijl we 30 jaar vaste klant zijn geweest. Jammer.

14. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor Antichic
    Nederlands Rotterdam

Ik heb een hele korte recensie. TOP!
    Gewoon doen. Wat een leuke en lekkere eetbelevenis.

We gaan nog een paar keer terug om ons ervan te overtuigen dat het echt zo goed was/is.

15. Donna Brave's profielfoto
    Donna Brave heeft een recensie geschreven voor Joelia

Super gezellig gegeten hier en daarna lekker nagetafeld. De service is wel wisselend van het personeel maar over het algemeen een hele fijne sfeer. Je kunt hier prima uitgebreid dineren.

16. Kees Knook's profielfoto
    Kees Knook heeft een recensie geschreven voor The Park

We hebben een geweldige avond gehad. Het eten was goed. De wijn helemaal goed en de bediening was TOP.

17. uit Brussel's profielfoto
    uit Brussel heeft een recensie geschreven voor Minang Kabau Baru

uit Brussel

Zeer aangenaam en super lekker. Sfeervol decor. Prachtig uitzicht op skyline Rotterdam. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

18. Erik de jong's profielfoto
    Erik de jong heeft een recensie geschreven voor oKay

Erik de jong

Was super erg lekker.
    Ook de bediening was erg goed.
    Echt een leuke zaak.

19. Ineke Hauwert's profielfoto
    Ineke Hauwert heeft een recensie geschreven voor Stobbe

Ineke Hauwert

Gezellig, kaart als vanouds met wisselende daggerechten. Erg vriendelijke bediening. Goede sfeer!

20. Gerard van Kooten's profielfoto
    Gerard van Kooten heeft een recensie geschreven voor oKay

Gerard van Kooten

Hier kan je lekker eten zowel binnen en buiten. Je heb altijd een mooi uitzicht op de Entrepothaven. De menukaart is gevarieerd en aan het seizoen aangepast. Het personeel is zeer vriendelijk.

21. Tony's profielfoto
    Tony heeft een recensie geschreven voor Ka-Yin
    Chinees-Indisch Rotterdam

Eten is erg lekker vooral die tjauwmin en yong chow. Echte aanrader💯

22. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Jason's Place

Je voelt je direct thuis. Heerlijke frites, handig verpakt, zodat de frites knapperig blijft. Heel gezellig echtpaar.

23. Deepak's profielfoto
    Deepak heeft een recensie geschreven voor Afhaalrestaurant Asha

Goeie tent eten smaakt goed interieur is mooi geworden was al een tijdje niet geweest maar was aangenaam verrast smaak van het eten is niet veranderd dat is belangrijk ik neem meestal de roti lams en broodjes.

Goed bezig jongens ga zo door

24. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Rokkaa

Het was een grote misser. Bediening was onprofessioneel, wachttijd heel erg lang, terwijl er maar 3 tafels bezet waren. Ossehaaspuntje waren doorgebakken en daarom taai, 't was weinig. Toe had ik ananas, die was keihard en smakeloos. Nooit meer voor ons!

25. Ali's profielfoto
    Ali heeft een recensie geschreven voor El Aviv Overschie

Asociale medewerkers absoluut niet klantvriendelijk!

26. Adilson neves's profielfoto
    Adilson neves heeft een recensie geschreven voor Chili Time

Adilson neves

Super slechte service!! Ik vroeg naar de vegatarische versie van het 4 gangen menu en het enige wat er aan is gedaan, is groente geserveerd, waarbij het vlees en de vis is weggehaald. Geen extra groente, tahoe of whatever. Ik kreeg 3 bakjes met dezelfde groente erin en voor dezelfde prijs, als met vlees en vis. Na dit te hebben aangekaart, kreeg ik op eigen aandringen een voorgerecht erbij (loempia’s). Vervolgens na het afruimen van de tafel, zijn ze ons nagerecht vergeten. Wij maar wachten... en toen ik opmerkte dat de 2 medewerkers na bijna 20 minuten niet naar ons omkeken, heb ik besloten om te vertrekken. Ik heb aangegeven dat we ons ijs niet hebben gehad en lang zaten te wachten. Het enige waar ze ons in wilden compenseren, is door het ijs alsnog meegeven. Er was geen discussie mogelijk om bijvoorbeeld een drankje van de rekening af te halen. Mocht je naar dit Thais restaurant willen gaan, doe het niet... Er zit rechts een andere Thai.

1,1
  27. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Meziz Marina

Het leek veel belovend, maar helaas. Het tapas menu zou bestaan uit 12 verschillende gerechten, echter je krijgt gewoon 3gerechten 2×. Als vegetariër (geen vlees of vis) krijg je 2× dezelfde inktvis ringen… Bij navragen krijg je te horen dat de chef beslist. Gaan hier nooit meer heen. Helaas afknapper.

28. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Bertmans
    Vegetarisch Rotterdam

Vandaag geluncht bij Bertmans. Sfeervolle zaak en terras maar ik vond het erg duur voor de hoeveelheid die je krijgt. De tuinbonenburger van 13,75 euro werd geserveerd op een klein broodje met wat tomaat, sla en saus en verder niets. Zo ook de dagsalade erg karig voor 12,75 euro. Serveert er op zijn minst wat brood bij als het een kleine salade is. Zonde want om deze reden zal ik niet terug gaan.

29. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor HiP Alexandrium

Alle tafels waren bij binnenkomt vol met kruimels. De serveerster kende na 4 maanden werken nog de drankkaart niet uit het hoofd (terwijl dat toch volgens mij de winst is). Het eten daarintegen was heerlijk. Al waren de frietjes aan de zachte kant. Zo'n kok krijgt minder waardering met zulke serveersters. Erg jammer!