Nieuwste foto's in Rotterdam

Laatste updates in Rotterdam

1. Henk Duivesteijn's profielfoto
    Henk Duivesteijn heeft een recensie geschreven voor La Gaetano

Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Wat ben ik blij dat wij hun gevonden hebben, heerlijk eten, super vriendelijke mensen en ook nog eens zeer goed betaalbaar.
    Wij komen snel weer terug, willen veel dingen van de kaart proberen.

2. Luuk's profielfoto
    Luuk heeft een recensie geschreven voor Tai Wu
    Chinees-Indisch Rotterdam

Lekker gegeten, prijs was goed. Service snel en goed, maar verwacht geen uitgebreid praatje.

3. Cathay heeft een nieuwe foto
  4. Cathay heeft een nieuwe foto
  5. Cathay heeft een nieuwe foto
  6. Cathay heeft een nieuwe foto
  7. Lara's profielfoto
    Lara heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Ik heb zelf hier al een paar keer met vrienden gegeten. Altijd een prima ervaring gehad.

Wanneer je aankomt in het spitsuur moet je wel even wachten. Kijk uit, soms kan dit oplopen tot 20 minuten, omdat het zo'n populaire locatie is. Vooral jongeren die een dagje stad hebben gedaan of nog uitgaan komen hier een hapje eten, door de voordelige prijs.
    Je moet ook buiten wachten als je hier afspreekt, ze zijn er namelijk niet van gedient om je aan een tafel neer te zetten en dat je dan een half uur geen eten besteld. Vijf minuten vinden ze acceptabel.

Zodra je de tafel wordt gewezen kan je een drankje bestellen. Doordat het eten zo goedkoop is, is het drinken duurder. Ikzelf bestel altijd 1 drankje en vul het glas na met water uit mijn fles (stiekem, uit het zicht), dit is ook wel nodig, voor het volgende punt.

Het eten zelf is prima. De pasta's vind ik lekkerder dan de pizza's. Wel is het eten vaak wat zouter, zodat je meer drinken gaat bestellen, zie vorig punt. De porties zijn massief, maar je krijgt met een glimlach een doggiebag mee. Zelf heb ik nooit ruimte over gehad voor een toetje.

De prijs/kwaliteit is top. Het eten is lekker, de service vriendelijk en de sfeer fijn.

8. Beatrice Piccardi's profielfoto
    Beatrice Piccardi heeft een recensie geschreven voor C.E.O. Baas van het Vlees
    Vertaal van English naar Nederlands

I have been in this restaurant on a Wendsday, having said that the place was empty, we have never found such a bad service as in this place.
    Before we got a table to sit the waitress presented us the menu, clearly an invitation to check if we could afford the price. After we confirmed again our intention of having dinner in this place, the same woman took us to a table right next to the only customers in the restaurant. A bit displeased we asked to get another table and we obtain a really rude no as a respond. Definitely we were labeled as class B clients.We order our overpriced meat and we got an enormous amount of food which of course we could not finish.
    We paid and we left. Really bad service and seriously overpriced food. Never coming again.

9. The Social Club heeft een nieuwe foto
  10. The Social Club heeft een nieuwe foto
  11. The Social Club heeft een nieuwe foto
  12. The Social Club heeft een nieuwe foto
  13. Ineke vd Meyde's profielfoto
    Ineke vd Meyde heeft een recensie geschreven voor Ketelbinkie

Ineke vd Meyde

Onze ervaring is Top! Waren er met 6 personen en allen hebben er heerlijk gegeten. Leuke sfeer en heel fijn personeel! Met name Patty onze complimenten je bent een leuke gastvrouw en je hebt ons een fijne avond bezorgd. Heel, heel veel dank! Wij komen zeker eens terug! Gr Ineke vd Meyde

14. T de Held's profielfoto
    T de Held heeft een recensie geschreven voor Deli City
    Aziatisch Rotterdam

T de Held

Om 17.00 Uur besteld en gevraagd om 18.00 te bezorgen. Afstand is ongeveer 400 meter. Toch wordt er na een telefoontje pas om 18.30 bezorgd. Het eten was smakeloos en is direct in de afvalbak verdwenen. Garnalen smaakten alleen naar paneer. Nasi en bami zat geen smaak aan en heel weinig ingrediënten alleen rijst en mie. Kortom het is zowat een buurman maar de volgende keer laat ik het wel van verder komen want dit hoeft ik niet meer.

15. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Afgelopen donderdagavond met goede vrienden bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en kunnen plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Het personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Zomermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen, die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Onze complimenten, Ben & Marijke.

16. mw snoeren's profielfoto
    mw snoeren heeft een recensie geschreven voor De Beren

mw snoeren

Bij de kuip gegeten bij de beren. 3 Gangen menu. Voorgerechten calamaris en garnaal was koud. Tomatensalade was bedorven. Kok maakte zijn excuses. Hoofdgerecht weer bedorven salade en dan beweerd de jonge serveerster dat de salade altijd zo ruikt. Kortom ze geloofde ons niet dat de salade zo muf was en bedorven was. Ijsje toe was lekker dame blanche echter 3 stukjes papier in het ijs tegengekomen later weer geklaagd encompensatie voor de drankjes gehad. Echter het verpest wel je eten.

17. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Kostas de Griek

Miranda

Lekker gegeten en gezellige avond gehad.

18. Vik's profielfoto
    Vik heeft een recensie geschreven voor Berry's Lunchroom

Mijn vrouw en ik hadden een mini high tea bon van Gift For You. Omdat de bon bijna verliep hebben we op internet rond gekeken waar we de bon konden gebruiken. Uiteindelijk uitgekomen bij Berry's lunchroom. We hadden voor vrijdag 6 juli vrij genomen en op maandag 2 juli om 23:02 een mailtje gestuurd naar info@berrysluchroom.nl dat we wouden reserveren voor vrijdag 6 juli en dat we een Gift For You bon hadden. Op deze mail hebben we nooit een reactie gekregen. Op dinsdag 3 juli om 16:45 hebben we gebeld naar Berry's lunchroom en voicemail ingesproken. Daar is ook nooit op gereageerd.

19. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food 6

Af en toe met de familie hier gaan eten. Vast personeel is zeer vriendelijk en kundig. Het eten wordt snel opgediend. De kaart is onlangs vervangen. Niet alles staat op de kaart. Binnen is er een kinderspeelhoek. Er zijn wat zitplaatsen, niet veel, maar als het erg heet is buiten dan zijn de plaatsen bij het raam helemaal leeg. Het kan er ook snikheet worden.

Het eten is goed. Verrassingsgewijs is de salade heerlijk, maar dit kwam ook door de saus.
    Schnitzel is lekker, maar dun en gefrituurd. De saus erbij, was veel te weinig, maar smaakte wel goed. Patat was ook goed en leuk opgediend. Eigenlijk een best prima tent.
    Het overige gezelschap was ook erg tevreden. Pittige kipkluifjes (zeer mals) en burgers. Rund en vis. Allen had alles netjes verorberd.

20. P's profielfoto
    P heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Drama!
    Ik vroeg kaas. Geen kaas.
    Personeel lelijk tegen klanten.
    Klanten bedankte. Geen dank terug.
    Vroeg meeneem bestek. Hebben ze niet eens. Nooit meer. Drama!

21. Niel's profielfoto
    Niel heeft een recensie geschreven voor Rokkaa

Niel

Met een Groupon hier gaan eten. De soep was gewoon koud. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Het voorgerecht ging nog wel, het hoofdgerecht was aangebrand. Je moet ook veel te lang wachten op je eten. Geen aanrader.

22. m. van der graaff's profielfoto
    m. van der graaff heeft een recensie geschreven voor Alfanos
    Midden-Oosters Rotterdam

Personeel en baas merkbaar zonder enige ervaring in de horeca. In de keuken zag er erg vies en smerig en zeker niet onderhouden uit. Ik denk dat de eigenaar zelf niet veel met horeca op heeft. Het eten was niet goed van smaak en de bediening was totaal klantonvriendelijk. Beter een afhaalzaak met bezorgen misschien van maken. Deze zaak gaat het niet worden, een ieder die er 1× geweest is komt er nooit meer.

23. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor La Buvette

Mooie sfeer, prettige bediening en smakelijke lunch.
    Op maandag niet te druk en daarmee plezierige locatie voor een zakenlunch.

24. H volker's profielfoto
    H volker heeft een recensie geschreven voor Stobbe
    Nederlands Rotterdam

H volker

Blijft leuk daar. Heerlijk buiten op het terras gezeten.

25. Visser's profielfoto
    Visser heeft een recensie geschreven voor La Gaetano

Goed eten, aardige bediening, mag wat rustiger aan doen, tussen de maaltijden.

26. Cc's profielfoto
    Cc heeft een recensie geschreven voor Mac El Aziz Grillroom

Ik zal nooit meer hier bestellen en ik heb het iedereen ook afgeraden en raad iedereen hier ook aan om hier niet te bestellen. Pure verspilling van je geld. De klant is hier zeker geen koning, of ze uberhaupt van klantenservice hebben gehoord betwijfel ik.

27. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Dutch Maritime Pub

Kim

Hier gaan zitten omdat alle andere terrassen vol waren en hier maar een paar mensen zaten. Na recensies gelezen te hebben begonnen we te twijfelen of we daar wel wilden eten, maar we wilden het een kans geven. Eerst maar iets drinken besteld, duurde ruim 10 minuten voordat we het bestelde drinken kregen (2 flesjes desperados, hoe lang kan dat duren?). Er werd niet gevraagd of we wilden eten. Na een kwartier was ons nog steeds niks gevraagd dus zijn we weggegaan en ergens anders gaan eten. Kwaliteit eten kan ik dus niet beoordelen maar bediening / service gewoon slecht. Ook had de bediening geen nette of gepaste kleding, schort, of iets dergelijks aan, zag er niet uit.

28. Koen Wouterse's profielfoto
    Koen Wouterse heeft een recensie geschreven voor Marchica Mar

Geweldig! Enorm simpel. Maar het doet me denken aan vakantie. Voor je neus gegrilde vis. Beste alternatief als je geen zin hebt om te koken. En de beste en vriendelijkste bediening.

29. Lizzy's profielfoto
    Lizzy heeft een recensie geschreven voor La Salute

Was warm en konden buiten eten, super!
    Bediening redelijk tot vlot, vind de prijs wat aan de hoge kant voor wat er geboden wordt maar smaakte prima!