Nieuwste foto's in Rotterdam

Laatste updates in Rotterdam

1. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Kostas de Griek

Wat is Kostas de Griek toch een uitstekend Grieks restaurant. Gisteravond hier weer eens heerlijk gegeten. Geweldige kwaliteit, prachtig opgediend en heel attente en hartelijke bediening, kortom meer dan een compliment waard, vandaar deze recensie. Als we Grieks willen eten, dan dus hier, ook al moeten we ervoor uit Gouda komen. Kostas de Griek is een aanrader. Een verborgen schat in de Hessepaats.

Ben en Marijke.

2. Florien Jansen's profielfoto
    Florien Jansen heeft een recensie geschreven voor Jason's Place

Florien Jansen

Erg aardige mensen. Heerlijke patat en ook voor vegetariërs meer dan voldoende keuze aan snacks.

3. Robbie's profielfoto
    Robbie heeft een recensie geschreven voor La Zia Maria

2 Plankjes met vleeswaren, sausjes, en half plankje div. Kaas. 1 Ciabatta. Voor €80, -!
    Hierover geklaagd want dit is te weinig voor 6 personen als vooraf bij de borrel. Werd niet naar geluisterd en schoftig te woord gestaan en de deur uit gewezen toen ik vriendelijk vroeg naar een evt. Compromis. Meneer had nog nooit 1 klacht gehad. Tja nu wel dus. Ga er nooit meer naar toe. Te duur! Geen goede bediening!

4. Frans de Rijke's profielfoto
    Frans de Rijke heeft een recensie geschreven voor Mooii

Frans de Rijke

Van een geweldig menu genoten. Nog nooit zo'n geweldige hertenbiefstuk gegeten, daar heb je geen tanden voor nodig.
    Zeer attente service.

5. Ron Kolijn's profielfoto
    Ron Kolijn heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal

Ron Kolijn

Met gezelschap van vier personen gegeten in restaurant Tai Mahal in Rotterdam. Wij hadden via Groupon een proeverij geboekt. Ter plaats bleek dat als je hetzelfde arrangement bij het restaurant zelf regelt je €5, - goedkoper uit bent. Het eten was best goed alleen de bediening was verbijsterend slecht. Hij had duidelijk meer interesse in zijn telefoon dan in zijn gasten. Telkens als wij hem nodig hadden moesten we hem ergens achter in het restaurant zoeken waar hij altijd druk bezig was met zijn telefoon. Nadat wij klaar waren met het hoofdgerecht en hem gevonden hadden om hem te vertellen dat er afgeruimd kon worden werden de borden weggehaald. De rest van de tafel stond nog steeds vol met van alles en nog wat. Kortom, we hebben het dessert niet gehaald. Daar was geen tijd meer voor. We moesten nog met het openbaar vervoer naar huis. Kortom, goed eten waardeloze service. Daarom nooit meer.

6. Jeroen de Vries's profielfoto
    Jeroen de Vries heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Marlena K & W

Ik kom er vaak en ze zijn heel vriendelijk het eten is niet altijd precies het zelfde maar niemand is perfect 😊 verder is de inrichting niet zo heel uitnodigend.

7. Jenny's profielfoto
    Jenny heeft een recensie geschreven voor Café Wilskracht

Brood was lekker, maar het hoofdgerecht zalm en gamba's waren niet goed veel te zout en koud.
    We zeiden er iets van antwoord: komt omdat het van te voren gemarineerd is.
    Patat zag er niet uit, verbrand.
    Lange wachttijden
    Dit alles was de 42 euro niet waard!!

8. John Heuvelland's profielfoto
    John Heuvelland heeft een recensie geschreven voor Los Toros
    Zuid-Amerikaans Rotterdam

John Heuvelland

Een leuke herinnering aan Rotterdam is niet compleet met een leuk, gezellig, sfeervol restaurant met lekker eten. Los Toros was dit duidelijk NIET.

Het eten was slecht. De onbeperkte spareribs waren erg droog, duidelijk uit de diepvries. De saus die hierbij zat rook erg sterk, deze geur was niet te harden. Verder was de service erg slecht, het leek alsof het personeel uit was op alleen geld. Zoiets van asociaal, en dan nog raar opkijken wanneer je geen extra drankje meer neemt.

Bij deze tokkie tent kom ik nooit meer. Wanneer je je weekendje weg wilt verpesten en je wilt scheiden van je vrouw, ga dan vooral naar deze tent.

9. Koos's profielfoto
    Koos heeft een recensie geschreven voor Los Toros
    Zuid-Amerikaans Rotterdam

Wat een vies eten! Abnormaal dat zoiets de deuren nog geopend kan houden. Mensen ga ergens anders eten want dit is werkelijk niet te pruimen. De ober was vriendelijk, maar het eten kon hier helaas niet aan tippen.

10. Andre de Bruijn's profielfoto
    Andre de Bruijn heeft een recensie geschreven voor La Gaetano

Een juist cijfer geven voor onze ervaringen met dit restaurant is niet eenvoudig. We konden geen van allen, van ons gezelschap, enig negatief punt aangegeven. Familiar en behulpzaam een goed en smaakvol menu dat met de nodige liefde voor het eten en gasten werd verzorgd. Werkelijk klasse in dit kleine en daardoor intieme restaurant. Snel weer terug.

11. Jolanda Arbouw's profielfoto
    Jolanda Arbouw heeft een recensie geschreven voor Da Gianfranco

Kortom een wereld Italiaan! Wij komen er heel erg graag en we verlaten altijd weer tevreden en voldaan Gianfranco!
    Ga zo door 👍 & tot snel.
    Groetjes Jolanda & Barry.

12. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Matroos en het Meisje

Wat een ontzettende leuke ervaring.
    Met vrienden hadden we het laatste tafeltje, maar wat een geluk.
    Als je een echte fijnproever bent ben je bij de Matroos en het Meisje zeker op het juiste adres!
    Het verassingsmenu wordt duidelijk uitgelegd bij elke gang door de ontspannen bediening die ons nog een een leuke tip gaf om een afzakkertje te gaan halen.
    Kortom, laat je niet verleiden door de naam en denkend aan 'zeevoer' maar zeker eentje waar we nog vaker terug zullen komen!

13. G. Hide's profielfoto
    G. Hide heeft een recensie geschreven voor Le Grand
    West-Europees Rotterdam

Geweldige ervaring in een verrassend nieuw concept in Rotterdam. Een echte aanrader. Gastvrije bediening en heerlijk gegeten met prachtige wijnen op glas.

14. Bart de Jong's profielfoto
    Bart de Jong heeft een recensie geschreven voor Eethuis de Watertoren

Bart de Jong

Onze eerste keer in De Watertoren. Heerlijk gegeten in een zeer plezierige omgeving. Goede prijs kwaliteit verhouding, vooral omdat wij i.p.v. de slibjongetjes voor dezelfde prijs een zeetong van 450 gram kregen aangeboden. Heerlijk gebakken, precies zoals hij hoort. Bediening was vriendelijk, misschien had er af en toe een handje bij gemogen, maar dat werd nooit hinderlijk. Wij komen beslist terug.

15. Champ's profielfoto
    Champ heeft een recensie geschreven voor Ortam BBQ
    Barbecue Rotterdam

Eten was niet goed, koteletten waren miezerig klein zat geen vlees aan. Witvis was droog en had bruine randen. Restaurant was veel te koud, we moesten onze jassen aanhouden. Prijs was ook te duur voor wat het was. Om af te raden

16. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Hotel New York
    Internationaal Rotterdam

Prima gegeten, erg vriendelijk personeel. Blijft een leuke plek om mensen mee naartoe te nemen.

17. paul van der kroft's profielfoto
    paul van der kroft heeft een recensie geschreven voor KipKip
    Snackbar Rotterdam

paul van der kroft

Slechte service, geen kip meer om 20.45
    Koude kip bezorgd.
    Ontzettend droog.
    Koude patat.
    En niet geleverd wat we besteld hebben.
    Ronduit belachelijk.
    Terwijl je daar wel veel geld voor betaald.

18. nes's profielfoto
    nes heeft een recensie geschreven voor Pizza Hut

Ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Pizza, mozzarella sticks en hot wings kwamen koud aan. De mozzarella op de Pizza was niet eens gesmolten, de mozzarella sticks waren nog bevroren. Personeel na 10 minuten kunnen aanspreken, pizza kwam dit keer verbrand terug. Uiteindelijk durven ze ook nog eens te vragen of ik lekker heb gegeten?

19. Helma Bonte's profielfoto
    Helma Bonte heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Mona Lisa

Op weg naar de Ahoy op zoek naar een restaurant om even snel iets te eten. Overheerlijke pasta met zalm gegeten. Kregen nog een top koffie als afsluiter. Hele vriendelijke mensen. Zeker een adres om eens binnen te stappen of te laten bezorgen.

20. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Kostas de Griek

Ons etentje met mijn familie afgelopen woensdagavond bij de vriendelijk geprijsde Kostas de Griek is helemaal geslaagd. Wauw wat een mooi en sfeervol restaurant. We kregen van de leuke serveerster een heel gezellig tafeltje en een ouzo als welkomstdrankje aangeboden. Mijn complimenten naar deze serveerster. Beleefd, heeft ons goed geholpen en werkt met een glimlach. Rob Geus van de smaakpolitie is hier ook geweest. Volgens Rob Geus: De beste Griek van de omgeving, iedere dag de tent vol, en toch altijd alles vers, nette bediening, Wij hadden gezamenlijk de Ambrosia schotel gekozen met een heerlijke rosé gegrilde Ossenhaas, Lamskoteletten, Moussaka, Souvlaki, heerlijke Gyros, Tzatiki, Friet en een frisse salade. “Het eten was heerlijk. ” Daarbij voor minder dan € 15-, een heerlijk flesje rode huiswijn.

Ben en Marijke.

21. P.J. van Helden's profielfoto
    P.J. van Helden heeft gereageerd op een recensie van Humphrey's

Wat een lullig excuus voor een verziekte avond, er wordt uiteraard niet gesproken over het geserveerde eten, ik heb nog 4 bonnen van jullie via de Rentepunten, maar ik heb begrepen dat als je met die bonnen komt je in ieder geval anders behandeld wordt wat de porties vlees betreft , ik dacht eerst dat ik een kinder menu had gekregen. Voor mij GEEN Humphreys meer en ik geef mijn overige bonnen ook niet meer weg, ik zou alleen maar ruzie kunnen krijgen met mijn vrienden en vriendinnen. P.J. van Helden

22. Int Chauffeur's profielfoto
    Int Chauffeur heeft een recensie geschreven voor Jason's Place

Prima adres voor je bak patat of snacks, ik kom er regelmatig en het is altijd gezellig, hoop nog vele jaren daar te komen.

23. Humphrey's Restaurants's profielfoto
    Humphrey's Restaurants heeft gereageerd op een recensie van Humphrey's

Geachte heer/mevrouw van Helden, Wat vervelend om te lezen dat uw avond bij ons niet geheel naar wens is verlopen. Ik heb uw recensie besproken met onze vestiging in Rotterdam zodat zij hier beter op kunnen gaan letten. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zo lang op uw eten moet wachten terwijl er bekend is dat u op tijd weg moet, onze excuses hiervoor.

24. jordy's profielfoto
    jordy heeft een recensie geschreven voor Very Italian Pizza

Voor de eerste keer bij Very Italian Pizza gegeten op een Donderdag. Ik had van een vriend gehoord dat het eten er qua prijs kwaliteit verhouding goed zou zijn. Nadat we een drie kwartier op ons eten zaten te wachten en ik bijna mijn pasta op had was er een klacht over de champignons. Nadat ik terugkwam van de wc vertelde de bedrijfsleider dat hij het 'zonde'vond om alle champignons weg te gooien. Nadat ik wel een nieuwe pasta en een glas drinken kreeg aangeboden (wat wel het minste is neem ik aan) vertrokken we met een slecht gevoel aangezien verder ook de groenten niet gecontroleerd werden. De service ontbrak van de bedrijfsleider, verder was het overige personeel zeer beleefd en gastvriendelijk. Voor mij en mijn vrienden helaas de laatste keer geweest aangezien de service ontbrak.

25. Hans Schenk's profielfoto
    Hans Schenk heeft een recensie geschreven voor Brasserie Premiere

Hans Schenk

`Goed restaurant prima eten en snelle service.