Nieuwste foto's in Rotterdam

Laatste updates in Rotterdam

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Helai

Heerlijk gegeten. Het eten was voor mij nieuw, exotisch vergeleken met wat we in Nederland gewend zijn, maar toch ook heel toegankelijk. De gerechten zijn niet extreem pittig of te gekruid. Precies goed en met alledaagse ingrediënten. De inrichting is prachtig. Wat ik ook heel fijn vond, is dat je helemaal geen last hebt van geluiden. In restaurant kan dit vaak wel een probleem zijn vooral met een grote groep naast je. Hier merk je er niks van. Terwijl het juist druk was en ze veel grote groepen hebben. Ik vermoed omdat ze een heel hoog plafond hebben. Dat maakt het veel rustiger en prettiger.

2. Wim smit's profielfoto
    Wim smit heeft een recensie geschreven voor Stobbe

Wim smit

Prima gegeten, vriendelijk personeel. Een aanrader.

3. Loes Bakker's profielfoto
    Loes Bakker heeft een recensie geschreven voor Wah Ying

Ik bestelde tipan saté, en kreeg een klein schaaltje met 4 stokjes uitgedroogde kip met een klein beetje saus en wat reepjes rauwe ui erin en wat er lauw was. Ik vond het geen eten.
    Heb je lekker gegeten nee viel erg tegen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor De Oude Plek
    Chinees-Indisch Rotterdam

Wij hebben alleen afgehaald en ik vind het jammer dat ik maar voor 4 dagen heb meegenomen want ik wil dit eigenlijk gewoon 4 dagen per week ofzo.
    Wat ontzettend lekker en wat jammer dat ze ruim 100 km weg zitten. Ik wil er méér van...

5. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Stobbe
    Nederlands Rotterdam

Goede steak en lekkere frites, huiswijnen zijn heerlijk en top bediening, snel en vriendelijk.

6. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor De Beren

Slecht! Keuken chaos…

Ruim 2 uur moeten wachten op eten, wat vervolgens koud, vies en overgaar was.
    Het restaurant verlaten en bij de happy Italy gegeten.

7. Edward Gagel's profielfoto
    Edward Gagel heeft een recensie geschreven voor Warung Siero

Twee uur en een kwartier moeten wachten en na 2 telefoontjes uiteindelijk aangekomen. Tjap Tjoi: kwart bakje groente en driekwart gevuld met veel te zoute saus. Bah Warung Siero! Dit is echt een vreselijke service! Niet doen, tenzij je de hele avond thuis bent!

8. Natasha's profielfoto
    Natasha heeft een recensie geschreven voor oKay
    Internationaal Rotterdam

Natasha

Locatie is geweldig! Menu zag er echt goed uit. Eten was ook heel lekker. Service super goed, heel attent.

9. peer konings's profielfoto
    peer konings heeft een recensie geschreven voor Stobbe

peer konings

Zoals we gewend zijn is de sfeer goed. De bediening zeer adequaat en vlot.
    Spareribs waren heerlijk gemarineerd en mals.
    Nagerechten gingen er in als koek.

10. Bianca Wiegerinck's profielfoto
    Bianca Wiegerinck heeft een recensie geschreven voor De Ballentent

Bianca Wiegerinck

Eten en drinken prima, alleen niet alle personeelsleden waren vriendelijk.
    We voelden ons op een gegeven moment niet meer welkom omdat ze weer nieuwe gasten voor onze tafel hadden… dit hoorden we ze zeggen.

11. fijnproever's profielfoto
    fijnproever heeft een recensie geschreven voor Café van Zanten

fijnproever

Altijd lekker en gezellig, al duurt het soms wel wat lang en is het personeel niet echt vlot. Het is hier wel erg gezellig toeven.

12. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Poffertjes Salon Seth

Miranda

Een kleine portie poffertjes besteld als tussendoortje, om mee te nemen. Helaas waren ze niet lekker, vond ook mijn dochter. Er zat een rare smaak aan. De poffertjesbakker bood een nieuwe portie aan, maar die was helaas even slecht ... Jammer, want een goede, smeuïge portie poffertjes is hemels!

13. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Maaskantine

Prachtige plek, lekkere hapjes maar een " houten reet"van de pallets. Twee keer om kussens gevraagd die er wel waren. Zouden gepakt worden maar helaas. Het was niet druk, er was tijd om spinnen weg te halen wat iemand met een plumeau liep te doen maar er een kussen pakken…
    Na nog een uurtje en niet meer weten hoe te zitten weg gegaan. Echt jammer en klantonvriendelijk.

14. Els Hartog's profielfoto
    Els Hartog heeft een recensie geschreven voor Helai

Een hele goede service met een nette gezellige terras.

Eén vorige recensie
  15. Vanessa's profielfoto
    Vanessa heeft een recensie geschreven voor Snackbar Rodi

Vanessa

Ik heb een paar weken geleden een beren klauw besteld en heb gevraagt watvoor vlees het was. De eigenaar zei dat het kip was. Ik mag namelijk geen varkensvlees eten vandaar de vraag.
    Vandaag dacht ik ik stuur mijn kleine ff om te vragen watvoor vlees het is. En er werd gezegd dat het varken is. Dus ik naar binnen om verhaal te halen. De eigenaar ging natuurlijk ontkennen dat hij dat nooit heeft gezegd. Er zouden 3 soorten beren klauwen zijn rund kip en varken.
    De moeder vond dat dat niet zo is maar er zou kip rund en varken erin verwerkt zijn.
    Ik heb de beren klauw terug gegeven en gevraagt als ze mijn geld terug konden geven. Dat wouden ze niet doen. Ik mocht iets anders kiezen. Maar geen geld terug.
    Dus mensen geen aanrader. Ik kwam hier jaren toen de oude mensen hier werkte. Maar de mensen die er nu zijn ik zeg maar niks.
    Geen aanrder dus.

16. Omaïma 's profielfoto
    Omaïma heeft een recensie geschreven voor Sofra

Eten was ok (had het verkeerde gerecht aangevinkt) alleen de gesmolten kaas vond ik geen goede combinatie. Volgende keer bestel ik iets anders.

17. Els Hartog's profielfoto
    Els Hartog heeft een recensie geschreven voor Helai

Top service. Leuke sfeer en gezellige medewerkers. Heerlijk gegeten een aanrader wij komen zeker terug!!!

De nieuwste recensie
  18. Jaco van der Kooij's profielfoto
    Jaco van der Kooij heeft een recensie geschreven voor Afsana

Jaco van der Kooij

Echt een huiskamer ervaring qua eten en qua bediening.
    En heerlijk eten, meer dan voldoende en rijk gevarieerd.

19. Henny's profielfoto
    Henny heeft een recensie geschreven voor Ketelbinkie

Zaterdag hier gegeten, hebben niet voor het goedkope 3 gangen menu gekozen. Er was 1 hoofdgerecht anders dan besteld, dus moest er een nieuw gerecht komen, wat betekend dat 1 persoon pas kon gaan eten toen de andere al klaar waren. Patat was slap en half gaar. We besloten ipv een nagerecht een cocktail te nemen. Nadat we die kaart kregen werden we volledig genegeerd en na meer dan een half uur wachten besloten we dan maar te gaan betalen. Bij thuiskomst bleek dat het fout geserveerde gerecht ook gewoon op de rekening stond, terwijl dit zo terug naar de keuken is gegaan. We waren er vroeg dus het kan niet aan de drukte gelegen hebben. Voor mij geen Ketelbinkie meer.

20. tim's profielfoto
    tim heeft een recensie geschreven voor Vapiano

Een regelrechte ramp als je hier gaat dineren. Je wacht 20 min op je drankje, daarna bestel je een voorgerecht, waarna je eerst een hoofdgerecht ontvangt. Vervolgens krijg je een zuchtende ober tegenover je die met veel moeite terugloopt en het hoofdgerecht op de bar zet. Na het voorgerecht krijg je vrolijk de koude pizza die op de bar stond geserveerd en is het geen optie een nieuwe verse pizza te krijgen. De eerste keer dat ik ben weggelopen uit een restaurant en de allerlaatste keer dat ik ooit nog iets haal bij deze ballentent