Nieuwste foto's in Rotterdam

Laatste updates in Rotterdam

1. Kubra's profielfoto
    Kubra heeft een recensie geschreven voor El Aviv Express

2 uur lang gewacht op een pizza tonno. Ook nog eens zonder olijven en ui. Had ook duidelijk aangeven bij de omschrijving of ze champions en mais er bij kunnen doen. Tja als ze niet eens leveren wat ze je bieden moet je zeker niet om iets extra’s vragen. JAMMER

Owja en telefonisch zijn ze totaal niet bereikbaar.
    Tot nooit!

2. Rowena Lemmer's profielfoto
    Rowena Lemmer heeft gereageerd op een recensie van Dok 99

Beste Arie, wat een ontzettend mooie beoordeling, hier zijn we trots op en daar doen we het voor!

3. Rowena Lemmer's profielfoto
    Rowena Lemmer heeft gereageerd op een recensie van Dok 99

Beste Ronald, hartelijk dank voor uw recensie. Wat ontzettend leuk om te horen, hier worden we blij van!

4. V's profielfoto
    V heeft een recensie geschreven voor Pizza Hut
  5. Sabrine's profielfoto
    Sabrine heeft een recensie geschreven voor Siriporn

Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen. Moesten wel zelf aangeven als we iets wilden - er was geen bediening 'op de vloer' maar omdat het een kleine zaak is was het geen probleem om de meneer achter de balie in te seinen. Dan kwam hij ook gelijk.

6. I. Zuiderwijk's profielfoto
    I. Zuiderwijk heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Rotterdam

I. Zuiderwijk

Prima avond gehad met familie, alles was goed!

7. MK's profielfoto
    MK heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Huijsman

Aanrader om hier te gaan eten voor een concert. (Even tot rust komen na je reis) prettige vlotte bediening! Die verdiend al 5/5 Eerlijk eten voor de juiste prijs. Op loopafstand van Ahoy (+-13min).

8. Restaurant Café oKay's profielfoto
    Restaurant Café oKay heeft gereageerd op een recensie van oKay

Wat een top reactie! Bedankt Kevin!

9. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Délifrance

Woensdag 14 november,
    Ze zeggen dat ze om 9.00 uur open gaan maar als je dan om 9.10 uur voor de deur staat moet je nog wachten omdat ze niet klaar zijn 🤔

10. Kevin van Oosten's profielfoto
    Kevin van Oosten heeft een recensie geschreven voor oKay
    Internationaal Rotterdam

Kevin van Oosten

Wat een top zaak! Super lekker eten en drinken! En een super enthousiast, leuk en vriendelijk personeel! Al om al een aanrader!

Gr Kevin.

11. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Osteria Sala Federico

Gezellige zaak. Service was matig. Diverse keren om drinken gevraagd, maar het kwam niet. Eten was niet in verhouding tot de prijs en koud. Hier komen we niet meer.

12. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Noah
    Eetcafé Rotterdam

Leuke spontane bediening.
    Prima drankjes en hapjes.

13. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Aert Van Nes

Diepvries hamburgers.
    Broodjes met vergeten beleg.
    Valt wel wat tegen.

14. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Dutch Maritime Pub

Vieze gore wc.
    Stank, tegels tegen de muur vies drijft de vetzooi vanaf.
    Wc deur kan niet op slot.
    Tafels plakken.
    De vloer is vies.
    Ongezellig nors lomp on spontaan personeel behalve een vrouw die was vriendelijk.
    Elke glas bier smaakt anders sommige glazen stinken af en toe zuur bier.

15. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Kostas de Griek

Heerlijk gegeten zoals altijd. Naarmate het drukker werd, kon de bediening het niet goed meer bijbenen maar dat was niet zo erg; de service met de glimlach bleef.

16. Eef's profielfoto
    Eef heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Waaltje

Super vriendelijke mensen, bestelling gedaan stond ook optijd klaar. Je heb chinees of chinees maar mijn gut wat was het heerlijk zeg.

17. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Apartt

Vleesfondue is waarschijnlijk mijn favoriete eten. Dat heeft ongetwijfeld ook sentimentele redenen. Een groot deel van mijn jeugd ben ik opgevoed in de jaren zeventig toen vleesfondue helemaal hip was. Inmiddels zie je het zelden meer in restaurants. En ik waardeer het dus wel heel erg als restaurants dit nog op de kaart hebben. Via "social deal" ontdekte ik dit restaurant. Alle redenen dus om dit uit te proberen. Het restaurant zat op een voor mij bekende plek. Bij de buren van Plan C ben ik vroeger vaak geweest. Als je binnenkomt valt wel gelijk de geur van de fondue en de steengrill op. Die overvalt je eigenlijk best wel en is niet aangenaam. Al wen je er wel aan als je eenmaal een tijdje binnen bent. De ruimte is best groot en met diverse lagen. Heeft zeker wel wat maar ik was er toch ook niet kapot van. Wij zaten voor het raam met uitzicht op de passerende auto's en de beroemde kubuswoningen. Ook die plek had op zich zeker wel wat. Gereserveerd met de social deal voor 18 euro per persoon gingen we uiteraard voor de vleesfondue. Al was er ook keus voor kaasfondue of steengrill. We eten thuis nog regelmatig vleesfondue en als ik het in een restaurant eet verwacht ik dan ook een vleesfondue die wat extra's heeft wat ik thuis niet heb. En die extra's heb ik in het verleden ook wel meegemaakt bij andere restaurants. Maar bij apartt was de vleesfondue helaas niet zo apartt. Hij was eigenlijk erg basis. Pannetje bouillon, bordje met vier soorten niet heel bijzonder vlees en drie sausjes die volgens mij gewoon uit een potje kwamen. Ook was de hoeveelheid niet echt overdadig. Met een extra portie friet (tegen bijbetaling) was het wel voldoende. Jammer. Ik had me echt op deze maaltijd verheugd. Thuis vind ik het lekkerder. En dit is dus geen reden om hier nog vaker vleesfondue te gaan eten. Achteraf zou ik dan ook beter voor de steengrill gekozen hebben. Die maken we thuis nooit. Qua prijs was de social deal wel een erg goede deal. Zeker met de fles wijn erbij voor die prijs. Ruim drie glazen per persoon. En nog lekkere wijn ook. Een merlot. Maar zonder die deal was de prijs aanzienlijk hoger uitgekomen. En dat was het dan weer niet waard.
    Toch had dit restaurant ook nog een heel erg positieve eigenschap, wat wel een reden zou kunnen zijn om hier nog eventueel terug te komen. En dat is de bediening. Die bestond voornamelijk uit wat oudere mannen. En het is echt een verademing als de bediening mensenkennis en humor heeft. En ook goed aanvoelt hoe je een leuke sfeer kan creëren. Een leuke interactie tussen klant en bediening is heel veel waard. Onbegrijpelijk dat helaas maar weinig restauranteigenaren hier voor kiezen. De meesten kiezen voor goedkope jonge ongeïnteresseerde meiden die vooral leuk zijn om naar te kijken maar waar je verder niet zoveel aan hebt.
    Conclusie is dat het grootste compliment voor dit restaurant naar de bediening gaat en dat ik een volgende keer met de social deal voor de steengrill zal kiezen.

18. Spindari's profielfoto
    Spindari heeft een recensie geschreven voor Alfanos
    Midden-Oosters Rotterdam

Voor het eerst bij Alfonos wezen eten en tevens onze laatste keer. Totaal niet gastvrij en het eten was veelste koud. Zegt iets over de kwaliteit van het eten. Weinig variatie. Jammer dat ik hier geen “0” kan beoordelen want dit was het zeker!
    Ik waarschuw jullie alvast niet hier naar toe komen!

19. GBBrouwer's profielfoto
    GBBrouwer heeft een recensie geschreven voor Golden Palace
    Chinees-Indisch Rotterdam

Heerlijk gegeten, werd voldoende aangevuld. Hele gezellige sfeer, vriendelijke bediening.

20. Hans Suijkerbuijk's profielfoto
    Hans Suijkerbuijk heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Noord West

Hans Suijkerbuijk

Meerdere keren hier eten besteld wordt altijd te laat bezorgd.
    Afgelopen vrijdag weer besteld om 16:30 uur bezorgen om 18:00 uur.
    18:20 Uur nog niks.
    Gebeld en krijg hetzelfde antwoord als altijd te druk en file.
    Er werd nu echter ook letterlijk verteld dat wij maar moesten wachten want de bedrijven gaan voor.
    Dit heeft ons doen besluiten om hier nooit meer wat te bestellen en ook zeker niet aan te bevelen.

21. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor The Park

Het was zoals altijd weer een hele fijne ervaring bij The Park. Het menu van de chef is voor ons altijd goed, erg lekker. Het bijpassende wijnarrangement zeer goed gekozen. Alles heel smakelijk.

22. The Social Club heeft een nieuwe foto
  23. The Social Club heeft een nieuwe foto
  24. The Social Club heeft een nieuwe foto
  25. The Social Club heeft een nieuwe foto
  26. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Dok 99
    Nederlands Rotterdam

Met gezin hier gegeten, leuke aandacht voor de kinderen en vriendelijk/behulpzaam personeel. Het eten was meer dan genoeg en leuk hoe hier het nagerecht geserveerd word. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

27. Arie's profielfoto
    Arie heeft een recensie geschreven voor Dok 99
    Nederlands Rotterdam

Super gezellige avond gehad! Heerlijk gegeten en goede service! Was top! Aanraderrrrr.

28. Theo Schut's profielfoto
    Theo Schut heeft een recensie geschreven voor Stobbe

Theo Schut

Zoals ik had verwacht: prima gastheer, goede sfeer, kwaliteit lunch incl. wijn goed!