Nieuwste foto's in Rotterdam

Laatste updates in Rotterdam

1. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor oKay
    Internationaal Rotterdam

Gewoon een gezellige tent waar je kan eten en drinken. De menukaart is prima. Voor ieder wat wils. Bediening super tof!

2. Lida Scholte's profielfoto
    Lida Scholte heeft een recensie geschreven voor Lido

Lida Scholte

De SS Rotterdam is een leuke, bijzondere locatie om een keer te overnachten. Echter, eten in het Lido restaurant kun je beter overslaan.
    De Vitello Tonato vooraf was ronduit smakeloos, zat totaal geen smaak aan.
    De varkenshaas met kaassaus was redelijk: vlees was lekker zacht. Maar de saus was al koud en gestold toen mijn bord werd neergezet.
    Het dessert (Tiramisu) was gewoon echt niet te eten. Het grootste deel van wat in het glas zat (wit spul), leek net of je een hap boter nam. In het midden van het glas zaten, als je goed zocht, een paar stukjes cake.
    Dit was niet te eten en wij hebben het alle vier laten staan.
    Verspil je geld niet aan een maaltijd hier: het is echt niet lekker. We zijn hier nu een paar keer geweest ivm de vrienden van Amstel, maar dit was voor ons de allerlaatste keer.

1,1
  3. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Het Lachende Varken

Het was weer top! Uitzonderlijk aardige mensen en heerlijk gegeten. Mooie avond gehad

4. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor A Proposito

Heerlijk echt Italiaans eten. Sfeer, inrichting en muziek is helaas niet erg Italiaans.

5. Robet's profielfoto
    Robet heeft een recensie geschreven voor Il Forno Italiano

De eten is echt Italiaans . Perfecte

6. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor La Gaetano

Plezierige ontvangst, goede en vriendelijke bediening, lekkere pizza, salade en tiramisu. Dit alles tegen een prettige prijs. Kortom, het ideale restaurant voor je naar Luxor gaat. Laat de auto daar gratis staan en je hebt ook nog een tientje aan parkeergarage uitgespaard.

7. W. Boeren's profielfoto
    W. Boeren heeft een recensie geschreven voor Kostas de Griek

W. Boeren

Prettig restaurant, fijn gegeten. Snelle aardige bediening. Goede porties.
    Wel wat aan de prijs, maar misschien is dat tegenwoordig normaal, ik ga niet vaak uit eten.
    Drankjes waren 200 Ml. Dat is erg klein. Mag best wel wat meer te drinken krijgen gezien de prijzen. IJsje achteraf van 9 euro vond ik te duur, dus niet gedaan. Maar wel een fijne avond gehad.

8. Ruud Warmer's profielfoto
    Ruud Warmer heeft een recensie geschreven voor Stobbe
    Nederlands Rotterdam

Ruud Warmer

Lekkere sfeer, ontspannen, vriendelijk. Goede kroeg, leuk divers publiek. Uitstekende keuken voor een behoorlijke prijs.

9. Sina's profielfoto
    Sina heeft een recensie geschreven voor Sense of China

Ik had eerst gereserveerd voor 18.30u, toen kreeg ik een mail dat er alleen om 16.30u plek was. Vervolgens die tijd gereserveerd. Eenmaal aangekomen bij Sense waren we de eerste gasten en was het restaurant (op een groepje van 4 die iets later kwam en ons na) leeg. Helemaal leeg. Dus we vonden t heel vreemd dat we niet om 18.30u terecht konden. Dit gaven we ook aan. Toen hebben zij ons verteld dat we voortaan Sense rechtstreeks moeten bellen en niet via Eet.nu. Dus vandaar de sfeer op een 6, omdat het heel stil en saai was. En dat rondom de reservering.

Verder hartstikke tevreden. Ben een Sense-fan! Raad t iedereen aan:)

10. Laurie's profielfoto
    Laurie heeft een recensie geschreven voor Bazar
    Midden-Oosters Rotterdam
    Vertaal van English naar Nederlands

Chairs are not in good condition, lot of them are cut opened, you see the inside foam.
    Wine was not good and I expect a couscous with ras el rahout but with a lemon safran sauce and no cheek peas in the couscous.
    Service by a Portuguese guy was perfect, he was fast, kind and professional.

11. Daisy Meer's profielfoto
    Daisy Meer heeft een recensie geschreven voor Dunya Lokanta

Daisy Meer

Super lekker eten! Ik kom hier gauw weer langs! Vooral de linzensoep is ovenheerlijk!

12. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Zilver Rijn
    Chinees-Indisch Rotterdam

Zoals altijd gewoon weer heerlijk..ik kom al jaren bij dit restaurant, en ik ben er blij mee :) Het eten is perfect, de bediening is in orde, en als ik bestel om te bezorgen dan is dit ook dit oke!

13. Maria twigt's profielfoto
    Maria twigt heeft een recensie geschreven voor Eethuis de Watertoren

Maria twigt

Wij, mijn zussen, zwager en ik hebben super lekker gegeten. Vlees Vis alles was heeeeerlijk.

14. Nelleke's profielfoto
    Nelleke heeft een recensie geschreven voor 't Gouden Schip

Jullie verkopen hele goede en lekkere happen maar de patat is slecht en daar zijn velen het mee eens. Misschien een punt om over na te denken!

15. Cotazur heeft een nieuwe foto
  16. Cotazur heeft een nieuwe foto
  17. Cotazur heeft een nieuwe foto
  18. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Grand Garden

Heerlijk gegeten, we waren weer even terug in China! Leuke bediening.

19. Sander Jorritsma's profielfoto
    Sander Jorritsma heeft een recensie geschreven voor De Ballentent

Sander Jorritsma

Eten was goed we hadden drie consumptie’s afgesproken maar kregen 2 en moesten in een keer saus bij betalen. Zonde en slecht van de ballentent.

20. John Peterbroers's profielfoto
    John Peterbroers heeft een recensie geschreven voor Zilver Rijn

John Peterbroers

Laatste keer eten thuis laten bezorgen, was volgens ons opgewarmd, was niet smaakvol en we hebben meer als helft wegggegooid, volgende keer zal ik dat zeker zeggen… andere keren juist heel goed, helaas, hoop, eenmaal,

21. Robert's profielfoto
    Robert heeft gereageerd op een recensie van Tai Wu

Tja, wij komen al vele jaren hier maar is mss aanrader om niet meer naar een chinees restaurant te gaan als je alleen maar bami en babi pangang in je smaakpapillen zitten.

Grt Robert

22. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor I Asian Fusion

Heerlijk eten, grote porties en aardig personeel! Dit is zeker een aanrader. Ook de prijs is zeer scherp.

23. Mireck's profielfoto
    Mireck heeft een recensie geschreven voor Nieuw Man Loeng
    Chinees-Indisch Rotterdam

Iedere ochtend hangen er zakken Surinaamse broodjes aan de deur van Nieuw Man Loeng, wanneer deze nog gesloten is.
    Het is een dagelijks ritueel dat er zwervers en junks zo af en toe er een broodje uit halen. Niet erg hygiënisch. Voor mij een reden om hier niets meer te halen.

24. Ellen van Gremberghen's profielfoto
    Ellen van Gremberghen heeft een recensie geschreven voor De Ballentent

Ellen van Gremberghen

Een ervaring om daar te eten, heerlijke volle borden met frites sla en heerlijke gehaktbal! Afgeladen vol, volksmuziek, bijzondere sfeer.

25. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Sallina's
    Afrikaans Rotterdam

Nog maar een paar weken geleden zag ik dit restaurant vanuit de tram en dacht ik; die moet ik onthouden. Oost-Afrikaans eetcafé op de etalage maakte me erg nieuwsgierig. Gisteren, bij toeval, waren we in de buurt en op zoek naar een plek om te eten. En dus liepen we er eigenlijk al een soort van rechtstreeks naar toe, ook al zagen we nog wel meer leuke restaurantjes op dat deel van de Binnenweg. Binnengekomen was het eigenlijk al gelijk goed, ondanks dat er verder nog niemand zat zo rond een uur of vijf. Een oud-Hollands bruincafé dat verAfrikaniseert was en mooie traditionele muziek op de achtergrond. Een erg vriendelijke man kwam ons bedienen. Het menu stond op een geplastificeerd A-4tje. Op zich niet zo heel veel keus, maar dat maakt hier niet uit. Drie voorgerechtjes en het hoofdgerecht is volgens mij allemaal een variatie op het zelfde principe van de bekende zuurdesem pannenkoek die je met je handen eet. Uiteraard is daar ook de mix met diverse varianten voor twee personen. En die kozen we dus ook voor 30 euro voor twee personen. Voorgerechtjes van 4 euro die ook bestonden uit gekruide zuurdesem pannenkoek. Maar wel lekker, net als het hoofdgerecht. Twee glazen (Afrikaanse?) wijn erbij. En toe vroeg ik of er Eritrese / Ethiopische koffie was. En die was er inderdaad! Zelf gebrand en traditioneel geserveerd met wierook en popcorn. Hartstikke leuk. We kregen zelfs te zien dat koffiebonen oorspronkelijk groen zijn en dat hij ze zelf in een pannetje donkerbruin brandt. Leuk zo'n enthousiaste en persoonlijke bediening. De prijs voor het eten en de koffie was heel redelijk. De wijn was wel wat duurder al waren de glazen goed gevuld. Maar al met al was ik zeker niet teleurgesteld in dit restaurant ondanks de hoge verwachtingen die ik van tevoren had. Ik kan me voorstellen dat we hier nog wel eens vaker gaan eten.

26. Hasan's profielfoto
    Hasan heeft een recensie geschreven voor Elliniko

Slechte service zeg!
    Belachelijk… eerste keer 3 keer om pita gevraagd.
    Eerste keer netjes doorgegeven!
    Na 5 minuten gevraagd ze sloegen mij bijna in elkaar. Van jaaaa komt eraan! Derde keer gevraagd toen was het van huhhh u heeft toch al bij u mezes gehad? Terwijl ik zo specifiek extra wou.

Mijn vrouw vroeg kipgyros omdat ze dat erg lekker vindt! Nou ze gaven aan het is er niet! Jammer gaven we aan mijn vrouw kwam soeciaal voor dat. Ik zag de kipgyros spies gewoon hangen. Alleen hing die net aan de spies. Ze konden ook aangeven dat ze even kon wachtten.

Na 10 minuen serveren ze het bij de buren kipgyros. Nog even voor de zelerheid vragen en na ons mezes toch maar bijbesteld. Maar het was ook niet de oude! Mensen spraken amper nederlands of engels echt ongeintereseerde personeel.

Nooit meer de groeten.

27. Demis's profielfoto
    Demis heeft een recensie geschreven voor Sari Koering
    Chinees-Indisch Rotterdam

Heerlijk gegeten met een goede service. Heerlijke smaak van de echte indische gerechten. Wij hadden een indische rijsttafel voor 2. Ook zeer goed dat we nog iets mee naar huis mochten nemen van wat we niet op kregen. Als de gerechten iets warmer waren kreeg dit restaurant van mij zeker een 9+ !.

28. R. v. d. Enden's profielfoto
    R. v. d. Enden heeft een recensie geschreven voor Steak en Bier

Lekker gegeten door de drukte had het personeel het heel druk, maar ondanks de drukte waren ze beleefd en goed willend.