Nieuwste foto's in Amstelveen

Laatste updates in Amstelveen

1. Jeanine Worners's profielfoto
    Jeanine Worners heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Paardenburg

Hartelijk dank voor uw reactie!

2. Paula .Sijmons's profielfoto
    Paula .Sijmons heeft een recensie geschreven voor Kokusai

Paula .Sijmons

Vandaag Sushi besteld telefonisch.

Wat een feest en ook zo leuk verpakt en de Sushi mooi opgemaakt op kleine schotels. En de waxine lichtjes voor de sfeer aan tafel leuk gedaan. En wij hebben heerlijk gegeten het was genieten. Wat een werk om dit allemaal te bereiden dank daar voor! Tot de volgende keer!

3. S Zaal's profielfoto
    S Zaal heeft een recensie geschreven voor Brasserie Paardenburg

Wij hebben eten laten bezorgen. Heerlijk gegeten. CHAPEAU!

4. Lies's profielfoto
    Lies heeft een recensie geschreven voor De Beerebijt

We hebben Surinaamse Moksi gegeten met saté. Het was bijzonder lekker. De Snackbar zag er schoon en goedverzorgd uit en ik werd heel vriendelijk bediend. Een aanwinst voor de buurt.

5. joop en carla van vugt's profielfoto
    joop en carla van vugt heeft een recensie geschreven voor Kokusai

joop en carla van vugt

Wij zijn vaste klant bij Kokusai. Vandaag pas voor het eerst iets besteld via de website: de Chief Plate.
    Werkelijk fantastisch, heel goed verzorgd met alles zoals ook in het restaurant. Kwaliteit van de sushi/s en de sashimi/s voortreffelijk. Gaan we zeker weer bestellen. Heerlijk.
    Goed gedaan, Kokusai.

6. Lindablei's profielfoto
    Lindablei heeft een recensie geschreven voor Kokusai

Vandaag opgehaald en wat een feest was het. Heerlijk eten, bijzonder mooi verpakt met strikken. In de tassen zaten waxinelichtje en pepermuntjes en de text voor " last Christmas". Eten was vers en heerlijk zoals we gewend zijn van kokusai.

7. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Kokusai
    Vertaal van English naar Nederlands

Kokusai is vanaf nu mijn favoriet. Wat een parel in Amstelveen. Op aanraden van een kennis hier eten afgehaald. Ik heb jaren in Japan gewoond en de kwaliteit komt heel dicht in de buurt van wat ik gewend ben. Aan ons hebben ze nu een vast klant. Absoluut een aanrader. PS we zijn ook aangenaam verrast door de vriendelijke service!

8. Django's profielfoto
    Django heeft een recensie geschreven voor Mr. Sushi

Werkelijk waar de meest waardeloze pokebowl die je op internet kan vinden. Blijkbaar is het teveel gevraagd om chopsticks bij een pokebowl te krijgen. En voor een bakje sojasaus gaat er nog €1.50 extra van je rekening. Het word allemaal maar in een bakje geflikkert. Je krijgt droge rijst en wortels die vorige week gesneden zijn. Je betaald 1 euro voor 5 blokjes bruine avocado en krijgt een paar miniscule niet vers ruikende stukjes zalm. Mayonaise zit geen enkel smaak aan. Ze waren wel 20 minuten te vroeg, petje af

1,1
  9. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Westpoint

Ik kwam met mijn zoon en een vriendje patat halen. Het keek wel of ik in een film beland was.. De hele sfeer daar leek bezwangerd van onderhuidse agressie. Ik heb 't me niet persoonlijk aangetrokken. Het kon niets met mij te maken hebben aangezien ik hen pas10 seconden kende. Maar beklemmend was het wel. Ik heb de zinnen, dus 1 patat speciaal en 1 patat oorlog?, nog nooit met zoveel venijn en frustratie uitgesproken horen worden. Ik ga als ik thuiskom eerst maar even wandelen, wierook aansteken en mijn aura reinigen. Ik hoop ergens volgende week bijgekomen te zijn van dit bezoek. Zo niet, dan zit er niks anders op dan traumahandeling te gaan volgen.

10. Kirstin's profielfoto
    Kirstin heeft een recensie geschreven voor Pasta Pane e Vino

Erg lekker gegeten!
    De bediening is erg vriendelijk.
    Ze hebben hier ook erg goede wijn uit Italië.

11. Rens's profielfoto
    Rens heeft een recensie geschreven voor BLVD Café

Eten is prima. Service goed en de sfeer is top.
    Prachtige zaak.

12. cheung's profielfoto
    cheung heeft een recensie geschreven voor Hapsalon Kapsalon

Jullie telefoon nummer doet het niet probeer al paar dagen eet te bestellen.

13. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Kokusai

Ontvangst en personeel was vriendelijk. Eten was prima. Tijd van twee uur vind ik te kort, geeft ons doen besluiten géén toetje te nemen. Na anderhalf uur werden wij er al op geattendeerd dat we met de 'laatste ronde' voort moesten maken omdat we nog maar een half uur hadden en dus om 19 uur weg moesten zijn. Eerder had ik willen reserveren voor 19 uur. Daarover werd ik gebeld, ik kon om 17 uur of om 20 uur reserveren. Besloten om om 17 uur te doen, maar niet begrepen dat wij om 19 uur alweer moesten vertrekken. Zal helaas om die reden niet vaker met een wat groter gezelschap bij Kokusai gaan eten. Uit eten gaan moet wat mij betreft ontspannen en gezellig zijn, zonder de druk te voelen dat je op moet schieten. Jammer.

14. Nic's profielfoto
    Nic heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Wij hadden om half 8 gereserveerd en hadden best honger. Binnen was het vol dus we gingen buiten op het terras zitten… wat best frisjes was. Om half 9 hadden we nog steeds geen stokbrood gekregen. Dus gevraagd waar het bleef. Vergeten, excuses. Om kwart over negen, toen we op het punt stonden om op te stappen, werd ons hoofdgerecht uiteindelijk geserveerd met het excuus dat het erg druk was. Het eten was heerlijk maar doordat het anderhalf uur duurde voordat onze bestelling werd geserveerd zullen we hier helaas niet meer terug komen.

15. Madeleine Sie's profielfoto
    Madeleine Sie heeft gereageerd op een recensie van Grandcafé de Bosbaan

We hadden een heerlijke lunch en ondanks alle zondag drukte(en corona stress) op 't terras sloot vooral de service van Amanda
    daar geweldig op aan.. ze bleef rustig, "in controle" , vriendelijk EN persoonlijk..een genot.
    Dankje Amanda en de rest van de bediening!

16. Lina's profielfoto
    Lina heeft een recensie geschreven voor Grandcafé de Bosbaan

Bediening bij de Bosbaan is on-Amsterdamsch goed: uiterst vriendelijk, warm, snel. Personeel zoals de serveerster die ons heeft geholpen is een verademing voor Amsterdammers zoals ik die helaas gewend zijn aan slordige, onverschillige, tot en met ronduit onbeschofte service van heel veel stadshoreca. Lekkere koffie en heerlijke broodjes zijn volop te krijgen, maar een combinatie van dat EN goede service is vaak ver te zoeken. Dank aan geweldige crew!

17. A.Drenthe's profielfoto
    A.Drenthe heeft een recensie geschreven voor A Taste of Szechuan

Zeer slechte ervaring, online besteld, maar moesten evengoed een half uur wachten, ze waren de bestelling kwijt, terwijl ik zelfs nog gebeld had of de bestelling ontvangen was. Eenmaal thuis zat de kroepoek er niet bij.
    Ongevraagd 10 ct berekend voor een tasje?
    Sate saus was zuur en de loempia's en de gebakken banaan echt niet lekker, we hebben het niet opgegeten, kortom niet voor herhaling vatbaar.

18. Lucia's heeft een nieuwe foto
  19. Lucia's heeft een nieuwe foto