Nieuwste foto's in Venlo

Laatste updates in Venlo

1. Willem Bond's profielfoto
    Willem Bond heeft een recensie geschreven voor Siam House

Willem Bond

Er zijn niet erg veel Thaise restaurants in Limburg, vooral niet vergeleken de Randstad. Siam House in Venlo is een kleine kwalitatief goede toko met uitstekend eten. De smaak is rijk en de producten zijn vers en op een goede manier bereid. De eigenaar is vriendelijk en sociaal en heeft (terecht) vertrouwen in de kwaliteit van hetgeen hij verkoopt.

Wat vooral opvalt is de prijs/kwaliteit, voor een schappelijke prijs kun je met twee personen 2 dagen eten. En als je dit afzet tegen de uitstekende smaak, mag Siam House worden aangemerkt als een zeer culinair restaurantje in een stad waar de keukens toch ietwat op achterlopen vergeleken de westelijke regio's van ons land. Het ontbreekt vooral aan diversiteit in Limburg en het is goed om te zien dat er nu ook tentjes opduiken die wat anders aanbieden dat het traditionele recept dat we al jaren kennen.

2. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Burger King
    Hamburger Venlo

Hoi, heerlijke big king gehad.
    Maar nu wil ik mijn gratis ijsje winnen, maar ik heb geen restaurant number van venlo?

3. Ronald IJzerman's profielfoto
    Ronald IJzerman heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Venlo

Fastfood restaurant zeggen ze, nou na 30 minuten pas eten na klagen.
    Bestelling zingerburger menu zonder sla en tomaat, wat krijg je na 30 minuten.
    Zingerburger menu met sla en tomaat, maar dat is niet zo erg want die kan ik er afhalen.
    Wat ik wel krijg is 1× broodje sla en 1× half broodje zingerburger, geen bovenkant bolletje.
    Heb er helaas geen foto van genomen ik was te kwaad. 😡
    Heb mijn geld terug gevraagd en ben weg gegaan.
    Ik bleek niet de enigste te die klaagde.
    Als KFC Venlo nog gasten wil ontvangen.
    Groetjes Ronald IJzeman.

4. Cremers's profielfoto
    Cremers heeft een recensie geschreven voor Francis
    Grill Venlo

Wat een gore rotzooi hebben jullie ons net geleverd koude friet koude pizza schandalijk en dit na 2 uur wachten ik zal reclame voor jullie maken

5. Brunken's profielfoto
    Brunken heeft een recensie geschreven voor Eethuis Lania

Verschillende keren eten besteld en weer afbestekd omdat ze eens 1.5 u later komen.
    Afgelopen vrydag shoarma schotel besteld en afgehaald by thuiskomst hele andere bestelling.
    Zeer zeker geen aanrader en voor my is lania telefoon nr verwydert uit myn telefoon en zal ik ook nooit meer benaderen.
    Wat een tent zeg

6. Grothauzen's profielfoto
    Grothauzen heeft een recensie geschreven voor In den dorstigen Haen

Super lekker, eenvoudig ontbijtje!!! Sfeervol buiten op terras. Jongeman in bediening niet vriendelijk, de dames wel.

7. Grothauzen's profielfoto
    Grothauzen heeft een recensie geschreven voor Lanterna
    Italiaans Venlo

Ontzettend lekker gegeten! Rumoerige zaak. Wij hadden een paar opmerkingen maar voelden ons niet serieus genomen door het erg jonge personeel.

8. femke's profielfoto
    femke heeft een recensie geschreven voor Sushimi
    Sushi Venlo
    Vertaal van English naar Nederlands

We have been waiting for a half hour before getting a table (even when we made a reservation for 5 people). The woman here forgot we were coming when it was very clear we made the reservation. Once we finally sat down, we still had to wait very long for the food to come. THE SERVICE IS VERY BAD! We had to wait and got very little food evertime they came by. Everything takes too long.

I really didn't like it and i will never come back again.

9. Marjo van der velden's profielfoto
    Marjo van der velden heeft een recensie geschreven voor Brasserie Sur Place

Super lekker gegeten. Wordt ons medegedeeld dat het ook mogelijk is kleinere porties te bestellen, super! Hebben dit nog nooit meegemaakt dat ons dit verteld wordt! Ik ben een kleine eter dus dit is dan heel fijn!

10. Ben  Lucker's profielfoto
    Ben Lucker heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Venlo

Ben Lucker

Heerlijk eten. Zeer vriendelijke bediening. Kregen nog een kerstkado.

11. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Op den Berg

Eten en service zijn goed. Prijs is prima in verhouding. De sfeer kan stukken beter het nodigd niet echt uit om er te eten.

12. Grothauzen's profielfoto
    Grothauzen heeft een recensie geschreven voor De Werf
    Internationaal Venlo

Hier gegeten via hap hap. Heel erg lekker 4 gangen menu, met keuze tussen vlees en vis. Wel wat rumoerig en tochtig. Personeel heel vriendelijk. Wij komen hier terug.

13. Norian van Dijk's profielfoto
    Norian van Dijk heeft gereageerd op een recensie van Burgers & Beers

Beste Grothauzen. Zeer vervelend dat u een onaangename ervaring heeft gehad bij ons in het restaurant. Erg jammer dat we dit niet van u persoonlijk hebben mogen horen op het moment zelf, maar nu via deze recensie! We nemen u feedback mee in onze verdere bedrijfsvoering.

14. Grothauzen's profielfoto
    Grothauzen heeft een recensie geschreven voor Burgers & Beers

Ontvangst onvriendelijk. Het rook niet lekker binnen, misschien een slechte afzuiginstallatie. Ik moest ze erop wijzen dat er uien op de grond lagen waar het personeel overheen liep. De hamburger was niet lekker. Bij frisdrank krijg je geen glas. Je werd in het engels aangesproken. Al met al een zeer slechte ervaring gehad helaas. Niet sfeervol.

15. Bas Linders's profielfoto
    Bas Linders heeft een recensie geschreven voor Lanterna
    Italiaans Venlo

Bas Linders

Heerlijk gegeten en we hebben het prima naar onze zin gehad. De bediening had een feestelijke kaars bij het toetje voor mijn moeder haar verjaardag aangestoken, bijzonder attent. Hele aardige bediening die meteen voor je klaarstaan. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Café Central heeft een nieuwe foto
  17. Café Central heeft een nieuwe foto