Nieuwste foto's in Venlo

Laatste updates in Venlo

1. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor In den dorstigen Haen

Is gewoon een superfijne plek om te zitten en eten. Erg vriendelijk personeel.

2. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Venlo

Wij komen graag bij Kreta als we in het levendige Venlo een dagje gaan winkelen. Of gaan we graag winkelen, als we weer eens naar Kreta willen?
    In elk geval, we komen er dus wel eens vaker en het valt nooit tegen, al moeten we er toch wel een 70 km voor rijden.
    De kaart is niet te uitgebreid met 80 combinaties van dezelfde vleesspecialiteiten, maar dan met andere combinaties, maar gewoon eenvoudig en overzichtelijk. Eigenlijk is er voor iedereen wel wat te vinden; vis, vlees, vegetarisch, uit de oven, van de grill, etc.
    Meestal eindigen wij toch weer bij een mixed grill schotel, met o.a. gyros. Dat blijft toch heerlijk.
    De borden zijn eenvoudig opgemaakt en alle gerechten worden apart geserveerd. Het vlees krijg je op een groot bord, de salade en aardappels worden op losse bordjes geserveerd, om te delen. Dit is fijn, want je kunt precies pakken wat je wil en je vlees en aardappels zijn niet al verzopen van de saladedressing voor je aan kunt vallen. Mij bevalt dat prima.
    De smaak van de gerechten is echt meer dan prima. Typisch Grieks, maar niks overheersends, zoals munt en oregano vaak wel kunnen zijn. Het ruikt ook heerlijk als je binnenkomt.

Het restaurant is zoals je van een Griek kan verwachten. Lichte kleuren, zuilen en bogen, weinig (maar zeker niet storend!) licht en allerlei leukigheden aan de muren. Er is genoeg te zien, zoals foto's, schilderijtjes, wijnen, etc. En dat zonder dat het rommelig kijkt of veel te druk is.
    De enige reden dat de sfeer geen 10 krijgt, is omdat de kaarsjes/olielampjes op tafel zijn vervangen door LEDs. Wel in kaarslichtkleur, dat wel. Maar toch. Ik vind kaarsjes echte sfeermakers. Voor de brandveiligheid, het gemak en de stank bij uitgaan, kan ik de keuze begrijpen.

De prijs is gewoon prima. Je kunt hier voor een schappelijke prijs je buik meer dan rond eten. Wat over is, kun je gewoon mee naar huis nemen in een "doggy bag". Gelukkig wordt dat fenomeen steeds normaler en de standaard in Nederland.

Het eten had van mij ietsje warmer gemogen, maar dat is ook het enige dat ik kan aanbevelen. Vandaar de 9 ipv de 10. Het was overigens niet storend, maar ik hou van gloeiend heet eten. Dan ruikt het nog meer namelijk!
    Drinken is prima. Gewoon de A-merken, zoals Coca Cola, en in glazen flesjes. Gelukkig geen postmix, want dat is echt een afknapper.

De bediening is super gemotiveerd en doet echt zijn best om je een geweldige avond te geven. Het begint al bij de manier waarop de telefoon opgenomen wordt om te reserveren. Goed Nederlands sprekend personeel boekt je reservering in. De jonge, goedlachse eigenaresse is de (hier geboren vermoedelijk?) dochter van de Griekse migranten die het restaurant decennia terug opgezet hebben. Een echt familierestaurant dus. Ze straalt de hele avond en dit is niet gemaakt gedrag. Dit is trots en genieten pur sang!
    Personeel is behulpzaam, neemt tips ter harte en neemt de tijd voor een gesprek als je dat wil. Uitleg over de gerechten kunnen alle dames en heren je prima geven.
    Op het bordje buiten staat, dat de koks niet knap zijn, maar wel goed kunnen koken. Nou, ik vond de koks zeker knap! Wie zo'n gerechten de keuken uit stuurt, is zeker kundig en knap! Haha!

Wil je echt eens naar een gezellig restaurant, gerund door oprecht lieve, goedlachse en vriendelijke mensen, dan zou ik je Kreta zeker aanraden!

3. Rani's profielfoto
    Rani heeft een recensie geschreven voor Café Central
    Internationaal Venlo

We komen hier wel vaker. Altijd prima te doen, qua eten en qua drinken.

4. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Bistro Schell
    Nederlands Venlo

Het eten is daar altijd prima.
    Nooit iets van gemerkt, dat het diepvries zou zijn, zoals hier elders wordt vermeld.
    Saté is vers gemaakt van varkenshaasje, en echt niet kant en klaar.
    Enige minpuntje vind ik de bijgevoegd groente, die is echt altijd hetzelfde.
    Broccoli en bloemkool, daar mag echt wel wat meer variatie in komen.
    Verder een prima restaurant.

5. J. Eichelsheim's profielfoto
    J. Eichelsheim heeft een recensie geschreven voor De Loft 23

J. Eichelsheim

Wij komen uit Nijmegen en gaan hier altijd lunchen maar we troffen een nieuwe eigenaar aan waar niets mis mee is maar wat een verschil met de vorige.
    De lunch bestaat uit liflafjes waar een hond nog niet genoeg aan heeft en voor zo een hoge prijs, ik had brood met kroket maar de kroket had het formaat bitterbal.
    Jammer dit was voor ons de laatste keer.

6. Ruud Peters's profielfoto
    Ruud Peters heeft een recensie geschreven voor Chez l'Hêtre

Ruud Peters

Attente ontvangst en uiterst vriendelijke bediening. Duidelijke uitleg over het menu.
    Heerlijk eten, voortdurende aandacht voor de wijn en het tafelwater.
    Sfeer is prima, gezellig druk en toch je eigen domeintje aan de tafel bij het gordijn.
    Bij het afrekenen werd er uitgegaan van de flesprijs alhoewel wij per glas besteld hadden! Top dat ze een gunstiger bedrag rekenden. Gaan zeker terugkomen.

7. G.Kuypers's profielfoto
    G.Kuypers heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Cantharel

Heerlijk gegeten, super afsluiting van onze 40 jarige bruiloft.

8. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Bij de Buren

What can I say… de kaart was vernieuwd en de hapjes waren heerlijk. Genoeg keus en een prettige bediening. Als je gaat… Enjoy :-)!

9. Raymond Meulebeek's profielfoto
    Raymond Meulebeek heeft een recensie geschreven voor Snackpunt Molenpoort

Altijd heerlijk vers en netjes. Een aanrader

10. Huberts's profielfoto
    Huberts heeft een recensie geschreven voor In den dorstigen Haen

Vandaag gegeten. Mijn vrouw kreeg het eten van haar na vele malen vragen toen ik het al op had. Ikzelf had een biefstuk, die lekker en goed gebakken was, maar de saus was een aanfluiting. Het moest portsaus voorstellen, een niet smakende gelatine achtig goedje.

11. gasselt van's profielfoto
    gasselt van heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kraal

Verkies je om niet in het centrum van Venlo te gaan dineren dan is dit beslist " the place to be ". Zeer ruime menukaart voor elk wat wils, klein of groot/jong of oud. Zeer gezellig terras, sfeervol van binnen. Keukenbrigade verdient een Michelin-ster! Mooie opbouw van gerechten als je de tijd neemt voor uitgebreid dineren. Uiterst professionele en persoonlijke humoristische bediening. Zeer ruime parkeerplaats. Al bij al enkel LOF. Zegt het voort…

12. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Friture de Wien

Beste Friet van Venlo!

13. Toine en Harrie's profielfoto
    Toine en Harrie heeft een recensie geschreven voor Preuf
    Eetcafé Venlo

Toine en Harrie

Laat in de middag een 3-gangen menu genomen. Een licht pittige paprika soep, met weinig paprika smaak, een rib-eye, heel lekker. Jammer van de kwaliteit van de groenten. Veel te veel saus en een aardappel garnituur van oven aardappels, maar dan in de magnetron opgewarmd, klef. Lekker dessert van sorbetijs met Limoncello. Tussen de gangen door moest ik erg lang wachten. Normaal is rond de 20 minuten. terwijl het niet druk was, een paar drinkers en een tafel met eters.

14. Toine en Harrie's profielfoto
    Toine en Harrie heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kraal

Toine en Harrie

Vrijdag avond uit eten gegaan en het was geweldig. Aankomst 20.45 Vraag ik of er nog een 3-gangen geserveerd kon worden, na overleg met de kok, geen probleem. (Keuken sluit om 20.30) hapjes plateau, tournedos, lekker groot, perfect gegaard (sous-vide) en als afsluiter diverse nagerechten op een bord. Wij komen zeker terug.

15. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Sittar
    Indiaas Venlo

Slechte ervaring. Onvriendelijk personeel, we vroegen om een glas water en werd ons niet eens gegeven. Nog nooit zoiets meegmaakt. Eten was standaard niet speciaal. Betere indiaanse restaurants te vinden!

16. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor De Werf

Zondagmiddag 29 juli.
    De werf is een mooie locatie.
    Complimenten voor de jonge dame die in de middag de drankjes rondbracht. Ze liep met veel te zwaren dienbladen als enige over het terras, is dit normaal??? Erg jammer dat de rest van het personeel niet zo hard als haar werkt, zou er een stuk beter uit zien...

17. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Venlo
    Vertaal van English naar Nederlands

We waited 1 hour for 1 order, which wasn’t even the right order. We ordered 2 menus, each with one burger, large fries, 3 hotwings, a cookie and a drink. We received 2 menus, each with 3 hotwings, the wrong cookies and a drink. Very disappointing. We won’t come back!

18. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Old Dutch
    Nederlands Venlo

Heerlijk eten, fijne sfeer, vriendelijke bediening, het was top!

19. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Pizzeria Venlo

Altijd kasalon besteld steeds optijd geleverd en een ontzettend grote portie daarnaast altijd aardige bezorgers en de meest krokante friet die ik ooit bij een kapsalon heb mogen proeven.

20. Andy's profielfoto
    Andy heeft een recensie geschreven voor Café BLVD
    Internationaal Venlo

Restaurant ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegd eten was ronduit smerig en smakeloos had n hamburger besteld maar die was echt totaal rood vanbinnen de serveersters rennen om de minuut voorbij word er bijna duizelig van zonde van het geld en de tijd.

1,3
  21. Maggy's profielfoto
    Maggy heeft een recensie geschreven voor Maashof
    Nederlands Venlo

Op zondagmiddag 8 juli 2018 hebben we (12 volwassenen) de Maashof bezocht. We hadden vooraf nogal wat noten op de zang betreffende de barbecue, maar de Maashof vervulde al onze wensen.
    Het eten was erg lekker, het personeel uitermate vriendelijk en de locatie is zondermeer super.
    Iedereen was erg tevreden, dus zeker voor herhaling vatbaar.

In het verleden hebben wij hier ook een aantal keren voor een wat langere periode een paar hotelkamers geboekt. Niets dan lof.

22. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Café BLVD
    Internationaal Venlo

Wat slecht. Tournedos gehad. Lauw eten champignons net kauwgom. Friet weeke kwebbel niet gaar. Leuke plek om te zitten maar eten zou ik niemand aanbevelen. Wel een drankje ter compensatie gehad.

23. Jacques's profielfoto
    Jacques heeft een recensie geschreven voor De Werf

Jacques

7 Juli 2018: 4 consumpties voor 16 euro! Foute rekening, onterecht fles wijn berekend! Bier teruggegeven: slecht getapt en te weinig. Geen reactie van baas! De Werf is dus geen aanrader. Je voelt je genomen… Snap de klanten niet… Is dat Venlo verwelkomt?

24. Margriet's profielfoto
    Margriet heeft een recensie geschreven voor De Loft 23

Margriet

Heerlijk eten. Een aanrader. We gaan hier zeker vaker komen.

25. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor In den dorstigen Haen

Gisteren gelunchet op dit terras. Het broodje zalm wat ik had besteld was erg smakelijk en ruim voldoende. Vooral de roomkaas die onder de zalm zat was erg lekker. Het broodje was goed en lekker knapperig. Mijn moeder had een salade met rundvlees en warme groente, deze smaakte ook erg goed. De koffie smaakte ook prima. En de bediening was zeer vriendelijk en vlot. Wij komen hier zeker nog eens terug.