Nieuwste foto's in Venlo

Laatste updates in Venlo

1. Andy's profielfoto
    Andy heeft een recensie geschreven voor Café BLVD
    Internationaal Venlo

Restaurant ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegd eten was ronduit smerig en smakeloos had n hamburger besteld maar die was echt totaal rood vanbinnen de serveersters rennen om de minuut voorbij word er bijna duizelig van zonde van het geld en de tijd

1,3
  2. Maggy's profielfoto
    Maggy heeft een recensie geschreven voor Maashof
    Nederlands Venlo

Op zondagmiddag 8 juli 2018 hebben we (12 volwassenen) de Maashof bezocht. We hadden vooraf nogal wat noten op de zang betreffende de barbecue, maar de Maashof vervulde al onze wensen.
    Het eten was erg lekker, het personeel uitermate vriendelijk en de locatie is zondermeer super.
    Iedereen was erg tevreden, dus zeker voor herhaling vatbaar.

In het verleden hebben wij hier ook een aantal keren voor een wat langere periode een paar hotelkamers geboekt. Niets dan lof.

3. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Café BLVD
    Internationaal Venlo

Wat slecht. Tournedos gehad. Lauw eten champignons net kauwgom. Friet weeke kwebbel niet gaar. Leuke plek om te zitten maar eten zou ik niemand aanbevelen. Wel een drankje ter compensatie gehad.

4. Jacques's profielfoto
    Jacques heeft een recensie geschreven voor De Werf

Jacques

7 Juli 2018: 4 consumpties voor 16 euro! Foute rekening, onterecht fles wijn berekend! Bier teruggegeven: slecht getapt en te weinig. Geen reactie van baas! De Werf is dus geen aanrader. Je voelt je genomen… Snap de klanten niet… Is dat Venlo verwelkomt?

5. Margriet's profielfoto
    Margriet heeft een recensie geschreven voor De Loft 23

Margriet

Heerlijk eten. Een aanrader. We gaan hier zeker vaker komen.

6. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor In den dorstigen Haen

Gisteren gelunchet op dit terras. Het broodje zalm wat ik had besteld was erg smakelijk en ruim voldoende. Vooral de roomkaas die onder de zalm zat was erg lekker. Het broodje was goed en lekker knapperig. Mijn moeder had een salade met rundvlees en warme groente, deze smaakte ook erg goed. De koffie smaakte ook prima. En de bediening was zeer vriendelijk en vlot. Wij komen hier zeker nog eens terug.

7. en tegenaar's profielfoto
    en tegenaar heeft een recensie geschreven voor Francis
    Grill Venlo

en tegenaar

Eerste maar ook laatste keer iets besteld.
    Besteld na lovend schrijven op deze side!
    Schotel besteld vanuit tegelen.
    15Min. Later als afgesproken, frites koud en klef!
    Saus niet bij de schotel.
    Kortom, mijd deze zaak, duur en prijstechnisch beneden pijl!

8. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Happy Wok
    Chinees-Indisch Venlo

Op een maandag geweest, erg rustig. Maar wat was het slecht. Totaal niets te maken met de website. Niks mooie buffetten, luxe voorgerechten. Geen sushi: op verzoek paar heel knullige, uit elkaar vallende goedkope sushi's met de allergoedkoopste ingrediënten, waaronder augurk. Lachwekkend. Wat op was werd niet bijgevuld of veel te laat (stokbrood, rosbief laat) appeltaart, spekkoek: niet. Slagroommachine was stuk. Spuitbus er voor in de plaats, die was leeg, sorry, geen slagroom. Kansloze zaak. De soberheid en de somberheid straalt er van af.

9. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor De Werf
    Internationaal Venlo

Het plekje is mooi aan het water. Het eten was wisselend. Vlees was prima. De andere gerechten (salades en risotto) waren minder.

10. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Burgers & Beers

Zoals altijd een erg lekkere burger! Sfeer is gezellig en het personeel is altijd vriendelijk!
    Zeker een aanrader om terug te blijven komen als je even in Venlo bent!

11. Verstraelen Ronny's profielfoto
    Verstraelen Ronny heeft een recensie geschreven voor Kwartelenmarkt 11

Verstraelen Ronny

Zeer lekker gegeten. Leuke formule. Een echte aanrader.

12. cl's profielfoto
    cl heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Klingerberg

Ik heb mijn kinderen wat laten halen friet oorlog, maar voor dat geld zo weinig inhoud; minder dan de rand van het bakje, men moet zich schamen, daarbij onze laatste keer daar geweest zijn, is niet de eerste keer. Je kunt niet de ene keer zo vol doen dat de friet etc er afvalt en de andere 60% minder. Ps en de friet veel te zacht altijd van binnen.

13. Huppelschoten's profielfoto
    Huppelschoten heeft een recensie geschreven voor Maashof

Huppelschoten

Bediening viel tegen, erg langzaam.

14. Kevin Temp's profielfoto
    Kevin Temp heeft een recensie geschreven voor Maashof

Kevin Temp

Van de week gegeten bij De Maashof met mijn vriendin! Bij aankomst gelijk een warme en gezellig sfeer. We kozen voor de 4 gangen diner en hebben daar geen moment spijt van gehad. Heerlijke gerechten en samen genoten van een topavond! Wij komen hier zeker terug!

15. Marcel Schuringa's profielfoto
    Marcel Schuringa heeft een recensie geschreven voor Happy Wok
    Chinees-Indisch Venlo

Vandaag voor het eerst en ook gelijk voor het laatst gegeten bij dit restaurant.
    Laat ik postief beginnen.
    Het bedienend personeel is hartelijk en doet goed zijn best om je te helpen en van drinken te voorzien.

Helaas houd het hier al snel op.
    Sushi werd na 2 keer vragen wel vers gemaakt maar na 6 stukjes was het al klaar met maken.
    De wasabi durfde ik niet te nemen want die stond al een poosje aan de verkleuring te zien.
    Ook over de pindasaus zat al een aardige vel en nadat het karige aantal stokjes sate op was werd deze ook al niet bijgevuld.
    Bij de bakplaat krijg je je eten op plastic borden geserveerd wat ook al niet erg professioneel over komt.

Dan maar een toetje.
    Hier stonden de standaard groothandel toetjes klaar.
    Helaas stond het gros ook al een poosje want deze waren stuk voor stuk uitgedroogd.
    Een ijsje dan? Hmmmm nee laat maar het waterbakje metkraan waar de ijslepel inlag was te smerig om te gebruiken omdat de kraan niet aan stond zodat het water niet werd ververst en aangezien ik de toetjes ook al een poos stonden te verpieteren wil ik miet weten hoelang dit schepje in het waterbakje heb gestaan.

Helaas al goede pogingen van de bediening ter spijt kom ik hier nooit meer.

16. Patti Mieck's profielfoto
    Patti Mieck heeft een recensie geschreven voor Vain's
    Aziatisch Venlo

Heerlijk gegeten en het ziet er echt supermooi uit! Vriendelijke bediening ook!

17. Hii Jhsdkljhflkd's profielfoto
    Hii Jhsdkljhflkd heeft een recensie geschreven voor Kafkas
    Turks Venlo

Telefonisch bestelling doorgegeven. Vervolgens bijna 1,5 uur moeten wachten voor bezorging. Dan wordt er ook nog eens een verkeerd broodje bezorgd. Gebeld en aangegeven dat het een verkeerd broodje was ( kalfsvlees i.p.v kip doner etc.). Wordt een broodje tegoed beloofd. Bel volgende dag voor een broodje, nee wij leveren niet slechts een broodje. Dat terwijl de dag ervoor wel werd aangeboden om dan toch een broodje kipfilet te bezorgen; dit is toch ook één broodje. Kortom deze zaak is totaal niet klantvriendelijk.

18. miriam's profielfoto
    miriam heeft een recensie geschreven voor Chez l'Hêtre
    Internationaal Venlo

We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en enthousiast, alles klopt. We hadden het menu en dat was echt heerlijk. Ook de wijn en het portje bij het kaasdessert waren toppie. We komen snel weer! C’est tres bien, merci.

19. W. Van dam's profielfoto
    W. Van dam heeft een recensie geschreven voor Yagua Skybar

W. Van dam

Dankzij social deal kennis gemaakt met Yagua skybar.
    Heerlijk eten, bijzondere smaken, attente bediening magistraal uitzicht over blerick/ venlo.

20. N.S's profielfoto
    N.S heeft een recensie geschreven voor Luif

N.S

Super lekker gegeten met zn 4tjes, iedereen vond het heerlijk! Service was ook top! Zeker voor herhaling vatbaar!

21. P. Hendriks's profielfoto
    P. Hendriks heeft een recensie geschreven voor Luif
    Internationaal Venlo

Zeer lekker gegeten en een top service!
    Keuze genoeg op de kaart en iedereen had genoten! Ga zo door!

22. Katinka's profielfoto
    Katinka heeft een recensie geschreven voor De Tramhalte

Katinka

We waren met 9 mensen. Alle gerechtjes kwamen tegelijk en in een rap tempo ondanks dat alle tafels bezet waren. De kwaliteit van de gerechtjes vond ik niet geweldig. Veel gefrituurd en erg vet. De akoestiek is verschrikkelijk. Je kan elkaar amper verstaan door het lawaai. We hebben desondanks een gezellige avond gehad.
    Vanwege de kwaliteit kom ik niet terug.