Nieuwste foto's in Venlo

Laatste updates in Venlo

1. Esmee's profielfoto
    Esmee heeft een recensie geschreven voor Kreta

Voor corona ging ik hier graag eten, altijd super. Vandaag voor het eerst besteld en laten bezorgen. Het eten was er super snel kleine 30 min. Maar het was lauw, taai en de kip bovendien niet gaar. Vind daarnaast de portie rijst die ze erbij serveren echt schandalig klein voor ‘t bedrag van 24€ voor slechts 1 persoon.
    Nooit meer zal ik hier bestellen.

2. Linda van Ruiten's profielfoto
    Linda van Ruiten heeft een recensie geschreven voor Burger King

Linda van Ruiten

Je word aangesproken alsof je een hond bent. We hebben ons onmiddelijk om gedraait.

3. cynthia's profielfoto
    cynthia heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Pizzeria Venlo

Eten om 15:45 3 schotels besteld. En 3 kwartier later bezorgd. Helaas al het eten ijskoud. Gebeld met het bedrijf en we moesten het maar opeten. Wij waren gek. En moesten het maar regelen met thuisbezorgd want daar zat het probleem volgens meneer. Helaas niks gebeurt. Geld weg en geen eten. Hier bestellen we dus nooit meer. Wat een boutzaak.

4. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Venlo

Service was matig. Bestelling klopte niet helemaal. Friet was slap, nat en koud. Kip was ook niet warm meer. Het was rustig in de drive true maar alsnog lange wachttijd.
    Betreft de KFC in venlo.

1,1
  5. marielle's profielfoto
    marielle heeft een recensie geschreven voor Francis

Nooit meer 2,5 uur moeten wachten. Eindelijk daar een lekkere kipsate schotel. Maak ik hem open zit er ook nog geen sate saus op. Nou lekker man. Dit was echt de laatste keer; altijd wat daar.

6. Helene Nabben's profielfoto
    Helene Nabben heeft een recensie geschreven voor Pizza Corner

Helene Nabben

Zojuist bestelling geleverd die vanmiddag was geplaatst.

Eten steenkoud…
    Verkeerde sausjes.
    Jammer.

7. Bjorn's profielfoto
    Bjorn heeft een recensie geschreven voor De Griek

Eten is super, heerlijke gyros voor een betaalbare prijs. Pizza's zijn ook heerlijk, leuke mensen, goede sfeer.

8. Rani's profielfoto
    Rani heeft een recensie geschreven voor Restaria 't Gashoes

Heerlijk eten. Hoe friet en snacks moeten zijn. Ik kom hier graag een frietje of iets dergelijks afhalen.
    Vriendelijk personeel.

9. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Spoor

Het eten is steeds erg goed voor een snackbar.
    Maar wat het helemaal afmaakt is de geweldige service, en de immer vriendelijke bediening.

10. Gerrits's profielfoto
    Gerrits heeft een recensie geschreven voor Burger King

Personeel zeer onvriendelijk. Milkshakes tijdelijk niet beschikbaar maar lees van andere reviews dat dat vaker is. Bij de praat paal konden we MEVROUW DE MANAGER niet verstaan en dacht dat wij haar voor de gek hielden terwijl wij alleen vroegen wat er dan anders was dan milkshakes en kregen van de manager (sprak niet goed nederlands) een grote bek. Niet echt bepaald een goeie handeling en voorbeeld voor de rest van de crew.
    Zo'n manager zou ontslagen moeten worden.
    Nadat mijn eten koud werd ben ik naar binnen gelopen heeft dezelfde manager mij arrogant aangekeken en gedreigt de politie op ons af te sturen. Triest gevalletje hoor.
    Toen ik om de naam vroeg omdat ik een klacht in wilde dienen wilde ze die niet geven en gaf ze een fake naam op. Ze wilde zelfs het kantoor nummer niet geven.

Waar kan ik deze klacht indienen want dit is heel erg!
    Zou u mij kunnen helpen waar ik dit moet doen stuur een reactie onder dit review.

11. Diana's profielfoto
    Diana heeft gereageerd op een recensie van Francis

Zaterdag schoarma besteld en een francis schotel wat een gore troep om doodziek van te worden en ook nog 38 euro voor vragen bandieten nooit meer

12. hoogstraten's profielfoto
    hoogstraten heeft een recensie geschreven voor Kefee Bonjoere

hoogstraten

Perfect geregeld; keuken in de nieuwe zaak was nog niet klaar; bovendien corona! Maar toen ik Marlou vertelde dat ik 50 jaar getrouwd was zei ze meteen maar dan maak ik wel wat lekkers klaar. Dit bestond uit zalm op thaise wijze en Rendang menu, beide gerechten waren subliem van smaak. En klaar gemaakt. En precies om 18.00 (Zo als afgesproken) stond de baas zelf voor de deur met het eten.

Zo hadden wij toch nog een fijne dag. (Feest volgt nog)

13. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Casa Italia

Zeer lekker eten, echter 2x besteld en 2x veel langer moeten wachten dan geplande tijd!! Nooit meer..

14. Fred & Petra's profielfoto
    Fred & Petra heeft een recensie geschreven voor Hemingway

Fred & Petra

Leuke sfeer, nette en vriendelijke bediening, prijs kwaliteit ook goed.

15. Nancy van der Beek-Gubbels's profielfoto
    Nancy van der Beek-Gubbels heeft een recensie geschreven voor Aziatische Wok

De bestelling kwam 40 minuten te vroeg. Als je je toch niet gaat houden aan de gevraagde tijd dan heeft het natuurlijk weinig zin.
    Het vlees in de gerechten moet je met een vergrootglas zoeken. Is meer groente en saus zonder smaak dan vlees.
    Als ik kip bestel dan wil ik kip eten. Als ik alleen groente wil eten bestel ik groente. Maar op deze manier is het natuurlijk goed koper. Voor ons 1x maar nooit meer.

16. Riet's profielfoto
    Riet heeft een recensie geschreven voor Café BLVD
    Internationaal Venlo

Niet druk toch lang wachten. De soepkop was vies van gemorste soep. De chips oud taai en vet. Toen we dit doorgaven kregen we een nieuw schaaltje chips precies hetzelfde als de eerste. Bij het verlaten van het pand stonden er 3/4 personeelsleden buiten een sigaret te roken. Bahbah.

2,1
  17. T. Gubbels's profielfoto
    T. Gubbels heeft een recensie geschreven voor Bij de Buren

Het ligt op een van de leukste plekken in venlo gezellige sfeer, je kan er met familie of vrienden genieten van een drankje 🍷 🍺 🍹en heerlijke kleine gerechtjes. Vriendelijke personeel je voelt je er thuis.

18. Françoise Pas's profielfoto
    Françoise Pas heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Ormix

Françoise Pas

Wij bestellen regelmatig en altijd goed. Service correct altijd vriendelijk. We gaan ermee door.

19. Marlies's profielfoto
    Marlies heeft een recensie geschreven voor Izumi

We hebben er heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, ook het personeel was heel vriendelijk en hielden zich goed aan de Corona regels

20. Jean Timmermans's profielfoto
    Jean Timmermans heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kraal

Jean Timmermans

Afgelopen zaterdag met mijn vrouw gaan eten bij de Kraal. Niet gereserveerd. Zaak was VOL. Toch nog de mogelijkheid geboden om een tafel vrij te maken. Heerlijke hertenbief met rode wijn saus. Super. Zelden zo'n mals stukje hert gegeten. Voor mijn vrouw heerlijke tournedeau. Ook voor en nagerechten top. Alles eigenlijk te overvloedig. Zeer prettige bediening. Werkelijk een top locatie om rustig en ontspannen te eten.

21. Priscilla van D's profielfoto
    Priscilla van D heeft een recensie geschreven voor Café BLVD

Priscilla van D

Alleen gezellig een drankje gedaan. Gezellige sfeer en goede service!

22. Mariet Wetjens's profielfoto
    Mariet Wetjens heeft gereageerd op een recensie van Keizer Garden

Ze hadden mij gemist dus mooi niet krijg een mail korting mooi niet hou je troep maar

23. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Restaurant Valuas
    Internationaal Venlo

Prachtige lokatie voor een diner op het terras aan de Maas. Bediening is professioneel en voorkomend en service gericht, ook bij lastige vragen.
    Van de 4 amuses waren er 2 op niveau, maar andere 2 waren vlak van smaak. Het voorgerecht en de kreeften bisque daarna waren beide heerlijk. Het bijbehorende brood was niet te eten, want helemaal zwartgeblakerd. Ons werd verteld dat dit normaal was voor deze zuur desem variant, maar de andere tafels hadden duidelijk een lichtere versie. Er werd echter keurig voor vervangend brood gezorgd. Daarna meer dan een uur op het hoofdgerecht gewacht: deze eendenborst kwam vermoedelijk van een oude eend. Was wel op smaak gebracht, maar kwaliteit van het vlees was beneden supermarkt niveau. Het nagerecht deed veel vergeten want was werkelijk een fantastische soufflé. Neemt niet weg dat het gemiddelde het ster niveau (net) niet haalde. Het weer was geweldig hetgeen de lange wachttijden draaglijk maakte, maar drukt het overall gemiddelde nog verder.

24. Lieke's profielfoto
    Lieke heeft een recensie geschreven voor Chez l'Hêtre
    Internationaal Venlo

Helaas starte ons etentje niet zoals we van Chez l'Hêtre gewend zijn. We hebben het eerste half uur aan een tafeltje gezeten, zonder dat we door wie dan ook gezien werden. Dan voel je je niet welkom en vraag je je af wat je hier doet. Zeker als je ziet dat mensen die 20 minuten later binnen komen, wel bediend worden. We zagen wel dat het personeel het erg druk had.
    Uiteindelijk hebben we toch zelf iemand aan moeten spreken om te vragen of ze ons vergeten waren en of we iets konden drinken. Er kwam niet echt een excuus. Ook naar de kaart moesten we vragen. (Er waren te weinig kaarten was het argument) gelukkig maakte de kok het goed met een klein hapje voor het wachten, met excuus! Het eten was verder heerlijk, hoewel een witte wijn warm was. Uiteindelijk verdween ons nare gevoel, maar is toch jammer. De koffie met lekkers hoefden we niet te betalen. Een pleister op de wond.
    Er was onderbezetting begrepen we later en we hebben er begrip voor. Misschien wat minder gasten verwelkomen in zo'n geval.

25. A.Geenen's profielfoto
    A.Geenen heeft een recensie geschreven voor Bij de Buren

Gisteren gebruik gemaakt van een heerlijke lunch bij de Buren. Nog nooit zo, n heerlijke clubsandwich gehad als bij jullie! En heel belangrijk: het was een vegetarische clubsandwich. De meeste restaurants hebben toch nog steeds moeite om iets heerlijks voor ons, als vegetarier te kunnen bereiden. Jullie niet! Ik had zelfs keuze. Bedankt!

26. Hendrik c's profielfoto
    Hendrik c heeft een recensie geschreven voor Snackbar Joosten Blerick

De vrouw komt net thuis en zat cito stick bij, deze kon je niet eten! Was tegen zwart aan! De hond heeft het gegeten, want zo iets geef je de klant niet mee, en goedkoop zijn ze ook niet. Verder is het in orde, komen er ook al jaren regelmatig.

27. Twan van Vugt's profielfoto
    Twan van Vugt heeft een recensie geschreven voor Aziatische Wok

Twan van Vugt

Het slechtste wat we ooit hebben gekregen en gegeten. Saté saus was t net water met pindasaus. Kipfilet was te zoeken onder de vele groenten. Jammer. Maar hier gaan we nooit meer naar toe.

28. Conny v.d Beuken's profielfoto
    Conny v.d Beuken heeft een recensie geschreven voor Chez l'Hêtre
    Internationaal Venlo

Gisteren heerlijk gegeten, mooi restaurant met een leuke bediening. De onderlinge sfeer was perfect. Er heerst een ontspannen sfeer, wat door werkt bij de gasten. Het eten was voortreffelijk veel wisselende smaken die je tong strelen, Ik heb er ook oesters gegeten als voor gerecht. Een ware smaak sensatie!!!! Zoals het hele menu. Team Chez we hebben echt genoten van de heerlijke wijnen, het eten en de leuke sfeer. Het was een top avond!!! Dankjewel en ga zo door.

2 vorige recensies
  29. Lara's profielfoto
    Lara heeft een recensie geschreven voor Chez l'Hêtre
    Internationaal Venlo

Onwijs gezellige avond gehad, mede mogelijk gemaakt door de gastvrije en gezellige bediening. Fantastische sfeer in het restaurant. Wijnen waren heerlijk en het eten uitstekend!