Nieuwste foto's in Venlo

Laatste updates in Venlo

1. Rorijs's profielfoto
    Rorijs heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Ormix

Vandaag eten besteld en hier al vaker besteld en altijd redelijk goed geweest. Maar wat is die achteruit gegaan. Shoarmaschotel kruimel vlees net genoeg voor een kindermenu en de pinzage romanga met ei super slechtde ei was zo goed als rauw. Een no no. Ik ga hier nooit meer bestellen. En zijn betere zaken. Zo jammer. Is echt heel slecht geworden.

2. Rene Hazebroek's profielfoto
    Rene Hazebroek heeft een recensie geschreven voor Brasserie Sur Place

Rene Hazebroek

Leuk, huiselijk restaurant met prima dagkaart en menukaart. Goede wijnen en gezellig druk. Prijs is normaal te noemen, uiteraard afhankelijk van wat men neemt. Zeker een keer bezoeken, ik ga zeker nog een keer terug.

3. Evers's profielfoto
    Evers heeft een recensie geschreven voor De Werf
    Internationaal Venlo

Fantatisch gegeten bij de Werf. Complimenten voor de kok. Heerlijke gerechten voor een goede prijs. De dames van de bediening waren erg aardig en attend. De eigenaar kwam zelfs een tablet brengen naar onze tafel, zodat ik de resultaten van Max Verstappen kon meevolgen. Wij komen beslist weer terug om van de heerlijke cullinaire gerechten te genieten.

4. Lauren's profielfoto
    Lauren heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kraal

Je kunt hier best lekker eten. Nadeel is dat er te weinig personeel is. Je moet erg lang wachten. En soms kun je alleen drinken bestellen. Ik heb vaker mensen weg zien lopen hierdoor. Normaal is een restaurant blij als het goed loopt, maar hier kunnen ze het niet aan. Als er een grote tafel bezet is met gasten van bijvoorbeeld 10 man, kun je beter weg gaan. Je kan dan alleen drinken krijgen en geen eten. Het staat ook nergens aangegeven dat je dan geen eten kan bestellen of even moet wachten. Dat krijg je dan te horen als je dik 20 minuten moet wachten. Dat is jammer. De eigenaar is vriendelijk en het eten is lekker. Het mist extra personeel en snelheid. Zonde.

5. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Restaria 't Gashoes

Vanavond hier friet gehaald, lang moeten wachten en tot teleurstelling toe was de friet te hard gebakken, het leek wel chips.
    Porties waren veel minder als bij andere frietkramen.
    Snacks waren veel te hard gebakken.
    Helaas, wij gaan hier niet meer na toe.

6. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Venlo

Leuk restaurant. Eten is super goed en absoluut niet duur! Bediening is zeer vriendelijk.

7. Silke Syuma's profielfoto
    Silke Syuma heeft een recensie geschreven voor de Alde Mert
    Nederlands Venlo

Die Bedienung hat ewig gedauert, das Essen war fast kalt und hat gar nicht geschmeckt.
    Personal ist unfreundlich und zu meiner Überraschung total AGGRESSIV. Das hatte ich noch niemals woanders erlebt.
    Absolut nicht zu empfehlen!!!
    Es gibt im Umkreis so viele andere Restaurants, wo man mehr Genuss vom Essen und von Atmosphäre bekommt.

8. Chris en Jo's profielfoto
    Chris en Jo heeft een recensie geschreven voor Lanterna
    Italiaans Venlo

Chris en Jo

We hebben héérlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam.

9. James's profielfoto
    James heeft een recensie geschreven voor De Werf
    Vertaal van English naar Nederlands

Very poor service. Arrogant owner.

10. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Bij de Buren

Lekker eten in een gezellige setting. Top dus!

11. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Brasserie

Een week geleden bij de Brasserie gegeten,
    19:30 een tafel besproken en om 21:45 het hoofdgerecht…
    Leuk als je zaak vol zit… maar zijn totaal niet berekend op meerdere grote groepen, de keuken kan dit niet aan.
    Eten goed alleen de spareribs van mijn broer zwart, was de marinade zijn de serveerster… Hij kon nog wat anders bestellen maar hij was er klaar mee…
    Je kan hier lekker eten maar bestel een tafel niet te laat anders komt je eten ook laat.

12. els en wim verheijden's profielfoto
    els en wim verheijden heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kraal

els en wim verheijden

Gisteren samen met mijn man geweest eten bij de kraal in Venlo super gezellig en erg lekker wij gaan hier beslist vaker van genieten. Dit is een plaats waar je je thuis voelt goede uitleg en super gezellig en vooral lekker. De keuze is ruim voldoende ik heb echt genoten.

13. Coppens's profielfoto
    Coppens heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kraal

Afgelopen vrijdag daar gegeten het was super echt een aanrader als we weer eens die richting opgaan gaan we er zeker weer eten.

14. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor In den dorstigen Haen

Is gewoon een superfijne plek om te zitten en eten. Erg vriendelijk personeel.

15. DV's profielfoto
    DV heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks Venlo

Wij komen graag bij Kreta als we in het levendige Venlo een dagje gaan winkelen. Of gaan we graag winkelen, als we weer eens naar Kreta willen?
    In elk geval, we komen er dus wel eens vaker en het valt nooit tegen, al moeten we er toch wel een 70 km voor rijden.
    De kaart is niet te uitgebreid met 80 combinaties van dezelfde vleesspecialiteiten, maar dan met andere combinaties, maar gewoon eenvoudig en overzichtelijk. Eigenlijk is er voor iedereen wel wat te vinden; vis, vlees, vegetarisch, uit de oven, van de grill, etc.
    Meestal eindigen wij toch weer bij een mixed grill schotel, met o.a. gyros. Dat blijft toch heerlijk.
    De borden zijn eenvoudig opgemaakt en alle gerechten worden apart geserveerd. Het vlees krijg je op een groot bord, de salade en aardappels worden op losse bordjes geserveerd, om te delen. Dit is fijn, want je kunt precies pakken wat je wil en je vlees en aardappels zijn niet al verzopen van de saladedressing voor je aan kunt vallen. Mij bevalt dat prima.
    De smaak van de gerechten is echt meer dan prima. Typisch Grieks, maar niks overheersends, zoals munt en oregano vaak wel kunnen zijn. Het ruikt ook heerlijk als je binnenkomt.

Het restaurant is zoals je van een Griek kan verwachten. Lichte kleuren, zuilen en bogen, weinig (maar zeker niet storend!) licht en allerlei leukigheden aan de muren. Er is genoeg te zien, zoals foto's, schilderijtjes, wijnen, etc. En dat zonder dat het rommelig kijkt of veel te druk is.
    De enige reden dat de sfeer geen 10 krijgt, is omdat de kaarsjes/olielampjes op tafel zijn vervangen door LEDs. Wel in kaarslichtkleur, dat wel. Maar toch. Ik vind kaarsjes echte sfeermakers. Voor de brandveiligheid, het gemak en de stank bij uitgaan, kan ik de keuze begrijpen.

De prijs is gewoon prima. Je kunt hier voor een schappelijke prijs je buik meer dan rond eten. Wat over is, kun je gewoon mee naar huis nemen in een "doggy bag". Gelukkig wordt dat fenomeen steeds normaler en de standaard in Nederland.

Het eten had van mij ietsje warmer gemogen, maar dat is ook het enige dat ik kan aanbevelen. Vandaar de 9 ipv de 10. Het was overigens niet storend, maar ik hou van gloeiend heet eten. Dan ruikt het nog meer namelijk!
    Drinken is prima. Gewoon de A-merken, zoals Coca Cola, en in glazen flesjes. Gelukkig geen postmix, want dat is echt een afknapper.

De bediening is super gemotiveerd en doet echt zijn best om je een geweldige avond te geven. Het begint al bij de manier waarop de telefoon opgenomen wordt om te reserveren. Goed Nederlands sprekend personeel boekt je reservering in. De jonge, goedlachse eigenaresse is de (hier geboren vermoedelijk?) dochter van de Griekse migranten die het restaurant decennia terug opgezet hebben. Een echt familierestaurant dus. Ze straalt de hele avond en dit is niet gemaakt gedrag. Dit is trots en genieten pur sang!
    Personeel is behulpzaam, neemt tips ter harte en neemt de tijd voor een gesprek als je dat wil. Uitleg over de gerechten kunnen alle dames en heren je prima geven.
    Op het bordje buiten staat, dat de koks niet knap zijn, maar wel goed kunnen koken. Nou, ik vond de koks zeker knap! Wie zo'n gerechten de keuken uit stuurt, is zeker kundig en knap! Haha!

Wil je echt eens naar een gezellig restaurant, gerund door oprecht lieve, goedlachse en vriendelijke mensen, dan zou ik je Kreta zeker aanraden!

16. Rani's profielfoto
    Rani heeft een recensie geschreven voor Café Central
    Internationaal Venlo

We komen hier wel vaker. Altijd prima te doen, qua eten en qua drinken.

17. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Bistro Schell
    Nederlands Venlo

Het eten is daar altijd prima.
    Nooit iets van gemerkt, dat het diepvries zou zijn, zoals hier elders wordt vermeld.
    Saté is vers gemaakt van varkenshaasje, en echt niet kant en klaar.
    Enige minpuntje vind ik de bijgevoegd groente, die is echt altijd hetzelfde.
    Broccoli en bloemkool, daar mag echt wel wat meer variatie in komen.
    Verder een prima restaurant.

18. J. Eichelsheim's profielfoto
    J. Eichelsheim heeft een recensie geschreven voor De Loft 23

J. Eichelsheim

Wij komen uit Nijmegen en gaan hier altijd lunchen maar we troffen een nieuwe eigenaar aan waar niets mis mee is maar wat een verschil met de vorige.
    De lunch bestaat uit liflafjes waar een hond nog niet genoeg aan heeft en voor zo een hoge prijs, ik had brood met kroket maar de kroket had het formaat bitterbal.
    Jammer dit was voor ons de laatste keer.

19. Ruud Peters's profielfoto
    Ruud Peters heeft een recensie geschreven voor Chez l'Hêtre

Ruud Peters

Attente ontvangst en uiterst vriendelijke bediening. Duidelijke uitleg over het menu.
    Heerlijk eten, voortdurende aandacht voor de wijn en het tafelwater.
    Sfeer is prima, gezellig druk en toch je eigen domeintje aan de tafel bij het gordijn.
    Bij het afrekenen werd er uitgegaan van de flesprijs alhoewel wij per glas besteld hadden! Top dat ze een gunstiger bedrag rekenden. Gaan zeker terugkomen.

20. G.Kuypers's profielfoto
    G.Kuypers heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Cantharel

Heerlijk gegeten, super afsluiting van onze 40 jarige bruiloft.

21. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Bij de Buren

What can I say… de kaart was vernieuwd en de hapjes waren heerlijk. Genoeg keus en een prettige bediening. Als je gaat… Enjoy :-)!

22. Raymond Meulebeek's profielfoto
    Raymond Meulebeek heeft een recensie geschreven voor Snackpunt Molenpoort

Altijd heerlijk vers en netjes. Een aanrader

23. Huberts's profielfoto
    Huberts heeft een recensie geschreven voor In den dorstigen Haen

Vandaag gegeten. Mijn vrouw kreeg het eten van haar na vele malen vragen toen ik het al op had. Ikzelf had een biefstuk, die lekker en goed gebakken was, maar de saus was een aanfluiting. Het moest portsaus voorstellen, een niet smakende gelatine achtig goedje.

24. gasselt van's profielfoto
    gasselt van heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kraal

Verkies je om niet in het centrum van Venlo te gaan dineren dan is dit beslist " the place to be ". Zeer ruime menukaart voor elk wat wils, klein of groot/jong of oud. Zeer gezellig terras, sfeervol van binnen. Keukenbrigade verdient een Michelin-ster! Mooie opbouw van gerechten als je de tijd neemt voor uitgebreid dineren. Uiterst professionele en persoonlijke humoristische bediening. Zeer ruime parkeerplaats. Al bij al enkel LOF. Zegt het voort…

25. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Friture de Wien

Beste Friet van Venlo!

26. Toine en Harrie's profielfoto
    Toine en Harrie heeft een recensie geschreven voor Preuf
    Eetcafé Venlo

Toine en Harrie

Laat in de middag een 3-gangen menu genomen. Een licht pittige paprika soep, met weinig paprika smaak, een rib-eye, heel lekker. Jammer van de kwaliteit van de groenten. Veel te veel saus en een aardappel garnituur van oven aardappels, maar dan in de magnetron opgewarmd, klef. Lekker dessert van sorbetijs met Limoncello. Tussen de gangen door moest ik erg lang wachten. Normaal is rond de 20 minuten. terwijl het niet druk was, een paar drinkers en een tafel met eters.

27. Toine en Harrie's profielfoto
    Toine en Harrie heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kraal

Toine en Harrie

Vrijdag avond uit eten gegaan en het was geweldig. Aankomst 20.45 Vraag ik of er nog een 3-gangen geserveerd kon worden, na overleg met de kok, geen probleem. (Keuken sluit om 20.30) hapjes plateau, tournedos, lekker groot, perfect gegaard (sous-vide) en als afsluiter diverse nagerechten op een bord. Wij komen zeker terug.