Nieuwste foto's in Delft

Laatste updates in Delft

1. Ian's profielfoto
    Ian heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Delft

Het was helaas geen goede ervaring.
    Service was prima maar het eten helaas niet goed.. ik had het idee dat het oud was!
    Vind het jammer want het is een prima restaurant.

2. Annefleur's profielfoto
    Annefleur heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Annefleur

Ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt.
    Ook was ik over het eten niet te spreken.
    10 tapas gerechten die wij besteld hadden hebben wij niet eens gekregen.

3. Kees Hees's profielfoto
    Kees Hees heeft een recensie geschreven voor Cafe-restaurant de V

Kees Hees

Wisselende ervaring. We waren met een groep van 9 personen. Biefstuk, spareribs, kip waren van redelijke tot goede kwaliteit. De dagschotel was echter matig en de buikspek schotel was zeer teleurstellend. De kok kwam toelichting geven, maar deelde onze mening niet. In onze beleving is de buikspekschotel niet meer dan een matig speklapje geserveerd met een gekookte stronk broccoli tegen een veel te hoge prijs.

4. Nordin's profielfoto
    Nordin heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Sijgje

Vanavond hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, leuk aangekleed restaurant. Ook de wijn is aan te bevelen!

5. Grietje's profielfoto
    Grietje heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Grietje

We hebben heerlijk gegeten bij de Koperen Pan. Het eten is vers en goed verzorgd en super lekker, ziet er ook prachtig opgediend uit. De service is vriendelijk en niet opdringerig. De sfeer in de Koperen Pan is rustig. Alles is schoon en oogt verzorgd en je kunt elkaar goed verstaan. De prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend. Niet het goedkoopste restaurant in de omgeving, maar je merkt de liefde voor het vak bij alle medewerkers en op je bord!

6. Samantha's profielfoto
    Samantha heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Samantha

Bij binnenkomst werden we verwelkomd door een chloor walm, afkomstig van de toiletten waar het even nat was als in het zwembad. Het eten was wel goed, werd veel met sausjes gewerkt. Hierdoor waren de natuurlijke smaken wat minder aanwezig.

7. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Kruydt
    Internationaal Delft

Enorme aanwinst in het restaurant-aanbod in Delft in het midden tot hogere segment!

Heerlijke wijnen en meer dan uitstekend eten in mooie opmaak en soms gedurfde, maar mooie smaakcombinaties. Brigade is kundig en vriendelijk en past zich naadloos aan de gasten aan: op de vlakte waar gewenst, in voor een praatje en grapje waar het kan en op prijs gesteld wordt.

Wij komen hier zeker nog vaker terug en hopen dat dit nieuwe juweeltje een mooie en lange toekomst op deze plek tegemoet gaat!

8. s.'s profielfoto
    s. heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Delft

Vandaag spareribsmenu besteld in de smaak ketjap, het werd bezorgd en geen ketjapribs en de patat was koud dus dat eet je niet. Ik bellen, doorverbonden met ene Randy (onpersoonlijk en tijdens mijn verhaal zat ie met anderen te praten), sorry voor de koude patat ik kreeg geen nieuwe, ze zouden andere spareribs brengen en als het wel ketjap was moest ik dubbel betalen? Alsof ik niet weet hoe ketjap eruit ziet en smaakt? Ik vond het een zeer klantonvriendelijk gesprek mede dat ie zij dat ie mij later terug zou bellen want hij had het druk? Ik vond de service onder de maat en het was de laatste keer dat ik wat van de Beren eet. Wel €19,25 voor iets wat ik niet heb besteld, waardeloos dus! En de rest van de reviews zijn ook niet fraai moet ik zeggen, ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven maar dat was mijn geld niet waard.

9. Armo's profielfoto
    Armo heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 'De Ruif'

Leuke sfeer en locatie, maar bediening is nonchalant en ongeïnteresseerd. Garnituur bij alle gerechten hetzelfde (doorgegaarde geroosterde groente, geen verse salade). Pepersaus over diamanthaas waren enkele streepjes over het vlees, alsof het de chocolade saus van een grand dessert was. Verder een grote bak met vettige friet voor allemaal. Voorgerecht broodje met tapenade was zo groot als een kaiser broodje.
    Leuke plek voor een drankje maar ga ergens anders eten voor een goede prijs/kwaliteits verhouding zou ik zeggen.

10. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Wok Royal Palace

Restaurant Royal Palace is een all-you-can-eat restaurant en heeft een royaal en vers wokaanbod . Gedurende drie uur kan je niet alleen wokken, maar ook gerechten laten bereiden op de bakplaat. Let wel, er wordt hierbij rijkelijk met knoflook gestrooid. Bij binnenkomst wordt je netjes begeleid naar je tafeltje, om vervolgens zelf je eten en drinken te pakken. Ze serveren veel goede producten. Kwaliteit van vis en vlees is heel goed Je kan zelf je wok samen stellen vervolgens word het voor je gewokt ( precies dat de groente lekker knapperig blijven en een lekker sausje naar keuze erdoor). Er hangt ook een fijne sfeer en de bediening is prima. Prijs-kwaliteit goed in verhouding. Ik heb al best veel all-you-can-eat restaurants meegemaakt, deze steekt er ver bovenuit.

11. kees's profielfoto
    kees heeft een recensie geschreven voor La Tasca
    Mediterraans Delft

Na een lange tijd weer eens naar la tasca geweest. Een beetje een teleurstelling. Het niveau van het eten is wel een stapje omhoog gegaan maar de prijs wel twee stapjes. Prijs/kwaliteit is uit verhouding mede omdat je door de herrie elkaar niet kan verstaan. Dit hoort niet bij een restaurant zoals ze willen zijn. Kale harde muren en vloer zorgen voor fabriekshalsfeer. De uitleg over hoe het menu werkt is niet duidelijk.
    Op de site hadden we gelezen dat er een all-in menu was maar daar is in het restaurant niets duidelijk over vermeld en uiteindelijk was het toch weer anders. Het eten is goed maar samen met het geluid en duidelijkheid niet waard wat er voor gerekend wordt.

12. Martien en Joke's profielfoto
    Martien en Joke heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Martien en Joke

Gezellig en heerlijk gegeten.

13. Hans Lamers's profielfoto
    Hans Lamers heeft een recensie geschreven voor Atithi

Hans Lamers

Beste Indiaas eten! Naan smolt lekker in de mond met kipcurry. Must try chili chicken and mango juice. We zullen opnieuw bezoeken.

14. Jacobs's profielfoto
    Jacobs heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan
    Nederlands Delft

We hebben heerlijk gedineerd en de gerechten waren voortreffelijk maar er zou wat meer groente bij geserveerd mogen worden.

15. Miranda van den Berg's profielfoto
    Miranda van den Berg heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Stromboli

Miranda van den Berg

Heetlijk gegeten bij Stromboli!
    Was gezellig!

16. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan
    Nederlands Delft

Zoals altijd super gegeten en gastvrije bediening. Echt aanrader!

17. Marlène Reeuwijk's profielfoto
    Marlène Reeuwijk heeft een recensie geschreven voor Maharaja
    Indiaas Delft

Wat een warm onthaal en heerlijk eten. Het was geen enkel probleem om een uiterst smakelijke proeverij van de verschillende vegetarische gerechten samen te stellen waar zelfs mijn vleesetende vriendinnen van genoten hebben. Hartelijke bediening, behulpzaam met de juiste timing. Topavond gehad!

18. Jolanda de Koster's profielfoto
    Jolanda de Koster heeft een recensie geschreven voor Athene's Olijf

Jolanda de Koster

Vrijdag 6 april 2018 een gezellig etentje gepland met 4 collega's.
    Bij binnenkomst viel ons alle 4 al een vieze geur op (rioollucht). De inrichting ietwat oubollig en stoffig, jammer.

De voorgerechten (keftethakia 3x en de kalamaria) waren oké, kan thuis ook wat gehakt kruiden, plat slaan en vervolgens wat tomatensaus uit blik toevoegen om keftethakia te maken) De kalamaria was goed.
    Het hoofdgerecht (3x pythagoras, 1x mykonos) was ronduit slecht!
    De mykonos was grijs! Een mooi gegrilde tonijnsteak hoort een gegrild randje te hebben en van binnen mooi rood, maar deze was compleet doorgegrild, erg jammer van een lekker stuk tonijn.
    De souvlaki, de schnitzel en de giros behorend bij de pythagoras was gort en gort droog en er was met mes geen doorkomen aan! Wat redelijk eetbaar was was de sutzuki!

De salade die er bij geserveerd wordt haal ik zelf ook bij een supermarkt uit een zakje, beetje olijfolie er overheen en klaar. Schande voor een restaurant!

Over de friet die er bij werd geserveerd waren we het ook eens dat het in oud vet gebakken werd, zag er bruin en vettig uit!

Het nagerecht (2x coupe lefki kiria en 2x crème brulée) Er valt weinig te verknallen aan 3 bolletjes ijs en wat chocolade saus, maar de crème brulée was ook niet wat het behoort te zijn. Heel zoet, vanwege alle suiker én de suiker was ook nog eens niet voldoende gebrand waardoor je het lekkere krokante laagje miste.

De bediening was vriendelijk, echter onervaren in de horeca (kopjes en glazen werden aan de drink randen vastgepakt en geserveerd) en na te hebben aangegeven dat de tonijn droog was en het vlees van de pythagoras gort droog (hetgeen te zien was aan de restanten op de borden) is men er
    niet meer op teruggekomen, ondanks de melding dat het aan de keuken zou worden doorgegeven.
    Wij waren absoluut niet uit op een vergoeding of iets dergelijks, maar een bezoekje aan tafel van de kok hadden wij toch wel zeer gewaardeerd, maar helaas.

Nadat de rekening was gepresenteerd en betaald hebben wij geen medewerker meer gesproken of überhaupt gezien!
    Wij hebben het restaurant ongezien en ontevreden verlaten.

Voor ons geen herhaling bij dit restaurant.

19. mark's profielfoto
    mark heeft een recensie geschreven voor 't Postkantoor
    Nederlands Delft

Wat een mooie zaak en super sfeervol ingericht.
    Mooie opmaak van de gerechten en goed van smaak.
    Snelle en zeer vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit is prima in orde.
    Aanrader!

20. Ria zwarts's profielfoto
    Ria zwarts heeft een recensie geschreven voor Stads-koffyhuis

Ria zwarts

Hebben via gift for you een hea tea gehad was top een aanrader.
    Eten was top personeel was top dus voor alles een 10

21. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Afhaalcentrum Kong Kee
    Chinees-Indisch Delft

Super! Ik kom vrijwel nooit bij de chinees en werd daarom goed geholpen bij het bepalen van mijn bestelling. Omdat ik geen varkensvlees eet werd het 1 pers menu aangepast voor mij.
    Gefrituurde kip, 2 saté met saus én een bak nasi met extra groente. Erg lekker, zeer vriendelijke dame.

22. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Nieuw Fu Wah
  23. E. van Zuijlen-Wensveen's profielfoto
    E. van Zuijlen-Wensveen heeft een recensie geschreven voor Shanghai Garden Restaurant

E. van Zuijlen-Wensveen

De ontvangst was aardig en het eten, meer dan genoeg en erg lekker.

24. Wim van der Drift's profielfoto
    Wim van der Drift heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan
    Nederlands Delft

Wij hebben genoten van een heerlijk paasmenu in een gezellig en sfeervolle paasambiance.
    Zowel amuse, voor/hoofdgerecht als dessert waren van grote klasse en zijn het gevolg van vakkundig en creatief koken van Nico met kwalitatief goede producten. De service en bediening van Marian en Thijmen zijn vlot en getuigen van gastvrijheid en professionaliteit.
    Kortom een aanrader voor goed eten met een vriendelijke prijs!

25. Hans Lamens's profielfoto
    Hans Lamens heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Hans Lamens

Telkens weer worden we verrast door de subtiele toevoegingen aan de vaste gerechten op de kaart. De keuken is uitstekend en de bediening is attent, zeer vriendelijk, bijzonder goed op de hoogte en altijd in voor een vrolijke noot. Als we, met name mijn vader en mijn zoon kunnen genieten en uitkijken naar het volgende bezoek, dan weet ik dat het goed is.

26. Irma's profielfoto
    Irma heeft een recensie geschreven voor Maharaja
    Indiaas Delft

Vanavond eten gehaald. De beloofde korting voor afhalen is 10 ipv 20 procent. De onion bhadji is verbrand en het vlees van de mix grill tandoori doorgeslagen. We zij betere indiase smaken gewend. Niet voor herhaling vatbaar.

27. F. van der Velden's profielfoto
    F. van der Velden heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Delft

Kom daar al een aantal jaren.
    Lekker eten, voor elk wat wils tegen zeer redelijke prijs.
    Gezellige sfeer met keurig oosters ingericht restaurant en met zeer vriendelijke bediening.
    Blijf daar zeker terugkomen.

28. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Delft

Gereserveerd via eet.nu en specifiek gezegd dat ik met dinercadeaubon ging betalen, netjes doorgegeven door eet.nu een bevestiging gekregen dat de reservering was geplaatst. Lekker gegeten! Bij afrekenen wilde ik betalen met de dinerbon en ging de serveerster vragen of dat wel kon bij de eigenaar (op de site van dinercadeaubon staat t restaurant erop en bij reservering gezegd dat we dinerbon hadden en werd geaccepteerd) serveerster kwam terug en zei omdat we nu andere prijzen hebben accepteren we geen dinerbon meer. Gemaild met dinercadeau en bij hun was niks bekend… beetje slordig!

29. G van koppen's profielfoto
    G van koppen heeft een recensie geschreven voor Nieuw Fu Wah

G van koppen

Wij bestellen vaak eten en het is altijd goed ook zijn het aardige mensen ook de bezorging is snel dus een aanrader top.