Nieuwste foto's in Delft

Laatste updates in Delft

1. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Snackbar Centrum West

Werkelijk smerig.
    Vrouw staat bij elke zak die ze pakt haar duim te likken en daarna pakt ze gewoon de broodjes weer vast.
    Telefoon gaat ook die pakt ze op vies ding en daarna gewoon weer de broodjes vast pakken.
    Geen handschoenen dragen gewoon een trieste bende.
    Hier ga dus nooit meer naar toe.

2. Editha's profielfoto
    Editha heeft een recensie geschreven voor Casa del Sol Conosco

Zaterdagavond hebben wij het special menu afgehaald vanwege de corona-maatregelen. We hebben erg lekker gegeten, 3 gangen, uitstekende service! Het voelde als uit eten gaan, maar dan aan onze eigen tafel!

3. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor De Bezorgbeer

Ik heb een bestelling gedaan via internet. De bezorger komt het brengen. Ik pak mijn eten aan. Er zat en benzine lucht aan de verpakking en het eten. Ik denk dat onderweg is gaan tanken en i.p.v. de slang in de tank, maar in de tas getankt. Na telefoon contact krijgen we nieuw eten, na 2 uur nog niets.
    Wat een slechte service. De beren wat en slecht zaak zeg 0 sterren👎👎
    De Beren Neringstraat 23 Delft.

4. Mariëlle's profielfoto
    Mariëlle heeft een recensie geschreven voor Casa del Sol Conosco

Mariëlle

Vanwege de corona maatregelen een diner afgehaald en thuis gegeten. Wat een heerlijke maaltijd, zeer smaakvol en goed op te dienen, zelfs met meerdere gangen. Ook de huiswijn was heerlijk en goed geprijsd. Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!

5. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Jeff's
    Italiaans Delft

Afhalen en bezorgen, maar gevarieerde keuzemogelijkheden en erg lekkere pizza´s.

6. van den bosch's profielfoto
    van den bosch heeft een recensie geschreven voor De Bezorgbeer

van den bosch

Zeer slechte ervaring met de berzorgbeer Delft. Om 18.00 uur eten besteld, waarop de site aangaf dat het over ongeveer 25 minuten zou komen. Drie kwartier gewacht, toen gebeld. De jongen aan de telefoon gaf aan dat het nog 40 minuten ging duren. Hierna weer 70 minuten gewacht en weer gebeld, toen gaf hij aan dat het nog 20 minuten ging duren. Gezegd dat ik het eigenlijk liever wilde afbestellen, waarop hij zei dat zijn baas het geld dan over een paar dagen terug zou storten. Hij wist ook niet precies hoe dat in zijn werk ging. Bestelling toch maar door laten gaan. Uiteindelijk het eten om 20.15 uur gekregen.

7. Philip Cheeseman's profielfoto
    Philip Cheeseman heeft een recensie geschreven voor Casa del Sol Conosco

Philip Cheeseman

De oude Casa was goed, de nieuwe Casa is uitstekend. Vanaf het moment dat je binnen komt totdat je weg gaat is de ontvangst uiterst vriendelijk, het eten superb. Met hun voorkeur voor een ruime selectie aan tapas die vaak wisselt ontdek je constant iets nieuws. Ook de wijn is goed gekozen en zeer netjes geprijsd. Wij hebben met vrienden gegeten maar vooral met z'n tweeén en inmiddels zo vaak dat ik vergeten was een recensie te schrijven. Nu is het wachten dat zij weer mogen open gaan.
    Tip: niet alles te gelijkertijd bestellen, hou ruimte over voor nog een tapa of de heerlike kaasplank

8. J. van der Vring's profielfoto
    J. van der Vring heeft een recensie geschreven voor Buenos Aires

J. van der Vring

Was gezellig druk en heerlijk gegeten.

9. Yasmin's profielfoto
    Yasmin heeft een recensie geschreven voor Snackboetiek Rico
    Vertaal van English naar Nederlands

Ik kom hier al sinds klein kind (6 jaar), en vind dit wel een van de betere snackbars ondanks ik in Rotterdam woon! Sfeer is als een typische snackbar, gewoon lekker vertrouwelijk, staff is ook altijd normaal geweest naar mijn ervaring, en hun burgers! Voor zo’n simpele maar toch lekkere burger wil ik prima vanuit Rotterdam naar Delft komen. Rico is een echte aanrader, de Delftenaar in mij geniet van de service en kwaliteit die zij aanbieden! Rico; ik hoop dat ik nog steeds bij jullie kan langskomen over een jaar of 10!

10. Wim van de Ven's profielfoto
    Wim van de Ven heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver

Wim van de Ven

Gezellige sfeer en goed eten! Al met al een top avond gehad.

11. R. Smits's profielfoto
    R. Smits heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver

R. Smits

Een avondje om nooit meer te vergeten: serveerster gooit - per ongeluk - een dienblad met drankjes over je heen, de hele avond zit je in drijfnatte kleding aan tafel en riek je naar alcohol. Restaurateur meent dat het vergoeden van de stomerijkosten een afdoende oplossing is.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  12. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Delft

26 Februari met groep wezen eten. Eerste drankje werd redelijk snel geserveerd. Er lagen briefjes op tafel waar de gerechten opstonden. Er werd niet even de aandacht hier op gevestigd en niet uitgelegd hoe e.e.a. werkte. Na een uur werd het eerste hapje geserveerd.
    Ook verder zat er geen logica in in de manier van serveren duurde allemaal erg lang. Zaal zat vol en er was gewoon te weinig personeel. Tafels bleven vol staan met gebruikt servies goed en het nieuwe erbij gezet. Kwaliteit eten was wel goed. Lekker gegeten maar zeer rommelig.

13. F.B.Noordhuizen's profielfoto
    F.B.Noordhuizen heeft een recensie geschreven voor Casa del Sol Conosco

F.B.Noordhuizen

Ontvangst is al hartelijk en een prima service. Gezellig en rustig sfeertje. Heerlijk een verrassings menu gegeten. Een aanrader.

14. Erna's profielfoto
    Erna heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Delft

Eerste keer, maar we zijn heel enthousiast en gaan zeker vaker komen. Heerlijk gegeten met veel keuze, bediening super vriendelijk en snel. Gezellige sfeer.

15. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Delft

We waren met een groep van ongeveer 15 man. Zaten in de serre, moesten ongelooflijk lang op ons eten en drinken wachten. Leek wel of ze ons vergeten waren. Service was zeer slecht, kon geen glimlachje vanaf en ook het effient werken zat er niet in. De hele tafel stond vol glazen en bordjes. HET ETEN WAS WEL GOED.

16. Hans van der Maas's profielfoto
    Hans van der Maas heeft een recensie geschreven voor Casa del Sol Conosco

Mijn schoonzussen hebben mijn vrouw en mijn persoontje getrakteerd op een etentje in dit restaurant. Nu is het als je uit wordt genodigd altijd al een feest. Gezelligheid met goed gezelschap.
    Maar hoewel ik best kritisch ben kan ik geen kanttekening vinden. Bediening was top. Top gastheer. Eten was lekker. Sfeer was fantastisch. Ja, hier komen we zeker nog een keertje terug.

17. J titulaer's profielfoto
    J titulaer heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

J titulaer

Prima. Werden hartelijk ontvangen. Eten prima service ook. Jammer dat er maar 2 tafels bezet waren. Verdient meer gasten.

Eén vorige recensie
  18. Joan's profielfoto
    Joan heeft een recensie geschreven voor Brasserie Oranje Boven

Bizar, ik kwam binnen, enthousiast wordt er gevraagd, wie ben je. Ga maar ergens anders naar toe, ik heb geen tijd voor je?
    Echt bizar, nog nooit meegemaakt.

19. Rob Plugge's profielfoto
    Rob Plugge heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Rob Plugge

Bekend concept, eten gemiddeld goed, leuk personeel, kan wel iets sfeervoller.

20. Verreweg de beste pizza’s in Delft's profielfoto
    Verreweg de beste pizza’s in Delft heeft een recensie geschreven voor De Pizzabakkers

Verreweg de beste pizza’s in Delft

Ook de bediening is goed. Pizza’s worden gebakken in een authentieke hout oven, zijn dun en precies goed belegd. Geweldige aanwinst voor Delft.

21. Mr&MsFiFa's profielfoto
    Mr&MsFiFa heeft een recensie geschreven voor De Pizzabakkers

Veruit de lekkerste pizza’s die je in Delft en omstreken kan vinden. Jammer dat er geen pasta’s op het menu staan maar voor de pizza’s weten we waar we moeten zijn.

Heerlijke salades en voorgerechten. Ook de huisgemaakte toetjes zijn een aanrader.

Tot de volgende keer!

22. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Het restaurant is net overgenomen door een nieuwe eigenaar, maar de kok is nog hetzelfde. Rustig restaurant, gastvrije bediening en prima eten. De locatie is niet heel insprirerend maar daar merk je binnen niets van. De nieuwe eigenaar heeft leuke plannen om de kaart uit te breiden met Turkse gerechten en ontbijt te gaan bieden. Gaan we zeker nog een keer proberen.

23. Adri van Woerkom's profielfoto
    Adri van Woerkom heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Adri van Woerkom

Ter gelegenheid van mijn verjaardag met mijn zus en zwager hier gegeten.

Mijn zus en zwager hebben de saté gegeten en ik de beefburger. Beiden waren zeer smakelijk. De erbij geserveerde friet was van uitmuntende kwaliteit.

De geserveerde porties waren zo groot dat we maar afgezien hebben van een nagerecht.

24. Ron joosten's profielfoto
    Ron joosten heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver

Ron joosten

Zondag 26 januari wezen eten hier. Duurde zeker een uur voordat de eerste hapjes kwamen komen weinig vragen of iemand wat drinken wilt en laten gewoon de lege bordje zo lang staan dat je geen plek aan tafel meer heb!

25. Thea's profielfoto
    Thea heeft een recensie geschreven voor Cafe-restaurant de V

Heerlijk gegeten! Leuke bediening helaas op zondagavond wel heel rustig, wij zaten om 21.10 nog als enige aan tafel, personeel gaf aan dat we absoluut niet hoefden te haasten, toen ik aangaf joh ze moeten nu op ons wachten.
    Leuke tent!👌 komen zeker terug!

26. Thea's profielfoto
    Thea heeft een recensie geschreven voor China Dragon
    Kleine eetwaren Delft

Telefonisch eten besteld voor 20 mensen, Dit stond keurig op afgesproken tijd klaar! Heerlijk eten, goede porties. Was top! Kom zeker terug👌

27. Onno's profielfoto
    Onno heeft een recensie geschreven voor Hills & Mills
    Internationaal Delft

Vriendelijke bediening, leuk authentiek pandje. Eten is zeker niet slecht maar de prijs/kwaliteit/kwantiteit-verhouding is niet in balans. Ik bestelde een hoofdgerecht (Mulligatawny) voor €18,- maar kreeg gewoon een bord soep! Dat stond niet als zodanig op de menukaart.

28. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Perry's Place

Raspatat de lekkerste in Delft. Vriendelijke bediening. Prettige sfeer. Prijs/kwaliteit prima in orde.

29. Robbert's profielfoto
    Robbert heeft een recensie geschreven voor Pavarotti

Een droevige ervaring met deze tent. Het begon met een telefoontje om te vragen of het op vrijdagavond druk is bij ze, ze accepteren namelijk geen reserveringen. Ik wil voorkomen dat ik onnodig lang bij een restaurant hoef te wachten voor een tafel, geen rare gedachte lijkt mij. Een kribbige reactie was het resultaat door naar deze regel op de website te verwijzen, omdat niet goed naar de vraag werd geluisterd.

Eenmaal binnen konden we gelijk plaatsnemen, er was genoeg ruimte. Een leuke nostalgische plaats omdat we hier vaak de trein opstapten.

Het eten werd relatief vlot bediend en het was prima te eten. Dat deel is zeker aan te raden. Ze bieden ook een take away dienst aan. Wellicht een aanrader omdat je bij dit restaurant ver vandaan wilt blijven als je komt voor een fijne bediening en service.

Het begon met een voucher voor 1 gratis pizza dat wij van ze hadden ontvangen. Tot 3 maal toe wilden ze de e-mail lezen, terwijl wij het voorgerecht aan het eten waren. Vervolgens moesten we de mail ineens doorsturen met de opmerking dat als ze de mail niet ontvangen we de korting niet zullen ontvangen. Dit verpeste de ervaring van het avondje uit richting het hoofdgerecht al aardig.

Het meest bizarre moest helaas nog komen. Bij het standaard riedel the "Is alles naar wens?" dat schijnbaar verplicht moest, nog niet eens uitgesproken liep ze al weg, moest ik haar terugroepen om nieuw drinken te bestellen. Nadat ik de drankjes had opgenoemd corrigeerde ik een still water naar een sparkling water, om vervolgens op een nare toon "Dan moet je dat ook zeggen." te horen. Toen ik verbaasd haar vroeg haar woorden te herhalen hield ze haar mond en weigerde oogcontact te maken. Ze liep weg en heb haar de rest van de avond niet meer gezien. Hierdoor hebben we ook geen drankjes of dessert meer kunnen bestellen. Ook het betalen moesten we doen door naar de balie te lopen.

Blijf uit de buurt van een dergelijke tent waar duidelijk geen aandacht wordt besteed aan opleiding, professionele opvoeding en controle op de staf. Als je de pizza's lekker vindt kies dan voor take away. Ik houd het lekker op het bezoeken van een van de andere pizzeria's waar ik zeer goede ervaringen mee heb.

30. FC's profielfoto
    FC heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Op 2 januari gegeten met een groep van 9 ouderen. De kaart beperkt, maar eten voortreffelijk. Er waren weinig mensen maar voor die datum begrijpelijk