Nieuwste foto's in Delft

Ling Yang heeft een recensie geschreven voor Perry's Place

Lekerrrr patatjes.

2. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Casa del Sol Conosco

Zondag gegeten bij Casa del Sol en wat zijn wij blij verrast over de kwaliteit, ambiance en klant vriendelijkheid. Heerlijke gerechten met mooie verse vis. Puur, mooie smaken(dus niet overladen met sauce) en lekker warm geserveerd! Wat een aanwinst voor Delft! Dank jullie wel voor de fijne avond👍

3. Ashish's profielfoto
    Ashish heeft een foto toegevoegd van Proeverij de Waag
  4. esther's profielfoto
    esther heeft een recensie geschreven voor 't Postkantoor
    Nederlands Delft

Afgelopen zondag hier gezellig gegeten met mijn partner. Allebei drie gangetjes van de kaart maar wat een heerlijke gerechten zeg! De likkepot van wild en de kaasfondue waren echt super, de gerechten van mijn partner ook.
    Ontzettend leuke zaak, sfeervol, heerlijk eten en gezellige bediening.
    Mag ook wel eens gezegd worden :)

5. Luuk's profielfoto
    Luuk heeft een recensie geschreven voor Kobi's Grill

Een top tent, zeker voor studenten. Bij deze super gezellige tent met een hele aardige eigenaar kan je heerlijk eten na het borrelen voor een mooi prijsje. Altijd een goede afsluiter na een leuke avond!

6. H.F.M. de Kok's profielfoto
    H.F.M. de Kok heeft een recensie geschreven voor Pavarotti
    Italiaans Delft

Mijn vriendin en ik hebben op donderdag 27 december '18 bij Pavarotti gegeten. De entourage is helemaal top, maar het eten… de pizza's waren smakeloos en de bodem had veel weg van (oud) karton. Jammer en zonde van het geld. Gelukkig zijn er in Delft goede Italiaanse restaurants.

Carla van de Water/Henk de Kok.

7. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Wokmaster

Vriendelijke mensen. De koks variëren, sommigen zijn top, en hebben passie, de anderen doen maar wat. Dit is merkbaar in de kwaliteit van het eten. Verder prima!

8. Tak's profielfoto
    Tak heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan
    Nederlands Delft

We hebben een gezellige en smaakvolle avond gehad.

9. Wim Solleveld's profielfoto
    Wim Solleveld heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Wim Solleveld

Vergeleken met de vorige kerst (2017) was het wat langer wachten voor het hoofdgerecht. Dit vond ik net even te lang duren.
    En het een was heerlijk maar koelde snel af dat is dan jammer.
    Verder ontvangst prima, je wordt echt gastvrij ontvangen.

10. Familie Makkes's profielfoto
    Familie Makkes heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan
    Nederlands Delft

Met de drukke Kerstdagen voor de deur even een moment van ontspanning. Mooi opgemaakte schotels, heerlijke wijn en rustige sfeer! Voorgerecht de eendenborst en luxe broodjes. Het hoofdgerecht de sliptongen, ze blijven mijn favoriet maar de lamsrack van mijn partner was over heerlijk. Het was weer een feestje om daar te eten!

11. thomas's profielfoto
    thomas heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Delft

Grote fan van subway alleen het personeel is belabberd.

12. Restaurant Artusi heeft een nieuwe foto
  13. Restaurant Artusi heeft een nieuwe foto
  14. Restaurant Artusi heeft een nieuwe foto
  15. Restaurant Artusi heeft een nieuwe foto
  16. Restaurant Artusi heeft een nieuwe foto
  17. Restaurant Artusi heeft een nieuwe foto
  18. Marlinda's profielfoto
    Marlinda heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Die Twee

Kom hier alijd graag! Vrolijke en goede service en heel lekker eten!
    Breed scala aan keuzes voor lunch/diner, van frietjes met snacks tot lekkere broodjes en soep.

19. Piet en Tjakelien's profielfoto
    Piet en Tjakelien heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Piet en Tjakelien

Opnieuw heerlijk gegeten. En de opmaak is ook geweldig👍 Van de gerechten.

20. René Broekhuijzen's profielfoto
    René Broekhuijzen heeft een recensie geschreven voor Casa del Sol Conosco

René Broekhuijzen

Ik ga zelden in een restaurant eten, maar werd getipt over dit restaurant. Het is mij meer dan goed bevallen. Het was top! Echt een aanrader.

21. Huib van Leeuwen's profielfoto
    Huib van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor Stads-koffyhuis

Stads-Koffyhuis.
    Vandaag richting Delft en hadden we nog een cadeautegel van het Stads-Koffyhuis.Het Stads-Koffyhuis op de klassieke wijze geschreven staat goed bekend maar was het toch alweer een paar jaar geleden dat we hier geweest zijn. De cadeautegel gekregen ter ere van ons 40-jarig huwelijksfeest is een leuk presentje en zit er een creditcard bij waar 25 euro te-goed op stond. Dus wilden we deze toch een keer inwisselen.

Nou daar hebben we geen spijt van en werden we gastvrij ontvangen door Demi welk al een gezellig tafeltje voor ons op het oog had. Ze wilde de tafel nog wel even afdoen omdat de vorige gasten net vertrokken en is wel zo fris, aldus Demi.
    Zo zie je maar dat zo’n gastvrouw wanneer je binnenkomt gelijk je hart steelt en ons het gevoel gaf dat we thuis waren in het Stads-Koffyhuis. Demi zou ons verder hartelijk bedienen en deed echt veel moeite om ons tijdelijk verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Op het buiten krijtbord had ik iets over koffie gelezen en stond er “Make my Day".
    Sterke koffie met melkschuim en salted caramel, afgemaakt met een toef slagroom en besloot ik deze een te proberen. Op 5 cent na 5 euro dus was ik reuze benieuwd of het ook echt een speciale koffie was. Nou mensen, verrukkelijk in een woord en geen seconde spijt van gehad. Puur genieten en zo mooi gedecoreerd.
    “Make my Day" is geen koffie maar een belevenis, superlekker!

Mijn vrouw nam de gewone koffie en was niets mis mee maar zal ze de volgende keer misschien ook wel anders kiezen. Wat een soorten koffie hebben ze hier en kan je uitgebreid genieten.

Lunch
    Mijn vrouw koos uiteindelijk voor het Broodje Boerderei. Een maanzaadbol met lauwwarme ambachtelijke beenham, eiersalade volgens eigen recept, rucola en komkommer.
    En ik ging voor de Boerenbol met biologisch rundergehakt van Hoeve Biesland, boerenkool, rode uienchutney, mosterdmayonaise en gesmolten kaas.

Die broodjes waren heerlijk krokant, net gebakken vers en superieur belegd met kenmerkende tegengestelde smaken wat een harmonie in de mond bracht. Geweldig lekker en met garnering van sla, komkommer en tomaatjes geserveerd. Het is eigenlijk geen broodje maar een volledige lunch en zijn geld dubbel en dwars waard. We hadden toch voldoende aan ons tegeltje van 25 euro en hielden zelfs nog geld over welke in de fooienpot is beland.

Een gezellige lunch in een heerlijk ouderwetse huiselijke locatie waarbij de gastvrije Demi absoluut past en hebben we hartelijk afscheid van haar genomen. We komen hier zeker terug.

22. Steph's profielfoto
    Steph heeft een recensie geschreven voor Fijn Bar & Kitchen

Dit was geen fijne ervaring. Geboekt via social deal, dus al niet te hoge verwachtingen. Helaas was dit nog teleurstelliger dan gedacht. Wij kwamen aan met een gezelschap van vier. Het personeel was buitengewoon slecht. Maar het ergste nog was dat wij twee haren in ons eten hadden. Toen wij dit vermeldden bij de bediende zei ze letterlijk: “oh ja dit is van de chef”. Wat meteen al bevestigde dat zij fout zaten. Echter kregen wij geen compensatie of iets anders voor deze fout. Wij komen in ieder geval niet meer terug (hoe goedkoop dan ook).

23. Thijs r's profielfoto
    Thijs r heeft een recensie geschreven voor Fijn Bar & Kitchen

We went to this place because of an sale through socialdeal.nl in our dinner we found 2 hairs (of which we notified the employees) but we got no response on this other than "those must be the chef's". Really rude to get no reply/ compensation in drinks what so ever.

24. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor De Verbeelding Delft

Heerlijk gegeten!

25. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Leef Tapas

Heerlijk eten voor een hele eerlijke prijs. Goede bediening en uitstekende wijnen.

26. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor De Sjees
    Nederlands Delft

Prima tentje. Druk. Attent en vriendelijke medewerkers.
    Hadden weinig tijd, werd prima geregeld.
    Sate was lekker, mals vlees, goed gebakken frites Niets mis mee.

27. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Casa del Sol Conosco

Nieuwe enthousiaste mensen die een vernieuwd Casa del Sol enorm goed op de kaart zetten. Authentieke Portugese en Spaanse gerechten verschenen er op tafel nadat wij hadden gevraagd ons te verrassen in plaats van gericht van de (overigens erg leuke) menukaart te kiezen. Lekker smakelijk gegeten met heerlijke wijnen erbij. Als toetje de karamel truffels met een glaasje port er naast. In één woord: genieten! Wij komen graag terug.

28. Henk iPENBURG's profielfoto
    Henk iPENBURG heeft een recensie geschreven voor Thuis by Ladera

Weer fantastisch gegeten. Het is voor ons elk jaar weer een feest om er te eten!
    Voortreffelijke en vriendelijke bediening. Lekker eten voor vriendelijke prijzen.

29. E.R. van Dijk's profielfoto
    E.R. van Dijk heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

E.R. van Dijk

Gevarieerde menukaart; lekker gegeten; vriendelijke bediening.
    Met genoegen komen we hier regelmatig een hapje eten.
    Eric