Nieuwste foto's in Delft

Laatste updates in Delft

1. Sandra pellikaan's profielfoto
    Sandra pellikaan heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Sandra pellikaan

Heerlijk eten, zeer slechte service.

2. Somville's profielfoto
    Somville heeft een recensie geschreven voor Dolce Amaro
    Italiaans Delft

Somville

Voilà plusieurs années que nous allons en vacances à Delft et manger à ce resto. Nous ns sommes donc rendu cette fois aussi. Hélas, cela ne doit plus être le même tenancier. Ns avons été surpris que le restaurant était presque vide mais ns avons vite compris en voyant la carte minable et ce que l'on avait ds notre assiette. C'est bien malheureux. Resto à ne pas fréquenter. Où sont les plats italiens?

Vrije vertaling door Eet.nu
    We gaan al een aantal jaar op vakantie in Delft en eten dan bij dit restaurant. We zijn dus ook deze keer weer naar hier gegaan. Helaas, dit kan niet dezelfde eigenaar zijn. We waren verrast om te zien dat het restaurant bijna leeg was, maar we begrepen dit al snel toen we de kleine menukaart zagen en wat we op ons bord kregen. Het is heel jammer. Restaurant om niet te bezoeken. Waar zijn de Italiaanse gerechten?

3. Esmeralda's profielfoto
    Esmeralda heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Esmeralda

Heerlijk gegeten na de diploma uitreiking van onze dochter.
    Goede, gezellige bediening. Goed eten. Vers, niet teveel en niet te weinig.
    Kortom: een aanrader!

4. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Rice & Pasta
    Kleine eetwaren Delft

Ontzettend lekker eten voor een heel schappelijke prijs, en een hele lieve mevrouw die je altijd met een glimlach helpt. Ik wou dat ik eerder van dit tentje had geweten, dikke aanrader!

5. Tc leiden's profielfoto
    Tc leiden heeft een recensie geschreven voor Beef & More

Even geprobeerd maar echt tegengevallen. Wie niet waagt wie niet steaks. Jammer van zo’n mooie zaak! Zag er goed uit totdat je een steak voor je krijgt die gaar doorbakken is. Ze vragen keukenpersoneel omdat ze momenteel geen kwaliteit op tafel kunnen zetten. Ze kwamen naar me toe en werd zelfs gevraagd om daar te werken omdat ze niet eens een steak kunnen grillen. Zelf weten ze niet wat ze moeten geven als er staat 300 gram steaks op menu, dan maar een paar kleine reepjes...kreeg zelfs een rondleiding in de keuken van de eigenaar omdat hij weet dat ik zelf ook chef ben. Ze moeten nog veel leren op gebied van kwaliteit en mentaliteit!!! verder heel goed fooi gegeven voor de lekkere cola zero en heerlijke wijn:-)

6. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Wokmaster

Annette

Zeer slecht, vellen zaten op de warme gerechten, dus niet eens aangeraakt.
    De sushi smakeloos.
    Bij de wok erg vies lieten alles de hele avond liggen.
    Ze gingen om 8.45 Ineens met de hogedrukspuit bij de grill schoonmaken wat een herrie zeg.
    Toen zijn we ook weggegaan, ik ben nog nooit met een lege maag een wokrestaurant uitgegaan.
    Hier nooit meer.

1,1
  7. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor 't Postkantoor
    Nederlands Delft

Dit is gewoon een heel prima restaurant, waar je goed terecht kan als stel of met een grote groep. Het eten is goed en in mooie porties en ook voor vegetariërs is er genoeg keuze.

8. M Oduegwu 's profielfoto
    M Oduegwu heeft een recensie geschreven voor Burger King
    Hamburger Delft

Burger king is een vreselijk grotesk plaat om te eten. De manager heeft geen leiderschap kwaliteit en helemaal geen hart. Hij is een ombeleefd medewerker en moet niet bij burger king werken.

9. Rita's profielfoto
    Rita heeft een recensie geschreven voor Atithi
    Indiaas Delft

Zeer vriendelijk ontvangst.
    Heerlijk gegeten.
    Authentieke gerechten.
    Smaakvol opgediend.
    Komen hier zeer zeker terug.
    Bedankt voor de gastvrijheid!

10. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Parel van Flores
    Chinees-Indisch Delft

Heerlijk gegeten. Komen hier zeker nog een keertje terug.

11. Piet van Dolder's profielfoto
    Piet van Dolder heeft een recensie geschreven voor Thuis by Ladera

TOP! Heerlijk gegeten voor een verrassend lage prijs. Aardige, hardwerkende mensen.
    Als wij weer eens in Delft zijn zullen wij zeker hier terugkomen.

12. L. Overweel's profielfoto
    L. Overweel heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

L. Overweel

We waren er om 18.00 Uur en kregen pas om 19.10 Het bestelde op tafel. Van wat we wilde hebben was er nog maar een, en naderhand geen. Moesten toen iets anders bestellen. Slechte inkoop.

13. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Wokmaster

Maarten

Geweldig eten en een top service

14. Willeke's profielfoto
    Willeke heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Willeke

Zondagavond 3 juni met 4 personen gegeten. Wij besloten het Deksels menu van 25,- p.p. te nemen. Wij kregen om 18.00 uur een tafel aangewezen en bestelden een drankje, vervolgens werd het voorgerecht om 19.15 uur geserveerd. We vonden het allemaal erg lang duren. Er liep ook maar 1 ober rond. Tussentijds werd ook niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Toen we de rekening kregen, bleek die ook niet te kloppen. Deze viel hoger uit omdat er dingen op stonden die we niet besteld hadden. Erg jammer dat we hier pas achter kwamen toen we eenmaal in de auto zaten. Kortom: dit was voor ons eenmalig!!

15. M.van den Bosch's profielfoto
    M.van den Bosch heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

2-6-2018
    Met kleinzoon (net terug uit Brazilië) heerlijk gegeten.
    Restaurant was gezellig vol, de bediening hartverwarmend.
    En het 'Deksels Menu' een voltreffer!
    Betty & Mees van den Bosch.

16. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Perry's Place
  17. Shoe-arm-A's profielfoto
    Shoe-arm-A heeft een recensie geschreven voor Kobi's Grill

Shoe-arm-A

Lengen de knoflooksaus aan met water, vies. Raar als je voor je eten betaald. Eten is relatief weinig, duur in verhouding. Om bonnetje gevraagd, hebben ze niet, worden boos als je dat vraagt.

Kan nergens in de zaak de prijs verifiëren en kan niet zien wat is berekend. Vraag mij af hoe ze dit belastingtechnisch (btw) oplossen, zeker in combinatie met drank. Maakt een papiertje waarop niet staat wat je besteld hebt om je af te wimpelen, spel meegespeeld, erg flauw. Doen maar wat, want tja, het is toch laat en denken dat mensen dat toch niet in de gaten hebben. Laatste keer, kom nooit weer.

18. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Smullers
    Snackbar Delft

Prima zaak maar ze zijn altijd dicht. En als ze niet dicht zijn, dan gaan ze bijna dicht en kun je niks meer krijgen. Laatst kwam ik aan waren ze de olie aan het verversen en konden ze niks bereiden. Net als je s'avonds na wat biertjes trekt krijgt in een broodje frikandel sta je voor een gesloten deur. Alsof ze niet willen verkopen. Erg vreemd.

19. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor San Marco
    Pizzeria Delft

Onaardige trage bediening.
    Lekker citroenijsje en olijven maar dat was het dan ook wel.
    Ga hier nooit meer etem.

20. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan
    Nederlands Delft

Je krijgt een eenhaps voorafje op een gestileerde lepel, in dit geval gekruid zalm. De aspergesoep was echt lekker. Breekbrood was lekker vers met daarbij kruidenboter, olijven tapenade en een derde dat ik niet kon plaatsen.

De saté was zeer mals en lekker de satésaus was ook lekker. Misschien voor sommigen wat te pittig. Had het vermoeden dat de satésaus niet door en door warm was.

Daarbij krijg je frites in een frietzakje geplaatst in een gestileerde standaard. De frietjes waren zeer heet en lekker knapperig. Er was al vleugje zout aan toegevoegd, niet zoveel zout dat je zoutkorrels ziet zitten.

21. Irma Bakker's profielfoto
    Irma Bakker heeft een recensie geschreven voor Het Gulden ABC

Irma Bakker

Ik heb hier op 20 mei, in de zon, op het terras gezeten met mijn vriendin. Gezellige bediening en heerlijk gegeten. Echt een aanrader en niet duur.

22. Ian's profielfoto
    Ian heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Delft

Het was helaas geen goede ervaring.
    Service was prima maar het eten helaas niet goed.. ik had het idee dat het oud was!
    Vind het jammer want het is een prima restaurant.

23. Annefleur's profielfoto
    Annefleur heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Annefleur

Ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt.
    Ook was ik over het eten niet te spreken.
    10 tapas gerechten die wij besteld hadden hebben wij niet eens gekregen.

24. Kees Hees's profielfoto
    Kees Hees heeft een recensie geschreven voor Cafe-restaurant de V

Kees Hees

Wisselende ervaring. We waren met een groep van 9 personen. Biefstuk, spareribs, kip waren van redelijke tot goede kwaliteit. De dagschotel was echter matig en de buikspek schotel was zeer teleurstellend. De kok kwam toelichting geven, maar deelde onze mening niet. In onze beleving is de buikspekschotel niet meer dan een matig speklapje geserveerd met een gekookte stronk broccoli tegen een veel te hoge prijs.

25. Nordin's profielfoto
    Nordin heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Sijgje

Vanavond hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, leuk aangekleed restaurant. Ook de wijn is aan te bevelen!

26. Grietje's profielfoto
    Grietje heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan

Grietje

We hebben heerlijk gegeten bij de Koperen Pan. Het eten is vers en goed verzorgd en super lekker, ziet er ook prachtig opgediend uit. De service is vriendelijk en niet opdringerig. De sfeer in de Koperen Pan is rustig. Alles is schoon en oogt verzorgd en je kunt elkaar goed verstaan. De prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend. Niet het goedkoopste restaurant in de omgeving, maar je merkt de liefde voor het vak bij alle medewerkers en op je bord!

27. Samantha's profielfoto
    Samantha heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Samantha

Bij binnenkomst werden we verwelkomd door een chloor walm, afkomstig van de toiletten waar het even nat was als in het zwembad. Het eten was wel goed, werd veel met sausjes gewerkt. Hierdoor waren de natuurlijke smaken wat minder aanwezig.

28. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Kruydt
    Internationaal Delft

Enorme aanwinst in het restaurant-aanbod in Delft in het midden tot hogere segment!

Heerlijke wijnen en meer dan uitstekend eten in mooie opmaak en soms gedurfde, maar mooie smaakcombinaties. Brigade is kundig en vriendelijk en past zich naadloos aan de gasten aan: op de vlakte waar gewenst, in voor een praatje en grapje waar het kan en op prijs gesteld wordt.

Wij komen hier zeker nog vaker terug en hopen dat dit nieuwe juweeltje een mooie en lange toekomst op deze plek tegemoet gaat!