Nieuwste foto's in Maastricht

Laatste updates in Maastricht

1. Steffi's profielfoto
    Steffi heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Heer

Hebben geregeld niet wat op de kaart staat. Vraag je om een frietje champignonsaus hebben ze dat 9 vd 10 keer niet. Als je vraagt om een frietje shoarma en de uitbater staat alleen in de zaak, is dat te moeilijk om te maken.
    En echt heel lekker is het ook allemaal niet...

2. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 1900

We waren tevreden,de eigenaars zijn erg aardig.
    We komen hier weer eens eten.

3. Roumen's profielfoto
    Roumen heeft een recensie geschreven voor Quattro Mori

Roumen

Geen sfeer, ongeïnteresseerde bediening. Eten matig.

4. frans rau's profielfoto
    frans rau heeft een recensie geschreven voor Mediterraneo

frans rau

Weinig aan toe te voegen. Geweldig. De beste.

5. nelissen's profielfoto
    nelissen heeft een recensie geschreven voor Bali Bar
    Indonesisch Maastricht

Mooie oorspronkelijke lekkere Indische gerechtjes voor een heel schappelijke prijs in een mooi ingericht restaurant.
    Wijnen waren eveneens prima.

6. Margriet Pansters's profielfoto
    Margriet Pansters heeft een recensie geschreven voor Pieke Potloed

Margriet Pansters

Het broodje was heel karig gevuld. De ene helft was heel dun belegd met tonijnsalade en een beetje sla. De bovenste helft van het broodje lag er bovenop, maar er was echt niks om het het mee te beleggen. Een paar tomaatjes en wat sla wat op de ene helft zat.
    Heel jammer, ik weet niet of ik nog eens terug ga.

7. Gladys Cools's profielfoto
    Gladys Cools heeft een recensie geschreven voor Kruisheren

Prachtige ambiance; zeer sfeervol ingericht en unieke lokatie. Werkelijk uit de kunst. Ook mooi tafellinnen; oogde allemaal heel chique. Verwachtingen van het diner waren dan ook hoog. Helaas viel het enorm tegen. Om te beginnen konden we alleen à la carte eten, terwijl op de website een menu stond. Verder verwachten we bij dit restaurant en prijsniveau amuses geserveerd te krijgen. Helaas… De gerechten waren lekker. Maar niet meer dan dat. Weinig creativiteit en extra’s op het bord. Weinig prikkeling voor de zintuigen. Smaken waren erg vlak. Zeer minimalistisch. Als laatste werden enkele theezakjes in een kommetje geserveerd. Erg jammer. Bediening werd door studenten van de hotelschool gedaan. Niets mis mee, maar pas dan wel de prijzen aan. De prijzen zijn echt veel te hoog voor wat je op je bord krijgt.

8. Henriëtte Vos's profielfoto
    Henriëtte Vos heeft een recensie geschreven voor Grand Café D'n Ingel

Henriëtte Vos

Heerlijk zuurvlees gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
    Ook de vissoep is hier zeer goed.
    Tja, wat eigenlijk niet 😀

Zeer vriendelijke medewerkers.
    Wij gaan hier zeker nogmaals naar toe.

9. Fia Smeets's profielfoto
    Fia Smeets heeft een recensie geschreven voor Lucky Luc Snacks

Fia Smeets

Met koningsdag gingen mijn echtgenoot en ik nog ff een frietje met een snack eten voordat we naar huis gingen. Het was druk in de frituur. Er was enige verwarring over waar je moest bestellen. Uiteindelijk bij de kassa in de rij gaan staan en na 10 minuten aan de beurt. Besteld: 2 friet zuurvlees mayo, een frikadel speciaal en een gehaktbal. De jongen die de bestelling opnam zei dat het wat langer ging duren want de friet waren op en ze waren aan het voorbakken. Ik zeg, geen probleem, we zitten daar en ik hoor het wel als het klaar is. Na 3 minuten krijgen we een fikandel speciaal en een gehaktbal. Na 10 minuten vraagt mijn echtgenoot waar de frietjes blijven omdat onze snacks koud werden. De reactie van 2 jongens en een mevrouw van het personeel loog er niet om. Of we niet in de gaten hadden dat het druk was, we konden toch gewoon die snacks opeten, of we debiel waren om te vragen naar waar het eten blijft terwijl iedereen toch zo hard aan het werk was. We moesten misschien maar gewoon opsodemieteren. Wij hadden geen probleem met wachten, maar dan wel op de hele bestelling. Wij vinden het nu eenmaal lekker om de snack bij de friet te eten. Uiteindelijk kregen we onze friet. Die waren heerlijk ondanks dat de zin ons een beetje over was door de agressieve benadering. Men vond unaniem dat de vraag niet kon, maar ik vind dat die vraag helemaal niet gek was. Het was te druk, misschien moet men dan kiezen voor het tijdelijk niet meer aannemen van bestellingen. Zodat er daarna weer snacks met friet gelijk kunnen worden uitgeleverd. Jammer.

10. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Grand Café D'n Ingel

We hadden op 26 april (dag vóór Koningsdag) n tafel voor 2 gereserveerd. Het is een mooie locatie aan t Vrijtof en binnen is het een eetcafé. De akoestiek is prima, je kon elkaar goed verstaan. De bediening is ontzettend vriendelijk. Vooral een jonge vrouw die vertelde dat ze 2 baantjes had en ze bediende met een hele grote glimlach!
    Wij kozen voor n 3 gangen menu: vitella tonnato, Kalfs entrecote met bearnaise saus en een dessert van rabarber.
    De vitello tonnato smaakte ‘redelijk. ’ Zo’n voorgerecht zou ik zelf ook gemaakt kunnen hebben eerlijk gezegd…
    De kalfs entrecote was echt niet lekker, er zat geen smaak aan en was vrij droog. De bearnaise saus was ook heel flauw. Ik heb dit doorgegeven aan de bediening. Het dessert daarentegen was heel erg lekker.

Mijn man en ik hebben al met al een verkeerde keus gemaakt (3 gangen diner kostte 29 euro mooie prijs verder)
    want wij zagen mooie spareribs voorbij komen en natuurlijk Zoervleis.
    Deze mensen zaten er smakelijk bij te eten… dus mensen, neem dit mee als tip!

11. Lola's profielfoto
    Lola heeft een recensie geschreven voor Momus

Delicious food, lovely staff and amazing atmosphere! Highly recommended ❤️

12. Eline's profielfoto
    Eline heeft gereageerd op een recensie van Grand Café D'n Ingel

Jullie hebben helemaal geen oplossing geboden op dat moment, privé heeft u ook nog niks opgelost?? De serveerster had duidelijk gezegd dat de chef van beiden borden heeft geproefd. Ik snap dat u de status van het restaurant wilt beschermen, maar alstublieft, hoever moet een klant gaan om op een normale manier gecompenseerd te worden?

13. Pascal Goubet's profielfoto
    Pascal Goubet heeft gereageerd op een recensie van Grand Café D'n Ingel

Beste karel,
    Hoorde jij bij het zeer luidruchtige en agressieve groepje die op het terras hebben gezeten en dachten dat ze niet hoefden te betalen?

14. Pascal Goubet's profielfoto
    Pascal Goubet heeft gereageerd op een recensie van Grand Café D'n Ingel

Beste, jammer dat u deze recensie schrijft nadat wij u een oplossing hebben geboden n.l. gelijk een nieuw gerecht serveren maar dat wilde u niet, daar u het eten te zout vond.
    Ook heb ik u nog een privé bericht gestuurd waarin ik heb aangegeven u te compenseren maar ook dit geeft u niet aan in deze recensie.
    U laat wel een hele tafel proeven maar verwijt ons dat wij het gerecht na proeven en vindt dat dan onhygiënisch??. Wij proeven uiteraard niet van het bord wat terug komt maar van de ingrediënten in de keuken waar de maaltijd mee bereidt is, deze zijn n.l. hetzelfde als die wat we aan u hebben uitgeserveerd en deze waren NIET te zout volgens onze beleving.
    Maar goed de een vindt het te zout en de ander niet.
    Met vriendelijke groet,
    Team D'n Ingel

15. Len's profielfoto
    Len heeft een recensie geschreven voor Danyel

Geweldige avond gehad. Eten was heerlijk, personeel super vriendelijk en gastvrij. Danyel is een bijzonder goede chef, met échte kennis van het vak. Zeker een aanrader!

16. Bente Wijnen's profielfoto
    Bente Wijnen heeft een recensie geschreven voor Danyel

Bente Wijnen

Een heerlijke en gezellige avond gehad in het restaurant. Eten top, bediening top en met een gezellige sfeer. De passie is overal in terug te vinden!

17. Marion's profielfoto
    Marion heeft een recensie geschreven voor Buvette 't Piepenhoes

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en snel geserveerd. Zeker een aanrader.

18. Verheijde's profielfoto
    Verheijde heeft een recensie geschreven voor Brandsøn
    Internationaal Maastricht

Ietwat kleine kaart, echter is de kwaliteit super! Zeer vriendelijke bediening.

19. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Momus
    Internationaal Maastricht

Heerlijk gegeten onder genot van live pianomuziek.