Nieuwste foto's in Maastricht

Laatste updates in Maastricht

1. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Preuverij

Eenvoudig restaurant waar je heel goedkunt eten

2. Shannah Eagles's profielfoto
    Shannah Eagles heeft een recensie geschreven voor Momus
    Internationaal Maastricht

We hadden in het restaurant Pays Bas gegeten, maar we waren bitter teleurgesteld over de service en de zitplaatsen. We waren aan de achterkant op een tafel met rokers geplaatst en we konden niet bewegen. Het personeel was onbeleefd en onbehulpzaam en de toiletten waren trap! Toen we u vroegen om uw toiletten te gebruiken en de rest van de avond met u door te brengen, was u zo vriendelijk en behulpzaam. Je maakte ons zo welkom alles over de Mombus was uitstekend. We zouden willen dat we met je hadden gegeten om te eten. Als we volgend jaar terugkomen, boeken we met je mee.

3. Karin Coers's profielfoto
    Karin Coers heeft een recensie geschreven voor Amadeus

Karin Coers

Wat een waardeloze tent! Een klein wijnglaasje jus de oranje, niet eens vers, gewoon uit een pak kost maar liefst 4,75. Een klein glaasje cola, uit een fles of dispender, met veel ijsblokken, 2,75. Onvriendelijk personeel!! Gelukkig zag ik de prijzen staan dus hebben we geen lunch meer genomen. Snap al die slechte revieuws wel. De gemeente zou hier iets aan moeten doen, toeristen krijgen zo een totaal verkeerd beeld van zo n mooie stad en worden gewoon een poot uitgedraaid.

4. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor De Aw Brok

Miranda

Leuk zitten op terrassen alleen de blonde achter de toonbank onvriendelijk voor de rest niks op aan te merken op personeel

5. Saskia schiffeleers's profielfoto
    Saskia schiffeleers heeft een recensie geschreven voor Le Virage

Saskia schiffeleers

Eten in eigen stad maar het gevoel van op vakantie zijn. Top. De kaart is beperkt maar dat geeft mij het vertrouwen dat het goed is, dat was ook zo. De gastvrouw doet het super, zeer vriendelijk, je voelt je echt welkom. Kortom, kom naar onze mooie stad en ga voor een redelijke prijs eten op een van de leukste plekken.

6. Frijns's profielfoto
    Frijns heeft een recensie geschreven voor Stadscafe Lure

Gisteren gegeten bij stadscafe lure. Eten was goed. Maar toen ik naar het toilet moest gaan, en een blik in de keuken wierp, toen werd het mij niet goed. Wat een puinzooi, vuilnisbak bomvol, en een hele vieze smerige vloer. Doe dan je deur dicht, wat een visitekaartje. Bah.

7. Robby Penterman's profielfoto
    Robby Penterman heeft een recensie geschreven voor Pieke Potloed

Robby Penterman

We werden al heel vriendelijk ontvangen, ondanks het extra werk wat zich meebrengt met iemand (mijn vader) die in een rolstoel zit.
    We hebben heerlijk gegeten in een knus en gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.
    Robin van Eet.nu heeft mij perfect geholpen met het vinden van een restaurant in Maastricht in de buurt van het theater.
    Nogmaals bedankt daarvoor.

8. Jackie's profielfoto
    Jackie heeft een recensie geschreven voor Snackbar Ludo

Vriendelijke eigenaren en hygiënische producten. Top.

9. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Talentino Mestreech

Hier vandaag voor de eerste keer een kop koffie gedronken op het terras. Leuk, knus terras, en vriendelijke bediening. Ook binnen, authentiek ingerichte ruimtes.

10. N.H.Jongerius's profielfoto
    N.H.Jongerius heeft een recensie geschreven voor Antonis

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader.

11. Karin bijl's profielfoto
    Karin bijl heeft een recensie geschreven voor De Brandweerkantine

Karin bijl

Kom er al enkele jaren en altijd gastvrij, niets is te lastig en altijd goed eten geserveerd gekregen.
    Een aanrader dus als je in Maastricht bent.
    Ongedwongen retro sfeer👍

12. Vos AB's profielfoto
    Vos AB heeft een recensie geschreven voor Que Pasa

Het heet inmiddels geen Ma van Sloun meer. De kaart bestaat nu ook alleen nog maar uit koud en warm tapas.
    We waren de enigen in het restaurant. Hadden niet het idee dat het storm liep. Het geheel ziet er wat rommelig uit. Was niet slecht maar niet wat we verwacht hadden. Ook aangegeven dat het voor de klanten al helemaal een verrassing is als je er komt. Voor ons 1 keer.

13. Patrick Ummels's profielfoto
    Patrick Ummels heeft een recensie geschreven voor MecCafé
    Lunchroom Maastricht

Sinds 2017 is MecCafé overgenomen door MECC Maastricht. Zowel de inrichting als de uitbater, medewerkers en menukaart zijn sindsdien verandert.

14. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Restaurant Le Courage

Broodje van niets met schijfje harde boter. Fles lauw water op tafel. Rauwe coquilles. Bord schuim met piepklein stukje vis en 4 kleine mosseltjes genaamd "bouillabaisse" lekker vleesgerechtje. Afgeknepen wijn arrangement. Bodempje wijn dat op was voordat gerechtje er was. Bij vlees gevraagd eens bij te schenken. Dit stond ook weer extra op de rekening. Makkelijk en ruim zat je er niet. Kortom… veel te duur voor wat je krijgt! Niet aan te bevelen.

15. Roel's profielfoto
    Roel heeft een recensie geschreven voor Sphinx

Slecht verstaanbaar en onbeleefd personeel. Werd teruggebeld en het eerste wat ze vroegen was: jongeman, waarom neemt u niet op, met de niet subtiele mededeling dat we de bezorging zelf onder bij de deur moesten komen ophalen.

De 5 kapsalons werden door een aanname van het personeel bezorgd als shoarma ipv döner. Er was maar een saus mogelijk en een medium kapsalon was maarliefst 8 euro voor een klein bakje.

Het vlees was vet, maar kon alleen maar tegenvallen omdat we döner hadden verwacht. Van een restaurant verwacht je op z'n minst dat ze je de keuze geven.

16. anita's profielfoto
    anita heeft een recensie geschreven voor De Ark
    Snackbar Maastricht

Een maal en nooit meer.
    Had frites met zuurvlees de frites niet te eten en moest de fiets nemen van het een stukje vlees na het andere.
    Had een een sito stick daar kon ik iemand zijn kop mee inslaan zo hard gebakken en vroeg een shoarma rol blijkt het thuis een saté rol te zijn.
    Nee sorry maar ik kom niet meer bij u..

17. N's profielfoto
    N heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Carnal

Gemengde gedachten bij dit restaurant.

Bij aankomst goed en vriendelijk ontvangen. Kregen snel wat te drinken en werden voorzien van de kaart.
    Een gesprek aan tafel kon je moeilijk voeren aangezien de muziek zo hard stond. 2× gevraagd of muziek stiller kon zodat we elkaar konden verstaan.

Tijdens het opnemen van het eten liepen we tegen het volgende knelpunt aan. We moesten alles in het Engels bestellen. Dit is voor mijn 80 jarige opa niet erg handig en aangenaam. Ook hier was het moeilijk om te communiceren met de ober vanwege de harde muziek.
    Daarnaast hadden we ons goed voorbereidt op ons etentje bij Carnal. We hadden de menukaart op internet bekeken en hadden ons verheugd op bepaalde gerechten.
    Helaas klopt de menukaart op de site niet met de menukaart in het restaurant zelf. Vele gerechten stonden niet op de menukaart in het restaurant. Helaas hadden we ons dus verheugd op gerechten die we dus niet konden bestellen.

Eten kwam vrij snel en zag er erg lekker en goed uit. Helaas was onze bestelling alles behalve compleet. Vlees met frietjes werd gebracht, onze side-diches (sla mix, koolsalades, sommige sausjes en de champignonsaus) bleven achter in de keuken. Na 2× vragen en ondertussen al halverwege klaar te zijn met eten, kwamen onze salades en sauzen. Ober was wel zo aardig om ons een drankje van het huis aan te bieden. (Toen we rekening checkten, bleek dat we deze drankjes toch betaald hebben en niet van de zaak gekregen hebben. Dat valt dan weer tegen)
    het eten was heerlijk! Niets op aan te merken. Eenmaal toen we alles wat we besteld hadden op tafel stond, was het genieten!
    Ook het dessert was heerlijk!

Dus op de harde muziek, Engelse taal, vergeten side-diches en toch niet gekregen drankjes van het huis na, was het een leuke avond.

18. jeanet's profielfoto
    jeanet heeft een recensie geschreven voor Momus
    Internationaal Maastricht

De boerenuitsmijter was erg lekker

19. H. Wintgens's profielfoto
    H. Wintgens heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 1900

H. Wintgens

Gezellig terras en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook voor grote eters voldoende!!

20. Speerstra's profielfoto
    Speerstra heeft een recensie geschreven voor Antonis

Speerstra

Heel erg vriendelijk heerlijk gegeten en niet lang hoeven wachten op t eten ondanks de drukte.

21. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Los Amigos

Daan

Geen beste ervaring. Alles miste smaak en veel niet vers. Gehaktballetjes waren net stuiterballen in een flauw sausje. Patatas Bravas leek nergens op, aardappeltjes uit de frituur met een plastic bakje gekruide mayonaise. Ik twijfelde ook of de bellota ham 48 maanden gedroogd ook wel was wat ik heb gekregen. Na de eerste ronde tapas afgerekend en elders verder gaan eten

22. Elvira vd laar's profielfoto
    Elvira vd laar heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Was er gewoon vies. Tafels en banken plakte van de frietsaus en frisdrank. Net als de vloer. Door de drukte kon het niet komen want er waren niet veel mensen. Over het toilet niet te spreken! Bah bah!

23. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Momus
    Internationaal Maastricht

3 Gangen menu, kwalitatief slecht. Voorgerecht vitello tonato, althans dat moest het voorstellen. Geen kalfsvlees en tonijn mayonaise. Hoofdgerecht scampi met tortilla chips, wat een combinatie. Nagerecht choco mouse, zo uit de supermarkt. Sorry, geen aanrader om hier te gaan eten.

24. Annemie Drummen's profielfoto
    Annemie Drummen heeft een recensie geschreven voor Kreta

Annemie Drummen

Heerlijk gegeten! Smaakvol geserveerd, prijs kwaliteit is goed en klantvriendelijk!

25. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Reube Royale

Heerlijk gegeten bij Reube Royal, met ruime porties voor een redelijke prijs.
    Bediening is uiterst vriendelijk. We komen zeker terug, een aanrader!

26. Hermans  j's profielfoto
    Hermans j heeft een recensie geschreven voor Cafe Zuid

Hermans j

Hebben genoten van onze bestellingen. Geweldig personeel.

27. Erwin en Denise's profielfoto
    Erwin en Denise heeft een recensie geschreven voor Reube Royale

Erwin en Denise

Bourgondisch tafelen, heel vriendelijke eigenaar die het zijn gasten graag naar de zin maakt. Prima bereid diner, ruime hoeveelheid. Echt een aanrader.

28. Robert Grace's profielfoto
    Robert Grace heeft een recensie geschreven voor Patty 'n Bun

Great place! I ordered a new yorker burger with hot cheddar cheese sauce on top. It was delicious! We will be back, probably more than a couple times...!!

29. Geert's profielfoto
    Geert heeft een recensie geschreven voor Napoli
    Pizzeria Maastricht

Vlotte aardige bediening en heerlijke vegetarische pizza!!