Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Sociaal restaurant in het hart van Ronse. Eerlijke en goede keuken aan een klein prijsje en vriendelijke bediening. Een aanrader! We gaan er al jaren op regelmatige basis.

2. Eetcafé Hasselt

Andrey Deckers

Gertrude Donne’

Beste, we zijn nu al enkele keren frit mosselen komen eten, de mosselen zijn heeeeeeel lekker, maar de fritjes vinden wij geen echte fritten, die lijken eerder op dikke patattenschijven, en dat vinden wij heel jammer. Fritten moeten fritten zijn hè en zeker samen met mosselen. De rest alles perfect. Grtjes.

Zeer lekkere mosselen friet, met sauzen, De sfeer was gezellig, Vriendelijke bediening, prijs viel geweldig mee. een grote aanrader. Ik heb wel een fout gemaakt bij het geven van de score(3) Onze score is 9,5/10. Zeker voor herhaling vatbaar.

Antoinette Lormans

Alle recensies

Eet.nu blog

Vacature: Junior Accountmanager

Ben je commercieel gedreven, enthousiast en wil je saleservaring opdoen waar je de rest van je carrière profijt van hebt? Eet.nu is voor haar kantoor in Haarlem op zoek naar junior accountmanagers. Bij Eet.nu kun je jezelf ontwikkelen tot een succesvolle topverkoper! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte