Restaurants in

Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Amerikaans Neerpelt

Top gegeten voor redelijke prijs. Prima sfeer met vriendelijk personeel.

2. Amerikaans Neerpelt

Jos Muijs

3. Amerikaans Neerpelt

Vandaag bij Rodeo Neerpelt gaan eten. Was gewoon goed, leuk ontvangen in een ongedwongen sfeer! Ik had de ribeye en mijn vriend de fajita en het ze waren super! De desserts zijn ook verrukkelijk 😀. Er is een snelle en vriendelijke service! Kortom niks op aan te merken...

4. Belgisch Gent

Sonia Verstraeten

Gisteren gaan eten met een gezelschap van 11 personen.
    de vrouwen gingen bij het binnenkomen naar het toilet op de eerste verdieping,
    de vrouwen en zowel de mannen moesten de zelfde wc gebruiken daar er maar 1 was en dat op zich is nog niet zo erg, maar het was er verschrikkelijk vuil echt ondermaats de uitwerpselen
    en toilet papier lagen op de grond en het wc was volgens ons in geen maanden nog gekuist je durfde ook de klink van de deur niet aan te raken.na er een opmerking over gemaakt te hebben heeft hij het met een beetje papier gaan opkuisen en heeft zich dan komen excuseren
    het eten was wel redelijk maar ik stel mij toch wel vragen bij de netheid van de keuken.
    ik beveel het restaurant zeker niet aan.

5. Amerikaans Neerpelt

Ik snap niet wat mensen te klagen hebben wat ze schrijven, heerlijk eten zeer vriendelijk personeel, super voor kinderen met binnen en buitenspeeltuin, heerlijk terras.
    Het fijne hier is dat je bij het hoofdgerecht niet alles op 1 bord krijgt met dat de frietjes, salades en sausjes apart geserveerd wordt.

Alle recensies

Eet.nu blog

Eten met een koemelkallergie

Voedingsallergieën, je hoort er steeds meer over en de bijhorende allergische reacties kunnen variëren van een klein beetje uitslag tot een anafylactische shock. Mijn dochtertje is bijvoorbeeld allergisch voor koemelkeiwit, maar haar reactie erop is gelukkig nog vrij mild. Desalniettemin letten we er toch op dat ze niets met koemelkeiwit nuttigt en dit vergt wel wat aandacht en voorzichtigheid, aangezien het in zoveel producten verstopt zit. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte