Restaurants in

Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Met storm richting Antwerpen, zat het in het verkeer al behoorlijk tegen, een omleiding zorgde ervoor dat we door het centrum moesten reizen, o,o. Gelukkig nog op tijd op locatie. Parkeren kan voor de deur, handig maar wel even zoeken naar een vrij plaatsje.
    Ontvangst was goed, we kregen een fijn plaatsje aan het raam. Inrichting is modern met luxe, mooi fijn linnen op tafel en zilveren couverts.
    Aperitief was matig, de hapjes en amuses vond ik bescheiden. Eerste gang was meer een eet gerecht vanwege de wat grote portie fregola. Tweede gerecht kon niet overtuigen. Hoofdgerecht eveneens, wel hierbij een mooie wijn. Dessert was oké.
    Bediening zeer goed.
    Prijs-kwaliteitverhouding voldoende.
    Een beetje teleurgesteld gingen we weer naar huis.

Warm en huiselijk kader, zeer attente bediening, héééérlijke gerechten en fantastische wijnkaart. Aanrader in hartje Antwerpen!

Julie

4. Eetcafé Roeselare

Vande Voorde José

Goede keuken
    Een zeer goed chinees restaurant. De keuken is eerder Thaïs en Vietnamees, De chef komt uit het zuiden van China en de gastvrouw komt uit Vietnam, vandaar de fijnere Chinese keuken

Alle recensies

Eet.nu blog

Omega | Mediterranean Cuisine

In de Rotterdamse wijk Hillegersberg vind je sinds ruim een jaar restaurant Omega. Het restaurant wordt gerund door het gedreven en gastvrije koppel Maria en Nikolaas. In de keuken vind je Chris, de chefkok die dagelijks de lekkerste Mediterraanse gerechten op tafel zet. Ik sprak deze week met hem en vroeg hem naar het succes van Omega. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte