Nieuwste foto's in Nederland

Laatste updates in Nederland

1. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor Wok Inn

Janneke

Binnenkomst al niet klantvriendelijk. Eten zeer slecht, moesten vragen voor aanvullen. Vlees vis taai, wokken smaakloos. Garnituur koud taai zoals aardappeltjes en friet.
    Kortom geen aanrader en nadien erge buikpijn

2. Paul M.'s profielfoto
    Paul M. vindt de recensie door Trees voor Sandwichbar Riant leuk

Trees

Friet gaat wel.
    Hamburger stonk naar varkensstal.
    Broodje dat al effe in vriezer had verbleven.
    Gezellig meid achter de toog. Dus niet… 😂
    Benieuwd hoeveel goede reacties na mij komen😜

3 vorige recensies
  3. Paul M.'s profielfoto
    Paul M. vindt de recensie door Jos voor Sandwichbar Riant leuk

We bestellen met enige regelmaat bij deze cafetaria maar we zijn er helemaal klaar mee: chagrijnig personeel, kunnen ze niet bezorgen want er staan maar 2 personeelsleden in de zaak zeggen ze, kom je de bestelling ophalen, staan ze met 3 personen achter de toonbank!? Krijg je een verkeerde bestelling, moet je het verschil zelf bijbetalen, terwijl zij de bestelling verkeerd opnemen, nou ja zeg en owee als je er wat van durft te zeggen dan word je ook nog tegengesproken!! Hoezo klant is koning?? Voor ons geen Riant meer.

4. Paul M.'s profielfoto
    Paul M. vindt de recensie door Paul M. voor Sandwichbar Riant leuk

Op 9 mei een bezoekje gebracht aan frituur Riant in Geldrop. Ik bestelde er een friet met mayonaise en een gepaneerde fricandel met mayonaise. Aan de extreem hoge prijzen te zien zou je denken dat alles in gouden bakken geserveerd zou gaan worden maar dat viel later enorm tegen. Achter de toonbank stonden 2 ongeïnteresseerde super chagrijnige dames die ze zo uit het publiek van een Oprah Winfrey programma gehaald zouden kunnen hebben. Ik plaatste mijn bestelling en kreeg wat later een bakje friet met veel mayonaise. Deze mayonaise kostte 40 cent. Bij de fricandel zat relatief weinig mayonaise maar hier werd 85 cent voor gevraagd. Ik zei dat de prijzen niet evenredig waren maar de 2 dames snapten mijn opmerking niet. Ze wisten wel de eigenaar op te sporen en die kwam naar mij toe. Hij vroeg wat er was en ik legde mijn verontwaardiging aan hem uit. Hij zei dat dit de prijzen zijn en dat hij een boel kosten heeft. Ook hij snapte mijn punt niet meteen en heb ik het hem daarom nog eens uitgelegd. Hierop zei hij dat het personeel teveel mayonaise bij de friet had gedaan en dat hij ze op hun flikker zou gaan geven. Wat een klantonvriendelijke eigenaar is dit zeg. Heb hem aangegeven dat ik een mooie review zou gaan schrijven. Hij gaf aan dat hij hoopte dat ik Riant nooit meer zou bezoeken. Dat zal ik ook zeker nooit meer doen. Buiten het bovenstaande verhaal kan ik vertellen dat de friet taai was en dat de fricandel volgens mij ver over de uiterste verkoopdatum was. Het enige dat ik lekker vond was het blikje cola. Voor mij nooit meer Riant, zeker geen aanrader.

5. Paul M.'s profielfoto
    Paul M. vindt Sandwichbar Riant niet leuk

Paul M.

6. Rivero heeft een nieuwe foto
    Internationaal Schoonhoven
  7. Helen's profielfoto
    Helen heeft een recensie geschreven voor Het Poorthuis

Heerlijk gegeten ! Uitstekende bediening en een geweldige gastheer. Erg gezellig. Ik zou zeggen ga er ook eens eten.

8. Jessica loohuis's profielfoto

9. De Bras's profielfoto
    De Bras heeft gereageerd op een recensie van De Bras
    De Bras
    Van restaurant

Beste Barthold, Dank voor uw leuke reactie! Graag tot de volgende keer!
    Hartelijke groet, Team de Bras

10. De Bras's profielfoto
    De Bras heeft gereageerd op een recensie van De Bras
    De Bras
    Van restaurant

Beste Manon, Dank voor jullie reactie! Graag zien wij jullie nog eens terug in ons restaurant. Hartelijke groet, Team de Bras

11. F korsten's profielfoto
    F korsten heeft een recensie geschreven voor SOMM
    Internationaal Uden

F korsten

Fantastisch gegeten. Mooi opgemaakte borden met fraaie verassende smaakcombinaties en een prettige bescheiden bediening. Hier moet je geweest zijn!

Eén vorige recensie
  12. Restaurant Scampi heeft een nieuwe foto