Nieuwste foto's in Nederland

Laatste updates in Nederland

1. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Bistro Kees

Zaterdagavond hier gegeten met z’n vieren. Gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Bediening prima, keurig en met verstand van zaken. Wel jammer dat ze niet vroeg of we iets niet wilden in het menu.
    Heerlijke wijn en water.
    Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten. We komen zeker nog een keer terug.

2. Buskermolen's profielfoto
    Buskermolen heeft een recensie geschreven voor De Witte Wieven

Buskermolen

Super gegeten. Heel aardig personeel.
    Te weinig keukenpersoneel voor een drukke pinksterdag

3. Piggelmee's profielfoto
    Piggelmee heeft een recensie geschreven voor De Appelsche Hof
    Pannenkoekenhuis Appelscha

Naschrift Piggelmee: Deze dirty encounter in het toilet van De appelsche Hof vond plaats zondag 21 mei 2018, ca. 17.30 uur.

4. Jwscholze's profielfoto
    Jwscholze heeft een recensie geschreven voor Antonn
    Eetcafé Zetten

Jwscholze

Lekker van het lopend buffet aan tafel gesmikkeld. Prima bediening.
    Alles was naar onze zin

5. Jiri De Beule's profielfoto
    Jiri De Beule heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Verschil

Jiri De Beule

De bediening was vrij laag van niveau en het eten maar zo zo. De risotto dreef in de olie en de vis was zeker te ver gebakken. Het kon dus allemaal veel beter... :-(

6. M. Veld's profielfoto
    M. Veld heeft een recensie geschreven voor Mulino
    Italiaans De Wijk

M. Veld

Slecht. Een uur zitten wachten op een mandje brood met tarpenade. Hoe moeilijk is dat.
    Hoofdmenu niet gekregen. Drankjes afgerekend en thuis een pizza warm gemaakt. Heel slecht. Zal mijn kennissen en familie aanraden om hier niet naar toe te gaan. Heel slechte organisatie.

7. c.a.walhof's profielfoto
    c.a.walhof heeft een recensie geschreven voor De Dijketelg

zie mijn vorige recensie.
    Door het erg luidruchtige gedrag van andere "gasten"was het niet wat ik ervan verwacht had

8. Piggelmee's profielfoto
    Piggelmee heeft een recensie geschreven voor De Appelsche Hof
    Pannenkoekenhuis Appelscha

Vóór het eten even naar het toilet, waar een van de mannelijke personeelsleden net klaar was met zijn bezigheden bij het urinoir. Na een schichtige blik op mij, verdween hij zonder een woord te verspillen en zonder handen wassen zo snel mogelijk en schoot de keuken in. Ik wou na terugkomst aan onze tafel wegens lichte walging van dit onhygiënische vertoon het bestelde afgelasten en verdwijnen, maar dat mocht niet van mijn vrouw die dat "zielig vond".
    De pannenkoeken lieten erg lang op zich wachten, maar waren lekker. Mijn bord was gloeiend heet, en daar werd keurig voor gewaarschuwd. Ik hoop dat de meeste eventuele bacteriën die 180 graden C. niet overleven. Maar ondanks de prettige bediening, geen volgende keer voor mij.

9. c.a.walhof's profielfoto
    c.a.walhof heeft een recensie geschreven voor De Dijketelg

wij waren 55 jaar getrouwd en na de ervaring van een paar weken geleden heb ik voor de Dijketelg gekozen.
    Het eten was weer even voortreffelijk als de vorige keer maar er zat een "gezelschap"voor ons, dat na een half uurtje aan de bar,zo luidruchtig was dat wij elkaar niet meer konden verstaan.Jammer want ik denk niet dat het de bedoeling is dat gasten elkaar gaan "hinderen"

10. Emiel's profielfoto
    Emiel heeft een recensie geschreven voor Restaurant Twee

Heerlijk en gezellig buiten (en binnen vanwege een regenbuitje) gegeten

11. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Billy Bakery's Pannenkoekenhuis

Anoniem

Slechte ervaring, toen wij (8 personen) binnen kwamen (reservering 18.00uur) hadden ze een ander gezin voor ons aan gezien.
    Terwijl er paniek uit brak bij de personen die het restaurant dienen werd er in de haast tafels tegen elkaar gezet, met de mededeling dat het andere gezin eerst kon gaan zitten, maar die bleven in de hoek zitten te wachten wat er ging gebeuren, toen dat allemaal te lang ging duren zijn wij daar maar gaan zitten, ze praten tegen elkaar (die andere mensen) ze zeiden tegen elkaar wij hadden een reservering van 17.30uur maar moesten ook lang wachten.
    Omdat wij daar aan de zelf gefabriceerde eettafel al zaten stapte het andere gezin op, en gingen weg.
    Na ongeveer 20 minuten nog geen ober geweest om te vragen hebben wij zelf een briefje gemaakt wat we wilde drinken en afgegeven.
    Tussentijds werd toch gevraagd Welke pannenkoek we wilde.
    Deze doorgeven, om 19.00 nog geen pannenkoek.
    Geduld begint een beetje op te raken, toen zag onze zoon dat er een paar pannenkoeken onder een warmtebron lagen.
    Mijn vrouw ging vragen of die soms voor ons waren, toen werd er gezegd, ja, maar dat we ook een pannenkoek met appel erbij bleek dat er geen appels meer waren.
    Ze wilden toen de pannenkoeken maar uit serveren zonder appel en zeiden ze zijn de appels halen en dan later de appels er bij doen.
    De maat was nu helemaal vol.
    Toen besloten wij om maar weg te gaan, hier hadden wij geen zin meer in.
    Toen kwam de restaurant eigenaar vragen wat de klachten waren, alles nog een keer uitgelegd, omdat wij nog 2 uur naar huis moesten rijden, heeft de eigenaar besloten om alle pannenkoeken die wij besteld hadden, gratis van het huis kregen, alleen de drank betalen.
    Mijn dank aan de eigenaar voor deze oplossing.
    Wat daar is gebeurt dat men de situatie helemaal bijster waren, niemand nam daar de regie om aan te sturen.
    Er was totaal chaos in de bediening, daar zal veel aangewerkt moeten worden.
    Tot slot is alles goed opgelost door de eigenaar.

12. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor De Thornsche Molen

Lekker gegeten met zijn drieën tijdens fm de lunch. Alleen de koffie lijkt op het oog heel lekker, maar of er echt koffiebonen aan te pas komen? In ieder geval heel weinig. Een heel slap bakkie, brrrrr

13. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Paal 17
    Internationaal De Koog

Mooie tent en lekker druk maar voor een patatje prima kan je weinig aan verprutsen.
    Wij hadden kipspies voor 21euro echt een dikke teleurstelling. Smaakloos het leek wel of ze de kip hadden gekookt en toen de sate erover hadden gegooid. Ook erg weinig eten voor veel geld veel te duur.
    Wij komen alleen nog voor een patatje.

2,1
  14. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Zuiderzoet
    Nederlands Zeewolde

Ik heb allergieën zoals gluten, koemelk en vis, daarom heb ik van te voren gebeld of dit een probleem was, en dat was het niet. Helaas is bij mijn reservering nergens genoteerd dat ik erg allergisch ben (wat voor mij van levensbelang is) en kreeg ik dus ook geen speciale allergie kaart, ook is er helaas niet naar gevraagd. Wat ik te eten kreeg was, als het niet zo duur zou zijn, echt lachwekkend. Het was echt heel weinig vergeleken bij de andere en dat was al niet echt veel. In plaats van patat kreeg ik 3 krieltjes die in stukje was gesneden en en stuk of 6 boontjes. Ook hebben we gevraagd om water maar kregen we spa blauw. Later heb ik gevraagd waarom er op een andere tafel andere waterflessen stonden en toen vertelde onze serveerster dat ze mensen spa blauw moet geven als er om water gevraagd word. Dus dan weet je het als je er gaat eten, vraag kraanwater! Het is echt een mooi restaurant maar ik ben erg teleurgesteld in wat je krijgt voor je geld (en dat is niet veel) en in de service.

15. Piet.busscher's profielfoto
    Piet.busscher heeft een recensie geschreven voor Eet en Pannenkoekboerderij Steenwijk

Piet.busscher

Een zeer slechte zaak. gevraagd of er nog een tafel vrij was voor 6 personen. Ja nog een tafel. Na een half uur nog steeds geen enkele bediening te vinden. Zijn weggegaan. Ondertussen wel andere klanten helpen. Hopeloze zaak

16. Enden's profielfoto
    Enden heeft een recensie geschreven voor Il Vicoletto

Eten was prima maar we bestelden n spa blauw en spa rood en spa rood keurig in n flesje en spa blauw gewoon in glas..
    Wij denken dat t gewoon leidingwater was.
    En zou prettig zijn om steakmessen te gebruiken...hoef je niet meer zo te zagen

17. Njh westerduin's profielfoto
    Njh westerduin heeft een recensie geschreven voor Restaurant Chicken House

Njh westerduin

Vaak besteld daar maar dan is de turkse piza aangebrand en vanddag was de patat bij de kapsalon niet goed gebakken slappe en natte patat zaak gaat echt achteruit
    Ga maar ergens anders bestellen

18. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Nian Hao
    Chinees-Indisch Goes

Laats had ik daar mihoen nianhao afgehaald en ik vraag mij af of er nieuwe kok is?
    De mihoen was smakeloos en er zat nauwelijks iets in. De satesaus was zeer flauw van smaak en de bijgerechtjes waren voorheen veel beter.... jammer dit!!

19. van den Toorn's profielfoto
    van den Toorn heeft een recensie geschreven voor De Tellerlikker

van den Toorn

Hebben heerlijk gegeten. De biefstuk was perfect en de bediening zeer vriendelijk en correct.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Top.

20. Monique Terlaan-Rengers's profielfoto
    Monique Terlaan-Rengers heeft een recensie geschreven voor De Kroon

Monique Terlaan-Rengers

Goed eten, mooi restaurant. Heerlijke avond gehad.

21. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Broekhuizen

Heerlijk gegeten en prima vlotte bediening. De sfeer viel wat tegen omdat het wat stil was en veel publiek elders op terrasjes zat. De serveester deed haar best het toch zo leuk mogelijk te maken. Een aanrader.

22. Vilmute Kocak's profielfoto
    Vilmute Kocak heeft een recensie geschreven voor Cadir

Ik vind de prijs is echt hoog.En eete was niet lekker en salade niet vers. Maar service was hartelijk goed.

23. J.'s profielfoto
    J. heeft een recensie geschreven voor Pibia
    Pizzeria Doetinchem

Heerlijke pizza en gezelligheid op het terras! Een aanrader, we komen zeker nog een keer!!

24. Vilmute Kocak's profielfoto
    Vilmute Kocak vindt Cadir niet leuk

Vilmute Kocak

25. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Ni Hao
    Chinees-Indisch Nunspeet

Heerlijk en gezellig gegeten. Gastvrouw zeer aardig. Bediening ook vriendelijk maar niet erg ervaren en hun kleding zat onder de vlekken. Zag er niet fris uit. Eend gegeten. Smaakte geweldig. Carla

26. Lizan's profielfoto
    Lizan heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Mierlo

We hadden een buurtuitstapje en hebben allemaal heerlijk gegeten.
    Ook het personeel heel aardig.
    Gezellige sfeer je komt er niks tekort.

27. J.A. de Vries's profielfoto
    J.A. de Vries heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

J.A. de Vries

Laat ik beginnen met een positief geluid. Vorige zomer zijn we zeker 10 keer op het terras een wijntje gaan drinken en wat eten er na. Hele vriendelijke bediening en goed eten. We komen terug!
    Dus nu het 2e Pinksterdag mooi weer was zijn we weer naar Maasbommel gegaan. Het was een drama. Toen we ons negatief uitlieten over het feit dat er niets meer bij ons wijntje te eten was kregen we de wind van voren. Maar u weet ook niet hoe druk het was vandaag. Nee, ik weet wel dat de bestellingen verkeerd waren door de leiding.
    Er was één persoon die maar een bestelling mocht opnemen "anders wordt de kok gek" en die mevrouw die dat wel mocht weigerde bij ons te komen. Toen wij daar wat over zeiden tegen een andere mevrouw van de bediening was haar antwoord:"de keuze is aan u". Hiermede bedoelde ze bij navraag dat we konden vertrekken of blijven.
    We hebben maar niets meer besteld, hebben ons wijntje opgedronken en zijn vertrokken.
    Ik heb zelden zoiets ellendigs meegemaakt. De ober zei nog tot ziens. Maar dat zal niet meer gebeuren.

28. Marcel van Stigt's profielfoto
    Marcel van Stigt heeft een recensie geschreven voor Eetcafe 70
    Internationaal De Goorn

We hebben op tweede pinksterdag bij Eetcafé 70 gegeten en dat was denk ik de negende of tiende keer. Genoeg om een zuiver oordeel over dit restaurant te kunnen vellen. Eetcafé 70 is voor jong en oud een heerlijk adres. Prettige sfeer, smaakvolle inrichting, gevarieerde kaart met originele gerechten, prima kwaliteit, vriendelijke bediening. Op tweede pinksterdag kwam dat allemaal weer samen. We zijn nu al zover dat we van tevoren weten dat we bij Eetcafé 70 een geslaagde avond tegemoet gaan en dat kwam dus weer uit. Echt een aanrader dit adres.

29. Netty's profielfoto
    Netty heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Vandaag naar lange tijd hier weer eens op het terras gezeten omdat het een mooie locatie is,helaas is de bediening nog steeds slecht,achter elkaar gaat er overal van alles mis,zelfs 2 biertjes onthouden lukt niet!