Nieuwste foto's in Nederland

Laatste updates in Nederland

1. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor Gepetto

Samen met mij man gegeten bij Gepetto in Winschoten.
    Wat een grote keus in pizza's hebben ze daar (meer dan 100) en als je toch een andere variant wil, dan maken ze dat voor je.
    Sfeer was gezellig. Een echte aanrader

2. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor King of India

Leuke avond, lekker gegeten. Aan de inrichting en de vriendelijkheid van sommige personeelsleden schort het nog wat.
    Ik vond de kaart wat onduidelijk: bij een ‘all you can eat’ concept verwacht ik kleine porties zodat je meerdere gerechtjes kunt proberen.... Dat is niet zo dus 1 hoofdgerecht is ruim voldoende en ik was nog wel nieuwsgierig naar meer gerechtjes

3. Familie Voet's profielfoto
    Familie Voet heeft een recensie geschreven voor Jan's Polder

Familie Voet

Een top restaurant, goed eten en relaxte sfeer.

4. R van Oijen's profielfoto
    R van Oijen heeft een recensie geschreven voor Zott

Intieme setting restaurant, zeer verfijnde keuken,zichtbaar uitgevoerd door 2 jonge koks in de open keuken, bijzonder is de aandacht voor vegetarische en vegan wensen, waar mijn tafelgenoot enthousiast van werd.
    Wijnkaart met verrukkelijke wijnen, bijna alles per glas, niet voordelig, maar wel top .
    Bekwame gastheren, helaas geen gastvrouw, mooi boeket zijden bloemen, vindt zelf verse bloemen meer sfeer geven.

5. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Bij Ons
    Nederlands Silvolde

Wij hebben allemaal genoten.
    Het was er naar onze mening te warm in`t restaurant,

6. Bas's profielfoto
    Van restaurant

Dank je wel Bellaart! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service en gerechten. We kijken uit naar jullie volgende bezoek!

7. wim versluis's profielfoto
    wim versluis heeft een recensie geschreven voor Restaurant Triangel

wim versluis

Zondag wezen eten met 4 personen het was heerlijk

8. Bas's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je mooie verwoording Rian, we gaan je complimenten delen binnen het team. Mogen we je snel weer verwelkomen?

9. Bas's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie F.W. Huisman! Fijn om te horen dat je je thuis voelde bij ons, daar doen wij het voor. Zien we je snel weer?

10. Leslie's profielfoto
    Leslie heeft gereageerd op een recensie van De Teerkamer
    Leslie
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Petra, leuk om te horen dat je na jaren weer eens bent teruggekomen! Kun je misschien aangeven waar je minder tevreden over was? We nemen je feedback mee en zullen dit intern bespreken. Desondanks hopen we dat we je nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Team De Teerkamer

11. Leslie's profielfoto
    Leslie heeft gereageerd op een recensie van De Teerkamer
    Leslie
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Dylano. Fijn om te horen dat het vleesgerecht goed heeft gesmaakt.

Wij vinden het vervelend dat je groente en friet gerecht niet bij je in de smaak viel. Kun je misschien aangeven waar je minder tevreden over was? We nemen je feedback dan graag mee en zullen dit intern bespreken. Desondanks hopen we dat we je nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Team De Teerkamer

12. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Heel erg bedankt voor je recensie Koos! Wij kijken uit naar je volgende bezoek. Proost!

Team De Lamme Goedzak

13. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je lovende en uitgebreide recensie Christina, daar worden we heel vrolijk van! Wij vonden het gezellig dat jullie er waren en kijken uit naar jullie volgende bezoek.

Team De Lamme Goedzak

14. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je mooie recensie Gert! We vinden het erg leuk om te horen dat je regelmatig bij ons komt genieten. Zien we je binnenkort weer? Wij kijken ernaar uit!

Team Tiramisu by George

15. Trijntje's profielfoto
    Trijntje heeft gereageerd op een recensie van De Pannekoektrein
    Trijntje
    Van restaurant

Best Lijda. Bedankt voor je leuke en enthousiaste review. We zijn blij dat jullie het leuk vonden bij ons en hebben genoten van de pannenkoeken én de ijsjes :-). Hartelijke groet van de machinist!

16. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Peter! Hier worden wij erg blij van. Kom je binnenkort weer eens langs?

Team Tiramisu by George

17. Spijkerman's profielfoto
    Spijkerman heeft gereageerd op een recensie van Spijkerman

Bedankt Theo! Fijn om te horen dat jullie een geslaagde Valentijn hebben gehad bij ons. Komen jullie binnenkort weer fijn tafelen?

18. Spijkerman's profielfoto
    Spijkerman heeft gereageerd op een recensie van Spijkerman

Bedankt voor je recensie D&S! Fijn om te horen dat je de sfeer en de gerechten lekker vond.

Wij proberen alle gasten altijd zo goed en zo snel mogelijk te helpen, onze excuses hiervoor indien jullie dit niet zo hebben ervaren. We nemen je feedback mee en zullen dit intern bespreken. Desondanks hopen we dat we je nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant!

19. Spijkerman's profielfoto

Beste Maas,

Bedankt voor je recensie.

Wij vinden het vervelend dat de presentatie van je bestelde gerecht niet bij je in de smaak viel. Kun je misschien aangeven waar je minder tevreden over was? Dan kunnen wij je feedback meenemen en dit intern bespreken. Desondanks hopen we dat we je nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant!

20. Spijkerman's profielfoto
    Spijkerman heeft gereageerd op een recensie van Spijkerman

Bedankt voor je recensie Theo! Fijn om te horen, zien we je snel weer?

Groet,

21. Joost's profielfoto
    Joost heeft gereageerd op een recensie van Thúskomme
    Joost
    Van restaurant

Fijn om te horen dat het stoofpotje goed in smaak viel! Kom je binnenkort ook een van onze andere gerechten proberen?

Groetjes,
    Team Thúskomme

22. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dank je wel voor je recensie! Kom je binnenkort weer genieten bij ons?

Frank's Food & Grill

23. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dank je wel Kim! Wat leuk om te horen dat je al zo lang trouwe gast bent bij ons, dat vinden wij bijzonder leuk! Mogen we je snel weer aan tafel verwelkomen?

24. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dank je wel Rick voor je fijne complimenten. We zijn blij om te horen dat je Valentijn diner in de smaak is gevallen. Zien we je snel voor de vierde keer?

25. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Wat fijn om te horen Niels! Zien we je snel weer?