Nieuwste foto's in Nederland

Laatste updates in Nederland

1. Karin Hageman's profielfoto
    Karin Hageman heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Witte Huus

Karin Hageman

Via vakantieveiling een high tea geboekt. Eerst wel huiverig omdat de recenties vrij negatief waren, maar het viel 100% mee. Wat we kregen was klein,maar lekker. En huisgemaakte lekkernijtjes door “buurvrouw”...werkelijk zalig. Mss tip: theelichtje onder theepot om water warm te houden en eventueel losse thee ipv zakjes. Wij zijn echte theeleuten.;) een tevreden moeder en dochter...

2. Wim Dreesen's profielfoto
    Wim Dreesen heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Uitvlucht

In een woord : BRANDHOUT
    Er zijn eenvoudige cafetaria’s in de directe omgeving die qua bediening en qua prijs/kwaliteit hier ver met kop en schouders boven uitsteken

Wat me nog het meest verbaasd is dat de uitbater zich niet de moeite neemt om opbouwende kritiek ter harte te nemen.

3. Marli's profielfoto
    Marli heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Weert

Het is echt een geweldig restourant echt een aanrader het is echt een geweldige sfeer het personeel is super vriendelijk en het eten is echt verrukkelijk het is altijd heel erg gezellig hier het is ook echt een Griekse sfeer dit restaurant zou een voorbeeld moeten zijn voor alle andere Grieken, super lekker en super gezellig Ik kom zeker nog vaak terug.

4. Michael's profielfoto
    Michael heeft gereageerd op een recensie van Lokaal Zeven
    Michael
    Van restaurant

Beste Vincent, dank je wel voor je reactie want jou feedback helpt ons om Lokaal Zeven te verbeteren. Ik vind het heel vervelend en begrijp dat dit zeker niet fijn voor jou was. Vanwege het risico wat een voedselallergie met zich mee kan brengen, hebben we een vaste receptuur voor alle gerechten om deze situaties te voorkomen. Helaas is daar vanaf geweken; dat was niet goed en dat zal zeker niet meer gebeuren. Daarom onze welgemeende excuses. En dat je reactie zo heftig was, heeft ons bedienend personeel niet gezien. Hoe gaat het nu met je? Zou je contact met me op willen nemen zodat we je ervaring persoonlijk kunnen bespreken? Stuur me je gegevens via info@lokaalzeven.nl. Met vriendelijke groet, Marie-José van Team Lokaal Zeven.

5. HOKU's profielfoto
    HOKU vindt de recensie door A. Schrijnders voor Restaurant 't Oelnbret leuk

A. Schrijnders

Heel vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het was een leuke avond uit. We waren ket 8 personen waarvan 3 kinderen en ook die hebben het leuk gehad en heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

6. HOKU's profielfoto
    HOKU vindt de recensie door Hidding voor Restaurant 't Oelnbret leuk

Ons favoriete restaurant. Super heerlijk eten. Constante kwaliteit. Erg flexibel mbt wensen. Vriendelijke bediening.
    We zijn altijd erg kritisch, maar dit restaurant is zeer aan te bevelen!

7. Elly en Ferry's profielfoto
    Elly en Ferry heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Elly en Ferry

Ming heeft ons gisteren geweldig verwend. Sushi, Sashimi van wilde garnalen, coquille met eendenlever en dry aged beef dat bijzonder mooi en smakelijk gebakken was. Met een passende wijn uit de Elzas, aangenaam gezelschap in een sfeervolle ambiance wij gaan terug. Ga het zelf proeven!

8. HOKU's profielfoto
    HOKU vindt de recensie door Gerrit Vos voor Restaurant 't Oelnbret leuk

Ik heb lekker gegeten in een sfeervolle en vriendelijke omgeving! Wat wil je nog meer… ?!

9. HOKU's profielfoto
    HOKU vindt de recensie door Henny Bulthuis voor Restaurant 't Oelnbret leuk

Henny Bulthuis

We hebben een heerlijke avond gehad.
    Voor herhaling vatbaar.

10. HOKU's profielfoto
    HOKU vindt de recensie door Ingrid voor Restaurant 't Oelnbret leuk

We waren samen met onze hond waar gelijk een bakje water voor werd neergezet. Heerlijk eten in mooie locatie en vriendelijke bediening. Komen zeker terug als we weer in Drenthe zijn!

11. HOKU's profielfoto
    HOKU vindt de recensie door Erik voor Restaurant 't Oelnbret leuk

Heerlijk gegeten, goede sfeer en prettige bediening. Aanrader!

12. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto
    Veluws Eethuis Wissel heeft gereageerd op een recensie van Veluws Eethuis Wissel

Bedankt Hanneke voor de mooie woorden. We zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze lekkere gerechten en kijken uit naar je volgende bezoek aan ons restaurant.

13. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Beste Koen en Wouter,

Bedankt voor het mooie cijfers en de uitgebreide toelichting. Daar doen we het voor!

14. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Sara! We delen dit graag met ons team!

15. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Aida voor het prachtige cijfer! We kijken uit naar jullie volgende bezoek.

16. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Ans voor het mooie cijfers en uitgebreide toelichting! We delen dit graag met ons team.

Tot ziens bij Veluws Eethuis Wissel

17. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Bedankt Herman! Graag tot ziens bij Uw Chef.

18. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Ellen voor de mooie en uitgebreide recensie. We zijn erg blij om te horen dat jullie ons een fooi gunde en dat de avond is bevallen. Hopelijk mogen we jullie nogmaals verwelkomen in ons restaurant!

19. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Barbara voor de recensie en de toelichting. Op de desbetreffende avond was het inderdaad erg druk, maar we hebben net zoals onze gasten een erg leuke avond gehad. Hopelijk tot een volgende keer!

20. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Irene voor het achterlaten van een recensie en de mooie toelichting. We kijken uit naar je volgende bezoek in Hilversum!

21. Rob Huijsmans's profielfoto
    Rob Huijsmans heeft een recensie geschreven voor Jozef
    Internationaal Utrecht

Rob Huijsmans

Wat een mooie plek! Sfeervol, ontspannen sfeer, lekker gegeten.

22. Jordy Slats's profielfoto
    Jordy Slats heeft gereageerd op een recensie van Looks

Bedankt Kimberley voor de mooie recensie en toelichting. We hopen je snel weer te zien bij Restaurant Looks.

Team Looks

23. Jet Schotsman's profielfoto
    Jet Schotsman heeft gereageerd op een recensie van Jetties

Bedankt Hans voor de mooie recensie. We zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze gerechten en kijken uit naar je volgende bezoek.

Team Jetties

24. Jet Schotsman's profielfoto
    Jet Schotsman heeft gereageerd op een recensie van Jetties

Bedankt Marian voor weer een mooie recensie. Als we zo doorgaan komen we op die 10 uit!

Team Jetties

25. Willem de Jong's profielfoto
    Willem de Jong heeft gereageerd op een recensie van Het Smaakhuis

Dank je wel Catharina voor het achterlaten van een recensie. Hier zijn we erg blij mee!

Team Het Smaakhuis

26. robert volkers's profielfoto
    robert volkers heeft gereageerd op een recensie van De Kroon

Wat een mooie recensie! Hier doen we het voor.

Met gastvrije groet,
    Team De Kroon

27. familie K & B's profielfoto
    familie K & B heeft een recensie geschreven voor De Kroon
    Nederlands Markelo

familie K & B

Vanwege het supermooi weer (14 oktober !) was er buiten op het terras voor ons een plek vrijgehouden. Wij hadden nl gereserveerd .
    Eten ,bediening en sfeer zeer goed !

28. robert volkers's profielfoto
    robert volkers heeft gereageerd op een recensie van De Kroon

Bedankt Jo voor het achterlaten van een recensie en vooral zo'n mooie. we kijken uit naar de volgende keer!

Met gastvrije groet,
    Team De Kroon