Nieuwste foto's in Nederland

Laatste updates in Nederland

1. j.struijk's profielfoto
    j.struijk heeft een recensie geschreven voor Mykonos
    Grieks Gouda

Dit gezellige familierestaurant toont zich erg gastvrij.Personeel is erg aardig en attent. Het eten is heerlijk en met aandacht bereid. We aten tapas, niet alles van de kaart was nog aanwezig, de prijs vind ik ook iets te hoog in verhouding met de gewone menukaart-prijzen.

2. d. vandijk's profielfoto
    d. vandijk heeft een recensie geschreven voor Aan de Linge
    Pannenkoekenhuis Hemmen

vriendelijke en goede bediening / voor al de ouder dame ging heel goed met kinderen om,de jeugd is de toekomstook voor jullie.
    de pannenkoeken waren van goede kwaliteit.

3. Mazda's profielfoto
    Mazda heeft een recensie geschreven voor De Buitenplaats

Afgelopen maandag heb ik hier met mijn vriend gegeten. Het was duidelijk drukker dan dat de uitbater het verwacht had; er waren maar 2 mensen voor de bediening en 1 kok in de keuken. De kok en bediening konden de drukte duidelijk niet aan. Daardoor werden tafels niet leeggehaald en schoongemaakt en moesten we ook lang wachten op ons eten. Het eten was lekker. De gevolgen van het eten bij dit restaurant waren echter niet zo fijn; mijn vriend heeft een voedselvergiftiging opgelopen door de hamburger die hij had besteld. Voor ons is dit een reden om nooit weer bij dit restaurant te komen, erg jammer want het is een erg mooie locatie.

4. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Lotus Lounge

Heerlijk gegeten nergens zulke lekkere sushi. Je zit op je gemak op lekkere stoelen. Bediening was goed. Leuk restaurant om hele avond te zitten

5. l caris's profielfoto
    l caris heeft gereageerd op een recensie van Schnitzelbar

Ik ben er ook geweest had nog nooit de Bosnische keuken gehad , in een woord heerlijk, gemengde grilschotel half vis en half vlees vriendelijk personeel echt voor herhaling vatbaar jammie

6. l caris's profielfoto
    l caris vindt de recensie door wilma crijns voor Schnitzelbar leuk
    West-Europees Heerlen

wilma crijns

Heerlijk gegeten manneke had de keizerschnitzel en ik de balkan grilll… gewoon geweldig en heeerlijk… pffff en je zit echt vol… hihihih.

7. zwager's profielfoto
    zwager heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olympia

We hebben heerlijk gegeten , de bediening is ook heel vriendelijk en snel , we gaan hier in de toekomst zeker nog een keer eten

8. de geus's profielfoto
    de geus heeft een recensie geschreven voor Calla's

de geus

I had dinner in a michelin restaurant in Holland before and was not really happy with what I found pricewise nor quality wise.
    Tonight I was invited by my niece and her boyfriend for dinner at Callas for my birthday. Not just a great birthday gift but such a great experience ! The food was excellent (we had the smaller menu) and it was accompanied by fantastic small add ons. The staff is very professional and friendly but does not 'overact'.
    I would really recommend this place if you want some fine dining and excellent ambiance. Thanks Calla's. I hope to be back.

9. Poel's profielfoto
    Poel heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Prachtige locatie, geweldige speeltuin en volop te beleven. Maar bediening is echt een grote ramp.... niet konen vragen of je wat wilt drinken, bij de shift van 16:30 konen er verkeerde pannenkoeken , verkeerd drinken.
    Zet gewoon 5 bekwame obers in de bediening, en de zaak loopt als een trein. Hoe het nu gaat is voor eenmalig bezoek en dat is jammer want deze zaak heeft veel meer in zijn mars. Als je zelf in de horeca hebt gezeten, Let je op de grote maar ook de kleine dingen. Feestje voor 10 kinderen, en je krijgt maar 4 bekers?
    Glas vies, bestek op tafel smerig..... obers lopen ongecontroleerd rond....en haarnetjes in de keuken zijn geen onnodige luxe. Het oogt nu rommelig, en geen strictuur ... ik gun dit bedrijf veel meer

10. Sander's profielfoto
    Sander vindt de recensie door Sander voor Mini Resto De Halte leuk

Nog een écht oud Holland's snackbarretje met een eigenaar welke al 40 jaar(!) de scepter zwaait en nog altijd gewoon is gebleven. Respect!

11. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Ontmoeting

Stephanie

Gereserveerd hightea met 15 pers. Echter een dag van tevoren bleek het door omstandigheden niet door te kunnen gaan. Afzeggen was geen optie volgens de medewerker ivm inkoop producten. Toch 10 kunnen regelen, helaas toch 1 pers die op t laatst niet kon komen. Eten was prima, maar bediening alles behalve vriendelijk en flexibel. Keuken was van slag aldus de serveerster omdat we 10 min na de tijd van reserveren compleet waren. Lekker gegeten, hadden wat vaker nieuwe thee kunnen krijgen mijns inziens maargoed de smaak was prima. Achteraf werd er voor 10 personen betaald ipv de 9 die er waren en dan was met al coulant omdat we met 15 zouden komen. Het terras zat vol en meerdere mensen hadden een hightea dus er was echt niet alleen voor ons ingekocht. Vond het erg flauw dat dit achteraf gecommuniceerd werd. Staat ook niets over vermeld op de site. Wij komen hier niet weer.

12. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Mini Resto De Halte

13. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Hester voor Sumo leuk

Nog nooit zulke slechte sushi gegeten. Smakeloos, niet vers, grote klodders mayonaise, rommelig gemaakt. En het gefrituurde eten droop van het oud-ruikende vet. In de biefrolleltjes bruine asperges (?) en verhouding deeg/garnalen volledig zoek. Ook andere bezoekers mer afkeurend gezicht zien kijken en horen zeggen dat het niet best was. Al veel sushi op in m'n leven, maar dit was echt om te huilen.

Wel een snelle bediening en een mooi systeem met iPads. Maar ja, daar proef je dan weer niets van.

Wel melding gemaakt van de slechte kwaliteit, maar meer dan 'sorry' kon er niet af. Feit dat er op zaterdagavond op zo'n locatie en tijdens de kermis nog tafeltjes vrij waren, was wel tekenend. Directie: roer om en je klanten lekker voedsel gaan geven!!!

14. Jelle's profielfoto
    Jelle heeft een recensie geschreven voor De Sultan
    Mediterraans Heerenveen

Heerlijk tapas gerecht gegeten. Lekkere gerechtjes en vooral de runder-tajine was super.
    Zeer klantvriendelijk personeel, een restaurant dat ik zeker wil aanraden👍

15. Stoffer's profielfoto
    Stoffer heeft een recensie geschreven voor Aan de Linge
    Pannenkoekenhuis Hemmen

Stoffer

Je kon elkaar niet verstaan omdat er in het naastgelegen veld water voor de sproeiinstallatie opgepompt werd.

16. Gerben's profielfoto
    Gerben heeft een recensie geschreven voor Shang King
    Vertaal van English naar Nederlands

Vóór mijn eerste bezoek aan dit restaurant had ik zo mijn vooroordelen. Na mijn bezoek kon ik geen slecht woord over Shang King kwijt.

Het nieuwe concept is geweldig! Velen hebben de indruk dat Shang King een “traditionele chinees” is. Dit is echt niet zo!! De nieuwe gerechten zijn bijzonder en verrassend. De kwaliteit is hoog en de prijs valt reuze mee. Daarnaast zijn de eigenaren behulpzaam, goed en eerlijk.

Kortom: Shang King is een aanrader!

17. Vd Hout's profielfoto
    Vd Hout heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Vd Hout

Eten was heerlijk en ook het personeel die de sushi bracht was erg aardig. Wat wel jammer was is dat we de toetjes niet kregen en na zo'n 20 minuten wachten moesten we toch echt afrekenen omdat we naar de bioscoop moesten. We kwamen erachter dat ze onze kaart kwijt waren. Helaas geen toetje en er kon ook niet echt een excuus van af. Dat was een beetje jammer. Verder was het prima.

18. Kraay's profielfoto
    Kraay heeft een recensie geschreven voor De Steakerij

Aanrader. Én glutenvrij geen probleem! Heerlijke spareribs. Komen zeker eens terug. Wel veel vliegen in het restaurant.

19. Kraay's profielfoto
    Kraay heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Westerbork

Er staat glutenvrij maar in werkelijkheid eigenlijk niet. Twee keuzes op de kaart omdat deze toevallig geen marinade hebben. We zijn weer weggegaan.

20. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor La Stalla
    Italiaans Malden

Eten was lekker, maar voldeed toch niet aan de verwachting. Het klopte namelijk niet met wat op de menukaart stond.
    Service viel tegen: lang wachten, een paar keer om drinken moeten vragen, geen servet bij het nagerecht.
    Voorlopig kom ik hier niet meer.

21. Kraay's profielfoto
    Kraay vindt Het Wapen van Westerbork niet leuk

Kraay

22. Joke Mintjes's profielfoto
    Joke Mintjes heeft een recensie geschreven voor Kamphuisen

Goede service, mooi weer dus lekker buiten kunnen eten.
    Top locatie

23. G Vrijhof's profielfoto
    G Vrijhof heeft een recensie geschreven voor De Boerenschuur

G Vrijhof

HET WAS FANTASTISCH ERG LEKKER GEGETEN. DE SPARERIBS WAREN LEKKER PITTIG DE BEDIENING VLOT EN ATTENT

24. Roel's profielfoto
    Roel heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Zwolle

Prima.
    Unieke Pasta Carbonara
    Goede sfeer (ook met dank aan gezelschap)
    Mooie en schone glazen

25. Fijnproever 's profielfoto
    Fijnproever vindt IJssalon Clevers niet leuk

Fijnproever

26. De Winter's profielfoto
    De Winter heeft een recensie geschreven voor Brasserie Arc en Bleu

De Winter

Wij hadden een Bongo-bon waar we een 2 gangendiner aangeboden kregen. Er werd ons 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht voorgesteld. Geen enkele keuze mogelijk. Het eten was goed uitgezonderd de zalm die bijna rauw was.
    Alles was verzorgd, de bediening en ook de aankleding van de zaal.

27. Rudy's profielfoto
    Rudy heeft een recensie geschreven voor The Three Musketeers

Dat viel een beetje tegen.
    Heerlijk op het terras gezeten. Prima bediend. Maar de schnitzel was geen succes. Een gefrituurde schnitzel met zwart verbrande ui er op. Aangegeven bij de bediening dat de ui wat minder zwart had gemogen waarop hij zei dat hij dat terug zou koppelen naar de keuken. Verder heb ik er niets meer over gehoord....

28. Marcus's profielfoto
    Marcus heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Slechtste ervaring sinds 50 keer eten daar..... Na het voorgerecht meer dan 1 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. De eigenaar geeft nog achteraf aan dat het niet druk was .... Andere tafels hebben ondertussen hoofd en nagerecht reeds gehad. De borden zijn te mooi opgemaakt. Misschien teveel aandacht voor de opmaak. Bediening is vergeet te vragen hoe de bavette geserveerd moet, rare, medium, well done etc. ja, er is meer dan deze 3. Maar goed kan gebeuren. Wellicht te weinig tijd om het personeel goed te trainen?
    Zowel de heilbot (tenminste dat was het voordat het de pan in ging) en ook de bavette zijn niet meer zoals ze waren. Wellicht weer een nieuwe kok. Misschien geven we ze nog een keer het voordeel van de twijfel, want misschien is ligt het aan het weer. Maar de opmerking van de eigenaar dat we "snelle eters zijn misschien" zegt genoeg....

29. Alain's profielfoto
    Alain heeft een recensie geschreven voor In den Vlaemschen Pot

Lekker gegeten. Goede ontvangst. Heel gezellig.

30. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor IJssalon Laan

Heerlijk ambachtelijk vanille roomijs. Al 70 jaar een begrip in Alkmaar en omstreken. Kan ook met slagroom, chocola of nootjes!
    Vriendelijk personeel! Top!!