Nieuwste foto's in Zwolle

Laatste updates in Zwolle

1. nNXfFlWUPxygTRo's profielfoto
    nNXfFlWUPxygTRo heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip
    Pannenkoekenhuis Zwolle

nNXfFlWUPxygTRo

EsWICpZTNgvXj

2. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Heerlijk geluncht op het terras. Het is hier gezellig zitten en het eten is smakelijk en ruim voldoende. Ik heb een gluteninolerantie en hier werd heel goed rekening mee gehouden. Het duurt soms wel een beetje lang allemaal maar ach, ik zit hier voor mijn plezier.

3. Myra Kroeze's profielfoto
    Myra Kroeze heeft een recensie geschreven voor Mayur Kitchen

Bezorg dienst is een drama. 1,5u en meerdere telefoontjes voor het eten kwam. En slappe toezeggingen/excuses. Rijst overgaar en 1 gerecht zo veel peper dat je verder niks meer proefde (en ik houd van pittig normaal gesproken). Bestellen er nooit meer.

4. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Ensemble
    Internationaal Zwolle

Marijke

Heerlijke asperges gegeten gisteravond, gemaakt en bezorgd door Ensemble. Dikke duim!

5. Meneer & Mevrouw's profielfoto
    Meneer & Mevrouw heeft een recensie geschreven voor GreenBae
    Vegetarisch Zwolle

Meneer & Mevrouw

Erg veel zin in, erg teleurgesteld.

Bij het doorgeven vd bestelling werd er niet goed geluisterd (bijv. gevraagd om geen augurken in te doen, zat er wel in). Ze deden wel aardig, maar dat is niet genoeg.

Bij veel dingen staat hun eigen “dit is vegan”-logo, terwijl bij de ingrediënten dan ook kaas of yoghurt bij staat. Ook als je er om vraagt vinden ze t doodnormaal en lijken ze ook een beetje te twijfelen wat vegetarisch kan zijn.

Humus was best zuur en korrelig, qua kruiden ook niet echt in balans.

Spinazie-feta rolletje en het blikje Arabische sinas was wel oprecht lekker.

Maar best duur voor echt niet zo goed eten.

1,3
  6. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor De Plataan

Marijke

Heerlijke Calzone gegeten. Besteld via Uber Eats.

Vers, heerlijk deeg, rijkelijk gevuld, knapperige paprika ....... Geweldig lekker

7. Wob en Coby Beks's profielfoto
    Wob en Coby Beks heeft een recensie geschreven voor De Lichtmis

Wob en Coby Beks

Zondag 2 mei hebben we met onze zoon en 3 kleinkinderen genoten van onze bestelde carpaccio’s, kip saté’s en ruim toegevoegde garnituren. De kwaliteit was uitmuntend! Zeer aan te bevelen!!

8. Lisette's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor Ristorante Michelangelo

Eten en drinken besteld. Na ruim een uur (ipv de aangegeven 35 min) pas geleverd. Echter, drinken niet op voorraad, dus wordt later geleverd. Ook de toppings van het eten missen. Toch maar gaan eten, anders wordt het koud. 10 minuten later de bezorger aan de lijn: kan mijn huis niet vinden. Belt later nog een keer. Uiteindelijk drinken en toppings geleverd, maar eten al op. Ook verkeerde drinken geleverd. Ik ben deze slechte service niet gewend van dit restaurant!

9. Jan Bel's profielfoto
    Jan Bel heeft een recensie geschreven voor De Pizzabakkers

Jan Bel

Ontzettend slechte ervaring met dit bedrijf! De dame aan de telefoon laat me niet uitpraten, wat al heel slecht is!

De pizza’s komen koud bij ons aan! De bezorger stond 3/4min bij het verkeerde adres, is iets fout gegaan met thuis bezorgt, maar dan horen pizza’s nog niet koud te zijn. Dan krijg je gewoon doodleuk te horen dat we te ver weg wonen, de pizza daarom koud is en we het kunnen opwarmen in de oven. Opwarmen????? Ik heb geen diepvries pizza! Als het te ver weg is voor het bedrijf, wees dan zo professioneel om te zeggen: nee meneer daar bezorgen wij niet! Wel geld pakken voor de dure pizza’s en een service van 0,0! Wat ontzettend slecht

Never nooit weer dat ik hier een pizza of iets anders zal bestellen of dit bedrijf zal aanbevelen!

10. Jeanet's profielfoto
    Jeanet heeft een recensie geschreven voor Broojeshuis Galstjan

Heel Goed eten, het is goed warm, snelle bezorging, vriendelijke bezorger.

11. Hommes's profielfoto
    Hommes heeft een recensie geschreven voor Wokstadion

Super voor elkaar, goed gelet op het verzoek voor melkvrij. We werden heel netjes behandeld aan de telefoon en kregen een wijntje voor de verjaardag. Smaakte super, was meer dan genoeg! 10/10

12. Rob Kreling's profielfoto
    Rob Kreling heeft een recensie geschreven voor Toko Bali

Rob Kreling

Afgelopen donderdag twee maaltijden Makanan Bali gekocht en het weekend heerlijk opgegeten! Goddelijk mals rundvlees met mihoen en boontjes en specifieke sauce.
    Ook portie sate ajam, bapao en pasteitjes gekocht en heerlijk tussendoor opgegeten

13. Nina's profielfoto
    Nina heeft een recensie geschreven voor Olympia

Via zwolle-eet.nu besteld. Het eten kwam pas 2 uur later, nadat we na een uur hadden gebeld en ons werd verzekerd dat het er zo aankwam. Toen het eten eindelijk gebracht werd, excuseerde ze zich en werd ons gevraagd of we volgende keer via het telefoonnummer op hun eigen website wilden bestellen. Het eten was koud/lauw. We hebben het zelf maar opgewarmd in de oven.

14. Tanya Elders's profielfoto
    Tanya Elders heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Tanya Elders

Op zich goede keuken. De bediening is slecht. Het bestelde eten was 1 uur later bezorgd. Toen ik gebeld heb om te vragen of het iets eerder kon, het antwoord was: “het is druk, veel mensen voor u, we kunnen niks aandoen”. Dus ook als ze weten dat de bestelling een uur later wordt bezorgd, bellen ze niet terug en bieden geen excuses.

15. Son's profielfoto
    Son heeft een recensie geschreven voor La Gondola

3 pizza's besteld en langer dan een uur gewacht op bezorging en 1 van de pizza's ontbrak. Op die 3e pizza nog weer langer dan een half uur moeten wachten en alleen een 'sorry' gekregen. Een kleine tegemoetkoming, bv een gratis drankje, zou erg op zijn plek zijn geweest. Slechte klantenbinding

16. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Fusion Plaza
    Internationaal Zwolle

Vrijdagavond een Sushibox (40 stuks) besteld en een pokebowl zalm.

We hebben daar heerlijk van kunnen eten met twee personen. Pokebowl is ook echt een aanrader als 1 persoonsmaaltijd. We waren al fan van het eten in het restaurant, maar we gaan hier in de coronatijd ook vaker wat bestellen.

17. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Kolk

Frikandel Xl heel slecht, vies vlees gewoon niet t vergelijken met een normale frikandel, raspatat veel te lang gefrituurd en koud

18. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Toko Bali
    Indonesisch Zwolle

Zo jammer dat een toko waar ik m'n hele leven al met zo veel liefde kom en altijd heerlijk heb gegeten, nu nadat het overgenomen is, in smaak en kwaliteit achteruit dondert. Bepaalde gerechten worden niet meer gemaakt en de diepte van smaak is oppervlakkig geworden. Echt heel jammer dat de liefde eruit is!

19. Judith van der Wijk's profielfoto
    Judith van der Wijk heeft een recensie geschreven voor Taiwan
    Chinees Zwolle

Indische rijsttafel voor twee afgehaald. Heerlijk! Mensen steun ook deze Zwollenaren

20. J de Lange's profielfoto
    J de Lange heeft een recensie geschreven voor D'Andrea's

J de Lange

Voor het eerst een menu bestelt! Opgehaald en thuis eerst voorzichtig opgewarmd! Kwaliteit prima, heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar! Thankx!

21. M. Hettinga's profielfoto
    M. Hettinga heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Stadshagen

M. Hettinga

Ik verbaas me over de vele slechte recensies hier. Wij rijden juist om voor deze zaak. De patat en snacks zijn erg lekker en er is een groot assortiment. Er wordt hard en efficiënt gewerkt. We hoeven nooit lang te wachten en worden vriendelijk geholpen. Wij worden er erg blij van.

22. Alex Hoogland's profielfoto
    Alex Hoogland heeft een recensie geschreven voor Burger King

Alex Hoogland

Ik heb een BBQ Lover besteld en die zag er op de foto zeer smakelijk uit maar schijn bedriegt. Toen ik eenmaal in de auto zat bleek het een platgedrukte, koude hamburger te zijn met ongesmolten kaas. Voor €6,45 verwacht je toch wel iets meer. Eens maar nooit weer. Ook qua hygiëne schort het een en ander. Elk aanraakscherm was goor en ook de frisdrankautomaten zagen er vies uit. Het interesseerd ze gewoon niet. Terwijl het toch echt niet druk was. SCHOONMAKEN!

23. J.H.'s profielfoto
    J.H. heeft een recensie geschreven voor De Plataan

Bestel hier geen pizza, echt niet te eten. De bodem is dik en taai, hierdoor proef je de topping niet.

24. Frans Super's profielfoto
    Frans Super heeft een recensie geschreven voor Toko Bali

Frans Super

Sinds de overdracht van Toko Bali aan de nieuwe eigenaar(s) is de smaak van de gerechten flink in zijn nadeel veranderd. Het is nét alsof de verkeerde kruiden in de gerechten worden gebruikt. Wij hebben vandaag 2x telor blado, tempeh kering, 216 gr rendang, 244 gr sambal goreng tempeh, 406 gr nasi goreng, en 2x frikadel djagung gekocht. Daarnaast een kwart spekkoek, een telor asin, en een pak gula jawa. Voor dit alles ook nog eens de wereldstadprijs van € 30,90 betaald.
    Wij waren teleurgesteld. We hopen dat de smaak heel snel weer teruggaat naar de smaak van weleer, van vóór oktober 2018. En dat de prijsstelling niet zo pretentieus blijft als nu.

25. Jessica's profielfoto
    Jessica heeft een recensie geschreven voor Burger King

Na lang wachten, burgers en patat enorm koud gekregen, dit kan echt niet. Niet meer bestellen bij deze Burger King, waardeloos gebeuren!

26. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Baki's

Bestel je een kapsalon speciaal krijg je er allemaal groentes op die niet te eten zijn... bij speciaal verwacht je ui en geen aubergine courgette wortels en paprika
    Alle groentes eraf geschept om eronder een koude kapsalon te hebben... eens maar nooit meer!!!

27. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Kleine

Thuis laten bezorgen: prima, heerlijk gegeten, een aanrader. Heel goed verzorgd. 👌

28. Keizer's profielfoto
    Keizer heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Kapsalon kip met knoflooksaus besteld. Kapsalon met kalf en whiskysaus gekregen. Dat was jammer maar op zich wel lekker

29. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

23-1-2021 sushi besteld bij kota radja voor 18.00. 18.03 stonden ze voor de deur, met heerlijke sushi en gratis kroepoek. Erg van genoten👍🏻

30. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor De Zoete Inval

24-1-2021 Besteld bij Zoete Inval tussen 18.00 En 18.30. Eten was er al om 17.30, Was nog niet eens thuis. Maar verwacht dan wel warm of eventueel lauw eten. Helaas was het koud, en de smaak viel erg tegen. Alles was erg weeïg, We hadden drie boxen, alleen de vega niet. Al met al viel dit erg tegen (helaas). We hadden er wel veel van verwacht.