Nieuwste foto's in Zwolle

1. JD's profielfoto
    JD heeft gereageerd op een recensie van De Belgische Keizer
    JD
    Van restaurant

Goedemiddag, Bedankt voor je reactie. Heel vervelend dat u lang heeft gewacht. Het personeel heeft correct gehandeld. Ik wil u er echter wel op attenderen dat er bij de mixt grill geen halve kip wordt geserveerd, maar krokante kiphaasjes. Dit staat ook duidelijk op de menukaart.
    U geeft aan niet meer weer te komen, dit betreur ik maar ik ga er van uit dat u zich aan deze belofte houdt.
    Met vriendelijke groet
    Jeroen

2. Ben's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor De Belgische Keizer

Heb dik 1uur en 10 min moeten wachten op ons hoofdgerecht!

Bediening was goed en ondanks onze frustratie voor het lange wachten bleef het personeel uiterst correct, en kregen een drankje van het huis aangeboden.

Had een mix grill besteld bestaande uit een halve kip, stukje steak en een stuk sparerib. Bleek de halve kip 5 stukken van een soort kipnuggeds te zijn, dit viel tegen verwacht bij een halve kip een stukje kippen vlees en geen geperst stukje vlees.
    Kom ik hier weer: Nee.

3. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Kolk

Jolanda

Waardeloos, koude patat en gehaktbal uit de jus die nog nooit jus heeft gezien.
    Na anderhalf uur bellen zeggen hebben niets binnengekregen terwijl ze precies wisten wat ik had besteld.
    Ongeintresseerd personeel die geen verstand van zaken hebben.

4. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Sing-Long
    Chinees-Indisch Zwolle

Helaas was de verstaanbaarheid van de bediening slecht, er werdt nog met een mondkapje bedient. Ook de menu kaart voldeed niet aan de regels. Er stonden prijzen vermeld die niet klopten, oa een maaltijd die geboekt stond voor € 28,00 daar moetsen we € 35,00 voor betalen, bij navraag hoe dit komt werdt verteld dat ze dan elke dag de menukaart moesten veranderen. Pin betaling was niet mogelijk, dit koste de eigenaar te veel geld, en moest kontant betaald worden. WEl kon geld overgemaakt worden per telefoon op hun rekening nummer. Dit is niet van deze tijd.

5. La Sqala heeft een nieuwe foto
  12. La Sqala heeft een nieuwe foto
  13. La Sqala heeft een nieuwe foto
  14. La Sqala heeft een nieuwe foto
  15. Jjm's profielfoto
    Jjm heeft een recensie geschreven voor Olympia

We begonnen met een glaasje ouzo. 3 slokjes en t was op… wel 4 euro per glas..
    Daarna stokbrood met kruidenboter besteld. Kregen een soort pizzabodem met een vaag mengseltje erbij.
    Toen het hoofdgerecht. Biefstuk was met geen zaag door te komen, laat staan dat je het kon kauwen. Maar dat had waarschijnlijk aan het mes gelegen… nou met de messen was dan weer niets mis. We kregen het echt niet weg. De één had gehakt in een soort van bal en bij de ander zat het door de giros in stukjes.. dat geeft bij mij vraagtekens. Het zal toch niet…😱
    De giros was baggervet. Na onze klacht kregen we een kopje koffie (lees slootwater). Snel de rekening gevraagd om zsm weg te kunnen. Maar ook daar ging t mis. Er stond meer op de rekening dan we besteld hadden. Deels terug gekregen. Andere deel geen puf meer in en we zijn weggevlucht. Wat een vreselijk restaurant! Zo slecht hebben we nog nooit gegeten! We gaan NOOIT meer eten bij Olympia Zwolle!!!!!

16. Joanne ten Bolscher's profielfoto
    Joanne ten Bolscher heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip

Joanne ten Bolscher

Heerlijk genoten met de hele familie op het buitenterras van het Pannenkoekenschip in Zwolle.

17. Familie Swart's profielfoto
    Familie Swart heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip

Familie Swart

Voor eerst in Zwolle en zo ook op het Pannenkoekenschip.
    Mooie locatie, fijne bedienening en heerlijke pannenkoeken met een hoop keuze voor beleg.
    Aanrader!

18. LS's profielfoto
    LS heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip
    Pannenkoekenhuis Zwolle

Heerlijk gegeten, lekker van smaak!

19. Beautanica heeft een nieuwe foto
    Internationaal Zwolle