Nieuwste foto's in Zwolle

Laatste updates in Zwolle

1. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor The Tosti Club

Heerlijke tosti's gegeten en een verse smoothie. Aanrader!

2. Lenie Baloeboen's profielfoto
    Lenie Baloeboen heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Lenie Baloeboen

Vandaag voor de derde keer besteld, en het was weer heerlijk! Het eten was lekker warm en we hebben weet genoten! Top service!

3. Cruz's profielfoto
    Cruz heeft een recensie geschreven voor Broojeshuis Galstjan

Supersnellle bezorging!
    Klantvriendelijk.
    Zeer lekker eten.

Echte toppers!

4. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Kolk

Gisteren daar voor 4 personen patat en kroketen/frikandelen opgehaald. Ik woon op 2 min lopen van deze toko maar bij thuis komst waren de kroketen en frikandelen koud van binnen. De patat was ook niet lekker, slap en zeer vet. Loop de volgende keer wel wat verder. Patatzaken genoeg in die buurt.

5. Michiel Openneer's profielfoto
    Michiel Openneer heeft een recensie geschreven voor Forno's

Recent veranderd van eigenaar. Wat in potentie één van de beste bezorg/afhaal pizzeria’s was, is verdwenen. Andere, mindere kwaliteit van groenten en vlees, en niet begrijpen wat een pizza is. Ik mocht hier graag en vaak iets halen, maar dat is volledig over. Afgelopen week 2 carbonara laten bezorgen… en dat was echt slecht. Verschrikkelijk veel ui… maar dan ook helemaal volgestouwd met ui. Krokante bodem is verdwenen. Gesproken met een van de medewerkers en die bevestigde het verhaal. Jammer… ik kwam hier graag.

6. Lol's profielfoto
    Lol heeft een recensie geschreven voor Burger King

Lekker eten niet zo snel klaar maar dan heb je wel iets lekkers.

7. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor La Stalla

Gisteren hebben we hier pizza's gehaald ter ere van mijn verjaardag. Wat lekker zeg! Eindelijk een plek gevonden waar je goede Italiaanse pizza's kunt halen, zo fijn!!

Eet smakelijk! :-)

8. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Kolk

M

Tijdens de corona periode alles wel correct ingedeeld. Binnen bestellen, buiten ophalen. Sinds kort zijn ze met nieuwe eigenaren weer geopend. Daar ligt nog e uitdaging. Snacks moeten goed verwarmd worden, nu was het lauw. Personeel moet zelf duidelijk afstand van elkaar.

9. Marietje Teggelove's profielfoto
    Marietje Teggelove heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Kolk

Marietje Teggelove

Vandaag weer lekker eigengemaakte frikandellen gegeten. Waren wel lekker maar een beetje te veel gekruid. Dat mag wel iets minder. Verder was het lekker en gaan zeker weer een keer

10. Vincent's profielfoto
    Vincent heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Snelle service na online bestelling en heerlijk eten!

11. Bertvdberg's profielfoto
    Bertvdberg heeft een recensie geschreven voor Snackcorner Norp

Bertvdberg

Fijne bediening verse producten gehaktbal oma, s kwaliteit slaatjes de verjaardags schalen heel goed al jaren top in Zwolle.

12. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Broojeshuis Galstjan

Het eten was er op tijd met een vriendelijke bezorger. Keurig 1,5 meter afstand, jaja dat is niet voor iedereen een makkelijke opgave. Lekker eten en niet te duur.

13. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor SAM's Grillroom

Eten besteld vandaag een bereklauw schotel en de patat was zeer koud en slap de bereklauw was lauw en de kwaliteit is niet om naar huis te schrijven ik zou dan ook dit bedrijf zeker niet aanbevelen.

14. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Lotus
    Chinees-Indisch Zwolle

Marianne

De grote loempia's zijn super! Veel verse tauge erin, aan de loempia herken je een goede Chinees!

15. Steef Wildenbeest's profielfoto
    Steef Wildenbeest heeft een recensie geschreven voor 20-five

Steef Wildenbeest

Een goede vegetarische kaart. Alles smaakte uitstekend. Wij komen zeker terug.

16. Jean's profielfoto
    Jean heeft een recensie geschreven voor 20-five

We waren hier in dit kleine en gezellige restaurant met z'n zevenen op een zaterdagavond. Allen hebben/hadden zo hun eigen voorkeur voor gerechten, maar er is voor elk wat wils: vegetarisch, vis, vlees… Bovendien lenen de gerechten zich er goed voor om ook je tafelgenoten te laten proeven. Een heel leuk concept. Zo kun je diverse gerechten uit de Bulgaarse keuken proberen en als iets jou bevalt of je hebt trek in meer, dan bestel je gewoon daarvan bij. Ik dronk een rode droge Mavrud en die paste perfect bij deze gerechten. De gastheer was zeer vriendelijk, eerlijk en correct. Die vriendelijkheid gold ook de kok(kin), die persoonlijk ons kwam vragen of alles wel in de smaak viel. Voor het bereiden nam ze ook echt de tijd en die zorgvuldigheid zag je op tafel terug. Top!

17. D.'s profielfoto
    D. heeft een recensie geschreven voor Pampus

Eten wel goed. Bediening niet alert, vergaten veel, liepen niet eens langs om aan te spreken.

18. Benthe's profielfoto
    Benthe heeft een recensie geschreven voor La Place

Leuk om te ontbijten, lunchen of avond te eten. Het is een gezellig restaurant en de service is goed.
    Een tip voor de keuken. De saucijzen zijn voor de 3e keer dat ik kom koud, doordat de plaat niet warm genoeg is. Zorg dat hij ietsje warmer staat zodat de gast warm kan eten.

19. Jael's profielfoto
    Jael heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Blij
    Internationaal Zwolle

Boos naar huis gegaan. Wat nou Stadscafé Blij?! Vreselijk dure tent. Wat een roversbende en eliteclub. Even omgerekend 1 euro rekenen per bitterbal. Nu begrijp ik waarom ze geen tarieven vermelden op de kaart. Drinken ook extreem duur. Uitzuigers.

Ik ben heel boos.

20. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor De Hofvlietvilla

Enige echte pluspunt hier is de locatie; goed bereikbaar en een prachtig uitzicht.
    Temperatuur is een probleem; met zoveel glas wordt het bij het minste zonnetje al bloedheet en wordt de schuifdeur een stukje opengeschoven waardoor je vervolgens in de tocht zit. Veel gasten en drukte waardoor wij elkaar met moeite konden verstaan. Twee honden aan de tafel voor ons waar we overheen moesten stappen. Bah.
    Een uur gewacht eer de bestelling werd opgenomen (reactie van de bediening: maar jullie waren steeds aan het kletsen!) die vervolgens niet aan de verwachtingen voldeed. Burger was te rauw van binnen wat adequaat werd opgelost door een nieuwe te serveren. Deel van het personeel is piepjong en moet nog een boel leren. Vermoedelijke eigenaar ongepast in contact.
    Uiteindelijk een drankje van de zaak gekregen wat we gewaardeerd hebben.
    In de zomer kom ik vast nog es een borrel op het terras doen maar binnen iets eten… nope!

21. Desiree van Lunteren's profielfoto
    Desiree van Lunteren heeft een recensie geschreven voor Vito's
    Italiaans Zwolle

Desiree van Lunteren

Lang gewacht en het eten was niet warm!! Uiteindelijk na aandringen kregen wij wel warm eten en helaas was de bediening niet al te vrolijk. We zaten met 7 man van het provinciehuis!! De wijn was gewoon lauw en het dessert was waterig.. clam en niet lekker. Voor ons nooit meer!! Waar is de oude Vitos gebleven.

22. Thomas Veltman's profielfoto
    Thomas Veltman heeft gereageerd op een recensie van Eetcafe De Kleine

Dag Ina,
    Dat klinkt niet goed. We gaan volop voor tevreden gasten en blijkbaar konden we daar afgelopen zaterdag bij jou niet aan voldoen.
    We zijn momenteel bezig om de kaart en presentatie van de gerechten wat aan te passen. Blijkbaar schoten we wat te kort. Daar gaan we zeker aan werken. Dank voor je feedback en hopen op een herkansing in de toekomst.

Hartelijke groet,
    Eetcafé de Kleine

23. Stefan en Ina's profielfoto
    Stefan en Ina heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Kleine

Stefan en Ina

Eetcafé de Kleine leek online aan onze verwachtingen te voldoen; een gezellig eetcafé. Vooraf hebben we de menukaart bekeken. De keuze is beperkt, maar er zitten gerechten tussen die we wel lekker vinden en daarom hebben we hier gereserveerd. Echter, wat je op je bord krijgt is ook erg beperkt. We hadden gekozen voor de schnitzel met uien en champignons; de schnitzel is/lijkt gefrituurd, met harde - donkere - randen en een klein hoopje gebakken uien en champignons. Erbij werd in een klein potje met een hap coleslaw geserveerd en een mini-emmertje gevuld met een hoeveelheid friet die wel heel erg weinig is voor twee personen. Het ijsdessert, de dame blanche, was ook zeer minimaal; één bolletje ijs met slagroom en een beetje chocoladesaus. Het eten was wel lekker, maar bar weinig op je bord, terwijl men wel normale prijzen voor de gerechten hanteert.

24. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Uitspanning Het Engelse Werk

Vandaag heerlijk koffie gedronken.
    Met lekkere appeltaart erbij!!
    Vriendelijke ober Bram.
    Gr, Johan

25. Martine Piek's profielfoto
    Martine Piek heeft een recensie geschreven voor Blue Sakura

Martine Piek

Ik had een @ gestuurd voor reservering maar hierop niets gehoord. Slechte service. Een paar dagen later heb ik gebeld en gereserveerd voor 4 personen. Ik ging met dames tussen de 70/80 jaar uit. We hadden speciaal een rustige doordeweekse dag uitgekozen. Had gevraagd om een rustig plekje, waar zaten wij vlak boven een geluidsbox met muziek. Slechte service. De dames kennen niet het gebruik van een iPad maar die wist ik. Ze bekeken de kaart maar het was er zo donker dat ze niets konden lezen, ik ging naar de bediening en vroeg om hulp of een zaklamp. Maar hier kon niets aan gedaan worden. Slechte service. Met de zaklamp van mijn eigen telefoon heb ik geprobeerd zo de dames hapjes te laten proeven, maar dit was langdurig en heel sneu.
    Te snel kregen we een melding dat de bestel tijd bijna om was.
    Teleurgesteld hebben we betaald. Jammer dat mensen met beperkingen niet geholpen en gehoord worden was onze ervaring.

26. El Jardinero's profielfoto
    El Jardinero heeft een recensie geschreven voor Burger King

El Jardinero

Zwaar onderbezet qua bediening, lang wachten op je eten. Restaurant is groezelig en niet schoon. Ze dragen geen handschoenen en haarnetjes in de keuken.

27. B. Uitenzorg's profielfoto
    B. Uitenzorg heeft gereageerd op een recensie van China Palace

Eens. Het eten ziet er niet gezond uit. Wat je ook neemt. Het smaakt allemaal hetzelfde. Het eten is te zoutig.

28. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Silk
    Aziatisch Zwolle

Via thuisbezorgd voor het eerst bij Silk besteld. Zijn dan ook net 2 dagen online ( hoorde ik achteraf) ik heb gebeld aangezien ik de prijs voor de porties (noodles en gewokte) groenten extreem hoog vond voor wat er bezorgd werd.
    Daarover heb ik gebeld, vriendelijke meneer aan de telefoon gehad die aangaf dat ze inderdaad net via thuisbezorgd bestellingen aannemen. Even wennen aan de porties. Nog geen half uur later waren er nieuwe noodles en groenten, een excuus en lekkere spekkoek! Ik noem dat SERVICE. Het eten was overigens ook zeker goed op temperatuur en de bezorger erg vriendelijk!

29. Thomas Vlieger's profielfoto
    Thomas Vlieger heeft gereageerd op een recensie van Het Vliegerhuys

Geachte mevrouw Laenen,

Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft. Ik was zeker niet chagrijnig gisteravond en ben volgens mij erg vriendelijk tegen U geweest. Wij gaan doorgaans om 17 a 18 uur dicht en aangezien wij een gezelschap hadden zitten in de kamer achter u waren wij wat langer open (vandaar dat er verder niemand was). Dat was ook de reden waarom ik rondliep (ik moest tenslotte de gasten achter u in de gaten houden of het gezelschap compleet was).
    Wij serveren een hoge kwaliteit Hollandse biefstuk met verse frietjes voor €16,- daar komt een beetje rucola bij als garnering (met dressing), groenten en andere supplementen kunt u bij bestellen.
    Uw kaas Halloumi is gegrild stevig en ziltig (dat is de structuur en smaak) veel gasten vinden het lekker, ik kan dat helaas niet veranderen. Het is niet te vergelijken met andere kaas soorten.
    Ik was de hele avond volledig beschikbaar en aanspreekbaar voor u en de borden waren schoon leeg gegeten.
    Jammer dat u er voor kiest dan niks te zeggen en een zure recensie te plaatsen.
    Ik had u graag gisteravond te woord gestaan.
    Ik ben meermalen bij u geweest.

30. M.Laenen's profielfoto
    M.Laenen heeft een recensie geschreven voor Het Vliegerhuys

Gisteren, 25 feb. 2020, Samen met mijn zoon savonds wat gegeten bij het vlieger huis. Wat viel dat tegen. Het eten was echt een aanfluiting. Ik zelf had een gerecht met heel veel rucola sla en wat slappe groenten en rubberachtige witte stukken, die door moesten gaan voor kaas. Mijn zoon had een steak, met friet en wederom als groente een hele berg rucola sla (zonder enige dressing). Er was verder geen mens in de zaak, dus alle tijd om even te vragen of het naar wens was. Niets van dat al, wel ging degene die ons bediende vlak bij ons staan om vervolgens een beetje in de ruimte te gaan staan staren. Heeel vreemd. Toen ik ging afrekenen was dit ook heel vervelend. De man was zeer chagrijnig en kortaf en nog steeds geen vraag of alles naar wens was. Het mag duidelijk zijn dat we hier niet meer komen… Vreselijke ervaring.