Nieuwste foto's in Apeldoorn

Laatste updates in Apeldoorn

1. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor De Maat
    Snackbar Apeldoorn

2 hamburges speciaal en 1 patat oorlog besteld om mee te nemen. De patat oorlog was zeer slap en dreef in de saus. De hamburgers eveneens, die dreven in een niet herleidbaar geel sausje. Nog nooit zulke slecht eten gehad. Dit alles voor een dikke 13 euro. Linea recta de container in.

2. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Eten/drinken service en de sfeer, alles was in 1 woord tip top geregeld. Wij hebben genoten en komen zeker een keertje terug!

3. Marian Bolhoeve's profielfoto
    Marian Bolhoeve heeft een recensie geschreven voor Snackbar Eetcafe Kokkie

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Erg gezellig. Niet duur.
    Een aanrader!

4. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Super slecht 2 uur gezeten 3 kleine gerechtjes gehad zo kan ik ook onbeperkt tapas aanbieden ook nog 2 keer drinken besteld en maar 1 keer gekregen en dat voor maar lieft 42 euries mensen ga lekker na la cubanita

5. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Gister hier met de hele familie gegeten, via Groupon. Bij binnenkomst bleek al dat ze niet op ons berekend waren. We hadden gereserveerd voor 22 personen (kwamen uiteindelijk met 20). Er stonden echter nog geen tafels voor ons klaar en zowel de bediening (2 dames die geen/slecht Nederlands spraken) als de kok (1 kok!!) konden zo’n grote groep niet aan. We zaten er om 19:00, en de eerste kreeg pas rond 20:30 zijn voorgerecht. Tomatensoep werd geserveerd in theeglazen. Wat ze met de carpaccio gedaan hadden weet ik niet, maar ik heb het met tegenzin opgegeten, het was niet zoals carpaccio hoort te zijn.
    Daarna weer lang wachten op het hoofdgerecht, ook deze waren matig. Gyros grotendeels verbrand en zeer taai, de ene kip veel te zout, de ander te flauw, frietjes zouden later geserveerd worden, maar zijn nooit gekomen. We hebben niet meer gewacht op het nagerecht. Uiteraard kan je voor €15 pp voor een 3-gangen menu niet veel verwachten, maar dit sloeg echt alles.

6. Ano's profielfoto
    Ano heeft een recensie geschreven voor Calimero
    Italiaans Apeldoorn

Eten was ranzig heb voedselvergifteging
    Kom al een uur niet uit de wc
    Nooit ga ik daar weer bestellen

7. Sara's profielfoto
    Sara heeft een recensie geschreven voor Calimero
    Italiaans Apeldoorn

Ik had vandaag eten besteld bij calamerio apeldoorn bij stationsplein. Hamburger menu.
    Heb voedselvergiftiging aan overgehouden. Eten was niet te toen!! T was heel razig gemaakt en zat haren in. Vind dit echt niet normaal! Dit kan je een klant niet geven. !

8. Kees Rietveld's profielfoto
    Kees Rietveld heeft een recensie geschreven voor De Notaris

Kees Rietveld

Vooraf aan een theater concert een happie gegeten bij de Notaris. Fish & chips. Een klein zakje friet en 3 stukken keihard kapot gebakken kibbeling (lauw!) met daaraan grote flarden knoerdhard uitgebakken paneermeel op mijn bord. Dit vergezeld van een beetje rauwkost en 2 kleine bakjes saus. Prijs: 14.95! Schandalig gewoon!
    Zeker de slechtste eetgelegenheid van Apeldoorn en omgeving.
    Overigens wel gezellig ingericht, maar ja…

9. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Potjandorie! Eetkamer

Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat het rustig was.

10. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Mangú
    Mexicaans Apeldoorn

Gezellig restaurant!
    Goede service (van Jack) en lekker eten.
    Lekker en genoeg eten.
    Gezellige aankleding en knus.
    Goede prijs - kwaliteit verhouding.

11. Marcella Wilbrink's profielfoto
    Marcella Wilbrink heeft gereageerd op een recensie van Gasterij Leienplein 10

Beste Tineke,

Hartelijk dank voor deze leuke recentie. Fijn dat het allemaal naar wens is geweest.

Tot snel!

Met vriendelijke groet,

Marcella Wilbrink
    Brasserie M'Joy

12. Jolanda Broekhuis's profielfoto
    Jolanda Broekhuis heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Jolanda Broekhuis

Erg gastvrij en de bediening was erg goed eten was heerlijk mijn zoon had een speciaal biertje uit Griekenland en vond deze zo lekker dat ik bij het afrekenen vroeg of we één flesje mee konden nemen voor zijn verzameling dat was totaal geen probleem dus ik zeg top

13. Ingrid Kiesenberg's profielfoto
    Ingrid Kiesenberg heeft een recensie geschreven voor Brasserie Briljant

Ingrid Kiesenberg

Mooie brasserie, vriendelijk personeel, lekkere verse lekkernijen, keuze uit veel verschillende bijzondere en gewone theesoorten.
    En misschien wel het leukst: voor kinderen is er een high lemonade te bestellen: ze krijgen een eigen etagère met allemaal lekkertjes en een grote kan limonade.

14. arie de kramer's profielfoto
    arie de kramer heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Charly Velden
  15. arie de kramer's profielfoto
    arie de kramer heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Charly Velden

Waardeloze zaak. Je ruikt de verbrande olie al op 300 meter afstand!! Blikkie heineken 2,50euro. Geen zalmslaatjes. Geen sate van de haas. Krat heineken 37,50euro bij de plus 10euro. Oplichting. Dus NOOIT verdienen ze meer aan mij 1eurocent... Never ever!!!

16. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Restaurant Poppe

Kim

Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Ook het kindermenu viel goed in de smaak. De heren in de bediening waren erg vriendelijk en attent. Graag tot een volgende keer!

17. Wim Adriaansens's profielfoto
    Wim Adriaansens heeft een recensie geschreven voor India Palace

Geweldig gegeten met goede vrienden. Komen zeker terug. Gastvrije en hartelijke eigenaar.

18. J.de Vries's profielfoto
    J.de Vries heeft een recensie geschreven voor Alexandros

J.de Vries

Werden geholpen door een serveerster die alleen Engels sprak, geen woord Nederlands. De bestellingen totaal niet begreep, steeds weer werd nagevraagd aan tafel door de eigenaar. Bijna een uur moeten wachten op het voorgerecht(waren met zn 4tjes maar er kwamen 2 voorgerechten, de andere 2 waren ze vergeten, weer extra wachten). Eten, met name het vlees, koud en karig. Aantal kleine kinderen(familie vd eigenaar denken we) die de gehele tijd duidelijk aanwezig waren en dan ook nog te veel rekenen met afrekenen. Was ooit een goed restaurant, nieuwe eigenaar? Wij komen in ieder geval niet meer terug.

19. n.orbegaal@gmail.com's profielfoto
    n.orbegaal@gmail.com heeft een recensie geschreven voor Pibia
    Pizzeria Apeldoorn

We waren met een grote groep. Pizza's waren erg lekker. Kwamen wel heel snel. Toetje ook lekker goed geregeld op zich. Zo goed: ze brachten de rekening al voordat wij hier om hadden gevraagd. Maar goed, oke wij betalen. Daarna even natafelen (we vierden een verjaardag en zien elkaar niet zo vaak|).

2 minuten na betalen de serveester "Ik vind het heel spijtig… maar jullie hebben al betaald… en er zitten mensen op deze tafel te wachten… ". Ja maar wij hadden nog niet om de rekening gevraagd! En nu snap ik waarom de rekening zo snel kwam. We hebben daar bij elkaar anderhalf uur gezeten dat was gewoon berekend door hun. Dat was gewoon expres. Dat de pizza ook zo snel kwam?! Wel jammer hoor want we bleven nog wel even zitten maar zaten niet meer fijn daarna. Dus toch maar gegaan. Pizza voor grote groepen? Ja maar dan alleen niet als je om de rekening vraagt want dan moet je weg. Fooi hadden ze al binnen. Hadden we zeker niet gegeven als we dit hadden geweten. Die krijgen ze nooit weer.

De eerste paar keer vanaf nu geen Pibia meer voor ons. Wij gaan wel naar een andere pizzeria die er ook gezelliger uitziet.

20. Fam van Dam's profielfoto
    Fam van Dam heeft een recensie geschreven voor Mediterrance

Fam van Dam

We zochten een restaurant waar de prijs kwaliteit verhouding goed is.
    Deze hebben we zeker gevonden bij Mediterrance in Apeldoorn.
    Zeer klantvriendelijke eigenaar en personeel. We kregen een goede uitleg over het buffet en ook bij het grillen was het personeel vriendelijk en vakkundig.
    Een uitgebreid buffet, een grote keus aan drinken, een lekker ijsbuffet.
    Voor alles geldt: zoveel als je op kunt.
    Kortom: een zeer geslaagde avond.
    Eten was heerlijk, niets uitgezonderd en verse producten. Ook het restaurant was erg schoon.
    Wij komen zeker weer een keer terug.

21. ali's profielfoto
    ali heeft een recensie geschreven voor Watan
    Internationaal Apeldoorn

We hebben heerlijk gegeten bij Watan. Iedereen was tevreden. De mensen zijn erg vriendelijk.

22. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor Vesuvio
    Pizzeria Apeldoorn

Lekker gegeten! Bediening was erg vlot en vriendelijk. Spaghetti meer dan voldoende.
    Gewoon lekker zitten. Voor herhaling vatbaar. En de prijzen zijn ook zeer schappelijk. Niets negatiefs te melden. Gewoon goed eten voor een fijne prijs.

23. Eefje's profielfoto
    Eefje heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Tuurlijk mag en kan je niet al te veel verwachten van onbeperkt tapas eten voor € 17.50. Opzich is het eten best oké. Sommige gerechtjes waren gewoon prima, zoals de grote garnalen, de plaat pizza, de maïs kolfjes, garnalen in een romig chili sausje, de carpaccio, spareribs, het brood en de aioli super, de zalm op toast, de gerookte eendenborst. Allemaal gewoon prima. Wel aan flauwe kant.

Maar ook diverse gerechtjes ver onder de maat en ontzettend smakeloos. Zoals de mosselen, waren gewoon verdroogd in de schelp, de zeebaars, de spies van kabeljauw, de biefstuk, de varkenshaas, de kaas kroketjes,
    Bruschetta waterig echt niet lekker, droge vlees en vis niet smaakvol.

Ontzettend rumoerige sfeer, je zit er niet rustig.

Al met al best oké, maar de kwaliteit kan serieus wel beter. De crème brulee wél erg lekker!!

24. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Fijn

Zaterdag heerlijk gegeten bij Fijn!

25. Sven Andersen's profielfoto
    Sven Andersen heeft een recensie geschreven voor Jing-Sheng
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Ik heb vandaag hier voor het eerst eten gehaald (zondag) schrok van de drukte die er was. Toen ik binnenkwam om een bestelling op te nemen zag ik een hele rij wat een drukte! En ik dacht zelf dat ik een erg lange tijd zou moeten wachten maar besloot toch op een bestelling te plaatsen was er al heen gereden kon het net zo goed proberen. De service was heel goed de hele rij voor mij was zo verholpen en ik kon ik vlot mij bestelling op laten nemen. Toen ik mij bestelling had doorgegeven dacht ik zelf dat ik zeker een uur zou moeten wachten maar het tegendeel werd bewezen met een enorme drukte kreeg iedereen nog in een vlot tempo hun bestelling. Na ongeveer 25minuten wachten kreeg ik mijn bestelling en dacht dat is wel heel vlot. Toen ik thuis aankwam waren er veel verwachtingen en het eten voldeed aan alles de babipanpang was echt heerlijk en de hoeveelheid voor de prijs was echt perfect. Ga hier zeker terugkomen echt een top Chinees zou het zeker aanraden.

26. Van oort's profielfoto
    Van oort heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Pardoes

Lekker gegeten. Alleen wel jammer dat wij een ongelukkig klein tafeltje hadden ondanks dat wij optijd gereserveerd hadden.

27. W.Blokland's profielfoto
    W.Blokland heeft een recensie geschreven voor Parthenon

W.Blokland

Ontzettend lekker gegeten en leuk en enthousiast personeel.

28. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor Gasterij Leienplein 10

Voor lunch het restaurant bezocht.
    Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Alles klaar gemaakt met verse producten.
    Zeker de moeite waard.

29. Derkjan Esselink's profielfoto
    Derkjan Esselink heeft een recensie geschreven voor Vesuvio
    Pizzeria Apeldoorn

We hebben in het verleden ook vaak gegeten daar en nooit geen slecht woord over het eten…
    Gisteren heerlijk gegeten en gedronken.
    Er was aktie tweede 3 gangen menu gratis.
    Gr derkjan.