Nieuwste foto's in Apeldoorn

Laatste updates in Apeldoorn

1. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Suzanne

We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht, ook onze jas werd aangenomen en naar de garderobe gebracht.
    Je hoeft niet lang te wachten op je bestelling. Maar je krijgt ook zeker niet het gevoel dat de gerechten er door heen gejaagd worden. Er werd regelmatig gevraagd of alles nog naar wens was en of we nog iets nodig hadden zoals een drankje of bijgerecht.
    Wij kunnen als hoofdgerecht de Parthenon schotel en de lamshaasjes zeer aanbevelen, was erg lekker!

2. Krelis's profielfoto
    Krelis heeft gereageerd op een recensie van Sakura Sushibar

Adres is inmiddels Gildenlaan 340

3. Krelis's profielfoto
    Krelis heeft een recensie geschreven voor Sakura Sushibar

Hygiene valt erg tegen. Bereider was waarschijnlijk verkouden en erg hoesterig. Er staan na sluitingstijd scooters in deze zaak. Ook erg rommelig.
    De sushi was wel lekker, maar wij komen hier nooit meer.

4. Hettie's profielfoto
    Hettie heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Piet Friet

Nette en schone snackbar.
    Hele aardige mensen en schoon vet!
    Altijd alles in orde.
    Wij rijden er ook speciaal naar toe.
    Kortom de beste!

5. RS's profielfoto
    RS heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Zaterdag 15 mei daar gegeten via een bon van vakantieveilingen. Een drama! Het voorgerecht was een trio van de chef (koud). Die kan beter maar opnieuw zijn koksopleiding gaan doen. Het worstje was warm en verder een hoopje zeer grove aardappelsalade en superzout hoopje zalmsalade. Als hoofdgerecht had ik gyros speciaal. Volgens de kaart "dun gesneden reepjes varkensvlees", vergezeld van o.a. friet en rijst. De praktijk: blokjes gebakken (magere) speklap met een laagje kaas erop. Geen rijst en de friet bleken wedges. En het bestelde glas wijn was ongeveer voor 1/3 gevuld. Mijn vrouw bestelde een visschotel (toeslag € 2) en wel een trio met zalm, calamaris en scampi. Wat werd er geserveerd? Een kleine gebakken wijting en een scholletje. Met de mededeling dat e.e.a. afhing van het seizoen (????? daarvoor op de markt nog voldoende verse zalm zien liggen). Met nog geen hap van het hoofdgerecht gegeten kwam de baas vragen of alles naar wens was. Nou, ja, nou, tja. Ziet er wel goed uit. De gyros was eetbaar (en daar is alles mee gezegd), maar de vissen waren met graat. Eigenlijk hadden we toen alles terug moeten geven, maar we hebben toch maar doorgegeten. Einde maaltijd ben ik naar de baas gestapt en gezegd dat mijn vrouw toch eigenlijk niet had gekregen waar ze om had gevraagd. En dan komt de discussie: "hij was toch bij ons geweest om te vragen of alles naar wens was?". Ik heb toen geantwoord dat we eigenlijk pas met verkeerde vis waren geconfronteerd toen de borden voor ons werden neergezet en dat de serveerster ook vooraf had kunnen melden dat de bestelde vis niet voorradig was. Afijn, na een lange discussie bood meneer aan om alsnog de gevraagde vis te komen brengen (???). We vielen bijna van onze stoel en hebben bedankt. Bij Alexandros zien ze ons niet meer.

1,1
  6. KMartherus's profielfoto
    KMartherus heeft een recensie geschreven voor Parthenon

KMartherus

Online reservering gedaan, prima verzorgd!
    Eten is erg goed er wordt actief rekening gehouden / advies gegeven met speciale wensen mbt eten. Super!
    Bediening is vriendelijk. Sfeer is goed. Een aanrader.

7. B Salemink's profielfoto
    B Salemink heeft een recensie geschreven voor YuMe
    Japans Apeldoorn

B Salemink

Goed gegeten, vlotte bediening.

8. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Vesuvio
    Pizzeria Apeldoorn

Voldiende tot goede ervaring.
    De moeite waard om terug te konen.
    Alleen… niet kunnen pinnen. Dat is zo zwartgeld anno1991.

9. Restaurant Parthenon's profielfoto
    Restaurant Parthenon heeft gereageerd op een recensie van Parthenon

Beste Jeroen,

Wat vervelend dat u geen aardappeltjes en rijst heeft gekregen. Deze serveren we namelijk wel bij onze gerechten. Zowel de salade als de aardappeltjes en rijst kunt u onbeperkt bijbestellen.
    We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Team Parthenon

10. hans vd wiel's profielfoto
    hans vd wiel heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

hans vd wiel

Wij zijn bij meerdere zusjes geweest want wij vinden het concept leuk, dat je van alles wat kunt eten door 2 tapas per keer te kunnen bestellen. Maar dit is wel echt de allerslechtste zeg. Het eten is lekker, maar wij zaten iets voor zessen aan onze tafel, en kregen 10 voor zeven pas het eerste gerechtje. De volgende rondes gingen wel iets sneller, maar niet veel. De volgende keer rijden we wel door naar een andere vestiging.

11. H van Uffelen's profielfoto
    H van Uffelen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Malkenschoten

H van Uffelen

Wij zijn meerdere malen in restaurant malkenschoten in Apeldoorn geweest.
    Hieruit blijkt dat we zeer tevreden zijn over dit restaurant.
    Je hoeft nooit lang te wachten en het bedienend personeel krijgt van ons een pluim!

12. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Jeroen

Wát we te eten kregen (3x schotel) was goed maar er werd slechts een klein schaaltje sla voor 3personen bij geserveerd en totaal geen rijst/aardappeltjes/ frietjes oid! Je krijgt een bord met vlees en that'sit! Jammer, volgende keer zoeken we een restaurant met een complete gerechten....

13. J. Groot's profielfoto
    J. Groot heeft een recensie geschreven voor Pizza Sandro

J. Groot

Slappe bodem. Weinig beleg. Veel kaas.

14. Jannes en Linda's profielfoto
    Jannes en Linda heeft een recensie geschreven voor Farmer's Steakhouse

Vanavond heerlijk gegeten! De steaks waren mals en goed gekruid. Zalmmoot was perfect gebakken. Goed verzorgd, vers saladebuffet met veel keus. Bediening is vriendelijk en alert. Wij komen hier graag weer terug!

15. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Charly Deventerstraat

Helemaal super!!! Simlply the best place top be.

16. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor YuMe
    Japans Apeldoorn

Heerlijke sushi, druk en daardoor soms wat langer moeten wachten maar dat is logisch. Het eten was heerlijk en vers bereid.

17. S. Smits's profielfoto
    S. Smits heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Bon Vivant

Wij hadden gekozen voor het aspergemenu, wat allemaal even heerlijk was. Zeer vriendelijk personeel, geen gestress zodat we op ons gemak konden eten en niet werden weggekeken. Kortom een heerlijke avond met goed eten en heerlijke wijn.

18. Heintz's profielfoto
    Heintz heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Eten is goed, de bediening is slecht. Is waarschijnlijk geleerd niet naar de tafeltjes te kijken om dan zo min mogelijk bestellingen op te hoeven nemen. En vanuit de keuken word ineens ipv 2 mini stukjes vis nog maar 1 stukje op mijn bord.
    Hier gaan we nooit meer eten!

19. De Beren's profielfoto
    De Beren heeft gereageerd op een recensie van De Beren

Beste Tenk, wat vervelend om te lezen dat het niet naar wens is geweest.
    We komen graag persoonlijk met je in contact. Zou je ons in een email (apeldoornrestaurant@beren.nl) je telefoonnummer willen sturen?
    We horen graag van je!
    Met vriendelijke groet,
    De Beren Apeldoorn

20. wilco raayman's profielfoto
    wilco raayman heeft een recensie geschreven voor Brasserie Martins

wilco raayman

Niet alles op de kaart was te bestellen vanwege de drukte die ze verwachten op de volgende dag (koningsdag). Deze gerechten werden "bewaard" voor later. Dat kan toch eigenlijk niet! Voor de rest prima.

21. Eljero's profielfoto
    Eljero heeft een recensie geschreven voor 't Bolletje

Bezorger heel onvriendelijk, aan de telefoon zeiden ze dat er gepint kon worden. Bij aankomst bestelling bleek dat niet te zien. Bezorger zei dat de broodjes wel betaald moesten worden, maar kwam zonder enige alternatief. Daarna gaf die de schult aan de klant “mij”. Drama en heel slecht, nooit meer bestellen.

22. De Echoput heeft een nieuwe foto
  23. De Echoput heeft een nieuwe foto