Nieuwste foto's in Apeldoorn

Laatste updates in Apeldoorn

1. Henny's profielfoto
    Henny heeft een recensie geschreven voor Restaurant Malkenschoten

In deze Covid-19 tijd halen wij vaak maaltijden af bij de lokale restaurants. Het eten van restaurant Malkenschoten vinden wij matig, maar wat ons voornamelijk opviel was dat we voor de afhaalmaaltijden precies dezelfde prijzen moesten betalen die we anders tijdens een etentje in het restaurant zelf betaalden. Dit terwijl de kosten van de restaurants in deze tijd lager zijn dan normaal. Zo zijn er o.a. veel minder personeels-, wasserij- en operationele kosten. Wat kwaliteit en prijs betreft bestellen we voortaan liever bij een restaurant in de buurt. Daar kosten de afhaalgerechten beduidend minder dan wanneer je in het restaurant zelf gegeten zou hebben en de kwaliteit is daar stukken beter. Bovendien doet men er nog wat extra's bij zoals knapperig vers brood, boter, pesto en olijven met een sausje. Als Malkenschoten dat ook zou doen zouden ze een hogere omzet halen en blije, terugkomende klanten. De horeca heeft het nu weliswaar moeilijk, maar heel veel andere mensen ook!

2. Jolande's profielfoto
    Jolande heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Jolande

In verband met uitgebreide allergieën en intoleranties eerst via de mail en telefonisch contact gehad over wat er mogelijk was. Werd serieus mee om gegaan en meegedacht. Heerlijk gegeten en we werden ‘s avonds nog gebeld of alles goed was gegaan. Aanrader dus!

3. Janine's profielfoto
    Janine heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Janine

Het eten was superlekker, je kan echt proeven dat met name het vlees van goeie kwaliteit is en perfect gegrild! Ruime hoeveelheiden en keurig netjes en op tijd bezorgd. Als enige minpuntje zou ik zeggen dat de (lams)gyros lekker krokant, maar een tikje zout was. Jammer dat we nu niet in t restaurant langs kunnen komen! Succes en hopelijk tot snel in t restaurant.

4. helma's profielfoto
    helma heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Eten besteld en laten bezorgen. Helaas was het eten koud en de porties erg minimaal. Prijs staat niet in verhouding. Echter de smaak was prima. Als wij in t restaurant eten en de sfeer/bediening altijd top. Jammer maar wij bestellen niet meer.

5. De Maat heeft een nieuwe foto
  6. De Maat heeft een nieuwe foto
  7. De Maat heeft een nieuwe foto
  8. De Maat heeft een nieuwe foto
  9. De Maat heeft een nieuwe foto
  10. De Maat heeft een nieuwe foto
  11. Bjorn's profielfoto
    Bjorn heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Heerlijk thuis Grieks gegeten!!
    Aanrader!

12. Kees Fielstra's profielfoto
    Kees Fielstra heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Kees Fielstra

Heerlijk thuis genoten van echt Grieks eten.

13. Ben's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Het Trefpunt

Ben

Eten Lauw kipfingers van de kinderen zo hard doorgebroken shoarma lauw en patat was niet te eten meeste is allemaal de prullenbak in gegaan best bedrag 40,70 waarvan meeste niet te eten was eerder al besteld hier en dacht kan een x voor komen maar nu na een 2de keer is dit gelijk de laatste keer dat wij hier eten zullen bestellen. Wij vinden het niet erg als het veel kost maar je verwacht dat je dan waar krijgt voor je geld en er kan iets mis zijn maar alles nee dat gaat niet. Jammer maar helaas.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  14. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Op z'n Hollands!

Dit eten word lekker vers gemaakt en is zo lekker gezond! Dit word echt met liefde van de kok naar je bord! Echt een aanrader voor je lekkere eet lust! Bovendien super aardige bezorgers.

15. Nelleke Veldhuis's profielfoto
    Nelleke Veldhuis heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Het Trefpunt

Nelleke Veldhuis

De lekkerste stoofvlees van Apeldoorn en omgeving, je kunt echt proeven dat dit homemade is. Verder een keer een cafetaria met wat ervarener personeel top! Ga zo door!

16. Peter Konijnenberg's profielfoto
    Peter Konijnenberg heeft een recensie geschreven voor Lotus

Peter Konijnenberg

Eten besteld fantastisch heerlijk vers echt genieten.

17. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Charly

Supersnackbar. Hamburgers zijn het beste hier. Patat altijd goed gebakken, snacks zijn gewoon goed, personeel is heel sociaal en vriendelijk en je kan een koud tapbiertje krijgen terwijl je wacht.

18. Fam. Choy's profielfoto
    Fam. Choy heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Fam. Choy

Vanwege de Corona bestelt bij Parthenon. Duurde wat langer door de drukte, maar toen het er was hebben we echt genoten. Het gratis toetje maakte het echt af.

19. De Maat heeft een nieuwe foto
  20. De Maat heeft een nieuwe foto
  21. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Piet Friet

Goed eten en ruim voldoende. Vriendelijk en beste service. Uitstekend.

22. Edwin Leeuwangh's profielfoto
    Edwin Leeuwangh heeft een recensie geschreven voor Memo's Döner

Laatst wat besteld wat na 2 uur nog niet bezorgd was. Gebeld en excuus van hun kant. We zouden een tegoed krijgen van 15 euro in het systeem op een volgende bestelling. Vandaag gebeld voor een bestelling en voor het tegoed van 15 euro. Medewerker wist van niets en er stond niks in het systeem. Vreemd dat hij wel vroeg naar mijn adres en wist te vertellen dat hij niet wist wanneer de persoon die hier over gaat er weer zou zijn.

23. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Aardige bediening lekker eten.

24. Familie ter Maat's profielfoto
    Familie ter Maat heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Familie ter Maat

Wij waren met 10 personen, inclusief een echte Griek! We hebben allemaal gesmuld van het voorgerecht tot en met het dessert. De Griekse schoonzoon was in zijn land grotere porties gewend, maar niettemin was hij ook heel tevreden over de kwaliteit. De bediening was prima. De Griekse rode wijn excellent! Beslist een aanrader!

25. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor Restaurant Malkenschoten

Het eten was echt super lekker de Sweer was super gezellig drinken was goed.

26. L's profielfoto
    L heeft een recensie geschreven voor de Buren cafe & tapas

Goede setting, sfeervol restaurant en ontzettend goede bediening. De drankjes kwamen op tijd en het eten ook en een erg oplettende en leuke serveerster. Het eten was onder de maat wat jammer was. Simpele receptjes met weinig smaak of te vet. Als de kaart wordt aangepast of het eten beter wordt zou ik sowieso terug gaan. Voor een drankje is het al een gezellige plek.

27. Elizabeth's profielfoto
    Elizabeth heeft een recensie geschreven voor Moonsky

Elizabeth

Echt heel lekker eten, leuke sfeer en aardige bediening

28. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor de Buren cafe & tapas

Patricia

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en Rowena en de rest van het personeel zijn super! Echt een aanrader.

29. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Catalunia

Patricia

Heerlijk gegeten.
    Personeel is vriendelijk, snelle service.

30. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Catalunia

Inmiddels meerdere keren bij Catalunia geweest. Alle gerechtjes zijn prima op smaak, ongeacht of je vlees, vis of vegetarisch bestelt. Ook de porties zijn goed qua omvang en de keuzemogelijkheden zijn groot.