Nieuwste foto's in Apeldoorn

Laatste updates in Apeldoorn

1. Sander Overweel's profielfoto
    Sander Overweel heeft een recensie geschreven voor Kokkie

Sander Overweel

Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

2. Renate Havenith's profielfoto
    Renate Havenith heeft een recensie geschreven voor Kokkie

Renate Havenith

Super vriendelijke bediening.
    Je kan daar heel gezellig zitten en het eten is gewoon heel lekker. Verhouding prijs kwaliteit is goed en de menukaart is ook erg leuk, moeilijk kiezen.

3. Floris Pool's profielfoto
    Floris Pool heeft een recensie geschreven voor Brouwers IJsspecialiteiten

Floris Pool

Top bedrijf met super ijs en vriendelijk personeel. Alleen wat kostbaar dat zoonlief nu 3x per dag een ijsje wil, maar goed dat komt ook door de perfecte kwaliteit, ha ha.

Komen weer snel langs en dan hoopt Bram natuurlijk weer op zijn spikkels op zijn ijsje.

4. Elijzen's profielfoto
    Elijzen heeft een recensie geschreven voor Op 't Hoekje

Elijzen

Het eten was top, de service zowaar nog beter. Ze hadden het druk en belde netjes dat het 10 min later zou komen. Zeer vriendelijk!

5. ten Brink's profielfoto
    ten Brink heeft een recensie geschreven voor Parthenon

ten Brink

Vanavond even met ons tweeën en dus heerlijk samen eten. Het was geweldig lekker en met zorg samengesteld! Een Grieks muziekje erbij maakte het helemaal compleet. Een echte aanrader!

6. mariama schoolen's profielfoto
    mariama schoolen heeft een recensie geschreven voor Happerij Iene, Miene, Mutte

mariama schoolen

We hebben gisterenavond daar een 2× bak patat besteld en een broodje braadworst en een braadworst zonder broodje.
    Het meisje achter het loket was erg vriendelijk maar we hebben heel lang moeten wachten op de bestelling. En toen we thuis kwamen was het echt NIET de moeite waard geweest.
    De patat was zeer bruin (NIET GOUDGEEL )en er zaten veel oude stukjes in (bikkelhard)
    en VEEL TE ZOUT. Ik had haar tijdens de bereiding al 3× met de zoutpot zien schudden boven de grote frietbak… ik vond dit wel overdreven veel naar mijn mening. Maar goed…
    De braadworst erbij was geen braadworst maar gewoon een varkenssausijsje die je thuis ook vaak eet bij de groente en aardappels.
    EN DAT VOOR 13 EURO. ZO JAMMER.
    VOOR ONS DUS GEEN HERHALING BIJ DEZE ZAAK EN DAT WOU IK TOCH EVEN KWIJT.

7. Sidney Robbers's profielfoto
    Sidney Robbers heeft een recensie geschreven voor Tevfik's Place

Sidney Robbers

Vanavond een kipburger en chicken wings besteld, super warm kwam het aan! Perfecte pittige saus op kipburger en super lekker en daarna 7 chickenwings met sambal saus erbij en super vers, lekker warm en heerlijk krokant! Zou zo een tweede portie bestellen! Top gegeten

8. Harleman's profielfoto
    Harleman heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Harleman

Deze week 2x besteld beide keren keurig op tijd geleverd, kwaliteit eten zeer goed absolute aanrader.

9. Vivian Pouw's profielfoto
    Vivian Pouw heeft een recensie geschreven voor Op 't Hoekje

De eigenaar is erg vriendelijk en de zoete aardappel patat is heerlijk vooral met de truffelmayo.

10. Erwin Deelder's profielfoto
    Erwin Deelder heeft een recensie geschreven voor Istana Bali
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Erwin Deelder

Mijn enthousiasme moge blijken uit de waardering op alle onderdelen!
    Het is triest om als gast afscheid te moeten nemen van een mooi bedrijf!
    Ik heb dit tevens kenbaar gemaakt in een separate mail aan Istana Bali en haar crew.
    Erwin Deelder, Olst.

11. Jaap van Rijswijk's profielfoto
    Jaap van Rijswijk heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Voor Mijn verjaardag van de kinderen gekregen, het eten was prima, keurig verzorgd en op tijd bezorgd. Een dikke 10

12. W.Steneker's profielfoto
    W.Steneker heeft een recensie geschreven voor Op 't Hoekje

W.Steneker

Ik was de vorige keer zeer tevreden over de kwaliteit van het eten vandaar vandaag opnieuw besteld maar was nu erg teleurgesteld over het eten de kapsalon Donar was deels verbrand en voor mijn vrouw had ik een half haantje die vond ze erg droog (te hard gebakken) ik hoop dat als ik weer besluit om weer iets te bestellen het dat het dan beter is.

13. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Hap Wat

Beste shoarmaschotel die ik ooit heb gegeten. Dat is voor herhaling vatbaar.

14. Gré en Jurgen's profielfoto
    Gré en Jurgen heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Gré en Jurgen

Keurig op tijd geleverd door een zeer nette en vriendelijke jongeman. Het eten was ontzettend lekker. Voor herhaling vatbaar.

Eén vorige recensie
  15. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Pibia

Gisteravond voor 5 personen besteld en thuis laten bezorgen. Klokslag 18 uur voor de deur! Heerlijke pizza's, tagliatelle en lasagne. Ook zelfs goed warm!!
    Zeker aan te raden!

16. Romy Hebers's profielfoto
    Romy Hebers heeft een recensie geschreven voor San Remo

Romy Hebers

We bestelling hier regelmatig!! Eigelijk altijd een schotel, maar vandaag eens pizza!! Was weer super!! Super snel (site gaf aan 75 min, maar was binnen 30min) goed gevuld, warm en erg lekker!! Dankjulliewel weer!!!

17. roterman's profielfoto
    roterman heeft een recensie geschreven voor San Remo

roterman

Na 2 maal een bestelling geplaatst te hebben en 2 maal ruim anderhalf uur moeten wachten is voor ons de maat vol. Het is absoluut niet aan te raden om daar weer te bestellen, helemaal als het bestelde eten bijna koud is en de porties onder de maat zijn. Ook de excuses ontbreken. Wat je krijgt is niet in verhouding tot wat je ervoor betaalt.

18. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van San Remo

De recensent heb ik zojuist een mailtje gestuurd omtrent de cijfers, misschien was er iets misgegaan bij het plaatsen van de recensie.

An
    Redactie Eet.nu

19. Yoy's profielfoto
    Yoy heeft een recensie geschreven voor San Remo

Gister een bestelling gedaan en hier 2,5 uur op moeten wachten. In de tussentijd meerdere malen telefonisch contact gehad wat onvriendelijk verliep. Geen excuses of mee denken.
    Na 2,5 uur de bestelling geannuleerd. We wachten nu nog op ons geld terug...

20. Tessa's profielfoto
    Tessa heeft een recensie geschreven voor San Remo

Gister een bestelling gedaan en hier 2,5 uur op moeten wachten. In de tussentijd meerdere malen contact gehad wat onvriendelijk verliep.
    Na 2,5 uur de bestelling geannuleerd, nu hopen dat ze de afspraak na komen en het hek terug boeken.

21. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft gereageerd op een recensie van San Remo

Hoog cijfer voor iets wat we niet hebben gekregen. Jammer

22. Xandra's profielfoto
    Xandra heeft een recensie geschreven voor San Remo

Via de site besteld. Zou binnen het uur geleverd worden, na 2,5 uur en diverse telefoontjes geen pizza's ontvangen en bestelling geannuleerd. Onvriendelijk, niet service gerichte reactie n.a.v. klacht. Hopelijk krijgen ons beloofde geld terug van 6 pizza's en een broodje shoarma.

23. Tony's profielfoto
    Tony heeft een recensie geschreven voor Jin Long
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Laatst mihoen met kip besteld. Kon het al na 15 minuten ophalen. Heel erg lekker, kreeg alleen wat weinig vlees wat normaal gesproken altijd wel goed zat. Zag ook dat ze op personeel bezuinigd hadden voor de rest hele goede sfeer en ook klantvriendelijk. De Sambal vond ik niet heet genoeg en tot nu toe is de Ayam pangang echt een aanrader. Zal volgende keer de nasi rames uitproberen.

24. Gerda de Jong's profielfoto
    Gerda de Jong heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Gerda de Jong

Het online bestelde eten was goed verzorgd en lekker, had nog wel wat warmer gekund, maar de bezorging was een uur later dan de door ons gegeven gewenste tijd!

25. Kitty Wagenaar's profielfoto
    Kitty Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Don Quichotte

Kitty Wagenaar

In deze Coronatijd 4x het driegangenmenu besteld en het was voortreffelijk! Heerlijk gegeten tegen een keurige prijs.
    De mailwissel verloopt al heel prettig, vlot en attent. Bij het ophalen is alles perfect geregeld. En de menu's zijn super lekker. Kortom een aanrader om bij Don Quichotte in deze barre tijden een heerlijk menu te bestellen. Daarmee doe je zowel jezelf als ook de ondernemer een groot plezier. Hier krijg je zeker geen spijt van!
    Zodra het weer kan en mag komen we natuurlijk ook weer heel graag in het gezellige restaurant eten want ook dat is altijd allemaal perfect en ontzettend gezellig! Een tien met een griffel!!

26. M.Vermij's profielfoto
    M.Vermij heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Voor de eerste keer een verrassingstapasbuffet laten bezorgen. Keurig op tijd geleverd. Warme gerechten konden zo op tafel en waren perfect op temperatuur. 10 voorgerechten en 8 hoofdgerechten. Zeer divers en heerlijk gemaakt. Ruim van gegeten, vandaag de restjes. Een dikke aanrader!👍👏.

27. Pyraliss's profielfoto
    Pyraliss heeft gereageerd op een recensie van Jing-Sheng

Nou Arie je kan er zelf ook wat van te klagen over cafetaria charlie ,zeker betweterig, kan je niet eens je eigen vreet patat ,vreten klaarmaken...Shame on you 🤣

28. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Eendracht

Vandaag eten gehaald om 18.00 Bij de Eendracht, echt een slechte ervaring. Degene die de bestellingen opnam vroeg 3 tot 4 x wat de mensen wilden en nog ging er van alles fout. Bestellingen waren al naar buiten en kwamen weer terug, verkeerd geleverd. Tassen werden door klanten geopend en weer terug geruild… niet echt fijn, zeker nu niet! Mijn patat was slap en niet goed gebakken, net als het broodje frikandel.
    Alles bij elkaar een zeer slechte ervaring.

29. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Pastazaak

Gisteren het 3 gangen menu besteld en laten bezorgen.
    Het was erg goed verzorgd en heerlijk eten. Zeer zeker aan te raden!!