Nieuwste foto's in Apeldoorn

Laatste updates in Apeldoorn

1. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Vesuvio
    Pizzeria Apeldoorn

Nooit naar toe gaan. Slechte praktijken in deze tent. Discriminatie op basis van handicap door een hulphond te weigeren. Zou slecht zijn voor het laminaat. Wat een bullshit en strafbaar. Bovendien reageert eigenaar nogal vreemd op ontevreden klanten.

2. Joke groenheijde's profielfoto
    Joke groenheijde heeft een recensie geschreven voor Twenty 2

Joke groenheijde

Op 15 september heb ik samen met mijn nichtje bij U gegeten.
    We kozen voor het verrassingsmenu.
    Het was ook een verrassing van bijzondere gerechten die ook mooi waren op gemaakt.
    De wijnen daarbij waren uitstekend.
    Kortom een gezellige avond.
    Complimenten aan de gastvrouw die alles in het werk stelde om het ons deze avond naar de zin te maken, mvg. Joke Groenheijde.

3. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor de Buren cafe & tapas

Op aanraden van kennissen hier wezen eten. Erg lekker gegeten met een uitstekende bediening. Ook mijn vriendin die vegetarisch is was zeer te spreken over het vegetarische aanbod. Kortom een heerlijke avond gehad in een leuke ambiance met vriendelijke personeel, een aanrader.

4. Betty en Geert Lanting's profielfoto
    Betty en Geert Lanting heeft een recensie geschreven voor Bonito

Betty en Geert Lanting

Vanavond voor het eerst gegeten in restaurant Bonito, na al veel goede recensies gelezen te hebben. We werden hartelijk ontvangen en het eten overtrof onze verwachtingen. We hadden gekozen voor Ossenhaas le beef Brazil en onbeperkt Spareribs. We stonden versteld van de ruime portie en het vlees was zo mals en lekker gekruid, we hebben er van gesmuld! Het vlees van de Spareribs viel bijna van het bot en ik kan wel zeggen dat ik nooit eerder een lekkerder Ossenhaas biefstuk heb geproefd. Daarna een dessert genomen. Ananas met honing, ijs en slagroom en een fruitsalade, weer een grote portie met veel heerlijk fruit, ijs en slagroom. De sfeer was ontspannen en fijn en de bediening was top, er werd ons steeds gevraagd of het naar onze zin was. Met een volle maag en een voldaan gevoel naar huis gegaan. Hier komen we zeker nog eens terug. Kan het iedereen van harte aanbevelen.

5. Judith Hachmang's profielfoto
    Judith Hachmang heeft een recensie geschreven voor Restaurant Malkenschoten

Lekker gegeten voor een goede prijs. Conpliment aan de kok. Bediening komt iets te vaak langs, met de vraag voor drankjes, men stemt dit niet goed met elkaar af. Komen zeker weer.

6. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Heerlijk gegeten!!
    Een van de best Grieks restaurants waar ik gegeten heb.

7. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Gisteravond heerlijk gegeten bij Parthenon. Alle gerechten waren prima verzorgd en ook de bediening was dik in orde. Prima!

8. Joey Dreier Gligoor's profielfoto
    Joey Dreier Gligoor heeft een recensie geschreven voor De Beren

Geen aanbeveling, weinig keus, slechte bereiding, varkenhaas sate? Volgens mij gewoon een filet het was zeer droog vlees.
    Bediening langzaam en gooit je bord op tafel.

9. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor La Place

Nadat wij in de ochtend gebruik hadden gemaakt van la place de brink besloten wij in de avond een hapje te eten bij la place aan de overkant opweg naar huis.
    We besloten een burger met frites te gebruiken.
    Het was een vette zooi, het vet dreef op het servet waar de frites op lagen en deze was niet warm zelfs koud.
    De burger was half doorbakken en ook de was niet warm.
    Bij de kasa moesten wij lang wachten waardoor het eten steeds kouder werd.
    Wij hebben bijna alles weer op de afruimband gezet en zijn weer teleurgesteld vertrokken.
    We zijn dit niet gewend van la place en we kunnen hier goed over oordelen omdat wij altijd trouwe bezoekers zijn van la place.
    Voorlopig hoeft het voor ons niet meer!
    We hebben dit gemeld bij la place maar daar hebben wij nooit iets van gehoord!

10. Bram en Riet Lindenberg (met hondje)'s profielfoto
    Bram en Riet Lindenberg (met hondje) heeft een recensie geschreven voor Bonito

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Het is een klein restaurant, waar we heel hartelijk werden ontvangen door de eigenaar. Wij hebben gekozen voor het tapas verrassingsmenu van de chef. Het begon al met een mandje met heerlijk net gebakken brood met aioli, waarna telkens weer schaaltjes en borden met heerlijke gerechtjes werden neergezet. Wij gaven aan de spare-ribs zo lekker te vinden, prompt kregen we deze nog een keer. Ook werd er gezegd als u nog iets mist kunt u dat aangeven dan wordt dat ook voor u klaargemaakt. De menukaart werd op de tafel achter gelaten, zodat wij konden zien wat wij eventueel nog meer konden vragen. We hebben zelf aangegeven dat we nu echt genoeg hadden, anders was de eigenaar/kok nog verder gegaan met grillen. Als iemand de titel van grill meester verdiend dan is het deze man! Het totaalbedrag van deze avond, 2 personen incl. 2 wijn, 1 appelsap, 1 water en 1 koffie was € 46,90. De inrichting van het restaurant is eenvoudig, het is niet groot. Wij gaan hier zeker vaker naar toe!!

11. Ria van Berkum's profielfoto
    Ria van Berkum heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Ria van Berkum

Het was een geslaagde avond! De bediening was vlot en vriendelijk!
    Het eten was uitstekend

12. Marco van Hoof's profielfoto
    Marco van Hoof heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Leuke sfeer, nieuwe look.
    Gezellig en niet duur uit eten.

13. Hans Heijenk's profielfoto
    Hans Heijenk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Malkenschoten

Hans Heijenk

Leuk en gezellig restaurant bij dierenpark in Apeldoorn.
    We hebben eerst buiten nog wat gedronken, de tafeltjes en stoelen buiten waren niet erg schoon. Eten was goed en voldoende.