Nieuwste foto's in Apeldoorn

Laatste updates in Apeldoorn

1. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!! Was fantastisch.

2. Tessa Croes's profielfoto
    Tessa Croes heeft een recensie geschreven voor De Beren

Tessa Croes

Zeer slechte ervaring de spare ribes zijn allemaal voorgegaard en de saus na keuze word erover heen gegooid waardoor de spra rib en niet lekker is! De bediening was zeer onvriendelijk vroeg ons de dessertkaart terwijl we nog aan het eten waren! Vervolgens kregen we koffie die lauw was eenmaal gezegd werd er niks aan gedaan nog geen excuses! Vervolgens bij het afrekenennogmals aangegeven en werd er gezegd, he het gehoord van een collega! Er is niet eens 1 keer gevraagd of alles naar wens was! Zeker geen aanrader en nog een klacht ingestuurd, krijg je een automatisch wachtwoord dat er na een aantal
    Dagen contact met je word opgenomen, ook dat maken ze niet waar tot op heden niks vernomen.... hoe bedoel je klantvriendelijk??

3. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en fijne sfeer.
    Wij komen hier vast vaker

4. michiel's profielfoto
    michiel heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Keer op keer lekker eten en vriendelijk personeel. Mijn vaste plek om chinees te halen.

5. Ilona Versloot's profielfoto
    Ilona Versloot heeft een recensie geschreven voor I Love Sushi

Bestel regelmatig bij.
    Altijd super blij mee.
    Vandaag ook weer super geholpen ondanks foutje van mijn kant.

6. Ton van der Linde's profielfoto
    Ton van der Linde heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Ton van der Linde

In een paar woorden ga hier niet heen, ballentent 1e klas.
    * Organisatie zeer slecht.
    * Bediening slecht.
    * Eigenaar, doet van alles en uiteindelijk laat die alles op zijn beloop, tegen het intimiderend aan.
    Na bijna 2 uurtjes te hebben gezeten kregen we opeens gebonden kippensoep, deze wilde ik helemaal niet want deze hadden we ook niet besteld, Antw. : Nee hoor dat moesten we maar eten, uiteindelijk heb ik mijn cadeaubon van 60 Euro terug geëist, deze werd naar me toegegooid. Er stapten tegelijkertijd meer mensen op die al langer dan ons zaten en ook nog niets hadden besteld, er is absoluut geen aandacht voor de gasten, de term "Gastvrij" hebben ze hier waarschijnlijk nog nooit van gehoord. Ik zou Gordon R. er op afsturen.

7. Tristan's profielfoto
    Tristan heeft een recensie geschreven voor Parthenon

In 1 woord: Super!
    Geweldig lekker eten! Zeer vriendelijk personeel dat alle moeite voor je neemt. Praatje maakt en hart voor de klanten. Sfeer is top en knus.
    Mixed grill was heerlijk en ook de bifteki super (feta binnenin pikant wat een leuke twist geeft, moet je van houden maar dat doen wij).
    We komen hier zeker vaker eten!
    Aanrader!

8. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor Bonito

Gisteravond weer heerlijke tapas gegeten. Goede kwaliteit.
    De zaak is achterin uitgebreid wat een hele goede verbetering is, qua sfeer, maar ook zodat het van de buitenkant veel meer in het zicht ligt.

9. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Vesuvio
    Pizzeria Apeldoorn

Gastvrij lekkere pizza, s prijs kwaliteit ok een aanrader zondag 4 november 2018 met collega, s.

10. a van der Haar's profielfoto
    a van der Haar heeft een recensie geschreven voor Parthenon

a van der Haar

Prima gegeten, goede bediening en prima sfeer en betaalbaar.

11. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor Parthenon

We hebben een geslaagde avond gehad. Er was eigenlijk niets op aan te merken. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. De sfeer was prima, goede en rustige achtergrondmuziek. De service was uitstekend, een vriendelijke familie. En de prijs was zeker goed in verhouding met de kwaliteit..
    Een echte aanrader.

12. Sharon de Bruijn's profielfoto
    Sharon de Bruijn heeft een recensie geschreven voor Catalunia

Komen hier altijd terug, vers eten, zeer vriendelijke bediening en een goede sfeer. Wat ons betreft een dikke 10!
    Aanrader: Kangaroo biefstuk met Catalunia saus!
    Tip: Eindig met een van de overheerlijke desserts 🍴

13. Hanneke en John's profielfoto
    Hanneke en John heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Hanneke en John

Keurige ontvangst en begeleiding, geen aangename zitplaats bij garderobe, na vertrek andere gasten verhuisd naar een aangenamere plek. Toch is het gedeelte aan de kant van cafe de paris minder leuk. Voorgerecht (inktvis) -met klem geadviseerd- geen daverend gerecht met name omdat de inktvis qua kruiden te sterk afsteekt -te flauw- tegen de uitstekende salade die erbij geserveerd wordt, Hanneke was iets positiever. Hoofdgerecht: "Parthenon" zeer rijkelijk bord vol smakelijk gekruid vlees, borden niet of onvoldoende verwarmd. Te weinig tzatziki ten opzicht van het vlees, idem voor de rijst -zeer smakelijk- en de zeer eenvoudige salade. Er werd ook niet geinformeerd of er voldoende bijgerechtjes waren. Goede retsina en rode wijn. Geen nagerecht genuttigd. Geschreven door John.

14. Johannes's profielfoto
    Johannes heeft een recensie geschreven voor Vlaams Friteshuis Loket 13

Even lekker frietje kopen bij loket 13.

Ijsje en frietje besteld. We kregen direct het ijsje. Na een tijdje wachten, vroegen we waar de friet bleef omdat het ijsje nagenoeg gesmolten was. We kregen een grote mond, niet normaal, van het meisje achter het loket. Gooi het ijsje maar weg. Soft-ijs kost niks. Klanten die op het bankje zaten vonden ook het weggooien onbegrijpelijk. Wij zijn niet zo van de weggooi, dus nog gewacht.

Friet gekregen toen het nieuwe ijsje....vele malen kleiner als het eerste. Er kwam een bekende van een winkel uit de buurt een bestelling afhalen en deze vroeg aan het meisje: weer zeurende klanten... Ja, zei het meisje en vertelde van het ijsje van ons. Ook zij sprak op dezelfde asociale toon. Er werd door de andere klanten gezegd dat het de laatste keer was dat ze daar geld zouden besteden. Toen zei de meer dan asociale 'buurklant' wil je een stoot op je bek? Zeer aggresief gedrag. Iedereen stond perplex . Dit is bij dit personeel en bekenden hiervan schijnbaar normaal . Nooit geen friet meer van loket 13.

15. Co's profielfoto
    Co heeft een recensie geschreven voor Restaurant Malkenschoten

Restaurant zat goed vol en er was een prima sfeer.
    We hadden pittige spareribs besteld maar het smaakte meer naar zoet dan naar pittig.
    Dat was voor ons de enigste tegenvaller.
    Ook is het vreemd dat je geen prijzen van de dranken ziet.
    Maar we hebben het gezellig gehad :-)

16. Kroon's profielfoto
    Kroon heeft een recensie geschreven voor Ristorante Da Vinci

Heerlijke avond gehad met onze zoon van 9.
    Voorgerecht was heerlijk, mosselen en carpaccio.
    Pizza’s waren heerlijk!
    De bediening was goed, even druk vanwege een verjaardagsgroep maar prima geholpen.
    De prijs is iets meer dan de “overburen” maar daar is de kwaliteit en sfeer ook naar. Klein, gemoedelijk en heerlijk gegeten!

17. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Brasserie Martins

Veelvuldig bij Martins geweest. De sfeer is heerlijk, enigszins mediterraan. Het is doorgaans gezellig druk, zowel overdag als in de avond. En als het vol is, kun je ook nog aan de bar plaatsnemen. Schijnt de zon kun je zowel voor de zaak als in de achtertuin lekker zitten. De wijnkaart is zeer uitgebreid en bijna alles wordt ook op het glas geschonken. De kaart wordt met regelmaat weer vernieuwd. De gerechten zijn goed en er is voldoende keuze. Het personeel is gericht op de gasten en wil het iedereen naar de zin maken. Martins is in Apeldoorn een uitstekende keuze voor een lunch of diner.

18. G.e. van milligen's profielfoto
    G.e. van milligen heeft een recensie geschreven voor Spare Rib Express

G.e. van milligen

Met pech langs de weg en hun komen even een spareribs langs brengen. Een super goede service en super goed kwaliteit!!!!

19. Harry Dalhuisen's profielfoto
    Harry Dalhuisen heeft een recensie geschreven voor Bonito

Harry Dalhuisen

Eten is gewoon super goed. Wij hadden onberkt tapas. Er is wat minder keuze maar wat er is, is heerlijk. Wat mij goed bevalt is dat de gerechten net wat groter zijn als bij reguliere tapas restaurants. Bediening was erg aardig en alert. Prijs is ook goed, 6× consumptie en 2× onbeperkt tapas voor 52 euro. Zeer Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Yilmaz's profielfoto
    Yilmaz heeft een recensie geschreven voor Tevfik's Place

Bestelde een dürüm zonder saus aan het raam. Verkoper overtuigd dat het zonder saus was. €5 betaald. Kom erachter dat het met saus was, wilde teruggaan wordt het raam voor mijn neus dicht gesmeten.. beetje jammer dit. Niet nodig.

1,1
  21. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Alexandros

We hebben 1.15 op ons voorgerecht gewacht. Onze bestelbon was kwijt!! De tafel naast ons kregen hun hoofdgerecht, maar hebben nooit een voorgerecht gezien. Organisatie slecht, mensen van andere tafels moesten zelf hun bestek pakken. Eten minimaal voor Griekse begrippen.
    Afwas bleef op de tafels en op de bar staan. Personeel was wel vriendelijk.

22. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Mangú
    Mexicaans Apeldoorn

We werden vriendelijk ontvangen, met een uitleg en een praatje. Leuk, gezellig restaurant.
    De tapas waren, heerlijk, vers en smaakvol. Bij iedere gang werd er netjes uitgelegd wat het was en vooraf werd er gevraagd of er nog speciale wensen of producten waren die we niet mochten. We hebben genoten van het eten en de vriendelijkheid en komen zeker terug als we in de buurt zijn.
    Bedankt

23. de zaalties's profielfoto
    de zaalties heeft een recensie geschreven voor Parthenon

de zaalties

Prijzen vonden wij erg hoog. 4,50 euro voor een glas wijn! Het eten was best goed, alhoewel de suzuki erg compact was. Had wel sappiger gemogen. Verder voelden wij ons een beetje bedrogen. Bij het gerecht krijg je standaard tzatziki per persoon erbij. Omdat wij hier erg van houden, bestellen wij altijd een extra portie bij het hoofdgerecht. Zo nu ook. Wat schetst onze verbazing dat we alsnog maar 3 bolletjes kregen met z'n drieën. Waar was de tzatziki standaard bij het hoofdgerecht gebleven?? Uitleg serveerster: die hebben ze bij de extra portie gedaan!! Nou, je kunt ons een hoop wijs maken, maar dat toch echt niet!! En al helemaal niet als je aan de andere tafels voor 2 personen dezelfde hoeveelheid voorbij ziet komen! Ze willen naar ons gevoel alleen maar dat je tegen betaling bij bestelt. Bij andere Griekse restaurants gaat het er een stuk minder kneuterig aan toe en we hebben echt al héél wat Griekse restaurants gehad dus genoeg vergelijking. We zijn daarom ook zonder nagerecht of koffie weggegaan. Als het goed is, gun ik het ze. Nu dus niet.

24. Huis in het Veld's profielfoto
    Huis in het Veld heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Huis in het Veld

We waren 24 oktober 2018 in dit restaurant. Wat een bagger krijg je hier. Het eten is gewoon vies. Ouwe troep dat ze nog van afgelopen weekend overhadden en opgewarmd denk ik. Ook niet warm. In de cola zat zelfs geen prik. Ga hier niet naar toe mensen. Weggegooid geld. Zelden zo'n slecht restaurant gehad. Schande voor Apeldoorn.

25. Klarenbeek's profielfoto
    Klarenbeek heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Klarenbeek

Tapas menu via Groupon: Allereerst werden wij onvriendelijk benaderd met eerste vraag: of we via Social-deal hadden besteld?! We kregen cola zonder prik water achtig €2,70 een glas. Eten was ronduit slecht, deels koud, vreselijk zout, Mousaka met pasta penne? En het leek wel oud van de vorige dag. Ik heb nog nooit bij zo'n slechte Griek gegeten. Jammer gemiste kans Alexandros met een mooie ambiance. Verhoog de prijs en zorg voor kwaliteit.

26. ans fillekes's profielfoto
    ans fillekes heeft een recensie geschreven voor Restaurant Malkenschoten

ans fillekes

Wij hebben met 4 volwassenen en 3 kinderen gegeten
    Jammer dat er bij aankomst nog geschoven moest worden met stoelen en tafels terwijl we hadden besproken en voor 4 personen extra s,middags nog had gebeld.
    Eten was goed we moesten wel erg lang wachten doordat het zo druk was.

27. Berends's profielfoto
    Berends heeft een recensie geschreven voor Vesuvio
    Pizzeria Apeldoorn

Via sociale deal gegeten, voor de prijs was het allemaal prima.
    Prijs/kwaliteit best ok.
    Sfeer was goed want die nemen we zelf wel mee.
    Gaan er waarschijnlijk nog wel een keer heen.

28. Betty Otten's profielfoto
    Betty Otten heeft een recensie geschreven voor India Palace

Betty Otten

Heel lekker gegeten, leuke bediening, we komen snel weer 😬👍🍽