Nieuwste foto's in Zaandam

Laatste updates in Zaandam

1. Maurits's profielfoto
    Maurits heeft een recensie geschreven voor Roezemoes
    Nederlands Zaandam

Maurits

Heerlijk gegeten vriendelijk personeel.

2. Pet's profielfoto
    Pet heeft gereageerd op een recensie van Roezemoes

Ben ik helemaal met u eens

3. Pet's profielfoto
    Pet heeft een recensie geschreven voor Roezemoes
    Nederlands Zaandam

Pet

Wat keken wij er naar uit om hier eindelijk weer een hapje te eten. Een lekker drankje en maaltijdsalade besteld bij het altijd vriendelijke personeel, maar wat vielen de voorheen altijd heerlijke maaltijdsalade ontzettend tegen. De dressing pesto en truffel was er door heen gevlogen en had nauwelijks smaak en de sla was waterig. Normaliter zat er een goed gevuld broodplankje bij, nu 2 kleine stukjes wit en bruin brood en een kant en klare kruidenboter. Tijdens het afrekenen werd er gevraagd of alles heeft gesmaakt en we hebben eerlijk gezegd dat het erg tegen viel met wat we voorheen van ze gewend zijn.

4. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Het Zaanse Pannenkoekenpaleis

De bediening was heel vriendelijk en de services was super goed! De springkussen vinden de kinderen helemaal leuk. Lekker gezeten in het zonnetje en lekkere Italiaanse ijsje gehad. De chef kwam persoonlijk onze pannenkoeken brengen en was super vriendelijk. Ik kom hier graag terug met mijn kinderen

5. Nancy Snijders's profielfoto
    Nancy Snijders heeft een recensie geschreven voor Kazoza
    Egyptisch Zaandam

Nancy Snijders

Was afhaal! Duurde wel wat langer dan de 40 minuten die er voor stond maar was het wachten waard!! Heerlijk gegeten, wij hadden de mixed grill

6. Ernest's profielfoto
    Ernest heeft een recensie geschreven voor Het Zaanse Pannenkoekenpaleis

Met maar in totaal 3 tafeltjes gevuld was de bediening uitermate traag. Op de vraag of het broodplankje al onderweg was kwam het antwoord: “Nou dat kan nog wel even duren hoor”. Pardon?! Toen uiteindelijk na heeuuul lang wachten (lees een uur) de pannekoeken voor de kids kwamen moesten ze nog 5 min wachten voor ze uiteindelijk bestek en stroop hadden. Die kwam als laatst. En dan de spareribs. Omg ik heb ze nergens slechter gehad. Dat kan gebeuren, maar alles bij elkaar opgeteld was dit geen prettig avontuur. Het springkussen, waarvoor de keuze uiteindelijk op dit restaurant viel, zat vol met kids uit de buurt zodat de kids die in het restaurant aten nauwelijks aan springen toekwamen.

7. IJskes's profielfoto
    IJskes heeft een recensie geschreven voor Het Zaanse Pannenkoekenpaleis

De ontvangst, gastvrijheid zijn ongekend. Geweldige bediening en niet te vergeten een chef die aandacht aan zijn klanten besteed maar zeer zeker ook zijn culiculinaire kunsten op ongekende wijze ten uitvoer brengt. Voor ons HET adres voor ontspanning heerlijk eten en een gemoedelijke warme sfeer.

8. Lela's profielfoto
    Lela heeft een recensie geschreven voor Snackbar Kok

Laatste 3 x gaat het echt nergens meer over.
    Vandaag ruim 2 uur gewacht op een patatje met een burger! Laatste keer zat er rode stift op me patat. Ik dacht dat het bloed was want zo zag het er ook uit. Gaat echt te ver! Heel jammer want het eten is altijd goed.

9. Ria Voppen's profielfoto
    Ria Voppen heeft een recensie geschreven voor Ira Dewi
    Indonesisch Zaandam

Ria Voppen

Ik heb eten thuis laten bezorgen en het was voortreffelijk, zeer smaakvol

10. Amber Keppel's profielfoto
    Amber Keppel heeft een recensie geschreven voor FEBO
    Snackbar Zaandam

Mevrouw kwam onvriendelijk en geïrriteerd over.
    Het eten was lauw en de burger ronduit triest. Klein stukje vlees, veel saus en sla. Ondanks dat het 18.45 was en het 'vers' gemaakt werd was het slap.

11. J. Baijens's profielfoto
    J. Baijens heeft een recensie geschreven voor Peking

J. Baijens

Vandaag 7 Jan, eten besteld en thuis laten bezorgen, het eten was erg goed, de Tom soep niet te zoet of te zuur, de babi pangang heerlijk mals, kortom prima.
    Complimenten aan de kok.
    MVG familie Baijens Zaandam.

12. Brigitte van Hout's profielfoto
    Brigitte van Hout heeft een recensie geschreven voor Happie Delivery
    Afhaal en bezorg Zaandam

Wij hadden een Kerstbuffet Santa Claus besteld voor 24 december. Bezorging zou om 14 uur plaatsvinden. Vanaf 15 uur hebben we meerdere malen contact gehad en werd ons verzekerd dat het eten binnenkort zou komen. Uiteindelijk werd het koud geleverd om 18.45 uur, echter zonder de warmte apparatuur. Hierdoor was een buffet opbouwen niet mogelijk, maar moesten we allen voor 8 personen opwarmen in de magnetron en direct nuttigen.
    Onze dag en avond was behoorlijk verpest hierdoor, bijna 5 uur moeten bellen voor er iets was en toen was het ook niet in orde.
    Ook de inhoud van het buffet was geheel niet volgens beschrijving.
    Eerlijkheid gebied ook te melden dat Happie Delivery het ook vervelend vond en ons een week later het gehele bedrag terugbetaalde.

13. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Bamboetuin
    Chinees-Indisch Zaandam

Babi pangang met nasi via thuisbezorgd. Eten was bijna koud, vlees zat vol ranzig taai vet en de saus was smakeloos en had de consistentie van behangplaksel. We hebben voorverpakte babi pangang uit de supermarkt gegeten die smakelijker was. Bovendien was de bezorging een kwartier te vroeger dan gecommuniceerd. En dat kwam slecht uit. Communiceer dan niet!

14. Cher Wanders's profielfoto
    Cher Wanders heeft een recensie geschreven voor Tasty Fried Chicken

Cher Wanders

Eten besteld met thuisbezorgd. Bezorging duurde lang, en het eten was koud. Niet goedkoop, €1,49 bezorgkosten betaald en €32 voor 3 koude en dus smakeloze burgers en 3 koude slappe friet. Grote teleurstelling op oudejaarsavond. Een compensatie door dit bedrijf zou op zijn plaats zijn!

Heb contact gezocht met het bedrijf. Medewerker gaf aan dat ik de eigenaar moest contacten voor compensatie met 06 nummer erbij. Heb eigenaar tot 3x toe bericht gestuurd. Is gelezen maar geen reactie.

Deze eigenaar vindt het verdienen van geld blijkbaar belangrijker dan het leveren van goed eten en service. Een fatsoenlijk bedrijf zou dit onmiddellijk recht zetten. Gezien andere reviews op andere fora, zoals Google is het lange wachten en het bezorgen van koud eten schering en inslag. Hier niet bestellen dus.

Voor ons is dit eens maar nooit weer. Niet eens 1 ster waard.

15. Fūdo Zaandam's profielfoto
    Fūdo Zaandam heeft gereageerd op een recensie van Fūdo

Hi Lois, hartelijk bedankt voor de positieve feedback!😊 Tot snel, team Fūdo

16. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Novels
    Internationaal Zaandam

Dramatisch. Stukje brood met een druppel aioli voor €5,50. Bakje gekookte rijst met een paar snippers vlees en komkommerschil voor 13 euro? En als je je beklag doet dan is het antwoord “dit zijn onze normale porties en prijzen. U krijgt de volgende bestelling wel iets extra. Nou, er komt geen volgende bestelling! 🖕🏼

17. Lois Klomp's profielfoto
    Lois Klomp heeft een recensie geschreven voor Fūdo

Lois Klomp

Vertaal van English naar Nederlands

Best sushi i had in a while would definitly recommend IT!

18. Luciano's profielfoto
    Luciano heeft gereageerd op een recensie van Roti Plaza Farah

Volgende keer bij mij bestellen ik zorg wel dat je die smerige roti vergeet.
    Afz lucky catering

19. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor Petit Restaurant Oke Snacks

Ik kom hier graag en dus regelmatig. Vriendelijke bediening. Het eten is altijd goed.

20. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor De Vangrail

Eten laat, koud niet lekker.

21. Fūdo Zaandam's profielfoto
    Fūdo Zaandam heeft gereageerd op een recensie van Fūdo

Hi Tine, hartelijk bedankt voor de positieve feedback!😊 Tot snel, team Fūdo

22. Tine's profielfoto
    Tine heeft een recensie geschreven voor Fūdo

Heerlijke sushi rolls gegeten. De Deluxe en zalm cream cheese.
    We hebben het laten bezorgen.
    Onze voorkeur Pre-cut.
    We hadden er met twee personen ruim voldoende aan.
    Verrukkelijk!

23. Eberlijn's profielfoto
    Eberlijn heeft een recensie geschreven voor Smulpaleis Kogerveld

Ze hebben nieuwe sate gegrild FANTASTISCH nog nooit zo lekker gegeten.

24. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Manzo's

Angelique

Gisteren eten laten bezorgen. Eten was bijna koud, porties waren echt te klein. De kaasfondue sloeg helemaal nergens op (wel eens in het restaurant gegeten en toen was het prima). Echt zonde van het geld. Geen aanrader.

25. La's profielfoto
    La heeft een recensie geschreven voor De Griek

Eten goed. Helaas bezorgen al voor de 3e keer drama. 2 keer niet de volledige/juiste bestelling. 3e keer na anderhalf uur nog de bestelling niet bezorgd. Gebeld, bestelling nog niet de deur uit.

26. Cilly's profielfoto
    Cilly heeft een recensie geschreven voor Peking
    Afhaal en bezorg Zaandam

Altijd tevreden, maar zit nu al vanaf 18.00 U op de bestelling te wachten. Ruim een half uur te laat.
    Jammer!