Nieuwste foto's in Zaandam

1. Joke Thepass's profielfoto
    Joke Thepass heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Zaandam

Joke Thepass

Bediend door een pittig, vriendelijke, vrolijke, humorvolle dame. Het eten was echt goed en lekker. We misten alleen wel de groente (dat zat er niet bij in de Chinees/Indische rijsttafel), maar dat deed niet af aan het goed bereidde eten. We komen hier al jaren (ik al vanaf het begin dat ze open waren, en dat is heel veel jaren terug) en het is altijd al goed geweest. Wel erg jammer dat ze weg moeten (sloop). Ik hoop van harte dat ze ergens anders in het centrum een plek (willen) vinden.

2. Hannie's profielfoto
    Hannie heeft een recensie geschreven voor Castell

Gisteravond met 3 personen heerlijk gegeten! Personeel zeer vriendelijk. Alles was naar wens!!
    Top restaurant. Je zit er ook niet zo op elkaar gepropt. Kortom een geslaagde avond!

3. Sahida's profielfoto
    Sahida heeft een recensie geschreven voor Vecchia Italia

Voor een dun droog brood met dikke tomatenplanten en mozzarella €15 echt niet normaal en droog. Echte tegenvaller en veel te hoge prijzen, voor die kwaliteit eten. Vegetarische lasagne leek wel ziekenhuizen eten waarbij je gewoon nog rauwe uien proefde met een klonter kaas. Al met al zeker geen aanrader en gewoon verspilling van jouw geld. De chefkok is Italiaans en maakt hierbij de Italiaanse keuken naar beneden. Helaas.

4. Caroline Barbiers's profielfoto
    Caroline Barbiers heeft een recensie geschreven voor Happie Delivery
    Afhaal en bezorg Zaandam

Caroline Barbiers

Wij vierden een Italiaans tuinfeest met 40 man. Stipt op tijd kwam een super vriendelijke, behulpzame bezorger aan, geen moeite was hem teveel. Hij vulde de warmhoud bakken met heet water en zette de branders aan. Hij hielp alles uitpakken. De porties waren riant, lekker en warm. Hoorde dit van meerdere gasten terug. Afwassen hoeft niet, alles weer in de boxen en die worden weer opgehaald. We zijn zeer tevreden!

5. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van De Koekfabriek

Beste MK,

Bedankt voor je bericht, we hebben JP 1886 inmiddels toegevoegd.

6. MK's profielfoto
    MK heeft een recensie geschreven voor De Koekfabriek
    Internationaal Zaandam

Proeverij / restaurant de Koekfabriek bestaat al enige tijd niet meer. Nu zit restaurant JP1886 op die locatie.

7. Sahida's profielfoto
    Sahida heeft een recensie geschreven voor Snackbar Kok

Voor een normaal patatje met betaal je €3,25 en als je het meeneemt is het zakje half vol. Je krijgt dezelfde hoeveelheid als een kleine patat wel jammer.

8. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Lof Culinair
    Internationaal Zaandam

1e keer was het sharing menu al heerlijk, tweede keer weer verrukkelijk. Elk gerecht is met zorg bereid en super vers.

9. Ayla's profielfoto
    Ayla heeft een recensie geschreven voor Rosey's
    Internationaal Zaandam

Leuke plek in hartje Zaandam, de tapas waren goed vooral de sticky wings hebben we van genoten. Bediening was attent en snel, we komen hier graag een keertje terug.

10. E.H. de JONG's profielfoto
    E.H. de JONG heeft een recensie geschreven voor The Mail Company

E.H. de JONG

Het eten was prima en de bediening optimaal.

11. Fleur Knox's profielfoto
    Fleur Knox heeft een recensie geschreven voor 't Groene Pandje

Fleur Knox

De glazen rosé wijnen waren tot een 1/4 gevuld.
    De bediening ging wel alleen wel lang wachten op eten.
    Totdat ik wat extra frieten kwamen.
    Het waren van die grijze zompige frieten die letterlijk en figuurlijk gekookt in het vet met een raar wit kwakje erop.
    Toen ik tegen de baas m'n beklag deed, zei hij doodleuk dat het verse huisgemaakte frieten waren. Bij de rekening van 71,00 kon er geen korting vanaf.

12. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Novels
    Internationaal Zaandam

Lunchgerechten vielen erg tegen.
    De Humus was op het brood gesmeerd en smaakte erg droog in de mond. Geen olie of enige dressing erbij. Moest het wegspoelen. Kan echt beter, kok.
    De tonijnsalade was ook op het brood gesmeerd en kwam zonder enige ganering. De tonijnsalade zelf was met heel veel dressing aangemaakt. Niet fris van smaak.
    Deze in het weekend bij een concurrent besteld. Was Heerlijk en tegen dezelfde prijs.

13. Jara  Beerling's profielfoto
    Jara Beerling heeft een recensie geschreven voor Novels

Jara Beerling

Bediening is onwijs slecht. Werd amper naar je om gekeken. Lege borden stonden 30 minuten op tafel, minimaal. Drankjes waren nog 1/3 gevuld en worden dan wel uitgehaald. Daar kregen we na een opmerking wel nieuwe drankjes voor, maar belachelijk dat dit gebeurd en zelf niet gezien is. Daarnaast was het totaal niet druk, personeel heeft wel tijd om met vrienden die op het terras zitten te knuffelen, maar niet om hun andere gasten goed te behandelen. Eten daarentegen was wel goed. Maar door de bediening niet aan te raden.

14. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Dalida

Vandaag, zondag 13 maart 2022, voor meer dan 34,- euro shoarma en lamskoteletten besteld.
    Echter werden wij gebeld door de bezorger dat hij voor de deur stond. Vervolgens werd de deur door mij geopend, maar...... alles wat ik zag.... geen bezorger. Die al had opgehangen. Vervolgens de bezorger teruggebeld. Bleek dat hij niet in Koog aan de Zaan stond, waar hij moest bezorgen, maar in Zaandam. De straatnaam in Zaandam (waar hij dus echt niet moest zijn) leek op de straatnaam in Koog aan de Zaan vertelde hij. Al met al hadden wij dus lauw tot koud eten. Ik overweeg te stoppen met eten te bestellen bij deze shaorma tent. Terwijl ik altijd zeer tevreden was.

15. Adriaan's profielfoto
    Adriaan heeft een recensie geschreven voor Tokyoto

February 2022 langs geweest op een woensdag, restaurant vol. Goede sfeer, aardige bediening, je krijgt een kaart waar je 5 gerechten uit kunt kiezen en dat maximaal 5 keer en in 2.5 uur voor 30 euro per persoon. Goed gegeten maar toen we om een doggy bag vroegen moesten we 3 euro per gerecht afrekenen en dat op een rekening van 90 euro voor twee personen…

16. Adriaan's profielfoto
    Adriaan heeft een recensie geschreven voor BAZ
    Hamburger Zaandam

Nice, cantine - hip - climbing wall environment and in the summer terrace on the water.
    Very nice serving people/cook with limited menu. Vegan/vegetarian and normal choice of fish, meat and pasta. Food was excellent, good price. Strange neighbourhood (dead end street) but the Zaan makes it well worth. Place to return.

17. Mevr. M.M. van der Laan's profielfoto
    Mevr. M.M. van der Laan heeft een recensie geschreven voor Roezemoes

Mevr. M.M. van der Laan

Heerlijk gegeten in een leuke sfeer en vlotte bediening👍

18. Rose Silva's profielfoto
    Rose Silva heeft een recensie geschreven voor Lof Culinair

Rose Silva

Gisteren voor de eerste keer besteld bij Lof. Gekozen voor het Sharing menu. Leuk dat je je eigen gerechtjes kunt kiezen. Voor ieder wat wils. Ook erg onder de indruk van het zelfgemaakte ijs. Gerechtjes waren mooi en netjes verpakt en bezorging was snel en vriendelijk. Kortom, erg tevreden en heerlijk gegeten!

19. Riek's profielfoto
    Riek heeft een recensie geschreven voor Lof Culinair
    Internationaal Zaandam

Nieuw restaurant voor thuisbezorgen. Heerlijk gegeten en wat een leuk concept. Zo kan je meerdere gerechten proeven. Wij zijn enthousiast. Alles netjes verpakt en keurig bezorgd. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

20. Teun Derlagen's profielfoto
    Teun Derlagen heeft een recensie geschreven voor Boer Geert

Teun Derlagen

Vandaag broodje warm vlees gegeten. Broodje was goed maar de inhoud, warm vlees en pindasaus, was heel slecht. Vlees zout en de pindasaus was droog en korrelig niet te eten, jammer. Kost wel even €5,00 per broodje.