Nieuwste foto's in Zaandam

Laatste updates in Zaandam

1. Tamara Recanatini's profielfoto
    Tamara Recanatini heeft een recensie geschreven voor Irodion

Tamara Recanatini

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, heel lekker gegeten.

2. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Wonder's
    Internationaal Zaandam

High tea, we kregen een etagere, 1 bord met voor ieder 2 mini-mini broodjes en een stukje wrap, op de andere 2 borden een borrelglas met koude soep en de rest opgevuld met een paar koekjes en bonbons. We dachten een starter. Toen ik vroeg voor de volgende ronde werd er gezegd. Dit is het, maar u heeft wel onbeperkt thee. Ik was flabbergasted. Binnen een half uur alweer op buiten. 30 Euro per persoon lichter.

1,8
  3. Astrid 's profielfoto
    Astrid heeft gereageerd op een recensie van Tarantella

Dat klinkt niet best, lijkt mij geen aanrader

4. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor Tarantella

Zeer slechte keuken. Pizza’s lieten zich 2 uur op zijn wachten en dan ook incomplete bestelling. Pizza die gereserveerd werden waren koud.
    Manager wilden niet met ons praten voor een oplossing, dus we zijn vertrokken zonder betaling.

5. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor Tarantella

We dachten lekker spontaan te reserveren met 5 volwassenen en een kind (1 Jaar) bij deze pizzeria. Ontvangst was redelijk, bedieningen was slecht bediender was 3 dagen in dienst en deed echt best (probleem was de keuken)! 18:30 Eten besteld, 20:00 uur 4 van de 5 pizza’s op tafel!

Gevraagd of de manager ons te woord wilde staan, dit werd niet gehonoreerd. Lak aan zijn klanten.

We hebben niets betaald en we zijn in overleg met de bediening zonder te betalen vertrokken.

Ik raad niemand aan om deze pizzatent zoals ik het benoem. Domino’s pizza bestellen heeft een betere beleving, dan pizza eten/bestellen bij deze TOKO.

Gr.
    Danny Schipperheijn.

1,3
  6. Meryem's profielfoto
    Meryem heeft een recensie geschreven voor Smulpaleis Kogerveld

Recent geweest en wat een top snackbar! Geven alles netjes aan als er iets is en of het langer duurt, zodat de klant weet waar hij/zij aan toe is.

7. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Irodion

Altijd goed en gezellig.

• Eindcijfer 9,6
  8. R Bachnoe's profielfoto
    R Bachnoe heeft een recensie geschreven voor Oscar's Catering

Op 10 februari 2024 heb ik Oscar’s Catering voor de 5e keer ingehuurd ter gelegenheid van mijn 70e verjaardag. Deze keer was het echter een ramp.
    Het eten was onsmakelijk en niet vers. Na 1,5 uur reserveren begon het eten te bederven
    De bediening was ook niet echt klantvriendelijk.
    Mijn gasten spraken mij hierop aan en konden niet geloven dat Oscar de cateraar was.
    Rond 21.00 uur heeft de cateraar zonder mijn toestemming het restant aan eten ingepakt en meegenomen. Eten waarvoor ik totaal € 2.040 had betaald voor 125 gasten.
    Laatkomers zaten hierdoor zonder eten aan tafel. Het was een schande naar al mijn gasten toe.
    Uiteraard heb ik later de cateraar hierop aangesproken. Ter compensatie mocht ik 15 porties gratis ophalen in Hoofddorp. Ik had er geen trek meer in hun eten en heb dat ook afgewezen.
    Een financiële compensatie zat er ook niet in. U bent gewaarschuwd en laten ze aan het eind van servering geen eten zonder uw instemming meenemen. Deze wordt door de medewerkers van Oscar afgeleverd bij vrienden en families !!
    5 vijfkeer Oscar’s Catering maar NOOIT meer. Het gaat jullie goed !!

R Bachnoe

9. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Irodion

We hebben in alle rust kunnen genieten van de mixed grill. Heerlijk gegeten.

10. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Novels
    Internationaal Zaandam

Zeer slecht eten, alles was koud/ lauw. Duurde zeer lang voor we eten kregen. Ter compensatie kregen we dessert en koffie gratis.

11. Romy's profielfoto
    Romy heeft een recensie geschreven voor Irodion

Erg leuke sfeer in het restaurant en aardig personeel! Eten was lekker met veel keuze op het menu😊

12. Emily's profielfoto
    Emily heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Heerlijk gegeten bij La Cubanita Zaandam. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, grote porties en lekkere cocktails. Zeker een aanrader!

13. zoe's profielfoto
    zoe heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Heerlijk gegeten, top service.
    En ze zijn bezig met opknappen, super leuk sfeertje.

14. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Afgelopen week uit eten geweest met vrienden. Tafeltje 21 aan het raam in de serre. Prachtig uitzicht over de Zaan. Tapas gerechten werden vlot uitgeserveerd. Veel variatie. Leuke bediening. Erg attent. Rekening eind van de avond was top! Ze hanteren nog normale prijzen voor eten en drinken!

15. Rob Rebel's profielfoto
    Rob Rebel heeft een recensie geschreven voor Roezemoes

Wordt steeds minder bij de Roezemoes! Maandagavond 5 februari wilde ik er eten, maar stond om 18.30 uur voor een gesloten deur. Teleurgesteld naar huis!!! Donderdagmiddag 8 februari ging ik mijn wekelijkse biertjes drinken en een broodje eten. Als eerste de opmerking dat er voor de vierde keer weer ander personeel stond. Bediening was slecht, ben na twee biertjes zonder eten weggegaan. Dezelfde avond moest ik toch eten. Ondanks de tegenvallende middag toch die avond weer naar de Roezemoes. Toen ik die (koop)avond rond 18.45 uur voor de deur stond, was deze weer gesloten. Dat was voor mij de laatste keer Roezemoes!!!

16. Lida's profielfoto
    Lida heeft een recensie geschreven voor Irodion

Al heel wat jaren komen wij bij Irodion. Heerlijk eten en goed van smaak. De tzatziki was vroeger meer met knoflook bereid. Dat is aangepast en mag wel ietsjes meer met knoflook. Saladebar prima al staat hij wel op ongemakkelijke plek ivm met doorgang. Voor mij persoonlijk omdat als je ouder wordt niet zo veel meer kan eten zou een senioren maaltijd goed van pas zijn op de menukaart ipv van kindermaaltijd kiezen op een armoedig plastic kinder bord. Dan liever ietsje duurder betalen en zonder appelmoes maar daar ipv tzatziki en gewoon stenen bord. Denk dat voor vele ouderen dat fijn is ipv veel te moeten laten staan. Dank voor jullie lekkere eten al die jaren!

17. Doreke's profielfoto
    Doreke heeft een recensie geschreven voor Irodion

Zoals altijd weer heerlijk gegeten.

• Eindcijfer 9,6
  18. Virginia's profielfoto
    Virginia heeft een recensie geschreven voor Irodion

Zoals altijd heerlijk! Niks op aan te merken.
    En vriendelijk personeel!
    Hebben weer genoten.

19. Mike Snoek's profielfoto
    Mike Snoek heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Mike Snoek

Vanavond erg lekker gegeten bij La Cubanita Zaandam. Leuke sfeer, gezellige muziek en aardige bediening.

20. Jamila's profielfoto
    Jamila heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Slechtste plek om te eten ooit. Is gewoon een vreetschuur, ze komen niet eens ff langs om je drinken op te nemen of uit te leggen hoe je moet bestellen. Uiteindelijk weggelopen zonder te eten of te drinken hier. Nooit meer