Nieuwste foto's in Amersfoort

Laatste updates in Amersfoort

1. Ray's profielfoto
    Ray heeft een recensie geschreven voor Cynthia's

Eten is lekker. Maar je betaald heel veel voor wat je krijgt en je moet er ook nog is meer dan 2 uur op wachten. Als je belt dan geven ze aan gaat over 5 minuten de deur uit. Als je dan na 15 min weer belt word doodleuk hetzelfde gezegd. Of er moet meer personeel bij of ze moet niet zoveel bestellingen aan nemen. Aan een aansluiten is deze tent. Jammer was vroeger echt een stuk beter.

2. Tesse groenewoud's profielfoto
    Tesse groenewoud heeft een recensie geschreven voor Den Potsenmaeker

Tesse groenewoud

Pannenkoeken restaurant Den potsenmeaker is gewoon het beste restaurant ter wereld! De sfeer is goed en de pannenkoeken zijn heel lekker. Daarom geef ik de sfeer een 10. Eigenlijk geef ik alles een 10!

3. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Oliva

Het eten was super, gezellige bediening, in 1 woord top!

4. S. De Jong's profielfoto
    S. De Jong heeft een recensie geschreven voor Xing Long

S. De Jong

Al vele jaren heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Top.

5. Hoekstra's profielfoto
    Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Downey's

Hoekstra

Wij hebben met vrienden gisteren heerlijk geluncht bij Downeys. De sfeer is plezierig de bediening heel attent, de zaak is schoon en netjes en het eten lekker. Kortom een plezierige ervaring.

6. Akuba's profielfoto
    Akuba heeft een recensie geschreven voor Habibi
    Internationaal Amersfoort

Het was mijn eerste keer bij Habibi. Knus restaurant. Eten was smaakvol. Bediening vriendelijk

7. Esther Oostrom's profielfoto
    Esther Oostrom heeft een recensie geschreven voor Dolle Diva

Esther Oostrom

Wij hadden om 20.30 gereserveerd en onze tafel was pas tegen 21.00 beschikbaar. Eenmaal plaats genomen, kregen we geen drankje aangeboden. Na hier om gevraagd te hebben (tegelijk met de opname vd bestelling vh eten), kwam dit drankje pas n half uur later.

Onze voorgerechten werden los van elkaar met 40 min ertussen aan ons geserveerd, omdat de gerechten in 4 verschillende keukens worden bereid, aldus de bediening. We bestelden vervolgens nog een extra wijntje, echter deze kwam helaas, na tussendoor nog n keer vragen, pas 30 min na het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht zelf kwam pas ruim n uur na t voorgerecht. We hebben verschillende malen onze hand opgestoken, maar dit werd in alle drukte helaas niet opgemerkt.

We overwogen om nog n nagerecht te bestellen, maar t duurde allemaal zo ontzettend lang, dat we besloten om rond 23.30 af te rekenen. Bij t afrekenen (aan de bar) werd niet naar onze ervaring gevraagd. We meldden de dame in kwestie vd bediening dat we de bediening uitermate slecht vonden, waarop zij antwoordde dat dit niet hun beste avond was. Vervolgens vroeg ze ons € 182,- af te rekenen en wenste ons een prettige avond.

8. M Teuben's profielfoto
    M Teuben heeft een recensie geschreven voor Dolle Diva

M Teuben

Wij hadden een tafel gereserveerd om half 9. Bij binnenkomst was onze tafel nog niet beschikbaar en moesten wij bij de bar plaatsnemen… Prima, maar jammer. Nadat wij zelf om een drankje moesten vragen, kregen wij een prima Pornstar cocktail. Niet geweldig en veel te duur.

Toen wij aan onze tafel plaats mochten nemen, duurde het een half uur voordat er iemand bij ons aan tafel onze gerechten op kwam nemen. Wederom werd er niet gevraagd of wij wat wilden. Dringen. Een half uur later (het was inmiddels 10 uur) kwam 1 voorgerecht. De ander moesten wij om vragen wanneer die kwam… De ober zei: "Tsja, wij hebben 4 verschillende keukens dus het kan inderdaad zo zijn dat ze niet tegelijk komen." Wederom werd er ook niet gevraagd of we iets te drinken wilden.

Een half uur lang stond mijn carpaccio voor mijn neus en daar kwam het andere voorgerecht. Prima… Erg weinig en te duur voor wat je krijgt. De chateaubriand was prima. Ook al kregen wij de frietjes veel eerder dan het vlees, helaas, en de wijn die we graag bij het eten wilden, die kwam 15 minuten nadat wij ons eten ophadden.

Al met al een grote teleurstelling… We hadden graag nog een nagerecht en een cocktail willen bestellen, maar hebben betaald en zijn weggegaan. Bij betaling werd er gevraagd of het goed bevallen was… Wij gaven onze bevindingen aan en dan wordt er gereageerd met: "Tsja. Dit was inderdaad niet onze beste avond." 182,- lichter en een ervaring rijker. Voor ons nooit weer!

1,4
  9. Pierre Pruysers's profielfoto
    Pierre Pruysers heeft een recensie geschreven voor O Sole Mio

Pierre Pruysers

Nog nooit meegemaakt dat je een half uur moet wachten als je gereserveerd heb tot je aan tafel kan. Als je daarna nog drie kwartier moet wachten tot er iets op tafel staat, is wel duidelijk dat je niet tevreden bent. Maar toch de vraag of alles naar wens is??? Nou nee, nooit meer!

4,3
  10. Reginald bax's profielfoto
    Reginald bax heeft een recensie geschreven voor Fat Phill's

Reginald bax

Waarom naar de mac als je een fat phill in de buurt hebt! Hun signatuur cheeseburger burger was smaakvol het broodje was wat je van een brioche broodje mag verwachten de burger gleed niet van het broodje weg en hun eigen saus paste er goed bij. Wij komen zeker terug

11. Fenny en Marc's profielfoto
    Fenny en Marc heeft een recensie geschreven voor O Sole Mio

Fenny en Marc

Gewoon erg lekker (Pesce Salata tonno, bruschette, Caffè ) en plezierig. Heerlijke wijn. Italiaanse muziek.
    Wat wil een mens nog meer.

12. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Pompei

Was lekker en smaakvol.
    Prima vlotte bediening.

13. Anna Suurmeijer's profielfoto
    Anna Suurmeijer heeft een recensie geschreven voor Oliva

Anna Suurmeijer

Eten was heel erg prima, gewoon precies wat je verwacht van een gewoon Italiaans restaurant. Het was een beetje leeg maar de sfeer was prima en service was snel en efficient.

14. D van Putten's profielfoto
    D van Putten heeft een recensie geschreven voor O Sole Mio

D van Putten

Altijd een warm welkom, snelle service en geweldig eten! Personeel is super vriendelijk en heeft sterke kennis van de kaart. Echt een 10/10 deze Italiaan!

15. Geert en Anneke's profielfoto
    Geert en Anneke heeft een recensie geschreven voor 22HIGH

Geert en Anneke

VEEL TE DUUR!
    Je betaalt echt hetzelfde als in een gewoon restaurant. Bij all you can eat verwacht ik toch een goedkopere prijs ivm de massaproductie en kwalitatief simpeler voedsel.

16. Sofia's profielfoto
    Sofia heeft een recensie geschreven voor 22HIGH
    Internationaal Amersfoort

All you can eat is in de praktijk na 3 borden gewoon vol zitten. Als je dan met 2 volwassenen en 2 kinderen 148 euro (!) moet betalen… dan was dit de 1e en laatste keer dat we hier waren. De kinderen aten uiteindelijk alleen frituur, niks bijzonders. Daar is veel keuze in, dit kost 22High amper iets, maar wij hebben dus 28 en 22, 40 voor onze kinderen betaald (10 en 8 jaar).
    Een biertje en wijntje moet je ook nog apart afrekenen.

Dit concept is denk ik alleen rendabel voor hele grote eters. Personeel werkt wel hard en borden worden snel opgeruimd, maar voor ons niet nog een keer.

3,3
  17. Amy's profielfoto
    Amy heeft een recensie geschreven voor 22HIGH
    Internationaal Amersfoort

Veel te duur! 70 euro betaald voor 1 volwassene en 1 kind. Zoveel betaal ik in geen enkel ander restaurant voor ons tweeën. In het weekend is het erg druk, je zit op sommige plekken veel te dicht tegen vreemden aan.
    Veel gefrituurd eten, lange rijen bij het wokken. Dit moet je niet willen dus, het is echt geen koopje!

4,1
  18. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Oliva

Super lekker gegeten (hamburger met salade) in relaxte sfeer. Fijne bediening. Attent telefoontje na online reservering. We komen zeker weer eens langs.

19. Dries Verhoef's profielfoto
    Dries Verhoef heeft een recensie geschreven voor O Sole Mio

Dries Verhoef

Kort en bondig Alles Fantastisch!

• Eindcijfer 10
  20. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Oliva

Heerlijk gegeten, leuke sfeer. Echt een aanrader!