Nieuwste foto's in Amersfoort

- Super!

2. Dennis en Sabine's profielfoto
    Dennis en Sabine heeft een recensie geschreven voor A la Minute

Dennis en Sabine

Gezellig met vrienden op het terras gezeten. Prima bediening en lekker eten.

3. Cor Achterberg's profielfoto
    Cor Achterberg heeft een recensie geschreven voor Da Luca
    Italiaans Amersfoort

Top als vanouds, Heerlijk eten!

4. Van bergen's profielfoto
    Van bergen heeft een recensie geschreven voor In den Kleinen Hap

Van bergen

Een zeer tegenvallende ervaring.
    Vegetarisch gerecht was oke, maar het vlees was van bedroevend niveau.
    Veel pezen in de biefstuk. Volgens bediening gaan ze binnenkort over naar een andere slager, maar moest dit vlees eerst worden opgemaakt.
    Met de klacht werd niks gedaan.
    Leuk dagje winkelen in Amersfoort werd afgesloten in een bar slecht restaurant.

1,3
  5. Karin Beijer's profielfoto
    Karin Beijer heeft een recensie geschreven voor Hey! Pannenkoek
    Pannenkoekenhuis Amersfoort

We hadden gereserveerd voor 7 personen. We hebben 1 uur op onze pannenkoeken moeten wachten. De München pannenkoeken waren niet in orde. 1 Ingrediënt vergeten. Na 1 1/2 uur niet nog eens gevraagd om nog iets te drinken. Voor een nagerecht kwam niemand langs. Schande ik dacht voor 160 € wat meer service te mogen ontvangen. 11-7-2018

6. Lameijer's profielfoto
    Lameijer heeft een recensie geschreven voor Wan Sing
    Chinees-Indisch Amersfoort

Lameijer

Een Chinees restaurant gevonden. Die netjes op tijd bezorgd. (Aan andere kant van Amersfoort). Prijs kwaliteit is goed. Eindelijk geen grote stukken Nederlandse groenten zoals broccoli, wortelen en uien in Chinese gerechten verwerkt. 👍
    Ga zo door!

15. The Factory Kitchen heeft een nieuwe foto
  16. The Factory Kitchen heeft een nieuwe foto
  17. Mik's profielfoto
    Mik heeft een recensie geschreven voor Bella Venezia

Het stinkt er wordt er vaak misselijk en de bediening moet je heel lang op wachten. Verder opzich wel prima maar de telefoon deed het ook niet. De ventielatie doet het gewoon niet en vieze vlekke. Op tafel. Geen aandrader.

18. Angela Zandbergen's profielfoto
    Angela Zandbergen heeft een recensie geschreven voor Oliva

Angela Zandbergen

Heerlijk en eerlijk eten zonder poespas, maar van hoge kwaliteit. Fijne smaken, mooie producten en een mooie presentatie. Neem bijvoorbeeld de huisgemaakte brownie, net een schilderijtje.

19. Ari's profielfoto
    Ari heeft een recensie geschreven voor Terrazza
    Italiaans Amersfoort

Net pizza vis besteld en een vegetarische lasagne. Pizza vis was goed (redelijk aan de prijs maar goed). De lasagna vegatariana was echt NIET te eten. Het enige wat je proeft is ei en flauwe deeg. Zo hoort een lasagna echt niet te zijn. Het leek wel een omelet, super vies. Ze bestaan al zo lang in Amersfoort dus ik dacht dat ze wel klantvriendelijk zouden zijn. Heb ze gebeld. Het enige wat ik te horen kreeg was 'ja ja u bent de eerste die klaagt'. 11 euro zo de prullenbak in. Vind het echt schandalig.

20. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Toko Semarang

Super lekkere Indonesische afhaal toko. Echt onze favoriet!

21. Anbelie's profielfoto
    Anbelie heeft een recensie geschreven voor Restaurant Habibi

Anbelie

Heerlijk gegeten, wel geduld hebben want we moesten best lang wachten voor we het op tafel hadden. Maar zeker de moeite waard!

22. M. Wouter's profielfoto
    M. Wouter heeft een recensie geschreven voor Pallas Athene

M. Wouter

20 Minuten op het terras gewacht… we wilden lekker wat eten en drinken… we werden compleet genegeerd… uiteindelijk zijn we weg gelopen. Nooit meer! Wat een slechte service!

23. Christa Gobbo's profielfoto
    Christa Gobbo heeft gereageerd op een recensie van Da Luca
    Christa Gobbo
    Van restaurant

Beste Freek,

Kort en krachtig!
    Bedankt voor jouw recensie en tot snel.

Buona notte,
    Team Da Luca

24. Christa Gobbo's profielfoto
    Christa Gobbo heeft gereageerd op een recensie van Da Luca
    Christa Gobbo
    Van restaurant

Wat jammer om te horen dat uw bezoek aan ons restaurant niet voldeed aan uw verwachtingen. Het klopt inderdaad dat onze zaak vrij leeg is rond 17 uur. Dat komt omdat we dan pas net open zijn en met dit lekkere weer druppelen de mensen vaak pas later op de avond binnen. Daarnaast staan we bekend dat we snel eten serveren en als er dan nog geen andere klanten aanwezig zijn gaat het natuurlijk extra snel.

Wat niet klopt is dat onze lasagne uit de supermarkt komt. De lasagne wordt op ambachtelijke manier gemaakt, volgens echt Italiaans recept, waar veel tijd in gaat zitten. Natuurlijk kan het dat de lasagna niet in de smaak valt, maar om te suggereren dat onze lasagne uit de supermarkt komt, gaat wel een beetje ver.

Zoals u aangaf vond u de pizza ook tegenvallen. Het klopt inderdaad dat onze pizza met spek naar varkensvlees smaakt. Dit komt omdat spek namelijk varkensvlees is, mocht dit niet duidelijk zijn geweest. Omdat wij echte pancetta gebruiken en dit bakken komt de vet vrij waardoor de smaak versterkt wordt. U had gerust kunnen aangeven dat de pizza niet beviel. Dan had de pizzabakker een nieuwe kunnen maken of een ander gerecht. En lang hoeft u niet te wachten, want zoals u al aangaf zijn wij super snel met het serveren van een gerecht.

Mocht u het toch overwegen om nog een keer langs te komen, kom gezellig rond een uur of 7 — reserveren is wel aan te raden in het weekend — wanneer er meer mensen aanwezig zijn.

Buona notte,
    Team Da Luca

25. B Gerritsen's profielfoto
    B Gerritsen heeft een recensie geschreven voor Cataluña

B Gerritsen

Ze beloven een all you can eat wat ze bij lange na niet waarmaken. 4 A 5 rondes in de 2 uur dat je er mag zitten is het maximale. Bediening is onaardig en heeft totaal geen oog voor de klanten. De bediening is meer bezig met familie en vrienden die aan de bar zitten en een tafel ernaast. Deze tafel werd wel bediend en snel ook. Toen wij hiervan iets zeiden kregen wij een grote mond. Zeer slechte tent welke enorm is achteruit gegaan sinds de overname. Zonde het had zo'n mooie tent kunnen worden.

26. TB's profielfoto
    TB heeft een recensie geschreven voor Da Luca
    Italiaans Amersfoort

Gereserveerd ivm goede recensies. Bleek een locatie in buitenwijk. Waren om 17:00 uur enige klanten. Hebben een pizza en lasagne besteld. Volgens kaart was de lasagne specialiteit van het huis. Volgens ons een opgewarmd supermarkt menu. Geen verschil in smaak. De pizza had een taaie bodem en was ondanks het gebruik van een kartelmes lastig te snijden. Overheersende smaak van een varken door de spek. €32,50 voor dit alles. Interieur was snoezelig waarbij de pizzabakker op slippers liep. Frisdrank werd in ongezellige flesjes geserveerd. 17:00 uur aanwezig, 17:10 eten geserveerd, 17:25 stonden wij weer buiten. Voor ons zeker geen tweede keer!

1,7
  27. Paula Bouwer's profielfoto
    Paula Bouwer heeft een recensie geschreven voor Hey! Pannenkoek
    Pannenkoekenhuis Amersfoort

Paula Bouwer

Wellicht de beste pannenkoekenrestaurant van Amersfoort. Altijd lekker en een leuke kaart.

28. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor A la Minute

Mooie lokatie, veel keuze op het menu, lekkerste pizza’s en oasta’s, prima eten tegen een schappelijke prijs. A la Minute blijft een pareltje aan het Eemplein.