Nieuwste foto's in Amersfoort

Laatste updates in Amersfoort

1. Ien's profielfoto
    Ien heeft een recensie geschreven voor A la Minute

lekker gegeten, vriendelijk personeel, gezellige ambiance. Zeker de moeite waard.

2. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Klooser
    Internationaal Amersfoort

Met vier vriendinnen een Gin & Tonic tasting gedaan bij Klooser d.m.v. Groupon en de omschrijving was: ''Klooser serveert drie verschillende Gin Tonics per persoon tijdens de proeverij. Welke gerechtjes je krijgt, is een verrassing, maar denk bijv. Aan gamba’s op een stokje, zalmrolletjes met kruidenkaas, pittige oude kaasblokjes of een gazpacho met gember. ''

Met veel zin in de avond gingen wij naar Klooser maar eenmaal bij het eerste hapje konden wij onze lach niet inhouden. 'Een granite van komkommer' oftewel geschaafd ijs met een paar blokjes komkommer… Oke dit kan. Als cleanser of iets dergelijks.

Op naar het volgende hapje dan maar. Dit was letterlijk 1 bitterbal per persoon. Oke. Ook een bijzondere keus, het gelach hield bij ons aan omdat wij alle vier dachten: 'is dit serieus? '.

Laatste hapje: '1 mini lavendel bonbonnetje per persoon. Onze avond kon wat betreft lachspieren niet meer stuk.

Naar mijn inziens zijn dit geen vergelijkbare hapjes zoals een gamba, zalmrolletje, of gazpacho. Het plan was om hier na de tasting te gaan dineren maar dit hebben wij toch maar niet gedaan. Al om al een zware teleurstelling. Het meest bijzondere was dat de gin tonics erg lekker waren en zeker van hoge kwaliteit dus mijn vraag is dan. Waarom zulke ontzettend slechte en minimalistische hapjes? Je zou zeggen dat door middel van Groupon het restaurant nieuwe gasten hun kwaliteit willen laten zien maar dit is helaas absoluut niet gebeurd.

Wat ik wel gezegd wil hebben is dat de gin tonics heerlijk waren en de barman die ze zowel bereide als serveerde, een gastvrije en vriendelijke jongen was. Maar hier is dan ook alles mee gezegd, nee wij komen hier niet gauw weer.

3. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor Oliva

Eten was lekker, jammer was dat er niet werd gevraagd hoe ik mijn vlees wilde en dat er niet even een broodje of iets vooraf word aangeboden.
    Sfeer was gezellig leuk ingericht.

4. Alexander Beukers's profielfoto
    Alexander Beukers heeft een recensie geschreven voor De Hebberd

NB sinds 2016 nieuwe eigenaar, alles veel beter geworden. Dus negeer reviews van voor die tijd. Inrichting is zeer smaakvol geworden. Wij zijn er afgelopen weekend zeer aangenaam verrast. Na jaren langsrijden toch eens een tafeltje gereserveerd vanwege het bord met wildmenu buiten. Warm ontvangen, zeer vriendelijke en correcte bediening, ontzettend leuke entourage, lekker gegeten met uitstekende wijn erbij. Heerlijke avond uit voor een prima prijs. Bij de uitgang zagen we op een bord dat je er ook kan brunchen. Volgende ochtend meteen gedaan :-) heerlijk sfeertje en zeer uitgebreid brunchbuffet, weer heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Wij gaan absoluut vaker terugkomen. Erg blij met de Hebberd in Vathorst!

5. Mark Schilstra's profielfoto
    Mark Schilstra heeft een recensie geschreven voor Oliva

Super lekkere surf & turf.
    Malser ga je de biefstuk van die bbq achtige Josper oven niet krijgen.

Hanna de eigenaresse aardig als altijd.
    Net een tikkie luxer dan hun andere restaurant “a la minute” er vlak naast.

Ik hoef niet meer te koken!

6. Lies's profielfoto
    Lies heeft een recensie geschreven voor Oliva

Heerlijk gegeten, service erg leuk. 1 minpunt de kou die binnenkomt via deuren

7. ten Have's profielfoto
    ten Have heeft een recensie geschreven voor A la Minute

Fijne bediening. Goed eten. Ontspannen sfeer. Top.

8. Jessica Holtman's profielfoto
    Jessica Holtman heeft een recensie geschreven voor KROAST

Jessica Holtman

Heerlijk gegeten hier! Ik was samen met mijn man en we zijn begonnen met een borrelplank bij ons drankje. Daarna de eendenborst en picanha besteld, heerlijk mals en lekker gekruid. Frietjes en groenten erbij, prima gesmaakt. Dit keer zonder kids maar die gaan de volgende keer ook mee. Ideaal dat ze ook een nanny hebben tijdens diner!

9. Loredana's profielfoto
    Loredana heeft een recensie geschreven voor Iza
    Aziatisch Amersfoort

Ik ga vaak daar om te eten voor sushi en ik vind een goede qualiteit en lekker maar vandaag heb ik een keer willen proberen om thuis me te nemen. Helaas de bestelling was het niet compleet toen ik naar huis was ik mist het twee dingen en precies de duurste ook 😡.
    On terug te gaan was eerst te laat en je moet ook parkeren, ik woon niet om de hoek.
    Dus beter als je wil meenemen om de bestelling ge controleren eerst.

10. Gerry's profielfoto
    Gerry heeft een recensie geschreven voor Marimba
    Mexicaans Amersfoort

Lekker gegeten in een gezellig restaurant. Bediening is vriendelijk en de gerechten zijn eerlijk geprijsd. PRijs/kwaliteit verhouding erg goed.

11. Gerry's profielfoto
    Gerry heeft een recensie geschreven voor Sushi Koi

Heerlijk gegeten, redelijk geprijsd en een prettige bediening. Jammer alleen dat je niet zelf een tafel kunt uitkiezen.

12. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor A la Minute

Heel erg lekker gegeten in dit restaurant. We hadden een pizza die overheerlijk was, onze buurtafel had tapas. Die zagen er ook echt heel erg goed uit. Klein restaurantje dus wel verstandig om te reserveren.

13. Eva En Gerard's profielfoto
    Eva En Gerard heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Lekkerrr

Eva En Gerard

Gisteravond een raar eind van een avondje uiteten gehad. We vroegen af te rekenen en toen kwam de bediening na een paar minuutjes naar ons toe om de tafel uitgebreid af te halen en schoon te maken. Maar geen rekening. Uiteindelijk zijn we opgestaan en willen afrekenen maar de rekening klopte niet, er stond een cola op die van de tafel naast ons was geweest. Dit kan gebeuren maar er werd geen excuus gegeven. De bediening zelf kon de rekening niet corrigeren dus moesten we op iemand anders wachten. Ook geen excuus van hem en toen we nog aardig gedag zeiden werden we compleet genegeerd.
    Ook waren er duidelijk bekenden van het personeel dat uitgebreid gekochte schoenen aan elkaar lieten zien in de zaak waar de gasten naast stonden.
    De hamburgers waren erg lekker, echter wel moeilijk te eten omdat ze zo hoog waren. De bediening tijdens het eten was niet goed, een afwezige blik en het antwoord dat we kregen op ons antwoord dat we niets meer extra wilden drinken was tweemaal: 'super! '
    Jammer! We hadden ons er erg op verheugd.

14. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Da Luca
    Italiaans Amersfoort

Wij hebben maandag avond bij Da Luca gegeten. Op verzoek van ons werd pasta aglio e olio gemaakt. Dit stond niet op de kaart. Het smaakte goed, zou een plaats op de kaart waard zijn.
    Mijn pizza Rucula was ook heerlijk.
    Het nagerecht, kaasplankje was karig. Zeker voor 9,50 niet de moeite waard.
    De huiswijn was te duur voor een klein glaasje.
    Kortom, de kok heeft zeker het koken in de vingers maar zou het aantrekkelijker kunnen maken door meer aandacht aan nagerechten te geven. Kaasplankje van 9,50 met eenvoudige kaasjes is niet reeel.

15. Lisette's profielfoto
    Lisette heeft een recensie geschreven voor Pizza Sandro

Ik heb een bestelling geplaatst via de site snel eten.nl . Nu blijkt dat deze pizzeria sinds de nieuwe eigenaar geen contract met die site heeft (kwam bij mij als eerste omhoog bij de search). Dus ze gaan niet leveren en ik ben mijn geld kwijt. Op de vraag hoe zij dit probleem gingen oplossen, bijvoorbeeld wel leveren en achter het geld aan gaan kwam geen oplossing. Zelden zo een gebrek aan service gezien. Ik was vaste klant maar nu niet meer.

16. Maggie's profielfoto
    Maggie heeft een recensie geschreven voor Oliva

Super sappig vlees van de Josper. Een aanrader!

17. Rik's profielfoto
    Rik heeft een recensie geschreven voor Queens Royal Bakery
  18. J van der Gouwe's profielfoto
    J van der Gouwe heeft een recensie geschreven voor Oliva

J van der Gouwe

Fantastisch nieuwe eetgelegenheid in Amersfoort prima, deskundige en vrolijke bediening.

Heerlijk eten, is echt een aanrader, ik zelf kom uit Nijkerk jammer dat het daar niet is.

Gewoon doorgaan mensen.
    Toppie.

19. Anitavb's profielfoto
    Anitavb heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Internationaal Amersfoort

Na de (natte!) intocht van sinterklaas wilden we met zijn allen lekker lunchen, De Beren was in de buurt en ziet er gezellig uit dus besloten we daarheen te gaan. Bij binnenkomst vragen we netjes is er plek voor 6 volwassenen + 6 kinderen, nou nee was absoluut geen plek voor terwijl wij toen zagen dat zeker de helft van de stoelen vrij was. Een deel van ons was al doorgelopen naar een goed plekje en we dachten we laten ons niet wegsturen, ze hadden best kunnen zeggen het kan wat langer duren maar de jongedames hadden duidelijk weinig zin om wat harder te lopen, we zijn toch gaan zitten. We kregen echter geen lunchkaart aangeboden en besloten het bij warme chocomel en thee te houden en ergens te gaan lunchen waar ze klantvriendelijker zijn. Wat een tegenvaller, zonde want het ziet er wel erg gezellig uit. Wij gaan zeker niet terug!

20. M. Van Roessel's profielfoto
    M. Van Roessel heeft een recensie geschreven voor Oliva

M. Van Roessel

Wat een leuk restaurant! Prettige sfeer, leuke bediening en erg lekker eten. Prijs/kwaliteit is goed. Aanrader. Wij komen hier zeker terug.