Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Internationaal Veghel

Vlotte accurate bediening. Eten was goed, frisse salade erbij. Lekkere frieten. Wel wat aan de prijs maar toch een goed gevoel overgehouden aan dit bezoek.

2. West-Europees Groesbeek

Zeer slechte ervaring. Moesten half uur wachten op mandje stokbrood. Er wat van gezegd maar werd niet gewaardeerd. Daarna, na een uur, hoofdgerecht. Was heel erg vet. Biefstuk teruggegeven. Leek wel gebakken schoenzool.
    Bediening beneden de maat. Eigenaar en eigenaresse verschrikkelijke mensen.meteen boos / agressief als je iets zegt. Horen niet in horeca thuis.

3. TsuaLEVO

kYFSsiozQIANc

4. Pannenkoekenhuis Maasland

Maassluis

Nooit meer gaan wij hier naartoe, was voor ons de eerste keer ook nog. Wat was alles slecht en rommelig. Heb je eten besteld en vraag je 2x waar blijft het en dan krijg je daarna te horen dat er iets mis is gegaan met de bestelling. Zit je al dik 3 kwartier te wachten met kinderen. Krijg ook geen excuses. Ik ben echt geen moeilijk iemand maar dit kan echt niet

5. Esther

Dit restaurant bestaat niet meer.

In deze locatie is tegenwoordig Lunchroom twenty eight en die is top!

Alle recensies

Eet.nu blog

8 Toprestaurants in Foodvalley

Voor wie er nog niet eerder over had gehoord: Foodvalley is een samenwerkingsverband tussen acht gemeentes in de Gelderse Vallei. Het doel van dit samenwerkingsverband is dat dit gebied de Europese top blijft op het gebied van agrifood. Met die naam, "Foodvalley", kunnen toprestaurants natuurlijk niet ontbreken in dit gebied. Wij zochten daarom in iedere gemeente een topper voor je uit! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte