Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. M.v.d.V

Vanavond eten besteld bij de Orchidee. Eten was lekker warm en goed van smaak. Bezorger was netjes op tijd!

2. Kleine eetwaren Nieuwegein

Wat ik me niet kan voorstellen dat deze tent goed loopt. Als je hier langs loopt liggen er 3 mensen buiten op een bank of stoel zeer geïnteresseerd te kijken of ze de dag wel willen doorgaan met werken

3. Vertaal van English naar Nederlands

Not long time ago I moved to Heemstede. Unfortunately I didn't have time to discover my neighboorhood yet. One thing I found I is this lovely Chinese who still delivers during this crisis. Always smooth and fast delvery. I am fan. Greetings from Jordan

4. Eten was op zich best lekker maar 's nachts ziek geworden van de vis in de poke bowl. Gemeld bij ze en na ong. een week werd ik gebeld en kreeg ik als goedmakertje een kortingscode om nog een keertje te bestellen. Toch nog maar eens proberen dacht ik. Werkt die code niet! Haha hilarisch! Wat een slechte service zeg!

5. Ik geef op alles een 10.
    Super lekker eten en drinken.
    Ondanks de kleine snackbar zorgen de eigenaren voor de fijne sfeer.
    Je krijgt altijd ruim voldoende en er mist nooit iets.
    Super Service en prijs kwaliteit.
    Lekker iete :)

Wij gaan nooit naar de andere snackbar.
    Peti dicht dan naar de Mc Donalds.
    Want de andere snackbar in het dorp is duur en gierig met patat.
    Daarnaast vind ik de sfeer daar meer (ons kent ons) waardoor je er al gauw genegeerd en stil zwijgend bij staat!!

Alle recensies

Eet.nu blog

Update: afhaal- en bezorgbestellingen ontvangen via Eet.nu

De afgelopen weken is ons bestelsysteem voor afhaalbestellingen met veel belangstelling ontvangen. Zoals aangegeven zou dit snel worden uitgebreid met het kunnen ontvangen van bezorgbestellingen. Vanaf vandaag hebben wij ook die mogelijkheid aan ons bestelsysteem toegevoegd. Via Eet.nu kun je nu afhaal- en bezorgbestellingen ontvangen in één overzichtelijk systeem. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte