Laat Butler jouw etentje regelen!

Laatste recensies

Geurts Jan

We waren met 12 personen, merendeels tot de senioren behorende. het was schitterend, hoe de voorgerechten geserveerd werden, op een etagère zodat iedereen kon nemen wat hem aanstond.
    Alle 12 personen waren zeer te spreken over wat geboden werd. Graag volgend jaar weer..

2. Internationaal Haarlem
    Vertaal van English naar Nederlands

Fantastic experience! All staff were super friendly and attentive. Excellent and delicious menu, highly recommend to eat entree bite size only, start with four each and go from there. Good wine. Reasonable price and top location.

3. Mexicaans Doorn

Wij wilden onze gasten verrassen met een bezoek aan El Rio. Helaas. De sfeer zat er niet in. Trage bediening, iets te harde muziek en het eten erg matig vooral de Vera Cruz. Het werd veel te laat voor het dessert, toen maar koffie met een van ouderdom uitgeslagen chocolade kersenbonbon.
    Dan is de prijs ook best aan de hoge kant. Jammer.

4. Mediterraans Veghel

Opnieuw heerlijk gegeten, prettige bediening en een geweldige sfeer buiten op het terras👍👍Overal kaarsjes, intieme sfeer: kortom ontzettend gezellig en lekker gegeten met de collega’s.
    Complimenten aan Rik en zijn team👏👏

Kerkdriel

Alle recensies

Eet.nu blog

Eten met een koemelkallergie

Voedingsallergieën, je hoort er steeds meer over en de bijhorende allergische reacties kunnen variëren van een klein beetje uitslag tot een anafylactische shock. Mijn dochtertje is bijvoorbeeld allergisch voor koemelkeiwit, maar haar reactie erop is gelukkig nog vrij mild. Desalniettemin letten we er toch op dat ze niets met koemelkeiwit nuttigt en dit vergt wel wat aandacht en voorzichtigheid, aangezien het in zoveel producten verstopt zit. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte