Om de verspreiding van het coronavirus te beperken zijn alle restaurants in Nederland gesloten tot en met 27 april 2021. Reserveringen kunnen alleen geplaatst worden na deze datum.

Het is wel mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen. Deze restaurants kan je ook vinden op Eet.nu. Meer informatie vind je op de website van De Rijksoverheid.

Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Indonesisch Naaldwijk

BESTEL HIER ABSOLUUT GEEN ETEN!

Afgelopen zaterdag (17-04-2021) voor 62,00 eten besteld bij le toko in Naaldwijk.
    Wij hadden een verjaardag te vieren en de jarige koos om le toko eens uit te proberen.

Nadat wij telefonisch onze bestelling hadden doorgegeven konden wij ongeveer een uurtje later het eten af komen halen.

Bij binnenkomst viel op dat hier alleen maar Nederlandse mensen aan het werk waren.
    Dat is vrij gek voor een “toko” dacht ik nog maar ik ben niet van het automatisch vooroordelen dus hield ik goede hoop op lekker eten voor onze familie.

Helaas was deze hoop totaal misplaatst!
    Het eten wat deze “toko” ons had meegegeven kwam niet eens in de buurt van een fatsoenlijke maaltijd.
    Het eten was echt ronduit 1 drama.
    Zelfs de witte rijst (wat toch niet zo moeilijk zou moeten zijn) was een plakkende bende.
    Lemper die van ellende uit elkaar valt wanneer je deze beet pakt & spekkoek waarin je stikt zo droog en oud.
    Om dan nog maar niet over de “vleesgerechten” te beginnen.
    Niemand van onze familie heeft zijn maaltijd op en zo moeilijk is onze familie echt niet.

Het is echt een schande dan probeer je gezellig een verjaardag te vieren met lekker eten en dan wordt dat op deze manier voor je verziekt.

Uiteraard direct contact gezocht met le toko en pas een aantal dagen later een berichtje krijgen dat we bij onze volgende bestelling een gratis stukje spekkoek kunnen krijgen.

BE-LACHE-LIJK!

Die volgende keer gaat er uiteraard niet komen.

Aangezien niemand zijn/haar eten op at hadden we zoiets van wij geven het wel aan de kippen.
    Zelfs die hoefde deze troep niet (dat zegt toch behoorlijk wat).

Kortom bent u opzoek naar kwalitatief goed eten?authentieke gerechten bereid in een echte toko door mensen die met passie dit eten klaar maken?

Ga dan vooral NIET naar le toko in Naaldwijk.
    Daar kunt u uw maaltijd zo de kliko ingooien wat zonde is!

2. Indonesisch Naaldwijk

Alfons

3. Al vaak eten besteld. Smaakt zeer goed. En geweldige service. . Altijd op tijd. Vriendelijk!.
    Succes verder

4. Giovanni Sol

Goedemiddag,

Ik was benieuwd of jullie ook een e-mailadres hebben.

5. Altijd heerlijk eten en supersnelle en gezellige bediening. Vooral de steeds wisselende tapasplank, de zalmtoren, de pasteitjes en de vleesgerechten zijn heerlijk. Als ze weer open gaan, zit ik daar op het terras.

Alle recensies

Eet.nu blog

5× De bloemetjes binnen zetten deze Pasen

Binnenkort is het weer Pasen, en wie had het gedacht; het wordt het tweede paasfeest tijdens een lockdown. Gelukkig zijn we inmiddels gewend om de bloemetjes binnen in plaats van buiten te zetten en kunnen we er thuis ook een speciale gelegenheid van maken. Restaurants helpen hier maar al te graag bij en hebben weer een aantal heerlijke ontbijtjes, brunches en diners voorbereid om thuis van te smullen. Wij hebben er een paar voor je uitgezocht, zodat jij meer tijd hebt om paaseieren te zoeken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte