Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

G.B.K. de Graan

voortreffende lunch met een uitstekend wijnarrangement. Prima service en een goede ambiance.

George

Supergezellig gegeten met een groep van 20 man! Goede sfeer en lekker eten.

Achetelijk teringzaak, duurde 75 minuten voor dat ze er waren omdat ze het niet konden vinden en ik had een broodje döner met kaas zonder sla besteld en ik krijg een broodje döner met sla zonder fcking kaas. En koude patat

De kale man was erg onvriendelijk. Hij deed erg lullig. Ik vond het niet leuk en kom zeker niet terug. Doetinchem is ook echt veel te ver.

Koud eten, personeel geirriteerd en vertelde dat je niet de hele avond over je eten kon doen, pff we zaten net 5 minuten. Dus alles in de magnatron echt verschrikkelijk. Als toetje een dame blanche besteld pff de chocolade saus was op. Hoe slecht zeg op zaterdagavond. Dit heeft echt niets met een GRIEKS restaurant te maken. Te duur geen excuus voor het koude eten, ze reageerde zelfs geirriteerd. Dus nee dit was een MEGA schande voor GRIEKS 🇬🇷 Eten. Dus een MEGA AFRADER.

Alle recensies

Eet.nu blog

Favoriete restaurants van Lisa Michels

Eet.nu heeft door de jaren heen veel vrienden gemaakt. Vrienden bestaande uit bekende Nederlanders, chefkoks, bloggers en andere (culinaire) vrienden. Deze maand een blog over de favoriete restaurants van Lisa Michels: Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte