Grote plaatsen met restaurants in Limburg

Alle plaatsen in Limburg

Nieuwste recensies in Limburg

Schandalig dat ik deze fantastische aetzaak niet eerder heb bezocht. Als kritische horecabezoeker kan ik hier werkelijk niet 1 verbeterpunt opnoemen.
    Eten is verrukkelijk, je proeft de liefde en de passie van de kok in de gerechten. Alles vers! Ze hebben zelfs een biersuggestiekaart.
    Sfeervol interieur.
    Spontane, leuke en gastvrije bediening.
    Absolute aanrader vooral de Surf en turf plank alsook de Oreochocolademousse.

2. Internationaal Nederweert

Vandaag met het gezin bij Atlantis gegeten. Al eerder een keer of 2-3 geweest en - voor zo'n grote (vr)eettent - altijd best aardig gegeten.

Tot vandaag. Een totaal andere ervaring. Alles was even smakeloos. Van veel dingen kon ik alleen door de structuur ontdekken wat het was. Garnalen, biefstuk, pasta, kip, toetjes: allemaal zonder smaak!

Helaas, Atlantis, deze "kwaliteit" voor 30 euro pp, afzetterij.

Afrader!

3. West-Europees Echt

christine

We hebben heerlijk gegeten: de kok gebruikt louter verse producten, bedienend personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het was lekker warm en een aangename sfeer. We komen graag terug.

4. Lunchroom Weert

A. Snijkers

Vandaag geluncht met mijn vriendin. Het was écht heerlijk! Zij had de tunn gerookte kip, ik had bruin brood met avocado, mosterddressing en warme geitenkaas. Zéker voor herhaling vatbaar.
    Ga zo door!

Oude friet mee opgebakken 23/1/2017