Grote plaatsen met restaurants in Limburg

Alle plaatsen in Limburg

Nieuwste recensies in Limburg

1. Wij komen regelmatig bij Brasserie America omdat zij ook een glutenvrije kaart hebben.
    Ben nog nooit ziek geweest als ik bij hun gegeten heb. Zelfs het koekje bij de thee is glutenvrij. Ook het andere eten is goed verzorgd en het smaakt allemaal heerlijk. Gezellige ambiance en fijn en gezellig personeel.

2. Echt heerlijk gegeten, een aanrader voor iedereen.

3. Een gezellig restaurant, waar de familie het vak verstaat, het eten prima is en de prijs top!

4. LUS
    Eetcafé Linne

Rick

Vorige maand wezen eten bij Brasserie Lus in Linne. Het restaurant is prachtig gelegen aan de oever van de Maas. Het is een totaal gerenoveerd pand wat er zowel van binnen als buiten fantastisch uit ziet.

De kaart bij Lus is heel divers. Als voorgerecht hadden we een seizoenssoep. Het hoofdgerecht de pokebowl was ook heel lekker. Was goed gevuld. Enige puntje was dat het nogal in een kleine kom was gepropt zodat het beetje lastig eten was. Toetje, het kaasplankje was ook super met een lekker divers aanbod aan kazen.

Personeel is vrij jong en je merkt dat ze nog lerende zijn. Niet erg, maar soms niet handig als je bijvoorbeeld vragen hebt over het gerecht.

Wat wij jammer vonden, zeker omdat eten en de sfeer ervoor zorgden dat de tijd vloog, is dat ze al om 22:00 dicht gingen. Zodoende was de gezellige avond eigenlijk al best vroeg ten einde.

Al met al echt een aanrader dit relatief nieuwe restaurant! In Linne verwacht je dit niet. Komen er zeker nog eens terug.

5. Italiaans Sittard

Heerlijk gegeten. Komen al jaren om enkel de lekkerste pizza Salsa te eten. Hoeven de kaart eigenlijk nooit te zien. Hoop dat we lang mogen komen want dit is zo lekker. En ja je moet wat langer wachten, maar dat is het ons echt wel waard. Gewoon even rekening mee houden als je naar Latino gaat. Service blijft ook super, altijd even aardig en geïnteresseerd. Sfeer echt sjiek Italiaans. Voor ons een Top Italiaan.

Meer recensies in Limburg