Grote plaatsen met restaurants in Limburg

Alle plaatsen in Limburg

Nieuwste recensies in Gelderland

1. Nederlands Silvolde

Wij hebben allemaal genoten.
    Het was er naar onze mening te warm in`t restaurant,

2. John Happe

Ik had een reservering gemaakt voor gisteravond, maar kreeg later een telefoontje dat het niet door kon gaan vanwege proeverij. Ik vertelde dat ik jarig was en dat jammer vond: werd er door de chef gezegd: "Dan kom je toch naar de proeverij?"
    Dat heb ik dus gedaan. Mensen, wat een ervaring was dat, nog nooit zo'n geweldige verjaardag gehad. Ik werd gelijk gefeliciteerd door iedereen en je hoorde er gelijk bij, wat een ervaring was dat en ja tenslotte het eten: het was uitstekend. Ook petje af voor de bediening en het gezellig natafelen was superleuk, dus mensen als je een leuke avond wil ga naar Uw Chef.

3. Ad Janssen

Mijn vrouw mag niet alles eten, dit is perfect opgelost. Een andere bezoeker kreeg zomaar een aangepast gerecht omdat ze iets niet graag had. Perfect

4. Super lekkere grillroom. Mooi nieuw restaurant. Ik heb ook regelmatig besteld en kreeg het eten altijd snel aan mijn deur. De kaas van deze pizza's is trouwens echt bijzonder lekker. Aanrader

5. Internationaal Well gld

Elke keer als we er zijn, komen we tot de conclusie dat we te weinig gaan.
    De constante kwaliteit van de meesterkok al 16 jaar lang is super. We hebben weer een geweldige avond gehad, bedankt

Meer recensies in Gelderland