Grote plaatsen met restaurants in Limburg

Alle plaatsen in Limburg

Nieuwste recensies in Limburg

1. Milano Hillegers

In de herfstvakantie van 2021 hier met mijn vriendin een poging gedaan om lekker wat te eten. Hoezo zeg ik een poging gedaan? Omdat het personeel echt totaal geen zin leek te hebben om ons te serveren. Vijf of zes keer gevraagd om wat te eten te willen bestellen: werd iedere keer weggewuifd: ‘we komen zo bij jullie’ of ‘mijn collega komt zo bij je’. Ondertussen zag ik zeker drie medewerkers beetje heen en weer lopen: had je net zo goed ons kunnen helpen! Lijkt mij in ieder geval. Maargoed, dan denk je, we gaan wel ergens anders heen, prima! Even vragen om de rekening, wordt ook totaal niet even nagevraagd of we nog wat te eten wilde bestellen, het leek echt alsof het personeel dacht dat er niets aan de hand was. Normaal gesproken echt totaal niet het type om snel een review te schrijven en het zou kunnen dat onze ervaring een once in a million is, maar dacht het toch even benodigd om hier een reviewtje over te schrijven. Locatie is verder echt prachtig en eerlijk gezegd kan ik de prijs/kwaliteitsverhouding niet echt wat over zeggen, dus daar krijgen ze het voordeel van de twijfel (enigszins).

2. De zaak zelf is wat toe aan een opknapbeurt er is een betere afzuiging nodig als je in de zaak komt ruik je het heel erg, plafond lekkageplekken, plinten niet meer net, schilderwerk geel geworden, vloer eens schrobben, deur sloot niet goed bij dichtmaken enz. Het toont niet meer zo net als jaren geleden. Taco was erg droog, personeel niet al te vriendelijk waren met 2 personen en de wachttijd erg lang. Geen servetten bij de broodjes, of zakje. Het viel wat tegen.

3. Super lekker. Voorplein doner die is süper lekker

4. Mike hogendoorn

Leuke simpele kaart prijs kwaliteit helemaal top. De bediening hier valt in de horeca toppers thuis. Direct bij binnenkomst voel je je meer dan welkom.
    Echt een aanrader als je in Valkenburg bent.

5. Hier vandaag twee pizza's besteld. Een pizza ananas en een pizza funghi. De pizza's werden op tijd bezorgd, door een vriendelijke bezorger. Ze smaakten prima en zagen ook lekker uit! De prijs en bezorgkosten vond ik prima. Als je dus gewoon een lekkere pizza wilt bestellen dan kun je hier prima kwaliteit verwachten voor een passende prijs.

Meer recensies in Limburg