Grote plaatsen met restaurants in Overijssel

Alle plaatsen in Overijssel

Nieuwste recensies in Overijssel

Marieke Tieben

We hebben heerlijk gegeten en een erg leuke avond gehad. Je proeft dat de ingrediënten echt vers zijn. Ook vertelde de eigenaar dat hij en zijn vrouw binnenkort een andere kookcursus in Italië gaat doen om zijn kennis 'up to date' te houden en om nieuwe dingen te leren. Dat vind ik erg positief!
    Wat ontzettend leuk om de eigenaar te horen zingen en piano spelen..wat een geweldige sfeer!

Prima zaak no nonsense gewoon eerlijke huisgemaakte gerechten zoals het hoort!

Henny -Robert en medewerkers petje af ga zo door 👌👌

Mooie frisse cafetaria met lekkere patat en A merk snacks, de keuze in ijs is ook top!!

4. Internationaal Deventer

Vriendelijk personeel, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, vers eten, mooi opgediend, grote porties.

Zeker een aanrader!

Wij hebben heerlijk gegeten bij Fratelli d´Italia. Een restaurant met authentieke sfeer, hartelijke bediening en heerlijk eten. De antipasto misto werd opgediend met een enthousiaste toelichting op de herkomst en bestond uit heerlijke vleeswaren en kazen. De pizza`s kun je bereid zien worden (onze kinderen mochten meekijken) en waren perfect, evenals de pasta. Ook de huisgemaakte limoncello is een aanrader. Wij komen zeker terug!
    Fam. Walta.

Meer recensies in Overijssel