Grote plaatsen met restaurants in Noord-Holland

Alle plaatsen in Noord-Holland

Nieuwste recensies in Noord-Holland

Simone hendriks

Vandaag voor de derde keer dit restaurant bezocht. Verbaasd over de nieuwe stijl van dit restaurant. Wat een verbetering, heel hip en de koperkleuren spreken mij erg aan. Bij binnenkomst zag het er redelijk druk uit en de barman verzocht ons om even aan de bar te wachten tot er een tafel beschikbaar was. Binnen vijf minuten konden wij elders plaatsnemen in het restaurant. Mijn man heeft de Mexicaanse lamsschotel besteld en ik de Fajita. De fajita bestond voornamelijk uit wortel en ui. De stoofschotel mocht iets meer op smaak, maar zag er aantrekkelijk uit en vulde goed. Als dessert eenmaal de churros welke niet heel bijzonder waren en de volcano, dit wordt wel leuk geserveerd. De bediening had het erg druk, maar deze waren vriendelijk en correct. De serveerster werkte hard en straalde veel energie uit, kwam meer. De drankjes duurde wat langer, het voorgerecht (tortillachips) kwam eerder dan de drankjes, maar de jongeman die dit serveerde gaf aan dat cocktails vaak iets langer duren bij drukte. Ondanks het flauwe eten en de fajitas die voornamelijk bestaan uit wortel en uien hebben wij een leuke avond gehad. Vooraf aangegeven dat wij al vrij snel wegroesten vanwege een voorstelling in de schouwburg en ook dit was geen probleem. The road to succes is always under construction, but your Almost there!!

2. Aziatisch Amstelveen

Zeer vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid, al snel een ober voor drinken en uitleg.
    Zeer veel keuze aan gerechtjes, voor ieder wat Wils en erg lekker.
    Ga zeker nog een keer terug met het gezin.

Leuk restaurant en heerlijk gegeten!

Joke van Diepen

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een super gastvrije bediening.

Ontzettend lekker gegeten, mijn vriendin was jarig dus de slingers hingen en bij het dessert kwam een vuurwerk met muziekje ontzettend leuk. Gezellige bediening.

Meer recensies in Noord-Holland