Grote plaatsen met restaurants in Noord-Holland

Alle plaatsen in Noord-Holland

Nieuwste recensies in Noord-Holland

1. Amerikaans Haarlem

Gisteren deze nieuwe plek geprobeerd, leuke sfeer, was niet druk. Eten was niet slecht, maar viel beetje tegen. De soep was aan de koude kant, en mijn "Duck confit" was nogal flauw. Als hoofd was de risotto prima, maar ook de "Scorpionfish" vond ik niet heel smaakvol en ik had pech dat er nog wat schubben op zaten. (Ik eet anders ook heel weinig zout, dus lag niet aan gebrek daaraan). De witte wijn "les fleurs du mal" was erg lekker gelukkig!
    Er is ruimte voor verbetering, zowel in de keuken als in de bediening maar de potentie is er wel.

Met z'n 8-en heerlijk aanschuiven, spontane en oprechte service, goed voor een sfeervol en geweldig avondje, zeker aan te bevelen!

Gerry de Jong

Service is matig. Terwijl de rest van onze terrastafel al drankjes had moesten er twee nog op hun drankje wachten. Pas na een keer vragen kregen we ze na geleverd. Daarna eten in het restaurant. Was geen genoegen. Als hoofdgerecht de ossenhaas besteld. Deze was taai, niet doorheen te komen met bijgeleverd bestek. Bovendien was de saus nogal aan de zoute kant. Garnering niet bijzonder. Prijs voor de ossenhaas van € 23,50 aan de hoge kant. Geen probleem dit te betalen maar dan wel voor iets lekkers. Jammer, want d3 locatie aan het plein is wel mooi.

G.v.d.Watering

Gewoon goed maar verliest iets van zijn oude kwaliteit.

5. Italiaans De Koog

G.v.d.Watering

Afgelopen week twee maal geweest. Op maandag perfect warm eten, snelle vlotte bediening perfect. Donderdagavond had men duidelijk last van de drukte en onderbezetting in de bediening. Mijn partner kreeg voor en hoofgerecht op hetzelfde moment. Mijn gamba's waren niet al te warm meer. Ook de drankjes lieten lang op zich wachten. Maar het blijft een perfecte locatie om te dineren. tot volgende keer.

Meer recensies in Noord-Holland