Grote plaatsen met restaurants in Noord-Holland

Alle plaatsen in Noord-Holland

Nieuwste recensies in Noord-Holland

J. Berkhout

Eten was goed complimenten aan de keuken. De bediening is uitermate slecht. Gehele avond op twee glazen cola moeten teren. Zwaaien, roepen, gillen of dansen het had geen effect. “we komen zo meneer”. Vervolgens staan zes dames lekker te kletsen binnen. De enige die vrolijk kon zijn was de vrouw met de pinautomaat.

1,1

Slechte ervaring, zonde van deze mooie locatie. Het personeel heeft echt sturing nodig. Er liep een groep van ongeveer 8 personen in de bediening rond, maar slechts 1 nam de bestellingen op. Dit duurde vreselijk lang en ze kwam erg onvriendelijk en ongemotiveerd over. Vroeg niet of we wat wilde eten en we moesten uiteindelijk zelf om een kaart gaan vragen, terwijl we gereserveerd hadden voor diner. Ook hebben we in 2,5 uur tijd maar 2 drankjes gekregen. Gelukkig was het eten nog wel lekker (hoe wel het iets meer had mogen zijn).

Bernoster

Fantastische ervaring

Heerlijk aan 't water, fijne bediening
    Eten was top!

Lars en Shirley

Na er 2jr geleden al eens eerder te zijn geweest zeiden we 1x en nooit meer.
    Nu toch maar het voordeel vd twijfel gegeven en het nog eens proberen.

Wat een drama weer. Onze reservering waren ze kwijt, we werden uiteindelijk aan een tafeltje gezet die achteraf voor iemand anders bedoeld bleek te zijn, en werden weggekeken. Maar we zijn eigenwijs blijven zitten.

Na 15min werd ons gevraagd of we iets te drinken wilde bestellen. Met maar 6 tafeltjes die bezet zijn, en 3 man personeel bij 35graden buiten hoop je toch dat ze iets eerder zouden komen. Ook zou onze bbq aangestoken worden.
    Een half uur laten eindelijk iemand kunnen aanspreken en die bleef volhouden dat die aanstond. Tot we gewoon de kolen eruit gepakt hebben en toen geloofde hij ons dat dat toch niet zo was. De jongen kon dit niet en vroeg een andere collega. Ook dit duurde weer lang.

Het personeel is zo ontzettend traag dat iemand die om een glas water had gevraagd op den duur maar met een gebruikt glas naar het toilet is gelopen om daar water te pakken want het personeel staat gewoon dom om zich heen te kijken en doet niks.

Het eten was triest, rook vreemd en smaakte nog vreemder. De bakken waar het vlees in ligt zijn niet afgedekt. De vliegen zaten erop en het was lauw toen we het uit de bakken pakte. Dan wordt het vlees goed verhit en dit zou in principe de meeste ziekte verwekkers doden. Maar de sla en slaatje was gewoon op kamertemperatuur. Heel heel vies. Maar omdat we honger hadden en onze bbq na ongeveer 35min pas werd aangezet. Hebben we er toch van gegeten. Heel stom want ‘s avonds hebben we beide kunnen rennen naar de wc.

Ook zit er onder de tafel een ijzeren bak waar de kolen in zitten. Als je je benen languit wil doen heb je een brandblaar op je knie. Er zit geen bescherming of korf om de bbq heen onder de tafel. Wij waren niet de enige die ons verbrand hadden, de tafel naast ons ook.

Absoluut geen aanrader voor een gezin met niet stilzittende kinderen, niemand moet er toch aandenken wat er met een kindje zou kunnen gebeuren die onder de tafel overeind komt.

Klacht doorgeven aan eigenaar, deze had dit nog noooooit gehoord en negeerde het een beetje, heb stomgenoeg wel netjes afgerekend en gezegd dat we nooit maar dan ook nooit meer terugkomen.

We mochten er 2,5u zitten. Maar na iets meer als een uur zijn we opgestapt, wat een slechte smerige tent is dit. BAH!!

Wees slim en ga je geld uitgeven bij de FEBO om de hoek. Dan heb je meer waar en smaak voor je geld en geen buikpijn en brandblaren.

5. Internationaal Heerhugowaard

Louky Duin

prima gegeten. Heerlijk buiten gezeten. Eten was heerlijk als altijd en de service goed als altijd. Proeverij is altijd goed omdat je dan meerdere dingen kunt proeven. Ik vind het voorgerecht surf en turf erg lekker maar omdat ik ook het vlees trio wilde eten heb ik deze keer de courgette soep geprobeerd. erg smakelijk en niet te zwaar zodat het hoofdgerecht beter tot z'n recht kwam. voor het toetje wel de proeverij gedaan. Ook prima verzorgd. en leuk opgemaakt.

Meer recensies in Noord-Holland