Nieuwste recensies in Flevoland

1. Wij aten hier vanavond met 11 man. Dan is de sfeer vanzelf voortreffelijk.
    Maar : Een scholfilet voor € 22,50 ? Daar is niets bijzonders aan.
    Een risotto die er niet uitzag (en het enige hoofdgerecht was onder € 20,-),
    een "vega" die weliswaar lekker was maar ook op voordat je de smaak goed kon proeven,
    Bij de gerechten worden geen frieten of dergelijke geleverd, een klein kartonnen bakje frieten kost € 3,50 extra.
    Haute cuisine ? Welnee ! De kok kookt aardig maar is zeker het commentaar niet waard dat op sterrenniveau wordt gekookt, daarvoor is de kaart te klein en niet bijzonder genoeg.

Eenmaal buiten bleek iedereen nog forse honger te hebben, waar McDonalds flink voordeel van had.
    Ik kom hier nooit meer totdat de keuken radicaal is gewijzigd (of het volgende faillissement een feit is.

2. Superleuke plek. Prachtig uitzicht.

3. West-Europees Lelystad

Hans & Barbara

Sfeervol ingericht, prachtig uitzicht op de haven, vriendelijke en attente bediening en heerlijk gegeten. Alle ingrediënten voor een heerlijk avondje uit. Wat ons betreft een aanrader voor Lelystad en omgeving.

4. Vertaal van English naar Nederlands

Drama, everything old, desert from the can bleee and chef stinks of sweat.

5. Prijs was niet in overeenstemming met het geleverde. Bij hoofdgerecht 3 halve krieltjes, geen groenten of een beetje sla erg kaal allemaal moesten zelf een beetje patat vragen en betalen. Toetje stelde ook niet veel voor. Wij vonden in ieder gevel de prijs die we moesten betalen het niet waard. Jammer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem

Meer recensies in Flevoland