Grote plaatsen met restaurants in Groningen

Alle plaatsen in Groningen

Nieuwste recensies in Groningen

1. Wat een slechte grap. Ik bel dat ze de wijn en fruit cocktail vergeten, krijg ik een fruit cocktail met een kinderachtig briefje dat ik lieg. Aan de telefoon ook, I think you are lying. Alsof ik lieg voor 2 euro? Isn't the customer always right?

2. Authentic Banh mi, krokant kors, luchtig, smaakvol

3. Gisteravond dacht ik even een heerlijke kapsalon te halen. De eigenaar stond zelf niet achter de grill, maar een dame.
    Heel jammer. De kapsalon was heel slecht.
    Vlees hard en droog.
    De sfeer kwam chaotisch over. Personeel is niet goed op elkaar ingespeeld.
    De stress was duidelijk te zien bij de mevrouw achter de kassa.
    Die was overigens heel klantvriendelijk.
    Dit kan echt beter hier. Jammer dat het nu zo is. Was mijn favoriete cafetaria.
    De prijzen zijn goed. Zelfs goedkoper dan bij andere cafetaria’s. Maar kwaliteit is belangrijker om tevreden klanten te houden.

4. Een heerlijke culinaire ontdekkingsreis! Wat een keuze hebben ze hier! Oosters, een beetje westers, authentiek Chinees, werkelijk voor elk wat wils en naast het bekende wokken ook heerlijke, meer verrassende Oosterse gerechten. Eindelijk Peking eend geserveerd zoals deze hoort: met een warm flensje, saus, lente-ui en komkommer en vers voor je neus bereid door de kok (met stokjes opgerold, leuk om te zien). Ook hebben we meer dan genoten van de heerlijk pikante Malatang, een traditionele bereidingswijze die je in China veel ziet, maar dit is de allereerste keer dat wij dit in Nederland hebben gegeten. Superheet, maar heerlijk. De buffetten waren prachtig opgemaakt en bleven maar aangevuld worden en als het er ook maar een beetje rommelig begon uit te zien, werd het al meegenomen. De ijssculpturen waarmee de voorgerechten versierd waren vonden we ook prachtig. Het was druk, maar wij vonden dit niet hinderlijk omdat iedereen vlot geholpen werd door de koks en omdat er zo veel verschillende buffetten waren dat het altijd wel ergens rustig was. We hebben nergens gezien dat iets op was. De medewerkers waren heel attent hierop. De drankjes waren ook goed, niet te duur, goede kwaliteit wijn en op de juiste temperatuur en in het juiste glas geserveerd, dit zie je niet vaak als het ergens druk is. Toen we in het begin van de avond aangaven graag wat uitleg te willen, kregen we meteen een hele rondleiding. Ondanks de drukte werden de borden steeds meteen weggehaald en als we iets wilden drinken werden we snel geholpen. Goede service, ook met de jassen in de garderobe.

Top, wij hopen nog heel vaak hier te komen eten.

5. Lunch maandag 23e maart 2009 was te erg voor woorden. Bestelling vergeten, verkeerde bestelling aan tafel, uiteindelijk wat anders besteld vanwege tijdnood ("wij garanderen tijdens de lunch een snelle bediening", echt niet). Dit was duurder en ja hoor, dit werd gewoon doorberekend.

Alleen 1 drankje van het huis. En wij waren niet de enigen. Een groep van 4 had besteld, drie gerechten gebracht, vierde pas toen de anderen klaar waren.

Enorme puinhoop, iedereen zat te wachten. Bediening was overigens wel actief en zeer correct en beleefd, maar de organisatie was een puinhoop. En welk restaurant durft in deze tijd 0,25 euro extra te vragen voor boter bij je brood?!

Schandalig! Porties waren ook niet bijster groot, prijs wel.

Meer recensies in Groningen