Grote plaatsen met restaurants in Groningen

Alle plaatsen in Groningen

Nieuwste recensies in Groningen

1. Chinees-Indisch Warffum

Kees werkman

Wat een vette bagger. Zeer slechte servies na klacht. Daarna onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon, na een tweede klacht. Man man man

2. Demi jager

Was heeerlijk!!!! Goed personeel!!

3. Heeft mijn bestelling wekelijks stipt op tijd klaar. Heel prettig. Lekkere friet en goede service.

4. Afhaal en bezorg Haren

de Groot

Ik kan niet anders dan 1ster geven anders had ik ze blanco gelaten. Wij bestellen regelmatig en zijn altijd te vrede over het eten en de snelle bezorging. Gister ging er wat fout in de bestelling, kan gebeuren geen probleem echter ging het bij de 2e ronde weer fout, ook geen drama vanaf onze kant gewoon nog een keer bellen vast druk. Maar wat er toen gebeurde was rond uit verschikkelijk. De bezorger die bestelling 2 in de stromende regen bezorgde nam op en stond me keurig te woord zijn baas echter begon gelijk met scheeuwen en schelden richting de jonge bezorger(dit was woord voor woord te verstaan door de telefoon) ik heb deze onbeschofte "heer" vervolgens aan de telefoon gehad en hem er op gewezen dat je nooit zo met mensen omgaat en dat die jongen bezorgt wat zij maken en mee sturen en dus verantwoordelijk zijn!! Vervolgens ging deze "heer" tegen mij en de bezorger te keer als een wilde!! Mijn man is heen gereden met de 2 verkeerde gerechten en heeft deze afgeleverd aan de balie. Deze "heer" ging vervolgen tekeer tegen mijn man. Wij bestellen hier nooit weer! Iemand die zijn personeel zo behandeld is zijn klanten niet waard!

5. Agnes Meijer

Wij hebben vandaag eten afgehaald. Wij hebben penne Pino en tagliatelle gamba's gegeten. Het was echt heerlijk. Wij gaan hier zeker vaker eten ophalen en als het weer kan daar gezellig zitten.

Echt een aanrader. 👌

Meer recensies in Groningen