Grote plaatsen met restaurants in Groningen

Alle plaatsen in Groningen

Nieuwste recensies in Groningen

1. H. Snijders

De sfeer was gezellig en vriendelijk. De bediening was zeer goed ondanks de grote drukte.
    Er werd steeds gevraagd of alles naar wens was. Het eten zag er zeer verzorgd uit en het
    smaakte prima. Wij komen zeker nog vaker terug. Wij hadden eerder bij de Tellerlikker gegeten
    en wisten dus wat we konden verwachten. Het restaurant was geheel vol en dat was dus ook
    een signaal dat de mensen goede ervaringen hadden met de Tellerlikker. Prima!!!!

2. Janneke de Lange

Het was mijn lievelingsrestaurant en ook die van mijn collega’s. Ik at er altijd salade geitenkaas, heerlijk. Vorige week weer gegeten, een veel kleiner bord en zonder de in de menukaart aangeprezen gegrilde groenten. Toen ik daar bij het afrekening melding van maakt, werd ik genegeerd. Het antwoord was: een fijne dag gewenst! Ik en veel van mijn collega’s komen hier niet meer

3. Indonesisch Niehove

W.A. v.d.meer

Van horen zeggen,even langs gegaan.
    Toevallig een fietsclub op terras.Heel gezellig en gelijk maar wat proeven.
    Buiten verwachting!!
    Komen zeker terug.
    Haren (Gr.)

4. Mary Kingma&Diny Piening

Kort samengevat: attent,snel, super KOK en geweldige vriendelijke bediening!
    Denken met je mee bij keuze maken🤗

5. Erg lekker gegeten! Leuk dat ze mosterdsoep vooraf geven. Ik hoorde iedereen om mij heen het lekker vinden en dat was ‘t ook. Vriendelijke serveerster.
    Leuke tent!

Meer recensies in Groningen