Grote plaatsen met restaurants in Noord-Brabant

Alle plaatsen in Noord-Brabant

Nieuwste recensies in Noord-Brabant

1. Internationaal Breda

Ik begin me al een beetje een vaste klant te voelen bij de Veestallen. Sinds het open is kom ik hier graag lunchen. Mijn zakelijke afspraken zijn ook nog eens net wat leuker in deze sfeer dan op kantoor. Het interieur nodigt uit.

Wat eten betreft, dat is gewoon goed! De carpaccio met eendenlever krullen is mijn favoriete lunch maar ook de uitsmijters of de soepen zijn heerlijk.
    Savonds heb ik daar het gangen menu uitgeprobeerd. Ook weer lekker gegeten voor een goede prijs.

Leuk om te zien dat de Belcrum aan het veranderen is. En de Veestallen vind ik daar echt aan bijdragen.

2. Italiaans Eindhoven

Een net restaurant met een goede uitstraling. Het eten smaakt prima maar springt er niet echt uit. De porties vind ik niet al te groot. Helaas laat de timing in de keuken stevig te wensen over. Een pizza die eerder komt kan nog vanwege het twee-keuken systeem. Maar een hoofdgerecht wat vergeten wordt is jammer. Dat wordt triest als je op dat gerecht nog 25 minuten moet wachten. Thuis bak ik een medium-rare biefstuk wat sneller....
    Een kaasplankje als dessert ook daar moet je lang op wachten, sterker nog zelf om de rekening moet je drie keer vragen. Door alle narigheid wordt de rekening spontaan aangepast wat dan op zich netjes is, maar de nasmaak niet wegneemt. De zoethouder voor de pechvogel (letterlijk: een zakje kindersnoep) is wellicht grappig bedoeld maar ik kan de humor niet meer zien aan het einde van de avond.
    De tafels zijn te smal, het is knietje vrijen met je overbuurman. De zitruimte is ronduit te krap voor een restaurant wat deze allure wil brengen. Pas op als je het niet zo schone toilet verlaat, je slaat met de deur diegene die aan de wasbak staat buiten westen. Er is gepoogd een gezellige sfeer te maken door het een niet al te licht te maken, leuk bedoeld. Helaas laat de zwarte menu kaart zich dan alleen maar lezen bij het licht van de telefoon.
    Laat ik positief eindigen; de inkom oogt veelbelovend en de zaak heeft een nette uitstraling. Het bedienend personeel is vriendelijk en zwaait je vrolijk tot ziens. Ik heb vooralsnog maar even met "dank u" geantwoord.

Wat een beroerd adres zeg! Service aan de kassa.. cijfer 1! De cheeseburger is op. Dan kan je een hambuger krijgen voor meer geld. Dombo's!

4. Italiaans Oisterwijk

Marco koolhoven

Erg lekker gegeten in een top sfeer. Eigenaar zorgt echt voor een italiaans feestje

Super sparrebis maar dat wisten we natuurlijk.... Daarom komen we ook.... Kleine tip: surf en turf weer op de kaart en dameblanche beetje karig voor de 8 euro
    Verder super lekker gegeten... En erg vriendelijk personeel

Meer recensies in Noord-Brabant