Grote plaatsen met restaurants in Noord-Brabant

Alle plaatsen in Noord-Brabant

Nieuwste recensies in Noord-Brabant

Het was geweldig, ze hebben alle moeite genomen om ons met z'n allen aan 1 tafel te laten eten, wat is gelukt het eten was prima, een zeer geslaagde avond.

Zondag weer eens een bezoek aan overstag gebracht. We waren hier van de zomer al eens met de boot en hebben toen heel leuk op het terras gezeten op het water.
    Ook deze keer was het weer gezellig met lekker eten. 3 gangen menu voor 28,50 euro met voldoende keuze voor iedereen. Mijn zus is vegetarisch en vond de ravioli overheerlijk, de mannen een lekker sateetje met voldoende garnituur. Ook de voorgerechten waren prima, goede carpaccio en lekkere scampi's in knoflook. Schuimtaartje en warme kersen en kaas als toetje.
    Alle 4 prima gegeten, lekkere spaanse witte wijn die ons allemaal erg goed smaakte :)
    De sfeer is gezellig en informeel, bediening niks mis mee. De serveerster was vriendelijk.
    Voor ons zeker een blijvertje!

Dirk fijnproever!

Eerste kerstdag hier gegeten, samen met vrienden. Heb eigenlijk nog nooit een recensie geplaatst. Maar nu toch maar een keertje wel. Wat een mooie locatie. Lijkt mij fantastisch om hier te werken. Bediening was Top! Maar het eten was heerlijk. Kalfssucade met truffel, herten biefstuk smolt op mijn tong… kortom fantastisch. Ik en mijn vrouw komen niet uit bergen op zoom, maar als ze bij ons zo'n restaurant zouden hebben. Staan ze in de rij. Zeker weten!

Marijke hodde

Geweldige sfeer; persoonlijke aandacht van de baas zelf; heerlijk eten ; veel keus; goede adviezen ook; kortom voor herhaling vatbaar.
    Wij waren er al vaker geweest; favoriet eethuis in Willemstad ; vanuit fijnaart voor ons om de hoek; prijs- kwaliteit zeer in evenwicht; echt een aanrader; op dinsdag gegeten ; weekend is er levende muziek; dan reserveren nodig😃🎉🍷❤️

5. Nederlands Heesch

huub van tuijl

het was waren weer heerlijke gerechten in een gezellige sfeer
    met een lekker fles wijn bij ons 5gangenmenu.
    geweldig genoten. chapoo.

Meer recensies in Noord-Brabant