Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

6 19753
10 120483
  1. Luuk Lommerse

2. Onlangs overheerlijke broodjes besteld bij de Groene Peper catering. Je kunt zien dat alles vers en met liefde wordt bereid en de smaak combinaties waren heerlijk. Echt een aanrader!

3. Johan

Vertaal van English naar Nederlands

Heerlijke pizza’s
    Echt een aanrader!

4. Johan

5. Super enthousiaste medewerkers, snel geholpen en het eten was heerlijk!

6. Internationaal Zandvoort

Ook in Coronatijd heerlijk gegeten van Plazand.
    De kreeftensoep is duper lekker, lekkere oesters en een super verzorgd visplankje!

Ook nog thuisbezorgd, wat wil een mens nog meer ;-)

7. Internationaal Zandvoort

Mmmmja

8. Grieks Oss

Super lekker eten en gezellig

9. A.

Zeer slechte service!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  10. A.

11. Ik kom hier meer dan 5 jaar wekelijks. De beste patat die hier in de buurt te krijgen is! Nog nooit een bestelling gehad die niet lekker was.

12. Mandy

13. Bij mij om de hoek. In de corona tijd kunnen we voor een prikje een maaltijd afhalen. Geweldig Vlaams uitstekend stoofvlees. Friet perfect en salade overdadig met uitstekende dressing, Bijna iedereen in Bru gaat afhalen.

14. Sarah Verroen

15. Al meer dan 10 jaar is dit mijn favoriete snackbar.
    Het eten is altijd goed, en dat is ook de reden dat ik hier kom. De vriendelijkheid is echter ver te zoeken. Lijkt wel of er alleen maar sjagerijnige mensen mogen werken. Verwacht geen glimlach of klant is koning, want ze kijken nauwelijks naar je

16. Het eten is goed, maar als je daarna naar je kamer gaat schik je je te pletter.
    Oud en kaal, te korte gordijnen en DOORGEZAKTE bedden.

Advies: na het eten vertrekken en ergens anders gaan slapen.

17. Angelique w.

Afgelopen weekend hier gegeten. Eten was wel oke maar leek erop dat het was opgewarmd in de magnetron. Sfeer was ook erg kaal voor een dergelijk restaurant. Bediening was ook wat stoffig, net als de vloer.

Wel gewaagde inrichting met het vliegenkerkhof in de venterbank.

Ik zal hier zeker terugkomen voor een volgende uitvaart. Bedankt!

18. Met een gezelschap poosje terug (voor de coronartijd) hier prima gegeten: Turkse pizza's, friet en gewone pizza's.
    Goede prijs/kwaliteitsverhouding en vriendelijke mensen.

19. Feikjen

20. Thymen

21. Bij Subway Rhijnspoor (Capelle aan den IJssel) worden de broodjes zeer karig belegd door erg onvriendelijk en arrogant personeel. Ook de klantenservice laat te wensen over. Ik raad iedereen dan ook aan om door te rijden naar een volgende vestiging, deze is namelijk nog geen halve ster waard helaas.

22. Lieke Buuron

23. In deze Covid-19 tijd halen wij vaak maaltijden af bij de lokale restaurants. Het eten van restaurant Malkenschoten vinden wij matig, maar wat ons voornamelijk opviel was dat we voor de afhaalmaaltijden precies dezelfde prijzen moesten betalen die we anders tijdens een etentje in het restaurant zelf betaalden. Dit terwijl de kosten van de restaurants in deze tijd lager zijn dan normaal. Zo zijn er o.a. veel minder personeels-, wasserij- en operationele kosten. Wat kwaliteit en prijs betreft bestellen we voortaan liever bij een restaurant in de buurt. Daar kosten de afhaalgerechten beduidend minder dan wanneer je in het restaurant zelf gegeten zou hebben en de kwaliteit is daar stukken beter. Bovendien doet men er nog wat extra's bij zoals knapperig vers brood, boter, pesto en olijven met een sausje. Als Malkenschoten dat ook zou doen zouden ze een hogere omzet halen en blije, terugkomende klanten. De horeca heeft het nu weliswaar moeilijk, maar heel veel andere mensen ook!

24. Danny ronda

Febo?

Als tiener in de jaren 80 salaris weggebracht daar en prima eten. Nu in amsterdam word je uitgesnauwd. Betaal je 1.20! Voor een plakje cheddarkaas (grillb ten opzichte van cheese burger) wat ronduit diefstal is. Ben er helemaal klaar mee dat ook hier bij je oude "vertrouwde" snackkot je bestolen word waar je bij staat en nog een grote bek krijgt omdat je een servetje vraagt daar die niet op de toonbank staan. Schrijnend!

25. Lenie Baloeboen

Vandaag voor de derde keer besteld, en het was weer heerlijk! Het eten was lekker warm en we hebben weet genoten! Top service!

26. Chinees-Indisch Budel

Zondag eten gehaald Eten was erg lekker. ondanks dat het erg druk was hoefden we niet lang te wachten. Voor herhaling vatbaar.

27. Na uur bel op bestelling zagen ze niet moes nog gemaakt worden heb nog nooit meegemaakt en kan nog is wachten half uur op eten