Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

6 20300
  1. Ik dacht even eten te halen om 01:00 omdat op de site stond dat ie tot 05:00 was geopend kom ik daar hele zaak dicht heel jammer eventjes vermelden voor de volgende keer

2. Verbeek

Super aardige bezorger

3. Diederik

Het was vreselijk. 1,5 uur gewacht en ziek goor. Als je een avond aan het zuipen bent bestel eethuis en geen de tulp.

4. Michelle

Pizza besteld en afgehaald.
    Wij hadden hoge verwachtingen door horen zeggen.... Helaas werden deze verwachtingen niet waargemaakt.
    Verschillende pizza's besteld, kwa uiterlijk zag je bijna geen verschil. De pizza's waren erg hard gebakken, konden niet fatsoenlijk gesneden worden, de korst was erg droog en hard. Weinig beleg.
    Voor de prijs die je betaald voor de pizza's komt de kwaliteit lang niet in de buurt. Ik hoop dat dit een slechte dag was en dat het doorgaans beter is maar wij halen hier geen pizza meer.

5. Internationaal Zeewolde
    Vertaal van English naar Nederlands

Vandaag heerlijk gelunched.
    Kalfskroketten met brood waren echt super lekker en de de bediening was ook echt geweldig.

6. De beste burgers, crispy chiken wraps, en lekker broodjes, Spagati,
    Panini.

7. Wij hebben vandaag expliciet bij onze bestelling aangegeven dat wij bestek erbij willen, dit in verband met het feit dat wij ons bevinden op een universiteit waar alle eettenten zijn gesloten en geen mogelijkheid is om bestek te krijgen. Het eten is een half uur later bezorgd dan het aangegeven tijdstip en helaas ontbrak het bestek dat wij nadrukkelijk hadden bijbesteld. Wij hebben hierna contact opgenomen met de zaak, maar helaas hebben wij geen vriendelijke onderhandeling aangeboden gekregen van de manager van deze zaak. Het enige wat de manager voor ons kon doen was om na 45 minuten ons bestek laten bezorgen. Hier zijn wij niet akkoord mee gegaan, omdat ons eten dan al koud zou zijn, dus wat voor nut heeft het dan nog om te eten. Hierbuiten is ons enkel aangeboden om 'iets extra's te krijgen' van de zaak. Echter, verandert dit niks aan het feit dat ons eten dan nog steeds koud blijft.

Wij hadden uiteindelijk geen keus en hebben gevraagd om ons eten dan maar te laten ophalen en ons geld terug te krijgen. Ondanks ons verzoek om het eten niet weg te gooien en tenminste te geven aan dieren, heeft manager nadrukkelijk aangegeven het eten weg te gooien. Dit vonden wij erg jammer. Wij zijn dan ook diep teleurgesteld in het feit dat voor ons niet eens het aanbod is gedaan om korting te geven op ons eten. Wij zouden graag een vriendelijker gesprek en een werkelijk compromis willen sluiten met de zaak. Echter, is dit niet gelukt. Door deze klantonvriendelijkheid zullen wij dan ook geen eten meer bestellen van deze zaak.

8. Snackbar Zwolle

Rond half zes twee grillburgers, patat en een milkshake besteld. Lang moeten wachten.
    Het was ronduit vies. De patat was niet gaar. Slap en melig.
    Het ergste waren de grillburgers. Het vlees was aan de buitenkant grijs en binnenin niet gaar.
    Ik vond het heel onsmakelijk en heb de grillburgers én de patat weggegooid en met honger weggereden. Zonde van mijn 13 euro.
    Ik kom hier nooit meer.

9. Erwin Mesman

Het was ons eerste terras bezoek weer. Enorm leuke bediening heerlijk gegeten en een goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug

10. Internationaal Middelburg

Perfect en variatie genoeg. Voor ieder wat wils.
    Super restaurant

11. Internationaal Middelburg

Itske Elst Sulkers

12. Wat ooit zo een goeie restaurant en afhaal was.
    Bah bah, wat was het slecht. Satesaus was zo dun, babi pangang was taai en bami zat geen smaak aan.
    Bel je om een klacht te melden, lachen ze je uit aan de telefoon.
    Zonde van je geld, alles hier in de kliko gegooid.
    Hier zien ze ons nooit meer terug!

Eén vorige recensie
  13. Sander Overweel

Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

14. db

Vanavond besteld, en erg lekker! En veel!
    Grote broodjes en goed gevuld, zoals altijd ;) net als de goede service, gratis blikjes drinken en ook nog fanta zero, perfect! Rijst werd na gebracht zat er niet bij, ging super snel. Ik zeg top! Heerlijk gegeten weer!

15. db

16. Kéri van Noorden

Super lekker eten en vriendelijk personeel!

17. Hele slechte pizza nog extra betaald voor meer saus maar minder gekregen

18. Veenstra

Een geweldige ervaring. Perfecte kwaliteit. Vriendelijk personeel en goede prijs.

19. T. Van Dijk

Meestal ben ik tevreden over de kwaliteir van het eten bij Danny. Ik wil waarschuwen voor de halve kip. Dit stukje iets is qua afmetingen eetder een kwart kip dan een halve. De bereidingswijze houdt het midden tussen gekookt en verpest in de magnetron. Mijn tip: kies iets dat uit het vet komt en loop met een grote boog om deze gore kip heen.

20. In een woord geweldig. Het eten was verrukkelijk. Heerlijke kalfsribeye met een spannende misosaus daarnaast allerlei heerlijke groenten. Vooraf gambas in knoflook gemarineerd. Het was een succes en ook nog eens bij ons thuisbezorgd door de vriendelijke eigenares.

21. Rina den Oude

Heerlijk Brood, mooi opgemaakte borden en een leuk teras. De bediening is heel lief maar nog niet zo professioneel. Daardoor duurde de lunch een beetje lang.

22. Snackbar Utrecht

Ekerkheide@gmail.com

Ik heb een vega hamburger afgehaald in het restaurantje. Het is daar alles behalve coronaproof en sowieso onfris. Er staan twee (overigens aardige) jongens die de bestellingen rondbrengen achter de balie te helpen. Zonder mondkap, neus afvegen met handen en dan eten in zakjes doen. Een ander zit uitgebreid met een tandenstoker in zijn mond en gaat dan ook helpen inpakken. De hamburger (toch maar opgegeten want het was een duur ding en die was alleen aangeraakt door de vrouw die er werkt) was erg lekker maar de hygiëne is slecht... ik ga er niet meer heen. Ik vind 10,50 euro ook behoorlijk duur voor mijn hamburger.

23. Itske Elst Sulkers

24. Wat ooit zo goed was. Is nu ohhh zo slecht. Babi pangang zo taai en droog als iets. Satésaus leek wel water. Bami niks of weinig smaak. Bel je met klacht, lachen ze je gewoon uit aan de telefoon.

De nieuwste recensie
  25. JP Brands

Leuk terras, goede sfeer en vriendelijk personeel.

26. Het eten is echt super lekker en mooi opgemaakt. Ik wil altijd dooreten, omdat het zo verrukkelijk is. Leuke toevoeging is dat het personeel veelal Italiaans met elkaar spreekt. Dan lijkt het net of je in Italië zit.

27. Smullers

Heerlijk gegeten. Aandacht voor de mens. En ook even vragen of alles ok is. Verse frisse sla en goed gegaard vlees. Geen probleem met de restaurantkaart die we hadden. Was genieten 👍

28. Harro en Marijke

Altijd gezellig en vriendelijk personeel 👍😷

29. Ilone van Tilburg

Net als voor de lockdown, is het eten heerlijk, de sfeer goed en de bediening vriendelijk!

30. Internationaal Ede

De bediening is zeer vriendelijk en we hebben heerlijk geluncht. Wij hebben er een favoriet adres bij.