Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Internationaal Eerbeek

Geweldig restaurant qua ligging , uitstraling sfeer en prachtig opgediend smakelijk eten. Voor een redelijke prijs. Aanwinst voor Landal en aanrader voor een ieder die in dergelijke ambiance wil di eten!

2. Pizzeria Laren nh

We waren met een groep van 6 volwassenen. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was behoorlijk druk. Hoe ze het gedaan hebben weet ik niet want ik zat met mijn rug naar de zaal, maar de bediening liep op rolletjes. Het personeel was bijzonder vriendelijk, attent en snel.
    De sfeer was héél goed, het was ouderwets gezellig, (bijna) alles mocht en alles kon. Ook de kinderen (van anderen) amuseerden zich kostelijk.
    Het eten was heel erg lekker, maar… ja ik kan niet alleen maar tienen geven, er waren twee probleempjes. Mijn zoon wilde lasagne eten maar houdt niet van gesmolten kaas en vroeg dus om lasagne zonder kaas. Dat was helaas niet mogelijk want de kaas zat al in de saus. Mijn dochter is gek op toetjes maar ze is allergisch voor chocola en, als ik het goed begreep, er zat in elk toetje wel chocola. Ze liep dus haar favoriete deel van de maaltijd mis. Ondanks die twee probleempjes heeft iedereen super genoten die avond. Ook mijn zoon en dochter.
    Als echte Nederlandse zou ik moeten mekkeren over de prijs maar als de prijs omlaag zou moeten, gaat ook de kwaliteit achteruit en dat zou in dit geval echt zonde zijn.
    Al met al hebben we een fantastische avond gehad in Laren. Daarvoor onze hartelijke dank.

Mvg Edith.

3. Nederlands Maasbree

Het eten hier is geweldig!!
    Tevens willen wij Joost feliciteren met de verjaardag.
    Corry en Jos Wertz.
    Marleen en Peter levels.
    Piet en Neel Emonts.

Henk Kamphuijs

De ervaring bij Le Cantina was heel goed.
    We vroegen, omdat de muziek hinderlijk was voor een persoon uit ons groepje, of we een andere tafel konden krijgen en dat werd direct geregeld en het eten was prima. het eten zag er goed uit en was erg lekker. Vooral de salades waren heel goed.
    Henk

Marjolein Beumkes

Broodjes echt niks mis mee, maar service kunnen ze nog flink in verbeteren. Meerdere keren bestelling gedaan, nooit op tijd gekregen. Zelfs vandaag wederom een uur tot half uur te laat. En als het er dan eindelijk is, blijkt de bestelling niet eens compleet te zijn.

Bel je op en krijg je te horen "we storten het geld van het missende onderdeel wel terug". Ja sorry hoor, maar bestel het toch niet voor niks? We keken uit naar een lunch met z'n 4tjes als gezin, maar blijkbaar komt het meneer niet uit het meteen na te sturen. Nu mogen we nog een uur gaan zitten wachten.

Je maakt van jouw probleem, het probleem van de klant. Zo ga je niet met klanten om, zeker niet met opmerking "voor een dubbeltje eerste rij zitten". Ja, daarom bestel ik zojuist ook even voor 20 euro lunch....

6. Internationaal Valkenswaard

DY

Lekker gegeten, veel keuze en vriendelijke bediening. Steeds een goede ervaring.

DY

Heerlijk gegeten, fantastische snelle service. Perfecte plek bij het raam (om gevraagd in de reservering en gekregen). Top avond!

2 Keer geweest:
    De eerste keer: drinken duurde ongeveer 20 minuten, hele avond maar 2 keer een drankje komen bijvullen. Wijnglas had vervolgens lippenstift. Een vriendin had kip besteld, deze was duidelijk nog rauw van binnen. Eten duurde ruim 40 minuten terwijl de bezetting van het restaurant 30 % was. Personeel leek erg nieuw en onzeker. Kennis over de producten hadden ze nauwelijks bij elke vraag moest de manager erbij komen.
    De tweede keer: in de middag gebeld met de vraag of ik kon reserveren, restaurant zat vol maar ik kon zonder probleem tussen 21.30 En 22.00 Langskomen. Wij langskomen, werden we geweigerd aan de deur. Conclusie 1: de service is echt hééééél slecht, 2: eten onder de maat 3: ZEER ongeschikt voor groepen.

Fam. Nijzink

Wij hebben afgelopen vrijdag onze bruiloft gehouden bij Smits paviljoen. Wij zijn meer dan tevreden over het bedrijf. Tijdens de voorbereiding is goed de tijd voor ons genomen en werden onze wensen meer dan serieus genomen. Alles werd goed met ons overlegd en er werd niets zonder ons besloten. Op de dag zelf zat het weer ontzettend mee waardoor onze gasten en wij zelf lekker buiten konden zitten en hierbij lekker konden genieten van het prachtige uitzicht.

Wij hadden gekozen voor de barbecue en ook hier was alles perfect voor geregeld. De chef kwam zich eerst even aan ons voorstellen en gaf even een toelichting bij al het eten. Het eten zelf was overigens super. Ook de hapjes later op de avond waren goed verzorgd en onze gasten en wijzelf zijn hierbij niets te kort gekomen. Ook aan onze gast met een tarwe allergie werd gedacht, deze is ook niets te kort gekomen.

Kortom, echt een aanrader voor een bruiloft.

10. Italiaans Best

Lonneke

Gisteren ff uit eten het was druk dus dan duurt het wat langer. Drinken was er snel.
    We zaten buiten en er komen mensen bij zitten.
    Hun mogen bestellen wij… nog niet.
    We mogen bestellen 2 voorgerechten 2 pastas en 2 pizzas alles mag tegelijk zeggen we.
    Die andere mensen krijgen eten wij… nog niet.
    Ze zijn klaar en vragen de rekening. Wij hebben nog niks en inmiddels wachten we al ruim 3 kwartier.
    Rekening komt en de andere tafel vertrekt en wordt afgeruimd wij… nog niks.
    Wij naar binnen een uur later. Nee dat kon niet ze gingen kijken nou hehe daar kwam ons eten na een kwartier wat overigens heerlijk was.
    Maar nog geen excuus of gratis drankje dat kon er niet vanaf erg slecht vinden wij.

11. Internationaal Haarlem

Gereserveerd voor Vaderdag, zowel via mail als sms een bevestiging gekregen. Echter bij binnenkomst door twee serveersters erop gewezen dat de bevestiging niet is door gekomen en dat er nog wel plek voor ons was. Die plek was alleen mogelijk aan een lange ongezellige tafel. Geen excuses werden aangeboden.
    Na even twijfelen zijn wij (omdat alle restaurants vol waren op dat tijdstip) uiteindelijk ergens anders eten gaan bestellen om thuis te eten.

Nogal jammer dat er geen empathie werd getoond. Ik heb vaker bij Jetties gegeten en vind het heerlijk! Maar na deze ervaring ben ik minder geneigd om nog terug te keren. Jammer!

12. Internationaal Steendam

Wat een afknapper.........
    Van de lunchkaart een “menu met kroket” besteld. Wat kreeg ik?? Een plakje bruin brood een kuipje roomboter (dat dan weer wel 😎) en één (1) kroket 😡. Dit hele “menu” voor de leuke prijs van: € 8,50 😤.
    Je ziet ons niet terug in dit restaurant.

13. Internationaal Veghel

w de Lorijn

Vlees droog en taai frites vet en slap.

Ontbijt matig, de tafels werden niet afgeruimd die stonden nog vol met de ontbijtboel van de vorige gasten, thee en koffie moest je omvragen kannen waren leeg en de rest werd niet aangevuld. Al met al slecht.

Heerlijk gegeten. Heel bijzonder is dat zij een aparte glutenvrij kaart hebben. Super

15. Chinees Maasbree

Yoran Schoester

16. Indonesisch Zevenaar

Voor het eerst het eten van Toko Lekker Murah gegeten. Waren op uitnodiging van Stadsbrouwerij en Proeflokaal Zevenaar, thema-avond Indisch eten. Het eten was authentiek Indisch eten. Heb nog niet bij Lekker Murah in de zaak gegeten. Ga dat zeker nog een keer doen.
    Prijs kwaliteit, super. Stadsbrouwerij Zevenaar gezellig, sfeer en service goed.

17. Internationaal Sevenum

Hier op zondagavond gegeten. Vriendelijk personeel. Opzet was heel leuk. Maar eigenlijk te groot opgezet. Je moest te ver lopen met het eten. Zaten boven en gelukkig dicht bij de trap. Hadden we verder gezeten dan was het eten helemaal koud geweest. Had al extra nasi onderuit gepakt wat nog goed heet/warm was. Echter toen ik boven kwam, was het helaas al lauw. Eten wat warm wordt gehouden is al helemaal koud als je weer aan je tafel bent. Over het algemeen vond ik het eten ook flauw. Weinig smaak. Zelfs de salades zat weinig smaak aan. Zal hier zelf niet meer snel terug gaan. Wat dat betreft is prijs/kwaliteit mijns inziens niet in verhouding.

18. Frans Hoorn

Heerlijk gegeten; originele gerechten, fijne bediening.

Bij binnenkomst welkom geheten, maar dat was ook de enige vriendelijkheid die avond. Nadat de drankjes opgenomen waren, na ruim 20 minuten toch maar een ober moeten wenken. Daarna kregen we ons eten op tafel "gekwakt". Totaal gevoelloos. Geen smakelijk eten o.i.d. Men had er écht geen zin in.

Bekri meze was erg lekker. Goed op smaak gebracht. Mijn tafelgenote genoot ook van de gyros met calamares. Ondanks het lekkere eten volgende keer toch maar deze Griek voorbij lopen. Zo ga je niet met je gasten om!

20. Pannenkoekenhuis Geldrop

Antoinette

Super dag gehad. Lekker gegeten en zeer goede bediening. Echt een aanrader wij komen zeker terug.

Wij hebben er gisteravond met 9 personen gegeten en het eten was perfect, de bediening was erg goed en de eigenaar was zeer behulpzaam. Dit was een zeer geslaagde avond waar iedereen het er mee eens was.

p. den hollander

23. Lunchroom Breda

High tea erg slecht. Hapjes waren niet vers terwijl dit wel gezegd werd. Ju de Orange kwam gewoon uit een pak. Onvriendelijk personeel. Ik ga hier niet meer naar toe.

24. Internationaal Utrecht

We hebben smaakvol gegeten. Menu-keuze is niet zeer groot maar wel divers. Fijn om ook even contact met de keukenbrigade te hebben gehad. Een goede prijs/kwaliteits-match. Zeer prettige bediening. Hier komen we zeker terug.

25. West-Europees Heino

Fantastisch restaurant met geweldige keuken. Krijgt ruime keuze aan garnituur bij hoofdgerecht. En ook niet geheel onbelangrijk: Een leuke serveerster.

26. Nederlands Drachten

keurige bediending ,netjes een menu lijst gebracht uitgebreid kunnen kiezen ,de opname van ,het gewenste eten ,binnen twee a drie minuten het voor gerecht ,na korte tijd een heerlijk kopje soep ,met broodje ,glaasje erbij ,hoofdgerecht met 3 of 4 soorten groente keurig voor mekaar ,lekker gegeten ,kopje koffie als toetje ,afzakkertje heerlijk bedankt tot morgen .
    geniet van het leven ,het is later dan je denkt .

Waar moet ik beginnen?
    Laten we beginnen met het eten en drinken, bier was koud dikke plus punt. Eten was verder oké, niks bijzonders. Iemand van ons had verkeerd eten gekregen, maar dat komt omdat de bedieningslid gewoon het verkeerde nummer verstond(half Engelstalig). Service was belachelijk slecht, 3× zelfde drankjes krijgen terwijl we maar 1× hadden besteld, geen snelheid totaal geen passie. Eigenaar of manager stond alleen maar achter zijn computerscherm, totaal geen interesse in zijn gasten. Buitenlandse personeelsleden krijgen totaal geen scholing van deze man. Conclusie: eten en drinken was goed. De rest bar en bar slecht!

We hebben onlangs met vijf personen - waaronder drie Franse gasten - de lunch gebruikt. Het was voor ons en met name de gasten een geweldige ervaring. Prachtig ingericht, bijzonder attente en vriendelijke bediening en heerlijk, fraai opgemaakt eten. Ook een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Kortom we hebben erg genoten en kunnen dit restaurant bij iedereen van harte aanbevelen. (Bij mooi weer is er ook nog een terras aan de kleine binnenhaven van Monnickendam).

Jos Verweij

Op maandag gegeten. Rustig dus we hadden alle tijd. Prima eten. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Jammer alleen dat je voor water moet bij betalen. Wat is dat toch in Nederland. Elders in Europa en zelfs in Amerika staat dat gewoon voor je klaar op tafel.

30. Steakhouse Erm

Met 4 personen gegeten, helaas 1 bijna rauw stuk vlees, waar wij toch echt om doorbakken hadden gevraagd, het vlees werd meegenomen, en was daarna medium, maar goed maar opgegeten anders zijn je tafelgenoten klaar en moet jij nog beginnen, 1 hamburger was aan de ene kant bijna bijna rauw en aan de andere kant doorbakken, en helaas heel erg slappe friet,
    dit was de 2e x dat wij hier waren, de 1e x was het stukken beter,
    jammer, het begin was goed, het kan toeval geweest zijn, we hopen dat het de volgende keer allemaal beter gaat.