Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Vriendinnen clubje

Voor het eerst gaan eten in deze nieuwe aanwinst voor Ubach over Worms.
    Allereerst een compliment voor de inrichting van het restaurant, sfeervol.
    Sommige gerechten op de kaart waren niet meer beschikbaar, is altijd fijn als dit gezegd wordt voor dat de de bestelling geplaatst wordt, hoef je niet opnieuw te kiezen.
    We hebben met smaak gegeten.
    Leuke aanwinst voor Ubach over Worms, hoop dat er in de zomer een terras komt.

2. West-Europees Echt

Erik Janssen

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat werden we perfect bediend door het vriendelijke personeel. Ik kom zeker terug.

3. Grieks Deurne

Lief geholpen, heerlijke sfeer en voortreffelijke keuken! Ons zie je snel weer terug šŸ‘ŒšŸ»

4. Italiaans Haarlem

Jan

Na jaren eens handenwrijvend Napoli binnen gestapt in de hoop een heerlijke galzone en spaghetti te eten, met vooraf een uiensoep. Dit was daar altijd mijn favoriete maal, maar gisteren kwamen we van een koude kermis thuis. De soep leek er niet op, alhoewel deze in een prestigieus uitziende kom geserveerd werd, flauw en laf van smaak, helemaal niet die uiensoep die ik van ze gewend was. Dan de spaghetti en galzone, echt dat ze je dat voor durven zetten, zeker de spaghetti, laf, geen kaas erbij of erover. Dan de bediening, die zijn meer met zichzelf en mekaar bezig dan met de klanten en nog een ietwat arrogant van aard ook. Een kop koffie met een amaretto verder afrekenen, even een simpel hapje doen voor een kleine 75 euro, vinden wij dat ze de naam Napoli niet meer waardig zijn. Was ooit bij verre de beste, nu een der slechte,. helaas te zeggen, zeker voor het geld dat ze vragen

Jens pieters

Super lekkere snackwagen ik zou me geen betere kunnen bedenken en een leuk praatje is ook altijd welkom

6. Internationaal Ede
    Vertaal van English naar Nederlands

We komen zeer regelmatig bij Oscar. Meestal voor een borrel of lunch en af en toe voor diner. Altijd top eten, wijn en service! Gisterenavond echt fantastisch gegeten, een proeverij als voorgerecht met garnalenkroketjes als extra. Als hoofdgerecht confit de canard en maiskip. Canard zie je niet zo vaak op de kaart dus dat was een leuke en heerlijke verrassing! De maiskip was echt uitmuntend, nog nooit zo'n mals, zacht en smaakvol stukje kip op! Wat ons betreft blijvertjes voor op de kaart!

Vertaal van English naar Nederlands

Klein, maar gezellig. De patat was heerlijk. En hard werkende mensen. Vriendelijk personeel. Je kon merken dat iedereen plezier had om daar te werken. Wij komen zeker terug!

Kees Riphagen

Altijd weer een feestje bij Bertus, super gastheer die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken met heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs ! Ga zo door Bertus ! šŸ‘šŸ‘šŸ‘

9. Internationaal Eindhoven

Tienen geven vind ik moeilijk als oud lerares. Maar geweldig gegeten, heel bijzondere verfijnde gerechten, ware smaakexplosies. Fijne porties. Mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening. Pris/kwaliteit verhouding perfect. Ook fijn dat ze betaalbare, goede wijnen hebben. We hebben genoten.

Auke van slooten

Eerst een heerlijk tap biertje. Brood met kruiden boter. Daarna steak tartaar werelds. En als hoofd Australiƫ rib eye Fantastisch. Met een geweldige rode zinfandel uit Italiƫ Ja Italiƫ. Geweldige ervaring. 4 jr lang voor mij het restaurant van Nijmegen

Mieke de Vos

Met mijn zoon en mijn drie stiefdochters heb ik met een etentje bij 't Kleine Verschil herdacht dat mijn man 10 jaar geleden is overleden. Het was een bijzondere avond en het werkte zeker mee dat het personeel zeer vriendelijk was, het eten heel erg lekker en er was rekening gehouden met ons verzoek om een beetje apart te kunnen zitten. We hadden een fijne en gezellige avond en als de prijs dan ook nog meevalt......... ik ben helemaal tevreden!

KƤthy

Ze hebben rekening gehouden met onze wensen die ik van tevoren aangegeven had. Dit was heel fijn. Het eten en de keuze was meer dan voldoende. Ook is het lekker als je gebruik maakt van de bakplaat of de wok. Het enige nadeel is, maar dat ligt aan jezelf, dat je snel teveel eet. Bedankt.

Frederike

Vaak goed gegeten, vaak ook veel fouten gemaakt, kaart je dit na een aantal keren aan krijg je niet eens excuses en zelfs een zeer bijdehand antwoord. Enorm jammer eten was vaak prima kwaliteit. Ik ga er wegblijven en voel mij niet meer welkom.

Perfect alleen duurde het wat lang voor de gerechten kwamen.
    Heerlijke smaakcombinaties

C.B de Wild

Te weinig saus en als je erbij vraag moet je daar dik voor bij betalen terwijl het allemaal al geen koopje is....

Mij niet meer gezien daar

16. Pannenkoekenhuis Hemmen

Heerlijke pannenkoeken, veel keus en een goede prijs. Alleen jammer dat ze weinig speelgelegenheid hebben voor de kinderen. Er is wel een klein hoekje in t restaurant aanwezig, maar deze zou groter mogen met meer keus aan speelgoed.

Wat een flauwe mensen die zoiets schrijven dat het vies en niet lekker is.dat zijn er die thuis niets gewend zijn.wij komen er ook iedere week en vinden het heerlijk .....Toppy Toppy

Lekker eten, prima portie, moderne keuken met mooie opmaak van gerechten.

Marij keulen

We hebben lekker gegeten! Ondanks de drukte (St. Joep) was de sfeer, service en prijs/kwaliteit absoluut prima.

20. Grieks Twello

Erg lekker gegeten. Vlees was zeer goed en ook zeer goed bereid. Vriendelijk personeel. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer terug.

Prima gegeten, leuke en verrassende kaart, bediening met aandacht.

Emiel Peerdeman

E van der Quast

Wij komen al eigenlijk vanaf het begin in dit gezellige restaurant en wel met flinke regelmaat en genieten elke keer weer van de hartelijke ontvangst met een glaasje ouzo het super lekkere eten en de hardwerkende mensen om het iedereen naar de zin te maken. Voor ons is het altijd weer een uitje en worden nooit teleurgesteld.Wij hopen nog lang te genieten van de gastvrijheid en heerlijke eten in dit geweldige restaurant

25. Aziatisch Utrecht

Kwaliteit van de gerechten erg ongelijk. Bediening correct maar ongeĆÆnteresseerd. Niet voor herhaling vatbaar:waar is het Japanse karakter?

26. Steakhouse Ede

Wij hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

27. Internationaal Amersfoort

Boonstra

Afgelopen zaterdag geweest.
    Gereserveerd 2 pers bij raam werden achter in de zaal geplaatst bank met een stoel geen tafelkleed een veel kinderen ipv in de andere zaal in de midden waar het er wel gezellig uit zag.
    3 Keer eten gehaald elke keer koud veel bakken leeg weinig keuze en dat voor 60 euro.
    Wij hoopten op een leuk avondje maar helaas personeel was wel aardig.
    Wij komen er niet meer helaas.

Goede prijs kwaliteit verhouding en prettige bediening. Meerwaarde zijn de vele speciaalbieren waarvan enkelen van de tap.

Echt lekker

De bediening was vriendelijk en correct,maar de soep was lauw. Dit hebben wij gemeld. Toen we ook nog een lange blonde haar in de soep vonden hebben we niks gezegd. We wilden niet weggezet worden als zeikerds. De hoofdgerechten en de cappuccino smaakten prima.