Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1 19593
5 19661
  1. Sorry maar onder de nieuwe eigenaar is het zwaar achteruit gegaan. Binnenkant oogt erg rommelig en onverzorgd. Lijkt wel of men het meer doet om het geld dan de liefde voor het vak

2. R. Ottens

3. ZEER KLANTONVRIENDELIJK.

Bij het bestellen van een normale pizza word het bakken hiervan GEWEIGERD. Zeer onbeschofte medewerkers. Die denken te kunnen bepalen wat ik ga eten. Als ze een pizza maken te moeilijk vinden kunnen ze van mij weg wezen. Allemaal VMBO-Marokanen die er werken. Dit is geen italiaanse pizzaria. Maar een onbeschofte turk!!!

4. All you can eat werd niet meer gedaan, hier werd ik niet over geïnformeerd.

Dare to share concept is duur/karig en van slechte kwaliteit, je kan dan beter naar La Cubanita gaan bijvoorbeeld.

Ook de hamburgers zijn erg duur en doen niet onder van het niveau Kwalitaria.

Salades worden geserveerd in het kleinst mogelijk mayonaise schaaltje.

Weet niet wat er gebeurd is, maar het lijkt er op dat het concept is geworden, maximale winst minimale kwaliteit, jammer maar ik kom hier niet meer. Echt zonde

5. Marjan Overtoom

Het restaurant Indian Spices in Emmen wordt vaak bezocht door mijn zusje omdat deze vegetarier is. Ze hebben een zeer ruime kaart. Dus als je vlees wilt kip lam of vis of vegetarisch voor ieder is er wat te kiezen. Het eten is goed klaar gemaakt. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was ook heel prettig. Tot de volgende keer.

6. H. van den Berg

Fijne sfeer en prima eten met goede bediening. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Een adres dat het bezoek waard is.

7. Mediterraans Den Bosch

We hebben heerlijk gegeten en dat geldt voor het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Prima bediening.

8. Zeker de moeite om eens gaan te eten. Goede service en vriendelijk personeel.

9. Afhaal en bezorg Monster

emma

10. Internationaal Kerkrade

Mooie locatie met veel ambiance je bijna niets aan hoeft te doen om een goede sfeer te creëren. De aanwezige medewerkers krijgen het desondanks voor elkaar om je met een slechte ervaring de deur uit te laten gaan. Er wordt niet gecommuniceerd. Er is geen menukaart. Enkel een dagmenu waarvan men ook niet weet wat het is. Tapbieren zijn er vandaag niet (geen idee waarom).
    Prijzen dagmenu worden tevoren niet bekend gemaakt.
    Eten is fastfood-brasserie waardig maar totaal laf en enkel geblancheerd. Geen smaak, geen sauzen, niets…
    Prijzen staan niet in verhouding tot geleverde product. Biertje €5,95.
    Ongeïnteresseerde medewerkers. Totaal niet klantgericht.
    Jammer, met weinig inspanning had het zo mooi kunnen zijn (vriendelijkheid kost immers niets).

11. Leuke lokaties midden in een groene omgeving. Mooi pand en aantrekkelijk interieur, gezellig. De keuken was prima, geen enkele kritisch puntje. Kwaliteiten en presentatie goed. Na afloop genoten van een kaasplankje wat een prima samenstelling en royale stukken kaas betrof.

12. Woensdag 11 mei 2022 zou de zaak open zijn vanaf 10.00, aldus de website. Maar toen we om circa 14.00 uur voor de deur stonden, was de zaak gesloten wegens verbouwing. Op de website stond er niets over.
    Geen beste beurt!

13. maalwerk

14. Bart Meesters

15. Chinees-Indisch Tilburg

Marie-louise van Deudekom

Hele lieve mensen met een hart voor koken eten en gastheer/vrouwschap.
    We komen heel graag nog vaak van jullie kookkunsten genieten.

16. Helemaal TOP! We waren met 4 volwassenen en 4 kinderen (6-10jr). Niet alleen was het eten erg lekker en van goede kwaliteit, de 4 meisjes hadden het fantastisch, omdat ze onder begeleiding hun eigen frites mochten snijden. Er heerst een vrolijke, gezellige en ongedwongen sfeer, met fijne bediening. De entourage is die tussen luxe snackbar en brasserie in. Ideaal voor een uitstapje met kinderen: zij worden speels en gezellig verwend. De kidsbox, met naar keuze nuggets e.a., frites en appelmoes, werd bij vertrek aangevuld met een écht leuk speeltje naar keuze. Kortom: zéker een aanrader! Als we in de buurt zijn, komen we terug.

17. Monique

De bediening zeer vriendelijk en bereidwillig alles uit te leggen.
    Eten, tapas arrangement, heel lekker en divers.
    Was een gezellige avond!

18. Ron den Hartog

Lekker eten goede en vriendelijke bediening en mooie ambiance.

19. Emilia M.

Vertaal van English naar Nederlands

Everyone at The Saloon made the evening unforgettable. A BIG THANK YOU to the staff for the fantastic service. The food was amazing. If you are looking for a great steak, look no further than THE SALOON. Highly recommended!! I will certainly eat there again.

20. Ik ben hier vaker geweest, alleen de kwaliteit van het eten was nu echt matig.. Hoe langer we er zaten, hoe slechter het werd. We kregen maar 2 tapas per persoon en moesten 12 minuten wachten wilden we een nieuwe ronde bestellen.

“De biefstuk” die we kregen was geen echte biefstuk, dit was overduidelijk te proeven. De sparerib was behoorlijk droog/taai. Zelfs de nacho’s waren smaakloos en tussen de zalmwrap ontbrak de wasabimayonaise, waardoor de wrap behoorlijk droog was. Kortom, alle producten kwamen of uit het frituur of uit de combi steamer. Wij hadden uitzicht op de keuken, dus dit zagen we. Het was niet vers bereid helaas..

Feedback doorgegeven aan de bediening, maar werden voor ons gevoel niet serieus aangehoord. Er werd niet goed doorgevraagd, waardoor er geen gepaste/realistische oplossing gevonden is (naar mijn mening).

De mannen hadden na de tijd nog gewoon trek. Al met al komen wij hier niet meer....

21. Internationaal Wassenaar

Dinie de Bruin

Lekker eten, leuke bediening en goede sfeer.
    We gaan zeker nog een keer.

22. Kimberley van Rijsbergen

We hebben een heerlijke, gezellige en ontspannen avond gehad. Het eten was top.

23. Cynthia

Gister hier gegeten. Was ontzettend lekker. We hadden de steak platter. Was wat onduidelijkheid over hoeveel het was. Bleek dat je voor 2 personen 1 stuk vlees kreeg. Was ook voldoende achteraf. Was heerlijk, dat wel. Maar de sides konden extra bij besteld worden.

24. Cynthia

25. Sfeer - bediening - eten uitstekend. Ga zo door Kriti.

26. Chris

Echt héél erg slecht... ik heb hier met mijn gezin gegeten.

Het "broodplankje" vooraf á €6 bestond uit 2 supermarkt afbak pistoletjes (kan echt niet), ik heb de spareribs á €24,50 teruggestuurd (heb deze geruild voor de kibbeling), de spareribs waren oneetbaar en verschrikkelijk vet (blubber), de patat welke erbij zat was niet knapperig maar slap en muf, het tab bier was licht zurig en de kibbeling was ook echt niet lekker (heel droog)...

Resultaat: €80 euro lichter... ik zie een aantal goede recensies, maar dat is lang geleden.

27. Chris

28. Janette Eil

Zo ontzettend heerlijk gegeten. Veel keus op menu kaart. Top locatie!

29. Vivien Erwich

Geweldig eten, prima avond met vrienden!

30. Caat

Super gezellige brasserie op het water. Heerlijk van een lunch genoten en lekker geborreld. Super attente en leuke bediening. We komen zeker nog eens terug!