Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Nederlands Nieuwe-Tonge

Jeroen Cartledge

Even een weekendje weg in Epe en besloten te gaan eten bij het Veluws Eethuis.
    Het restaurant blijkt veel kleiner dan gedacht, het is er druk en daardoor wat rumoerig. Wel erg mooi gelegen met een midgetgolfbaan en volop bomen.
    Het personeel moet flink aanpoten, soms moeten we te lang wachten tussen de gerechten in, maar ze doen hun best, dus daar hebben we alle begrip voor. Daarbij blijven ze vriendelijk en dat is geweldig.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat men voor mij kan betekenen.
    Het is wildtijd en daar houden we van.
    Het gaat al meteen mis bij de amuses; de mosterdsoep is niet glutenvrij en helaas moet ik ze daar op attenderen. Er wordt snel een bouillon met verse groentes geserveerd.
    Daarna een carpaccio van gezouten lamsham, lekker maar niet heel bijzonder.
    Als hoofdgerecht voor mij overheerlijke ree biefstukjes.
    Mijn partner neemt de wildgoulash, smaakt heerlijk maar bij bijna elke hap heeft hij zwarte peperkorrels, laurierblad of steranijs als “extraatje” en dat is niet fijn.
    Als dessert is er voor mij alleen vers fruit, maar dat vind ik niet “winters” genoeg, dus besluit ik koffie met iets lekkers erin te nemen.
    Er zijn dus een aantal plus- maar ook minpunten, vandaar dat mijn cijfers minder hoog zijn dan van andere bezoekers. Maar ik denk dat de drukte het team te veel parten heeft gespeeld. Ga zo door, want ik zie een hoop potentie.

Al een paar keer lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel. Wij komen altijd na het wandelen en is nooit een probleem. Ben tevreden over de zaak tot nu toe

3. Internationaal Udenhout

Een heerlijke avond genoten in dit etablissement terwijl je met een drankje aan de bar zit geniet je van het uitzicht in de keuken.
    De keuken brigade gaat op speels wijze op in hun vak en weten een sublieme balans te vinden tussen oosterse & westerse ingrediënten.
    Wij hebben ons laten verassen met een 3 gangen menu wat perfect was samen gesteld.
    De vriendelijke bediening en de warme inrichting maken een ritje naar de brasserie zeer de moeite waard.

Freek Scholma

Wij hebben er heerlijk gegeten in een hele leuke sfeer.
    Veel aandacht voor de klant, bediening prima.
    Gastvrijheid geweldig, ondanks dat onze reservering bij eet.nu niet aan het bedrijf was doorgegeven, werd er toch voor gezorg dat we een tafeltje kregen.
    Restaurant prima in orde, eet.nu een onvoldoende.

Gezellige bistro met vriendelijk personeel. Helaas is de prijs/kwaliteit minder. 1 glas lauwe muntthee voor 4 euro vind ik wat veel en 1 strengetje spareribs zonder sauzen, minimale garnering (salade) en een beetje friet, wat weinig. Tip: bij het serveren van spareribs zou je een bakje voor de botten neer kunnen zetten en er een vochtig doekje bij kunnen leggen om je handen te ontvetten. De spareribs waren wel lekker.

Heel erg lekkere eten! Heb altijd begrip voor als het wat langer duurt met bezorgen. Als er soms iets fout gaat is normaal!! Mensen zeiken te veel en hebben echt geen respect!!!

H. Peperkamp

We hebben heerlijk gegeten, het eten was super. Personeel zeer vriendelijk.
    Alleen jammer dat we wat lang op het eten moesten wachten, er ging een grote groep voor.
    Verder hebben we een gezellige avond gehad.

Anne Schoenmakers

In een woord Geweldig! Goeie sfeer, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen! Ga er zeker nog een keer naar terug.

Leuk Sfeertje lekker eten zalm perfect gebakken leuke jonge achter de bakplaat

f.eijsvogel

Na een geruime tijd weer eens bij het gesprek gegeten een prima restaurant met een goede sfeer het diner van de chef was een geweldige keuze , een goeden bediening en voldoende tijd tussen de gerechten, aanbeveling om er nog eens te dineren.

11. Italiaans Zwolle

Al meerdere malen geweest! Gezellig restaurant, fijn en vriendelijk personeel. Pizza's zijn echt superlekker en de wijn is top!

Udo Dehner

Dit Restaurant staat al sinds enkele jaren bovenaan op onze lijst van geprefereerde restaurants. Dat heeft te maken met de verrassende en uitzonderlijke smaak combinaties die Ben altijd weer weet te creëren. Gecombineerd met de lokale verse producten die hij gebruikt, de vriendelijke en goede service van Claar en de overige medewerkers evenals het ambiente in het historische pand waarin het restaurant us gevestigd, is het altijd weer een genot om er te gaan lunchen of dineren.

B. Donselaar

Vandaag heerlijk gegeten. Het viel op dat de bediening/eigenaar heel veel kennis van allergieën heeft. Nu moesten wij glutenvrij en mijn vriendin ook nog nachtschade vrij eten. Maar het is gewoon heerlijk als men weet waar ze het over hebben. Gezellige sfeer en we komen zeker weer.

Toby hamelink

Heerlijk gegeten en gedronken! Zeker een aanrader!!

15. Internationaal Oldenzaal

Heel vriendelijk personeel en gezellig restaurant. Het eten echter, verbrande aardappeltjes, lauw hoofdgerecht, sausjes uit een pakje en goedkope ingredienten. Prijs te hoog voor deze kwaliteit.

Super leuke avond gehad. Zeer uitgebreide keuze van tapas. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk en gezellig. Het was voor mij de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik daar geweest ben!

17. Steakhouse Sneek

Prima eten! Leuke bediening, netjes.. Wel prijzig.

18. Internationaal Venray

Super gegeten, sfeer top

alleen niet complete uitleg als je een vervanging wilt voor de soep.
    Moest 15 euro extra betalen

Een grieksrestaurant van goede kwaliteit. Alles is vers en dat proef je.

Annemiek Dekkers

We hebben een heerlijke langdurige high tea gehad met zijn drieën.
    Vanwege de enorme regen waren we eerder dan we besteld hadden.Geen enkel probleempje hebben
    uren zitten kletsen en genieren van hapjes broodjes en salade s. Inderdaad kwamen de herten voorbij.

Een dikke 9 van ons.

Keurige ontvangst. Heerlijk eten. We hadden de heerlijke kipsate. Gezellige sfeer in restaurant. Leuk aangekleed. We komen zeker terug en raden iedereen kokido aan. Toetjes brownie en cheesecake. Te lekker. Zeer vriendelijk bediening.

Heerlijk gegeten; chateaubriand was briljant!
    Prima wijn en zeer attente en adequate service.
    En in leuke omgeving met goede sfeer.
    Kortom helemaal goed!

Paula Zuurbier

We hebben met mijn familie heerlijk gegeten. Veel keuze op de menukaart en origineel geserveerd.
    Toppie...

24. Italiaans Almelo

Weer heerlijk gegeten. Super service wat betreft mijn glutenvrije dieet. Top sfeertje en top gastvrouw.

Ellis van t Hof

Met vrienden heerlijk gegeten bij Oliva. De gamba’s waren heerlijk, het vlees (entrecote en tournedos) was super mals 👍🏻
    Fijne nieuwe plek! Kan niet wachten op de zomer met het nieuwe terras.

Voor het eerst bij deze Griek geweest. Ondanks dat we gereserveerd hadden moesten we ruim 20 minuten wachten op een tafel. Mensen die later binnen kwamen kregen eerder een tafel. Helaas kregen we geen ouzo, in tegenstelling tot de meeste gasten. Vervolgens moesten we bijna een uur op onze bestelling wachten. Het eten was best lekker, maar weinig (souvlaki speciaal was slechts 1 spies), wat we niet gewend zijn van Griekse restaurants. Voor het eerst met honger weggegaan bij een Griek. Niet voor herhaling vatbaar dus. Jammer!!

Na ruim twee jaar hier weer geweest, de kwaliteit is nog steeds hetzelfde, we hebben hier weer heerlijk gegeten, de bediening was weer warm en hartelijk, de maaltijd goed verzorgd en smakelijk, kortom, het blijft een aanrader!

Zeer slechte ervaring.
    Chagrijnige en onervaren bediening
    Lang moeten wachten op aandacht van de bediening
    Lange wachttijden en dubbele bestellingen en half lege handrol
    Manager die alleen tijd heeft voor de vaste gast en verder wat aan de bar hangt en het personeel totaal niet aanstuurt
    Eens maar nooit meer.

Fan van de Heere

Prachtige locatie, sfeervolle gelenheid.
    Heerlijk eten, ruimvoldoende keuze.
    Vriendelijk personeel, correcte bediening.
    Bij binnenkomst hing er een vreemde geur in de hal maar hier was binnen gelukkig niks meer van te ruiken.