Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

9 119630

F Kragten

Het was in 1 woord geweldig!
    De service was heel goed,het eten heel lekker

Wij komen zeker terug

Heerlijk gegeten in een fijne huiselijke sfeer. Erg vriendelijk personeel, dat maakt de avond! Top!

Vinkenborg

Waren met vrienden. Heerlijk gegeten. Aanrader. Vriendelijk personeel. Gezellige ambiance.

4. Chinees-Indisch Dieren

Wat een slecht eten, rare stukken vlees in de nasi.
    Denk dat de warenwet daar eens in de keuken moet gaan kijken.

Kansloos eten we hebben alles weg gegooid.

5. Pannenkoekenhuis Scharwoude

We hebben genoten van de pannenkoeken, de sfeer was ontzettend gezellig, en de bediening hartelijk en gaf ons een welkom gevoel. In één woord, grandioos. Komen graag weer terug, en zullen anderen jullie restaurant ook aan bevelen. Tot ziens!!!

6. Indonesisch Nijmegen

Je waant je in indosie! Geweldig.

Willemien S

Vanavond heerlijk gegeten bij de Grillroom. De schotel met verschillende vissoorten zag er aantrekkelijk uit en het smaakte erg goed. Ook het vlees was supermals en goed gebakken. De bediening was charmant en niet opdringerig. Al met al in alle opzichten een zeer geslaagde avond!

Heerlijk zoals altijd daar. De kip met cashewnoten was echt weer fantastisch!! De rode curry ook heerlijk overigens. 1 van de beste thaise restaurants!

Laat ik beginnen met het feit dat het 'all you can eat' concept verloren gaat op het moment dat je elk uur 2 gerechtjes (lees: een bordje met plakjes kaas en een stokbroodje met tomatensalsa) ontvangt omdat het restaurant zo vol zit dat het personeel het niet aan kan. Dat gezegd hebbende gaat het mij niet om het 'zoveel mogelijk te kunnen eten' op een avond, maar dat het eten wel een onderdeel uitmaakt van onze gezellige avond samen. Het is dan verre van prettig om steeds een half uur na het doorgeven van je bestelling in onzekerheid te zitten of het gerecht nog wel gaat komen en dan uiteindelijk toch de bediening hierna te moeten vragen. De manager benadrukte dit gevoel van lang wachten door tot 2 keer toe in de keuken te gaan vragen om ons eten. Onze beleving was verpest en toen we vroegen om onze aanwezigheid in dit restaurant vroegtijdig te eindigen was dat prima als we maar wel even de volledige prijs wilden afrekenen, tenslotte waren wij de enige klagers van alle 100 klanten die allemaal op hun eten zaten te wachten. Het is dus belangrijk dat je begrijpt dat als je op zondagavond in dit restaurant gaat eten, wachten (vooral niet vragen) het grootste onderdeel van je avond zal zijn. Dat is prima hoor maar dan was het prettig geweest als dit vooraf was aangegeven zodat we hier vooraf een afweging in konden maken en niet halverwege de avond waardoor je toch de volledige rekening moet voldoen. Wij kiezen ervoor om niet meer naar dit restaurant te gaan omdat er bij het personeel en eigenaar geen ruimte is voor diversiteit in de klantbeleving.

Berry Schamp

Het eten en de bediening was in orde. Jammer dat rond 21.00 uur de verwarming werd uitgezet zodat het er om 21.30 uur ronduit koud was. Alsof zonder woorden werd gezegd: we gaan sluiten. JAMMER EN NIET GASTVRIJ! Een punt van aandacht.

11. Internationaal Alkmaar

Ole-Per Plek

Klein, sfeervol restaurant met prima bediening, heerlijke Schotse gerechten en uitstekend advies voor bij het gerecht passende whiskeys. De gerechten op het menu krijg je nergens anders. Fijne avond gehad.

12. Grieks Someren

Al bij onze vorige bezoeken viel het lange wachten ons op maar vandaag spande echt de kroon. Het was namelijk helemaal niet druk en toch duurde het bijna anderhalf uur voor dat de gerechten werden geserveerd.
    Na een dik uur vroegen we aan de bedrijfsleider waar onze bestelling bleef; “nog 5 minuten” was het antwoord. Een kwartier later nog niets. Pro actief communiceren dat er vertraging in de keuken is schijnt moeilijk te zijn. Inmiddels daalde de sfeer aan tafel en nam de honger toe totdat eindelijk de gerechten werden geserveerd. Allen met koude gyros.... Conclusie: voor ons nooit meer naar Mythos!

13. Internationaal Den Burg

Heerlijk gegeten in mooie omgeving.

Vandaag heerlijk gegeten bij Brasserie het Raadhuis t.b.v. de verjaardag van John.
    Gezellig en met een perfecte bediening. Voor herhaling vatbaar. Tot snel.

Pim Sanders

Mooi en prettig geprijsd 3-gangenmenu met veel keuze. Prettige bediening en de gerechten worden mooi opgediend. De sfeer in het restaurant is goed. Je verwacht in dit restaurant wel thee van verse gember, maar die was er slechts in poedervorm. Wij komen hier graag een keer terug.

Mooie zaak met vriendelijke medewerkers.
    We komen hier geregeld sinds 2010.
    Kwaliteit friet is goed,
    In de zomer kun je lekker buiten op het terras eten.
    We hadden afgelopen zaterdag helaas niet zo'n fijne ervaring. De frinkandellen speciaal waren niet meer goed.
    Een weeïge geur kwam ons tegenmoet toen we de verpakking openmaakten.
    We proefden het meteen, en zijn ermee teruggegaan.
    De medewerker zei dat het niet kon.
    Liet ons vervolgens een doos bevroren frikandellen zien en zei dat ze gelijk uit de vriezer worden gebakken.
    Dan is er eerder al iets misgegaan!
    Het is uiteindelijk wel goed opgelost, maar absoluut een mindere ervaring, aangezien ik me vervolgens de zaterdagavond niet lekker heb gevoeld.
    Hopelijk niet bij nog meer mensen....
    Jammer Verhage!!!

17. Grieks Twello

Sfeer gezellig en bediening top! Eten viel tegen: vlakke smaken, rare combinaties qua smaken en we zagen aan de andere tafels dat de opmaak van het hoofdgerecht hetzelfde was bij andere soorten hoofdgerechten. Niet vindingrijk. Wij vonden het al met al tegenvallen.

19. Mediterraans Ede

21. Internationaal Veldhoven

Gezellig ,lekker eten ,goede prijs / kwaliteit

Kevin Verstegen

Fantastiche spare ribs!

Fijne sfeer, gezellig en alles keurig in orde. Creatieve, schitterende en smakelijke gerechten, petje af voor de kok en de bediening, het was super!

24. Spaans Zeist

Erg prettig , gezellig en goed gegeten ook een hele goede serivice

Na ongeveer 5 jaren niet bij dit restaurant te zijn geweest , zijn wij vanavond hier wezen eten ter afsluiting van een tijdperk. Dit was ook het enige positieve aspect van deze avond: een afsluiting van een tijdperk.
    Wat is dit restaurant achteruitgegaan: Voorheen gezellig, persoonlijke bediening , prettige sfeer en goed eten voor een betaalbare prijs.
    En nu........................ niks dan kommer en kwel
    Een chronologisch verslag van onze avond.: een reservering op de site van Twins die niet gezien is of doorkomt. Zelf na moeten bellen of de reservering is doorgekomen..
    Bij binnenkomst desinteresse van het personeel. een droge sherry gevraagd maar een demi sec gekregen. Allebei een carpaccio besteld, maar geblinddoekt had ik niet kunnen zeggen wat ik at.......smakeloos......geen pijnboompitten............geen kaas.................geen dressing .............. en het wordt op tafel "gekwakt" alsof het hondenvoer is..
    Daarna 2x de kogelbiefstuk spek en pepersaus met warme groenten en frites. nou ja warme groenten...........op ieder bord een lauwe wortel en een smal reepje paprika. De biefstuk was besteld als medium, maar kwam door als welldone. de pepersaus waren twee druppels zonder peper en de spek was gemakshalve maar weggelaten. De frieten waren welgeteld 15 stukjes voor twee personen en voor het kleine bakje mayonaise moest zelfs nog 0,50 voor bijbetaald worden..
    Toe wij voorheen bij Twins aten hadden wij altijd Coup Twins als nagerecht en wij verheugden ons daar nu weer op..............wat een teleurstelling.............voorheen was het zoveel dat we het niet op konden en was er voor beiden evenveel.......................nu 6 bolletjes ijs, een klein stukje tiramisu , wat verlept fruitstukjes en slagroom uit een spuitbus.
    En na een uurtje alweer buiten met een hongergevoel wat ons naar de dichtstbijzijnde snackbar dreef.
    Al met al:
    TWINS.....................................WAT ZIJN JULLIE SLECHT GEWORDEN IN ALLE OPZICHTEN.!!!!

26. Snackbar Venray

echt top😍

27. Snackbar Venray

Nina Willems

Een gezellig restaurant en een vlotte bediening.

Els Koffeman

We hebben een superavond gehad in een mega gezellige “huiselijke” sfeer! Zeer uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils en de extra gerechten buiten de kaart om werden met vol overgave medegedeeld en waren verrassend lekker! Passend bier / wijntje bij het juiste gerecht en zeer vriendelijk enthousiast personeel die de avond compleet maakten. Een echte aanrader en we komen zeker terug! We voelden ons erg welkom en zijn op onze wenken bediend! Top!

30. Steakhouse Ede

Fam van Leusden

Lekker gegeten met vier volwassenen en een kleuter. Welkom gevoel, prettige tafel bij de kinderhoek. Vriendelijke bediening en vlotte hulp bij omgevallen glas bier. Kortom een aanrader en wij gaan snel weer terug.