Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Raamsdonksveer

Mooi om te zien dat de kwaliteit flink omhoog is gegaan sinds mijn eerste bezoek. Het eten was heerlijk, de service was goed en snel (was zeker niet het geval tijdens het eerste bezoek). Je ziet dat het personeel goed is ingewerkt en het gaat nu stukke beter. Ik kom hier zeker nog is terug!

We hebben hier nu al meerdere malen eten besteld voor op kantoor en het heeft nog nooit tegengevallen. Grote porties, goede kwaliteit en een redelijke prijs. Een aanrader omdat de meeste bezorgrestaurants in de buurt focussen op fastfood.

Gisteravond met vrouw en kids wezen eten bij Barzza na een dagje Den Bosch. In één woord geweldig...! We werden welkom geheten door de gezellige en vriendelijke gastheer/eigenaar en gastvrouw. We hadden gekozen voor het onbeperkt tapas menu, omdat we de kinderen ook zo veel mogelijk wilden laten proeven. We kregen ook nog wat pinxtos van het huis als welkomstgerecht. Ze hebben hun buikjes echt rond gegeten, en wij eveneens. Alle gerechten waren kwalitatief en qua hoeveelheid prima. Samen met de sfeer en de lekkere Sangria waanden we ons echt even in Spanje. Wij gaan zeker terug als we weer in Den Bosch zijn...!

Rick Schroder

5. Lunchroom Geleen

Gezellig, vriendelijk, lekker eten, prijs/ kwaliteit goed, mooie uitstraling van interieur, een aanrander.

Bij Colette is het relaxt en lekker eten & drinken. Je wordt er zeer gastvriendelijk bediend. Menukaart is kort maar krachtig. Ravioli is heerlijk, maar had als hoofdgerecht is groter gemogen wat ons betreft. Dit kan ook als compliment worden beschouwd natuurlijk :-)

Familie de groot

Als wij naar het noorden met vakantie gaan houden wij er bewust rekening mee iets te eten omdat de bediening vlot is en goed eten.

8. Internationaal Haarlem

Heerlijk gegeten, ondanks dat ik als zwangere niet mee mocht doen met de wijntjes en de rauwe onderdelen. Wat ik wel jammer vond is dat de chef niet uit de keuken kwam om even een rondje te doen langs zijn gasten. Zeker als je je restaurant vernoemt naar jou, dan draait het ook om jou als chefkok. En een kleine artistieke suggestie, het viel ons op dat er 3 grote zwarte lijsten met doek hangen aan de muur om geluid te dempen, maar deze kunnen met een mooie beschildering of foto heel sfeerverhogend werken!

Weer eens wat anders. Het "gewone" straalt eraf. Gewoon goed en voldoende eten. Heerlijke Hollandse gerechten en supersnelle bediening. Daarnaast is het ook nog gezellig wederom door het gewone karakter. De kok is prima op dreef.
    Ik begon met een zeer goed gevulde garnalencocktail waar de garnalen wel in overvloed aanwezig waren. Iets op temperatuur gebracht zodat de smaak extra romig werd. De brocolli soep van mij partner was even eens bijzonder van smaak. De hoofdgerechten, kipfilet en een schitsel, waren mede dankzij de prachtige verse bijproducten om te zuigen. Toetje zat er gezien de overvloed niet meer in.
    Echt fantastisch.

10. Steakhouse Ede

Lekker gegeten.
    Goede service namelijk door meerdere medewerkers geholpen en snel!

Fam. Scherpenisse Doetinchem

Met familie gezellig gegeten bij 't Olde Schot Zelhem.
    Heerlijk buiten gezeten tussen de weilanden, geen autoverkeer of lawaai.
    Prima keuken, heel creatief.
    Gecompliceerd dieet goed opgevangen.
    Onze gasten gaven dit restaurant een 10,5!
    We komen zeker terug.

Roy abbink

Met 5 personen gegeten. Het eten was goed van smaak.
    Maar...de bediening was erg slecht.
    3 keer naar voren moeten lopen om een ober aan te schieten, we staan stonden continue droog.
    Dan duurt het nog vrij lang voordat er wat aankomt.
    Geen enkele betrokkenheid.
    We hoorden meerdere gasten daarover klagen.
    Slechte stoelen. Stoelen zijn versleten.

Ook moesten we erg lang wachten op het eten. We haddden een menu.
    Eten werd neergezet. Ons is niks verteld wat het precies is.

Pluim voor de kok!
    Helaas maakt dat de bediening het maakt tot de keuze daar niet weer te komen.
    Wat een gemiste kans.

Lekker bakkie gedaan,heerlijk dat je wat extra's bij de koffie krijgt, dat vind ik alsof je in een luxe Hotel een koffie drinkt. Verder heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt, lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

14. Pannenkoekenhuis Brummen

Ora Hoogendam

Prima eten en bediening. Aardige mensen. Toiletten goed en schoon. Parkeergelegenheid volop.

Het verrassings menu is werkelijk een belevenis met vele culinaire gangen, misschien zelfs teveel, tegen een hele lage prijs.
    De vriendelijkheid van personeel en eigenaresse nodigen je uit om hier vaker te komen.
    Kortom, een aanrader.

Via een bon van groupon gekomen met de onbeperkte mixedgrill. Personeel zeer vriendelijk en duidelijk alleen diegene die nederlands spreken. Veder het eten zelf was wel redelijk te doen, het is niet meer zoals het eerst was. Werden goed bedient door de bediening ondanks de drukte en mislukkingen. Alleen bij het afrekenen heel gedoe met engelstalige man, hij wist niet wat die deed en is ongeduldig.

17. Pizzeria Sneek

Tijdens de sneekweek ben ik een paar keer bij oase geweest en heb ik daar gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en het eten smaakte voortreffelijk. Zelfs tijdens de drukte was de kwaliteit top! Als ik weer in Sneek ben, zal ik zeker weer naar Oase gaan! Ga zo door!

18. Nederlands Sneek

Harald Schütz

Wiekje Mesken

Een hele gezellige avond gehad met overheerlijke gerechten.

A Hoogendoorn

Dit was voor ons de de eerste keer na de verbouwing.
    Het is wel heel erg leuk geworden.
    Vanwege het mooie weer zaten we lekker op het mooie terras aan het water.
    We hebben genoten van de goede en gezellige bediening en het heerlijke eten.

21. Italiaans Den Haag

Nog nooit zulke slechte pizza's gehad en zo slecht behandeld door een restaurant.
    - Bezorging duurde langer dan 1 uur.
    - Beleg van de pizza lag in de hoek van de doos.
    - De bodem was nat, vet en kleefde aan de doos.
    - Schreeuwende manager aan de telefoon.
    Je kan beter je pizza laten maken door puberhandjes bij je plaatselijke massa pizzeria zoals Domino's. Die hebben nog meer liefde voor hun product dan dit restaurant.

W. Boer-Liebe

We hebben heerlijk gegeten, een vriendelijke ontvangst, een ontspannen sfeer en de service was prima!!!!

Huub cuijpers

Voor de eerste keer gegeten. Nette zaak en verzorgd en divers buffet. Voor herhaling vatbaar. Zal het het aan iedereen aanbevelen.

24. Nederlands Emmen

Zeer goed lekker gegeten!
    Voor herhaling vatbaar 👌

Heerlijk gegeten en een geweldige attente bediening!

26. Italiaans Grou

Zeer goed restaurant , erg gastvrij. Vriendelijke en snelle bediening! Het eten was fantastisch , echte aanrader! Voor herhaling vatbaar! Ook voor kinderen erg geschikt!!
    In een woord : TOP!!!

27. Pannenkoekenhuis Scharwoude

Leuk en gezellig restaurant. Zeker voor kinderen. Maar ook zonder kinderen kun je hier leuk eten.
    Veel keus uit de pannenkoeken. Maar je kunt ook geheel zelf je eigen gewenste pannenkoek samenstellen.

28. Mexicaans Nijmegen

Thijs van dijken

Heerlijk eten goed sfeertje en vrolijke bediening.

29. Italiaans Schagen

Wat hebben wij heerlijk bij jullie gegeten,lieve mensen top avond gehad.

30. Italiaans Schagen

Fam. Pieters

Heel gezellig getafeld, lieve mensen!