Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

9 120925

The food is very well, personel are welcoming. Bedding is enough.

Het was een top restaurant!

Goede service, vriendelijke eigenaren en personeel. Eten is er erg lekker.
    Heb er nu een paar keer gegeten en alle keren was het hartstikke goed.
    Nergens wat op aan te merken.

4. Internationaal Wolphaartsdijk

Het was weer de hoogste tijd voor een bezoek aan onze favoriet in Wolphaartsdijk. We troffen de parkeerplaats afgesloten met een hek. We hadden het telefoontje ‘s van de maître morgens gemist met de “handleiding”. Gelukkig was er langs de dijk nog een plaatsje vrij. Keurig om 12 uur werd de deur geopend en werden we begeleid naar “onze” ronde tafel langs de wand. Als aperitief een Spaanse Hondarrabi Zuri (inheemse druif) van Hiruzta die zeer goed beviel. Het eerste hapje zag er bekend uit . Een kussentje van krokant brooddeeg gevuld met smeuïge oude kaas, lekker hartig.
    Gevolg door bereidingen van ui. Twee merengues met ertussen een compote van rode ui afgewerkt met poeder van ui. Smolt op de tong, mooie smaken en goede bite door de compote.
    Een stil leven met compositie van een stukje bos kwam op tafel, op een steentje twee tartelettes gevuld met crème van roggebrood waarin enoki paddenstoeltjes. Prima presentatie met goede smaken.
    Op het kadaver van makreel twee gepekelde stukjes makreel, gebrand en afgelakt met miso, hoog op smaak en crispy (zout kristallen).
    Verder met krokantjes van kippenhuid waartussen een salade van gerookte paling, heerlijk.
    De amuse parade werd afgesloten met een speciale presentatie op een apart bot. Een stukje toast met brandade van kabeljauw en toefje mierikswortelcrème, erg lekker met pikante toets.

De eerste begeleider werd door de voor ons nieuw sommelier uitgebreid gepresenteerd. Een duidelijk frissere variant van de aperitiefwijn (Hondarrabi Zuri van Hiruzta). Op een mooi bord een prima presentatie in de vorm van een roos. Plakjes hele verse coquille met ertussen een crème van tom kha kai gedecoreerd met kleine bloemen- en kruidenblaadjes, aan tafel afgewerkt met een jus van Oost-Indische kers waarin een vleugje peer. De pure smaak van de coquille bleef op de voorgrond met als smaakmaker de zoetzure jus, waarnaast de wijn het gerecht keurig aanvulde met zijn aroma en verfijnde zuren. (9,6)

Verder met een bijzondere wijn, Kima Bianco 2017 van Possente uit Sicilië gemaakt van voornamelijk Catarratto, geparfumeerd met mooie zuren en tonen van exotisch fruit. Op het bord een geschroeide langoustine staart gelakt met een reductie van de koppen, afgewerkt met dunne schijfjes gefermenteerde wortel, ernaast een crème van pompoen en een schuimige eigen saus met een vleugje koffie. De langoustine was mooi hoog op smaak met een sappige textuur, de pompoen had een subtiele toffee toets. De wijn vulde het gerecht aan met zijn zijn aroma en zuren, heerlijk. (9,8)

We bleven in Italië met de Pozzodorico van Cincinnato gemaakt van Bellone geschonken uit breed geschouderde fles, sappig met vleugje hout en mooie mineraliteit. Op het bord langzaam gegaarde en geschroeid mulfilet op een salade van tomaat en sjalot, eromheen toefjes crème van paprika en een dunne streep oude aceto balsamico. De mul had een prima cuisson. Mooie mediterraanse smaken waarnaast de wijn keurig in balans was, prima. (9,6)

De chefsbite mochten we ook proberen. Een stukje gekarameliseerd krentenbrood met een crème van eendenlever afgewerkt met een royale portie zwarte truffel, uitgeserveerd op een rokend houten bakje, leuk. Vooral ook erg smaakvol met aangename bite, beetje zoet met goede toets van de lever en een heerlijk truffel aroma.

Over naar rood met de Kepos di Ampeleia 2016, een Toscaanse wijn met het karakter van een Rhône wijn, verassend. Op het bord een medaillon van Zeeuws damhert met ernaast een stukje gekarameliseerde schorseneer, blokje polenta, crosne, poeder van ui en toefjes crème van kastanje en kweepeer, aan tafel afgewerkt met een eigen jus verrijkt met cacao. Mooi sappig vlees met in het garnituur mooie smaken die prima combineerde met het vlees. De wijn vond ik beter tot zijn recht komen naast het garnituur. (9,7)

Voor het dessert was een Traminer Pletzengraben 2017 van Dockner Tom geselecteerd. Een droge wijn waarvan het aroma doet denken aan gemberbier, in de mond meer de smaken van de Gewürztraminer. Uit de keuken een mooie strakke presentatie. Als basis een crème van witte chocolade, eromheen een ring van kwark, erop een quenelle ijs van duindoornbes waarin verschillende krokantjes van duindoornbes en gebrande witte chocolade. De frisse tonen van de duindoornbes kwamen duidelijk op de voorgrond, prima texturen waarnaast de droge wijn verassend goed aansloot. (9,6)

Bediening was uitstekend verzorgd, de nieuwe sommelier deed het prima met goede presentaties en originele wijnkeuzes.

Samengevat was het weer een prima beleving, strakke presentaties en verfijnde smaken. Wel zien we de Scandinavische invloeden in de gerechten verdwijnen, dat kan natuurlijk ook een beetje aan het seizoen liggen. Tot de volgende keer weer, bedankt!

john de Vaal

Met 4 oud-collega's gegeten bij La Follonera. Een heel goede sfeer en zeer attente bediening.
    Tapa's vers klaargemaakt en smakelijk!

Het eten was uitmuntend en zeker zijn prijs aard.

Was erg rustig / stil met 3 paar gasten en er was een rustige achtergrond muziek

Ga je frite halen kom je binnen is het blauw van de rook.kom je thuis kun je al je kleren in de was doen en jezelf van kop tot teen wassen.misschien eens gaan denken voor een goede afzuiging

8. Internationaal Leeuwarden

Er is een ruime keuze aan restaurants in Leeuwarden, dus als er een nieuwe bijkomt, dan moet je je onderscheiden.
    Wat mij betreft is dat goed gelukt. Met zijn drieën lekker gegeten en uitstekend bediend in een sfeervolle omgeving. Als je in staat bent om dit neer te zetten in de eerste week van je opening, dan hoor je wat mij betreft tot de toppers.
    Alle drie verschillende gerechtjes genomen, zodat we ook wat van elkaar konden proeven. Gevarieerd, smaakvol en verrassend. Kortom wij komen zeker terug.

9. Nederlands Zwolle

Van der LInde

Vrijdagavond drie gangen genuttigd bij het Wijnhuis. Vooraf carpaccio en soep, als hoofd risotto en coq au vin en een toetje ( flensjescake ) na.

Het voorgerecht ( carpaccio ) was prima. De soep ( mosterdsoep ) smaakte toch echt naar pompoensoep. Dus wellicht verkeerd door gegeven of verkeerd genoteerd. Voordeel van de twijfel. Dan het hoofdgerecht. De risotto had helemaal niets met risotto te maken. Dit was overkookte rijst met een smaakje. Het oogde als een studentenmaaltijd uit een pakje. Sorry Wijnhuis maar ik kan er niets anders van maken. Vraag anders uw kok deze risotto voor u klaar te maken en oordeel zelf. De coq au vin was redelijk. De champignons er om heen waren goed van smaak maar de kip was deels rauw van binnen. Ik heb de gare delen er af gesneden en de rest laten liggen.

Dan het desert, de flensjescake. Ik weet niet of het zo hoort maar het was een koud en droog cakeje met een onbestemde smaak. Ik kreeg sterk de indruk dat het of 's ochtends of de dag er voor was bereidt.

De sfeer in het Wijnhuis is perfect. En netjes dat de serveerster de risotto niet doorberekende. Wel grappig dat ze vroeg: ' Zal ik de kok vragen of hij de risotto op de juiste wijze bereidt?'.

Monika Tan

Dieses Restaurant ist einfach wunderbar. Seit mehr als 20 Jahren genießen wir hier die hervorragende ,authentische chinesische Küche.Schon meine chinesischen Schwiegereltern waren immer sehr zufrieden.Liebevoll haben sich Herr und Frau Au um sie gekümmert, als sie schon älter waren und häufig ins Restaurant gingen. Wir verbrachten zusammen mit unserer Familie viele schöne Abende, Weihnachts- und Silvestermenüs. Mehrere runde Geburtstage haben wir im separaten Raum mit einem exzellenten Buffet gefeiert. Dank der hervorragenden Organisation von Frau Au war es immer ein gelungenes Fest. Ihr Service ist sehr kompetent und aufmerksam. Ihr Sinn für Schönheit zeigt sich sowohl in der Blumendekoration als auch in der gesamten Einrichtung. Sehr zu empfehlen!!!!

11. Nederlands Rijssen

H.J. van Dijk

Fijn gezellig en goed restaurant voor de lunch en het diner. Zeker een aanrader.

voor de 2e keer hier wezen eten vanuit Nijmegen vanwege sport wedstrijd. Geweldig dat de eigenaar ons nog kende van een jaar geleden. Man heeft echt hart voor zijn zaak. eten, sfeer uitstekend....tot volgend jaar

Heerlijk eten en ook warm.
    Vriendelijk personeel je voelt je hier echt welkom.

Goede snacks en friet.

Het eten was super goed .
    Maar gastvrijheid weten ze in dit restaurant niet wat dat is.
    Bediening heel nors en niet vriendelijk.
    Ik zal hier nooit meer gaan eten.

19. Italiaans Hoogezand

Ik was er een paar jaren niet geweest, maar de kwaliteit is nog steeds picobello in orde.

Wel jammer dat de kaart nog steeds hetzelfde is, maar dat doet niets af aan de kwaliteit.

Zeker een aanrader.

20. Grieks Gouda

Verwacht niet teveel met een kortingsbon voor onbeperkt mix grill. Je krijgt een bord vol vlees waarvan het meeste heeel veel gyros is. En je moet alles opmaken voordat je verder kan bestellen. Dus je raadt het al vol van de gyros alleen. Stokbrood was bruin brood met kruidenboter. Ook Niet echt een succes. Saladebar was ook niet bijzonder. Ik klaag niet over de bediening erg vriendelijk. Maar vond het eten niet super. Maar met kortingsbon een prima kwaliteit verhouding. Als ik hoofdprijs had betaald had het wel pijn gedaan.

21. Nederlands Zelhem

Het eten en de gezellige sfeer is voortreffelijk, ook de persoonlijke bediening is Top
    Het is steeds een feestje om naar toe te gaan. Ga zo door !!

Goedendag, tegen de muur van het pand is graffiti gespoten. Dit ziet er niet uit. Het lijkt wel een ghetto. Zou hier iets aan gedaan kunnen worden? Ik heb een foto van de situatie bijgevoegd.
    Met vriendelijke groet, Paul.

Mandy

24. Nederlands Aalten

Heerlijk gegeten met onze afdeling (12 personen).
    Vlotte, vriendelijke service, lekkere & originele gerechten, vriendelijk geprijsd, wij hadden echt een top avond!

Helemaal perrrfect en echt mmmmjammie gegeten !!

Ik werd zonder aanleiding door een onbekwame dame bij de jassen verzocht de zaak te verlaten
    Vreselijk slechte zaak
    Geen idee wie ik ben....... opzoek naar een nieuwe carrierre denk ik....

27. Chinees-Indisch Groningen

gewoon okay goed aardig bezorgers en het eten is ouderwets lekker m.n. babi pangang lekker korokant heerlijke saus goede porties

28. Internationaal Zwolle

Mooi, leuk tent!
    Was er samen met mijn vrienden paar weken geleden, heel gezellig!
    We konden alleen geen kibbeling of lekkerbekjes vinden op het menukaartje
    Hebben jullie die wel of niet?

Groeten,

Karel

29. Nederlands Druten

Heerlijk gegeten!
    Het vier gangen verrassingsmenu besteld.
    Er werd vooraf gevraagd wat onze wensen waren en het was super lekker.
    Porties zijn niet overdadig maar met een mandje brood erbij voldoende.
    Zeer vriendelijke en attente medewerkers en de gastheer en gastvrouw staan voor hun zaak!

30. Nederlands Druten

Ellis