Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20148
4 19961
  1. Gradyfam

[url=http://master-parts.ru/bitrix/rk.php?goto=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://seashellhomes.com/searchpoint/redir.asp?reg_id=ptypes&sname=/searchpoint/search.asp&lid=0&sponsor=lan&url=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://www.cdu-bad-urach.de/index.php?id=873&type=0&jumpurl=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=https://job.bgs.group/bitrix/redirect.php?goto=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=https://www.leerspellen.nl/mobiel/game.php?url=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://avtoremont48.ru/bitrix/rk.php?goto=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=https://go.soarinfotech.com/rd.php?url=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://footline.ru/bitrix/redirect.php?event1=&event2=&event3=&goto=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://f.lagell.ar.hfu.xx3.kz/go.php?url=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://makeabetterplace.com/redirect.php?link=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=https://www.evangeliums.net/links/out.php?url=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://money.omorovie.com/redirect.php?url=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://www.malls.ua/bitrix/redirect.php?event1=news_out&event2=2Fiblock%2F27d%2Fknight_frank_mini.jpg&event3=Knight_Frank_mini.jpg&goto=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=http://juegosparafiestas.com.xx3.kz/go.php?url=https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]
    [url=https://miarroba.com/foros/visitar.php?https://coutinhophilippe-pt.biz]coutinho[/url]

last news about coutinho

<a href=https://clients1.t.me/s/worldcasinonet.bn/url?q=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=https://rniiap.ru/bitrix/redirect.php?goto=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=https://certik.blog.idnes.cz/redir.aspx?url=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=https://zernyatko.at.ua/go?https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=http://bkalitva.ru/blog/wp-content/plugins/wp-js-external-link-info/redirect.php?blog=91beb3%D020b5bb%D0d09ab0%D0d0d0d1%8B&url=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=http://www.uniquesexygirls.net/cgi-bin/atc/out.cgi?id=43&u=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=http://twinkmodel.com/cgi-bin/out.cgi?id=33&l=top_top&req=1&t=100t&u=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=https://clients1.google.me/url?sa=t&amp;url=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=http://iota.ecommzone.com/lz/CAFC/008UDH/066042a577e540afd68c314ce391756fbc/actions/redirect.aspx?url=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=https://himni-racing.com/trigger.php?r_link=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=http://com.enginecms.co.uk/eshot/linktracker?ec_id=773&c_id=269991&url=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=http://dostyk.kz/go.php?go=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=http://intrid.ru/?url=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=https://29.xg4ken.com/media/redir.php?prof=48&camp=1575&affcode=kw1078073&cid=17212662968&networkType=search&url%5B%5D=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>
    <a href=http://www.soft99.com.tw/redirect.php?action=url&goto=https://coutinhophilippe-pt.biz>coutinho</a>

2. Hoe kan dat nou dat de recensies van waardeloos naar heerlijk gaan?
    Wij hebben gisteravond, 26 mei, ook schandalig slecht gegeten. Heb nadat ik had geproefd alles laten staan. Zelfs mijn man kon t niet opbrengen zijn bord leeg te eten.
    Vegetarisch menu was om half 8 al uitverkocht. Hebben toen de gamba’s genomen.
    We begonnen met een aangelengde waterige bloemkool/broccoli soep.
    Daarna kregen we een bord met n salade die bestond uit wat je normaal als garnering krijgt nl van die heel dun gesneden wortel en kool met een donkerbruine dressing. Maar dit was zo taai en hard , dat krijg je niet weg.
    Verder lag er n orzo-papje . Orzo in n soort maizena papje. Zat geen smaak aan .
    De gamba’s lagen in puur tomatenpuree .
    Kregen t idee dat alles eigenlijk al op was, want de klanten na ons werden weggestuurd omdat er geen eten meer was. Degene die afgelopen zondag in de keuken stond en dit op tafel zette moet zich schamen!

3. Huub Willemse

Zoals gewoonlijk weer fantastisch, vriendelijke bediening en heerlijk eten.

4. Er werd keihard gewerkt door álle medewerkers. (Grote drukte, goede bediening.) Welwillend en meedenkend. Prima eten, ook glutenvrij.
    Prima plekje voor hondje, onder de tafel, en een bak water.
    Dank!

5. Heerlijk eten, vriendelijk personeel, leuke sfeer!

6. Heerlijk eten in echte Italiaanse sfeer

7. We hebben wel zó lekker gegeten!
    Carpaccio
    (flinterdun en heerlijk mals!)
    en een Boeren Pannenkoek Speciaal
    (rijkelijk gevuld en lekker warm!)
    Het was allemaal ruim voldoende
    (toetje kon er niet eens meer bij,
    cappuccino wel!)
    en de bediening, erg vriendelijk.
    En ondanks de gezellige drukte, hebben we níet hoeven wachten.
    Chapeau beste mensen!

Een echte aanrader dus!

8. Kleine eetwaren Tilburg

wendy van Dijk

lekker eten met drank arrangement.. Helemaal Top!
    Ik ga er zeker vaker heen.

9. Ron Maalderink

Je ziet niet vaak een bal gehakt op de menukaart staan, maar deze waren super.
    Leuke sfeer en goede bediening.
    Lekker gegeten voor een redelijke prijs.

10. Annet Vreeswijk

Ik had netjes gereserveerd om 18.30 uur. Om 18.50 uur zijn we het restaurant uitgelopen omdat we nog steeds geen tafeltje aangeboden hadden gekregen. Bediening heeft ons gezien en vroeg of we 1 minuutje konden wachten. Dit werden 20 minuten en toen zijn we maar weggegaan. Geen leuk verjaardagsdineetje dus!

11. Marianne

Heerlijk gegeten! Is altijd voldoende en ook betaalbaar.

12. Angelino van der Lee

Eerste keer gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening, eten komt snel en is heerlijk, we komen zeker terug.

13. Regina Baks

We waren op vakantie in Lochem en hadden voor het diner gereserveerd. Het eten is prima in orde en tegen een redelijke prijs. De wijn was lekker en het glas was goed gevuld, zoals het hoort. Meeste horeca schenken 3 slokjes wijn in een glas, wat toch echt niet nodig is.

14. Jolanda mees

Gezellig gegeten aan een grote tafel met onze kinderen en kleinkinderen. Er staat heel veel lekkers op de kaart!!

15. grietjegremmer

heerlijk gegeten bediening vriendelijk en pluim voor de kok

16. Heerlijk lokale wijn, lekkere soep en paling uit Veerse meer. Beter kun je niet verwachten.
    Voor herhaling vatbaar.

17. lekker gegeten met gezin personeel zeer vriendelijke wij komen zeker terug beter
    alles beter dan voor eigennaar

18. Van de meulenhof

Ik vind het jammer om dit te vertellen want ik vind het top bij jullie maar ik ben doodziek geweest mijn metgezellen hebben geen last gehad ik vermoed dat het de garnalen waren want die hadden mijn gasten niet genomen ik heb de hele nacht overgegeven en diaree gehad

Eén vorige recensie
  19. Chinees-Indisch Emmen

Hamza kacgin

leuk restaurant, goed eten en leuke bediening. vooral die jongen met de middenscheiding achter de bar. Major love!!!!!!

20. J.C.Broers

Voortreffelijke in een gemoedelijk sfeer. Bediening en kwaliteit van het eten was uitstekend. Zeker een aanrader. Wij gaan er zeker nog eens terug.

21. Karin Mol

Heerlijk gegeten en vlotte bediening

Eén vorige recensie
  22. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Diana.borgmans1@telenet.be

Lekker lamshaasje en tonijnsteak gegeten.
    Vriendelijk personeel.

23. Jelle Bouma

De reservering via eet.nu was niet doorgekomen bij de lokatie. Dit werd echter snel opgelost.
    Het was erg druk maar de bediening deed z’n best en we hebben heerlijk geluncht.

24. Gerda Klaverdijk

Al diverse keren hier geweest, prima restaurant, genoeg keuze. Het fijne eraan is dat als mensen niet van sushi houden er genoeg andere dingen te kiezen zijn. Gelukkig lusten wij bijna alles wat op de kaart staat. Service prima, aardig personeel. Ook het digitaal bestellen is goed te doen, overzichtelijke app!

25. Pizzeria Oss

Wilma en Peter

HEEL LEKKERE RAVIOI HOFDGERECHT VIEL TEGEN,NIET WAT WIJ ERVAN VERWACHTEN EN TEVEEL

26. Internationaal Kampen

A.Verkuil

Na een dagje Kampen genoten van de perfect klaargemaakte asperges, die gaar waren en toch knapperig, en de perfect gegaarde zalm .
    Een heel fijne afsluiting van de dag.

27. Sylvia Mouthaan

Heerlijk gegeten, zoals altijd. Vriendelijk personeel en goede bediening.

28. Ron Joosten

Het was een top avond

29. van der Meer

Vriendelijk mensen was vrij rustig op zondag avond dus bediening was goed

30. Rob en Caroline

Super lekker gegeten, er is altijd meer dan genoeg en je bent echt vol nadien.
    Wij komen zeker weer terug
    Waren er met familieleden en ook zij komen zeker weten terug.