Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

Super lekker goed klaargemaakt zeker een aanrader schormaschotel en de snacks
    Yilmaz

Erwin Koerts

Zeer tevreden, komen zeker terug!

Otmar en Mariëtte Willems

Zoals altijd weer heerlijk roti gegeten.
    Gezellige en leuke bediening door een vrolijke jongeman.
    We komen snel weer terug...

Otmar en Mariëtte Willems

4. Nederlands Arnhem

Bediening was vriendelijk en het eten was lekker. Ga er zeker vaker eten.

Voor het eerst eten gegeten hier. Zag er leuk uit. Vriendelijk personeel. Prijzen zijn zeer schappelijk

Niet heel enthousiast. Het is er ontzettend druk en het loopt een beetje door elkaar heen qua personeel. Je weet niet écht waar je aan toe bent als je binnen komt. Eten is prima, maar niks meer dan dat helaas. Misschien bij een 2e kans hopelijk beter.

Goed gegeten en geholpen. Jammer dat er weinig keus was voor ons vegetarische nichtje.

Heel erg goed. Ze snappen wat gastvrijheid is en lekker eten. Wij komen terug.

9. Nederlands Valthe

Sietske oost

Was super lekker eten en een fijne sfeer

Heerlijk en gezellig als je met een groep bent die het niet erg vindt dat het lawaaierig is. Als je luxe wilt moet je hier niet zijn. Maar als je veel wilt/ kunt eten en/ of drinken, dan ben je hier aan het juiste adres. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Ook leuk voor kinderen.

11. Internationaal Renkum

Nardus en Bardina

Heerlijk gegeten met vriendin,vriendelijke bediening en gastheer

12. Internationaal Goes

Vandaag op zondag dus gaan eten om 19:00 bij happy world Goes. Het was niet druk en we hadden 2uurtjes de tijd om te kunnen eten. Helaas gingen ze dus de boel al opruimen/ heel weinig keuze want wat op was werd niet bijgevuld om 20:00. En wij hadden dus de tijd om tot 21:00 te eten. De lichten gingen uit in de keuken op het moment dat wij net van onze stoel kwamen om naar huis te gaan (20:20) omdat dus de keuken al opgeruimd was en enkel het dessert er nog was. Wij waren de laatste en we werden zo ongeveer in de gaten gehouden in de hoop dat we ook snel zouden vertrekken. Niet echt een leuke ervaring en dus erg slechte sfeer hing er. Voor ons dus een reden om hier maar niet meer te gaan eten! Openingstijden zijn tot 22:00 op zondag...... nou dat viel tegen!!

13. Internationaal Nijmegen

C. Nijenhof

Fantastisch!!!! Heerlijk gegeten, uitstekende service en gezellige sfeer. Kortom een top avond gehad en zeker een aanrader. We komen zeer zeker nog eens terug.

Altijd goed spul niks mis mee top

Rob van Zon

Gegeten met het gezin zeven personen. Grieks is ons lekkerste eten maar we hebben nog nooit zo lekker gegeten als hier. Elk stukje vlees was perfect en vol van smaak, de sfeer was gezellig en de bediening zeer ontspannen. We moeten meer dan een uur rijden en komen zeker terug, van ons een tien.

Minke Meijer

Een Cinediner bij Thijs is zeker aan te raden! Wij hebben heerlijk gegeten na de film in Cinecenter en de bediening was top. We komen graag nog eens terug.

Weer heerlijk gegeten, bedankt!

jan en jolanda

Op de west Friese avond geweest . Wij vonden het een groot succes.
    het stamppot buffet was verschrikkelijk lekker.
    Pittige bediending. wij zijn niks tekort gekomen erg gezellig gehad.

Met vrienden een eerste kennismaking en hoewel één van ons écht een lastige eter is, waren we alle drie super enthousiast. Ik lees van anderen iets over prijzig, maar komop; de prijs/kwaliteit is zeker in orde. Een hoofdgerecht voor € 17,50 en met zoveel finesse gepresenteerd, dat laat juist zien dat er mensen ah werk
    zijn die weten wat ze willen met dit vernieuwde concept. Voorgerecht van langoustine met buikspek was misschien niet helemaal m’n persoonlijke smaak, maar het hoofdgerecht van speenvarken (big) en zeker het dessert met “buttercake” of zoiets, was subliem. Wijnarrangementje erbij maakte het af en bediening super vriendelijk. Als ik iets aan opbouwende kritiek mag geven: vertel iets over de wijn en waarom bij deze gerechten, niet alleen de druifsoort. Al met al super genoten en wij komen zeker terug. Dankjulliewel!

B.Verbeek

We waren vanavond met 20 personen .
    Het eten was prima we hadden allemaal te gelijk het eten.de tafel was mooi versierd met slingers.en het toetje werd ook leuk binnen gebracht.de bediening was prima
    Het was een geslaagde avond.

21. Eetcafé Grave

Vandaag heerlijk gegeten met 14 man. Vriendelijk personeel, goede service. Een aanrader

Top personeel, vriendelijk en behulpzaam. Goede service! Positieve ervaring!

23. Nederlands Eys

Jan Stijns

Het eten wat wij kregen was lekker maar extreem weinig. Ook was het personeel zeer onvriendelijk, en dus voor ons NIET voor herhaling vatbaar..

Marian Michels

Voor de eerste keer hier savonds gegeten erg goed en lekker alleen jammer dat er geen aangepast toilet is voor rolstoelen en geen plank om naar buiten te kunnen verder geen klachten

26. Chinees-Indisch Maasbracht

Zijn weer eens wezen eten was weer heerlijk zoals altijd.Personeel is zeer vriendelijk. Het is heel mooi geworden na de verbouwing.

R.van de Wouw

Er was een gezellige sfeer bij binnenkomst. Attent personeel en het eten was lekker en werd leuk opgediend.

29. Chinees-Indisch Maasbracht

Fantastisch menu. Fanastisch decor. Vriendelijk personeel.

30. Spaans Den Bosch

Lekker eten, goede service. Aanradertje! Tip: kies de brownies als toetje!