Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 19926
4 19820
  1. Het was weer top en super gezellig.

• Eindcijfer 10
  2. Internationaal Zwolle

Ten Hove

Service wel goed, maar geef 1 ster omdat ze mij om 23.00u uit bed belden omdat een (partiële) pinbetaling van mijn vrienden niet goed doorgekomen was??!
    En dan zijn ze ook nog verbaasd dat ik dat laat vind en schrok ivm bejaarde ouders.
    Dat had ook prima een andere dag gekund op normale tijden.

Nou mevrouw: "voor ons is dit niet laat....."

??

3. W Timmer

We werden vriendelijk ontvangen en we hebben lekker gegeten. Qua gezelligheid kan het hier en daar wel wat beter maar over het geheel een prima gelegenheid

4. Afhaal en bezorg Monster

Ad Kattestaart

Vanavond heerlijk gegeten omdat we uitgenodigd waren door vrienden geen idee van de prijs maar het eten was zeer goed
    Zeker een aanrader

5. Leo Horst

Top eten, leuke sfeer en prima bediening.
    Missen wel groenten bij hoofdgerecht.

6. Via social deal gereserveerd bij Engel x Bengel. Na een lange tijd wachten hebben we zelf om de menu kaart gevraagd. Ik had om lasagne met friet gevraagd en toen ze kwamen serveren bleek dat ze geen lasagne hadden . Zonder overleg kreeg ik een bord met lauwe pompoenstukjes in bouillon en witte rijst. Om de frietjes te krijgen moesten wij een aantal keren vragen. Deze waren lauw en slap. Als toetje kregen wij tiramisu waar ook geen aandacht aan was besteedt. Slordig op de borden gelegd. Ik merkte dat de bediening het ook heel erg vervelend vond. Het lijkt mij geen fijne werkplek voor het personeel.

2,1
  7. Rustig plekje. Uitstekende smaken en lekkere gerechten. Prima kwaliteit voor een schappelijke prijs. Voor meerdere herhalingen vatbaar!

8. D.J. Zuiderbaan

Wij hebben voor 11 personen gereserveerd en het ontvangst was allervriendelijkst. Jammer was alleen dat wij met z'n elven in een aparte ruimte kwamen te zitten. Was een beetje ongezellig. Wij kregen een apart samengestelde menulijst aangeboden waar we konden kiezen uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten. Wij gingen juist naar het restaurant omdat we leuke gerechten zagen op het à la carte menu. Dat was een afknapper. Toen we vroegen of we konden afwijken van het aangeboden menu was het antwoord van een mannelijke medewerker erg kortaf en negatief.
    Gelukkig was er een vrouwelijke medewerker die wel aan klantenbinding deed, zodat 1 persoon een menu buiten het aangeboden menu kreeg. Het eten en de verzorging was verder prima. Als we weer met de familie gaan dineren doen we dat niet meer bij de Burg omdat we geen gerechten van het à la carte menu mogen kiezen. Jammer.

9. Desiree Schuiling

Wij waren met 4 personen en hebben allemaal erg lekker gegeten en genoten.
    De bediening was erg goed en het klopte gewoon allemaal.
    Wij hadden iets te vieren en het is bij jullie een mooie avond geworden.

10. Wederom weer heel lekker gegeten. Ook onze Spaanse uitwisseling heeft van het eten genoten

11. Pannenkoekenhuis Soest

D. De Vries

Het eten en drinken was prima
    De sfeer was goed en de bediening was bij ons echt heel vriendelijk

12. Pizzeria Oss

De bediening was netjes en correct, je mag afwijken van de menukaart. Niet lang hoeven te wachten na bestellen, het eten vrij snel gekregen. Een aanrader om op een avond lekker/gezellig Italiaans te eten.

13. Fred Nesse

We hebben verrassend lekker geluncht in een gezellige sfeer.
    Voor herhaling waard.

14. Wij komen regelmatig bij Brasserie America omdat zij ook een glutenvrije kaart hebben.
    Ben nog nooit ziek geweest als ik bij hun gegeten heb. Zelfs het koekje bij de thee is glutenvrij. Ook het andere eten is goed verzorgd en het smaakt allemaal heerlijk. Gezellige ambiance en fijn en gezellig personeel.

15. Ik heb laatst catering besteld voor een grote groep. De communicatie voor het regelen van de catering service was fijn, ze dachten mee, er was flexibiliteit en ze bezorgden het op tijd. Verder was het eten goed warm en lekker!

16. Chinees-Indisch Zwolle

Simone Noordman

Ik had gebakken banaan besteld toen ik het op kwam halen kon je niet pinnen, had ook geen tel bij me om over te maken, er was gelukkig een vrouw die het voor mij kon voorschieten, nog bedankt als u dit leest, er waren meerdere die dit niet wisten, toen ik thuis kwam samen met een vriendin de gebakken banaan gegeten, ik kan zeggen naar 1 hap vol vet en bananensmaak was heeeelll erg ver te zoeken of te wel zat er bijna niet aan, vroeg me af of ze wel gaar waren, en dat 4 voor 4,70 veels te duur, kom er nooit weer bah bah

17. Renger Gerritsen

Goed eten, prima kwaliteit prijs verhouding...
    Vriendelijke en leuke bediening.

18. Van Boom

Gisteren naar Bodrum geweest voor eten. Bij betalen werd mijn man erop gewezen dat hij bij vorige bezoek, destijds nog in de keet vanwege verbouwing, niet betaald zou hebben . Wij zijn er geen vaste gasten, dus even geleden dat we daar geweest zijn. Dus werd mijn man verzocht om nog € 28 te betalen? Bij thuiskomst op de rekeningafschrift gekeken , waarop bleek dat hij op 3 oktober 2023 daar voor het laatst is geweest (want betalen doen we enkel per pin), en € 26,70 hebben betaald.
    Bewijs het maar van zijn of onze kant dat we niet hebben betaald? Maar op deze manier vind ik niet netjes om gedwongen te worden voor iets , dat al is betaald of niet volgens hen? Voor ons de laatste keer dat we er komen. Het gaat ons niet om het bedrag, maar de manier waarop. Zo kun je elke klant verwijten dat hij vorige keer niet heeft betaald ?
    Overigens weet hij / zij wel wie we zijn, want onze kinderen hebben op dezelfde school gezeten, dus had hij ons ook op een andere manier kunnen bereiken (als het wel zo was geweest). Jammer maar helaas, maar zo ga je volgens mij niet met klanten om

19. Wouter Jansen

De avond begon goed met het bestellen van een mooie fles wijn. Echter na het voorgerecht moesten we ruim een uur! wachten op de volgende gang, zonder dat er iemand enige aandacht aan ons beide schonk. Ook niet nadat ik mijn gebakken schoenzool (biefstuk van €33,=) kreeg en dus meer dan de helft heb laten staan kwam er niemand na wederom een uur iets vragen of het naar wens was of dat we nog iets wilde drinken… Na twee uur zijn we maar weggegaan zonder toetje en een half gevulde maag en zonder een dubbeltje fooi.
    Het was slechter dan slecht, echt ongelooflijk.

4,3
  20. Heel gezellige avond gehad. Serveerster was heel vriendelijk en grappig, was goed op de hoogte van glutenallergie en besprak het goed door wat wel en niet kon. Compliment bij het toetje: uit eigen beweging hadden ze zelf al het wafelwaaier en de koekkruimels niet op bord geserveerd! Erg attent.

21. Afhaal en bezorg Den Haag

Geef mij maar een verse roti jongens, en als ik rijst lamsvlees bestel zou ik graag willen dat het vers gemaakt is magnetron eten zout zout zout!

22. Gezellig restaurant met erg vriendelijk personeel wat goed uitleg geeft over drankjes en eten. Erg goede keuken met veel keus

23. Jacqueline

Het duurde heel erg lang voordat een bestelling daadwerkelijk geserveerd werd.
    De acoustic was vreselijk.
    Ik snap het verdienmodel. Geef de klant zo min mogelijk gangen......
    Maar voor mij was het geen goede ervaring

24. Scholten

De inrichting is een beetje ouderwets en hier en daar echt oud.
    Het restaurant was redelijk schoon, kon hier en daar wel eens even een stofdoek overheen 🤗.
    Het eten was echter Heerlijk en echt een beleving.
    Bediening was super vriendelijk, we hebben niet lang zitten wachten.

Wij hebben gezellig avond gehad👍🏻👍🏻

25. Eten was weer zoals altijd geweldig. Wel duurde het erg lang voordat wij ons hoofdgerecht kregen, bijna anderhalf uur. Daardoor moesten wij erg haastig eten om op tijd in het theater te zijn. Ik kreeg de tip van de bediening om dit voortaan te melden bij de reservering, maar wie verwacht nu dat het zo lang duurt.
    Ze verontschuldigden zich uitgebreid en boden aan om het eventueel in te pakken om mee te nemen.

26. Ben er al meerdere keren geweest een gehakt bal van 350 gr met frites of ras patat en salade.
    Een flinke maaltijd zeker een aanrader sate is ook lekker daar tot de volgende keer maar weer.

27. Jolita Raaijmakers

Gisteren weer tapas gegeten bij De Hooghei met gezelschap van 8 mensen.
    Prima geregeld daar met goed systeem. Je mag je volgende briefje al meegeven als je hapjes worden gebracht. Veel variatie in de lekkere gerechtjes. Vriendelijke bediening, er wordt goed voor je gezorgd. Weer voor herhaling vatbaar.

28. Nederlands De Koog

Na het debacle de avond ervoor in een ander restaurant een verademing. Lekkere Ribeye en tournedos en frietjes en side groente. Leuk plekje en gezellig druk. Personeel allervriendelijkst. Eigenlijk altijd als we hier eten.

29. Internationaal De Koog

Wij komen ieder jaar minstens 2 keer naar de Koog en eten altijd bij eigewijs. Afgelopen vrijdag was de laatste keer. Ik heb de kogelbiefstuk besteld maar deze zat vol met zenen en er was geen doorkomen aan. De bijgeleverde sla zaten grote brokken in en delen waren bruin. Bediening was niets mis mee maar dat beetje extra wat we bij andere restaurants tegenkwamen bleef het ver achter. Normaal is de zaak redelijk vol maar nu waren er maar 3 tafels bezet. Wat de gezelligheid ook niet ten goede komt. Terwijl verder in het dorp wel alles vol zat. Ook de avond daarna. De biefstuk was 25 euro maar elders in het dorp is deze gem 3 euro duurder. Een beetje kok weet wat het inkoopt en uitserveert.

3,7
  30. Carlos End

Leuke restaurant. We vonden alleen serveerster een beetje brutaal, we mochten niet te lang wachten op de rest van de groep. Dat was jammer. Maar al bij al was het wel gezellig.