Grote plaatsen met restaurants in Zuid-Holland

Alle plaatsen in Zuid-Holland

Nieuwste recensies in Zuid-Holland

Achetelijk teringzaak, duurde 75 minuten voor dat ze er waren omdat ze het niet konden vinden en ik had een broodje döner met kaas zonder sla besteld en ik krijg een broodje döner met sla zonder fcking kaas. En koude patat

Eet met de regelmaat buiten de deur maar zo slecht als nu nog nooit mee gemaakt
    wijn over onze telefoons en opmerking krijgen dat we die maar niet op de tafel moeten laten liggen lang op drankjes moeten wachten en laat ik het maar niet over het eten hebben. koud niet gaar en een uur en 20 minuten op moeten wachten op het eten.en als het eten komt eerst vlees na 10 min de aardappels/friet en na 5 min daarna salade en dat was alles. Gehele avond heeft een bakje knoflooksaus op tafel gestaan stokbrood moeten we nog krijgen. kortom heel slecht.

Piet Dekker

We hebben lekker gegeten, op een rustige plaats, het personeel was zeer vriendelijk en attent.

4. Chinees-Indisch Leiderdorp

Als altijd lekker gegeten van het buffet bij De Chinese Muur. Bediening attent en vriendelijk. We komen graag weer terug.

Super middag/avond gehad! Een heerlijke high wine! Zeker aan te raden! Service is er super! Eten is suuuuper top! En niet te vergeten, de wijn was super! Ik geef het een dikke 10!!!

Meer recensies in Zuid-Holland