Grote plaatsen met restaurants in Zuid-Holland

Alle plaatsen in Zuid-Holland

Nieuwste recensies in Zuid-Holland

Service heel erg slecht!

2. Pannenkoekenhuis Katwijk zh

Rosanne

Wauw.
    Ik heb coeliakie en ben hier warm ontvangen.
    Een gehele menukaart met alle mogelijke allergenen en zijn vervangingen.
    Ik heb nog nooit zo onbevangen keuzes kunnen maken in wat ik wilde eten. Ik heb in één oogopslag kunnen zien wat er mogelijk was voor mij en dat was veel!
    Het restaurant zat vol en toch was de service snel! Het eten was heerlijk en als ik in de buurt had gewoond was ik zeker vaker teruggegaan. Complimenten!

Charlène

Vanavond heerlijk gegeten bij Paddles!

Wat leuk om je laten te verrassen met gerechtjes. Zeer lekker en wat een fijne sfeer.

Uitstekende bediening en patat kwam precies op tijd!

Al met al zeker een aanrader!

Normale patat kunnen ze bakken, maar ik heb er 3x raspatat besteld en dat kunnen ze gewoon echt niet klaarmaken. Te lang gebakken en alles aan elkaar gekleefd. ( Je moet t goed los schudden als t net de olie in is). Nogal arrogant personeel, zijn niet hartelijk alsof t ze niets boeit. Mijn geld besteed ik wel elders.

Frikandel speciaal besteld met curry mayo en uitjes. Het werd curry pindasaus en uitjes erop?..schiet mij maar lek. Onvriendelijk niet geintreseerd personeel en weinig sortering. Patat te lang gebakken waardoor het erg hard was. Slaatjes komen duidelijk uit een goedkope emmer fabrieks braaksel. Kortom geen aanrader!

Meer recensies in Zuid-Holland