Grote plaatsen met restaurants in Zuid-Holland

Alle plaatsen in Zuid-Holland

Nieuwste recensies in Zuid-Holland

1. Altijd lekker eten bij farinella en dus ook daarom daar gereserveerd voor m’n verjaardag. De service liet echter flink te wensen over. Natuurlijk het was bloedheet dus alles is wat trager. Maar als je bij je pizza niet de juiste messen krijgt waardoor je je handen bezeert met snijden, en na je hoofdgerecht meer dan gepast is moet wachten om nog een drankje te kunnen bestellen, na meermaals handen op steken, is toch vervelend. Helaas hadden we denk ik ons onzichtbare gezicht mee, want andere tafels werden vlotter bediend. Na het volgende drankje konden we nog eens meer dan 20 minuten wachten om dan eindelijk af te mogen rekenen.
    Echt leuk werd m’n verjaardag hier niet van. De compensatie was aardig, namelijk een drankje van de rekening maar het heeft me toch een vervelend gevoel gegeven. Voorlopig even geen farinella voor mij.

2. Wat een lieve mensen, niets is te veel. Goede en vriendelijke bediening en prima eten.

3. Internationaal Heerjansdam

We zijn er twee keer geweest. De Tom Khai Kai met rijst in de soep (!) kreeg een onvoldoende. Onze vieze tafel werd pas schoongemaakt als je er om vroeg. Ook als de bediening iets van de bestelling vergeten was, duurde het erg lang voordat het gebracht werd. Vandaag moesten wij meteen van onze plek weg (weliswaar netjes doch indringend gevraagd) zodat een groter gezelschap aan onze tafel konden plaatsnemen. Daar wilden wij graag aan meewerken. En vroegen of ze 5 minuten wilden wachten. Dat kon niet want het eten kwam er al aan. Dan denk je: dat kan je toch beter managen!
    Al met al hebben mijn vrouw en ik een gezellige middag gehad bij 't Waaltje. Een zaak met potentie!

4. Goed geregeld met reservering. Niet te veel mensen op terras. Mooi in de schaduw. Eten was lekker maar beetje veel (net als stapelbakker). Tweede biertje duurde lang en moesten twee keer vragen

5. Van gijzen

Erg goed eten en goeie bediening.

Meer recensies in Zuid-Holland