Grote plaatsen met restaurants in Zuid-Holland

Alle plaatsen in Zuid-Holland

Nieuwste recensies in Zuid-Holland

1. Yvonne Snijders

Het eten was matig.
    Niemand kwam langs de tafel of we nog iets wilde drinken.Salade niet aangevuld.
    Bij het afruimen van het voorgerecht alle kruimels over de tafel bleef gewoon liggen.
    De bestelling klopte niet.
    Er was een jongen heel aardig de rest bekeek je niet.Er was een speelhoek dat niet aan ons verteld werd kwamen we achter toen we naar huis gingen.En we hadden dus 2 kids bij ons dus niet kind vriendelijk.
    Ik ga er niet meer eten.

2. Harriet

Heel gezellig en ongedwongen gedineerd. Fijne bediening en lekker eten. Heerlijk buiten gezeten, gezellige sfeer.

3. Pempek Elysha is een authentiek Indonesisch restaurant met gerechten uit Sumatra en Java. Het restaurant heeft geen rijsttafel op de kaart staan. Wel een zeer gevarieerd menu met veel 1 persoonsgerechten. Dit restaurant mag dan klein zijn, maar mede het afhalen is het er altijd druk. Nou, ik kan het me voorstellen, want het eten smaakt er overheerlijk. Meestal zit deze plek vol met Indonesiërs die hun Indonesische gerechten in oorspronkelijke smaak missen. Onze complimenten. Ben en Marijke

4. Francien Rijnbeek

Het eten was heerlijk en ruim voldoende. De bediening was goed en heel vriendelijk.
    Ik had online gereserveerd, maar het heeft ruim twee uur geduurd voordat de reservering binnenkwam, pas net toen ik bij Daan was. Gelukkig was het nu niet druk, maar anders had ik daar wellicht (ondanks mijn reservering) niet meer kunnen eten.

5. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

De sfeer is wat oudbollig,daarin tegen ruime keus en heerlijk eten,en zeer vriendelijk personeel.

Meer recensies in Zuid-Holland