Grote plaatsen met restaurants in Friesland

Alle plaatsen in Friesland

Nieuwste recensies in Friesland

Mevr Jager

We hadden een uitje van de Doopsgezinde Zusterkring.
    Met acht dames hebben we heerlijk gegeten, buiten op het terras.Het eten was voldoende en smaakvol. Niemand klaagde, dat er iets niet lekker was. We hadden zo een leuke afsluiting van de dag. De bediening was perfect . Het verliep allemaal heerlijk ontspannen

2. Italiaans Leeuwarden

Wieland

Service en eten waren ongelofelijk goed, beter dan bij menig restaurant.
    Het restaurant voelde erg sfeervol aan en openlijk.
    Voor de liefhebber van goed eten is dit een prima plek om eens te bezoeken.

Kielstra

Het was een prima avond op jullie terras. De bediening was goed en het eten was lekker.

Ik kom hier omdat de andere snackbar in het dorp nog slechter is. Ik sta vaak erg lang te wachten om überhaupt een bestelling te plaatsen. Je wordt niet aan gekeken of welkom geheten. En soms sta je alleen ik de rij en moet je nog steeds 10 min wachten. Heel bijzonder allemaal en vooral irritant en frustrerend. Patat is negen van de tien keer slap en onder de maat. Personeel heeft alleen oog voor vaste klanten. Als ik andere recensies lees ben ik niet de enige.

5. Pizzeria Dokkum

De geast

Zondag een bestelling gemaakt voor 13 personen. Ongeveer 40 minuten kun je het ophalen. Prima! Daar aangekomen weet het personeel van niks. Toch hadden wij met Tropicano gebeld, wel 2 minuten. Maar zij hadden niets gekregen...

Slechte service daar, zo wil je ook niet verdienen.

Meer recensies in Friesland