Grote plaatsen met restaurants in Friesland

Alle plaatsen in Friesland

Nieuwste recensies in Friesland

Ja ongelooflijk dat een zaak zo'n bedrag durft te vragen voor dit soort kwaliteit eten. Je betaald nota bene nog €3.00 extra voor de mixed grill, dan verwacht je ook wat een geen volledig doorgebakken biefstuk en varkenshaas met de structuur van een schoenzool en smakeloze kip en spareribs. Bijzonder is wel dat ze de kip malser gekregen hebben dan de biefstuk en varkenshaas.

Vervolgens suggereren dat er een gratis dessert is aangeboden terwijl het enige wat de bediening vroeg was "Wilt u nog een dessert?", na de geniale vraag of wij doorgebakken droge biefstuk niet lekker vinden lijkt me het antwoord duidelijk nee, waarschijnlijk zelfs gratis niet.

Hoe het kan dat hier 5 sterren beoordelingen staan begrijp ik helemaal niks van. Enige pluspunt was dat er redelijk vlot gevraagd werd of ik nog een biertje wou. Chapeau er gaat dus toch nog iets goed.

Moeder en dochter dag bij jullie gegeten. Wij vonden het tegen vallen, patat leek wel chips zo hard. En weinig keus in groente alleen bakje sla en rode kool, waar wij geen hap van hebben gehad. Ook omdat het vrij druk was voor de maandag was er maar 1serveerster, die wel goed haar best deed. Maar 2 glazen drinken gehad, voor onbeperkt wel weinig, dus voor wat wij hebben gehad vonden we het te duur. Wij zullen hier niet weer terug komen.

Samen komen we hier al een aantal jaar. Zoals vorige week. Het was prima. Vandaag (19-2-2018) waren we er weer. De "baas"was er niet. Dat maakt schijnbaar een heel verschil voor het personeel. Mijn partner bestelde de pasta met zalm, zag er prima uit, en was ook prima. Ik bestelde met pasta met olie, chili en knoflook… maar dat was me toch een kleine portie… dus ik zei tegen de serveerster dat ik een 2e portie wenste want dit was toch wel heel erg weinig. Zij gaat gewoon een 2e portie bestellen, de kok weegt namelijk alles af. Het "leek" alleen veel meer wat mijn partner had! Ik stond dus gewoon te liegen volgens hun. Heb de kok erop aangesproken maar die kon alleen zeggen dat de 2e portie klaar was. Ik kon er niet het niet geloven dat ik gewoon als leugenaar neergezet werd. De portie was toch echt even groot mevrouw… ongelooflijk. Wat een kok, hier gaan we dus echt nooit meer heen. Belachelijke service. Bovendien, wat ik nog niet eens vermeld heb was dat mijn pasta behoorlijk aan de droge kant was. Heb nog extra olie erbij verzocht. Zou ik normaal gesproken nooit wat van zeggen… Slechte beurt voor de Italiaan op Ameland waar we al zoveel jaar komen. Ongelooflijk dat je na zoveel keer niet eens op je woord geloofd wordt. Laatste keer naar dit restaurant op Ameland. Als het niet goed was, geef dat dan gewoon toe, kan gebeuren toch? Ga er niet over lopen te liegen… zielig gewoon!

4. Internationaal Sneek

Rond half zeven werden met wat hulp van de eigenaar om de rolstoel binnen te krijgen een lekker menu van preisoep en een lekker stoofmenu voor geschoteld en daarna een lekker toetje van ijs en warme kersensoep heerlijk gegeten en gezellig. En van de andere grote groep was oma jarig en hebben we met zijn allen even voor haar gezongen. Wat zeer door oma gewaardeerd werd. Kortom voor herhaling vatbaar.

Een prima plek om te eten, zeer goede bediening, vriendelijk en attent, misschien even vaker voor het drinken langs komen.

Meer recensies in Friesland