Grote plaatsen met restaurants in Friesland

Alle plaatsen in Friesland

Nieuwste recensies in Friesland

1. Italiaans Heerenveen

Vriendelijk verwelkomd,maar daarna was het veel te druk met te weinig personeel.
    Broodplankje kwam niet...1x drinken gehad daarna hoopeloos gewacht op alles.
    Nee ons zien ze niet weer

2. Heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. Snelle en vriendelijke bediening. Niks op aan te metken.

3. Eerlijk gezegd weten we niet waar we moeten beginnen. Eten was zeer slecht. Bediening zeer slecht. Wel erg drukke tent voor vieze eten. Eerst moesten we een half uur wachten, maar toen niemand kwam ging mijn schoonvader binnen vragen waar de bediening bleef. Daarna kwam iemand de bestelling halen. Een half uur daarna kwam onze drinken. 20 min daarna bestelden we opnieuw drinken maar deze verscheen niet. Opnieuw geklaagd! Eten kwam na anderhalve uur. Zwart verbrande aardappelen, kabbeljauw niet vers, pastinaak vies zacht gekookt, pannekoek dik, rauw en niet te vreten, alles was smaakloos. Toen we ze melden dat de aardappelen verbrand waren, werd een nieuwe bak opnieuw gebrandde aardappelen geserveerd.. kritiek werd niet gewaardeerd!! Ons zien ze in ieder geval nooit meer terug!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. In een woord geweldig! Meer dan 10 punten waard Uitgebreide kaart. Deze vakantie voor de tweede keer hier gegeten we hadden het niet verwacht maar het was haast nog beter dan de eerste keer. Vlotte bediening. Helemaal geweldig ernaar het zelf!

5. Nederlands Sneek

Carola Onken

Das Essen war sehr lecker. Toll war auch, dass es Brot mit Kräuterbutter als Vorspeise gab.

Meer recensies in Friesland