Grote plaatsen met restaurants in Friesland

Alle plaatsen in Friesland

Nieuwste recensies in Friesland

1. Internationaal Drachten

Top restaurant! De aankleding van het restaurant is modern en mooi ruim opgezet. De keuze aan eten is enorm divers en vooral ook erg lekker! De bediening is ontzettend aardig en vlot. Al met al voor ons een dikke 10! Aanrader! Wij komen zeker terug!

2. Internationaal Lemmer

Met z’n vieren gegeten, gezellige avond gehad. Niet lekker gegeten, te veel betaald voor inspiratie loos en opgewarmd voedsel. De smokey Joe burger smaakt naar een Hema worst en de hartige taart lijkt meer op een eier spons. Honden zijn toegestaan maar ik zou die van mij niet eens meenemen voor de restjes.

2,1
  3. Internationaal Drachten

Heerlijk gegeten, goed concept, ruim en overzichtelijk, onmens veel keuze.
    Eigenlijk zijn 2 uren te kort om overal bij langs te kunnen en er wat van te nemen. Maar voor je maag zijn 2 uren meer als zat. Er zit niks anders op om nog een keer te gaan en dan weer dingen te eten die je eerdere keren niet hebt gehad, hahaha!

Een gezellig restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Net 2 kibbeling van kabeljauw gehad en meegenomen naar huis. Het was niet te eten veels te lang gebakken of 2x gebakken. Er zat geen smaak aan en de vis die ik er in kon vinden was zeer droog. Voor ons nooit weer.

Meer recensies in Friesland