Grote plaatsen met restaurants in Drenthe

Alle plaatsen in Drenthe

Nieuwste recensies in Noord-Brabant

Wat een oplichters, bestel je wat via thuisbezorgd komen ze niet leveren maar bellen ze hoelaat je het komt halen. Ik mag niet weg want ben geopereerd dat verhaal probeerde ik netjes uit te leggen en wat thuisbezorgd betekend. Er werd zonder pardon gewoon opgehangen.

Elly kruize

Heerlijk gegeten.
    De proeverij is zeker aan te bevelen.
    Personeel vriendelijk en correct.
    Zullen zeker in de toekomst terugkomen.

Jans de jong

Eten was oké.
    Maar service was zeer slecht. De meneer is totaal niet servicegericht. De beste man schreeuwt naar zijn personeel en beledigd de schoonmaakster. Ook is het niet normaal dat er alcohol word gedronken terwijl er word gewerkt.
    Slechte zaak.

Melissa van Oorschot

Café is prima, leuke gasten goed eten en veel keuze qua bier. Enigste nadeel is dat een meneer erg onbeschoft over komt. Heb hem meerdere malen ook tegenover zijn eigen collegas tekeer zien gaan. Daarbij vind ik het niet normaal dat deze man tijdens werk wodka drinkt. Dit noem ik geen horeca. Ik zal misschien in de toekomst terug komen maar dan niet voor de service.

Wij hadden hier een reservering via social deal. Je krijgt waar je voor betaald. En dat is hier voldoende. Idd veel olie maar die kun je toch in het bakje laten liggen? Het eten was verder prima. Klanten die over dit restaurant klagen kunnen beter meer uitgeven ipv voor een knaak op de eerste rij te willen zitten en dan verwachten dat alles perfect is. Nogmaals, je krijgt waarvoor je betaald en voor dat bedrag is het gewoon goed.

Meer recensies in Noord-Brabant