Grote plaatsen met restaurants in Drenthe

Alle plaatsen in Drenthe

Nieuwste recensies in Friesland

Afgelopen maandag heb ik hier met mijn vriend gegeten. Het was duidelijk drukker dan dat de uitbater het verwacht had; er waren maar 2 mensen voor de bediening en 1 kok in de keuken. De kok en bediening konden de drukte duidelijk niet aan. Daardoor werden tafels niet leeggehaald en schoongemaakt en moesten we ook lang wachten op ons eten. Het eten was lekker. De gevolgen van het eten bij dit restaurant waren echter niet zo fijn; mijn vriend heeft een voedselvergiftiging opgelopen door de hamburger die hij had besteld. Voor ons is dit een reden om nooit weer bij dit restaurant te komen, erg jammer want het is een erg mooie locatie.

2. Mediterraans Heerenveen

Heerlijk tapas gerecht gegeten. Lekkere gerechtjes en vooral de runder-tajine was super.
    Zeer klantvriendelijk personeel, een restaurant dat ik zeker wil aanraden👍

3. Italiaans Leeuwarden

Gilian D

Zeer lekker eten. Het is echt tafelen op zn Italiaans, veel verschillende smaken die toch in balans zijn. De antipasto misto was zeer uitgebreid, en Risotto zo goed als deze had ik nog niet eerder geproefd. Iedereen die houd van lekker eten moet hier gaan eten.

4. Nederlands Franeker

Manuela Kemmeren

We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Een super gezellige avond gehad met goede service en een fijn sfeertje.

5. Italiaans Leeuwarden

Antipasta was uitgebreid en authentiek Italiaans. Gepassioneerde kok, vriendelijke bediening. Smaak van de gerechten voldeed aan de verwachting.

Meer recensies in Friesland