Grote plaatsen met restaurants in Drenthe

Alle plaatsen in Drenthe

Nieuwste recensies in Drenthe

1. Nederlands Emmen

Miranda

Het eten ging wel, echter konden niet normaal wat bestellen en moest het van de borrelkaart. Bediening was erg arrogant, niet klantvriendelijk echt bagger. Ala je zo chagrijnig gaat werken blijf dan lekker thuis.
    Er liepen wel 2 jongens en die deden hun best wel, en waren ook super vriendelijk.

2. Vincent

Wat een leuk Steak House is dit zeg. Kwaliteit, prijs, sfeer en bediening zijn allemaal top. Een verassing tijdens onze vakantie, we waren even de natte camping ontvlucht en kwamen hier terecht.

3. Chinees-Indisch Dalen

Wat is er gebeurd met dit restaurant?!!!
    Al ongeveer vijftien jaar kwamen we geregeld bij dit restaurant, zowel om er te eten als om er Chinees af te halen. In de loop van de jaren was de kwaliteit soms wel eens wat minder maar over het algemeen waren we toch tevreden. Hieraan is vandaag absoluut een eind gekomen. Met bijna alles was vandaag wel iets mis. De pangsit goreng waren koud, niet lauw of zo maar echt koud en taai alsof ze uit de koelkast kwamen. De saus was wel goed warm. De kroepoek was oud, muf en taai in plaats van krakend krokant. De bami was koud, de tjaptjoi was wel goed warm. De nasi was goed warm maar was waterig en compleet smakeloos. Ik ben niet iemand die gauw klaagt maar in dit geval vond ik het raadzaam om toch het restaurant op de hoogte te brengen. Het kan altijd een keer mis gaan, niet waar. Dus heb ik het restaurant gebeld en verteld dat ik niet tevreden was met hetgeen ik een half uur geleden had afgehaald en begon ik te vertellen wat er mis aan was. De pangsit, de kroepoek en verder kwam ik niet eens. De klacht werd in het geheel niet serieus genomen genomen. Het lag allemaal aan ons. Het smaakte zoals altijd en de kroepoek was ook zoals altijd. We konden gerust naar andere restaurants gaan als het ons niet zinde. Hierop het ik het gesprek maar netjes beëindigd en opgehangen.

4. Bij mooi weer buiten op het terras gegeten. Gezellige sfeer, prima eten en zeer vriendelijke en vlotte bediening. Al met al een aanrader.

5. Prima eten en mooi terras achter!!

Om toch ter lering een kleine kritische noot te geven:
    Bestelling drankjes verliep af en toe wat stroefjes - mede ivm meerdere mensen die ons bedienden / drukte ivm feest dorp?
    Scroppino maken bij de tafel ging bijna verkeerd - Wellicht toch in de keuken maken?
    Op zich allemaal geen probleem, sfeer was prima… geen issues en we hebben een mooie avond gehad

Meer recensies in Drenthe