Grote plaatsen met restaurants in Drenthe

Alle plaatsen in Drenthe

Nieuwste recensies in Drenthe

1. Johan

We kwamen een jubileum vieren. Een mooi plekje gevonden. Helaas meerdere malen vergeten door de bediening. Lang op bediening moeten wachten telkens. Aan het eind van ons etentje aangegeven dat ik iets later een nagerecht zou willen (de wijn was nog niet op). Vervolgens een half uur lang geen enkele bediening meer gezien. Zelf dan maar naar de kassa gestapt. Kreeg de opmerking dat de keuken al gesloten was (meer dan een uur ervoor). Gelukkig toch nog opgelost.

Eten was best aardig. Kip wel aan de droge kant. Vis wat doorgebakken. Spareribs en biefstuk waren erg goed. Goede rode wijn erbij.

Hele ervaring was helaas wat teleurstellend. Niet wat we hier gewend zijn.

2. De heren van Watervlo

Meiden, waar moet ik beginnen.
    Het is onze vertrouwde locatie. Onze steun en toeverlaat tijdens een zwaar weekend. Een oase van rust en genot waar we even kunnen bijkomen van de hectiek van het Moby Dick leven.

Je zou kunnen zeggen dat je hier komt voor de biertjes. De goed getapte goudgele koude rakkers.
    Je zou kunnen zeggen dat je voor het heerlijke eten komt. Mals vlees, lekker brood en heerlijke patatjes.
    Je zou zelfs kunnen zeggen dat je voor het pinda werpen komt. Het smikkelen en pellen om vervolgens alles op de grond te pleuren.
    Nee.

Je komt slechts voor één ding. Dat zijn de dames. Schoonheid in zijn puurste vorm. Een hart groter dan die klapper van een sirloin op je bord. Lippen voller dan je buikje na je bezoek aan deze tent.

5/5 volgend jaar weer

3. Een heel gezellig restaurant met een goede sfeer. Bijgerechten konden bijbesteld worden. Heerlijk mals stoofpotje op met groente van het seizoen, wat helaas heel erg weinig was. Het grand dessert voor 2 personen was schandalig duur voor wat je kreeg. 2 bollen ijs, 2 bollen slagroom, wat vers fruit en 2 bolletjes chocolademousse voor €16. Voor de rest prima gegeten.

4. Annemarie

Heerlijke mosselen gegeten, de verse aardbeien met sorbet ijs en de vriendelijke attente bediening maakte het helemaal af.

5. Leenders

Wat hebben we hier lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk en gemoedelijk.
    In overleg op welk tempo je je volgende gang wilt hebben. Kortom het was heel goed.

Meer recensies in Drenthe