Grote plaatsen met restaurants in Zeeland

Alle plaatsen in Zeeland

Nieuwste recensies in Zeeland

1. hans van leeuwen

mijn telefoon 0685128743

2. Super! We hebben er heerlijk gegeten tijdens ons dagje uit naar Middelburg. Lekker all in eten en drinken. Wat een uitgebreide keuze: zeekraal, garnalen in alle soorten en maten, heerlijk sushi en sashimi en bij de wok en tepan yaki ook al zo veel lekkers. Vriendelijke medewerkers, open keuken, hygienisch werken, alles netjes schoon en goed onderhouden. Wij zaten zo te genieten dat we de tijd compleet vergaten maar daar werden we op een vriendelijke en nette manier op gewezen. Echt super, ik wou dat ze bij ons in de buurt zaten.

3. Internationaal Renesse

Ik heb hier afgelopen vrijdag met een vriendin gegeten. Gelukkig was het lekker weer, dus we hebben buiten kunnen zitten en van het uitzicht kunnen genieten.

We werden redelijk snel geholpen, maar ik kreeg wel een beetje het gevoel dat de fut eruit was bij het personeel. Wellicht omdat het het eind van het seizoen is? Ik hoop dat ze in de drukke zomertijd wat sneller zijn.

De kaart was redelijk simpel, dus de keus was snel gemaakt. Ik ben voor de pittige spare ribs gegaan en mijn tafelgenoot ging voor de saté.

De spare ribs waren erg lekker, maar ik vond ze niet zo heel erg pittig. Frietjes werden apart geserveerd met een schaaltje sauzen. Dat was wel fijn, want dan hoef je hier achteraf niet meer om te vragen.

Prijs is prima, zeker voor de locatie.

4. Beste eddy en Christina,

Allereerst onze excuses voor uw slechte ervaring met Eeterij Iets Anders.

Wij zijn inderdaad iets gestegen in prijs omdat wij nu met dagverse producten werken en pakjes en zakjes de deur hebben gewezen.

Spijtig dat u onze kwaliteit minder vind als bij de vorige eigenaar en eigenaresse. Wij streven echter naar de beste kwaliteit voor een scherpe prijs.

Ook is het jammer dat u niet iets specifieker kan zijn omtrend het onbeschofte gedrag van ons personeel zo kunnen wij niet de oorzaak van uw ervaring onderzoeken en verbeteren.

Toch hopen wij dat u het nog een keer wilt proberen bij ons en bij bekendmaking van uw voornamen zal het personeel en onze chef zijn uiterste best doen om u het alsnog naar uw zin te maken. Dit proberen wij natuurlijk bij al onze gasten.

Met vriendelijke groet.

Team Eeterij Iets Anders.

5. Gerard

Je moet lang wachten op je bestelling en het is aan de prijzige kant als je snackbar prijzen verwacht.

Grotere verpakkingen gaan per kleine of grote emmer. Helaas is niemand bekend met deze maten en heb ik elke klant inclusief mijzelf horen vragen hoeveel friet een emmer nu eigenlijk is. Niet heel handig.

Friet, majo en pindasaus wel lekker.

Meer recensies in Zeeland