Grote plaatsen met restaurants in Zeeland

Alle plaatsen in Zeeland

Nieuwste recensies in Zeeland

1. Eten was top en super vriendelijk personeel 👌🏻,wij komen zeker nog eens terug mvg PRO DJ Jurgen 😉

2. Daar wij geregeld Domburg bezoeken streken wij neer in jullie restaurant. Ik bestelde mosselen naturel en mijn zoon spareribs. Het eten was er vrij snel! Ik keek in het pannetje en wat ik zag was ronduit schandalig. Alle mosselen waren kapot (het moesten mosselen voorstellen) kleine bruine gedrochten, want meer was het niet. De mosselen waren niet schoongemaakt, en daar ik mosselen met de hand eet was een plakzooi. De mosselen werden geserveerd zonder groente's zoals het hoort, een lekker preitje met selderij. Ze waren onsmakelijk, en een schande dat U dat durft te geven in deze tijd waarin alles duur is. Ik heb het aan de serveerster laten zien, maar ze zei heel vriendelijk dat het niet het seizoen was! Zet het dan niet op de kaart!! Beter nee verkopen dan dit.

Ik ben niet in discussie gegaan op deze mooie Moederdag, U begrijpt dat wij nooit meer komen

3. C. Vroonhof

Dag lieve mensen,
    Alleen maar schrik dat jullie de zaak willen verkopen. Eigenlijk willen we graag van jullie fantastische diner en sfeer blijven genieten. Al is het maar een paar keer per jaar.

Mart van de pas,
    Catherine Vroonhof.

4. De vreese Lucas

Goede dag wij hebben inderdaad gereserveerd in jullie restaurant op 12mei wij zijn mensen met een bepaalde leeftijd en wij gaan regelmatig eens ergens eten wij kennen restaurant Lekens al vele jaren het heeft een goede naam. Wij zijn dan bij jullie geweest en het was wat wij willen rustig eten en drinken. Wij waren allebei tevreden mooie tafel goede bediening lekker eten we hebben Lekens terug ontdekt en zijn van plan regelmatig eens terug te komen. Lucas en Andrea uit Aalter BE.

6,1
  5. Marco Vandermeulen

Geweldige zaak met super vriendelijk personeel en waanzinnig lekker eten!
    Wij komen hier geregeld.
    Dit moet je ervaren hebben.

Meer recensies in Zeeland