Grote plaatsen met restaurants in Zeeland

Alle plaatsen in Zeeland

Nieuwste recensies in Zeeland

1. Willy Schepens

Flop! Kil in het restaurant, gedempte verlichting. Bleken enige klanten. Beiden gekozen voor voor palingmenu. Niet correct tov de website, geen sprankelend aperitief, amuse schaaltje chips met dip. Apero zelf besteld 15 euro. Geen oesters beschikbaar (te duur?) daarom garnalencocktail, extra 2,5 euro / persoon (excuseer, zijn nogal duur). Borden voor het hoofdgerecht waren ijskoud, schotelverwarmer gevraagd. Afrekening = 144 euro. Grote teleurstelling was onze reservatie ivm onze 53e huwelijksverjaardag.

Besluit! Hier gaan we nooit meer langs!

Tot genoegen,

Willy & Bea.

Eén vorige recensie
  2. Lekker gegeten. Grieks eten bij een grieksrestaurant is toch anders.

3. Eten prima, voldoende ruimte binnen(niet te dicht op elkaar), lekkere stoelen en vriendelijke bediening

4. Internationaal Goes

Ginny van Unen

Zaterdag 20 april 2024 hadden wij voor 4 personen gereserveerd. Een gezellig avondje met vrienden, dat was de bedoeling, maar nog geen 5 minuten later stonden we weer buiten. Het begon al met een chagrijnige dame, omdat wij een tafel vlakbij de buitendeur kregen, en wij een andere tafel vroegen.
    Die kregen we, maar haar gezicht sprak boekdelen.

Toen we aan tafel zaten en een jonge knul ons drinken kwam opnemen, vroeg mijn man om een ballentine(whisky) met cola. Waarop de ober zei dat ze dat niet hadden. Toen mijn man zei dat dat gewoon op de kaart staat, kreeg hij een sneer dat de toon van mijn man hem niet aan stond!!! Toen mijn man vroeg wat hij dan verkeerd had gezegd, werd hij als een klein kind gesust en werd er op een neerbuigende manier gezegd dat “alles oke was en dat het drankje eraan kwam”. Meerdere keren vroeg mijn man wat hij dan verkeerd had gezegd, en elke keer kapte de ober het af en zei dat het niet van belang was en dat hij voor het drankje ging zorgen.
    Daar ging mijn man niet in mee! Het is echt heel onprofessioneel om een klant op deze manier aan te spreken!!!!

Wij zijn dan ook opgestaan en hebben het restaurant verlaten. In een zaak met zulk chagrijnig en onprofessioneel personeel zullen wij nooit meer terug komen.
    Er zal vast ook goed personeel lopen, maar wij hebben die helaas niet gezien!

Uiteindelijk hebben we een tafeltje kunnen bemachtigen bij De Brass en daar werden we heel hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel en hebben we heerlijk gegeten!
    De Brass is dan ook zeker een aanrader en zullen we vaker terugkomen, maar bij 32 zullen we nooit meer binnenstappen…

5. Jan en Trudy Terpstra

Menu boot sushi is fantastisch, overheerlijk met niet teveel rijst gebruikt zoals bij vele andere sushi restaurants.
    Zitplaats aan het raam is de leukste plek.
    Tannya en Hans zijn supervriendelijk gastvrouw en heer.
    Aperatief van het huis is een geweldig begin!

Meer recensies in Zeeland