Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeeland verdeeld zijn.

1. pizza extra ham besteld, en er zaten wel geteld 5 kleine stukjes ham op!!

2. Wij "3 "hebben genoten van het "heerlijke genieters-menu" complimenten aan de CHEF en
    de professionele service, wij kunnen jullie voor 10% aanbevelen bij onze kenissen...

Dagje uit... lukraak gekozen... grote verassing TOP !
    Hartelijke groeten uit Brasschaat

3. Lekker Portugees gegeten met enkele collega's bij Carlos. Lekker eten, goede service en schappelijke prijzen.

4. Met het gezin uit eten, heerlijk gedineerd bij parc central! Goeie koffie en lekker vlees er was helaas geen plek voor een toetje want de hoofdgerechten waren net iets te veel.
    Al met al wij komen zeker terug tot de volgende!
    Groet hans.

5. Antoinette Stevens

Voor verjaardag moeder gereserveerd. Mooie tafel aan t raam, leuk voor moeder die slecht ter been is.
    Lekker gegeten in losse sfeer, attente bediening en mooie prijs/kwaliteit.

6. Japans Goes

Heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening.

7. Heerlijk gegeten.
    Leuke sfeer en hoewel je een toetje kunt delen ik zou het niet doen😉

8. Al een aantal keren hier gegeten, met een paar man/vrouw of met een wat grotere groep. Ik ben verslaafd geraakt aan de spaghetti carbonara.
    Dus ook deze keer weer besteld.
    Zware teleurstelling, er was duidelijk niets met het spek gedaan, gewoon "rauw" door de spaghetti geroerd. Ook nog veel vet, en te grote stukken.
    Mijn opmerking hierover werd gepareerd met de opmerking dat ik een volgend keer moest vragen het spek "langer te bakken tot krokante stukjes".
    Dat was mijns inziens niet het juiste antwoord. Jammer, een volgend keer zal ik waarschijnlijk wat anders kiezen.

Groeit de populariteit het restaurant boven het hoofd?
    Soms moet je zeggen genoeg is genoeg en niet "proppen".

Komen we er terug? Denk het wel

9. nick van dyck

Zeer lekker gegeten en top bediening!

10. Nederlands Goes

Goed eten, voor een schappelijke prijs. Gezellig en vlotte bediening.

11. Fijn gegeten en er werd rekening gehouden met mijn maagverkleining door ons met rust te laten en op onze wenken kwam de service van de bediening. Zie de foto's en het Diner was lekker en vooral desert zag er mooi uit. Top Restaurant met vriendelijke bediening.

12. astrid rijkse

Hier hebben ze de beste carpacio😍
    Super restaurant heerlijk eten en goeie sfeer.

13. Hanny en Kees

We kunnen alleen maar zeggen, we hebben een TOP avond gehad

14. Vandaag voor de eerste keer chinees besteld bij Azië , na een uur wachten waren er nog maar 4 klanten voor ons geholpen en vlg ons nr nog 4 te gaan voor wij aan de beurt waren , we hebben ons geld terug gevraagd en gekregen zonder problemen.
    Ik snap dat het erg moeilijk is als je personeel tekort hebt , maar zeg dan als je besteld dat de wachttijd zo lang is , dan weet je dat en heb je de keuze om ergens anders naar toe te gaan.

2,1
  15. Corrie de Braal

16. Er was een aangepaste kaart omwille van personeelstekort. Voor ons geen probleem MAAR omdat de dranken in de vaste menukaart staan, moesten we wel héél erg aandringen om deze kaart te krijgen om onze keuze uit de dranken te maken !

17. Komen al heel veel jaren in Burgh-Haamstede en ook bij de Pannekoekenmolen..
    Kwaliteit sterk achteruitgegaan. Flinterdunne pannekoeken met blokjes appel en 3 rozijnen.
    Open potten stroop en basterdsuiker. Zeer onhygienisch.
    Hebben inmiddels veel betere ervaringen bij andere PK-molens in de omgeving. In de Graanhalm komen we dus nooit meer.H

18. Vertaal van de naar Nederlands

Alles gut wie immer. Kommen jedes Jahr wieder. Service sehr gut und essen sehr lecker.

19. Vanavond voor een tweede keer gegeten in dit restaurant en wederom gekozen voor het maandmenu (Hamachi, oester, dashi, algen, citrus * Schol, aardappel, rettich, gerookte paling * Picanha, bietjes, peterselie wortel, dragon * Rijstepap, braam, rozen, lychee). De foto's zeggen meer dan woorden maar het was allemaal weer van een zeer goede kwaliteit. Een aanrader!!

20. eten en drinken heel goed rest was ook goed wel last gehad van een blaffende hond snachts.

21. Super lekker gegeten! Altijd heel verzorgd en vers! Komen zeker terug!

22. Desmit Magda

heel goed hotel,mooi en verzorgd restaurant,lekker eten, gezellige sfeer, de kamer was netjes ,dikke duim voor het onderhoudspersoneel, >>1 min puntje =het is tijd voor vervanging tapijt overal in hotel <<

23. Super heerlijk gegeten! Top kwaliteit! Alles maar dan ook alles was perfect! Amuse, zelf gemaakte bonbon! Heerlijk klaargemaakte salade en de lekkerste mosselen die ik ooit gegeten heb. Exht een aanrader!

24. Marleen Vermaat

25. I. IJzerman

Lekker gegeten zoals eigenlijk altijd. Deze keer mosselen. Voldoende voor twee personen. Toiletten keurig schoon. Prima gevoel bij deze avond.

26. Leida Brouwer

Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening.

27. Al jaren dezelde bevlogenheid en kwaliteit handhaven is waarlijk n top prestatie. Mooie schone zaak met gedreven bediening, en tel daar bij op de verse vis die heerlijk uit ziet en bovenal smaakt tegen n nette prijs is n prestatie. Heel graag tot de volgende keer en keep up tje good work.

28. Rustiek gelegen accommodatie waar je vindt wat je zoekt:: rustige gemoedelijke sfeer met een klantvriendelijke service en bediening . Je voelt je gelijk “weg” en toch thuis.

29. tom en tonnie

We hebben super lekker gegeten en het personeel was heel erg vriendelijk we gaan zeker terug.