Grote plaatsen met restaurants in Gelderland

Alle plaatsen in Gelderland

Nieuwste recensies in Gelderland

1. Zuid-Amerikaans Zutphen

Vandaag bij de Revolutie gegeten. Eten niet bijzonder maar oké. Vragen voor klein karafje water €2.50! Glas water is gratis. Lopen blijkbaar liever voor de glazen water dan 1 keer flesje water. Ook voor superklein schaaltje rauwkost €3.50 extra!Dit gaat nergens meer over! Jammer. Kom hier niet mee terug.

2. Mediterraans Nijkerk gld

L. Willemsen

We hebben enorm genoten van het heerlijke eten en gastvrijheid. De gerechten waren vers, smakelijk en uitstekende porties. Dit was onze derde keer en nog steeds even fantastisch. Dit restaurant is een aanwinst voor Nijkerk.

3. Vanmiddag om 17.30 uur samen met mijn jongste dochter van 6 die graag pizza wilde eten met papa aangezien mama een etentje had met vriendinnen. Dus gingen we dat even samen doen bij Pizza en Pizza omdat daar de Pizza's altijd goed zijn en het ook gezellig zitten is, superleuk dus!!
    Ware het niet dat de jongedame bij de ingang vertelde dat dat helaas niet mogelijk was omdat buiten alles vanaf 18.30 gereserveerd was en als die mensen naar binnen zouden willen ze daar ook plek voor moest hebben..... Ahum? Feit dat er binnen meer plekken zijn doet er niet toe, want vol mocht het restaurant niet raken want daar was de bezetting niet op berekend... Te weinig personeel kan ik nog begrip voor opbrengen evt, maar eigenlijk was dit toch een afgang, want binnen plek vrij houden voor gereserveerde plekken buiten...???? Belachelijke reden en we praten over max plm 30 minuten hè aangezien we met 1, 5 uur echt wel weg waren geweest weer, dochter is nml 6 jaar..Nee, zelden zoiets niet gastvrij meegemaakt, dikke FAIL Pizza & Pizza. Ps.de sterren zijn gegeven op basis van voorgaande bezoeken, behalve de service....

4. Voor het eerst er gegeten.was erg druk maar wel een gezellige boel.Bediening was goed ook al moesten we wel wat lang wachten maar uiteindelijk heerlijk en goed gegeten.dus voor ons een dikke 8.

5. Murjani Kusumobroto

Samen met mijn neef de traditie van samen eten voor zijn vaders verjaardag, gevierd in My Asia. Heerlijk gegeten van boterzachte eend en en de smakelijke Dorado vis. Weer een volle 5 sterren diner. Onze complimenten aan de koks, bediening en top eigenaar ✨️✨️✨️✨️✨️

Eén vorige recensie

Meer recensies in Gelderland