Grote plaatsen met restaurants in Gelderland

Alle plaatsen in Gelderland

Nieuwste recensies in Gelderland

1. Lekkere pizza's en goede bediening

2. Zoals altijd heerlijk gegeten, leuke en goede bediening, leuke avond gehad

3. Wij hebben een heerlijke avond gehad, genoten van heerlijk eten, perfect passende wijn en leuke, attente service.

4. Lydia van Duijn

Het is een prachtige locatie, de medewerkers waren alleraardigst, ik was blij verrast door de handcrème bij de toiletten. De wijn was heerlijk, maar het eten (carpaccio salade) viel erg tegen. Op de kaart stond wel de zongedroogde tomaatjes vermeld maar niet de komkommer (als het er had gestaan dan had ik gevraagd of die achterwege kon blijven); er waren wel erg veel zongedroogde tomaatjes, nogal overheersend. De dressing was niet erg lekker en de boter zat ik een plastic kuipje. Een schaaltje boter staat zoveel leuker. Het argument van uw medewerkster dat het kuipje hygiënischer is en dat als het erg druk is het erg veel werk is en bovendien dat er dan veel boter verloren gaat (daar kun je makkelijk mee bakken) overtuigden me niet.

6,1
  5. Een weekend weg naar Center parcs de Eemhof. Gezocht naar restaurants in de buurt waar iedereen wat lust kwamen we bij Chicky's fresh potatoes terecht. De meter plank voor 4 personen lag vol met verschillende heerlijk knapperige en sappige stukken kip.

Wie op zoek is naar gezellig en heerlijk samen eten en een leuke ervaring waar iedereen kan pakken wat ie wil, is dit echt een aanrader! Helaas voor ons niet in de buurt anders waren we hier zeker vaker gaan eten.

Meer recensies in Gelderland