Grote plaatsen met restaurants in Gelderland

Alle plaatsen in Gelderland

Nieuwste recensies in Gelderland

1. Zaak zit permanent dicht, telefoonnummer bestaat niet meer en je krijgt op geen enkele wijze contact.
    Je kan nog steeds eten bestellen én betalen, wat mij dus is overkomen, via de betaalservice van de site geld terug gekregen.
    Ook is de naam van het pand.

2. Chinees-Indisch Apeldoorn

Laatst mihoen met kip besteld. Kon het al na 15 minuten ophalen. Heel erg lekker, kreeg alleen wat weinig vlees wat normaal gesproken altijd wel goed zat. Zag ook dat ze op personeel bezuinigd hadden voor de rest hele goede sfeer en ook klantvriendelijk. De Sambal vond ik niet heet genoeg en tot nu toe is de Ayam pangang echt een aanrader. Zal volgende keer de nasi rames uitproberen.

3. Eten afgehaald; grote porties, super lekkere gerechten, hele goede prijs/kwaliteit verhouding, heerlijke smaak en zelfs extra gerechten meegekregen, hele goede service en vriendelijke bediening. Wij komen vaker terug!!

4. Op dinsdagavond, na 1 uur bestelling binnen, ja de friet bakken zaten flink gevuld, zowel de twister als de normale friet. Helaas was het opgebakken taaie friet, de kaaskroket geen smaak, de shoarma rol kon je iemand een gat in het hoofd gooien. Al met al, dit was de laatste keer dat ik de hoofdprijs betaal, want ze zijn ook nog eens duur, een zeer boze ontevreden klant.

5. Internationaal Hoevelaken

We hebben vanavond 21 februari eten besteld om te bezorgen. Binnen een uur was het bezorgd. We hebben heerlijk gegeten en ervan genoten. Onze complimenten, het was erg lekker. Groetjes Marjo

Meer recensies in Gelderland