Grote plaatsen met restaurants in Gelderland

Alle plaatsen in Gelderland

Nieuwste recensies in Gelderland

1. Peter Meeuwissen

Uitermate vriendelijk (humor, inlevend, adequaat) heel lekker gegeten, kwalitatief uitstekend, echt genoten.

2. Eten super goed. Zelf vegetarische mousaka wat nieuw was voor de kok lekker.

3. Ik denk dat wij pech hadden zaterdag 22 juni 2024. Om 18.15 Uur met z'n vieren om wat te eten. Terras was aardig vol, binnen ook maar hier waren nog een aantal tafeltjes vrij. Wij kozen 3× de goed gevulde patat en 1× het kroketmenu. Op de kaart staat bij ieder menu rauwkost en mayonaise. Lang moeten wachten op het eten waarbij het kroketmenu ook nog bijna 10 minuten later kwam. Bij de goed gevulde patat zat dus geen mayo. Ik vroeg om een bakje. De serveerster:"omdat ik zo aardig ben (zij dus) krijgt u van mij een bakje mayo. Vreemde opmerking. Mayo nooit gezien. Toen ze na afloop vroeg of alles naar wens was zei ik dat we de mayo nooit gezien hadden. Vergeten. Zij: "kan ik als goedmaker een ijsje aanbieden". Dat vonden we zelf niet nodig, maar onze kleindochter wilde wel graag. Rekening in vertrouwen betaald. Thuisgekomen blijkt het "service" ijsje gewoon in rekening te zijn gebracht. 3,30 Euro. Het eten smaakte prima. De service vonden we stuk minder, misschien kwam het omdat 2 meisjes in de bediening meer tijd besteden aan het flauwekullen met een jong stelletje dat ze blijkbaar kenden dan aan service verlenen. Elk bedrijf heeft het lastig om in deze tijd gekwalificeerd personeel te krijgen. Voor ons valt deze locatie helaas af. Misschien dat het buiten "de spits"beter is.

4. Slakkenhuis

Elk hapje is hier een feestje. Tel daarbij op de bijzonder vriendelijke en professionele bediening, en niet te vergeten de sfeer, en je hoeft voor een traditioneel Italiaans restaurant in Elburg - en weide omgeving - niet verder te zoeken.

Eén vorige recensie
  5. Slakkenhuis

Elk hapje is hier een feestje.

De nieuwste recensie

Meer recensies in Gelderland