Grote plaatsen met restaurants in Gelderland

Alle plaatsen in Gelderland

Nieuwste recensies in Gelderland

Iza Hogeboom

De broodjes worden goed belegd niet te zuinig, dus super lekkere broodjes. Zeker aan te raden!

Echt een aanrader, met prima aanbiedingen. Lokatie mooi verbouwd en er heerst een prima sfeer.

3. Pannenkoekenhuis Hemmen

We hebben weer gezellig en goed gegeten met onze club van 18 personen. Het eten was heerlijk. Misschien is het wel verstandig om iets meer personeel in te zetten. Er was slechts 1 persoon om de hele zaak te bedienen, erg weinig naar ons gevoel.

Met twee personen voortreffelijk gegeten bij Het Arsenaal. Het begon direct met een zeer hartelijke ontvangst, in een bijzonder sfeervolle entourage. We kregen er meteen zin in. Op de gerechten was eigenlijk niets aan te merken: vooraf een botermalse runderwang en een gerechtje met aardpeer en duindoornbes, dat behalve heel mooi gebalanceerd in smaak ook nog beeldschoon gepresenteerd werd. Bij het hoofdgerecht beiden voor vegetarisch gegaan en dat bleek een goede keus: bij Het Arsenaal snappen ze dat eten anno 2019 om meer dan alleen een stuk vlees draait. Mooie, smaakvolle gerechten, waarbij vooral de gepofte oerbiet met mosterdijs eruit sprong. Hier wordt met klasse gekookt, met veel biologische en lokale producten, en dat voor een zeer acceptabele prijs. Dat er flexibel werd omgesprongen met de (niet vooraf aangekodigde) allergie voor olijfolie was een extra pluspunt. We komen zeker nog eens terug.

Eten was niet slecht meer wel eens lekkerder gegeten.
    Bediening was zeer zeer slecht te jong en onervaren.
    Kwamen vragen of we nog drinken wilden en onze glazen zaten nog half vol.
    Het ijs was wel slecht zaten ijs klontjes in het roomijs.
    Wij gaan hier niet zo snel meer eten.

Meer recensies in Gelderland