Grote plaatsen met restaurants in Gelderland

Alle plaatsen in Gelderland

Nieuwste recensies in Gelderland

Bart de Winter

Zeer vriendelijke ontvangst! Pluspunt!! Daarbij bleef het personeel de gehele avond zeer vriendelijk en was geen vraag teveel, erg gastvriendelijk!

Ik heb de gehele avond bij Grandcafe De10 als heel goed ervaren! Wij werden snel bediend, hoefde niet lang te wachten op het eten en daarbij, niet totaal onbelangrijk, het was heerlijk! De t-bone was zo ontzettend mals, chapeau Grandcafe De10! Wij komen zeker terug!

2. Aziatisch Tiel

Ruben Verhoeven

Geweldige keuzes in de menu, verschillende oosterse gerechten in een heerlijk nieuw jasje verwerkt
    en een prima service, en dat zo in hartje Tiel !!!

Zeker een aanrader

Familie Amsen

We merken dat het nog in de opstartfase zit. Dat resulteerde in soms lange wachttijden. Zodra ze dat geregeld hebben is het een prima restaurant waar we ook naar terug willen komen.
    Als ze de snelheid erin hebben dan zal dat er ook voor zorgen dat ze een tafel 2 keer per avond bezet kunnen hebben, tegen nu 1 keer.

Anita Thijssen

Het was erg lekker en gezellig, alleen was het vlees wat gauw koud.

Henk van Uem

Bestellen duurt lang en het bereiden nog langer waar ze bij mc donald 5 minuten nodig hebben, nemen ze bij Burger King gewoon 20 a 25 minuten. Bestellingen worden bereid terwijl het personeel aan de neus krabt. De honger vergaat je zienderogen.
    Hoezo eet smakelijk wat een visitekaartje.

Meer recensies in Gelderland