Grote plaatsen met restaurants in Gelderland

Alle plaatsen in Gelderland

Nieuwste recensies in Noord-Holland

Afrader! Ik heb nog nooit ergens mijn eten laten staan, maar dit ging mij echt te ver. Slechte service, onprettige sfeer, smakeloos (vet) eten waar mijn spijsvertering meteen tegen protesteerde. Ben er nog misselijk van en heb na enkele happen alles laten staan. En een nagerecht bestaat geloof ik niet (maar goed ook), we kregen meteen de rekening die overigens niet mis is voor wat je voorgeschoteld wordt. Dit nooit meer!

Doe jezelf een plezier en kies een ander restaurant, er zijn genoeg prima eetgelegenheden op Texel.
    Fantasieloos eten, pittig ja maar smaak, nee! De Indiaase keuken kan zo lekker en verfijnd zijn, daar is hier helaaas geen spake van. Taaie Samosas uit de diepvries, lamsvlees smakeloos en niet mals, rijstgerecht wat er uitziet of het al een paar dagen oud is en zo kan ik nog wel even doorgaan. Deze kok mist bezieling en plezier in zijn vak.

3. Chinees-Indisch Haarlem

Heerlijk gegeten! Alles was zeer smaakvol. De nieuwe eigenaren zijn erg vriendelijk en beginnen gezellig een gesprek met je. We komen snel weer terug!

Een erg gezellig Grieks restaurant met een hele leuke sfeer en zeer vriendelijk personeel. Kom zeker terug.

5. Internationaal Heerhugowaard

Wij hebben een heerlijke avond gehad, voor herhaling vatbaar.

Meer recensies in Noord-Holland