Frank's food & grill in Nijmegen

best steaks in town SINCE 1993!

In de straat en parkeergarage Kelfkensbos ( 5 min. ) Na 18.00 uur € 0,50 per uur.
    Let op! Maandag t/m Zaterdag na 18.00 uur betaald parkeren tot 21.00 uur. Zondag tot 18.00 uur.

great steaks!

1395208380 91
1420081286 90
1511281944 90

1. Frank Evers

2. Een top avond gehad met zalig eten.
    Leuke ambiance en prettige bediening
    Voor herhaling vatbaar!

3. Goede ambiance, leuke sfeer en uiteraard goed eten. Iedere keer weer een genot om te mogen eten bij Frank's.

4. Lydia schmitjes

We hebben weer heerlijk gegeten zoals gewoonlijk ik heb wel moeten lachen om de bediening er werd onderling weinig gecommuniceerd ze kwamen 3x een spa blauw brengen binnen 5 min door 3 verschillende personen en ik kreeg 2x de rekening ook door 2 verschillende meisjes maar dat is verder niet erg maar misschien wel handig om beter te overleggen maar verder nix op aan te merken allemaal even vriendelijk en ja het eten krijg je gewoon niet genoeg van

5. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. We gaan zeker nog een keer terug.

6. Heerlijk eten, waar voor je geld. Voorteffelijke bediening!

7. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Franks 👍🏻

8. Gezellig… Eten zalig… Bediening leuk en prettig… Maar wij vonden het eten snel achter mekaar werd opgediend…

9. Heerlijk gegeten. Vooraf hadden we de carpaccio en de spaanse garnalen. De ijsbergsla onder de carpaccio had voor ons niet gehoeven. Te waterig. De garnalen daarentegen waren supermooi schoon en overheerlijk. Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas en de rib-eye. Wat een heerlijke stukken vlees, zelfs Loetje kan hier niet aan tippen. De warme knoflooksaus maakte het af. We zaten te vol voor een eigen nagerecht en hebben dus iets gedeeld, de chocolate dream. Dit was zoveel dat dit we hier makkelijk samen van konden eten en ook dit smaakt echt voortreffelijk. Hier gaan eten door de recensies en als we volgende keer weer in Nijmegen zijn gaan we hier weer eten! Pluspunt: het eten en de aardige bediening. Minpunt: de stoelen, leken aan vervanging toe te zijn. Deze leken doorgezakt… En de snelheid waarmee het eten werd opgediend. Dit was echt té snel. Volgende keer geven we aan dat er iets meer tijd tussen mag zitten zodat je ook meer een avondje uit gevoel hebt. Wat wij ook gezellig vonden is het weinige licht in het restaurant, wel moeilijk om het menu te lezen af en toe maar zeker sfeervol.

10. Sabine Avric

Heerlijk 3 gangen keuze menu gegeten! Was weer top, Thanks Frank

11. Paul van Raaij

Heerlijk gegeten zaterdag avond bij Franks food en grill. Alle gerechten worden op de grill bereidt, daar door proef je de smaak van vlees zoals het moet zijn. Klantvriendelijke bediening en goede service. Ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Hier krijg je nog tenminste voldoende te eten.
    Wij gaan hier zeker weer terug komen. Top, bedankt team Franks food en grill.

12. Mark Cobussen

Erg lekker eten, vooraf gefrituurde champigons, verrassend lekker en als hoofdgerecht het lamrack, goed bereid, beetje rood. En als nagerecht hadden wij de chocolade dream.

13. Mooi restaurant. Prima eten.Vriendelijk personeel. Niet goedkoop.

14. We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er heel gezellig uit, er hangt een goede sfeer. Wij waren alleen niet zo enthousiast over het personeel. Onze drankjes werden vergeten, niet door 1 maar door 3 verschillende personen van het bedienend personeel. De dames die ons hielpen waren niet erg vriendelijk. En om 21.30 Uur werden we (ook niet zo vriendelijk) gevraagd door te geven wat we als toetje wilden 'want het keukenpersoneel wilde gaan opruimen'… tja… al zou dat zo zijn dan is het beter om dat niet zo aan je klanten te melden. Dat komt een beetje vreemd over. Jammer want met het juiste personeel is het helemaal af daar. Maar we hebben verder wel een hele leuke avond gehad en goed gegeten. Dat is uiteindelijk toch het belangrijkst!

15. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met zeer vriendelijk personeel!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

16. De usa ribstof waren heerlijk. De mixed grill was wat betreft de prijs onder de maat. Hoge prijs voor niets bijzonders. Stukje kip, hamburger, klein stukje steak en speklapjes.

17. Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

18. Twee keer wezen eten. Heerlijk gegeten! Beiden keren was het vlees heerlijk mals!!!

19. Peter Eissing

In alle opzichten een uitstekend en bijzonder prettig restaurant. Alleen zou men niet moeten vragen of je ijsklontjes wil in een dure cognac. Daarmee geeft men aan er geen verstand van te hebben.....

20. Aranka visscher

Gezellige sfeer en heerlijk eten, komen zeker terug.

21. Schilderscool Nijmegen

Wij hebben met Collega's heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en alles mooi gelijk en op tijd. We komen zeker nog een keer terug.

22. Wederom heerlijk gegeten, wat een top kwaliteit!

23. Herman A. Arts & Bernadette Arts - Evers

Nadat wij in de afgelopen maanden een aantal malen tot volle tevredenheid hier gedineerd hebben, waarbij niet alleen de door ons zelf bestelde gerechten subliem van kwaliteit waren maar ook onze gasten vol lof waren over de geserveerde kwaliteit!

24. Heerlijk als altijd! Hier hangt een ontspannen sfeer en ambiance, gezellig maar niet te druk. De service zorgt dat wat we vragen ook mogelijk is en ze weten wat we willen omdat we zo met regelmaat komen. Bovendien mag ons kleine hondje ook altijd mee en zij zit gezellig op een dekentje op de stoel bij ons aan tafel. Ze geeft geen kik!

25. Eten regelmatig bij Frank's, en is altijd goed.
    Wel reserveren want dat weten meer mensen dat het eten goed is.

26. Was weer goed, mijn gasten waren ook zeer tevreden. Prijs Kwaliteit uitstekend.

27. Lineke treur

Wij zijn afgelopen zaterdag met een gezin van 5 personen komen eten bij Franks food en grill. We hebben allemaal uiteenlopende smaken. De één houdt van vis de ander van vlees. Ik had echt een ontzettend malse steak. Heerlijk, we hebben hierover nog complimenten gegeven aan de kok en de serveersters voor de goede service. Het is dat het te ver weg is voor ons anders gingen we zeker vaker.

28. Ik kan niet meer herinneren, dat wij zo goed gegeten hebben.
    De bediening, de gerechten en de sfeer heeft een 10+!!
    Wij bedanken Frank en zijn voltallige personeel, voor een onvergetelijke avond!
    Ons zie je zeker terug!

29. Maroesja

We zijn goed geholpen door iemand die veel kennis heeft over de gerechten op de kaart.
    We hebben heerlijk gegeten, we vonden alleen de prijs van het 3 gangen menu aan de hoge kant.

30. Super gegeten. Steak was perfect, service prima en vriendelijk en ambiance relaxed

31. Kelderhuis

Leuke sfeer in het restaurant. Aardige bediening en meedenkende chef (geen enkel probleem als je glutenvrij moet eten, overal kan rekening mee gehouden worden!). Aanrader, komen zeker nog een keer terug!

32. Goede snelle bediening, eten was voldoende en lekker, prijs was in verhouding.

33. Trudy en Joop Timmers

Het eten was weer heerlijk, het personeel vriendelijk en flexibel en er heerst een relaxe sfeer in het restaurant.

34. Voor de tweede keer héérlijk gegeten. Mooi gepresenteerd, verfijnde smaken, goede porties. Wij zijn niet voor niets terug gekomen! Eén tip misschien: in onze kleren zat bij thuiskomst nogal een baklucht, iets mis met de afzuiging? Verder een en al lof hoor! Wij komen zéker terug!

35. Sandra Kremers

We hebben heerlijk gegeten.
    Bediening was vriendelijk.
    We hebben één minpuntje, we vonden het te donker binnen, ook de gasten links en rechts van ons klaagden het daar over. Dat maakte foto's maken weer bijna onmogelijk of je moest een flits gebruiken, wat weer jammer voor de sfeer en hinderlijk voor andere gasten is.
    We komen zeker een keertje terug.

36. Gewoon top. Ps die USA ribs mogen ook als hoofdgerecht 👍

37. Gewoon een top keuken zoals altijd. Goede producten en super service. Hartje stad en echte aanrader.

38. Heerlijk gegeten. Biefstuk was perfect. Bestel altijd rare en dat gaat in andere restaurants vaak verkeerd.

39. Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening!

40. Annemieke

Heerlijk gegeten, steak zo zalig mals. Vriendelijke bediening. Genoten, mijn gasten ook. Voor ons allemaal voor herhaling vatbaar.

41. E Wijnroks

Het vlees was erg goed en mals! De mixed grill is echt een aanrader, normaal zit er altijd wel eentje tussen die wat minder is dan de rest, maar bij deze waren ze echt allemaal perfect gemaakt! Complimenten!!

42. Ik ben hier geweest voor mijn verjaardag en het was zo leuk! Het eten was echt heerlijk en de mensen zijn vriendelijk. Een gezellig restaurant!

43. Leuke bediening. Eten is voortreffelijk. Lekker vers en van hoge kwaliteit

44. Sfeervol, vriendelijk personeel, uitstekend eten, goede prijs/kwaliteit verhouding! Komen er zeker weer terug!

45. Heerlijk gegeten/gedronken en uitstekende service. Toppertje!

46. Prima steak gegeten met een aantal klanten. Fijne stoelen, maar ik vond de inrichting erg donker met het zwarte systeemplafond.

47. Echt super lekker gegeten gisterenavond. Wij komen zeker een keer terug, met onze mannen, ook al is het voor ons een stukje rijden. Maar dat hebben we er zeker voor over.

48. Prima prijs kwaliteit verhouding. Lekker gegeten met een mooie wijn. Zeker de moeite waard.

49. Richard

Was heerlijk! Bediening ondanks de drukte heel goed!

50. Top restaurant. Goede kwaliteit vlees maar ook heerlijkeen wijnen.
    Eten wordt met liefde bereid...dat proef je.
    Top service

51. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is goed en het is een gezellig restaurant. De bediening was goed maar een lachje kon er niet echt af, jammer.

52. Wij hebben al meerdere malen bij dit restaurant gegeten en zullen dit ook zeker blijven doen. Het is een fantastisch restaurant met alle smaken sfeer vriendelijkheid en betaalbaarheid op een prima niveau. Lekker eten is voor ons heel belangrijk en hebben dan ook heel veel restaurants bezocht, maar dit restaurant is voor ons favoriet.

53. Heerlijk gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren heerlijk. Bijzonder te noemen was de lekkere Kreeftensoep, maar ook de T-bone steak, de surf en turf steak en de waguy flank waren fantastisch klaargemaakt. De service was prima en vriendelijk. De ambiance prima voor zo'n geweldig steakhouse!!

54. Zeer lekker gegeten, goede grote porties. Ambiance was erg gezellig en vriendelijk personeel.

55. Goede service, het eten smaakt goed.

56. Het was in een woord geweldig.
    Je zit lekker, eten lekker en een gezellige sfeer. Top, ga zo door, wij komen zeker weer keer terug.

57. Mirjam van Dijk

Erg lekker gegeten. Rustige sfeer

58. Met z'n vieren besproken. Dat verliep vlotjes via de site. Bij aankomst stond een mooi tafeltje op ons te wachten. We werden door een vriendelijke dame naar onze plek gebracht. Netjes de jassen aangenomen. Dat voelt al als een welkom avondje. Over het eten kunnen we kort zijn: heerlijk. Goede ingrediënten en bereid zoals het hoort: goede cuisson en smaak. De toetjes vonden we goed, maar niet bijzonder. Frank's vinden we een aanrader.

59. Heel erg lekker gegeten!! Bediening was prima en lekker ontspannen. Rustig kunnen eten, en ook nog "natafelen". Het is wat duurder, maar de prijs-kwaliteit verhouding is prima! Volgende keer met veel plezier terug.

60. Wij waren er voor de eerste keer en hebben heerlijk gegeten.
    Sfeer was goed, bediening leuk.
    Een dikke pluim voor jullie.
    Ga zo door en we komen terug!

61. Irene van Zanten

Mijn man en ik hebben 11 maart heerlijk gegeten en de gastheer heeft ons bijzonder goed geholpen. De rest van het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is een aanrader daar te eten.

62. Desiree Schuiling

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij FF&G. Kwaliteit van het eten was zeer goed en veel keus. Bediening was erg vriendelijk. Donkere inrichting heeft een chique uitstraling.

Voor herhaling vatbaar.

63. patrick

We hadden een mooi stuk tonijn en schnitzel. De bijgerechten hadden iets uitgebreider gekund. De cheescake was lekker. Helaas was de inrichting behoorlijk donker en komt een beetje bedompt over.

64. Best duur eten van gewone kwaliteit. Kip op Griekse wijze was te droog.
    Lekker vers stokbrood. Groenten en frites prima.

65. Curt Buijs

Wij hebben zeer goed gegeten. Keurige bediening. Vragen netjes of alles naar wens is. Zeker voor herhaling vatbaar.

66. Prima eten, uitstekende service, prettige ambiance, heerlijke stoelen. Eten is erg lekker, prijs / kwaliteit echter niet in balans. Prijzen van het eten écht te hoog.

67. Goede leuke bediening erg lekkere gerechten, aanrader.

68. Conny Janssen

Zeer goed restaurant. De steak kon zonder kracht te zetten doorgesneden worden.. Top restaurant. Klasse. Dikke pluim.

69. Goede bediening, lekkere gerechten. Alleen jammer dat we een diep bord hadden bij onze biefstuk. Was natuurlijk vanwege de jus, maar ik zou een plat bord mooier en handiger hebben gevonden. Ruime keuze op de menukaart.

70. Heerlijk gegeten en Altijd super service!!! Top tent!!!

71. Zoals altijd helemaal top! Ook nu naar de verbouwing een gezellige sfeer.

72. Mark hendriks

Erg lekker, altijd gezellig.

73. De steaks zijn echt geweldig. Lekkere wijn erbij, vriendelijke service. Veel verschillende 'soorten' gasten.

De moeite waard.

74. Simpelweg gewoon supergoed!

75. B. Willemse

Super kwaliteit eten! Heerlijk gegeten met een groep collega's voor een afscheidsetentje. Gezien het gezelschap heb ik wat minder oog voor de bediening gehad. Ze waren wel zeer vriendelijk!
    Leuk restaurant waar ik zeker in prive nog een keer terug ga komen!

76. Een elegant en stijlvol restaurant met een prettige en rustgevende ambiance. Voortreffelijk uitermate hoogwaardige bereiding van de maaltijd. Kortom 'The place to be'.

77. Van Workum

Erg lekker gegeten! Wij komen zeker vaker!

78. We hebben er voor de tweede keer gegeten. Het was weer helemaal top.

79. Tim Janssen

Was echt top! Heerlijk gegeten. Ook zit je er erg gezellig. Ga hier zeker vaker terug komen!

80. Wederom weer geweldig gegeten. 👌🏽👌🏽

81. Wederom heerlijk gegeten, en super service. Heerlijke avond gehad!

82. We hebben er voor de tweede keer gegeten. Het was weer helemaal top. We komen gauw nog een keer terug.

83. Astrid van loon

Heel lekker gegeten steaks waren uitmuntend.
    Min puntje tafel bij deur is niet echt comfortabel.

84. Louis Litjens

Ik had een etensbon gekregen van mijn collega`s. We hebben er heerlijk gegeten. Eten was lekker en goed, bediening vlot en vriendelijk. Hier komen we zeker nog eens terug.

85. 2e x dat we er zijn geweest (28-1-17) en de 3e x staat al op de planning! Ontzettend lekker eten, goede service & vriendelijk personeel. Top restaurant!

86. R. Mahubessy

Lekker vlees, niet te duur, maar ook niet goedkoop ;)

87. Wat een top keuken. Heerlijk gegeten. Sfeer is ook prima. Goede bediening met kennis over de wijnen die ze serveren.

88. Jos van Haastregt

Verwend en genoten.

89. Joze Janssen

Was weer top zaterdag, heerlijk gegeten, kwaliteit-/prijsverhouding erg goed!

90. Fijne avond gehad.

91. We hebben goed gegeten, prima sfeer en bediening was super.

92. Heerlijk gegeten, grote porties maar erg lekker, zeker waar voor je geld! Goede en nette bediening.

93. Jaimy Leenders

Heerlijk gegeten. Snelle bereiding.

94. jan v.d. wielen

Wat hebben we weer lekker gegeten!!! Gezellig goede sfeer en bovenal heerlijk eten. Die warme
    knoflooksaus... jammie!!!! Echt een aanrader.

95. Zoals altijd, erg lekker, goede sfeer, gezellige bediening en lekker zitten.

96. Eric ten thije

Zoals altijd, ook dit keer weer verrukkelijk eten.
    Ben dan ook een gast die geregeld terugkomt om heerlijk te eten in een rustige, maar gezellige ambiance.

97. Zoals altijd, super gegeten...

98. Op 10/11/16 voor het eerst geweest; was een goede tip, we komen zeer zeker terug! Beetje prijzig, maar wel erg lekker eten en ontzettend vriendelijk personeel.

99. Maria en Hans Moorees

Geweldig lekker gegeten in een leuke ontspannen sfeer. We zitten zelf in de de eetbusiness, maar het was super geweldig. Bedankt voor het heerlijke eten en leuke spontane bediening.

Groetjes van Hans en Maria uit Nederweert limburg

100. Subliem, elke keer weer opnieuw!!

Volgende pagina