Frank's food & grill in Nijmegen

best steaks in town SINCE 1993!

In de straat en parkeergarage Kelfkensbos ( 5 min. ) Na 18.00 uur € 0,50 per uur.
    Let op! Maandag t/m Zaterdag na 18.00 uur betaald parkeren tot 21.00 uur. Zondag tot 18.00 uur.

great steaks!
good food!
Go Frank's!

5. Betalen American Express Master Card pin Visa

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1419931763 90
1480120217 92
1484419392 92

1. Marcel hengst

Ik sta bekend als positief kritisch mens maar dit is echt een aanrader. Goed eten en met passie klaargemaakt. Goede bediening in een heerlijke omgeving waar je zomaar een avond in door kunt brengen.

We gaan zeker weer terug!

2. Kristen peters

Zo heerlijk gegeten! 1 Woord fantastisch. Personeel heel vriendelijk! Alleen wat langer gewacht op onze reservering maar was ook heel druk dus kan gebeuren. Daarin tegen kwam het eten erg snel! Kan niet wachten tot mijn volgende bezoek!

3. Voor de 2e x bij Frank’s gegeten en weer super goed.
    Eten is zalig. Bediening ook top, goed op elkaar ingespeeld.
    Wij komen hier zeker weer terug.

4. Perfecte maaltijd in een prettige sfeer.

5. Van Straaten

Op basis van reviews dit restaurant bezocht en het was heerlijk allemaal.
    Ook de service was helemaal top.
    We komen zeker nog een keer terug hier.

6. Raymond Pulles

We komen geregeld bij Frank's food & grill. Maakt niet hoe laat we reserveren of welke wensen we hebben, ze doen er alles aan om het te laten passen en onze een fijne avond te bezorgen. Los van de op bediening, hebben we al die keren niet anders dan onze vingers er bij afgelikt. Top kwaliteit het héél consistent.

7. Wederom héérlijk gegeten!
    Deze keer het maandmenu.
    Prima 3 gangen menu voor 28 euro!
    Leuk gezeten… sfeer goed!

8. We hebben genoten van heerlijk eten, vriendelijke bediening in een prima ambiance met een prima akoestiek

9. de Zaaijer

Gister hier gegeten, na al veel goede ervaringen. Het eten was weer heerlijk! Er staat zoveel lekkers op de kaart, dat je eigenlijk gewoon niet kan kiezen. Vooral de Pata negra vooraf en de wagyu en de lamsrack vallen in de smaak, maar eigenlijk hebben we bij Franks nooit iets gegeten wat niet lekker is. Ook 'simpele' gerechten worden bijzonder gemaakt. Normaal gesproken bestellen wij geen cordon bleu buiten Oostenrijk, maar bij Franks smaakt ook die geweldig. Ook is het interieur vorig jaar vernieuwd, wat echt een enorme vooruitgang is. De bediening is ook erg netjes en professioneel.
    Wij komen zeker terug en raden ook iedereen Franks aan. Gegarandeerd een goede avond!

10. Ik heb samen met mijn Zoon en Dochter overheerlijk gegeten, mijn Dochter heeft een glutenallergie, dit van te voren doorgegeven en ze hielden er met alles rekening mee! Top!
    Wij komen zéér zeker terug om ons weer lekker door het gewèldige team te laten verrassen!

11. Mike Damen

+ Gezellig, knus en heerlijk eten!

- Muziek was wel erg zacht, drinken moesten we steeds navragen.

12. Super lekker eten en leuke sfeer. Wij komen uit Rotterdam en gaan 2 a 3x per jaar naar Sanadome. Indien wij dit boeken reserveren we altijd bij dit restaurant.
    Elke gang is heerlijk en voor ieder veel keus.

13. Heerlijk eten, snelle bediening en een goede sfeer. Ondanks dat het druk was erg goede en vriendelijke service. Gaan zeker nog een keer terug!

14. Heerlijk gegeten, prettige ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel!

15. Absoluut geweldig. Beste steaks ooit gegeten. Echt top.

16. Eco de Roest

Super lekkere steaks gegeten, top vlees, goed bereid, kom hier zeker terug…

17. Jean-Pierre

Prima sfeer, ruime kaart en het eten is uitstekend.

18. Gertien van der Gracht

We hebben heerlijk mixed grill gegeten. Alles was even lekker. Maar… het toetje spande de kroon. Black betty is alleen al de moeite van het komen waard!

19. Tommy Vader

20. We hebben met 6 personen goed en lekker gegeten.
    Service was redelijk, moesten we lang op het hoofdgerecht wachten.

21. Familie Le

Eten was prima alleen de service was wat aan de slechte kant voor onze tafel. Tenminste niet zo attent die dag. We waren met 6 personen en hadden allen een hoofdgerecht besteld. Tot ons verbazing waren er gasten die later binnenkwamen, gegeten hebben en de tent alweer verlieten terwijl wij nog op onze hoofdgerechten zaten te wachten. Op een gegeven moment heb ik er wat van gezegd want onze dochter van 6 jaar had wel heel erg honger na zo lang wachten. Uiteindelijk waren de gerechten pas om 19.45 uur op onze tafel gearriveerd, terwijl we om 18.15 de bestelling hebben doorgegeven. Wel heel erg lang en vervelend. Wellicht waren wij de pechvogels van de dag dat dit zo liep.

22. Tonny janssen

Eten was zeer goed. Presentatie was goed. Prijs was in verhouding oke. Totaal zeer leuke ervaring zeker voor herhaling vatbaar.

23. Super!! We komen er regelmatig. Heel goed eten en fijne bediening! Absolute aanrader.

24. Heerlijk gegeten, gekozen voor 3 gangen menu.
    Zeer goede prijs/kwaliteit.
    Alles ruim voldoen.
    Hele fijne ambiance.

25. Moon de Graaf

Het was wederom super lekker en heel gezellig. Het menu is uitgebreid en alles is even lekker. De bediening is heel vriendelijk.
    Al met al een toprestaurant !!

26. Wilmakrijnen

Gister m'n 50 e verjaardag gevierd met een etentje hij Franks. Het was heerlijk. Wel jammer dat doordat de biefstuk in eigen jus ligt alles drijft in de jus. Tip. Apart bordje ernaast voor frietjes en overheerlijke artisjokken, zodat alles niet drijft id jus. Toetje heerlijk. Carpaccio met truffelmayo. Heerlijk. Dank je wel!

27. Kwaliteit is super! Heerlijk vlees en de groenten waren ook heerlijk.
    Dessert was zooooo lekker.

28. Wat een heerlijke biefstuk! Fantastisch! Was druk dus de bediening was af en toe wat traag met drinken.

29. Leuk en sfeer vol restaurant zeker een aanrader!

30. Frank Evers

31. We hebben heerlijk gegeten en gedronken in een prima sfeer, waarbij de bediening erg vriendelijk en attent was. Zeker reden genoeg dit eetfestijn te herhalen.
    Bedankt voor een fijn avondje uit.

T. Kuipers en gasten.

32. Werkelijk heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Wij hadden wat te vieren dus wat wil je dan nog meer!
    De carpaccio was fantastisch en verder is er gekozen voor kipshoarma, mixed grill en de Hollandse biefstuk. Een nadeel was dat deze biefstuk in zijn eigen jus werd geserveerd. Weliswaar een erg lekkere jus maar alles wat je verder opschept op het bord ligt dus ook in de jus.
    De roomspinazie was een heerlijk bijgerecht.

33. Via Google dit restaurant gevonden. Gereserveerd en erbij vermeld dat dit voor een verjaardag was. Met deze informatie is niets gedaan. Niet erg, maar voor de puntjes op de i (of de kers op de taart) is dat een gemiste kans.
    Met 6 personen heerlijk gegeten. Portie zijn meer dan royaal. Personeel is vriendelijk (lieten af en toe een steekje vallen; bestelling van een speciale koffie tegelijk met het dessert Is, denken wij, niet doorgekomen maar wel genoteerd door de dame die onze dessertbestelling noteerde).
    Wij zien dit als schoonheidsfoutjes, net als de verkeerde koffie… aan het einde, maar toen was heel duidelijk dat het personeel naar huis wilde…
    Al met al een heerlijke avond gehad en thuis het feestje dat extra tintje gegeven.
    Wij vinden Franksnijmegen een aanrader! Super lekker gegeten.

34. Een top avond gehad met zalig eten.
    Leuke ambiance en prettige bediening
    Voor herhaling vatbaar!

35. Goede ambiance, leuke sfeer en uiteraard goed eten. Iedere keer weer een genot om te mogen eten bij Frank's..

36. Lydia schmitjes

We hebben weer heerlijk gegeten zoals gewoonlijk ik heb wel moeten lachen om de bediening er werd onderling weinig gecommuniceerd ze kwamen 3x een spa blauw brengen binnen 5 min door 3 verschillende personen en ik kreeg 2x de rekening ook door 2 verschillende meisjes maar dat is verder niet erg maar misschien wel handig om beter te overleggen maar verder nix op aan te merken allemaal even vriendelijk en ja het eten krijg je gewoon niet genoeg van

37. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. We gaan zeker nog een keer terug.

38. Heerlijk eten, waar voor je geld. Voorteffelijke bediening!

39. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Franks 👍🏻

40. Gezellig… Eten zalig… Bediening leuk en prettig… Maar wij vonden het eten snel achter mekaar werd opgediend…

41. Heerlijk gegeten. Vooraf hadden we de carpaccio en de spaanse garnalen. De ijsbergsla onder de carpaccio had voor ons niet gehoeven. Te waterig. De garnalen daarentegen waren supermooi schoon en overheerlijk. Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas en de rib-eye. Wat een heerlijke stukken vlees, zelfs Loetje kan hier niet aan tippen. De warme knoflooksaus maakte het af. We zaten te vol voor een eigen nagerecht en hebben dus iets gedeeld, de chocolate dream. Dit was zoveel dat dit we hier makkelijk samen van konden eten en ook dit smaakt echt voortreffelijk. Hier gaan eten door de recensies en als we volgende keer weer in Nijmegen zijn gaan we hier weer eten! Pluspunt: het eten en de aardige bediening. Minpunt: de stoelen, leken aan vervanging toe te zijn. Deze leken doorgezakt… En de snelheid waarmee het eten werd opgediend. Dit was echt té snel. Volgende keer geven we aan dat er iets meer tijd tussen mag zitten zodat je ook meer een avondje uit gevoel hebt. Wat wij ook gezellig vonden is het weinige licht in het restaurant, wel moeilijk om het menu te lezen af en toe maar zeker sfeervol.

42. Sabine Avric

Heerlijk 3 gangen keuze menu gegeten! Was weer top, Thanks Frank

43. Paul van Raaij

Heerlijk gegeten zaterdag avond bij Franks food en grill. Alle gerechten worden op de grill bereidt, daar door proef je de smaak van vlees zoals het moet zijn. Klantvriendelijke bediening en goede service. Ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Hier krijg je nog tenminste voldoende te eten.
    Wij gaan hier zeker weer terug komen. Top, bedankt team Franks food en grill.

44. Mark Cobussen

Erg lekker eten, vooraf gefrituurde champigons, verrassend lekker en als hoofdgerecht het lamrack, goed bereid, beetje rood. En als nagerecht hadden wij de chocolade dream.

45. Mooi restaurant. Prima eten.Vriendelijk personeel. Niet goedkoop.

46. We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er heel gezellig uit, er hangt een goede sfeer. Wij waren alleen niet zo enthousiast over het personeel. Onze drankjes werden vergeten, niet door 1 maar door 3 verschillende personen van het bedienend personeel. De dames die ons hielpen waren niet erg vriendelijk. En om 21.30 Uur werden we (ook niet zo vriendelijk) gevraagd door te geven wat we als toetje wilden 'want het keukenpersoneel wilde gaan opruimen'… tja… al zou dat zo zijn dan is het beter om dat niet zo aan je klanten te melden. Dat komt een beetje vreemd over. Jammer want met het juiste personeel is het helemaal af daar. Maar we hebben verder wel een hele leuke avond gehad en goed gegeten. Dat is uiteindelijk toch het belangrijkst!

47. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met zeer vriendelijk personeel!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

48. De usa ribstof waren heerlijk. De mixed grill was wat betreft de prijs onder de maat. Hoge prijs voor niets bijzonders. Stukje kip, hamburger, klein stukje steak en speklapjes.

49. Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

50. Twee keer wezen eten. Heerlijk gegeten! Beiden keren was het vlees heerlijk mals!!!

51. Peter Eissing

In alle opzichten een uitstekend en bijzonder prettig restaurant. Alleen zou men niet moeten vragen of je ijsklontjes wil in een dure cognac. Daarmee geeft men aan er geen verstand van te hebben.....

52. Aranka visscher

Gezellige sfeer en heerlijk eten, komen zeker terug.

53. Schilderscool Nijmegen

Wij hebben met Collega's heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en alles mooi gelijk en op tijd. We komen zeker nog een keer terug.

54. Wederom heerlijk gegeten, wat een top kwaliteit!

55. Herman A. Arts & Bernadette Arts - Evers

Nadat wij in de afgelopen maanden een aantal malen tot volle tevredenheid hier gedineerd hebben, waarbij niet alleen de door ons zelf bestelde gerechten subliem van kwaliteit waren maar ook onze gasten vol lof waren over de geserveerde kwaliteit!

56. Heerlijk als altijd! Hier hangt een ontspannen sfeer en ambiance, gezellig maar niet te druk. De service zorgt dat wat we vragen ook mogelijk is en ze weten wat we willen omdat we zo met regelmaat komen. Bovendien mag ons kleine hondje ook altijd mee en zij zit gezellig op een dekentje op de stoel bij ons aan tafel. Ze geeft geen kik!

57. Eten regelmatig bij Frank's, en is altijd goed.
    Wel reserveren want dat weten meer mensen dat het eten goed is.

58. Was weer goed, mijn gasten waren ook zeer tevreden. Prijs Kwaliteit uitstekend.

59. Lineke treur

Wij zijn afgelopen zaterdag met een gezin van 5 personen komen eten bij Franks food en grill. We hebben allemaal uiteenlopende smaken. De één houdt van vis de ander van vlees. Ik had echt een ontzettend malse steak. Heerlijk, we hebben hierover nog complimenten gegeven aan de kok en de serveersters voor de goede service. Het is dat het te ver weg is voor ons anders gingen we zeker vaker.

60. Ik kan niet meer herinneren, dat wij zo goed gegeten hebben.
    De bediening, de gerechten en de sfeer heeft een 10+!!
    Wij bedanken Frank en zijn voltallige personeel, voor een onvergetelijke avond!
    Ons zie je zeker terug!

61. Maroesja

We zijn goed geholpen door iemand die veel kennis heeft over de gerechten op de kaart.
    We hebben heerlijk gegeten, we vonden alleen de prijs van het 3 gangen menu aan de hoge kant.

62. Super gegeten. Steak was perfect, service prima en vriendelijk en ambiance relaxed

63. Kelderhuis

Leuke sfeer in het restaurant. Aardige bediening en meedenkende chef (geen enkel probleem als je glutenvrij moet eten, overal kan rekening mee gehouden worden!). Aanrader, komen zeker nog een keer terug!

64. Goede snelle bediening, eten was voldoende en lekker, prijs was in verhouding.

65. Trudy en Joop Timmers

Het eten was weer heerlijk, het personeel vriendelijk en flexibel en er heerst een relaxe sfeer in het restaurant.

66. Voor de tweede keer héérlijk gegeten. Mooi gepresenteerd, verfijnde smaken, goede porties. Wij zijn niet voor niets terug gekomen! Eén tip misschien: in onze kleren zat bij thuiskomst nogal een baklucht, iets mis met de afzuiging? Verder een en al lof hoor! Wij komen zéker terug!

67. Sandra Kremers

We hebben heerlijk gegeten.
    Bediening was vriendelijk.
    We hebben één minpuntje, we vonden het te donker binnen, ook de gasten links en rechts van ons klaagden het daar over. Dat maakte foto's maken weer bijna onmogelijk of je moest een flits gebruiken, wat weer jammer voor de sfeer en hinderlijk voor andere gasten is.
    We komen zeker een keertje terug.

68. Gewoon top. Ps die USA ribs mogen ook als hoofdgerecht 👍

69. Gewoon een top keuken zoals altijd. Goede producten en super service. Hartje stad en echte aanrader.

70. Heerlijk gegeten. Biefstuk was perfect. Bestel altijd rare en dat gaat in andere restaurants vaak verkeerd.

71. Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening!

72. Annemieke

Heerlijk gegeten, steak zo zalig mals. Vriendelijke bediening. Genoten, mijn gasten ook. Voor ons allemaal voor herhaling vatbaar.

73. E Wijnroks

Het vlees was erg goed en mals! De mixed grill is echt een aanrader, normaal zit er altijd wel eentje tussen die wat minder is dan de rest, maar bij deze waren ze echt allemaal perfect gemaakt! Complimenten!!

74. Ik ben hier geweest voor mijn verjaardag en het was zo leuk! Het eten was echt heerlijk en de mensen zijn vriendelijk. Een gezellig restaurant!

75. Leuke bediening. Eten is voortreffelijk. Lekker vers en van hoge kwaliteit

76. Sfeervol, vriendelijk personeel, uitstekend eten, goede prijs/kwaliteit verhouding! Komen er zeker weer terug!

77. Heerlijk gegeten/gedronken en uitstekende service. Toppertje!

78. Prima steak gegeten met een aantal klanten. Fijne stoelen, maar ik vond de inrichting erg donker met het zwarte systeemplafond.

79. Echt super lekker gegeten gisterenavond. Wij komen zeker een keer terug, met onze mannen, ook al is het voor ons een stukje rijden. Maar dat hebben we er zeker voor over.

80. Prima prijs kwaliteit verhouding. Lekker gegeten met een mooie wijn. Zeker de moeite waard.

81. Richard

Was heerlijk! Bediening ondanks de drukte heel goed!

82. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is goed en het is een gezellig restaurant. De bediening was goed maar een lachje kon er niet echt af, jammer.

83. Wij hebben al meerdere malen bij dit restaurant gegeten en zullen dit ook zeker blijven doen. Het is een fantastisch restaurant met alle smaken sfeer vriendelijkheid en betaalbaarheid op een prima niveau. Lekker eten is voor ons heel belangrijk en hebben dan ook heel veel restaurants bezocht, maar dit restaurant is voor ons favoriet.

84. Heerlijk gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren heerlijk. Bijzonder te noemen was de lekkere Kreeftensoep, maar ook de T-bone steak, de surf en turf steak en de waguy flank waren fantastisch klaargemaakt. De service was prima en vriendelijk. De ambiance prima voor zo'n geweldig steakhouse!!

85. Zeer lekker gegeten, goede grote porties. Ambiance was erg gezellig en vriendelijk personeel.

86. Goede service, het eten smaakt goed.

87. Het was in een woord geweldig.
    Je zit lekker, eten lekker en een gezellige sfeer. Top, ga zo door, wij komen zeker weer keer terug.

88. Mirjam van Dijk

Erg lekker gegeten. Rustige sfeer

89. Met z'n vieren besproken. Dat verliep vlotjes via de site. Bij aankomst stond een mooi tafeltje op ons te wachten. We werden door een vriendelijke dame naar onze plek gebracht. Netjes de jassen aangenomen. Dat voelt al als een welkom avondje. Over het eten kunnen we kort zijn: heerlijk. Goede ingrediënten en bereid zoals het hoort: goede cuisson en smaak. De toetjes vonden we goed, maar niet bijzonder. Frank's vinden we een aanrader.

90. Heel erg lekker gegeten!! Bediening was prima en lekker ontspannen. Rustig kunnen eten, en ook nog "natafelen". Het is wat duurder, maar de prijs-kwaliteit verhouding is prima! Volgende keer met veel plezier terug.

91. Wij waren er voor de eerste keer en hebben heerlijk gegeten.
    Sfeer was goed, bediening leuk.
    Een dikke pluim voor jullie.
    Ga zo door en we komen terug!

92. Irene van Zanten

Mijn man en ik hebben 11 maart heerlijk gegeten en de gastheer heeft ons bijzonder goed geholpen. De rest van het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is een aanrader daar te eten.

93. Desiree Schuiling

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij FF&G. Kwaliteit van het eten was zeer goed en veel keus. Bediening was erg vriendelijk. Donkere inrichting heeft een chique uitstraling.

Voor herhaling vatbaar.

94. patrick

We hadden een mooi stuk tonijn en schnitzel. De bijgerechten hadden iets uitgebreider gekund. De cheescake was lekker. Helaas was de inrichting behoorlijk donker en komt een beetje bedompt over.

95. Best duur eten van gewone kwaliteit. Kip op Griekse wijze was te droog.
    Lekker vers stokbrood. Groenten en frites prima.

96. Curt Buijs

Wij hebben zeer goed gegeten. Keurige bediening. Vragen netjes of alles naar wens is. Zeker voor herhaling vatbaar.

97. Prima eten, uitstekende service, prettige ambiance, heerlijke stoelen. Eten is erg lekker, prijs / kwaliteit echter niet in balans. Prijzen van het eten écht te hoog.

98. Goede leuke bediening erg lekkere gerechten, aanrader.

99. Conny Janssen

Zeer goed restaurant. De steak kon zonder kracht te zetten doorgesneden worden.. Top restaurant. Klasse. Dikke pluim.

100. Goede bediening, lekkere gerechten. Alleen jammer dat we een diep bord hadden bij onze biefstuk. Was natuurlijk vanwege de jus, maar ik zou een plat bord mooier en handiger hebben gevonden. Ruime keuze op de menukaart.

Volgende pagina