Frank's food & grill in Nijmegen

best steaks in town SINCE 1993!

In de straat en parkeergarage Kelfkensbos ( 5 min. ) Na 18.00 uur € 0,50 per uur.
    Let op! Maandag t/m Zaterdag na 18.00 uur betaald parkeren tot 21.00 uur. Zondag tot 18.00 uur.

great steaks!
good food!
Go Frank's!

5. Betalen American Express Master Card pin Visa

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1317194047 75
1389520768 91
1403082028 89
1430204548 91
1520612950 89

1. Anoniem

Gezellig en heerlijk eten.
    Top avond. 👌👍

2. Gisteravond heerlijk samen met mijn vrouw gegeten bij Frank’s food & grill.
    Als je echt goede kwaliteit en service wilt is dit echt een aanrader.
    Lekker vlees in de juiste proporties met lekkere groente en knapperige frietjes.
    Bij ons was er iets fout gegaan met de bestelling van mijn vrouw maar dit is snel en erg klantvriendelijk opgelost.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

3. Chantal

Het was voor de eerste keer het was super wat hebben wij lekker gegeten! Wij komen zeker vaker eten top.

4. Lekker gegeten met een drankje erbij in een gezellig restaurant. Bediening was correct en kwam op juiste moment navraag doen voor drankje of onze tevredenheid.

5. Wij hebben, zoals alle keren, heerlijk gegeten! Het eten wordt mooi geserveerd en is heerlijk! We zaten op een prima plekje, naast de open voorpui! Het was een heerlijk avondje uit

6. Daniëlle Smits

Een etentje met 8 personen… welk restaurant kies je dan?
    Frank's food en grill! (Op ons advies)
    ruim van tevoren een reservering gemaakt voor de zaterdagavond.
    1 Persoon met gluten en melkallergie en hier werd netjes rekening mee gehouden.
    Ruime keuze van de kaart, gerechten smaakvol en van goede kwaliteit, ruime porties, vriendelijke bediening en heel belangrijk heerlijke stoelen.
    Wij komen al vele jaren bij Frank en hebben er altijd erg lekker gegeten door de constante kwaliteit.
    De andere personen waren er nog nooit geweest en hebben ook heerlijk gegeten en vonden het voor herhalingvatbaar.
    Bedankt voor de gezellige avond en tot de volgende keer! 👍🏼👍🏼

7. Lekker gegeten ging ook vrij vlot alleen het 2 e bestelde biertje is nooit gekomen nadat de borden van het hoofdgerecht werden opgehaald is er niet meer gevraagd of we nog een drankje wilden.

Verder top bij het afrekenen mochten we als we wilden een drankje of koffie van het huis.

8. Heerlijk eten, goede bediening en ruime porties!

9. Ilse de Jong

Heerlijk gegeten, Prettige, vriendelijke bediening. De bavette smolt op de tong. Goede "waarschuwing" vooraf, dat dit vlees echt rood op je bord komt (en ook zo hoort te zijn, trouwens). Ook de andere gerechten waren prima!
    Sfeer iets lager gescoord, omdat het toch een beetje donker aanvoelt in de ruimte.

10. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel alles prima, gaan er zeer zeker nog eens terug!

11. Christa

Heerlijke gerechten van hoge kwaliteit met zorg bereid.
    Fijne bediening en een gezellige sfeer.

12. Dennis Nijhuis

Heerlijk gegeten, leuke sfeer, goede bediening en prijs/kwaliteit prima.... een aanrader!

13. Super heerlijk gegeten, alles was top, maar het vlees zoiets mals en lekker hadden we nog nooit op echt complimenten.
    Bediening aardig en kundig erg goed.
    Voor iedereen die lekker wil genieten van een mooi stuk vlees een aanrader in een sfeervol restaurant.
    Wij komen zeker vaker terug hier.

14. René en Patricia Hans en Fien

Het is het beste restaurant van Nijmegen vind ik wat ik al 10 jaar zoek in Nijmegen maar ik heb hem gevonden maar ik zeg dit liever niet want anders heb ik het eerst jaar geen plek meer om daar te eten.

15. Dit was onze eerste keer bij Frank’s Food & Grill, maar zeker niet onze laatste.
    Het eten, wat het belangrijks was, was heel erg goed. Goede smaken, normale porties en warm.
    Het was een zaterdagavond en ze zaten helemaal vol. Toch hebben wij niet bijzonder lang gewacht op onze maaltijden. De service was heel goed. De bediening loopt continue rond om je te voorzien van drankjes en vraagt of alles naar wens is.
    De tafel naast ons kreeg uiteindelijk een rondje gratis van de zaak omdat ze blijkbaar van tafel waren gewisseld.
    Mijn vrouw drinkt i.p.v. thee alleen heet water en dit was de eerste keer ooit dat we daar niet voor hoefde te betalen, dit vonden ze onzin. Heel netjes.
    Wel kan het wat koud zijn voorin de zaak als de deur steeds open gaat, maar dat is in wel meer restaurants.
    Echt een aanrader!

16. Het was in een woord geweldig we zijn al vaker geweest ma blijft goed en de bediening is erg vriendelijk.

17. Lekker gegeten, lekkere wijn, goede bediening en goede sfeer!

18. Lekker gegeten was top.

19. Wauw, altijd weer goed hier. Daarom blijven we maar terugkomen. Het eten is altijd super, zelfs een cordon bleu is hier handgemaakt in de vorm van een boomstam. Super lekker! Ze zijn vriendelijk en het is gezellig. Een restaurant die we aan vrienden en bekenden vaak laten zien en maar terug blijven komen :)

20. Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk!

21. Gezellig en zeer goed restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding goede vriendelijke bediening perfecte avond gehad gr Fam Roesink

22. 40 jarig getrouwd stel Hendriks

Het eten was erg goed en we hebben relax gegeten mede ook Door de service en bediening.
    Wij hebben genoten😆👌🔝

23. Thierry Wijdeven

Heerlijk eten en goede bediening. Prijs kwaliteit is top!

24. Natasja

Echt super lekker gegeten! De ginger beef is zo mals! Het mes glijdt er gewoon doorheen. Heerlijk!

25. Maria Vos

Gisteravond heb ik heerlijk bij Frank food en grille gegeten!
    Het eten was van uitstekende kwaliteit, de service was vriendelijk en accuraat. De sfeer ondanks dat ik het een beetje donker vond aangenaam, geen last van andere gasten. Het was voor mij een heerlijk avondje uit, dank.

26. Maarten Trebud

Het was heerlijk!

27. Heerlijk gegeten!
    Gezellige sfeer en een top bediening!

28. Wederom heerlijk gegeten. De indeling in het restaurant is iets veranderd. Jammer dat ook de verlichting op een lagere intensiteit is gezet dan eerder. Ik vond het vrij donker nu.

29. Heerlijk gegeten !!! Fantastische bediening!! Gauw weer!!!👍🎈💋

30. Marja de Jong

Top restaurant super lekker gegeten voor herhaling vatbaar.

31. Was weer een geslaagde avond het eten was weer super lekker bedankt frank 👍🏻

32. Diana megens

Altijd weer super lekker jammie

33. Fam Muller

Een gezellige sfeer, goed personeel, en heerlijk eten.

34. Lekker van smaak bjjzondere inrichting. Wel tafel bij de deur vermijden, kwam veel kou binnen bij binnenkonst en verlaten vh pand.

35. Beste steak hier gegeten sinds tijden!

36. Eric ten thije

Er is geen restaurant waar het eten
    Zo goed is als bij franks.
    Rustig restaurant waar je gezellig kan kletsen onder het genot van een hapje en een drankje.
    Vele andere Tentjes geprobeerd maar tot nu toe kan er geen één er aan tippen!!
    Het vlees is allemaal top kwaliteit, om van te watertanden :)
    Tot snel Franks!!

37. Lekker gegeten, prettige bediening.
    Goede prijs - kwaliteit verhouding.
    Dus een aanrader.

38. Martijn en Brenda

Goed gegeten voor een redelijke prijs!

39. Rob Kuijer

De bediening en het eten waren uitstekend. We hebben lekker gegeten, De steak voorbeeldig, de wijn een uitstekende keuze. Gezellig druk.
    De ambiance bij ons tafeltje bij de bar werd geleidelijk minder: regelmatig krijg ik een tik tegen mijn stoel als gasten of bedienend personeel achter me langs lopen, storend. Ook de spot die recht boven het couvert van mijn vrouw naar beneden schijnt, veroorzaakt een storende schittering op haar bril. We zouden ons daar nauwelijks aan gestoord hebben, ware het niet dat een half uurtje nádat we hadden plaatsgenomen aan het tafeltje náást ons 4 gasten kwamen zitten die òf kennissen òf regelmatige gasten waren, getuige de aandacht die ze kregen van het personeel. Allemaal prima, maar als het personeel dan met 2 man naast elkaar tussen onze (redelijk dicht bij elkaar staande) tafeltjes komt staan kletsen met die gasten, is, met uitzicht op enkel de ruggen en billen van de heren personeelsleden, de ambiance weg! Als het dan blijkbaar ook géén probleem is dat de Pincher van de gasten naast ons aan tafel mag zitten met tot een paar keer toe de pootjes op tafel, dan passen we ervoor om nog even te blijven natafelen met een kopje koffie en een borreltje.
    Jammer.

40. Michelle Cheung

Wij komen hier regelmatig, het eten is altijd lekker, de bediening is altijd lief en het is altijd gezellig zitten! Wij komen hier heel graag!! Tot gauw ^^

41. Ineke van es

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Frank food and grill. De steaks zijn overheerlijk mals, het is een leuk en gezellig restaurant waar de bediening vriendelijk en goed is.

42. Voor de eerste keer bij Frank’s geweest, zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten, fijne ambiance, bediening keurig.

43. Lekker eten voor een prima prijs. Rustige ambiance ondanks dat de zaak vol zat. Stoelen erg prettig en genoeg keuze.

44. Rutger Smeding

Het eten was redelijk goed. Had qua vlees alleen wel malser en beter vlees verwacht. Daarbij was het eten naar mijn mening vrij prijzig voor wat je ervoor kreeg qua kwaliteit. De hoeveelheid eten is wel dik in orde. En de desserts waren erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk, alleen wel chaotisch en niet foutloos. Zou er het restaurant niet willen aanraden en er zelf ook niet terugkomen.

45. Marcel hengst

Ik sta bekend als positief kritisch mens maar dit is echt een aanrader. Goed eten en met passie klaargemaakt. Goede bediening in een heerlijke omgeving waar je zomaar een avond in door kunt brengen.

We gaan zeker weer terug!

46. Kristen peters

Zo heerlijk gegeten! 1 Woord fantastisch. Personeel heel vriendelijk! Alleen wat langer gewacht op onze reservering maar was ook heel druk dus kan gebeuren. Daarin tegen kwam het eten erg snel! Kan niet wachten tot mijn volgende bezoek!

47. Voor de 2e x bij Frank’s gegeten en weer super goed.
    Eten is zalig. Bediening ook top, goed op elkaar ingespeeld.
    Wij komen hier zeker weer terug.

48. Perfecte maaltijd in een prettige sfeer.

49. Van Straaten

Op basis van reviews dit restaurant bezocht en het was heerlijk allemaal.
    Ook de service was helemaal top.
    We komen zeker nog een keer terug hier.

50. Raymond Pulles

We komen geregeld bij Frank's food & grill. Maakt niet hoe laat we reserveren of welke wensen we hebben, ze doen er alles aan om het te laten passen en onze een fijne avond te bezorgen. Los van de op bediening, hebben we al die keren niet anders dan onze vingers er bij afgelikt. Top kwaliteit het héél consistent.

51. Wederom héérlijk gegeten!
    Deze keer het maandmenu.
    Prima 3 gangen menu voor 28 euro!
    Leuk gezeten… sfeer goed!

52. We hebben genoten van heerlijk eten, vriendelijke bediening in een prima ambiance met een prima akoestiek

53. de Zaaijer

Gister hier gegeten, na al veel goede ervaringen. Het eten was weer heerlijk! Er staat zoveel lekkers op de kaart, dat je eigenlijk gewoon niet kan kiezen. Vooral de Pata negra vooraf en de wagyu en de lamsrack vallen in de smaak, maar eigenlijk hebben we bij Franks nooit iets gegeten wat niet lekker is. Ook 'simpele' gerechten worden bijzonder gemaakt. Normaal gesproken bestellen wij geen cordon bleu buiten Oostenrijk, maar bij Franks smaakt ook die geweldig. Ook is het interieur vorig jaar vernieuwd, wat echt een enorme vooruitgang is. De bediening is ook erg netjes en professioneel.
    Wij komen zeker terug en raden ook iedereen Franks aan. Gegarandeerd een goede avond!

54. Ik heb samen met mijn Zoon en Dochter overheerlijk gegeten, mijn Dochter heeft een glutenallergie, dit van te voren doorgegeven en ze hielden er met alles rekening mee! Top!
    Wij komen zéér zeker terug om ons weer lekker door het gewèldige team te laten verrassen!

55. Mike Damen

+ Gezellig, knus en heerlijk eten!

- Muziek was wel erg zacht, drinken moesten we steeds navragen.

56. Super lekker eten en leuke sfeer. Wij komen uit Rotterdam en gaan 2 a 3x per jaar naar Sanadome. Indien wij dit boeken reserveren we altijd bij dit restaurant.
    Elke gang is heerlijk en voor ieder veel keus.

57. Heerlijk eten, snelle bediening en een goede sfeer. Ondanks dat het druk was erg goede en vriendelijke service. Gaan zeker nog een keer terug!

58. Heerlijk gegeten, prettige ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel!

59. Absoluut geweldig. Beste steaks ooit gegeten. Echt top.

60. Eco de Roest

Super lekkere steaks gegeten, top vlees, goed bereid, kom hier zeker terug…

61. Jean-Pierre

Prima sfeer, ruime kaart en het eten is uitstekend.

62. Gertien van der Gracht

We hebben heerlijk mixed grill gegeten. Alles was even lekker. Maar… het toetje spande de kroon. Black betty is alleen al de moeite van het komen waard!

63. Tommy Vader

64. We hebben met 6 personen goed en lekker gegeten.
    Service was redelijk, moesten we lang op het hoofdgerecht wachten.

65. Familie Le

Eten was prima alleen de service was wat aan de slechte kant voor onze tafel. Tenminste niet zo attent die dag. We waren met 6 personen en hadden allen een hoofdgerecht besteld. Tot ons verbazing waren er gasten die later binnenkwamen, gegeten hebben en de tent alweer verlieten terwijl wij nog op onze hoofdgerechten zaten te wachten. Op een gegeven moment heb ik er wat van gezegd want onze dochter van 6 jaar had wel heel erg honger na zo lang wachten. Uiteindelijk waren de gerechten pas om 19.45 uur op onze tafel gearriveerd, terwijl we om 18.15 de bestelling hebben doorgegeven. Wel heel erg lang en vervelend. Wellicht waren wij de pechvogels van de dag dat dit zo liep.

66. Tonny janssen

Eten was zeer goed. Presentatie was goed. Prijs was in verhouding oke. Totaal zeer leuke ervaring zeker voor herhaling vatbaar.

67. Super!! We komen er regelmatig. Heel goed eten en fijne bediening! Absolute aanrader.

68. Heerlijk gegeten, gekozen voor 3 gangen menu.
    Zeer goede prijs/kwaliteit.
    Alles ruim voldoen.
    Hele fijne ambiance.

69. Moon de Graaf

Het was wederom super lekker en heel gezellig. Het menu is uitgebreid en alles is even lekker. De bediening is heel vriendelijk.
    Al met al een toprestaurant !!

70. Wilmakrijnen

Gister m'n 50 e verjaardag gevierd met een etentje hij Franks. Het was heerlijk. Wel jammer dat doordat de biefstuk in eigen jus ligt alles drijft in de jus. Tip. Apart bordje ernaast voor frietjes en overheerlijke artisjokken, zodat alles niet drijft id jus. Toetje heerlijk. Carpaccio met truffelmayo. Heerlijk. Dank je wel!

71. Kwaliteit is super! Heerlijk vlees en de groenten waren ook heerlijk.
    Dessert was zooooo lekker.

72. Wat een heerlijke biefstuk! Fantastisch! Was druk dus de bediening was af en toe wat traag met drinken.

73. Leuk en sfeer vol restaurant zeker een aanrader!

74. We hebben heerlijk gegeten en gedronken in een prima sfeer, waarbij de bediening erg vriendelijk en attent was. Zeker reden genoeg dit eetfestijn te herhalen.
    Bedankt voor een fijn avondje uit.

T. Kuipers en gasten.

75. Werkelijk heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Wij hadden wat te vieren dus wat wil je dan nog meer!
    De carpaccio was fantastisch en verder is er gekozen voor kipshoarma, mixed grill en de Hollandse biefstuk. Een nadeel was dat deze biefstuk in zijn eigen jus werd geserveerd. Weliswaar een erg lekkere jus maar alles wat je verder opschept op het bord ligt dus ook in de jus.
    De roomspinazie was een heerlijk bijgerecht.

76. Via Google dit restaurant gevonden. Gereserveerd en erbij vermeld dat dit voor een verjaardag was. Met deze informatie is niets gedaan. Niet erg, maar voor de puntjes op de i (of de kers op de taart) is dat een gemiste kans.
    Met 6 personen heerlijk gegeten. Portie zijn meer dan royaal. Personeel is vriendelijk (lieten af en toe een steekje vallen; bestelling van een speciale koffie tegelijk met het dessert Is, denken wij, niet doorgekomen maar wel genoteerd door de dame die onze dessertbestelling noteerde).
    Wij zien dit als schoonheidsfoutjes, net als de verkeerde koffie… aan het einde, maar toen was heel duidelijk dat het personeel naar huis wilde…
    Al met al een heerlijke avond gehad en thuis het feestje dat extra tintje gegeven.
    Wij vinden Franksnijmegen een aanrader! Super lekker gegeten.

77. Een top avond gehad met zalig eten.
    Leuke ambiance en prettige bediening
    Voor herhaling vatbaar!

78. Goede ambiance, leuke sfeer en uiteraard goed eten. Iedere keer weer een genot om te mogen eten bij Frank's..

79. Lydia schmitjes

We hebben weer heerlijk gegeten zoals gewoonlijk ik heb wel moeten lachen om de bediening er werd onderling weinig gecommuniceerd ze kwamen 3x een spa blauw brengen binnen 5 min door 3 verschillende personen en ik kreeg 2x de rekening ook door 2 verschillende meisjes maar dat is verder niet erg maar misschien wel handig om beter te overleggen maar verder nix op aan te merken allemaal even vriendelijk en ja het eten krijg je gewoon niet genoeg van

80. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. We gaan zeker nog een keer terug.

81. Heerlijk eten, waar voor je geld. Voorteffelijke bediening!

82. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Franks 👍🏻

83. Gezellig… Eten zalig… Bediening leuk en prettig… Maar wij vonden het eten snel achter mekaar werd opgediend…

84. Heerlijk gegeten. Vooraf hadden we de carpaccio en de spaanse garnalen. De ijsbergsla onder de carpaccio had voor ons niet gehoeven. Te waterig. De garnalen daarentegen waren supermooi schoon en overheerlijk. Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas en de rib-eye. Wat een heerlijke stukken vlees, zelfs Loetje kan hier niet aan tippen. De warme knoflooksaus maakte het af. We zaten te vol voor een eigen nagerecht en hebben dus iets gedeeld, de chocolate dream. Dit was zoveel dat dit we hier makkelijk samen van konden eten en ook dit smaakt echt voortreffelijk. Hier gaan eten door de recensies en als we volgende keer weer in Nijmegen zijn gaan we hier weer eten! Pluspunt: het eten en de aardige bediening. Minpunt: de stoelen, leken aan vervanging toe te zijn. Deze leken doorgezakt… En de snelheid waarmee het eten werd opgediend. Dit was echt té snel. Volgende keer geven we aan dat er iets meer tijd tussen mag zitten zodat je ook meer een avondje uit gevoel hebt. Wat wij ook gezellig vonden is het weinige licht in het restaurant, wel moeilijk om het menu te lezen af en toe maar zeker sfeervol.

85. Sabine Avric

Heerlijk 3 gangen keuze menu gegeten! Was weer top, Thanks Frank

86. Paul van Raaij

Heerlijk gegeten zaterdag avond bij Franks food en grill. Alle gerechten worden op de grill bereidt, daar door proef je de smaak van vlees zoals het moet zijn. Klantvriendelijke bediening en goede service. Ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Hier krijg je nog tenminste voldoende te eten.
    Wij gaan hier zeker weer terug komen. Top, bedankt team Franks food en grill.

87. Mark Cobussen

Erg lekker eten, vooraf gefrituurde champigons, verrassend lekker en als hoofdgerecht het lamrack, goed bereid, beetje rood. En als nagerecht hadden wij de chocolade dream.

88. Mooi restaurant. Prima eten.Vriendelijk personeel. Niet goedkoop.

89. We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er heel gezellig uit, er hangt een goede sfeer. Wij waren alleen niet zo enthousiast over het personeel. Onze drankjes werden vergeten, niet door 1 maar door 3 verschillende personen van het bedienend personeel. De dames die ons hielpen waren niet erg vriendelijk. En om 21.30 Uur werden we (ook niet zo vriendelijk) gevraagd door te geven wat we als toetje wilden 'want het keukenpersoneel wilde gaan opruimen'… tja… al zou dat zo zijn dan is het beter om dat niet zo aan je klanten te melden. Dat komt een beetje vreemd over. Jammer want met het juiste personeel is het helemaal af daar. Maar we hebben verder wel een hele leuke avond gehad en goed gegeten. Dat is uiteindelijk toch het belangrijkst!

90. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met zeer vriendelijk personeel!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

91. De usa ribstof waren heerlijk. De mixed grill was wat betreft de prijs onder de maat. Hoge prijs voor niets bijzonders. Stukje kip, hamburger, klein stukje steak en speklapjes.

92. Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

93. Twee keer wezen eten. Heerlijk gegeten! Beiden keren was het vlees heerlijk mals!!!

94. Peter Eissing

In alle opzichten een uitstekend en bijzonder prettig restaurant. Alleen zou men niet moeten vragen of je ijsklontjes wil in een dure cognac. Daarmee geeft men aan er geen verstand van te hebben.....

95. Aranka visscher

Gezellige sfeer en heerlijk eten, komen zeker terug.

96. Schilderscool Nijmegen

Wij hebben met Collega's heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en alles mooi gelijk en op tijd. We komen zeker nog een keer terug.

97. Wederom heerlijk gegeten, wat een top kwaliteit!

98. Herman A. Arts & Bernadette Arts - Evers

Nadat wij in de afgelopen maanden een aantal malen tot volle tevredenheid hier gedineerd hebben, waarbij niet alleen de door ons zelf bestelde gerechten subliem van kwaliteit waren maar ook onze gasten vol lof waren over de geserveerde kwaliteit!

99. Heerlijk als altijd! Hier hangt een ontspannen sfeer en ambiance, gezellig maar niet te druk. De service zorgt dat wat we vragen ook mogelijk is en ze weten wat we willen omdat we zo met regelmaat komen. Bovendien mag ons kleine hondje ook altijd mee en zij zit gezellig op een dekentje op de stoel bij ons aan tafel. Ze geeft geen kik!

100. Eten regelmatig bij Frank's, en is altijd goed.
    Wel reserveren want dat weten meer mensen dat het eten goed is.

Volgende pagina