Voor de voordeur op het Stadsplein. Gratis.
    Maandag t/m vrijdag tot 17.00 uur parkeerschijf ( 2 uur).
    Zaterdag tot 15.00 uur parkeerschijf ( 2 uur).

Op 150 meter.

ma vanaf 14:00
di vanaf 14:00
wo vanaf 14:00
do vanaf 14:00
vr vanaf 14:00
za vanaf 14:00
zo vanaf 13:00

In de maanden: juni, juli en augustus speciale ZOMERACTIES op onze
Grill arrangementen.

1382096883 39
1419819130 39
1466971939 90

1. Petra Schmitz

We hebben hier een superleuke avond gehad, netjes verzorgd door heel vriendelijk personeel 👍

2. Familie Metze

Eerst leuk bowlen, daarna gourmetten, prima verzorgd!
    Vriendelijk personeel!
    Diana bedankt, het was gezellig!

3. Onze gastvrouw Diana was super lief, attent en professioneel! Het ontbrak ons nergens aan. Het vlees was erg lekker. De komkommersalade is een aanrader!

4. Wij gaan hier met pasen en kerst vaak bowlen en eten.
    Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
    Super vriendelijk personeel.
    Hier vragen ze tenminste nog of je eventueel een glaasje kraanwater bij de wijn wilt.
    Lekker gevarieerd vlees.
    Zelfs nog wat vlees bijgekregen zonder extra bijbetaling.
    Zeer leuke arrangement mogelijkheden.
    Een echte aanrader.

5. Na 2 uur lekker gebowld te hebben konden we aanschuiven voor het steengrillen. Zeer goed verzorgd, meer dan voldoende vlees, leuke vlotte bediening. We hadden 1 persoon met een glutenallergie. Vooraf ook doorgegeven. Super hoe ze dit hadden geregeld. Eigen bakplaat voor haar, met speciale salades en vleesgerechten erbij. Echt, petje af!

6. Karin Wisselink

Personeelsfeest gehad hier. Perfect geregeld. Alles klopte. Bowlen op een mooie en goed onderhouden baan. Daarna buffet wat zeer uitgebreid en goed was. Zeker een aanrader voor n leuke avond uit.

7. Anita Rissewijck

Gisteren wezen bowlen met ons gezin daarna heel lekker gegeten in hun restaurant. Eten was ruim voldoende er was een hele goede saladebar in een woord top.De bediening was geweldig. Hier gaan we zeker vaker heen bedankt voor de goede service.

8. Tesse Verhaaf

Ervaring is goed! Zeer vriendelijk en spontaan personeel! Bowlen is sfeervol en je kunt ook nog leuke prijsjes winnen. Een aanrader voor een goeie bowlingbaan. Leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar!

9. Was een zeer geslaagde avond uit met het werk. 👍🏻

10. Fam. Bleumer

We hadden iemand met een allergie bij ons. De kokin heeft hier speciale aandacht aan gegeven en alles voor haar apart klaar gemaakt. Daarnaast prima bediening. Bedankt voor de VIP bediening. 👍🏻

11. Bennie Buiting

Gisteren in S'heerenberg bowlen geweest met aansluitend grillen.
    Was fantastisch.
    Voor herhaling vatbaar.
    Hebben met de rest van het gezelschap meteen weer afgesproken om met de kerst weer te gaan.
    Bediening was goed.
    Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en of er iets bijgevuld moest worden.
    Met speciale dank aan medewerkster Diana die omdat ik de volgende dag jarig ben had geregeld dat er speciaal voor mij ijs met een fontein werd binnengebracht onder het lang zal ze leven.
    Dat maakte mijn middag en avond helemaal compleet.
    Zullen beslist hier vaker komen.

12. Sensire

We hebben met 13 vrouwen een gezellige middag/avond gehad, met het bowlen. Het Sate/schnitzel de luxe arrangement was heerlijk en zeer uitgebreid.

13. Geweldige bowlingbaan, heel vriendelijk personeel.
    Flexibel en verzorgd. Ook is hier goed te eten, in goede sfeer en verzorgde tafels en eten.
    Zeer geode prijs/kwaliteit verhouding.

Ook de bediening was weer geweldig, vooral Diana met haar spontane lach.

14. Fam. Zethof

Net een uur gebowld en daarna heerlijk gegeten, Homping grill.Heel erg vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader.

15. Familie. Berendsen kinderfeest

Superfijn kinderfeestje gehad met bowling en gourmetten. Bij afloop hadden lang alle drank niet op dit werd netjes verrekend. Top avond.

16. Superleuk en lekker. Bowlen & steengrillen, niets is te gek en aan speciale diëten wordt veel aandacht besteedt! Blijk van waardering!! Ga zo door!

17. Raymond Wellink

Was goed geregeld ook omdat er een allergie vrij menu tussen zat, dit menu was zo goed nog niet vaak meegemaakt. Vriendelijke medewerkers en leuke sfeer

18. Bowlen gezellig en een fijne sfeer. Gourmetten goed geregeld! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Glutenvrij perfect georganiseerd. Alles keurig geserveerd op aparte schalen. Dus ook met een allergie een heerlijke avond!

19. Wilma lowenthal

Na een uur bowlen gingen we steengrillen. Het was heerlijk, veel keuzes uit salades en ook het vlees voor op de steengril was zeer divers. Vriendelijke bediening. Echt Top.

20. Super leuke avond gehad. Ontvangst was hartelijk. Gegourmet en er was meer dan genoeg en het was echt lekker, vlees was van zeer goede kwaliteit en salades en andere toebehoren perfect. Friet was nog niet op maar we kregen al nieuwe warme frietjes. Waar maak je dat mee. Onbeperkt van alles. Daarna gaan bowlen en ook daar perfecte service. Goede uitleg en aardig behandeld.

Wij kunnen al onze vrienden deze bowling aan aanraden. Was een leuke avond tijdens ons weekendje in Zeddam.
    Complimenten aan gastheer.

21. J. Stevens

We hebben in een groot gezelschap vandaag 11 jan. 2017 gegeten in dit restaurant. Ik heb een lactose vrij dieet en ben altijd bang om uit te gaan eten. Ik mag geen lactose, de bediening wist precies wat ik wel en niet mocht eten. Allerlei vleessoorten die precies bij mijn dieet passen, kreeg ik tijdens het `hompen`. Aparte sausjes, heerlijk eigen groenteschotel en eigen `homppan`. Zelfs een toetje had men precies uitgezocht. Ik heb nog nooit zoveel zorg gezien vanuit een restaurant. Ik voelde mij in de watten gelegd!!! Geweldig!!!

22. Heerlijke avond. Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten was prima. Aanrader als je een gezellig avondje op stap wilt.

23. jeroen van moerkerk

Zondag 28-08-2016 met alle kinderen, aanhang, kleinkinderen bowling gedaan. Daarna lekker gegeten nl homping grillen. Een woord het was geweldig eten, bediening en prijs. Geweldige middag gehad, aanrader voor iedereen. Mensen dank je wel en ga zo door tot de volgende keer

24. Geweldige avond gehad! Eerst bowlen en daarna steengrillen. Het eten was klasse en de bediening was geweldig! Echt een aanrader!

25. Super gastvrij ontvangen, goede uitleg. Erg gastvrij en lekker eten.

26. Homping Grill Arrangement gedaan voor een vrijgezellenfeest. Super geregeld! Genoeg keus, lekkere voorgerechten en bijgerechten, goede service. Top avond!

27. andrik

Super gezellig personeel en heel erg lekker eten. We hadden een steengrill-arrangement. Voldoende vlees, lekkere salades en soep. Zelfs de kinderen van 5, 8 en 9 jaar hebben genoten. Wij gaan snel weer een keer terug.
    Met vriendelijke groet, familie Andrik

28. Norberth siebes

Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, leuk arrangement, met 6 volwassenen en vier kinderen. Wij hadden steengrillen na het bowlen. Bediening vonden we persoonlijk, met aandacht. Wat we aangevuld wilden hebben, werd aangevuld. Was weer erg geslaagd. Zeker om met vrienden weer eens wat te ondernemen, een geslaagde avond.

29. Wim Overbeek

Afgelopen Zondag een arrangement geboekt bij bowlingcentrum, 's Heerenberg met homping grill met aansluitend 1 uur bowlen.
    We werden zeer vriendelijk ontvangen hoewel enkele gasten aan de late kant waren en dus te laat aan het eten begonnen werd alles in alle rust geregeld en het het hele gebeuren met een uur verlengt wat we zeer gewaardeerd hebben.
    We kregen een zeer gevarieerd aanbod van vleessoorten aangeboden een na onze opmerking dat we gebruik hadden gemaakt van de combinatie vlees/vis arrangement werd terstond twee schalen vis bijgezet.
    Het eten was erg lekker het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam we zijn erg in de watten gelegd en komen zeker terug.

30. Fam. Teunissen

We hebben een gezellige middag gehad! Het eten was heerlijk, eten in overvloed! Echt een aanrader! Super aardige bediening! Complimenten!

31. Roel Wldenheest

Heerlijk gegeten van de homping grill! Personeel erg vriendelijk en service gericht. Kortom een aanrader.

32. Pascal ten Have

Geweldig dagje uit gehad, heerlijk gegeten en gebowld. Zeker voor herhaling vatbaar!

33. Gisteravond hadden we een super gezellig bowlen en eten arrangement met vrienden. We hadden Homping Grill arrangement. Een van onze vrienden had noten allergie en de andere was vegetarier. Geen probleem. Ze hadden allebei een VIP behandeling. Ook voor ons hadden ze heel goed gezorgd. Bowlen was heel leuk vanwege het nieuwe scoring systeem. Dit was onze tweede keer hier en we komen zeker terug!

34. Aanrader: etentje en bowlen!
    Zaterdagavond hebben we genoten van een heerlijk etentje (wij hadden de keuze uit wienerschnitzel of kip sate met aardappelkroketjes, frietjes, div. soorten groente, appelmoes, salades, ijs etc.) gevolgd door een zeer geslaagde bowlingavond. Het scoresysteem is ook vernieuwd, waardoor het nu mogelijk is om gebruik te maken van van hilarische filmpjes van de spelers zelf. We zijn heel erg tevreden en hebben een hele leuke avond gehad.

35. We hebben gebowld met 3 gehandicapte clienten van ons. Hiervan zaten er 2 in een rolstoel. We zijn uitstekend begeleid, eerst bij het onthaal, daarna bij de bowling en daarna bij het eten. Alles was toegangkelijk voor de rolstoelen, het eten was lekker. Zowel de clienten als de begeleiders hebben genoten.

36. We hebben 30 dec ons jaarlijkse vriendenuitje bij jullie gedaan... het was top. We zijn begonnen met de bergen smikkelpan. Het was erg uitgebreid en zeer goed verzorgd. Daarna gebowld met zijn allen. De service was gemoedelijk en in overleg veel mogelijk! We komen zekers nog eens terug!

37. Vandaag wezen bowlen en daarna gourmetten. Super service en lekker gegeten. Zeker een aanrader.

38. Christine kremer

Hebben een teamuitje gehad hier, bowlen en gourmetten, leuke bediening, goed en veel eten, kortom de moeite waard. We komen hier zeker terug.

39. Vanmiddag kinderfeestje gehad. Top. Alles netjes voorbereid zoals afgesproken. Attent en zeer behulpzaam personeel. I.p.v. frietarrangement kon er zelfs iets anders gemaakt worden omdat 1 van de kinderen geen friet lustte. Prima banen. Geen storingen o.i.d. Zitjes oké. Hulpstuk voor kleinere kinderen stond al klaar. Eten was warm, knapperig en smaakvol. Zeker een aanrader. Kinderen waren ook enthousiast en wilden het volgende feestje ook wel hier vieren!

40. Wij hebben er een gezellige avond gehad! Het eten was ook lekker, voor herhaling vatbaar!

41. Paul Gregoor

Zoals vanouds ZEER GOED.

Wat ik wel even wil vermelden is een compliment aan directie en personeel voor de zeer vriendelijke bediening, hier mogen veel café- en restauranthouders een voorbeeld aan nemen.

Ga vooral zo door.

Paul

42. Afgelopen zondag weer gezellig wezen bowlen in het Bowlingcentrum in 's-Heerenberg. Aansluitend hebben we daar ook nog lekker gegeten. De bedoeling was steengrillen, maar het is homping-grillen geworden. Dit was ook, net zoals altijd met het steengrillen, prima verzorgd. Er was een ruime variatie aan vlees en ook de saladebar was weer goed gevuld. We moeten dit toch nog vaker doen.

43. Vanmiddag met de familie onze familiedag gehouden bij Bowling en Partycentrum in s Heerenberg. Wat een gezellige middag hebben we gehad! Met super goede bediening! Ook mochten we de game afmaken ondanks dat de tijd al verlopen was, en omdat we wegens omstandigheden een iets ander arragement kregen dan afgesproken (i.p.v. steengrill de homping grill) werden ons 2 drankjes van het huis aangeboden!! Ik bedoel maar... top service!! Bedankt allemaal!

44. Vandaag familie dag gehad bij bowling 's-Heerenberg.
    Eerst drankjes en hapjes, daarna bowlen. En als afsluiting barbecue.

Het was heel gezellig, en lekker.

45. Samen met mijn gezin mijn verjaardag bij Bowling & Partycentrum in 's Heerenberg gevierd. Het was in één woord geweldig. Bediening was super fijn en vriendelijk, het eten was voortreffelijk. Een echte aanrader!

Erik met al zijn personeel: veel dank voor het verzorgen van mijn verjaardag.

46. Fam. Soeters

Met familie wezen steengrillen, erg lekker en veel keus. Soep vooral een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar, voor een betaalbare prijs een leuke en gezellige avond gehad. Bedankt, personeel van de bowling

47. Jaydé Maatman

Gezellige sfeer met vriendelijke werknemers. Altijd fijn om daar te zijn.

48. Met gezin gebowld en daarna gourmetten, gezellig en alles werd goed aangevuld en voldoende vlees en voldoende keuze uit salade bar.

49. Na het bowlen gaan steengrillen. Het vlees was van zeer lage kwaliteit, het lag te koken door het vele vocht wat er in zat. Zelfs de bieflapjes die we meteen op de plaat die 500 graden zou moeten zijn, kookten.
    Nee, dan is bowlen leuk, maar ga ergens anders maar een hapje eten. Saladebuffet sloeg nergens op.