Nieuwste recensies in Flevoland

1. Internationaal Almere

2 pizza's besteld via hun eigen site..zoals aangeprezen op de bon: www.nilesphinx.nl. Ik bestel een Americana, zoals op de site...Krijg ik een compleet andere pizza omdat ze die op de Thuisbezorgd site hebben staan. Toen ik daarover belde, zei de gene die de telefoon opnam dat het niet waar is en dat dat er niet staat..Dus nogmaals opgezocht en jawel..mijn pizza staat daar echt..Nogmaals gebeld..Zegt die vent..Ja en?..wat wil je dat ik doe dan, ik heb het druk! Nou echt...Onbeschoftheid en hufterigheid: Een dikke 10!! Bravo

Nick Muller

Erg slechte service heb nu voor de derde keer besteld wachttijd minimaal 1 1/2 tot 2 uur steeds excuus ja meneer de voice is ervoor erg druk ja het is vrijdagavond het is druk nou het was nu zaterdag avond was het nu ook weer druk hoop dat ze wat anders gaan zoeken want zelf kunnen ze ook niet 1 1/2 tot 2 uur wachten

Sinds ongeveer 2 maanden smakeloze patat, vandaag was dus mijn laatste bezoek aan deze voorheen goede snackbar.

Het eten was goed maar niet bijzonder, veel jong bedienend personeel wat erg rommelig over kwam.

Die nieuwe kok is aangenomen en maakt weer het heerlijke eten zoals dat "De Orchidee" in Almere is toevertrouwd. Kom hier al jaren en is beste Thai van Nederland. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening😁

Meer recensies in Flevoland