Nieuwste recensies in Flevoland

1. Eetcafé Almere

Wij komen heer zeer regelmatig, en onze ervaring is altijd goed. Klantvriendelijkheid, eten, leuk ingericht, niet zo standaard als gemiddeld, prijs/kwaliteit. Binnenkort eten we er weer. Eten/drinken svp eten van maken. Coca Cola is Coca Cola. Doe drinken apart voor bijvoorbeeld koffie of wel of geen verse jus d 'orange. Voor ons in ieder geval een aanrader.

Het eten is hartstikke lekker! Alleen bij de ingang is de rij een beetje onduidelijk waardoor er mensen zijn die nog niet eens in de rij hebben gestaan en al aan de beurt zijn. Misschien kan dit wat duidelijker worden aangegeven. Verder Prima!

Saskia visser

Zelden zo'n goed verzorgde en uitgebreide high tea gezien en geproefd! Het totaalplaatje klopt gewoon, gezellige sfeer, prachtig gedekte tafel, mooie omgeving en prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Nederlands Lelystad

Voordat ik bij voordeur was, moest ik eerst door de walm van sigarettenrook van andere eetgasten. Dat was een nare ervaring. Ik heb dat ook kenbaar gemaakt bij de bediening. We hebben vervolgens met 4 personen heerlijk gegeten (en gedronken). Complimenten voor het wildmenu, de risotto en de pasta carbonara. Super chardonay-tje erbij!
    Het is een kleine ruimte en daardoor staan de tafels wat (te) dicht op elkaar, dat gaat ten koste van de sfeer. Kortom: de kookkunst is fantastisch maar de entourage laat nog wat te wensen over.

5. Nederlands Lelystad

Heerlijk gegeten. Ontvangst was prima, kortom prima avond.

Meer recensies in Flevoland