Nieuwste recensies in Flevoland

1. Naar binnen gegaan voor een bestelling voor een homestyle cryspy chicken, 6 mc nuggets en 3 mini apple pie. Het meisje achter de balie moest duideijk eerst zoeken wat er op het menu stond want homestyle chrispy chicken duurde even om te vinden.
    Na 10 minuten wachten werd mijn bestelling op de balie gekwakt (meenemen) en zonder melding heb ik het zelf eraf moeten halen, medewerker stond met zijn rug naar mij toe en had het blijkbaar te druk met andere zaken.
    Thuis aangekomen blijkt ook nog eens de bestelling niet te kloppen, ipv 1 homestyle chrispy chicken hebben ze er een doosje chicken tender strips in gedaan.
    Kortom laatste keer dat ik bij die mc donalds langs ga.

2. Op de site van eet.nu kan je hier over zeggen eet.niet! Alles is vies, eten, drinken alles.

3. West-Europees Lelystad

Heerlijk druk en ontspannen sfeer. Gezellige en knusse aankleding en indeling. Top gegeten met fijn gezelschap, geweldig uitzicht en heerlijke achtergrondmuziek. Zeer vriendelijke bediening waardoor je je welkom voelt. Echte aanrader!!

4. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Er was heel veel mogelijk qua menukeuze. Tevens de tip dat de bestelling meer dan genoeg zou zijn.
    En lekker bougatsa mee kunnen nemen om smorgens thuis af te bakken. Mijn kleindochter heeft er van genoten.

5. Zoals altijd weer heerlijk gegeten in een ontspannen gezellige sfeer.

Meer recensies in Flevoland