Nieuwste recensies in Flevoland

1. Cobi Post

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel.
    Alex de eigenaar een vriendelijk en sympathieke iemand waar je op je gemak voelt.

2. Gisteren hier gegeten.
    De twee dames hadden beperkte maagruimte gereserveerd, maar daar werd keurig rekening mee gehouden.
    De "Burgers" van ossenhaas waren uitstekend, de overleden sliptong eveneens, nagerecht ging er vlot in, al valt er van een Italiaan nog wat te leren omtrent de bereiding van een Scroppino (waar trouwens wel voldoende Wodka in zat).
    Buitengewoon vriendelijke, hulpvaardige en humoristische bediening. Prettig geprijsd. En dat vlak tegenover onze woning in aanbouw. We komen dus terug!

3. Ik had een uitsmijter besteld voor € 9,50 dat waren 2 broodjes en 3 eieren met ham en kaas en een klein bakje salade. Dus de prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
    Wij gaan vaak uit eten dus wij kunnen verschillende zaken vergelijken. Dit zou zo rond de 6 a 7 euro zijn elders. Carpaccio small is ook echt erg small. Daarmee bewijzen ze zich een slechte dienst: als het bord wordt geserveerd is de eerste reactie “serieus? Is dit alles? ” Jammer! 9 Euro.

4. West-Europees Lelystad

Altijd leuk, gezellig, goed en lekker.

5. Grada de Kortw

Gezellig, heerlijk gegeten. Leuk personeel met veel aandacht voor de wensen van de klant!

Meer recensies in Flevoland