Bezorgrestaurants in de buurt van Marimba

Online eten bestellen

1420096260 75
1487131990 82
1520649856 81
1621203451 75

1. Erg lekker gegeten. Stond vlot op tafel, vriendelijke en hulpzame bediening.
    Vooral het rundvlees is een echte aanrader, het smelt op je tong😋

2. Ling zhang

Klein restaurantje en vrij veel herrie bij binnen stap, maar zodra je gewend bent, is dat wel heel gezelig qua sfeer. Het eten is authentiek en heerlijk, ook niet heel duur, dus een geslaagde avond.

3. jaja

4. Wytze

5. Lekker gegeten, goede bediening, gezellige sfeer. gewoon goed!

6. Marjan Bredewold

7. Heerlijk gegeten!
    Vond het een mooie sfeer hebben die goed past bij een Mexicaans restaurant, naar mijn idee. Bediening was vriendelijk en correct en hielp goed bij het kiezen van de gerechten.

8. Eerste keer na goede recensies... en de lof is terecht! Lekker vers eten (dat proef je echt), leuke ontspannen sfeer en gezellig klein restaurant. Wij komen zeker terug (met kids en vrienden).

9. Kom hier regelmatig (zo'n 1x per 2 maanden) met mijn vriendin en het is altijd goed. Cactus soep is heerlijk (wel pittig) en de fajitas ook. Een van onze favoriete restaurants in Amersfoort!

10. Uitgebreide kaart, kwaliteit van het vlees (rundvlees en kipfilet) maar ook de vis in de Fajida's was uitstekend! Prettige sfeer en vriendelijke bediening. We hebben waar voor ons geld gehad, een aanrader

11. Jongens, 1 tip: de Mexicaanse keuken bevat pepers, en veel ook. Gebruik dat! Daarnaast is alle room te veel. Dit is jammer, want verder een heel leuk tentje!!

12. Heerlijk gegeten! Goede en snelle bediening en ook heel erg goedkoop.

13. Wij hebben hier vorige week gegeten. We kozen voor een enchilada en burrito. Beide waren lekker, maar we vonden de hoeveelheid eten te weinig. Ik ben meestal niet zo'n grote eter, maar er hadden best twee enchiladaatjes op mijn bord kunnen liggen, want nu was het erg weinig. De salade op het bord was ook klein, de rijst was superlekker maar de bonen waren te hard. Het had wel iets royaler kunnen zijn dus.

We hadden ook cocktails besteld, maar het duurde erg lang voordat die arriveerden. Ze begonnen ze pas te maken nadat we ons eten hadden gekregen, was toch iets minder leuk.

Op zich wel een prima restaurant, maar ik denk niet dat we vaak terug zullen komen.

14. Waarom dit restaurant als 'Frans' te boek staat bij EET.NU is mij een raadsel, want het Mexicaans wat er de klok slaat, qua eten, qua drinken en qua aankleding.
    We komen er al vele jaren en ondanks dat we bij ieder bezoek aan Amersfoort weer overwegen ergens anders te gaan eten strijken we toch altijd weer neer bij Marimba. Parkeren is lastig in hartje Amersfoort en dus alleen betaald in de buurt. Wij hebben er een korte wandeling voor over en weten de plekjes waar je nog gratis kunt parkeren.
    Het is er gezellig druk op zaterdag 18.00 uur, maar desondanks kunnen we zo een plekje uitzoeken. Lekker schaaltje nacho-chips met rode saus bij het neuzen in de uitgebreide menukaart, modaal rood huiswijntje erbij en dan gaan we - ook bijna traditioneel - voor de combo van twee enchilada's.
    Je krijgt dan een bord vol heerlijkheden, al kan ik me nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat ze in de loop der jaren wel ietsje kleiner van formaat zijn geworden (al bestreed de uitermate vriendelijke eigenaar dit in alle toonaarden - en talen) Maar goed: dat kan ook suggestie mijnerzijds zijn, ze smaken in ieder geval perfect.
    De inrichting is wat kitscherig Mexicaans, maar alleen de prachtige houten vloer van brede planken is al een bezoekje waard.
    Ook de rekening verraadt waarom reserveren bij dit restaurantje geen overbodige luxe is: twee hoofdgerechten kosten veelal nog geen 35 euro, acht eurootjes voor een half litertje wijn trekken je niet echt het vel over je neus.
    Weer heerlijk gegeten dus, en ik vrees dat op deze manier voorlopig nog veel van de Amersfoortse horeca nog voor ons verborgen zal blijven...

15. Buitenkans

Nou, dat het nog bestaat. Vriendelijke bediening, lekker eten, vers, voldoende. De quacomole zelfgemaakt met een heerlijke smaak. Heerlijk huiswijntje voor een klein prijsje. Top gegeten!! Ga snel terug. Heerlijk, heerlijk nog eens heerlijk.

16. Prima eten, leuke sfeer. Alleen een beetje leeg!

6,7
  17. Het viel mij wat tegen. De sfeer is prima, maar het eten matig. De kwaliteit van mijn lamsvlees was slecht, zeer vet. Voor 18 euro heb ik zeker betere hoofdgerechten gehad. De garnering is bij elke gang bijna hetzelfde. Een schijfje meloen, een stukje ananas, wat sla, tomaat en een bolletje met gekruide rijst.

4,1
  18. Top restaurant! Lekker eten en leuk personeel. Zeker een aanrader!

19. Sandra & Fokke

Het duurde erg lang, 15 min voor t drinken gebracht werd. We hebben er 3 uur over gedaan om schalen met voorgerecht en schalen met hoofdgerecht te krijgen, we bestelden niet eens van de kaart! En toen we na 2u vroegen wanneer t hoofdgerecht kwam waren ze geïrriteerd.

5,1
  20. Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Marimba.

Je proeft hier dat alles nog zelf word bereidt en geen lopende band voedsel is.

Tot snel.

21. Wij komen er al 15 jaar, altijd even lekker.

We kunnen niet anders zeggen.

22. Ik heb eerder bij Marimba gegeten en toen echt goed gegeten en goed bediend, sfeer was druk en gezellig.

Bedacht mij om er weer eens te gaan eten, foute boel!

We hadden om 6 uur gereserveerd maar waren er al om 10 over half 6. Ik zeg tegen de dame dat we wat vroeg zijn, zegt ze dood leuk "mooi, dan zijn jullie ook eerder weg".

Frapant, maar goed, ik doe rustig aan.

Na een plaatsje gezocht te hebben kregen we de kaart en drinken. Pas na een half uur werden onze gerechten opgenomen. Na ongeveer 10 minuten kregen we het voorgerecht, erg magertjes, ik denk dat er hooguit 10 nacho's op het bord lagen. Maar, ze waren wel lekker.

We waren nog niet klaar of het bord werd weggehaald en 15 minuten later kwam het hoofdgerecht al.

Ik had gemarineerde spareribs met garnituur en patat, mijn vriendin had lam met garnituur en patat.

De garnituur dat op het bord lag was gewoon te tellen! 3 sla blaadjes, 6 maisstukjes, 3 komkommers en 1 olijf en een vaag bietenprutje. De patat was enorm veel, maar ontzettend slapjes en lauw.

Mijn sparerib was erg weinig, ik denk een kleine streng, het was iets aangebrand en er zat weinig smaak aan.

Mijn vriendin haar lamsvleesje was gelukkig wel lekker.

Ik had nog net mijn laatste frietje in de mond toen mijn bord al werd weggehaald en er werd gevraagd voor een nagerecht, we zijn dan ook meteen vertrokken....

Ik ging weg met een paar euro lichter wat het niet waard was en het erge van alles, we hadden beide gewoon nog honger!

Zoals ik al eerder zei heb ik er ooit een keer goed gegeten, en nu gewoon ontzettend slecht. Ik kom er dan ook niet meer terug.

23. Eten zeer matig, bijna 1,5 uur moeten wachten op hoofdgerecht (vlees), wat ook nog eens niet goed bereid was. Bediening erg traag, en weinig Mexicaans aan...

Al met al zeer matig voor hetgeen je betaalt.

24. Dit vind ik een heerlijke plek om uit eten te gaan! Als we langs Amersfoort gaan stoppen we graag even voor 'Marimba'.

De sfeer en het eten is goed.

25. Afgelopen zaterdag hebben we er weer gegeten. Victor, hartstikke bedankt voor je fantastische verrassingsgerecht! Top, we komen gauw weer.

26. Hier is niks Mexicaans aan. Of het moet de over-sized plastic pot "TexMex-kruiden" (van de Sligro) in de keuken zijn.

Na onze bestelling hebben we 50 (!) min. zitten wachten tot het eerste gerecht werd geserveerd. De vis van een van de hoofdgerechten was binnenin nog rauw, het garnituur (sla e.d.) van een kwaliteit die je bij Van der Valk nog terug zou geven, en het ijs van de desserts is ook te triest voor woorden.

Het spijt me zeer - maar anders kan ik het niet zeggen.

NB: Ooit, was Marimba een prima stek, dat moet gezegd worden. Maar wat er gebeurt is, weet ik niet - maar ik zou in het vervolg maar lekker verder kijken.

2,7
  27. Stephanie

Deze tent zou zich echt geen Mexicaan mogen noemen.

Het lijkt er amper op en je kunt het beter en goedkoper thuis doen uit een zakje of iets dergelijks. Als je van echt Mexicaans eten houdt hoef je hier zeker niet heen.

5,5
  28. Het is toch altijd weer lekker eten bij Marimba. Op een of andere manier is het er altijd gezellig druk. Er is een prima kaart met ruime keuze: ik ben er nog lang niet uitgegeten. Het valt me steeds op dat je bij Marimba ook een ruime keuze vegetarische gerechten hebt. Een bord vol lekkers, echt goed gekruid en heel smakelijk! Dus ook een aanrader voor doorgewinterde vleeseters. En na afloop keus uit een ik-weet-niet-hoeveel soorten koffie met iets erin. Mjammie.

29. Na een drukke dag op het werk hebben ik en een vriendin in dit restaurant gegeten.

Het personeel was een beetje raar, ze keken ons de hele tijd aan of ze waren druk aan de bar aan het praten wat erg storend was. Het voorgerecht was er gauw, maar het hoofdgerecht was een drama. Na een uur gewacht te hebben hadden we het hoofdgerecht eindelijk. Ik vroeg om een entrecote en er zaten rare stukken aan. Toen ik vroeg waarom het zo was zei ze dat het niet echt een entrecote was maar een stuk vlees (weet de naam even niet meer) dat zij een entrecote noemden. En toen ik daar wat van zei werd ik zowat in mijn gezicht uitgelachen, waarop ik fel reageerde en daar niks aan gedaan werd. Ik vond het in ieder geval een drama! Het is zeker geen aanrader en ik zal er ook nooit meer komen.

2,9
  30. Na de bestelling te hebben gedaan verwacht je ook wat erop de kaart staat dat je dat ook krijgt. Toen de borden op tafel kwamen ontbrak de rijst en de guacamole en bij nader inzien ook nog de gesmolten kaas. Wel een flinke lading friet, en dat bij een mexicaans restaurant. Ze waren vergeten te zeggen de guacamole en de rijst waren op. Wel de volle pond berekenen, na beklag te hebben gedaan wilde de eigenaar geen gebaar maken in de kosten. Vreemd als er drie dingen achterwege blijven. De eigenaar wilde er niets van weten. Hij verklaarde ons eigenlijk voor gek "je hebt toch friet erbij gekregen" Ik wil Marimba dan ook als een Mexicaanse cafetaria benoemen. Wij komen er in ieder geval niet weer.

5,7
  31. Mattheu

Heerlijk eten en een leuke bediening. Ik kom zeker terug!!!

32. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Voor herhaling vatbaar!

33. Goed en lekker eten, vriendelijk personeel, we komen zeker nog een keer terug

34. Echt lekker eten en voor niet duur.

35. Gewoon, een Mexicaan. Maar zeker geen slechte.

36. erg lekker eten, en leuke bediening.