• Lid sinds 26 juni 2012

Humphrey's

Arnhem

Bistro De Adjudant

Ede

Annemarie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Arnhem

Al diverse keren hier wezen eten, altijd weer bijzonder verrast door de mooie gerechten en de ambiance.

2. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor De Witte Ballons

De locatie is mooi met uitzicht op de gracht en oude panden. Met een groep van 14 man bleken we helaas niet aan een tafel te zitten maar aan twee kleinere tafels.

De voorgerechten waren prima, ook wel apart. Bij de hoofdgerechten zaten wel vijf (!) huisgemaakte frietjes en geen groente of salade dat is wel heel karig. Daarom bestelden we direct een bakje frietjes er los bij maar toen we de hoofdgerechten al op hadden kwam iemand vertellen dat de huisgemaakte frietjes op waren, toen hoefde het sowieso al niet meer. Het viel op dat de steaks en entrecotes die medium besteld waren toch behoorlijk rare waren.

De bediening is vriendelijk. Het eten wordt overigens op goed warme borden geserveerd. De cheesecake bleek een Nederlandse kwarktaart. Prima hoor maar noem het dan ook zo.

Al met al een prima keuze maar niet met een grote groep.

3. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Blij
    Nederlands Utrecht

Wij hebben een heerlijke avond gehad, leuke kaart en wat fijn dat je meerdere gerechtjes kunt kiezen. Fijn plekje aan het water hoewel het wel een beetje krap was (en dan ook nog een onhandige tafelpoot in het midden). Originele gerechtjes met eens wat andere ingredienten, de kwaliteit was uitstekend. Ook wij hadden een wachttijd van zeker 50 minuten tot het voorgerecht kwam terwijl we vroeg waren, maar daarna liep het wel door.

4. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Valentino
    Internationaal Ede

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Mooie inrichting, leuke gerechten, geweldig concept, mooie porties, de kwaliteit was uitstekend. Alleen de ontvangst en uitleg had wel wat duidelijker gekund. We hadden nu een kortingsbon waardoor de prijs/kwaliteitverhouding prima was. Voor de volle prijs schrikken we toch wel terug zelfs nu we gezien hebben wat je er voor krijgt.

5. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Strandrestaurant Paal6

Leuke zaak waar je op een mooie dag zeker moet reserveren. Vlotte moderne inrichting, strandsfeer, uitgebreid terras. Wat wel apart was; op deze prachtige dag wilde iedereen buiten zitten, gelukkig hadden we gereserveerd dachten we nog. Maar onze gereserveerde tafel stond binnen. En zo zaten we als enige binnen. Het eten was uitstekend, echt wel restaurantkwaliteit en de bediening prettig.

6. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Blij
    Nederlands Utrecht

Hartstikke leuk! Lekker aan de Vecht gezeten met prachtig weer.

Vanwege het concept zijn we hier heen gegaan. We troffen een leuke kaart en wat fijn dat je dan twee dingen kunt kiezen. Alles was goed van kwaliteit en werd mooi geserveerd. De porties waren prima.

Het enige puntje was de wachttijd, want we waren vroeg en toch hadden we pas 50 minuten na binnenkomst ons voorgerecht. O ja en het brood vooraf dat was een wel héél kleine portie.

7. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Eatcetera

Vanavond erg genoten van een etentje, nota bene via een kortingsactie. Het voorgerecht van het verrassingsmenu was al voortreffelijk en veel belovend. Het hoofdgerecht stelde zeker niet teleur en was zeer smaakvol en goed bereid. Ook het nagerecht was om te smullen. Ons enige puntje qua eten was dat er nauwelijks warme groenten of salade bij was, dat had wel wat meer gemogen. De bediening was keurig maar een beetje stijfjes/ontoegankelijk, al gaven ze wel een goede uitleg bij de wijnen. De locatie is mooi aangekleed en de prijs was er één om vrolijk van te worden, hoe bijzonder is dat? Al met al een locatie om nog eens naar terug te komen.

8. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft Grand Cafe Kruller toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    • Eetcafé
    Dorpsstraat 19 Otterlo
  9. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft Vlasakkers toegevoegd als favoriet restaurant

Vlasakkers eetgelegenheid gesloten

• Nederlands
    • Frans
    • Snackbar
    Barchman Wuytierslaan 200 Amersfoort
  10. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft Bernardo's toegevoegd als favoriet restaurant
    • IJssalon
    Molenstraat 118 Ede
  11. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft Pannenkoekenhuis De Geldersepoort toegevoegd als favoriet restaurant

Pannenkoekenhuis De Geldersepoort eetgelegenheid gesloten

• Nederlands
    Dorpstraat 86 Babberich
  12. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een bericht geschreven voor A.Rijken
  13. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Kernhem
    Pannenkoekenhuis Ede

De afgelopen jaren zijn we een keer of acht bij dit pannenkoekenhuis geweest. De aankleding is gezellig, fijn de speelkamer, de kleurplaat en de ontvangst. De gastvrouw heeft haar deel van de organisatie super op orde. Hoewel het door een actie erg druk was en we in een wachtrij belandden hadden we toch nog snel een tafeltje. Het personeel is ook erg vriendelijk. Waar het in zit is de kwaliteit van de pannenkoeken en de planning in de keuken.

Mijn partner had een pannenkoek ham-kaas, ik heb hem geproefd maar als je niet wist wat het was zou je het ook niet herkennen. Het leek wel van smeerkaas of zo, in elk geval geen goudse bijvoorbeeld. Mijn pannenkoek appel was vrij smakeloos al was hij best goed belegd, gebruik dan toch een appel die sterker is van smaak!

De tomatensoep was goed en heel erg heet. Bij de uiensoep zat er zoveel zout in dat het uitsluitend naar zout smaakte. Onbegrijpelijk, zout toch wat minder en zet zout op tafel dan heeft iedereen soep naar zijn smaak, maar goed dat hebben ze zelf dus nog niet kunnen bedenken.

Al met al hebben we twee uur daar gezeten met een hongerig/vervelend klein kind. Tot de soep ging het prima, daar deden we wel lang over omdat die zo heet was. Waarschijnlijk raakte de keuken daardoor in de war.

Al met al was het wederom een teleurstelling.

14. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Theehuis Rhijnauwen

Vriendelijke ontvangst, ze hadden onze tafel versierd dat was wel leuk. We aten goede pannenkoeken en ook de broodjes waren lekker. De pannenkoeken waren goed gaar en voldoende belegd. Regelmatig kwam er iemand vragen of we nog wat wilden drinken etc.

15. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Golden City
    Chinees-Indisch Bennekom

Onlangs tweemaal afgehaald bij deze chinees.. Telefonisch besteld en geen wachttijd bij het ophalen. De foe yong hai mag wat meer op smaak gebracht worden, de overige gerechten waren goed. Heel leuk dat je ook tipan gerechten kunt afhalen, deze waren heerlijk!

16. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Vlasakkers

Oké de eerste cafetaria indruk moet je even voor lief nemen, maar daarna is het een prima gelegenheid om iets te eten. Prettige bejegening, eten heerlijk op smaak, fijn geprijsd, goede porties. Ze gaan ons hier vaker zien!

17. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

Afgelopen week waren we hier eens niet voor een kopje koffie maar besloten we een hapje te gaan eten. Dat was een teleurstelling. Op de kaart stond pasta met champignons en pesto. Dan verwacht je elke soort pasta maar geen spaghetti, dan had het als spaghetti op de kaart moeten staan. Over de spaghetti lag een soort ingedikte champignonsoep met een paar verse champignons. De pesto heb ik nergens aangetroffen. En ook helemaal niets anders erbij voor een beetje aankleding. Het was alleen spaghetti met champignons, super eenzijdig. Nou daarvoor ga ik niet uit eten, dat maak ik zelf beter. Zo smaakt elke hap hetzelfde ik had er al gauw genoeg van. Wat voor kok is dit??
    Mijn partner had spare ribs deze waren en lekker en goed gaar. Maar waar was het extra servetje, een kommetje water met citroen een schoteltje voor de botjes?? Ze moeten hier nog heeeeeel veel leren.

18. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Lokanta Proeflokaal

We hebben super lekker gegeten, echt niets op aan te merken! Zonder eet.nu hadden we dit restaurant nooit gevonden, ietswat aarzelend stonden we op de drempel. De inrichting is rommelig, informeel en kleurrijk. We bestelden vijf porties, dat was een mooie hoeveelheid voor twee personen. Het eten was perfect. Enige minpunt; er was geen kinderstoel (?), dat is toch een kleine moeite om aan te schaffen? Nu moesten we eten met een baby op schoot die alles van je bord probeert te graaien, dat was geen succes. Hier komen we nog eens terug!

19. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Van der Valk | Hotel Amersfoort A1

Onze ervaring is niet zo'n beste. Wij waren een lang weekend in het hotel en zagen dagelijks het dagmenu op het bord staan dat steeds lekker klonk. We besloten zondagsavond hier te eten. Ons tafeltje lag op het hoekje van het terras, het vergeethoekje? Gelukkig kwamen er mensen aan de twee tafels direct naast ons zitten. Zij kregen de kaart en toen wij er extra om vroegen wij ook. Nou makkelijk dan kun je drie tafels achter elkaar opnemen. Niet dus. De derde tafel werd als eerste opgenomen (vreemd maar oke niet gelijk moeilijk doen), meteen daarna de tweede en vervolgens verdween de ober zonder naar ons te kijken. Die andere tafels kregen hun voorgerecht en wij zaten nog te wachten om te bestellen. Ik ging bij de balie vragen of ons babyhapje opgewarmd kon worden maar niemand die zich afvroeg of wij ook iets wilden eten. Toen de andere tafels ruim het voorgerecht op hadden kwam er iemand bij ons of wij nòg iets wilden bestellen. Hallo we hebben nog niets gehad en we waren al vijf kwartier binnen! We klaagden, bestelden en lieten weten naar binnen te willen verplaatsen omdat het wat fris werd. Binnen zijn we goed geholpen. Echter geen enkele compensatie nog geen kopje koffie, mogelijk doordat de bediening van binnen en buiten niet met elkaar hebben gecommuniceerd, wij hebben in elk geval nog geen excuus gehoord. Wel een fout in de rekening waar we nog zelf achteraan moesten. De ambiance is prettig en het eten goed maar al met al was het een ergernisvolle ervaring.

20. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Oscar
    Internationaal Ede

Laatst hier gelunched met mn vriend. Toen we de menukaart kregen vroeg ik me af of dit wel zo'n goede keuze was. De prijzen van de broodjes waren erg hoog. De goedkoopste was zelfs 7,50. We namen een uitsmijter en een broodje brie. We zaten er heerlijk, fijn terras. Pas toen de broodjes kwamen snapten we iets van de prijs. Het broodje was zeer rijkelijk belegd en mooi opgemaakt, ik had er een flinke portie aan. De brie smaakte prima al had de bijgeleverde chutney geen toegevoegde waarde. De uitsmijter was goed maar niet bijzonder. We zijn wel benieuwd geworden naar de andere broodjes en komen daar vast nog eens voor terug al zal het niet heel vaak zijn gezien de prijzen, je loopt niet zomaar binnen voor effe een broodje.

21. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor dimS

Een positieve verrassing ons bezoek aan dit eetcafe. Alles dik in orde, mooie locatie, goede inrichting, opvallend goede service en heerlijk eten. Alles was origineel - voor zover mogelijk- en smakelijk klaargemaakt. Er waren maar twee minpuntjes. Ten eerste het prijsniveau, bij de hoofdgerechten prima maar de voor- en nagerechten zijn buitensporig geprijsd, de kwaliteit is uitstekend maar het prijs-kwaliteitniveau is hierdoor niet goed, het blijft tenslotte wel een eetcafe. Het andere was de koffie na, dan denk je koffie voor circa twee euro te bestellen. Er zaten onverwacht een paar lekkere hapjes bij, leuk! En lekker ook. Maar op de rekening stond ineens koffie van 7 euro voor zn tweeen, dat is een minder leuke verrassing. Dan hadden we ook wel een toetje kunnen nemen...

22. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Den Potsenmaeker

Wij grote pannenkoekenliefhebbers waren dit weekend in Amersfoort en dus gingen we eten bij den potsenmaeker. We waren positief verrast door de openingstijden, eens niet om kwart voor acht zuur aangekeken worden omdat de keuken bijna sluit en als laatste gast nog snel je pannenkoek opeten in een leeg restaurant maar je bent hier tot laat hartelijk welkom. Ook opvallend; kinderen moet je zoeken. Er waren eigenlijk alleen volwassenen.het was er stampvol en we moesten lang wachten. De pannenkoeken waren verschillend, de één niet bijzonder, de andere heel geslaagd. Wel waren de pannenkoeken zelf bijzonder dun gebakken, hij vulde daardoor niet zo erg. Wij hadden liever een iets steviger pannenkoek gehad. We hebben het prima gehad maar de bijzonder hoge cijfers herkennen we niet direct.

23. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Het Oude Politiebureau

Onlangs op een mooie middag hier gelunchd. We zaten buiten op het geweldige terras, het was niet druk. Beiden bestelden we een broodje. Het was prettig dat ze allemaal even duur waren. De broodjes waren prima, mooi aangekleed en heerlijk van smaak. Ook op de bediening was niets aan te merken, reden dus om nog eens terug te keren.

24. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Bella Milano

Het eten is prima, de keuze is breed, pizza's maar ook shoarma. De pizza is rijkelijk belegd, de shoarma porties zijn royaal. Er zit nooit iemand te eten in het restaurant, iedereen lijkt te bestellen. Toch is het mooi ingericht. Van buitenaf lijkt het heel open alsof je in de etalage zit, maar binnen ervaar je dat helemaal niet. Eigenlijk is er niets mis alleen jammer dat we de enigen waren.

25. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Bakker Bart
    Lunchroom Ede

Ben hier al diverse keren geweest en heb steeds dezelfde ervaring. De broodjes zijn heerlijk, de medewerkers vriendelijk. Maar de ambiance is niet gezellig, simpele stoeltjes, piepkleine tafeltjes en hutjemutje op elkaar. En wachtende mensen die brood willen kopen naast je tafeltje. En altijd ligt het vol met kruimels, servetjes etc, zelfs 's ochtends al. Misschien doordat er niet door het personeel afgeruimd wordt? Bakker koop een groter pand en pak wat vaker de schoonmaakspullen.

26. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Ede

Leuk restaurantje. Lekker eten. Ruim opgezet qua inrichting zodat je meer privacy hebt en niet zo oudbollig ingericht. Er zitten altijd wel mensen, meer dan bij de griek op het museumplein. De kaart is wat kleiner geworden dat is wel jammer. Het eten was heel smakelijk. Porties zijn voldoende. Frites en koolsalade erbij. We mistten echt de rijst in tomatensaus erbij. Tzatziki bestelden we apart bij voor 1 persoon. dat kostte 4,75. Wel heel erg veel voor een sausje maar het was wel een grote portie. De bediening is altijd vriendelijk. Het duurde wel een beetje lang tussen de gangen in. Jammer dat de kaart erg standaard is maar de kwaliteit is goed.

27. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Koekoekpizzapannenkoek

Wij komen hier graag! De aankleding is niet die van een traditioneel pannenkoekenhuis en dat is juist zo fijn, dit is een gewoon fris modern ogend restaurant in een oude boerderij. Met een heerlijke tuin achter waar je in de zomer ook fijn in de schaduw kunt zitten. De gewone pannenkoeken zijn schappelijk geprijsd oplopend naar 10 euro. De specialiteiten zijn wel duurder, rond de 12,50.
    Ze zijn goed gaar en voldoende belegd. Mijn favoriet is de zuideuropese met courgette, aubergine, zongedroogde tomaatjes rucola en pesto. Ik vind dat een lekker originele pannenkoek.

28. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor De Grebbeberg
    Pannenkoekenhuis Rhenen

Rond half zes is het erg druk, zo niet overvol. Komt doordat veel mensen na een dagje Ouwehands hier naartoe gaan. Mensen staan te wachten in de deuropening. We hadden niet zo'n leuk tafeltje door de drukte. De bediening doet wat ze moet doen en dat is het dan ook. Maar dan de pannenkoeken: groot en zeer rijkelijk belegd, goldt voor onze beide pannenkoeken, echt opvallend. Goed gaar en smakelijk. Wel wat prijzig. Ook voor het ijsje toe geldt dat ze niet kinderachtig zijn in de porties. Wij komen nog eens terug maar niet meer op zaterdag om half zes.

29. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor EatCetera

Het is een apart soort restaurant, iets van een praktijkschool ofzo zou het zijn. Er hoort ook een hotel bij. Het bevindt zich in een schoolgebouw op het campus-/klein industrieterrein, geen gezellige omgeving. Dit sprak ons allemaal niet zo aan, maar bij het langsrijden zag het er wel mooi uit. Toch maar eens uitgeprobeerd. Eenmaal binnen ziet het er prachtig uit. Nergens een leerling te bekennen, ook niet in de bediening. De oude aula is mooi opgeknapt, al zie je bijv het oude systeemplafond nog wel zitten. De grote ruimte is lastig warm te stoken, er komt veel kou vanaf de enkelglas-ramen. Diverse kleine tafeltjes zijn bezet, maar de opstelling wijst erop dat ze vooral op grote groepen zijn berekend. Het driegangenmenu voor 25 euro is aantrekkelijk. We bestellen soep en salade vooraf. Geen kinderachtige porties en het smaakt goed. De paprikasoep mag nog iets meer aankleding. Na enige tijd wordt er afgeruimd en komt de volgende gang. De ossenhaas is goed, de tagliatella ziet er uit alsof hij eerder is gegeten en is overgaar gekookt. De smaak is goed, maar ja, dat is niet alleen belangrijk. Helaas hebben we door het rustige serveertempo geen tijd meer over voor het dessert.

30. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Het Drechthuis

Op een warme zomeravond wilden we hier buiten eten, lekker op het terras aan het water nu het eindelijk mooi weer was. Maar dat kon niet, je mocht alleen binnen dineren. Wat een afknapper, op zo'n mooie dag heb je juist geen zin om binnen te eten. We zijn ergens anders heen gegaan.

Meer updates