• Lid sinds 21 februari 2012

ik hou van lekker eten+drinken.. heerlijkheden, smaaksensaties.. en de recensies van anderen geven je meestal alvast een indicatie van wat je te wachten staat..
inmiddels vind ik het zelf ook leuk om doorgaans kort mijn culinaire belevingen, bevindingen+belevenissen buitenshuis weer te geven voor weer anderen..
(in regio leeuwarden ruim genomen en regelmatig in denhaag.. en mn. van aziatische keukens intens genietend..)

Lijsten

1. De Skeve Toren

2. Pecorino

3. Artemis

Nieuwe recensie

rudi reppert heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt De Skeve Toren leuk

rudi reppert

2. Overheerlijke Surinaamse broodjes op verzoek met een lekker en echt pittig sambaltje. Smullen! Wel wat jammer, dat ze er niet een sfeervolle zithoek hebben weten te creeren om ter plekke van eea. Bv. Een Roti te mogen genieten, het is nu slechts zo'n enorm grote, maar ietwat 'kale' afhaal Toko. Wel schoon-ogend en bijzonder correcte service.

3. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door rudi reppert voor Bowls 'n Rolls leuk

In alle opzichten mi. een absolute topper ! Vreemd dat er nog niemand anders deze mooie 'toko' de hemel in heeft geprezen..
    Moderne, bijzonder sfeervolle inrichting, prachtig zicht op een van Liwwaddens mooiste Brollen, oude brug over de stadsgrachten, met zomers -zonnig- terras op die Brol, plezierige service, maar bovenal die mooie en eigentijds verantwoorde kaart met oa dus die erg lekkere Bowls 'n Rolls en heerlijke drankjes oa zalige smoothies.. Aanrader !!

4. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door Mery voor Onder De Kelders leuk

Fijne sfeer, heerlijk eten. Prachtige locatie aan het water. Binnen heel gezellig en knus, buiten een fijn terras

5. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door Erica Schaper voor Nihon 88 leuk

We waren met 6 man vriendelijke bediening je kon met de tablet bestellen. We hadden al je kan en eten en drinken, voor 37,95 pp kon je 2 half uur eten en drinken wat je wilde hebben.
    En dat was veel, elke ronde kon 5 dingen bestellen warm en koud. Alles wat we kregen was goed op temperatuur van de soep tot de vanille brooďjes en zag er smakelijk uit was ook heerlijķ. We hebben een heel gezeligre en smakķelijke avond gehad, we hadden 2 jarige onder ons ze kregen zelf nog een kadootje aan het einde al herindering aan.
    We waren soms verģeten wat we hadden besteld want je krijgt per tafel een tablet de tablet houdt bijwat er besteld is maär niet wie wat heef besteld dus we hebben alles maar wat gedeelď zo dat iedereen kon proeven.
    Mooi in gericht maar d wc's zijn gedateerd en niet echt mooi deuren die niet geschilderd zijn. Iemand die hier naar de wc moet met een rolstoel heeft een uïtdaging want je moet een stenen wenteltrap op. Dat is het enige wat beter kan. Maar veder was alles perfect.

6. rudi reppert's profielfoto

rudi reppert vindt Soups and Salads leuk

12. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt Bowls 'n Rolls leuk

13. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door rudi reppert voor Moseb leuk

Afgelopen weekend in goed gezelschap in restaurant 'Moseb' heerlijk Eritrees/Ethiopisch gegeten. We hebben mogen genieten van enkele Injera's -soort pannenkoek van Teff meel toch?! - met hierop meerdere zeer smakelijke gerechtjes. Mooie locatie op de Kelders, fraai terras voor bij mooi weer. Maar afgelopen zondag goot het helaas niet normaal meer. Maar binnen gezellig, misschien nog wel wat 'kaal' en daardoor best wel gehorig.
    Leuk dat het ook de ontmoetingsplek van de zovele Eritrese jongeren alhier is, maar hopelijk staat dit niet de mooie prima restaurant-gelegenheid voor niet Eritreers in de weg.
    (We waren toen de enige 'buitenstaanders')
    enfin, zo heb je niks Oost-Afrikaans op culinair vlak en dan opeens nu alweer 2 leuke tenten!
    (In L'den dus, zie ook mijn recensie over Sarah.)
    ja, heerlijk gegeten, uitstekende service, missschien ietwat lang wachten dat wel, misschien vooraf mini-ietsje van het huis als voorafje uitserveren, succes verders, bedankt en tot ziens!

14. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt Dax Gastrobar leuk

15. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt Suri's Afhaalcenter leuk

16. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt Dionysos leuk

17. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door Kyrsten voor Dionysos leuk

Echt super. Ik bestel hier vaker en elke keer verrast het me hoe lekker het smaakt. Heerlijk klaargemaakt vlees en ook goede service, echt een aanrader!!!

18. rudi reppert's profielfoto

rudi reppert vindt AfghanFresh leuk

24. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt De Koperen Tuin leuk

25. Istvan Smeekens

Leuke en smakelijke thematische menu's samengesteld. A.g.v. noten- en pittenallergie is het voor mijn partner nog al eens lastig om dat te bestellen wat ze graag zou willen eten. Bij Maria Louise was dit echter geen enkel probleem. Alle gerechten konden worden aangepast en de chef-kok kwam persoonlijk alles met ons doornemen om er zeker van te zijn dat er geen verkeerde ingrediënten in terecht kwamen. Daarna kwam hij ons ook nog adviseren over de wijnkeuze (daar we beiden een ander menu hadden), zodat we samen van een heerlijke fles konden genieten.
    De bediening was prima, vriendelijk en de service was perfect. Maar uiteindelijk kom je er om heerlijk te eten en dat is zeker het geval. Zowel de voor-, hoofd- als ook de nagerechten waren voortreffelijk. Complimenten en zeker een aanrader.

26. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Fa Rhodos Palace

Babis en Sotoris (!) en consorten.. Ja, altijd een geweldig goed verzorgd avondje uit eten, op z'n Grieks en overheerlijk !!

27. Hennie van Schoonhoven

Gisteren als vanouds heerlijk gegeten bij Babis en consorten. Het is altijd heerlijk om bij Rhodos te eten

28. Heerlijke mosselen gegeten in de prachtige tuin. Leuke bediening.

29. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door Max voor Kota Radja leuk

Lekker rustig en goed eten en drinken, meer kan je jezelf niet op nog fitte 71 jarige leeftijd wensen.

30. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door Esperanza! voor Romy's Kitchen leuk

Ik kan een heel verhaal gaan schrijven, maar dat is niet nodig.
    In korte tijd zijn we twee keer geweest en dat alleen nog maar voor de smoothies en de rosbief sandwich. (Ik zou haast zeggen: beste broodje van Volendam!)
    Romy’s kitchen is een supergezellig zaakje, met vriendelijke en bovendien zeer attente medewerkers. (Waar komt men je tegenwoordig nog achterna wanneer je je mobiel vergeet mee te nemen? Hier dus!)
    Wij hebben de mazzel dat we vlakbij wonen, maar voor iedereen van buiten, die Volendam bezoekt: Ga hier zeker even heen!

Meer updates