• Lid sinds 7 augustus 2013

Activiteiten

1. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Fong Fou leuk
    Chinees-Indisch Raalte

Wij zijn gezamenlijk met vier echtparen naar Raalte gereden en kwamen bij het door ons gereserveerde restaurant terecht. Men had de tafel gedekt voor acht personen. Wij plaatsten de dames aan de ene kant en de heren er tegenover. Het diner bestond uit een lopend buffet, voor een en dezelfde prijs. Je kon nemen wat je wilde en als je het lekker vond, dan liep je nog een keer. De sfeer was goed, het menu was redelijk. Na de koffie (het was tegen achten ), stapten we weer op en reden terug naar HEINO.

2. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Spiegelkamer leuk
    Pannenkoekenhuis Bussum

We werden getrakteerd en ditmaal naar een pannenkoeken restaurant, het werd restaurant De Spiegelkamer in de Spiegelstraat. De gereserveerd tafel stond al klaar. Aan tafel, eerst een drankje, toen de pannenkoek (smaakte goed), de kinderen een kindermenu. Nog een ijsje of koffie toe. De bediening was erg vriendelijk. De Ambiance gezellig.
    Misschien gaan we er nog eens naar toe!

P.S Voor de kinderen is er een speelhoek waar ze kleurpotloden en boekjes kunnen halen, hebben ze wat te doen.

3. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Poffertjeskraam D. van der Steen leuk

Sinds 1921 staat de Oud Hollandse Poffertjes en Wafelkraam in Bussum . Elk voorjaar word de kraam in april opgebouwd en staat tot half september , achter het Gemeentehuis . Naast de Poffertjes en Wafels kan men er ook koffie , thee of een ander drankje gebruiken . Zowel buiten op het terras , als binnen in de mooie ambiance kan men terecht , in de stijl van weleer . Na de donderdagse markt , zijn we poffertjes gaan eten .

4. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Grand Café Krasnapolsky leuk

Volwaardig hotel met een goed restaurant, we hebben vaak gegeten in de beroemde Wintertuin. We hebben er wel gedanst tot middernacht. Wel op tijd een consumptie genomen.

5. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Marjolein voor De Spiegelkamer leuk

Marjolein

Enorm leuk en knus restaurant! Zeker een aanrader, lekkerste pannenkoeken in Bussum.

6. Frits's profielfoto
    Frits vindt De Spiegelkamer leuk

7. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor De Spiegelkamer
    Pannenkoekenhuis Bussum

Misschien gaan we er nog eens naar toe!

8. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Leuk leuk
    Internationaal Bussum

12/03 We gingen dit maal vroeg naar het restaurant Leuk, met onze kinderen en kleinkinderen. We zaten nu in het nieuwe gedeelte en hadden een ruime tafel. We bestelden het eten naar eigen keus en de kleintjes kregen een kindermenu. Tijd om te eten hadden ze niet, want ze wilden naar de speelkelder, een uitkomst voor de kleintjes. Ook nu hadden we allemaal wat anders besteld en het smaakte weer goed. Er was voldoende personeel voor de bediening. Het werd later ook drukker in het restaurant. Tegen half zeven afgerekend en voldaan gingen wij naar huis.

9. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Molen leuk
    Nederlands Ankeveen

28/02. Opnieuw zijn we met andere vrienden bij de Molen in Ankeveen gaan eten. Wij hadden een tafel besteld, maar het was er ditmaal niet zo druk. Wij bestelde wat ons lekker leek en onze vrienden waren verrast over het eten en de ambiance. Volgende keer weer, hoorden wij bij het afscheid nemen!!

10. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Theetuin Eemnes leuk

Frits

Op 29/04 met een reünie van vrienden naar de Theetuin in Eemnes gegaan. De door andere vrienden besproken plaatsen waren niet voorhanden, we moesten maar naar de kassen. Daar stond de tafel gedekt voor veertien personen. De verwarming brandde, de etageres met verschillende hapjes werden opgediend met onbeperkt koffie en thee. Wij vonden de hapjes nogal aan de zoete kant. De theetuin hebben we niet gezien, want het regende. Tegen 4 uur werd het koud in de kas, men had de verwarming uitgedaan. Voor ons een teken dat we weg moesten. Wij namen van onze vrienden afscheid en een ieder ging zijn weg.

11. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Restaurant Johanna's Hof leuk

Frits

07/05 Een bustocht in de kop van Noord Holland, bracht ons voor de eerste koffiestop , bij restaurant Johanna's Hof. We kregen de wintertuin toegewezen . De tafels waren gedekt met kopjes en gebak . Even later werd de koffie geserveerd. Na de koffie maar buiten, op het terras was het druk. Even verderop was de ingang van de Waterleiding duinen . Waar je eerst een kaartje moest kopen om naar binnen te gaan . Het restaurant is tevens het startpunt voor tal van wandelingen. Het werd tijd om met de bus verder te gaan.

Bij de foto's : de Wintertuin, de bediening, het terras, startpunt wandelingen .

12. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Zoete Inval leuk

Frits

12/05 Via een omweg kwamen we bij hotel/restaurant De Zoete Inval. Weldra zaten wij aan tafel, Als eerste kregen we soep. Daarna allerlei schaaltjes met groenten en die bleken allemaal afgemaakte zijn met stukjes ui. We hebben wat aardappelkroketjes genomen en dat was het dan, tot slot nog een coupe ijs. Over het eten, vooral de groenten waren we niet zo te vreden en de smaak... Niet voor herhaling vatbaar. De drankjes afgerekend en een kwartiertje later reden we verder met de bus naar huis.

13. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Mandemaaker leuk

Frits

18/07 Wij waren op weg met de bus en bij Restaurant Mandemaaker was de eerste koffie stop. Tot onze verbazing was de deur nog op slot!! Tien minuten later werd er opengedaan en zochten wij een plekje aan een van de tafels. Het gebak (erg zoet) stond al klaar, de koffie kwam weldra

14. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Restaurant Zalen De Valk leuk

22/08 We zijn bij ANTOINE in SOERENDONK geweest voor de koffie en iets erbij . Op de terugweg vanuit België kregen wij een diner geserveerd . Wat goed in de smaak viel .
    --------------------------------------------------------------------
    We gaan er nu wat foto's bij plaatsen!

15. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Zaal/restaurant De Remise leuk

19/10/16 Restaurant "De Remise", en de snackbar, zijn onderdeel van de fantastische Camping Heino, in de plaats Heino. Tijdens het seizoen is er zondags morgen een ontbijt tegen een redelijke prijs. Het ontbijt vind plaats tussen 10 en 11 uur. Dus alleen in het kampeerseizoen. Aanbevolen.

Tekst bij foto: gezamenlijke barbecue op het terras van Restaurant De Remise.

16. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Leuk leuk
    Internationaal Bussum

25/10 met de kinderen en kleinkinderen op zondag naar restaurant Leuk, er was voor ons nog een leuk hoekje beschikbaar. De kleinkinderen doken al meteen de speelkelder in. Intussen waren wij bezig met de bestelling van het diner. Het personeel liet de bestelling vlot verlopen. Op enkele puntjes na waren wij tevreden met het uitgezochte menu. De kleinkinderen hadden weinig tijd om te eten, maar de limonade en later het ijsje gingen spontaan in het mondje.

17. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Restaurant Bruis leuk

Heeft het nog niet!! Onze zoon trakteerde ons op een dinertje, inclusief de kleinkinderen waren wij met zijn zessen. We hadden een gereserveerde tafel vlak naast de open trap, we vonden deze plek erg koud, dus graag een ander plek en die kregen we. Het was er iets minder koud. De menukaart op een houten bord, met naar onze mening beperkte keuze. Allemaal wat uitgezocht, de koks stonden weldra te bakken en te braden . Boven had men de ramen open gezet en dat maakte het voor het gevoel nogal koud.

Voor de kleinkinderen was er boven en beneden speelgelegenheid. Ze kregen een kindermenu, met een ijsje toe en een drankje bij het eten. Oma kreeg een toetje met vuurwerk erop (was pas jarig geweest). Twee uurtjes later verlieten wij de zaak en reden in het donker naar huis.

18. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Buuffie's Proeflokaal leuk
    Internationaal Heino

We waren het bijna vergeten, maar Buuffie's Proeflokaal staat ook op Eet.nu. Dus we hebben wat goed te maken.
    Na de boodschappen bij AH zijn we koffie gaan drinken bij Buuffie's Proeflokaal. We kregen de koffie geserveerd en op een dienblad, er stond b.v. een schaaltje slagroom op voor de koffie. Een koekbus met daarin heerlijke koekjes, waarin je vrij was om te nemen. We hebben nog wat foto's gemaakt van het interieur. Maar die plaatsen we later, want enkele weken later zijn we er met vrienden gaan eten.

19. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor AC Restaurant leuk
    Nederlands Weert

Op de terug weg hadden we een laatste stop, bij het AC Restaurant aan de snelweg. In het gebouw zitten twee restaurants die in elkaar overlopen. Onze bestellingen waren twee schnitzels, met patat en gemengde salade. We moesten even wachten voor het bestelde gereed was. Voor een bedrag van 28 euro hadden we twee borden vol. Een tafeltje uitgezocht. De patat was goed, maar de schnitzel was taai en droog, dus maar laten staan. Nog een koffie genomen. Bij de kassa gemeld en laten zien dat de schnitzel niet te eten was. Wat we als antwoord kregen, was "sorry". Anders niet...Dit waren we van een AC restaurant niet gewend. Even later stapten we weer in de bus, die ons weer naar de eind bestemming bracht.

20. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Frans op den Bult leuk

We deden een kerstmarkttocht naar Münster , echter voor de lunch stopten we op een parkeerterrein in Deurningen .
    De nogal drukke weg oversteken en we stonden voor restaurant van " Frans op den Bult " . We werden binnen meegenomen naar het restaurant gedeelte wat voor de personeelsvereniging gereserveerd was . Vervolgens in de rij voor het lopend buffet , met keuze uit soep , diversen drankjes . Allerlei soorten brood , vlees kaas roerei en kroket .Er was voldoende voor iedereen . We hadden een uurtje de tijd , dus nog maar wat lekkers halen . Op tijd reden we voldaan weg en gingen richting Münster .

21. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Het Raadhuisje leuk

We waren aan het fietsen en kwamen langs Het Raadhuisje . We hadden trek in een lekker ijsje en dat kregen we ook . Op het terras was het niet zo druk , dus konden we alle tijd nemen om uit te rusten . Nog even , ze hebben heerlijk ijs .

22. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Unicum Waterweg leuk

Het betreffende restaurant heet nu Expo Unicum !!!

23. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Unicum Waterweg leuk

Wij plaatsen een foto van de nieuwe naam in antwoord op de email

24. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Vuursche Boer leuk

Frits

De eerste stop met onze dagtrip , was De Vuursche Boer in Lage Vuursche . We bestelde met het kleine groepje allemaal . Even later werd het opgediend en heel uniek er zat een suikerzakje bij . Trouwens de koffie smaakte uitstekende .

25. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Restaurant d'Arthuizen leuk

Frits

Verder met de bus naar Leersum en daar stopte we voor de lunch bij Darthuizen . We konden door het mooie weer op het terras zitten . Voor een betere zit kregen wij een kussentje aangeboden . We werden leuk en vlot bediend . Mijn eega en ik namen twee kroketten en een broodje en natuurlijk een drankje . De andere gasten namen allemaal wat anders . Een uurtje later afgerekend en gingen wij op weg naar Amerongen .

26. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Grande Selene leuk

28/05 We hadden wederom iets te vieren. Met zijn zessen naar binnen, de gereserveerde tafel stond al keurig gedekt klaar. De pizza's waren prima gebakken en de kinderen aten spaghetti met tomaten saus. Later namen we een ijsje toe. De kinderen amuseerden zich uitstekend in de speelhoek, ze konden er ook spelletjes doen. Toen we klaar waren, kregen we nog koffie van de zaak aangeboden. Een prima zaak, die we aanbevelen.

27. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Ruif leuk
    Nederlands Wagenberg

16 juni . Vandaag met de bus naar Leuven in België , een lange rit , maar gelukkig stopten we in Wagenberg voor de koffie . Het werd koffie met slagroom gebak . Niet goed voor de lijn , maar wel erg lekker . We waren hier al eerder geweest en zijn vol lof over de bediening . Een half uurtje later reden we richting Leuven .

Helaas geen foto's

28. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Zaal/restaurant De Remise leuk

We waren weer een maand op Camping Heino , we hebben verschillende malen activiteiten gehad in restaurant De Remise , dat bij de Camping hoort .
    We hadden een barbecue en diner na afloop van het jeu de boules toernooi . Bij elkaar heel gezellig . Wij vinden het een topper !!!

29. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Van der Valk leuk

We waren met een groepje aangekomen in Akersloot om bij restaurant van der Valk , gezamenlijk de lunch te nuttigen . We betaalde een eenheids prijs en daarvoor kon je nemen wat je wilde . Na twee uur stapte we voldaan naar buiten .

30. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Grande Selene leuk

Met onze familie zijn we gaan eten bij Grand Selene, op dat moment was het niet zo druk, dus konden wij een tafel uitzoeken. Wij namen een pizza en onze gasten o.a een vleesgerecht, de ander een pasta. Verder een drankje of een wijntje. Een Dame blanche tot besluit. Op ons gemak naar huis gewandeld.

Helaas gaat het plaatsen van foto's wat moeilijk!

Meer activiteiten