• Lid sinds 7 augustus 2013

Urk

1. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Unicum Waterweg leuk

Frits

Wij plaatsen een foto van de nieuwe naam in antwoord op de email

2. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor 't Achterhuis leuk

Frits

Wij waren met een groepje en deden een dagje Urk. Voor de luncht stapten we het restaurant binnen. De tafel stond al gedekt. Wij bestelde vanaf de lunchkaart. Natuurlijk met een drankje erbij. Het gebodene smaakte goed. Wij genoten van het uitzicht op het IJsselmeer. Na een kleine anderhalf uur zijn we afgaan rekenen en met de lift weer naar beneden. Het was koud buiten, gauw het busje in en op weg naar het Gooi.

3. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor 't Achterhuis

4. Frits's profielfoto
    Frits vindt 't Achterhuis leuk

5. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Nachtegaal leuk
    Pannenkoekenhuis Rotterdam

Met een grote groep hebben wij er koffie gedronken, geserveerd met appelgebak. Het geheel licht verscholen in het bos aan de Beatrixlaan. OKT 2018

6. Frits's profielfoto
    Frits heeft een foto toegevoegd van De Nachtegaal
  7. Frits's profielfoto
    Frits heeft een foto toegevoegd van De Nachtegaal
  8. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

9. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Ria's Bar leuk

Na een rit met de stoomtrein, zijn we gaan lunchen op het terras van restaurant RIA. We namen twee kroketten met twee bolletjes, mijn partner twee pita broodjes, toen nog een drankje. Het was toch nog druk op het terras. Na een uurtje gingen we afrekenen en werd het tijd om verder te gaan.
    ----------------------------------------------
    Zonder meer, wij bevelen hem aan.

Bij de foto, het interieur van het restaurant.

10. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor Ria's Bar

----------------------------------------------
    Zonder meer, wij bevelen hem aan.

Bij de foto, het interieur van het restaurant.

11. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Het Vuursche Bos leuk

Wij waren met een groepje pannenkoek gaan eten . Buiten was het te nat en te koud . Binnen stond voor ons de tafel keurig gedekt al klaar . De pannenkoek smaakte goed . De service was prima . Wij bevelen hem aan .

12. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

13. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Grande Selene leuk

Frits

Met onze familie zijn we gaan eten bij Grand Selene, op dat moment was het niet zo druk, dus konden wij een tafel uitzoeken. Wij namen een pizza en onze gasten o.a een vleesgerecht, de ander een pasta. Verder een drankje of een wijntje. Een Dame blanche tot besluit. Op ons gemak naar huis gewandeld.

Helaas gaat het plaatsen van foto's wat moeilijk!

14. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor 't Veerhuys leuk

Frits

Wij kwamen er met een groepje lunchen, op het terras was het te heet, dus zaten we binnen aan een tafel met acht personen. Wij bestelde een drankje en kroket met brood. De andere namen ieder wat anders. Ze waren tevreden over het gebodene. Na het afrekenen reden we naar het Glasmuseum. Juli 2018

15. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Bel Ami leuk

We zijn er gaan eten met de kinderen , we waren met zijn zessen. Op de menu kaart, voor de kleintjes was er maar keuze uit een menu, de helft lieten ze dan ook staan. De ambiance is goed, ook het restaurant binnen ziet er goed uit . Er is zelfs een speciale rookkamer, we misten op het terras een rookvrije zone. Na het diner namen we nog een toetje.

16. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Coffee Culture leuk

Wij hebben er met de club een High Tea genomen gepresenteerd met Scones, met divers beleg, petit four gepresenteerd met koffie of thee. We zaten in een apart zaaltje, wat krap voor een grote groep. Toch gingen wij tevreden naar huis.

17. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Kernhem leuk
    Pannenkoekenhuis Ede

Het is al weer een tijdje geleden , dat we in Ede kampeerden . Bij het bezoek van Huize Kernhem , ontdekte wij het pannekoekenhuis Kernhem in het voormalige Koetshuis . Wij naar binnen , er was plaats zat , dus zochten wij een tafeltje uit . Wij bestelden twee pannekoeken , één met banaan en één met gember . Ze moesten nog gebakken worden , dus vroegen wij of we de bereiding en het bakken mochten fotograveren . Ja dat mocht . Toen ze klaar waren hebben wij ze met smaak opgegeten , een pluimpje voor de bakker .

Het landgoed Kernhem is verder vrij toegankelijk om te wandelen . In huize Kernhem is vaak een expositie die gratis te bezoeken is .

18. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor FEBO leuk
    Snackbar Almere

22/11 We hadden trek gekregen, lopend langs de FEBO trok een aanbieding onze aandacht. Naar binnen en meteen besteld. Er was nog een tafeltje vrij. Na een ruime 5 minuten was de bestelling klaar. De patat, vers, niet te zout, keurig in een zak. Servetje erbij, netjes. Een pluimpje voor het personeel.

19. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

20. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor IJssalon De Hoop leuk

Als je in het Gooi woont, dan ga je voor heerlijk ijs naar IJssalon De Hoop in Blaricum. Soms staat er een dikke rij voor de deur, een teken dat ze goede spullen verkopen. Wij waren er vroeg in de middag op een doordeweekse dag. We hadden wel trek in ijs, daarom namen we twee ijsjes met slagroom (heerlijk).

21. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Vuursche Boer leuk

Frits

Met een groepje zijn we pannenkoeken gaan eten. De tafels stonden buiten op het terras al gedekt. Eerst maar een drankje. Wij, mijn partner en ik, bestelde een pannenkoek met appel, de een met rozijnen, de ander met gember. Zij smaakte heerlijk en waren vakkundig bereid. Helaas konden wij er geen koffie meer drinken, want wij werden voortijdig opgehaald. Wist u dat de plaats De Lage Vuursche, bekend staat om zijn pannenkoeken restaurants. MEI 2018

22. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Zaal/restaurant De Remise leuk

We waren weer een maand op Camping Heino , we hebben verschillende malen activiteiten gehad in restaurant De Remise , dat bij de Camping hoort .
    We hadden een barbecue en diner na afloop van het jeu de boules toernooi . Bij elkaar heel gezellig . Wij vinden het een topper !!!

23. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor De Vuursche Boer

24. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor 't Goude Hooft leuk

Frits

Wij waren in Den Haag voor een bezoek aan de Tweede Kamer . Na de rondleiding gingen wij lunchen bij restaurant 't Goude Hooft . Er waren nog plaatsen vrij bij de open haard , ( buiten was het koud en guur ) . Wij waren tevreden over het gebodene en werden netjes bediend . Ons werd nog verteld dat de onderneming de oudste herberg was van Den Haag . Het werd voor ons tijd om op te stappen , we gingen weer richting Het Gooi .

25. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Eendracht leuk

Frits

29/04 Met een groepje zijn we gaan eten bij Restaurant De Eendracht in Abcoude.
    De tafel was gereserveerd. We werden vlot bediend. De lunch of te wel het twaalf uurtje zag er goed uit en smaakte goed. We vonden de tomatensoep in een drinkglas wel erg mager. Ook misten we de placemats op de tafel. Tot zover enkele punten die ons opvielen. APR 2018

26. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor De Eendracht

Frits

29/04 Met een groepje zijn we gaan eten bij Restaurant De Eendracht in Abcoude.

27. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor De Spiegelkamer leuk
    Pannenkoekenhuis Bussum

We werden getrakteerd en ditmaal naar een pannenkoeken restaurant, het werd restaurant De Spiegelkamer in de Spiegelstraat. De gereserveerd tafel stond al klaar. Aan tafel, eerst een drankje, toen de pannenkoek (smaakte goed), de kinderen een kindermenu. Nog een ijsje of koffie toe. De bediening was erg vriendelijk. De Ambiance gezellig.
    Misschien gaan we er nog eens naar toe!

P.S Voor de kinderen is er een speelhoek waar ze kleurpotloden en boekjes kunnen halen, hebben ze wat te doen.

28. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor 't Hepke leuk
    Nederlands Geulle

Hoe kom je nou in Geulle, gelukkig hebben wij daar een clubterrein. Van daaruit gaan we met vrienden dan wel eens eten in Restaurant 't Hepke . Mosselen als ze er zijn, het uit eten van de mossel doe je dan met een schelp. Veel werk maar wel lekker. In het weekend is het er vaak druk.

29. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor La Place leuk

Wij waren naar Amersfoort gegaan , om de wandeling langs de Muurhuizen te maken . Toen we in de buurt van de Utrechtsestraat waren , zijn we V&D ingegaan . Met de roltrap naar boven , meestal moet je op de vierde verdieping zijn om naar het restaurant La Place te gaan . Met een dienblad ga je dan langs de etenswaren en neemt dan wat je lekker vind . Maar met een Pizza gaat dat anders , want die word ter plekke voor je klaargemaakt en gebakken in de oven .We zochten een leuk plaatsje op . Na tien minuten kijken hoe het met de Pizza is , toch nog even wachten . Ietsje later worden de Pizza's op grote borden geschoven en op je dienblad gezet . Nog even een drankje erbij en langs de kassa om af te rekenen , met de bon die je dan krijgt kan je later een tweede consumptie halen , wel nog even langs de kassa met je bon . Nu maar genieten van de Pizza Margerite . We hebben zitten smullen . ( foto ; Pizza , Plafond boven roltrap , de Muurhuizen . )

30. Frits's profielfoto
    Frits vindt de recensie door Frits voor Henk leuk
    Snackbar Bussum

Als we laat uit Amsterdam komen, dan lopen we langs Henk en dan nemen we patat en een kroketten mee naar huis. Het ijs van Henk is ook lekker. Sinds enige tijd is er een buiten terras, bij mooie weer is het er druk.

Snackbar en ijssalon-- Op de hoek--Het terras voor de snackbar.

Meer updates